Aloitetaan uusi keskustelu

Aloitetaan tänään. jatketaan huomenna ja lopetetaan joskus

16

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaksamista -

      Ruuneperille.




      Mistä juteltaisiin ???
      Olen kuin ÖÖÖ aapisen reunassa, ei sanansäilä sinkoile,
      töksähtelee jo kummasti,
      toi uniki on pätkistäistä,
      nytki väsyttää, ei vaan malta mennä nukkumaan,
      teki fiksummat kyllästytte heti alkuun meikäläisen mietteistä,
      ku toi kieli tahtoo olla joskus liian terävää sorttia,
      pankaa se vanhuuuen piikkiin,

      • Jatka nyt vaikka terävin kielin kirjoitusaiheiden sisällöistä ym.


    • Jatketaan nyt sitten, kun pieni astinlauta on asetettu framille. Vilkaisin nyt aamulla peiliin, ja totesin: Oikeastaan on kiva olla minä, toi hieman pörröinen , mutta iloisesti virnistävä tyyppi. Mikä sitten hymyilyttikin, ehkä kun tukka oli aika kivasti. Sain nimittäin leikeltyä otstukkani, ettei se aina tule silmille, vaikkakin kampaaja sen muotoili sivulle sulavasti muka asettuvana jo 6-7 viikkoa sitten.

      No minullahan ei pysy mikään kampaajien mallaama muoto, mennä huiskiessani tukka noudattaa ihan omia lakejaan. Niinpä leikkelin pikkusaksilla hiusten omilla ehdoilla, ja nyt ei hetkeen ole huolta. Siinäpä aamuhetkeni, ja parit uutisten kuuntelemiset, joita nyt jo painelin karkuun, go'morron sitten

      • samanen

        PS. Nyt on pakko muuttaa tuo kuvakkeeni, en kestä tässä valossa tuota vihreää väriä.
        Onneks taulussa se on alkukesän heleä!


      • Minun tukkani on kotona ja kammattuna siedettävä. Siedettävyys on kyllä merkittävän pieni.
        Kun menen ulos ja liikun tuulessa saan lintumaisen habituksen mallia töyhtöhyyppä.

        Kohta on päälaella sentin tukka, pysyvä tmolemmat hiukset kurissa.


      • siinä löytyikin hyvä aihe --hiusmuoti . Olen käynyt harvoin kampaajalla koska olen ollut aina pitkällä tukalla . Mutta kun täytin vuosi sitte sen täyden80 v ajattelin kun olivat laittaneet minulle oikein juhlat , että menen kampaajalle --leikkautin ja pehmeä permanetti ,leikattiin aika lailla taisi korvatkin näkyä- Nyt on taas pitkä tukka ha passa minulle -- ehkä sitten 90v juhliin sitten -


    • Riittää vanhojen luk

      Aloitetaań vaan uutta.

      Kyllä moititaan hajupoikaa kun hän nostaa vanhoja ketjuja, mutta osaavat ne näköjään muutkin!

      Osoittaa melkoista kirjoittamisen puutetta joa pitää nostaa monta vuotta vanhoja juttuja takaisin !!!!

      Miksi ei aloita asiasta joka kiinnostaa noin paljon, ihan uutta ketjua.

      Tympii tulla edes lukemaan, vuosia vanhoja kaluttuja juttuja.
      Historiaa voi jokainen kaivella ja lukea mitä haluaa, mutta pitääkö ne nostaa etusivulle????

      • Mitä tarkoitat? Ei tämä ole nostettu ketju!


      • risupuska

        Turha odottaa että kukaa enää aloitusta tekee, kun vain nämä kellokkaat toisillen vastailee. Sitten kun valittaa ettei vastauksia tule, niin nämä sanoo että varmasti vastataan jos aihe kiinnostaa. Ja paskat, näitte taas nyt ettei ollut mitään aihetta, mutta kylläpä vaan heti on monta vastausta. Jaitse Ruunekin vastaa vain sismisirkulleen ja anlikselle. Jotka eiten mielistelee.


      • nim:lle Riittää vanhojen luk

        Minua vissiin tarkoitit vanhan Kommuuni-ketjun nostamisesta. Harvoinpa olen tuohon tekoon syyllistynyt. Täällä palstalla kun keskusteltiin tuosta hauskasta suunnitelmasta jota v 2010 tehtiin iloisella leikkimielellä niin ajattelin ilahduttaa ullamirjamia ja susmorsianta, he kun muistelivat tuota.
        Ei minulla ole kiinnostusta aiheesta aloitusta tehdä niinkuin ehdotit. Epäilen että en edes taitaisi mieleistäsi aloitusta edes tehdä.

        ps. ruuneperiä voimme kiittää, hän yrittää aloituksia sentään tehdä ja SkillaN puolestaa tarjoaa Kahvipirtissään näpyttelytilaa. Kiitos muillekin aloitteiden tekijöille.


    • ~ ~ ~ Karkeloi kansa ja kunnailla soi, muumeilta elämää oppia voi ~ ~ ~
      hei muumi, mikä päiväs on buumi :D))))

      • toivomus.

        aloita ss jotain omaa, miks tähän mitääsanomattomaan aloitukseen väen vängällä haluat jatkaa.


    • Älä nyt, kun just kuuntelin Raimo Sailasta, ja eilinen päiväkin oli irtiottoa ruti rutiiiiineistä:D
      No sitten on vielä hiljentänyt elämän tuomat suruviestitkin, joten tullaan tullaan taas. * kun aika on, niin auringon, mä jälleen nään*

      Mitä ihmeen väen vängällä, minähän näin sen aloitteellisen r:n hieman pelkistettynä laiturina, johon oli kiva pompata, semminkin kun seuraava osallistuja oli öööö-linjalla:D

      Kuvitelmat olis hyvä heittää hatarina harsoina katajanoksaan, ja muistaa miten suosin naispuolisena jo luonnostaan KAIKKIA palstan miehiä/ vastaan tai keskustelen.
      Mites nyt suus panet:D --- Tää jo menee, enemmän väärtti et nyt ole!

      • Psst, unohdin yhden miehen *h:n*, ja sen tyylittömyyden!


    • No kun noista kampauksista juttelitte niin mukavasti ---sanompa vaan että tein tässä yhtenäpäivänä löydön kaapin perältä, vanhan hienon kapistuksen
      Me naiset varmaanki ollaan omistettukin sen jos sellainen on vaan pysynyt tallessa --
      Itse olen saanut tämän mieheltäni se täytyy olla 60 lukua -- No se on se Garmenrullat --tulee puolipitkään tukkaan sitten kauniit kiharat . --kokeilin ja otankin taasen käyttöön .
      Kyllä varmaankin moni ihmettelee --että kaikkia minäkin säästelen -- ja hyvä onkin Lämpis ihan kun uutenekin 18 rullaa on --muistelin että sillon kun sain sen oli pitkä tukkakin , ja rullia olis rarvittu enemmän -- nyt riitti kummasti .

      Terveisin Lämpörulla -ulla Hyvää päivänjatkoa

    • Risupuskalle : Älä sano mielistelyksi sitä, kun mukaville ihmisille "vastaillaan". Muuten, mitä vastaamista tämä palstakeskustelu edes edellyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe