Jaguaarin hintataso Nettiautossa

15+13

Vähän ihmetyttää Jaguaarien hintapyynnöt Nettiautossa.

Kun Jaguaarin ostaja on yleensä alan harrastaja ja tietää että myös ulkomailta voi auton tuoda niin siitä huolimatta hintapyynnöt Nettiautossa voivat olla suuruusluokkaa
15000-20000€. EU-alueelta saa paremmassa kunnossa olevan ja vähemmän ajetun muutamalla tonnilla. Siihen päälle verot, tullit, yms kulut niin auto tulee ainakin kymppitonnin halvemmaksi.

Kun auton ostamisen hoitaa ostopalveluna niin auto tulee tarkastettua ja koeajettua ammattilaisen toimesta joten kyse on varmasti vähintään yhtä turvallisesta ostoksesta kuin jos ostaisi Suomesta.

28

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+6

      Tätä olen itsekin ihmetellyt. Autot voi olla vuosia myynnissä eikä omistaja alenna hintapyyntöä. Pahiten ylihinnoiteltuja ovat vuosituhannen vaihteen XJ8:t.

      • lada.rider

        Jaguvaarit on iha baskoja romuja. HYI H ELVETTI


    • Topias123

      Kun oma harrasteautojen kiintiö on täynnä eikä ole aikomuksia ostaa niin olen kuitenkin seuraillut Nettiautossa vähän erikoisempien autojen myyntiä, erityisesti Jaguaarien. Omien havaintojen mukaan myyntiajat ovat todella pitkiä ja edellisen kirjoittaman mainitsemat XJ8:t eivät todellakaan käy kaupaksi. Todennäköisesti syy on siinä että harrastajat hakevat ulkomailta paremman auton ja halvemmalla

      • Jaaguuaarrr

        Tsiisus...
        Älä ihmettele ja osta Jagge ulkomailta.

        Minäkin ihmettelen montaa asiaa, mutta eivät ne miksikään Suoli24:ssa muutu...


      • 4+14
        Jaaguuaarrr kirjoitti:

        Tsiisus...
        Älä ihmettele ja osta Jagge ulkomailta.

        Minäkin ihmettelen montaa asiaa, mutta eivät ne miksikään Suoli24:ssa muutu...

        Oletko tyhmä vai idiootti? Eikös Topias just kerro että harrasteautokiintiö on jo täynnä joten miksi pitäisi ostaa Jagge ulkomailta?


      • 4+14=18
        4+14 kirjoitti:

        Oletko tyhmä vai idiootti? Eikös Topias just kerro että harrasteautokiintiö on jo täynnä joten miksi pitäisi ostaa Jagge ulkomailta?

        Uittu mikä pönttö olet :-)

        Minun olisi pitänyt olla täsmällisempi vastauksessani, jotta yksinkertaisempikin ymmärtää.
        Se oli tarkoitettu ketjun aloittajalle.

        Mutta noin niinkuin periaatteessa ei se itku täällä auta :-)


      • olen suomalainen.
        4+14=18 kirjoitti:

        Uittu mikä pönttö olet :-)

        Minun olisi pitänyt olla täsmällisempi vastauksessani, jotta yksinkertaisempikin ymmärtää.
        Se oli tarkoitettu ketjun aloittajalle.

        Mutta noin niinkuin periaatteessa ei se itku täällä auta :-)

        aloitus puoltaa paikkansa. ettei joku vaan vahingossa osta suomihintaista autoa.


      • 8+19
        4+14=18 kirjoitti:

        Uittu mikä pönttö olet :-)

        Minun olisi pitänyt olla täsmällisempi vastauksessani, jotta yksinkertaisempikin ymmärtää.
        Se oli tarkoitettu ketjun aloittajalle.

        Mutta noin niinkuin periaatteessa ei se itku täällä auta :-)

        Hei jurpo, miksi sitten vastasit Topiaksen viestiin?


      • 13+5
        olen suomalainen. kirjoitti:

        aloitus puoltaa paikkansa. ettei joku vaan vahingossa osta suomihintaista autoa.

        Juurikin näin. Autoissa on suomihinnat mutta ne on tuotu ulkomailta. Monessa vielä mittaria ruuvattu. Eipä ole kovin moni Xj8 vaihtanut omistajaa Nettiautossa tänä vuonna


      • 3xJaguar
        8+19 kirjoitti:

        Hei jurpo, miksi sitten vastasit Topiaksen viestiin?

        Kun tuollaiset postaukset ovat niin hölmöjä...ihan siksi :-)

        Minua ihmetyttää se, että Jaguar-palstalle tullaan pyörittelemään omia ajatuksia ilman tarvetta informaatiosta.
        Niitä voi pyöritellä ihan oman pääkopan sisällä.
        Siksi vastasin.


      • Huvittavaa
        3xJaguar kirjoitti:

        Kun tuollaiset postaukset ovat niin hölmöjä...ihan siksi :-)

        Minua ihmetyttää se, että Jaguar-palstalle tullaan pyörittelemään omia ajatuksia ilman tarvetta informaatiosta.
        Niitä voi pyöritellä ihan oman pääkopan sisällä.
        Siksi vastasin.

        Nämä palstat ovat täynnä yksinäisten ihmisten juttuja, jotka käyvät jauhamassa paskaa jokaisen merkin kohdalla. Eivät osta tai omista mutta kommentoida pitää. Ketä kiinnostaa?
        Väitän, että täällä ei ole montaakaan oikeaa auton omistajaa kirjoittelemassa, ei ainakaan erikoisempien merkkien. Niille on ihan omat kerhot, tosin kerhoja on jo Saab, Opel ym. merkeillekin.


    • E-Type

      Ei noista Ford-pohjaisista jageista kannata paljoa maksaakaan. enemmän arvostettuja nuo vanhemmat "aidot".

      • 324234

        Tarkoitanet siis sekä Xää ja Sää? Molemmat perustuu Fordiin. Toisaalta se on hyvä. Ennemmin Jenkkifordin V6 bensa kuin Brittiläinen briteissä suunniteltu kone.


      • Jagman
        324234 kirjoitti:

        Tarkoitanet siis sekä Xää ja Sää? Molemmat perustuu Fordiin. Toisaalta se on hyvä. Ennemmin Jenkkifordin V6 bensa kuin Brittiläinen briteissä suunniteltu kone.

        S-typessä on sama alusta kuin Lincolnissa, siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuukin eli kyllä Jagge on ehta brittiauto.


      • S-Typellä on n. 40% jaettua osaa Lincoln LS:n kanssa.
        X-Typellä on n. 20% jaettua osaa Mondeon (mk3) kanssa.

        Molemmissa on siis kuitenkin enemmän Jaggea kuin Fordia.


      • Risti
        Ökyautoilija kirjoitti:

        S-Typellä on n. 40% jaettua osaa Lincoln LS:n kanssa.
        X-Typellä on n. 20% jaettua osaa Mondeon (mk3) kanssa.

        Molemmissa on siis kuitenkin enemmän Jaggea kuin Fordia.

        Moi.
        Olisiko jotain lähdettä noille prosenteille? Itse ajelen tuollaisella x-typellä ja asia kovasti kiinnostaa. Alustasta ainakin olen fordia löytänyt ja iloinnut lähes ilmaisista varaosista.


      • Autoa_ostava
        324234 kirjoitti:

        Tarkoitanet siis sekä Xää ja Sää? Molemmat perustuu Fordiin. Toisaalta se on hyvä. Ennemmin Jenkkifordin V6 bensa kuin Brittiläinen briteissä suunniteltu kone.

        S oli ihan siistin näköinen, mutta X enemmän tuollainen testosteroni Mondeo. Ison konsernin varaosatuotannossa on omat hyvätkin puolensa, vaikka Fordin laatu ei ehkä olekaan kaikkein luotettavinta.


    • jaggehemmot

      Jaggen omistaa yleensä hemmo jolla ei eurot ole kaikki kiinni autossa.. eikä siksi luovu jaggesta jos ei saa kunnon hintaa. Eli, hemmot myy jos joku ostaa tai sitten ei myydä, siinä se.

    • toyotaman-aito-oikea

      Mutta kun minun toyota.

    • Aivankauheatekele

      Mutta koitas myydä jaggea..siitä ei kukaan mitään maksa!

    • 1w2e3r4

      Kyllä minä sain s type 3,0 v6 jagesta ihan hyvän hinnan vaihdossa, kun vaihdoin sen vähän yli satatuhatta ajettuun 4,0 v8 jaggeen, entisessä oli kilometrejä 240tkm. Eipä onneksi tarvii myydä kumminkaa tuota v8 s typeä, on se sen verran makee auto ajaa.

      • Hhahhahahaha

        Sitä ei tarvitsekkaan koskaan myydä siitä voit olla varma. Saat ajaa romutusseteliin asti pari vuotta. Noita ei osteta vaan niitä annetaan ilmasiks.


    • RommyDeep

      Viimeisen sukupolven vanhat XJ:t (X350) hyvät yksilöt vm 2004-2009 ovat suht. arvokkaita Saksassakin, varsinkin jos ovat vähän ajettuja. Noita ei tehty paljoa, ja Jaggefanit jotka eivät pidä uudesta futuristisesta XJ:sta suosivat noita.

    • jslsjjslsj

      Tulipa katsottua taas S-type R samat autot edelleen myynnissä mitä viime syksynä :)
      Nuo saa myytyä kun tiputtaa hinnan 10-12 000€. AUtoliike myi 1 yksilön 8500€ vuoden yrittämisen jälkeen.

      • jljljl

        Samat R:t edelleen myynnissä.. Yhden yksilön pyyntihinnasta tipunut 7k€ viime kerrasta :) Pari myyjää yrittää pitää hintaa ylhäällä mutta eipä nuo näytä mihinkään poistuvan-


      • Rfani
        jljljl kirjoitti:

        Samat R:t edelleen myynnissä.. Yhden yksilön pyyntihinnasta tipunut 7k€ viime kerrasta :) Pari myyjää yrittää pitää hintaa ylhäällä mutta eipä nuo näytä mihinkään poistuvan-

        Jep. Mua huvittaa tuo pk seudulla oleva yksityisen R ollut myynnissä ainakin 1.5 vuotta. Hintapyynti tippunut 40% alkuperäisestä ja vieläkään ei kukaan osta. Vähän aikaa sitten joku optimisti laittoi tuollaisen myyntiin 23k€ pyynnilllä :) 13k€ voi toteutua jos tuuri käy.


    • Dieselkunnianaan

      Joo bensa autot tehokkaalla koneella on vaikeita myydä heti kun alkaa olee kutoskone. 2 litraset vielä menee. Joku bensa V8 on äkkiä alempihintanen kun joku alunperin halvempi diesel. Se todellinen myyntihinta on todella surkea eikä liikkeet ota riskejä kun tietää myyntiajat pitkiksi. Jaguar ilman takuuta on todella iso riski ja hinnat pitää olla todella edullisia jos niitä meinaa myydä. Diesel koneella on todella helpompaa myydä ihan aina.

    • Jos-ei-tykkä-miksi-kiinn

      Hello köyhät tojota-kuskeja! Ymärtäkää, ettei kaikilla rahasta kiini jokainen asiaa. Myydää ei myydää. Omistaa!
      Olen tuonut joulukussa2015(autovero ei poistunut) eu:sta maailman tuorein S-Type R. Pelkkä verot olen maksanut n.8000 e (taulukoista löytyy), autosta n.18000e! Kyllä, se on tuore s-type jagge v8 remmiahdettuna (ennen jaggen koeajoja 3 v sitten, olen katsonut M5, 335i, E/C55 amg, G35 coupe jne.) Autoissa on eroja! Jagge on niin makea kaikkin puolin!
      P.S. varmasti joku kiinnostaa- keskikulutus kaupunkiajossa- 12.5l/100km
      Että sillai!
      P.P.S. Kertokaa, mitä olisitte ostanut n.26000e käteisellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe