VHH-keittiö keittokirja

Tommi Kangas

Vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle on tulossa uusi keittokirja VHH-keittiö, lisää infoa facebookissa.
Ennakkotilattavissa vielä hetken.

52 reseptiä

Pizzaa, tacoa, pastaa, hampurilaista, leipiä, aitoa puhdasta ruokaa ilman viljaa.


Tilaa VHH-keittiö nyt ennakkotilaushintaan 32 euroa (sis. postikulut). Ennakkotilaushinta on voimassa 20.9.2014 asti. Kirjan arvioitu ilmestymisaika on lokakuun aikana. Kirjat toimitetaan tilausjärjestyksessä välittömästi niiden saapuessa painosta.
HUOM: Maksuaika ennakkotilauksissa on 7 päivää saatuasi tilausvahvistuksen.

Lähetä tilaus osoitteeseen t.k.kangas(at)netti.fi
Merkitse aiheeksi VHH-Keittiö ja kappalemäärä. esimerkkinä (VHH-Keittiö 3 kpl).
Isommissa kuin yhden kirjan tilauksissa laskutetaan ensin kirjat ja postikulut myöhemmin toteutuneiden postikulujen mukaan.
Ilmoita myös nimi, osoite, puhelinnumero.

Vahvistan tilauksen sähköpostilla.


https://www.facebook.com/pages/VHH-keittiö/908548552558724





http://www.studio55.fi/terveys/article/tommi-laihtui-rasvaa-syomalla-kolmessa-kuukaudessa-16-kiloa/124198

45

3575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias2

      Kukas tämän kirjan julkaisija on?

    • utelias2

      siis kustantaja :)

    • kyselijä

      Tuliko Tommista Tommi 'tohtori' Kangas :)

    • Voodooz

      hei Tommi!

      Tiesitkö että Mattila levittelee sinun ja perheesi henkilökohtaisia asioitasi Iltalehden keskustelupalstalla?

      • Tommi Kangas

        Olen tietoinen, mutta en ole pitkään aikaan seurannut iltalehden väittelyä, koska se on aika rasittavaa :)
        Heikkilät ovat hyökänneet joka paikassa minua vastaan ja lyttäävät kirjaani tahallisesti, mutta mitä muuta olisin voinut odottaakaan :)
        Diabetesliitto sai Facebookin poistamaan Antin ja Maaritin B sivustot kaikki kolme ja lyttäsivät uuden diabeteskirjan hengenvaarallisena, joten nyt sitten pitää katkerana hyökätä muita asiasta puhuvia kohtaan :(

        Olen kirjoittanut keittokirjan, jossa ei ole yhtään mitään VHH opastusta, mutta katellisuus ilmeisesti sai Heikkilät täyteen raivoon ja se on huomattu melko laajasti jo.
        Enole ainoa jota lytätään jatkuvasti, myös muut puhtaan ravinnon puolesta puhuvat saavat osansa.


      • VP?
        Tommi Kangas kirjoitti:

        Olen tietoinen, mutta en ole pitkään aikaan seurannut iltalehden väittelyä, koska se on aika rasittavaa :)
        Heikkilät ovat hyökänneet joka paikassa minua vastaan ja lyttäävät kirjaani tahallisesti, mutta mitä muuta olisin voinut odottaakaan :)
        Diabetesliitto sai Facebookin poistamaan Antin ja Maaritin B sivustot kaikki kolme ja lyttäsivät uuden diabeteskirjan hengenvaarallisena, joten nyt sitten pitää katkerana hyökätä muita asiasta puhuvia kohtaan :(

        Olen kirjoittanut keittokirjan, jossa ei ole yhtään mitään VHH opastusta, mutta katellisuus ilmeisesti sai Heikkilät täyteen raivoon ja se on huomattu melko laajasti jo.
        Enole ainoa jota lytätään jatkuvasti, myös muut puhtaan ravinnon puolesta puhuvat saavat osansa.

        Kyseessä on pelkkä kateus. Jos katsot miten Rasalas-kustantamolla on mennyt viime vuosina, voit vetää helpot johtopäätökset Heikkilöiden käytöksen ja kirjasin julkaisun välillä :)

        Heikkilöiden kirjat ei myy, joten pitää sitten hyökätä toisten samaa sanomaa levittävien kimppuun. Hyvin ikävää toimintaa ja kertoo lopulta sen, mikä on Heikkilöiden pohjimmainen agenda, heidän puheistaan huolimatta, se on RAHA.

        Toivottavasti tästä saisi vähän isommankin jutun VHH-piireissä, että Heikkilöiden rahahanat saataisiin lopullisesti kiinni.


      • Tommi Kangas
        VP? kirjoitti:

        Kyseessä on pelkkä kateus. Jos katsot miten Rasalas-kustantamolla on mennyt viime vuosina, voit vetää helpot johtopäätökset Heikkilöiden käytöksen ja kirjasin julkaisun välillä :)

        Heikkilöiden kirjat ei myy, joten pitää sitten hyökätä toisten samaa sanomaa levittävien kimppuun. Hyvin ikävää toimintaa ja kertoo lopulta sen, mikä on Heikkilöiden pohjimmainen agenda, heidän puheistaan huolimatta, se on RAHA.

        Toivottavasti tästä saisi vähän isommankin jutun VHH-piireissä, että Heikkilöiden rahahanat saataisiin lopullisesti kiinni.

        Hyvältä nyt näyttää, kun tuo hyökkäys oli tullut niin porukka alkoi kyselemään paljon enemmän ja kiinnostuivat samalla kirjasta :)
        En ota henkilökohtaisesti lainkaan näitä solvauksia ja muita höpinöitä, koska tiedän mistä kaikki alkujaan juontaa.
        Kateudesta minua varoitettiin jo vuosi sitten kun aloitin tekemään kirjaa :)
        Osasimme odottaa tätä, mutta ei se silti kivaa ole :(

        En kilpaile Heikkilöiden kanssa lainkaan, heillä on omat kuvionsa ja minulla omani, näin on paljon parempi :)
        Kuulin huhuja tuosta uusimman kirjan myynnistä ja se on siis heti alkuunsa romahtanut Maaritin mukaan ja enpä sinänsä ihmettele, koska ei kukaan enää jaksa lukea muiden haukkumista ja lyttäämistä vielä vuosienkin jälkeen.

        Pitäisi pysyä itse asiassa, terveellisessä ruokavaliossa ja syömisen mukavuudessa, mutta näyttää olevan tärkeintä vain tuo että saa loistaa yksin kukkulalla ja haukkua kaikki muut idiooteiksi ja mitä kaikkea.

        Toivon että tälläinen käytös loppuisi jo, ei kai kukaan jaksa ikuisuuksia jatkaa moista haukkumista??


      • Pirkka Pensas
        Tommi Kangas kirjoitti:

        Olen tietoinen, mutta en ole pitkään aikaan seurannut iltalehden väittelyä, koska se on aika rasittavaa :)
        Heikkilät ovat hyökänneet joka paikassa minua vastaan ja lyttäävät kirjaani tahallisesti, mutta mitä muuta olisin voinut odottaakaan :)
        Diabetesliitto sai Facebookin poistamaan Antin ja Maaritin B sivustot kaikki kolme ja lyttäsivät uuden diabeteskirjan hengenvaarallisena, joten nyt sitten pitää katkerana hyökätä muita asiasta puhuvia kohtaan :(

        Olen kirjoittanut keittokirjan, jossa ei ole yhtään mitään VHH opastusta, mutta katellisuus ilmeisesti sai Heikkilät täyteen raivoon ja se on huomattu melko laajasti jo.
        Enole ainoa jota lytätään jatkuvasti, myös muut puhtaan ravinnon puolesta puhuvat saavat osansa.

        Mitä tuo "Antin ja Maaritin B-sivustot" tarkoittaa?


      • 1+9=10
        Pirkka Pensas kirjoitti:

        Mitä tuo "Antin ja Maaritin B-sivustot" tarkoittaa?

        Antti Heikkilä -Facebooksivuista lienee kyse. Minulla on kyllä asiasta sellainen käsitys, etteivät ne olleet Heikkilöiden hallinnoimia laisin ja he itse ovat vaatineet ne lopettamaan!


      • Joku vaan
        1+9=10 kirjoitti:

        Antti Heikkilä -Facebooksivuista lienee kyse. Minulla on kyllä asiasta sellainen käsitys, etteivät ne olleet Heikkilöiden hallinnoimia laisin ja he itse ovat vaatineet ne lopettamaan!

        Maarit kertoi seinällään että hän on ollut näiden Antti Heikkilä FB sivustojen takana.
        Tosin aiemmin valehteli, ettei ole missään tekemisissä niiden kanssa.
        Valehtelijoita ja ihmisten manipuloijia ovat molemmat.


      • 1+1
        1+9=10 kirjoitti:

        Antti Heikkilä -Facebooksivuista lienee kyse. Minulla on kyllä asiasta sellainen käsitys, etteivät ne olleet Heikkilöiden hallinnoimia laisin ja he itse ovat vaatineet ne lopettamaan!

        Ei kukaan saa toimia toisten nimissä. Jos näin tehdään, se on rikos. Se kenen nimellä toimitaan, voi tehdä rikosilmoituksen ja poliisi sulkee laittoman sivun.

        Loan heitto on huonoin tapa tavoitella menestystä.
        Toki voi mainita, jos kokee että jokin asia saattaa olla joa hengenvaarallista.


    • utelias12

      Taidat Tommi liiotella. Miksi itse aloitit aikoinaan lytätä Heikkilöitä? Mikset tehnyt yhteistyötä, jos Antin ajatuksista sait apua? Kukahan sinne kukkulan huipulle oikein pyrkii, kysypä itseltäsi ja katso peiliin.

      • KJ Mattila

        Tuskin tässä mistään "kukkulan huipulle" pyrkimisestä on kyse. Paitsi tietysti Heikkilällä, joka haluaa olla "suurin ja kaunein". Kaikki kilpailijat pitää lannistaa. Kenenkään kanssa Heikkilä ei kykene yhteistyöhön, vaan suhtautuu aggressiivisesti kaikkiin, jotka operoivat samoilla "apajilla". Heikkilä haluaa rahastaa vhh-ruokavaliolla, muttei halua, että kukaan muu tekee samaa. Heikkilän kateudesta tässä vain on kyse.


      • Pekka P
        KJ Mattila kirjoitti:

        Tuskin tässä mistään "kukkulan huipulle" pyrkimisestä on kyse. Paitsi tietysti Heikkilällä, joka haluaa olla "suurin ja kaunein". Kaikki kilpailijat pitää lannistaa. Kenenkään kanssa Heikkilä ei kykene yhteistyöhön, vaan suhtautuu aggressiivisesti kaikkiin, jotka operoivat samoilla "apajilla". Heikkilä haluaa rahastaa vhh-ruokavaliolla, muttei halua, että kukaan muu tekee samaa. Heikkilän kateudesta tässä vain on kyse.

        Niin, kaikki tämän tulkitsevat samoin.


      • Tommi Kangas

        En ole koskaan lytännyt Heikkilöitä, minulla ei ole mitään Heikkilöitä vastaan, mutta heillä tuntuu olevan todella paljon tunteita minua kohtaan.


      • rauhoitu
        Tommi Kangas kirjoitti:

        En ole koskaan lytännyt Heikkilöitä, minulla ei ole mitään Heikkilöitä vastaan, mutta heillä tuntuu olevan todella paljon tunteita minua kohtaan.

        Tämäkään tuskin on Heikkilöiden haukkumista?

        ”En kyllä tähän mennessä ole löytänyt hunajasta vaaroja, mutta kaippa ne Heiggilät tietävät parhaiten. Pellinki dieetti on nykyään Heikkilä dieetti, koska eivät tulleet pellingissä toimeen kenenkään kanssa ja lähtivät”.

        Taidat Tommi kalastaa menestystä pelkillä omilla kuvitelmillasi. En usko, että koulutetut, viisaat ja ahkerat ihmiset kaltaisesi perässä viitsisivät, tahi edes ehtisivät vouhottaa.

        Ethän vain kaiva kuppaa itsellesi?

        Kuutele viisaan ’noitaystäväsi’ neuvoja – vahingoitat vain itseäsi – opettele sinäkin olemaan aikuinen, älä lapsi.


    • kakikaki

      Röyhkeetä, Tommi!

      Muutama vuosi takaperin hehkutit ja tuit Anttia netissä näin:

      ”Perinteiset ravitsemusopit ja pilleripurkit eivät tuoneet helpotusta vaivoihin, joista Tommi Kangas alkoi kärsiä jo 22-vuotiaana nuorukaisena. Pitkän kierteen jälkeen uupunut mies tutustui Antti Heikkilän ruokavaliosuosituksiin...”

      Ja muutama viikko sitten Paleo-palstalla näin:

      ”Aloitin tuolla Heikkilän Pellinkiläisellä ja pikku viilaamisella paransin paljon sairauksia itseltäni. Hyvä juttu, mutta sitten huomasin pikku virheitä dieetissä ja niitä on sittemmin yritetty puhua jokapuolella”.

      Haluaisin tietää, mitähän nuo parantamasi PIKKU VIRHEET oikein ovat!

      • Tommi Kangas

        Tuo teksti missä puhutaan "Perinteiset ravitsemusopit "jne...ei ole minun kirjoitusta, vaan MTV3 toimituksen, alempi on minun ja vaikka siitä onkin osa tiputettu pois, niin Heikkilän opastus auttoi minut vain alkuun, sen jälkeen olen löytänyt paljon uutta tietoa ja pystynyt etenemään omalla kohdallani kohti parempaa terveyttä.

        Antaa olla ne virheet, ei ole sen arvoista paneutua asiaan enempää.
        Miksi Pellinki-dieetti nimi muuten vaihdettiin Heikkilä-dieetiksi ??
        Ainakin terveysklubin porukka puhuu yhtä ja sun toista asiasta :)

        Pellinkiläinen osottautui monilla hyvin vaikeaksi toteuttaa artisokkaruokineen, joten minulta pyydettiin keittokirjaa jo 5 vuotta sitten, nyt se on tässä. :)

        Keittokirjaa saa vielä ostaa ja se ei sisällä muuta kuin reseptejä vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle, joka poikkeaa perinteisistä karppikirjoista huomattavasti ;)

        Kaikkea hyvää niin Heikkilöille kuin heidän tukijoilleen, on hienoa kun porukkaa riittää terveyden parissa ja kaikkihan haluaa vain syödä hyvin.

        Peace


      • SaaressaTuulee

        En näe tuossa mitään röyhkeää. Totta kai ihmisissä on eroja esim. sen suhteen, kuinka paljon sokeria kukin sietää. Itse taisin aikoinaan lentää Dojolaisklubista ennen kaikkea liian niukan hiilarimäärän vuoksi. Aivan hirveää, että joku syökin vain 20 grammaa hh:ta päivässä ja voi sillä paremmin kuin puhdasoppisella pellingillä.


        Onnea Tommille kirjaprojektin loppuunsaattamisesta! Saattaa minultakin joskus keittokirja ilmestyä - eläkepäiviä odottelen sen toteuttamiseksi - muta en aio kisata kenenkään kanssa. Kerron oman tarinani siitä mitä, miten ja miksi toivoen, että joku samassa tilanteessa oleva saa apua.


      • SaaressaTuulee
        SaaressaTuulee kirjoitti:

        En näe tuossa mitään röyhkeää. Totta kai ihmisissä on eroja esim. sen suhteen, kuinka paljon sokeria kukin sietää. Itse taisin aikoinaan lentää Dojolaisklubista ennen kaikkea liian niukan hiilarimäärän vuoksi. Aivan hirveää, että joku syökin vain 20 grammaa hh:ta päivässä ja voi sillä paremmin kuin puhdasoppisella pellingillä.


        Onnea Tommille kirjaprojektin loppuunsaattamisesta! Saattaa minultakin joskus keittokirja ilmestyä - eläkepäiviä odottelen sen toteuttamiseksi - muta en aio kisata kenenkään kanssa. Kerron oman tarinani siitä mitä, miten ja miksi toivoen, että joku samassa tilanteessa oleva saa apua.

        PS. Antti Heikkilän mielestä vain lääkäri kykenee ymmärtämään ravintoasioita. Toisaalta hän jaksaa muistuttaa siitä, että lääkärit eivät tiedä ravintoasioista höläyksen pöläystä, koska lukevat opintoihinsa liittyen vain Diabetesliiton ja Leipätiedotuksen propagandaa. Sangen ristiriitaista.

        Muut kuin lääkärit eivät kykene ymmärtämään ravintotiedettä, vaikka kuinka opiskelisivat aihetta - eivät biologit, eivät kemistit, eivät yhteiskunta- ja taloustieteilijät puhumattakaan niistä, jotka eivät ole aiemmin opiskelleet mitään.

        Näkemykseni mukaan Heikkilät eivät siedä oma-aloitteisia ja aktiivisia ihmisiä. Siitä on niin paljon esimerkkejä, etten ala luetella. Harmi, ettei hyvällä asialla oleviin ihmisiin uskalleta luottaa. Itse järjestin tilaisuuksia ja pidin blogia. Ei niin saa tehdä!

        Mutta en nyt uhraa heille sen enempää ajatuksiani.


      • Tommi Kangas
        SaaressaTuulee kirjoitti:

        PS. Antti Heikkilän mielestä vain lääkäri kykenee ymmärtämään ravintoasioita. Toisaalta hän jaksaa muistuttaa siitä, että lääkärit eivät tiedä ravintoasioista höläyksen pöläystä, koska lukevat opintoihinsa liittyen vain Diabetesliiton ja Leipätiedotuksen propagandaa. Sangen ristiriitaista.

        Muut kuin lääkärit eivät kykene ymmärtämään ravintotiedettä, vaikka kuinka opiskelisivat aihetta - eivät biologit, eivät kemistit, eivät yhteiskunta- ja taloustieteilijät puhumattakaan niistä, jotka eivät ole aiemmin opiskelleet mitään.

        Näkemykseni mukaan Heikkilät eivät siedä oma-aloitteisia ja aktiivisia ihmisiä. Siitä on niin paljon esimerkkejä, etten ala luetella. Harmi, ettei hyvällä asialla oleviin ihmisiin uskalleta luottaa. Itse järjestin tilaisuuksia ja pidin blogia. Ei niin saa tehdä!

        Mutta en nyt uhraa heille sen enempää ajatuksiani.

        Jos katsoo Antin blogeja, niissä pääteema on aina muiden haukkuminen ja lyttääminen, trolleiksi, idiooteiksi, narsisteiksi tai mitä tahansa vastaavaa.

        Millainen ihminen on niin täynnä katkeruutta ja vihaa toisia kohtaan?

        Miksi kaikessa on vain yksi totuus ja se on aina Antin, vaikka todellisuudessa Anttikin kerää tietoansa LCHF ryhmistä ruotsista, sekä youtube videoista.

        "ei voi olla pikkuisen raskaana" lausahduskin on otettu tästä videosta..


        https://www.youtube.com/watch?v=DvK9KZy1xaw


      • Tommi Kangas
        SaaressaTuulee kirjoitti:

        En näe tuossa mitään röyhkeää. Totta kai ihmisissä on eroja esim. sen suhteen, kuinka paljon sokeria kukin sietää. Itse taisin aikoinaan lentää Dojolaisklubista ennen kaikkea liian niukan hiilarimäärän vuoksi. Aivan hirveää, että joku syökin vain 20 grammaa hh:ta päivässä ja voi sillä paremmin kuin puhdasoppisella pellingillä.


        Onnea Tommille kirjaprojektin loppuunsaattamisesta! Saattaa minultakin joskus keittokirja ilmestyä - eläkepäiviä odottelen sen toteuttamiseksi - muta en aio kisata kenenkään kanssa. Kerron oman tarinani siitä mitä, miten ja miksi toivoen, että joku samassa tilanteessa oleva saa apua.

        Meitä Dojolaisista pois potkittuja on aika läjä ja useimmat meistä pitää tänä päivänäkin kohtuullisen paljon yhteyttä FB:n välityksellä ja muutenkin.

        Osa ei uskalla, koska joutuvat sitten hurjan raivon kohteeksi, joten he ovat aivan hiljaa..
        Osa sitten palvoo edelleenkin Heikkilöitä, kuin kirkossa uskovaiset konsanaan.

        Kukin tyylillään :)

        Kiitokset ja tee ihmeessä kirja sinäkin, jokainen on tervetullut tähän tietoviidakkoon!


      • mietipälisää
        Tommi Kangas kirjoitti:

        Jos katsoo Antin blogeja, niissä pääteema on aina muiden haukkuminen ja lyttääminen, trolleiksi, idiooteiksi, narsisteiksi tai mitä tahansa vastaavaa.

        Millainen ihminen on niin täynnä katkeruutta ja vihaa toisia kohtaan?

        Miksi kaikessa on vain yksi totuus ja se on aina Antin, vaikka todellisuudessa Anttikin kerää tietoansa LCHF ryhmistä ruotsista, sekä youtube videoista.

        "ei voi olla pikkuisen raskaana" lausahduskin on otettu tästä videosta..


        https://www.youtube.com/watch?v=DvK9KZy1xaw

        Jos näkee Antin blogeissa vain vihaa ja katkeruutta, voi se hyvinkin johtua omista
        käsittelemättömistä ja tiedostamattomista tunteista.
        Harmi jos vihan ja katkeruuden tunteet estävät lukijaa ymmärtämästä blogin herättävää merkitystä.


      • voivitsi
        Tommi Kangas kirjoitti:

        Meitä Dojolaisista pois potkittuja on aika läjä ja useimmat meistä pitää tänä päivänäkin kohtuullisen paljon yhteyttä FB:n välityksellä ja muutenkin.

        Osa ei uskalla, koska joutuvat sitten hurjan raivon kohteeksi, joten he ovat aivan hiljaa..
        Osa sitten palvoo edelleenkin Heikkilöitä, kuin kirkossa uskovaiset konsanaan.

        Kukin tyylillään :)

        Kiitokset ja tee ihmeessä kirja sinäkin, jokainen on tervetullut tähän tietoviidakkoon!

        Tommi, sun mielikuvitus on aika hurjaa; uskallusta, raivoa, palvontaa :)

        Ymmärrän poispotkittuja lujittavat tunnesiteet, jotka jatkavat ikävän kokemuksen olemassaoloa. Yhdessä on kiva valittaa, parjata ja parannella menneitä. Helpottaahan se ainakin sitä, ettei tarvitse itse kohdata kokemaansa ja ottaa vastuuta siihen liittyvistä omista tunteistaan.

        Eheki hiljaa olemisessa ei olekaan kyse uskalluksesta, vaan viisaudesta.


      • Ketogeeni
        voivitsi kirjoitti:

        Tommi, sun mielikuvitus on aika hurjaa; uskallusta, raivoa, palvontaa :)

        Ymmärrän poispotkittuja lujittavat tunnesiteet, jotka jatkavat ikävän kokemuksen olemassaoloa. Yhdessä on kiva valittaa, parjata ja parannella menneitä. Helpottaahan se ainakin sitä, ettei tarvitse itse kohdata kokemaansa ja ottaa vastuuta siihen liittyvistä omista tunteistaan.

        Eheki hiljaa olemisessa ei olekaan kyse uskalluksesta, vaan viisaudesta.

        Moikka Marja-orvokki!


      • kenofgenz
        Ketogeeni kirjoitti:

        Moikka Marja-orvokki!

        Maaritilla oli tuon "Marja-orvokki vapaavuoren" lisäksi toinenkin salaprofiili facebookissa: Viola Orpo. Tosin meni poistamaan sen. Aika häiriintynyt tapaus.


    • kivaakivaa

      "Jos katsoo Antin blogeja, niissä pääteema on aina muiden haukkuminen ja lyttääminen, trolleiksi, idiooteiksi, narsisteiksi tai mitä tahansa vastaavaa", kirjoittaa TOMMI.

      Eikös blogien tarkoitus ole herätellä 'kuuroja ja sokeita' lukijoita?
      Näin minä olen Antin blogikirjoitustyylin ymmärtänyt.
      Heikkilä on kokenut mies ja haluaa herättää kansalaisia näkemään kulissien taakse.

      Ensi kerralla kun luette Antin blogia, tyhjentäkää kaikki tunteenne ja ajatuksenne kirjoittajaa kohtaan, saatatte hämmästyä reaktiostanne sekä ymmärryksenne muutoksesta.

    • jokainenvoimuuttua

      Olen koulutukseltani psykologi ja erikoistunut myötäelämisen taitoihin. Seuraan joskus näitä keskustelupalstoja ja erityisesti vhh-aiheisia, sillä noudatan itsekin vähähiilihydraattista ruokavaliota, jonka löysin Tommin lailla Antti Heikkilän uuraan työn kautta.

      Kiinnostuin tämän ''kivaakivaa' -kommentoijan sanomaan, sillä siinä on mielestäni sisältöä, jota pitää korostaa:

      ”Ensi kerralla kun luette Antin blogia, tyhjentäkää kaikki tunteenne ja ajatuksenne kirjoittajaa kohtaan, saatatte hämmästyä reaktiostanne sekä ymmärryksenne muutoksesta.”

      Olen huolestunut Tommin asenteesta, kuvitelmista ja tarpeesta analysoida muita.

      Kuten nämä kommentit:

      ”Diabetesliitto sai Facebookin poistamaan Antin ja Maaritin B sivustot kaikki kolme ja lyttäsivät uuden diabeteskirjan hengenvaarallisena, joten nyt sitten pitää katkerana hyökätä muita asiasta puhuvia kohtaan :(

      Kuulin huhuja tuosta uusimman kirjan myynnistä ja se on siis heti alkuunsa romahtanut Maaritin mukaan ja enpä sinänsä ihmettele, koska ei kukaan enää jaksa lukea muiden haukkumista ja lyttäämistä vielä vuosienkin jälkeen.

      En ole koskaan lytännyt Heikkilöitä, minulla ei ole mitään Heikkilöitä vastaan, mutta heillä tuntuu olevan todella paljon tunteita minua kohtaan”...

      Tommi puolustelee, on syytön, ei ole koskaan tehnyt mitään satuttaakseen muita eikä siksi kykene ottamaan minkäänlaista vastuuta omista teoistaan.

      Psykologiassa puhutaan egon sokeudesta ja puolustusmekanismeista kuten:
      toisen solvaaminen, syyttäminen ja lyttääminen:
      (Pellinkiläinen osottautui monilla hyvin vaikeaksi toteuttaa artisokkaruokineen, joten minulta pyydettiin keittokirjaa jo 5 vuotta sitten, nyt se on tässä . / Jos katsoo Antin blogeja, niissä pääteema on aina muiden haukkuminen ja lyttääminen, trolleiksi, idiooteiksi, narsisteiksi tai mitä tahansa vastaavaa),

      tai marttyyrin rooli:
      (Antaa olla ne virheet, ei ole sen arvoista paneutua asiaan enempää. Miksi Pellinki-dieetti nimi muuten vaihdettiin Heikkilä-dieetiksi ?? Ainakin terveysklubin porukka puhuu yhtä ja sun toista asiasta), tai

      minussa ei ole mitään vikaa, olen ystävällinen ja pesen käteni:
      (Kaikkea hyvää niin Heikkilöille kuin heidän tukijoilleen, on hienoa kun porukkaa riittää terveyden parissa ja kaikkihan haluaa vain syödä hyvin)

      Lukekaa ajatuksella.

      • Pellingin psykiatri

        Hei, olen ammatiltani psykiatri ja erittäin huolissani, koska Antti Heikkilä kuvittelee olevansa jo lähes Jumala.
        Koko maailma on muka häntä vastaan ja Antti näkee joka puolella vain ja ainoastaan vihollisia.

        Blogeissaan Antti on ylimielinen muita kohtaan ja pysrkii oleman ainoa henkilö maailmassa, joka on oikeassa kaikessa joka liittyy ravintoon.

        Facebookissa Antti on syyttänyt Facebookkia monista asioista, jopa että Facebook valitsee hänen kaverilistallekin porukkaa vihamieslistalta, mutta totuus on ettei Antti vain yksinkertaisesti ymmärrä, että ne ovat kaveriehdotuksia, ei kavereita :)

        Havaitsen joita psykosomaattisia piirteitä, Antin olisi syytä käväistä psykiatrin vastaanotolla vaikka omassa Pellingin aikiuispsykalla.

        Onneksi hyvällä lääkityksellä moni on saanut valtavasti apua, tervetuloa.


    • mamma13

      Tuntuupa olevan vaikeeta.
      Ihan kuuma peruna, vaikkei kukaan pottua syökään.
      Kateus on aina ansaittava.
      Antaa kaikkien kirjojen kukkia,kukkia vaan :)

    • AH Jäntti

      Tommin kirja on paljon parempi kuin Heikkilöiden huuhaakirjat!

      • Hellun kanat

        Nyt kun olen Tommin kirjan käynyt läpi ja tehnyt muutamia reseptejä, se on aivan eri maailmasta kuin Antin kirjat.
        Antilla on kirjat näköalattomia.
        Hyvä Tommi


    • Hiilareita rakastava

      Kaikki vhh diettiä käsittelevät kirjat on täyttä huuhaata ja rahastusta, sellaiset pitäisi laissa kieltää. Siitä vaan, jos haluaa hömppädietteihin uskoa ja päästä hengestään.


      Leipä, peruna, puuro, makaroni ja riisi yms. muut hiilarit ne parasta on ja tiellä pitää.

      • MissiVähähiilari

        "Leipä, peruna, puuro, makaroni ja riisi yms. muut hiilarit ne parasta on ja tiellä pitää"
        Ne voivat pitää jonkun tiellä, mutta jollekin toiselle ne ovat myrkkyä. Sinä et taida ymmärtää, että me ihmiset olemme erilaisia. Minä kuulun myös niihin, jotka EI VOI syödä hunajaa. Onneksi en pidä hunajan mausta, joten se ei ole lainkaan uhraus.


    • Tommi Kangas

      Kirjaa saa edelleen ja sen hinta on 32€ 7€ toimituskulut.

      Kirjan omilla FB-sivuilla paljon lisää, uusia kuvia ja porukan kommentteja, tervetuloa.

      -Tommi

    • Hentti Aikkila
      • hupsjahellurei

        No, Antti on yhä lääkäri, Valtsu pelkkä pojankloppi eikä lääkäri...


    • kaikkivopa

      Vhh-Tommista on näköjään tullut paksuposkinen ja möhömahainen . Eivätkö vhh-reseptisi toimikaan???

      • Nolasit.itsesi

        Mitä kuvaa katsoit? Ennen vai jälkeen? Hiilareita syövillä tuo järki jotenkin taitaa sumentua...


      • itenolasititsesi

        no se viimeinen, jossa möhömahaisesta ja paksuposkisesta Tommista on tulossa villimies....


      • Tacotico

        En ole VHH, mutta jonkin verran seurannut Tommi Kankaan ylläpitämää villiyrtti-fb sivua. Melko huomiohakuinen ylläpitäjä, tituleerasi itseään Tommi asiantuntija Kankaaksi hetki sitten, kyselee itse apuja triviaalien kasvien tunnistamiseen, syytää selfieitä ja ottaa kovin henkilökohtaisesti kaikki asiat siellä. Jonkinlaista wannabee-huomiota kyllä hakee. En tunne Heikkiää, mutta liekö tässä kaksi isoegoista, huonolla itsetunnolla varustettua vatsavikaista hegemonistia liikkeellä? Muistuttaa jonkinlaista uskonnollista johtajistoa.


      • villineiti
        Tacotico kirjoitti:

        En ole VHH, mutta jonkin verran seurannut Tommi Kankaan ylläpitämää villiyrtti-fb sivua. Melko huomiohakuinen ylläpitäjä, tituleerasi itseään Tommi asiantuntija Kankaaksi hetki sitten, kyselee itse apuja triviaalien kasvien tunnistamiseen, syytää selfieitä ja ottaa kovin henkilökohtaisesti kaikki asiat siellä. Jonkinlaista wannabee-huomiota kyllä hakee. En tunne Heikkiää, mutta liekö tässä kaksi isoegoista, huonolla itsetunnolla varustettua vatsavikaista hegemonistia liikkeellä? Muistuttaa jonkinlaista uskonnollista johtajistoa.

        Vajaa viisikymppisestä Tommista on 'kasvanut' Heikkilän opeilla egoaan ylistävä "asiantuntija ja villimies" vailla syvää itsetuntemusta. Vanhemman ja kokeneemman Heikkilän julkaisemistaan kirjoistaan ja puheistaan päätellen ei tarvitse elvistellä kuten herra villimies ja asiantuntija Kankaan, joka haluaa päteä ja saavuttaa jotakin suurta.


      • Marja-OrvokkiVapaavuori
        itenolasititsesi kirjoitti:

        no se viimeinen, jossa möhömahaisesta ja paksuposkisesta Tommista on tulossa villimies....

        Kyllä Heikkilä on lihavampi, katso nyt mikä vatsa:

        http://i.imgur.com/3WXc0eq.png


      • Harrastelija2016
        Tacotico kirjoitti:

        En ole VHH, mutta jonkin verran seurannut Tommi Kankaan ylläpitämää villiyrtti-fb sivua. Melko huomiohakuinen ylläpitäjä, tituleerasi itseään Tommi asiantuntija Kankaaksi hetki sitten, kyselee itse apuja triviaalien kasvien tunnistamiseen, syytää selfieitä ja ottaa kovin henkilökohtaisesti kaikki asiat siellä. Jonkinlaista wannabee-huomiota kyllä hakee. En tunne Heikkiää, mutta liekö tässä kaksi isoegoista, huonolla itsetunnolla varustettua vatsavikaista hegemonistia liikkeellä? Muistuttaa jonkinlaista uskonnollista johtajistoa.

        Käsittääkseni tuo Asiantuntija oli Maaritin keksimä juttu, joten Tommi sitten vain otti nimen käyttöön ikään kuin näpäyttääkseen Heikkilöitä.
        Heikkiläthän olivat mm. Paleoryhmässä, jossa jompi kumpi kettuilikyllä Tommille, joka ei minusta mennyt koskaan asiattomuuksiin.
        Villiyrttiryhmästä on kasvanut maan suurin tietopankki ja Tommi on minusta hoitanut erityisen hyvin kaikki kärhämän aiheuttajat pois.
        Väärää tietoakin on levitetty ja aina hän on korjannut asiat oikeaksi, sekä muutamat muutkin.
        En ymmärrä tätä ajojahtia, mies vain tekee hyvää työtä ja porukka on kateellista.


    • Ollaanniinmuitaparempia

      Itseä ärsyttää "Villimiehen" ylimielinen asenne ja tapa kommentoida eräässä facebookin ryhmässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe