Emo-pojalle matalat farkut?

EmoBoyVantaa

Mistä sais ostaa emo/scene henkiset mustat farkut joissa olis tosi matala vyötärö vähän tähän tyyliin: http://media.tumblr.com/tumblr_mbrd3p7PQC1qm7pgr.jpg ? Vaikee löytää mistään riittävän matalii...

Ja toinenkin kysymys ois jos tääl on ketää muita emo/scene henkisii jätkii. Mitä te pidätte tosi kireiden ja matalien farkkujen alla, tavallisii bokserei löysii kireitä vai jotai muuta?

125

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blackjeans

      Olen tyttö mutta uskoisin että Carlingsista saa aika hyviä matalia farkkuja jos ettii tai vaik kysyy myyjältä nii auttaa. Jumbos on varmaa lähin carlings

    • toinenemopoikanen

      käy onlyssä kattomassa, kampissa on ainaki! periaatteessa naisten farkkuja mut myyjät on kyl tottunu siihen et siel käy jätkiä farkkuostoksilla... itel on sellaset ku carrie low skinny jeans ja ne on kyl tosi matalat, viel matalammat ku tos sun linkkaamas kuvassa. edest välil jopa liian matalat ^___^ ja voin sanoo et takaa et saa persettäpeitettyä noil ^___^

    • --boy96--

      ite oon onlystä ostanu, tyttöjen neki on... ei se haittaa. nää on nii matalat että hyvä ku saa puolet per5eestä peittoon. ooks ite ostanu jo jotku?

      • ebbapeppu

        Ite löysin kirpparilta onlyn ebbat,ja on tosi matalat "tyttöjen" farkut...


      • ysiseiskaemopoika
        ebbapeppu kirjoitti:

        Ite löysin kirpparilta onlyn ebbat,ja on tosi matalat "tyttöjen" farkut...

        kuin matalat noi sit o käytännössä tai mite ylös ne tulee sul jos seisot/istut? ite näin lontoos kyl muutamil emojätkil nii matalii farkkui et en o suomes kellää nähny ja ostin iteki sielt yhet tosi matalat ^^


      • ebbapeppu

        Seisoessa ei niin peffa näy, mut ku istuu niin peffavako näkyy pari senttiä,ja edestä on niin matalat et pitää karvat sheivata.Pidän aina niin lyhyitä paitoja/takkeja et farkkujen ja paidan /takin väliin jää 5 senttiä paljasta pintaa.tuo hyvin esiin noi farkut,ja vielä niittivyö isolla soljella,niin näyttää kyl tosi hyvältä.


      • anorektikko
        ebbapeppu kirjoitti:

        Seisoessa ei niin peffa näy, mut ku istuu niin peffavako näkyy pari senttiä,ja edestä on niin matalat et pitää karvat sheivata.Pidän aina niin lyhyitä paitoja/takkeja et farkkujen ja paidan /takin väliin jää 5 senttiä paljasta pintaa.tuo hyvin esiin noi farkut,ja vielä niittivyö isolla soljella,niin näyttää kyl tosi hyvältä.

        Mul aivan saatanan matalat, jotka ostin netist. Täytyy työntää kybä haarojen väliin et saa päälle. Mä kans nautin kun mun kroppa näkyy paljaana farkkujen ja kireen nahkarotsin välis. Sit ne o muuten ihan pillit et näyttää hyvi mun anorektikko kropan.


    • rehab201

      eikö sua sit haittaa jos sun perseon puoliks esillä?

      pitääks muutki emot noin matalii farkkui?

      • ysiseiskaemopoika

        kyl monet pitää iha suomessaki mut suomes vaa ei o hirveest emo jätkii... olin ite lontoossa just ja siel näki kyl että just emo/scene henkisil jätkillä o tosi matalii farkkuja eikä niit haittaa ollenkaa se että perse on periaattees esillä. bokserithan sen peittää ja paidat ainaki osaks. moni niist pitää tosi skinnyi farkkui mut ne o silti nii alhaalla että niil ei o munatkaa housuis ^^^^


    • yeapp

      omfg andy on kuumin ihminen ikinä (anteeks pakollinen fangirlays:DDD)
      Mutta niin niiku edellisetki on sanonu nii naistenpuolelta varmaanki saa:)

      • BIERSAAAAAACK

        nälä, andy on vaa nii hot <3


    • emohenkinejäbitys

      kylhän boksereilla ja paidalla saa piiloon sen mitä farkut ei peitä ^__^
      ite pidän aina matalii farkkuja. varsinki ku istuu ne menee melkee pakaroiden alleki^__^

    • ^^emoboi^^

      mäkin oon emopoika ja etsin mustia skinny tosi matalia farkkuja. mitään vinkkejä? mulla on nyt mustat cheap mondayt mut haluaisin matalammat.

    • ysiseiskaemopoika

      ostin lontoosta iha uskomattoman skinnyt ja low rise farkut! niis o vetskari 6 cm ja niiden haarus on nii matala että ku ne kiskoo ihan ns ylös asti nii ne jää alle puolperseesee! sit ku istuu nii ne o heti alle pers. ja makso vaa 35 puntaa! London <3<3<3

      • freeballerboy

        Jätätkö suosiolla alkkarit veke alta? Suurin osa farkuista toimii parhaiten kun ei oo mitään alla!


      • ysiseiskaemopoika
        freeballerboy kirjoitti:

        Jätätkö suosiolla alkkarit veke alta? Suurin osa farkuista toimii parhaiten kun ei oo mitään alla!

        no jos luit et nää farkut on nii matalat et puolet perseestä o näkyvis nii päättelepä siitä että pidänks boksereita ^^


      • freeballerboy
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        no jos luit et nää farkut on nii matalat et puolet perseestä o näkyvis nii päättelepä siitä että pidänks boksereita ^^

        Kyl joku huppari peittää aika hyvin perseen. Ei bokserit oo mitenkään välttämättömät matalissa farkuissa. Jos puolet perseestä näkyy niin tostahan vois päätellä et ei oo mitään farkkujen alla?


      • ysiseiskaemopoika

        no joo okei myönnetään että sen saattoi käsittää myös niin ^^kyllä mä boksereita pidän, mustia ja kireitä. mieti nyt kun nää farkut on siis sellaset että jos istun tai kyykistyn niin nää luiskahtaa kokonaan pperseen alapuolelle. nii ei siinä tee mieli olla ilman boksereita ^^käytäks ite matalia farkkuja ja ilman boksereita? näkyykö sulla sitte perse paljaana? eikä haittaa?


      • freeballerboy
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        no joo okei myönnetään että sen saattoi käsittää myös niin ^^kyllä mä boksereita pidän, mustia ja kireitä. mieti nyt kun nää farkut on siis sellaset että jos istun tai kyykistyn niin nää luiskahtaa kokonaan pperseen alapuolelle. nii ei siinä tee mieli olla ilman boksereita ^^käytäks ite matalia farkkuja ja ilman boksereita? näkyykö sulla sitte perse paljaana? eikä haittaa?

        Käytän farkkuja ilman boksereita mut ei noin tiukkia farkkuja vaan vähän väljempiä. Ehkä pari senttii persvaosta esillä, sen verran alhaalla mut huppari peittää sen eikä sillei haittaa :D


      • ysiseiskaemopoika
        freeballerboy kirjoitti:

        Käytän farkkuja ilman boksereita mut ei noin tiukkia farkkuja vaan vähän väljempiä. Ehkä pari senttii persvaosta esillä, sen verran alhaalla mut huppari peittää sen eikä sillei haittaa :D

        no joo toi o suht perus kyl mut en mä haluu että puol persettä sentää näkyy... tiäks ketää joka sillee pitäis?


    • emosvärje

      löysin tukholmast söderiltä sellasesta pienestä kaupasta tosi matalat farkut ja myyjä viel sano että ne o nimenomaa tarkotettu jätkille, että ei o muijien farkut. sil myyjällä oli ite samanlaiset pääl ja se näytti et niit ei vaan saa kiskottuu ylös, sil meni vyö ihan perseen alareunassa ja sit se housuje takamus roikku sillee sopivast löysänä ja lahkeet o kuitenki kireet. ostin samanlaiset ja myyjä viel käski koittaa vähä pienempii ni nää on nyt 2 tuumaa pienemmät ku mitä mul yleensä on. xD takaa nää on väkisin siin perseen alareunassa mut etu puolelt mahtuu silti kassit housuihin. nää on täydelliset! hinta vaa oli vähä paha 1100 kruunuu :/

      • EmoBoyVantaa

        Pystyks kertomaan vähä tarkemmin noista eli minkänäköset on ja kuin yksinkertaset/koristellut jne? Mahtuuko niihin bokserit alle? Ja mis se kauppa on tarkalleen? Menos syksyl laivalle nii kyllä tuol olis hyvä käydä! Mitä muuta siel myytiin, oliko emo/scenehenkinen kauppa?


      • freeballerboy
        EmoBoyVantaa kirjoitti:

        Pystyks kertomaan vähä tarkemmin noista eli minkänäköset on ja kuin yksinkertaset/koristellut jne? Mahtuuko niihin bokserit alle? Ja mis se kauppa on tarkalleen? Menos syksyl laivalle nii kyllä tuol olis hyvä käydä! Mitä muuta siel myytiin, oliko emo/scenehenkinen kauppa?

        Tarviiks mahtua bokserit alle? Farkut on parhaat ku alla ei oo mitään! Okei mä yleensä käytän vähän löysempiä farkkuja mut löytyy mul tiukemmatkin farkut enkä niidenkään alla koskaan pidä alkkareita. Oon tottunu ja harrastan skeittausta niin toimii paremmin kommandona!


      • EmoBoyVantaa
        freeballerboy kirjoitti:

        Tarviiks mahtua bokserit alle? Farkut on parhaat ku alla ei oo mitään! Okei mä yleensä käytän vähän löysempiä farkkuja mut löytyy mul tiukemmatkin farkut enkä niidenkään alla koskaan pidä alkkareita. Oon tottunu ja harrastan skeittausta niin toimii paremmin kommandona!

        Mulla toi riippuu ihan siitä minkäkokoset housut mul on. Jos on Cheap Monday 27 tuumaset ni ne on nii kireet et en mä saa sinne mitään alle mitenkää. Mut neki on silti suht korkeet silleen et ne peitää melkeen koko perseen. Haluisin paljo matalammat farkut silleen ku Andyl on siin kuvassa jonka linkkasin tos ekas viestis. Mut jos ostan tollaset jotka jää takaa kokonaa persee alareunaa tai alle nii sit en kyl kommandona pystyis olee. Kuin korkeella sun farkut sit on tai kuin matalaa mallia ne on ja jos skeittaat nii näkyykö sulla sit ns rekkamiehen hymyä paljo? Mul noiden 27 tuumasten kanssa näkyy aina muutama sentti mut paita peittää ainaki melkeen aina


      • freeballerboy
        EmoBoyVantaa kirjoitti:

        Mulla toi riippuu ihan siitä minkäkokoset housut mul on. Jos on Cheap Monday 27 tuumaset ni ne on nii kireet et en mä saa sinne mitään alle mitenkää. Mut neki on silti suht korkeet silleen et ne peitää melkeen koko perseen. Haluisin paljo matalammat farkut silleen ku Andyl on siin kuvassa jonka linkkasin tos ekas viestis. Mut jos ostan tollaset jotka jää takaa kokonaa persee alareunaa tai alle nii sit en kyl kommandona pystyis olee. Kuin korkeella sun farkut sit on tai kuin matalaa mallia ne on ja jos skeittaat nii näkyykö sulla sit ns rekkamiehen hymyä paljo? Mul noiden 27 tuumasten kanssa näkyy aina muutama sentti mut paita peittää ainaki melkeen aina

        Vaikee tarkalleen sanoa ja kylhän se vähän vaihtelee mut suunnilleen pari senttiä on fillaritelinettä esillä :D Saattaa joskus näkyäkin varsinkin skeitatessa ja nyt ku on niin lämmin et on vaan lyhythihainen paita eikä hupparia. Huppari jos on niin se ylettyy peittää persvaon. Mut ei siis ainakaan kauheen paljoo enempää ku se pari senttiä. Sama juttu sekä löysempien että tiukempien farkkujen kans ja muiden housujen kans sillo aika harvoin jos en käytä farkkuja. Missään housuissa en käytä alkkareita ja etenki skeitatessa just parempi ilman.

        Ei varmaan ihan niin matalia farkkuja kandee ostaa et lähes koko perse näkyy :D mut jos se vähän näkyy niin ei oo ongelma kommandona!


    • emosvärje

      joo EmoBoyVantaa, en tiiä osaanko kunnol selittää mut siin söderillä on sellainen iso tori mis on metroasema, nii tää kauppa oli siit vähä pidemmälle pois päin ja ei millään isol kadulla vaan enempi niinku sivukatu. en tiiä kyl sen kadun nimee. oli vähä sellane ehkä enempi skedehenkine kauppa vaik ei siel kyl mitää dekkei myyty mut esim sweetia ja cheap mondayta ym.

      ja se myyjä oli kyl must vähä jotenki sellane skede emo sekotus otus :) se oli tosi ystävälline ja puhu hirveen selkeetä enkkuu nii sen kans oli helppo puhuu. en melkee koskaa haluu mitää ns apuu ku myyjät tulee kysyy et voiko auttaa mut sanoin tolle et etin jotai super low rise farkkui nii se kyl oikeest oli avulias ja sillee ammattitaitone. ehkä jotai 22-24v veikkaisin. se oli silleen et i got just what you are looking for ja sit se kysy et mitä kokoo käytän yleensä (30) ja sano et näis mun pitää todennäkösesti ottaa 28 mut kannattaa eka kokeilla varmuude vuoks viel pienempii nii kokeilin sit 26 eka. niit oli kyl jo vaikee saada vedettyy ylös tai ne jäi sillee reisie ihan yläosaan ja edes en saanu oikee kassei housuihin nii olin ite silleen että kyl vois vähä isommat olla ni se sano että joo kokeile 27 ja sit se sano että sen yks kaveri pitää sil tyylillä sen farkkui aina, siis sil tyylil miten mul ne 26 meni jalkaan. puhuttiin tostaki sen kans just että kui alhaalla niit voi pitää ja mitä haittaa siit voi olla jne ja kui pienet voi ottaa ym.

      mä sit loppuje lopuks otin 28, mitä kokoo en o varmaa ala asteen jälkee pitäny :))))) nää on sillee että takaa ne jää niiku toho perseen alareunan päälle, sit se perseosa on kuitenki aika löysä ja sit taas lahkeet o kireet, ei mitkää ns sukkahousut mut kuitenki sellaset skinnyt. sit edest nää o vähä korkeemmalla sillee että saa iha hyvin munan tungettuu housuihin :))) sil myyjällä oli kans 28 kokoa sen omat samanlaiset vaik se oli kyl mua vähä pidempi ja ehkä muutenki isompi (ei todellakaa mitenkää ylipainone mut siis oon ite aika tikku) ja se sano et ens kerral mun kannattaa sit ottaa 27 ku oon tottunu näihin eka. kattoo nyt :)) sille kyl ne 28 sopi hyvin, ne oli ehkä ihan vähän alempana takaa ku mitä nää mun on ja sit edest ei sillä kuitenkaa kassit ollu housuist ulkon :)))

      näis ei oo oikeen mitää merkkii, en tiiä sit mistä ne on tullu? niis lukee vaa jotai denim high quality mut siis ei mitää varsinaist merkkiä oo. mut jos vaa löydät ton kaupan nii mee ihmees testaa noit, voin kyl suositella!

    • gqisjdjisjwuqoajdiosk

      Miks haluutte et teiän perseet näkyis xd?

      • EmoBoyVantaa

        En mä osaa ees vastata tohon ^^Se tulee niinku sivutuotteena jos haluu tosi matalat ja tosi kireet farkut. Ei niitä sillon saa kiskottua niin korkeelle et perse peittyis ^^


    • nollanollamuteinolla

      nyt o pakko kiittää vinkist! ku nimittäin mä luulen et mä ehk kävin tos kaupas viikonloppun, ainaki jossai ton tapasessa ja se myyjä oli just sellane vähä päälle 20 mil oli vitu kireet cheap mondayt jalas ja sit sen hiukset oli sellaset tosi tumman ruskeet ja pitkät ja sil oli vähä tuuheet kulmakarvat. onks sama? se oli kans tosi ystävälline ja sit alus yritin puhuu sille vähä ruotsii nii se oli lopuks sillee et saan 10 prossaa alee sen takii ^__^kerranki jotai hyötyy ruotsin tunneist ku koht kolme vuot istunu!

      mut siis sil oli cheap mondayt jalas en tiiä mitä kokoo mut nii pienet et sil ei ollu mitää vyötä ja ne oli sil todella alhaal, vaik sen paita ei ollu mikää lyhyt nii sil näky takaa bokserit koko aika ja sit ku se otti hyllyst sillee ylhäält jotai nii etupuolelt näky et sil oli oikeest housut munie alla siis sillee et sen bokserit ja munat periaattees näky ^__^ku iteki kehtais pitää sillee! mut en kyl kehtaa.

      mut kuitenki nii ku sanoin et oon suomest nii se innostu siit iha sikan ja selitti suomest kaikkee juttuu jne, hyvä ettei lähteny mukaa turkuu ^__^^__^ mut nii mä ostin sielt cheap mondayt kans ja se kysy iha suoraan et kuin alhaal haluut pitää niitä how low are you gonna ware them ja näytin sille niiku et jossai persee just alapuolel tai sii alareunas sillee ku kaikki pitää niin se oli mulle sillee samal taval ku teille et kannattaa kokeilla pienempää kokoo eka. mul o suomest ostetut cm jotka on 29 mut mä sit päädyin ostaa 27 ^__^ne on oikeest kyl liia pienet vaik saan munat just just sinne kuitenki. ku koitin ni se oli viel sillee et they are so small you can wear them lower if you like, like this ja tarkotti niiku sen omii housui.

      mut seuraaval kerral kyl pitää säästää rahaa ja mennä takas sinne, oon viel iha varma et se muistaa jos menee sinne uudestaa. en o suomes koskaa nähny sellast myyjää mikä juttelis noi paljo ja olis sillee aidost ystäväline. vaik ei tääl muutenkaa oo ees mitää kauppoi mis käydä melkee tai turus ny ainakaa. en ihmettele miks turku o suomen arsehole ^__^

      • varokaaruotsalaisia

        kuulostaaks toi nyt vähä gäyltä että joku yliystävälline ruotsalaine tulee munat suunnilleen paljaana sulle lässyttään :DDDDDD


      • nollanollamuteinolla

        voi se ehk kuulostaaki mut ei se kyl siis ollu mitenkää homon olonen, se oli oikeest vaa ystävälline ja sellane innokas. ei siit tullu mikää ahdistunu olo ^__^ja sit olin vähä osannu oottaa sitä ku olin lukenu täält noi jutut siit kaupast. muutenki kiva nähä ja jutella jonku kans jol o samanlane tyyli ku ei ainakaa turust löydy hirveen paljo mun tapasii jätkii.

        siin viel ku se selitti tota et voi pitää alempana jos haluu nii sanoin sille et en haluu pitää niit alle munien ni se jotai naurahti ja sano et jos ne on tarpeeks pienet nii on pakko koska theyll brake your balls ^__^^__^se on kyl varmaa totta. mut siis eihä sil ny munat paljaana ollu koska sil oli kuitenki ne bokserit ja kyl sen paitaki peitti, ainoo vaa sillo ku se kurotteli nii sit


      • emosvärje

        joo kyl kuulostaa samalt ainaki noi hiukset ja käytös ja tyyliki vaik ei sil kyl iha boolssien alla housut ollu kuitenkaa mun mielest sillon ku kävin siel mut siis kylhän sit tosi matalal ne joka tapaukses oli ja just sellane ei mikää kauheen pitkä paita eli bokserit kyl loisti. en kyl päässy selville siit mitä musaa se esim kuuntelee et onks se missä määrin emo vai onks se sit vaa sellane skedejäbä mikä tykkää pitää kireit housui. sil oli ainaki sillon vaa joku random t paita oliskohan volcom en o varma enää. ja varmaa parast siin myyjäs oli se ku yleensä ruotsalaiset puhuu sellast enkkuu joka kuulostaa melkee sellaselt riikinruotsilt mut toi puhu tosi selkeest ni sen kans oli helppo puhuu. katoitsä niit sellasii ilman merkkii olevii super super matalii farkkui siel? must ne o parempii ku cheap mondayt vaik kalliit kyl mut sellasii ei ainakaa suomest saa mistää. oon täs ite ruvennu himoitsee yht kokoo pienempii ku mitä mä sillon ostin ku olin siel. vois tehä uuden reissun jossai vaihees. vaik mä kyl haluun saada boolssit mahtuun sinne housuihin et jos ne jää liian pieniks nii sit on pakko tyytyy tähän nykyseen kokoon :/


      • emosvärje

        hiihtolomal laivalle... siis TUKHOLMAA <3<3<3<3 kelasin jos pystyis 26" ostaa noi samanlaiset mitä mul on jo


      • ysiseiskaemopoika
        emosvärje kirjoitti:

        hiihtolomal laivalle... siis TUKHOLMAA <3<3<3<3 kelasin jos pystyis 26" ostaa noi samanlaiset mitä mul on jo

        hei svärjepojkke kävitsä siel tukholmas? jos näät tän nii kerro ostiks noi 26" ja oliks ne millaset sulle? mietin täs et ois nii rentoo saada jotku uudet farkut ja ehkä pari t paitaa ennen mun lontoon reissuu tos parin viikon pääst mut en tiiä ei mul oo varaa lähtee sen takii tukholmaa ^^^^^^


      • emosvärje

        en ollu hiihtolomal mut tos iha pari viikkoo sit olin ja menin tonne kattoo jos ostais samanlaiset nää super matalat farkut mitä mul jo on mut pienempää kokoo. mun "normi koko" on 30" mut ostin sielt 28" ja nyt aattelin et viel pienemmät ois hyvät. ehkä vähä senki takii ku tääl on nii moni selittäny tota et ne farkut voi oikeest olla alempanaki ku mul on ollu jotenki se et haluun boolssit sinne housuhi mut nyt sit aattelin et mitä vitu välii sillä o :)

        se sama myyjä oli töis ja en tiiä muistiks se mua muuten mut kyl se mun farkut tunnisti heti ku mul oli jalas ne mitä sielt ostin sillo ekal kerralla. ja mä taas huomasin heti et se o kyl alkanu pitää sen housui oikeest todella paljo alempan ku mitä sil oli joskus. ku tulin sinne nii se oli sillee kyykistyneen alas ja täytti tai järjesteli jotai hyllyi siin nii ei siit näkyny ees housui ollenkaa, bokserit vaa ja t paita :) ja perse... sen bokserit peitti perseest varmaa puolet ja puolet vaa paisto paljaana siin ku sen t paita oli liia lyhyt :) sit ku se nous ylös ku se huomas et tulin sisää sinne nii näki et sen farkut o iha jossai reisie kohilla eikä se ees nostellu niit ollenkaa ku nous seisoo. en osaa sillee kunnol selittää mut niiku vyötärön kohta sil oli jossai muutama sentti persee ja boolssie alapuolel vasta :) :)

        puhuttii aika pitkää sen kans ku se kyseli niiku että haluunko apuu ja sit se huomas ne mu farkut ja sanoin sille et ku ostin vajaa vuos sit ne ja otin 28 vaik oikee koko 30 ja et kelasin viel pienempii voisin kokeilla. se viel kysy et kokeilinks sillo pienempii ja sit se oli että kokeile uudestaa vaa ja sano et sil oli enne itel 28 mut nyt se pitää 26 :) sil oli ne 26 just jalas ja mä kysyin silt iha suoraa et saako se niit korkeemmalle ku mitä se pitää nii se sano et ei oikeestaa ja ne o hyvät sillee. mäki sit kokeilin 26 ja ne jäi mul yläreisii. kokeilin kans 27 ne sai sillee iha persee alareunaa kiskottuu. se myyjä kuitenki oli sitä mielt et 26 ois paljo parempi ja nopee tottuu nii ne mä sit otin :) en ois kyl ikin uskonu et voin pitää nii pient kokoo! nää jää mul sillee että boolssit ei oo housuit mut vyötärö menee kuitenki heti niide alta ja takaa ne on suht samas kohas. oon yrittäny vähä pidempii paitoi pitää nyt sit kyl mut on nää hienot!

        sil myyjäl oli kyl viel muutaman sentin alempana sen housut ku mulla ja sen paitakaa ei ollu kauhee pitkä nii sil näky periaattees takaa päi bokserit koko aika ja edestäki sil oli sillee et heti jos se liikutteli sen käsii nii käytännös sen boolssit oli näkyvis :) bokserit vaa vilkku koko aja


      • ysiseiskaemopoika

        ai sä ostit 26 ^^^^^^^mul on 27 ja neki on mulle iha liia pienet eli just hyvät ^^^^^^saitsä niihin 27 munat mahtuu housuihin? mul ei mee. luulen et 26 ei enää kyl menis mulle ku mul jää 27 sillee et munat ei mee ja takaa ne on nii et tossa pakaroiden alareunast pari senttii alempana.

        tarkotaks tolla ku sanoit et sil myyjäl näky perse nii siis oliko sen bokserit sitte tosi matalalla? sillo ku mä sen näin nii mun mielest sil ei ollu ne matalal mut niide lahkeet oli sit nii lyhyet et sil näky niiku ihoo housuje ja boksereide välist. ehkä se o päättäny et se ei o cool ja o parempi jos näkyy perse ^^^^^^^no mut joo silti se o tosi mukava ja rento kyl se myyjä. saiks alennuksii tai jotai kaupan päälle ym? mä sain kaljaa ^^^^^

        mis kohal sil myyjäl oli housut jos ne oli alempan ku sulla ja oliks sil sun mielest jo liia alhaalla ne? mietin jos iteki vois viel siirtyy yht kokoo pienempää ^^^^^^oon menos täs koht puolii lontoosee nii jos sielt löytyis jotai viel matalampaa mallii nii täytyy jättää matkalaukkuun tilaa kyl. se o hyvä ku tunnen sielt pari tyyppii nii oon saanu jo vinkkei tai sillee et meen niide kans vähä shoppaan siel sitte.


      • emosvärje

        joo kyl nois 27 meni sillee just just boolssit housuihin, en kyl osaa sanoo oisko pysyny jos olis kävelly tai pidempää pitäny niit :) oli neki aika hullun kireet. mut sit 26 nii ei enää mitään toivoo :) :) pakko sanoo että nää 26 ei oikeestaan ees tuu edes perseen alle vaan nää jää käytännös tohon yläreisii. ei vaan saa korkeemmalle :) :)

        myyjän 26 farkut oli viel alempana ku mulla. ei paljoo mut oli ne silti selkeest. ja ei ne kuitenkaa liian alhaal, kyl se iha hyvält näytti. ota vaa ihmees nii matalat ku löydät :)

        siis tosta ku sanoin et sil näky perse nii siis sil oli bokserit sillee että ku se oli kumartunu ja sen paita niiku oli noussu vähän nii ne bokserit oli nii alhaalla et kyl sil paisto niiku perse siin osittain :) oikeestaan tosi paljo, varmaan jotai 10cm? ja ku se nous seisomaan ni ei se niit sen boksereit nostellu. mä veikkaan et sil on neki nii pienet ettei se saa niit ylemmäs koska se anto mulle sellasen bokseripaketin kaupan päälle nii se anto kokoo XS ja en mä ees kattonu mitä kokoo ne on, kiitin vaa sitä mut sit huomasin myöhemmi vasta. jos se pitää bokserit yhtä pient kokoo ku housut ni ei ihme jos ei se saa niit ylös asti, en mäkään saa :) :)

        mut siis mitä sä aiot lontoost ostaa ja tiiäks sielt sitte valmiiks jo kaupat? koska sä meet sinne?


      • ysiseiskaemopoika

        oon mä miettiny et vois ainaki ostaa jonku hupparin ja pari paitaa ja sit tietenki aion kattoo jos löytyis mitää farkkui jotka ois viel matalammat ja ehkä vähä pienemmät ku mitä mul täl hetkel on. mut se voi kyl olla vaikeeta ^^^^^^^camdenis kuulemma on pariki sellast tosi hyvää kauppaa mihin noi o luvannu viedä mut nii saa nähä sitte mitä siel tulee vastaa. ei o kauaa enää nii pääsee reissuu awww ^^^^^


    • ysiseiskaemopoika

      mis kaikki emot on irl ku tääl vaa vaik kuin monet keskustelee mut sit oikees elämäs ei näy emojätkii koskaa missää :/ oisko mitää ideaa järkkää miitti? emoboys only!

      mutta joo, kyl farkkujen pitää olla pienet ja matalat! olin kevääl lontoos, sielt löytyy ihan mitä vaan ja iteki ostin yhet tosi matalat mustat farkut sielt. oon todennäkösesti menossa ennen jouluu tukholmaan, pitää yrittää löytää toi kauppa kuulostaa nimittäin sellaselt mestalta mist vois löytyy paljoki ostettavaa ^^

      siel lontoos näky kans enemmänki noit emo ja scene jäbii joiden housut jää tosi matalalle tolleen et munatkaa ei jää housuihin ja ei se tainnu niitä paljo haitata ^^^^ parast on se et ne farkut on oikeest nii matalat et vaik niit pitää jossai persee alla kokonaa nii silti ne ei näytä kauempaa yhtään silt et ne roikkuis ku se haarakohta jää melkee normaalipaikkaan silti^^^^^pidin tos kesällä teki aina välil sillee ja oikeestaa se on loppujen lopuks aika paljo mukavampaa jos on tosi pienet farkut. ymmärrän hyvin ton break your balls ^^ nyt on vaa vähä kylmä siihen mut kyl säki voisit nollanolla sitä testaa jos paita on sen verran pitkä ettei herätä ihan liikaa huomioo^^

      täytyy alkaa pänttää vähä ruotsii jos sais sit kans alee tuolt ^^

      ja muuten sä varokaaruotsalaisia, tiedoks että emo ja homo ei o synonyymejä vaik kaikki väittää aina nii

    • nahkatakkinenpoju

      en oo mitenkää emo ite mut tykkään kyl pitää aika matalia ja kireit farkkuja. oon ehkä sellane lievästi rock, musta nahkatakki ja päältä vähä pidemmät hiukset vaik sivuilta on lyhyemmät ym. ja farkut ei o oikeestaan koskaan mustat vaa ihan perus sinisii, mielellää suht kuluneita ja oikeest tosi pienii mut ei missää tapaukses saa näyttää naisten mallilta. mul on vähän sellane tapa et kiskon niit koko ajan ylemmäs vaik oikeesti tykkään siit ku ne roikkuu. vaik mul on vyö ja se on kireel nii heti jos meen istumaan nii farkut laskee alle perseen ja sit ku nousen ylös ni nostan niit heti ja parin askelen pääst ne laskee taas siihen. mitä mielt mun housu tyylist, lökötänks liikaa vai sopiiks? ja oon 00 poika pk-seudult

      • freeballerboy

        @nahkatakkinenpoju noi farkut mitä käytät niin ootsä koskaan jättäny alkkarit pois sieltä alta?


      • Lapsispuge

        on kyl toi emo tyyli aika koomisen näköst! jäbät kulkee jotku sukkahousut pääl kaupungil. mut et sä mitenkää liikaa lökötä, anna housuje roikkuu vaa! ja chillist bokserei kans matalamalle!


    • ysiseiskaemopoika

      joooo mä olin nyt välipäivin risteilyl ja vaik oli aika kauhee darra aamul nii silti lähin sit seikkailee tonne kaupalle ku olin sitä oottanu aika pitkään. frendi lähti messii kans mut käänty terminaalin ovelt takasin ku ei kunto kestäny ^^^^^ pakko oli sit yksin lähtee ja kyl siin jonku aikaa meni et edes löysin sen. mun piti kattoo kadun nimi muistiin mut en mä sit krapulapäissäni sitä kuitenkaa saanu katottuu ja hyvä jos ees löydän sinne toista kertaa. mut kyl kannatti silti käydä!

      se jätkä siis se myyjä oli just sellane ku tääl o kaikki kirjottanu. iha törkeen ystävälline. se tajus mun puheesta heti et oon suomest ja kysy että tulinko laivalla ja sano että näytänki vähän siltä, et on vissii vähä dagen efter ^^^^^sit se meni takahuoneesee ja tuli sielt kylmän kaljatölkin kans ja anto sen mulle. oikeest, iha uskomaton jätkä se! en ollu ees ostanu siin vaihees mitää.

      olin laittanu jalkaa mun kaikist matalimmat housut ja rennosti tosi matalalle sillee että ei kyl munatkaa ollu enää housuis ^^^^^ en kauhee usei pidä sillee mut aattelin et nyt ainaki o pakko ^^^ vyötä joudun silti pitää noiden kans ja sit ku se kysy et mitä mä oon ettimässä ni sanoin että jotai väh kireempii farkkui mitä vois ilman vyötä pitää. sil oli itel just samaan tyyliin eli munie alla farkut ja tosi kireet vaik ne ei lahkeist ookaa mitkää iha liia kireet mut tosi matalat ym. niit samoi se suositteli mulleki. se kysy mist olin ostanu ne mitä mul oli jalas ku neki oli kuulemma tosi matalat ja sano et se on iteki käyny lontoos mont kertaa ostoksil..

      nii mä kokeilin sit niit samoi merkittömii mut superkalliit farkkui ja 27 oli sellane et sain ne jalkaa mut en saanu niit ees kiskottuu munie päälle vaik yritin ^^^^^se vaa naurahti ja sano et jos aion kuitenki pitää niit matalalla ni sithän ne on just oikeeta kokoo. mä kysyin silt et pitääks se ite kans aina nii matalalla nii se sano et ennen se ei pitäny mut nykyää pitää aina ku se on siirtyny pienempiin kokoihin. sano sen saman break your balls jutun mulleki ja sanoin vaa että i know ^^^^^mut nää tulee mul nyt sillee et takaa nää jää niiku pers alareunast parin sentin päähän ja edest sillee kans vähä kassie alapuolelle, pysyy täs kohas iha hyvi ja oon yrittäny ny pitää vähä pidempii paitoi sit näide farkkujen kans. kauempaa ku kattoo ni ei kukaa varmaa ees huomaa kui matalal nää on ku se haarakohta on nii lyhyt näis. vetskari on vajaa 5cm ku mittasin sen!

      sit ostin viel hupparin, sil oli sellasii mustii huppareit ilman mitää kuvaa mitkä oli aika kapeita mut normaalii pidempii. ei siis mitää gangsta tyylii vaa just sopivasti tällasii et ne tulee toho iha reiden yläosaan eli peittää sopivast mut ei o mitää telttoi ^^^ en saanu alennuksii mut se anto mulle sellase paketi kaupan päälle mis oli kahet bokserit, yhet mustat ja yhet pinkki-musta-ruudulliset. nice!

      ku olin maksanu ni se oli viel et haluunko toisen bissen ja sit istuttii sii takahuonees vähä aikaa juteltii kaikkee ym. oikeest iha uskomattoma palveluhenkine tyyppi se kyl oli ja en o kyl koskaa enne saanu tasottavii vaatekaupast ^^^^^

      • emosvärje

        pakko päästä iteki shoppaan yhtä kokoo pienemmät viel :))) sä otit sit samat ku mä paitsi kokoo pienemmät. sanoks se myyjä mitä kokoo sil itel oli? sil oli just tollaset pinkki musta shakkiruutubokserit ku mä olin siel, sil loisti ne koko ajan ei voinu välttyy huomaamasta :))))) mä muute ruinaan silt kans kaljan ens kerral! haha

        onks noi venyny sul käytössä ja pärjääks viel ilman vyötä niide kans ja kui matalal sul on ne nyt niiku jatkuvas käytös ku pidät?

        nii ja onks sii hupparis joku nimi tai merkki tai muuta? voisin iteki kysellä semmost kans


      • ysiseiskaemopoika

        joooo siis mä ostin 27 tuumaa ne mun farkut mut ei se myyjä sanonu sen omaa kokoo. samanlaiset sil oli mut kokoo en tiiä. ja sil oli ne varmaa viel vähä alempana ku mitä ne mul meni päälle. siin ku kysyin et pitääks se aina nii matalalla niitä nii se sano et muutaman kuukauden on pitäny ja nosti paitaa sillee et se näytti mis kohal ne on nii kyl ne oli sil oikeest tosi alhaal ku sil oli kassit iha kokonaa ”ulkon” ja sil näky niiku jopa vähä ihoo siit bokserie ja farkkuje välist. ehkä sil oli vaa tosi lyhyet ne bokserit en tiiä. siin ku se nosti kädet korkeelle ku se otti hyllylt hupparii nii kyl sil näky sii vaihees just ne bokserit varmaa kokonaa ja sitte vähä reisie ihoo siit farkkuje yläpuolelt. pakko sanoo et se vois kyl vähä pidempii paitoi käyttää, on se vähä härön näköst ehk ku sil näkyy nii paljo ne bokserit koko aja. ite pidän mielellää housui matalal mut kyl paidas pitää olla sit pituutta kuitenki sii vaihees. oon jopa miettiny et vois ostaa sellasii pitkii t paitoi mitä skeittareil o nykyää, tiiätteks?

        oon pitäny vast kaks päivää näit nyt nii ei ainakaa viel oo venyny ja pärjään ilma vyötä iha hyvin. nää ehk vähä puristaa tost reisist siit kohtaa mis se housujen niiku vyötärö on mut ei sillee pahast kuitenkaa. aattelin et vois olla hankala kävellä ku nää menee nii alas mut ei kyl ees oo, nää o tosi pehmeetä kangasta jotenki ja sit ku liikkuu nii ei ne o tiel ollenkaa. kaverit vähä laival kommentoi että sul ei sitte oo housut jalas enää ollenkaa (ne on sellasii vähä junttimaisii ite) nii nauroin vaa niille ^^^^^

        ei tos hupparis oo mitää merkkii. se kerto sii ku istuskeltii et se teettää thaimaas noi farkut ja hupparit ite ja niit ei siis saa mistää muualt eikä se haluu ees nettii laitaa myyntii niit. sil o bangkokis joku ompelija joka niit ompelee ja se käy hakee pari kertaa vuodes sielt isot satsit. se o ite suunnitellu ainaki osittai sen mallinki ite ja antanu kaikki mitat nii se saa just sellasii ku haluu. sen pitäis saada jotku koe-farkut postis kohta mitkä ois niiku viel vähä matalammat mut se sano iteki et se ei tiiä onnistuuks se enää et näyttääks ne enää hyvilt sit.

        nyt oikeest jos joku käy tuol nii ottaa osottee ylös ja kysyy vaik ton nimee ym! ei kaikki voi olla yhtä sekasi ku menee sinne niiku ite olin ^^^

        ja hyvää uv kaikil!


      • emosvärje

        ei ihme sit että se malli on nii viimesen päälle jos se on ite päässy suunnitteleen ne! mut silti toi hinta on must aika kallis jos nyt miettii et se ompelija siel ei varmaa kovin paljoo saa niist farkuist. silti kyl sen maksaa ku noi on aika ainutlaatuset!


    • mitähelv

      Oikeest, te ns emot ootte kyl aika outoo porukkaa, en voi muuta sanoo. Mä kuuntelen ite pääasias räppii ja hardcoree. En osaa sanoo mist se johtuu mut Black Veil Brides on kans yks suosikkei, ollu jo vuosia. Sitä ei ehkä päälle päin uskois mut… No joka tapauksessa olisin halunnut korjata sen asian ostamalla BVB t-paidan, nimittäin näin viime kesänä Lontoos metrossa sellasen max 12-13-kesäsen skidin joka näytti sellaselta South Parkin parodiaemolta mikä vähän naurattiki ku hiukset tuli sillä just taitavasti toisen silmän päälle ja niis oli varmaan kilo lakkaa että ne pysy silleen. Pointti tämä: sillä oli oikeesti helvetin hieno BVB t-paita. Kysyin siltä mistä se on ostanu sen niin tää lapsi vastaa että sain sen mun poikaystävältä. Mä olin että jaaha, sehän on hyvä että sulla on jo ala-asteella poikaystävä. Ei vittu, mistä se kersa edes tietää sen seksuaalisuudesta yhtään mitään! En sille mitään sanonut, mut mietin vaan. Mut juttu paranee tai pahenee. Tää sanoo ihan ystävällisesti että on menossa just näkemään sitä poikaystävää Camdeniin, että tuu mukaan niin voit kysyä siltä kun ne näkee siinä metroasemalla. Olin itekin sinne Camdeniin menossa niin minä poika päätin siinä että mennäänpä tapaamaan sitä sun poikaystävääs sitten. Tai ei mulla oikeen ollut vaihtoehtojakaan, olis ollut vähän outoa sanoa että ei kiitos ja jäädä silti samalla asemalla pois.

      No seuraavaks kun ollaan tulossa siihen Camdeniin niin tää nousee ylös ja siel metrossa on tangot ylhäällä katonrajassa niin siin joutuu nostaan käden sinne ja se on tietenki aika lyhyt niin se kurottelee siinä ihan kunnolla että saa kätensä sinne. Niin mitä mä näen. Sen paljaan perseen. Sillä kersalla on just sellaset matalat mustat farkut mitä te kaikki täällä himoitsette ja se roikottaa niitä jossain perseen alla ja kun sen paita heilahtaa niin sillä vilahtaa paljas perse sieltä alta koska tää sankari ei ilmeisesti osaa käyttää kalsareita! Ku käveltiin rullaportaisiin niin mun oli pakko sanoa sille että etkö sä käytä boksereita ollenkaan. Niin tää vastaa että ”My boyfriend likes it this way." Just joo.

      Homma huipentuu sitten siihen että ku tullaan ne rullaportaat ylös sellaseen pieneen asemahalliin niin mä vaistomaisesti etsin katseella jotain toista emokersaa sieltä, mut eihän sieltä sellasta löydy. Sit yhtäkkiä sellanen 190senttinen mies (emo kyllä sekin ja langanlaiha), näytti jotain 19-20-vuotiaalta, kaappaa tän lapsen halaukseensa, työntää kätensä tän t-paidan alle siis perseeseen joka taas vilkkuu paljaana siinä kaikelle kansalle asemahallissa ja suutelee varmaan minuutin mittaisen kiihkeän kielarin(?) tän kanssa. Mä en siinä vaiheessa enää tienny näenkö mä jotain painajaisunta vai oonko jossain piilokamerassa vai mitä tässä tapahtuu. Oli kiva siinä rauhassa sitten ootella että pariskunta tulee valmiiksi. 12v ja 20v, tosi kiva seurustelusuhde niillä varmaan ja pikkupoika juoksee kaupungilla perse paljaana. Mitä helvettiä?!? Suomessa olisi varmaan soittanu poliisit paikalle sinne.

      (Loppujen lopuks sain kyllä sitte neuvot mistä sen paidan löytää, ne oli molemmat ihan ystävällisiä mikä on pakko myöntää kun emojen kai kuuluis olla sellasia ahdistuneita ja introvertteja.)

      • emosvärje

        joo tos ei kyl o paljo järkeä jos aikunen mies ja joku pikkulapsi ”seurustelee”. mut mistä sä tiiät minkä ikäsiä ne oli? jos se toinen oliki 15 ja toinen 17 vaikka? eihän sitä ihmisestä nää päällepäin välttämättä ollenkaa jos ne vaan kehittyy eri tahtii

        silti vaik ois iso ikäero nii et voi yleistää että emot on outoja. ei kaikki oo. suurin osa on ihan heteroita ja seurustelee oman ikäsen kanssa jos seurustelee!


      • emosvärje

        ja viel se että mä en kyl oo tollasta nähny että oltais ilman boksereit ja housut noin alhaal, ei kuulosta kyl kauheen fiksult se!


      • EmoBoyVantaa

        Toi ikäero sinänsä joo, ei kiva, mut muuten niin jos rakastaa niin sit rakastaa. Ei se oo outoa, se on rakkautta. :D

        Mä oon iteki kommandona välillä, lähinnä sillon jos on niin kireet farkut etten saa alle mahtumaan mitään kunnolla. Pidän kyl farkut korkeemmalla sillon ettei käy noin. On mulla joskus saattanu jotain pilkahtaa mutta noin alhaalla ei kyl oo farkut jos kommandona meen, vähän rekkamiehen hymyä vaan :DDD Oliko se vanhempi jätkä kanssa kommandona vai toi nuorempi vaan?


      • mitähelv

        Enpä ruvennut henkkareita kyselemään mutta kyllä se täysikänen oli koska ne oli menos seuraavaks ostaan tupakkaa. Ja se kersa ei takuulla ollu vanhempi kuin 13, melkeen veikkaan että nuorempi. Hommaanhan kuuluu myös se, että suhde ei ollut ihan tuore koska tää mies sanoi t-paidasta että senhän mä ostin sulle joskus viime kesänä. (Tarkottaa kesää 2014 koska tää tapahtu viime kesänä eli 2015. Oli kyllä lähellä että olis pokka pettänyt siinä(kin) vaiheessa multa.)

        Ja oli se vanhempikin jätkä kommandona, se tuli kyllä hyvin selväksi. Sen t-paita ei ollut mikään pitkä, ei kai kun sillä kukkakepillä oli pituutta varmaan se 190. Sillä oli joku kassi mukana, jonka se laski maahan sen halailun ajaksi ja kun se kumartu nostamaan sitä maasta niin kyllä sillä komeesti vilahti paljaat pakarat siinä eikä se sitä edes yrittänyt estää esim nostamalla niitä housujaan. Se ei ole mikään ”rekkamiehen hymy” jos niittivyö on kokonaa pakaroiden alapuolel ja kyykistyessä on koko hanuri esillä!

        Mä pyörin siellä Camdenissa varmaan pari-kolme tuntia kun parempi puolisko oli shoppailemassa jossain Oxford streetillä ja näin nää yhet siellä myöhemminkin kun ne osti syömässä sellasessa katukojussa jossain penkeillä ja kun tää mies istu siinä penkillä niin sillä näkyi sivusta varmaan 10 senttiä ihoa paljaana. Kylkeä, persettä, reittä mitä se nyt sitten oli mutta liian alhaalla olevien housujen ja paidan väliä nyt kuitenkin eikä mitään boksereita. Kyllä olis Suomessa tullut tollasesta paljastelusta sanomista.


      • ysiseiskaemopoika

        awww ei saa puhuu lontoost, alkaa nii tekee mieli sinne! camden oxford street soho…^^^^^^^näin aika paljo emo/scenehenkisii jätkiä siel ja tutustuinki muutamaan tai oikeestaa menin vähä änkee itteeni niide seuraa ku kerranki näkee sellast samanhenkist porukkaa ja ne oli kyl iha ystävällisii, vietettii yhes aikaa ym. viel joku päivä meen takas.. varmaa pitäis eurojackpottii laittaa^^

        mä luulen et toi iso ikäero ei välttämät oo siel nii epätavallista ees, toi porukka mihin tutustuin nii niit oli viis jäbää ja nuorin oli 14 vanhin 25 ja ne oli pari ^^^^^kolme muut oli sit heteroit ja jotai 17-23-v. mut se 25 näytti aik nuorelt ja 14 oli aik pitkä ja sillee nii ei ne näyttäny mitenkää huomiooherättävält sillee parina ^^^^^

        noil oli kyl kaikil bokserit mut oli niil pakko ollaki koska niil jäi kaikil housut nii matalal et ei ollu munatkaa housuis. siin ois vähä paha ilman boksereit suojan^^^^^ ei kai noi keide kans puhuit nii sentää sillee pitäny? mut toi oli niille iha luonnollist, ei ne kiinnittäny mitää huomioo siihe ja jos paita vähä nous ni ei kukaa ees huomannu. oli niil bokseritki kyl sillee et se rekkamiehen hymy näky jos paita nous paljo mut ei hirveest. mul oli sii vähä totuttelemist sillo ku ostin sielt sellaset tosi matalat farkut ja sit kans halusin tietty pitää samal taval ku noi muut nii aluks vähä oudolt tuntu kyl. mut nyt ku oon noit ruotsalaisii pitäny täs muutaman päivän nii tottunu jo hyvi^^^^laitoin facee pari kuvaa mis mul o ne pääl nii yhelt noist lontoolaisilt tuli jo kateellist kommenttiiki^^^^^


      • ysiseiskaemopoika

        mä kyselin frendilt joka siis on emo ja lontoolainen tosta nii se vastas CEMH ^^^^^^toi tarkottaa kuulemma camden emo meth head ja se kutsu sitä sub-subcultureks. sano et siel camdenis o jonku verra emoi mitkä siis käyttää metaa ja niiden porukas on silleen että kukaa ei pidä boksereit. pakko sanoo et on kyl aika outo kulttuuri^^^^^^^^ite oon aika huumevastainen mut ei kai siin sitte mitää jos haluaa tollaseen ryhmään kuuluu. mun frendi sano että sen kavereist yks on nykyää CEMH ja kuulemma noi CEMHit ei tee mitää muuta ku vetää metaa ja panee toisiaa. ^^^^^^ se sano et ei niil yleensä housut oo nii alhaalla vaan suurimmal osal kuulemma voi pient hymyy näkyy muutama sentti jos paita nousee mut kuulemma jotku vetää sen sit iha yli ja on saanu sakkojaki ^^^^^^^

        eli se mitä sä sit näit nii ei oo mitenkää tavallist kuitenkaa mut kai noit CEMH jätkii siel sit jonku verra on ^^^


      • EmoBoyVantaa

        Kuulostaa aika... hurjalta. Pari vuotta ni noilla on kaikilla HIV. Minkä ikäsiä noi on? Ja mitä sä tarkotit tolla vetää yli, siis onks ne saanu jostai paljastelusta sakkoi vai? :DDD Tuskin noita ny voi kovin paljo olla siel sentään


      • mitähelv

        Voi herrajumala ja muut profeetat. Että niillä on oikeen kulttuuri siellä sitten jossa näytetään paljasta takapuolta muille. Just näin. Ja sit jengi on huolissaan jostain muslimeista. Osaa näköjään ihan kantaeurooppalaisetkin olla täys pellejä. En haluaisi tuomita mut onko tossa nyt järkeä?

        Kysypä siltä sun kaveriltas että eikö siitä ole muka mitään haittaa kulkea tolla "tyylillä" tai ehkä sillä ei vaan ole väliä tossa vaiheessa jos elämän täyttää joku metamfetamiinipiikki. Ja edelleen. Ne ketkä mä näin niin niillä ei todellakaan näkyny mitään "pient hymyy" vaan kokonaan perse paljaana. Nuoremmalla oli sentään vähän korkeemmalla ne housut ja pidempi paita. Olikohan sekin joku muksunisti sitten? Karua elämää.


      • ysiseiskaemopoika

        nii vantaa jäbä, suurin osa niist on jotai 16-25 mut ku kysyin tost että toi yks näytti joltai 12 vuotiaalta nii se sano että iha hyvi mahdollista. se selitti et englannis ala-aste loppuu 11 vuotiaan niiku vuotta aikasemmin ku meil ja niil o sillo joku hirvee ns aikuistumistarve siin iässä eli niide pitää ryyppää polttaa hiisaa ym ym ennenku se ala-aste o loppunu ettei niide maine menis ja et ne ei olis nörttei. ni kai ne o sit pari vuot edel meiä tavoista ku tääl alkaa seiskal kaikki toi^^^^^se ties pariki jätkää jotka oli 11v menettäny neitsyytensä

        ja siis vetää yli nii tarkotin sil siis sillee että pitää housui törkeen alhaalla vaik ei oo bokserei. frendi sano siis että moni niist pitää housui suht korkeella sillee puol pers tai jopa vähä ylempänä mut jotku alempana. tolla sen cemh kaverilla o itellää vaikee kiskoo housui kauheen ylös ku se ehti tottuu pitään niit tosi alhaalla sillon ku se viel käytti bokserei nii sil on itelläki alle puol perseen housut aina mut se pitää pitkii paitoi^^^^^ mut sit frendi kerto jostai 22v jätkästä jonka se oli pari kertaa nähny ku se oli ollu sen cemh kaverinsa kanssa jossai kämpillä. sil on kuulemma housut kokonaa pakaroiden alapuolella ja se oli viel ollu siel kämpillä ilman paitaa. se sano että jossai vaihees ku se oli kaivanu sen taskusta jotain nii sen kulli oli tullu esiin edest ku housut oli menny alemmas ja se oli vaa rauhas ottanu sielt taskust sen mitä sen pitki ja sit sen jälkee nostanu vyötä iha vähä nii et oli saanu iha kullin pään vyön/housujen alle. ei yhtää ylemmäs ja sil oli kuulemma nii pienet housut et ei se paljo ylemmäs ois saanukaa niit. nii ja kukaa ei ollu ees kiinnittäny mitää huomioo siihe et sen kulli näkyy eikä sanonu mitää vaik sen oli vaik kui moni nähny. frendi oli vähä ihmetelly ^^^^^ se viel sano et se 22v oli ollu muutenki iha sekasi nii tää aatteli et se johtuu vaan siitä mut se oli nähny sen sit myöhemminki ja sillo ne oli olllu jossai ulkon ja se oli ollu iha normaalin olonen mut samat housut oli ja samas kohtaa edellee ja sil oli joka askeleel vilkkunu takaa paljast perseen alareunaa paidan alta ku se käveli eikä siitkää kukaa sen frendi ollu sanonu mitää. toi oli kuulemma extremein mitä se ties. sit se sano vaa ohimennen et ties jonku muistaakseni 16v jätkän joka piti tosi alhaal mut siit se ei sanonu tarkemmin mitää muuta ku sen et se oli saanu niit sakkoi siit.

        oikeestaa ku kysyit tost iäst viel ja sama sulle mitähelv, ni pitää kyl kysyy tolt skypes viel et onks se nähny noit iha tosi nuorii jätkii sit noide cemhien seuras ja vetääks neki sit sitä metaa koska se menee kyl sit jo iha yli jos vetää :(


      • emosvärje

        joo jos noi on iha jotai narkkareit ni ei oo sit mikää ihme että niilt voi odottaa iha mitä tahansa. vai? kyl mä ny se viel tajuun jos farkut on matalaa mallii ja menee boolssien alta ku on nii kireet jne mut vähän on vaikee käsittää miks bokserit jää pois. vaik onhan se silt helpompi panna kaikkee mikä liikkuu ku ei tarvii edes boksereit ottaa alemmas. onks tota porukkaa nyt paljoki sit siel lontoos vai onks toi vaa joku yks kieroutunu kaveriporukka? ei ainakaa toi cemh löydä mitää hittei googles


      • EmoBoyVantaa
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        nii vantaa jäbä, suurin osa niist on jotai 16-25 mut ku kysyin tost että toi yks näytti joltai 12 vuotiaalta nii se sano että iha hyvi mahdollista. se selitti et englannis ala-aste loppuu 11 vuotiaan niiku vuotta aikasemmin ku meil ja niil o sillo joku hirvee ns aikuistumistarve siin iässä eli niide pitää ryyppää polttaa hiisaa ym ym ennenku se ala-aste o loppunu ettei niide maine menis ja et ne ei olis nörttei. ni kai ne o sit pari vuot edel meiä tavoista ku tääl alkaa seiskal kaikki toi^^^^^se ties pariki jätkää jotka oli 11v menettäny neitsyytensä

        ja siis vetää yli nii tarkotin sil siis sillee että pitää housui törkeen alhaalla vaik ei oo bokserei. frendi sano siis että moni niist pitää housui suht korkeella sillee puol pers tai jopa vähä ylempänä mut jotku alempana. tolla sen cemh kaverilla o itellää vaikee kiskoo housui kauheen ylös ku se ehti tottuu pitään niit tosi alhaalla sillon ku se viel käytti bokserei nii sil on itelläki alle puol perseen housut aina mut se pitää pitkii paitoi^^^^^ mut sit frendi kerto jostai 22v jätkästä jonka se oli pari kertaa nähny ku se oli ollu sen cemh kaverinsa kanssa jossai kämpillä. sil on kuulemma housut kokonaa pakaroiden alapuolella ja se oli viel ollu siel kämpillä ilman paitaa. se sano että jossai vaihees ku se oli kaivanu sen taskusta jotain nii sen kulli oli tullu esiin edest ku housut oli menny alemmas ja se oli vaa rauhas ottanu sielt taskust sen mitä sen pitki ja sit sen jälkee nostanu vyötä iha vähä nii et oli saanu iha kullin pään vyön/housujen alle. ei yhtää ylemmäs ja sil oli kuulemma nii pienet housut et ei se paljo ylemmäs ois saanukaa niit. nii ja kukaa ei ollu ees kiinnittäny mitää huomioo siihe et sen kulli näkyy eikä sanonu mitää vaik sen oli vaik kui moni nähny. frendi oli vähä ihmetelly ^^^^^ se viel sano et se 22v oli ollu muutenki iha sekasi nii tää aatteli et se johtuu vaan siitä mut se oli nähny sen sit myöhemminki ja sillo ne oli olllu jossai ulkon ja se oli ollu iha normaalin olonen mut samat housut oli ja samas kohtaa edellee ja sil oli joka askeleel vilkkunu takaa paljast perseen alareunaa paidan alta ku se käveli eikä siitkää kukaa sen frendi ollu sanonu mitää. toi oli kuulemma extremein mitä se ties. sit se sano vaa ohimennen et ties jonku muistaakseni 16v jätkän joka piti tosi alhaal mut siit se ei sanonu tarkemmin mitää muuta ku sen et se oli saanu niit sakkoi siit.

        oikeestaa ku kysyit tost iäst viel ja sama sulle mitähelv, ni pitää kyl kysyy tolt skypes viel et onks se nähny noit iha tosi nuorii jätkii sit noide cemhien seuras ja vetääks neki sit sitä metaa koska se menee kyl sit jo iha yli jos vetää :(

        Kuulostaa edelleen kyl hurjalta ^^Mulla on iteki usein / melkeen aina muutama sentti vakoa esillä koska jos pidän tosi kireit housui nii en laita boksereita alle. Mut se "esillä" ei tarkota sitä että se näkyis koska mun paidat on pitkii. No, noilt jätkiltä ei ainakaan tulis valitusta siit asiast ^^Mut jos housut on nii alhaalla että tulee munat näkyviin eikä pidä paitaa ni se ei kuulosta enää kylä ihan normaalilta ^^

        Ootko tosissas että 11 v menettää neitsyytensä ja ilmeisest ihan vapaaehtosesti? Mä leikin sillon legoilla prkl


      • EmoBoyVantaa

        Hei 97 ootsä kysynu siltä sun frendiltä tosta nyt että onks siel oikeesti tollanen touhu että jotku 11v jätkät panee ja vetää metaa? Mä en haluais uskoa että toi on totta :( Miks ne yli kakskybäset jätkät ottaa tollasia lapsia niiden porukkaan? Ja onks sitte noilla kakaroillaki se tyyli että bokserit pois ja housut noin alas asti?


      • ysiseiskaemopoika

        sori jäbät en oo muistanu ollenkaa lukee tätä mut tos viikonloppun eksyin tänne taas ja sit kyselin frendilt viel tost jutust skypes nii kyl se sano että toi CEMH posse on suurimmaks osaks jotai noin kakskymppisii ja osa on sitte vähä nuorempii. sit ku kysyin että minkä ikäne on nuorin ketä tiiät että pyörii niide kanssa nii se sano et "some random 12 yer olds" että kai siel sit on noit iha tosi nuoria joskus. se sano et joku tollane 12v oli karannu kotoo ja se oli viettäny yhden niist CEMH jätkist luona sitte aika paljo aikaa ja kuulemma ne oli sit vetäny metaa ja pannu. 24v oli se toinen että se oli sit kaks kertaa sen junnun ikänen. menee toi kyl jo aika oudoks kuitenki just ku se 12 on nii nuori.

        sit siit jätkäst mikä sai ne sakot nii frendi sano että sil oli käyny sellanen et kun sil ei tietenkää oo boksereita koska CEMH ja vitu matalat housut nii se oli jotenki horjahtanu/meinannu kaatuu metrossa ja sil oli tullu lerssi esii sen takii, oli housut jotenki valunu ja sit se oli horjahtanu jotai istumas ollutta naista päin ja sen lerssi oli osunu siihe naisee ja se naine oli nostanu siit hirveen metelin ^^^^^ymmärrän kyl miks! nii sit se oli saanu jostain seksuaalisest ahdistelust sakot. frendi sano että se on muutaman kerran nähny sen jätkän ja se pitää kuulemma housui aina samal taval eli ne on sil ihan kokonaa pakaroiden alapuolella ja ei oo mitään alla. ja edest sil on periaattees lerssi piilos osittain mut ne farkut on nii matalat et kuulemma sil käy usein nii et ku se esim menee istumaan nii housut valuu silleen et sen lerssi tulee esiin ja se vaa peittää sen paidalla jos ne on jossai kämpillä ^^^^^ei kyl olis pokkaa tollaseen! ei ikin!

        mut paras uutinen mun kannalt on tää: norwegian london gatwick 102 euroo! sain sovittuu frendin kanssa et jos meen lontoosee niin voin asua sen luona ja sit kattelin tossa lentoja nii sain uskomattomaa hintaan siis satasen makso joten sinne menossa taas tos loppu keväästä!! pitää säästää vähä shoppailurahaa nyt ja sovittiin jo et mennään sit ainaki moikkaamaan sitä sen CEMH frendiä ja katotaan sitte jos niiden kans vois vietää iltaa muutenki. vaik en aio kyl ite mihinkää metaan koskee, en sit tiiä onks nii ettei ne haluu sellast seuraa mis joku ei ite käytä. mut on mul tietenki toi frendi ja sen porukka joihin viime vuon tutustuin nii ainaki niiden kans voin sit olla. en malttais millää oottaa tota reissuu nyt kyl ^^


      • EmoBoyVantaa

        On kyl aika hurja meno siel, ei kuulosta kivalta toi et 12-vuotiaat karkaa kotoa, asuu jonkun puolta vanhemman luona ja sit viel seksiä. Eikö siel o lastensuojelua?!? Sanoko sun frendi siihen mitään et onko noil ihan nuorillaki se tyyli että ei pidetä boksereita? Tolla sakkojätkällä ainaki on aika priceless tyyli haha ei kyl tulis musta CEMH emoa vaikka maksettais ^^

        Kelpais kyl Lontoo mulleki! Oon vähän kateellinen... Mut mikäs tän Vantaan voittais. Heh.


      • ysiseiskaemopoika
        EmoBoyVantaa kirjoitti:

        On kyl aika hurja meno siel, ei kuulosta kivalta toi et 12-vuotiaat karkaa kotoa, asuu jonkun puolta vanhemman luona ja sit viel seksiä. Eikö siel o lastensuojelua?!? Sanoko sun frendi siihen mitään et onko noil ihan nuorillaki se tyyli että ei pidetä boksereita? Tolla sakkojätkällä ainaki on aika priceless tyyli haha ei kyl tulis musta CEMH emoa vaikka maksettais ^^

        Kelpais kyl Lontoo mulleki! Oon vähän kateellinen... Mut mikäs tän Vantaan voittais. Heh.

        joo ei noil 12v jätkil oo boksereita jos ne on CEMH tai jos ne hengaa niiden kans. noi on tarkkoi siit tyylist kyl. se o kuulemma niiden trademark. tavaramerkki? tunnusmerkki? emmä osaa sanoo suomeks sitä mut toi oli se sana. mut eihä toi kuitenkaa tarkota et niil ois housut missää tosi alhaal kuitenkaa niil junnuil välttämättä.

        pakko myöntää et toi "sakkojätkä" nii ei se mikää turhan tiukkapipo ainakaa voi olla ^^^^^^^ pitää kuulemma siihe tutustuu sit lontoos, frendi sano että se o yks hauskimpii jätkii mitä se on koskaa tavannu ja vaik se on välil iha metapäissää nii se on nähny sen muutaman kerran silleenki et se o suht ok sen kans voi puhuu ym ettei se oo totaalisen sekasi.

        sitä vaa oon jääny vähä miettii että jos noi jätkät o kaikki gay ja niil o koko ajan käynnis jotku vitu metaorgiat nii onks se nyt sit rentoo mennä sinne niit näkee... et emmä oikee tiiä. frendi oli sitä mielt että oon nii paljo kyselly tost niide touhusta et pakko niihi o tutustuu ^^^^^^^voi olla oikeessaki kyl

        mitä mielt muute ootte muut tost ton sakkojätkän tyylist tai ylipäätää? lukeeks tätä enää ees kukaa muu ku mä ja vantaa?


      • emosvärje

        mä en kyl vielkää ymmärrä tota tyylii enkä noiden ikää et joku 12 on tollee kamapäissää. mitä toho sakkojätkää tulee nii iteki pidän housut nykyää tosi alhaal mut en mä vois mitenkää olla ilman boksereit.

        mut jos sä meet noit moikkaa nii kerro sit et onks toi meno nyt iha oikeest sellast ku sulle kerrotaa vai onks tos hiukka liiottelun makuu mukan

        ja joo kyl näit tulee luettuu mut en mä tääl joka päivä käy. tai ainakaa en o käyny ku ei oo vähään aikaan ollu oikee mitään tääl


      • ysiseiskaemopoika

        joo pitää kyl raportoida sit... frendi sano et noi vetää metaa ja lakkaa ja ne niiku yhes jotenki tekee aivan vitun kiimaseks ja sen takii ne sitte vaa käytännös panee tai runkkaa siel nii paljo ku kerkee. no jää kyl ne kokeilut mult välii, en oo yhtää sellane huumemyönteine ihmine ite. toivon mukaa ne nyt on välil iha selvinki päin tai ainaki sillee et niihin vois tutustuu jotenki normaalistiki...^^

        ootan vaa nii paljo sitä et pääsee tonne, pääsee näkee noit frendei, tutustuu uusii ihmisii, shoppaa ja vaa perus oleen siel ^^^^^awww


      • EmoBoyVantaa

        Koska sä lähet sinne? Aioks ite kokeilla jotain metaa ym siellä sit? Toivottavasti nyt ainaki pääset shoppaan kunnol! Olispa mul varaa lähtee, voisin tulla matkaseuraks!


      • EmoBoyVantaa
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        joo ei noil 12v jätkil oo boksereita jos ne on CEMH tai jos ne hengaa niiden kans. noi on tarkkoi siit tyylist kyl. se o kuulemma niiden trademark. tavaramerkki? tunnusmerkki? emmä osaa sanoo suomeks sitä mut toi oli se sana. mut eihä toi kuitenkaa tarkota et niil ois housut missää tosi alhaal kuitenkaa niil junnuil välttämättä.

        pakko myöntää et toi "sakkojätkä" nii ei se mikää turhan tiukkapipo ainakaa voi olla ^^^^^^^ pitää kuulemma siihe tutustuu sit lontoos, frendi sano että se o yks hauskimpii jätkii mitä se on koskaa tavannu ja vaik se on välil iha metapäissää nii se on nähny sen muutaman kerran silleenki et se o suht ok sen kans voi puhuu ym ettei se oo totaalisen sekasi.

        sitä vaa oon jääny vähä miettii että jos noi jätkät o kaikki gay ja niil o koko ajan käynnis jotku vitu metaorgiat nii onks se nyt sit rentoo mennä sinne niit näkee... et emmä oikee tiiä. frendi oli sitä mielt että oon nii paljo kyselly tost niide touhusta et pakko niihi o tutustuu ^^^^^^^voi olla oikeessaki kyl

        mitä mielt muute ootte muut tost ton sakkojätkän tyylist tai ylipäätää? lukeeks tätä enää ees kukaa muu ku mä ja vantaa?

        Nii tähän piti viel vastata ku kysyit että mitä mieltä tosta tyylistä mitä toi jätkä pitää joka ne sakot sai. Oon siis itte pitäny pitkään CheapMonday farkkuja ja jos mul on kokoo 27 nii ne alkaa olla niin kireet ettei sinne enää mee bokserit alle. Mä ostin viimeks viel yhtä kokoo pienemmät eli 26. En nyt tosiaankaan väitä että olisin mikään tollanen Camdenin CEMH enkä todellakaan vedä tota touhua niin överiks ku noi tekee. Mut jos mul on CheapMonday 26 tuumaset skinny farkut jalassa nii oon kyl ilman boksereita ja mulla on paidan alla esillä rekkamiestä ehkä 8-10 senttii. En mä saa näitä korkeemmalle..^^Eli tosta voit ehkä päätellä että en mä tota CEMH tyylii mitenkään tuomitse. Mut en kuitenkaan vetäis sitä niin pitkälle yli että tulee vehkeet ulos housuista, ei se nyt oikeen kuulosta millään lailla järkevältä. Tuskin tulis noillakaan ilman sitä niiden meta lakka cocktailia. Vaik pakko myöntää että kyllä mä tollasen jätkän haluisin nähdä ihan vaan että näkis millanen miekkonen kehtaa pitää tolla tyylillä. Ja viel että jos se on 16 vuotias niin aika rohkee saa noin nuorena olla! Tai sit aivot on ihan sulanu.

        Mut hyvää matkaa ja pistä sitte raporttia tulemaan! Ootko jolleki keikoille menossa kans?


      • ysiseiskaemopoika

        moro VANTAA ^^^^^^^joo kiitti toivotuksist, kyl tost tulee iha varmasti huippureissu! torstaina lähen eli ei täs kauaa enää mee…

        just olin skypessä frendin kanssa ja se sano tost shoppailusta et oli viime viikonloppuna käyny jossai iha uudes kaupassa joka ei oo siin camdenin metroaseman lähel mut vähän kauempana siel ja kuulemma se oli löytäny sielt jotai farkkuja mist se sano ettei kukaan oo koskaa nähny mitään nii matalii. se sanoo ”there’s a zipper but it’s so short u cant even unzip” jos mä ny ton oikeen ymmärän nii siis se vetskari on nii lyhyt ettei sitä voi ees avaa ^^^^^^^se oli ostanu tollaset ja sano et kokeili ensin sellast suht isoo tai normii kokoo nii ei se saanu silti niit munie ja perseen päälle ku niis vaa ei oo korkeutta ollenkaa. sit se oli tietenki ottanu paljo pienemmät koska se on sen tyyli nii se nauro tos että sen on pakko ostaa pitempilahkeisii boksereita ku sil tulee reidet esiin bokserie ja farkkujen välistä ^^^^^^35 puntaa eli ei mitkää kalliit ees. sinne ny ainaki pitää mennä.

        sit kyl se tietää pari muutaki hyvää kauppaa nii kyl mä mun rahat saan ainaki tuhlattuu. vyön vois ostaa ja jonku lippiksen kans ehk

        perjantaina kuulemma mennää kemuttaa sinne noide CEMH jäbien kans. emmä kyl aio mihinkää metaan siel koskee että saa nähä miten ne sit ottaa vastaa tällasen turistin joka ei sit vedä kamaa.

        mut vantaa sähän oot iha kunno suomi-CEMH ku tollee pidät ilman bokserei noit sun farkkui ^^^^^^^^emmä oo tääl nähny varsinaisest et kellään ois 10 centtii persvakoo paljaana näkyvissä ^^^^^^^ jätkä alottaa vantaal iha uuden alakulttuurin. sust tulee viel edelläkävijä siel^^^^^^^^

        keikoist en tiiä, pitää kysellä sit noilt frendeilt tietääks ne mitää ja mitä ne on suunnitellu ja mihin budjetti riittää. kyl mä meen ennenkaikkee vaa rentoutuun viihtyyn ja viettään hyvää aikaa.tiiäks sellast oleiluu vaan.

        ton 16v sakkojäbän nimi muuten o adrian ja frendi selitti jotai et se on sille sanonu et suomest tulee rento jätkä sinne ja niit moikkaa ym nii se adrian oli ollu jotai iha innoissaa ja selittäny et se ei oo koskaa nähny suomalaista. ja frendi nauro et se oli viel seuraavana päivänä muistanu. eli ehkä tost uskaltaa sit päätellä et sen aivot on aika sulanu niiku sanoit jos se o ns iso asia et se muistaa viel seuraavan päivän jotai mist o edellisen päivän puhuttu. ^^^^^ kysyin läpäl et oliko sillä taas perse paljaana nii frendi vastas että tietenki oli, aina sillä on ollu ku se on sen nähny ^^^^^^se oli kuulemma sii metroaseman edes jotai kumartunu nostaa sen röökii maast nii sil oli näkyny koko perse siin paljaana kadul ja joku nais-turisti oli valittanu miehelleen jotai siin ja sit ne oli molemmat pyöritelly päätää ^^^^^^^ eikä adrian ollu ees tajunnu mitää ^^^^^


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        nyt


      • ysiseiskaemopoika

        oli kyl tosiaa nii hieno reissu ettei oo toista ollu ja en tiiä tuleeks koskaa ^^^^^en ees tiiä mist pitäis alottaa mut se täytyy kyl sanoo et jostai mä revin rahat seuraavaan matkaan! se o varma! lontoo on kyl joku emo scene paratiisi oikeest!

        ja löysin sielt kyl farkut jotka alkaa olee nii matalat et ei näis melkee oo mitää muuta ku kaks lahjetta ^^^^^^just toi mitä kirjotin et sinne oli avattu sellane uus kauppa ja niil luki ikkunas jo ku mentii sinne että the lowest mens jeans ever. se oli kyl totta. näit oli tummansinisii ja mustii, otin tietty mustat. ^^^^^näis o normaali toi vyölenksujen kohta ja nappi edes. mut sit vetskari on sellane ehkä 2 cm korkee ^^^^^sit alkaa jo lahkeet. ja takataskut o tehty sillee et ne o periaattees suoraa lahkeiden pääl mut sit ku nää o jalas nii nää ei silti näyt silt. en oikee osaa selittää.

        kuitenki ku 29 olis mulle aika ns normaali koko nii kokeilin näitäki 29 ja en saanu niit mitenkää vedettyy ylös sillee et perse olis peitos ^^^^ eikä munatkaa ^^^^^en ees tajuu miten ne koot o laskettu koska ei näit saa kukaa vyötärölle tai ees lähelle. mut ku oon tottunu nyt pitää 27 nii halusin kokeilla sit kans 27 ja se oli oikeest mahdotont tai ne jäi nii alas reisiin et mul oli varmaa 10 senttii tyhjää niiku perseen ja housujen välis ^^^^^^^ otin 28 koska en millää halunnu 29 kokoo ja nää toimii mul nyt sit suht hyvin sillee et ku pidän näit nii ylhääl ku menee nii nää o edestä muutama sentti mu munie alapuolel ja takaa kans muutama sentti niiku persee alapuolelt alkaa. vyötä ei tarttis kyl mut ostin iha tyylikkään aika perus 3 rivisen pyramidi-niittivyön jota oon ny pitäny näiden kans. ainoo on et kaikis boksereis mul ei o kauheen pitkät lahkeet nii välil huomaa et tulee ihoo näkyvii tost kohtaa mis housut alkaa ^^^^^^^mut ei sekää kyl haittaa jos london stylel mennää. sii samas kaupas nimittäi näin sellasen suunnillee mun ikäsen jätkän jol oli tummansiniset nää farkut ja sil oli ne kans reisis alle munien ja sil näky varmaan 2 senttii ihoo farkkujen ja bokserien välist koko ajan, sen paitakaa ei peittäny paljo mitään et sil oli melkee kaikki näkyvis varsinki ku se siin nosteli käsii ku se jotai t paitoi kokeil ja ei kukaa välittäny siit vaik sil oli tollane tyyli ^^^^^^^

        sit ostin kaks mustaa t paitaa mis on vähä printtikuvioo ja näide malli on sellanen vähä pidempi ja kapee eli ku oon tosi laiha nii nää ei oo yhtään liian leveitä mut sit sen verra pitkii et mun niittivyö näkyy vähäsen jos seisoskelen jossai. oon miettiny et kaks vyötä vois olla tavallaa hyvä, mitä mieltä ootte siit tyylist?

        se viel pakko sanoo et ton kaupan kaks myyjää oli kyl kans tosi hyvii esimerkkei sellasest pukeutumisest mitä suomes ei oikee koskaa nää. nuorempi niist oli ehkä 18 (?) ja sil oli kans nää super-hyper-ultra matalat farkut ja sit niide kans puna-valko-raidalliset kireet bokserit ja paita sillee et bokserei näky koko ajan jotai viis senttii joka suuntaan ja farkut iha kokonaa alle munien ja perseen. sil viel valu ne välil vähä (eli ois saanu olla pienempää kokoo!) sillee et sil tuli kans ihoo näkyvii niiku bokserie ja farkkujen välist väill ja sit se taas nosteli niit. ja hiukset sellaset mustat mis oli varmaan kilo lakkaa ku ne peitti sen toisen silmän


      • ysiseiskaemopoika

        oon onnistunu jotenki saamaan tän nii solmuun ettei mitää rajaa ^^^^^^mun teksti on täs vaik kui mont kertaa mut silti tos etusivul ei näy ollenkaa et oisin ees kirjottanu mitää ^^^^^et en sit tiiä onks kukaa huomannu tätä ees.

        silti mun pitää viel adrianist kirjottaa. se on 17 nyt, en tiä mis vaihees se o täyttäny. ja sen vaatetyyli oikeest.. priceless. ei ollu yhtää liiotteluu niis frendin selostuksis kyl todellakaa. tulin niiku torstain perille ja sit ekan yön jälkee mentii camdenii moikkaa sitä. se tuli ulos et me ei ees menty sinne kämpille mis ne aina hengaa. eikä se ollu ees mitenkää sekasi tai emmä tietenkää tiä mitä se oli vetäny mut se oli iha normaalin olonen, sellane ilone ja mukava ja puhelias ja kyseli kaikkee ja heitti kaikkee läppää ym. mut ne vaatteet. sil oli jotku kireet mustat farkut, en tiiä oliks niis mitää merkkii tai ei ainakaa näkyny. ja ne oli sil oikeest iha kokonaa pakaroide ala puolel sillee et vyön kohta, jos sil ois mitää vyötä ollu niis, olis menny just niiku pakaroide alta ja reiden iha yläosast. eikä mitää boksereit. ja paita sil oli sellane musta pitkähihane t paita mis ei ollu mitää kuvaa eikä mitää ja se tuli sil sen verra alas et ku se seiso tai käveli nii ei sil mitää näkyny mut heti jos se nosti käsii tai kyykisty tai istu tai jotai nii kyl kaikki näki sen pers….^^^^^^^ oikeest, en kelannu et kukaa vois oikeest kulkee tollee. me käytii sen kans yhes kaupas mis oli t-paitoi sillee ylhääl tangossa ja se nosti niiku käsii ku se selaili tai katteli niit siin ja sii vaihees sil nous edestäki paita nii paljo et sil tuli näkyvii sen munatki melkee. ei ny ihan mut siis sil oli niiku kyrv vartta esil vähä ja ajeltu kaikki munakarvat pois. eikä sitä haitannu yhtää se, iha rauhas vaa katteli niit paitoi. o kyl uskomaton äijä!

        toivottavast tää postaus ny onnistuu ettei mee niiku toi edelline


      • EmoBoyVantaa

        Tervetuloo kotiin^^Ois varmaa tehny mieli jäädä sinne koko kesäks?

        Mites toi Adrian, kyseliks silt mitään sen tyylist että miks se pitää housui nii matalalla ja ilman bokserei ym? Olis jännä kuulla mitä se vastaa koska ei tos periaattees oo mitään järkee tos sen tyylis mut onhan sil joku syy ^^Ehkä se vaan haluu shokeeraa^^Kaua se on pitäny tolleen?

        Mites se muu CEMH porukka tapasiks ne? Oliks kaikki sellasii kiimasii narkkareit?^^


      • emosvärje

        oliko siel niit narkkarilapsia oikeesti?


      • ysiseiskaemopoika
        EmoBoyVantaa kirjoitti:

        Tervetuloo kotiin^^Ois varmaa tehny mieli jäädä sinne koko kesäks?

        Mites toi Adrian, kyseliks silt mitään sen tyylist että miks se pitää housui nii matalalla ja ilman bokserei ym? Olis jännä kuulla mitä se vastaa koska ei tos periaattees oo mitään järkee tos sen tyylis mut onhan sil joku syy ^^Ehkä se vaan haluu shokeeraa^^Kaua se on pitäny tolleen?

        Mites se muu CEMH porukka tapasiks ne? Oliks kaikki sellasii kiimasii narkkareit?^^

        oo olis sinne voinu kyl jäädä^^^^^mut nuuskamuikkusen sanoin: on pakko lähteä, jotta voi tulla takaisin. ^^^^^

        kyl me puhuttiin joo. emmä varmaa olis muuten silt mitää vittiny kysellä tai sanoo mut se ite oli sillee et mul o rennot farkut ja se jotai kehu ku pidän nii alhaal niitä nii siin oli helppo sanoo sille että joo sä pidät iteki melkee yhtä alhaal ja sit kysyin et eikö sitä haittaa ku ei oo bokserei ^^^^^se vaa naurahti et ei tietenkää, se o pitäny 14 vuotiaast saakka sillee. kysyin oliks sil sillo jo yhtä matalal farkut nii se sano et on se pitäny siit saakka perseen alla ja kuulemma se o aina halunnu mennä niiku äärirajoille tai sillee jotenki extremes se sano, emmä oikee muista. nauroin vaa et hyvä ku ei sun munat näy nii se vastas takas vaa et kyl niinki saattaa käydä ^^^^^sit se kerto siit sakostaki ja nauro ^^^^^

        sit pe iltan me mentii sinne niide kämpille ja sii vaihees ku näin adrianin nii se oli kyl iha vitu sekasin, silmät vaa seiso pääs ja se höpötti kaikkee paskaa koko ajan ja sillee mut oli se silti iha hyväntahtone, tunnisti ja jotai jutteli siin ym. sit se nauro et o vetäny koko illan vaa metaa ja kyl sen huomas sen käytöksest. ja siin vaihees sil oli housut viel alempanaki koska sil oli sama paita ku päiväl mut nyt ku se käveli nii sil tuli niiku paljast ihoo takaa näkyvii ja sit ku se istu nii munie alle meni farkut sillee et se välil muisti kiskoo paitaa siihe etee ja välil ei. sillee aika härskin näköst periaattees mut ei siihe kukaa kiinnittäny mitää huomioo. mut paita sil oli kuitenki koko ajan pääl toisin ku aika monel muul siel.

        siel oli jotai 7-8 jätkää, joi vaa kaljaa, sitte ruiskul otti suuhun sitä jotai lakkaa tai gammaa mitä se ny on ja veti metaa ja jotku popsi myös viagraa siel… ne oli kyl aika sekasi kaikki.aika moni oli ilman paitaa siel ja osa niist piti kyl farkut jossai puolen perseen kohilla, osa vähä alempaa. adrianin lisäks siel oli yks toine mil oli tosi matalal housut sillee pers alareunas mut edest sil oli kyl munat piilos ^^^^^sil oli levee niittivyö ja koko yläkroppa täys tatskoi. ilman paitaa koko ajan ja perse vaa paljanaa siin...23 vuotias oli se ja se oli nii sekasi et sen puheest ei saanu mitää selvää. niiku sanoist sai mut ei ne muodostanu mitää järkevää lausetta tai ajatusta ^^^^^

        et kyl ainaki noist CEMH kemuist voi sanoo et joo oli ne aika kiimasii ja oli ne aika kamois. en ees viitti kertoo mitä kaikkee näin siel. frendi vaa nauro ku ihmettelin sitä menoo ^^^^^


      • ysiseiskaemopoika
        emosvärje kirjoitti:

        oliko siel niit narkkarilapsia oikeesti?

        no tota mä en tiiä haluunko nyt kauheest vastaa tohon ainakaa mitää yksityiskohtii mut jos sanon vaa että oli :'( yhen vaa näin mut surullist silti


      • EmoBoyVantaa
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        oo olis sinne voinu kyl jäädä^^^^^mut nuuskamuikkusen sanoin: on pakko lähteä, jotta voi tulla takaisin. ^^^^^

        kyl me puhuttiin joo. emmä varmaa olis muuten silt mitää vittiny kysellä tai sanoo mut se ite oli sillee et mul o rennot farkut ja se jotai kehu ku pidän nii alhaal niitä nii siin oli helppo sanoo sille että joo sä pidät iteki melkee yhtä alhaal ja sit kysyin et eikö sitä haittaa ku ei oo bokserei ^^^^^se vaa naurahti et ei tietenkää, se o pitäny 14 vuotiaast saakka sillee. kysyin oliks sil sillo jo yhtä matalal farkut nii se sano et on se pitäny siit saakka perseen alla ja kuulemma se o aina halunnu mennä niiku äärirajoille tai sillee jotenki extremes se sano, emmä oikee muista. nauroin vaa et hyvä ku ei sun munat näy nii se vastas takas vaa et kyl niinki saattaa käydä ^^^^^sit se kerto siit sakostaki ja nauro ^^^^^

        sit pe iltan me mentii sinne niide kämpille ja sii vaihees ku näin adrianin nii se oli kyl iha vitu sekasin, silmät vaa seiso pääs ja se höpötti kaikkee paskaa koko ajan ja sillee mut oli se silti iha hyväntahtone, tunnisti ja jotai jutteli siin ym. sit se nauro et o vetäny koko illan vaa metaa ja kyl sen huomas sen käytöksest. ja siin vaihees sil oli housut viel alempanaki koska sil oli sama paita ku päiväl mut nyt ku se käveli nii sil tuli niiku paljast ihoo takaa näkyvii ja sit ku se istu nii munie alle meni farkut sillee et se välil muisti kiskoo paitaa siihe etee ja välil ei. sillee aika härskin näköst periaattees mut ei siihe kukaa kiinnittäny mitää huomioo. mut paita sil oli kuitenki koko ajan pääl toisin ku aika monel muul siel.

        siel oli jotai 7-8 jätkää, joi vaa kaljaa, sitte ruiskul otti suuhun sitä jotai lakkaa tai gammaa mitä se ny on ja veti metaa ja jotku popsi myös viagraa siel… ne oli kyl aika sekasi kaikki.aika moni oli ilman paitaa siel ja osa niist piti kyl farkut jossai puolen perseen kohilla, osa vähä alempaa. adrianin lisäks siel oli yks toine mil oli tosi matalal housut sillee pers alareunas mut edest sil oli kyl munat piilos ^^^^^sil oli levee niittivyö ja koko yläkroppa täys tatskoi. ilman paitaa koko ajan ja perse vaa paljanaa siin...23 vuotias oli se ja se oli nii sekasi et sen puheest ei saanu mitää selvää. niiku sanoist sai mut ei ne muodostanu mitää järkevää lausetta tai ajatusta ^^^^^

        et kyl ainaki noist CEMH kemuist voi sanoo et joo oli ne aika kiimasii ja oli ne aika kamois. en ees viitti kertoo mitä kaikkee näin siel. frendi vaa nauro ku ihmettelin sitä menoo ^^^^^

        On kyl ollu huikee reissu sulla! Oon kateellinen, oikeest! Luuleks että meet uudestaa tai tarviiks ees kysyy ^^

        Kerro ny jotai sielt kemuista tai siis... Oliks ne sit iha kunnon orgiat vai? Ootsä ite gay/bi/hetero?


      • emosvärje
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        no tota mä en tiiä haluunko nyt kauheest vastaa tohon ainakaa mitää yksityiskohtii mut jos sanon vaa että oli :'( yhen vaa näin mut surullist silti

        tuli heti tää mielee ku luin iltalehden sivuilt tän: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016081422116234_ul.shtmlk

        ku sanoit sillo et siel nää 12-13 v cemh jätkät vetää kaikkee kamaa ja jotku viagraa ja kaikkee nii näköjää toi o briteis sit suht yleist tai sitä tekee muutki iha nuoret. aika karuu kyl. ku sanoit et yhen tollasen tosi nuoren näit siel nii popsiks seki sit jotai viagraa?


      • emosvärje
        emosvärje kirjoitti:

        tuli heti tää mielee ku luin iltalehden sivuilt tän: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016081422116234_ul.shtmlk

        ku sanoit sillo et siel nää 12-13 v cemh jätkät vetää kaikkee kamaa ja jotku viagraa ja kaikkee nii näköjää toi o briteis sit suht yleist tai sitä tekee muutki iha nuoret. aika karuu kyl. ku sanoit et yhen tollasen tosi nuoren näit siel nii popsiks seki sit jotai viagraa?

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016081422116234_ul.shtml

        toi o se oikee linkki


      • ysiseiskaemopoika

        joo kyl siin useempiki sitä viagraa popsi. menee se vähä härskiks ku kattoo jätkää jol seisoo monta tuntii peräkkäin eli käytännös niiku koko illan ja joka o iha vitun sekasi koko ajan. sit välil se ottaa munan kätee ja alkaa runkata, sit se kyllästyy ja työntää sen taas housuihi ja sit myöhemmi jatkaa taas. ja kaikki sii muide keskel jossai sohval eikä kukaa kiinnitä ees mitää huomioo siihe ^^^^^^oli se vähä outoo kyl. se mil oli niit tatskoi tosi paljo nii se teki just tollee ja vaa puhu iteksee jotai sii samal. pari kertaa silt lens spermatki siihe sit se vaa jotai hiero ne sen käsii tai mahaan tai housuihi ja oli ku ei mitää, ei noussu ees ylös ja menny pesee tai mitää.

        siel oli yks iha juniori, 12 vuotias ja ainaki mun nähden se söi kaks kertaa viagran sinä päivänä. emmä tiiä tota iltalehden juttuu tai siis luin sen mut toi kuus viagraa illas nii meneeks jo aika liiotteluks? mut se on helppo uskoo miten siinäki oli painostettu jengii kosk toiki otti sen toisen pillerin sillee et toine jäbä sano et ota ny vaa uus ni seisoo paremmi.

        toi juniori ku menin sinne nii se oli viel paita pääl ja sil oli farkut ehk jossai puol persees ja vaik se oli nii nuori nii se ei ollu yhtää ujo sillee, tuli juttelee mulleki siin ja kaikkee. se puhu iha järkevästi ja tälleen mut kyl siit huomas et ei sil o kaikki iha kotona, se siin alko heti selittää et mite meth is so great ja se aikoo vetää iha vitusti metaa ja olla pää iha sekasi ja mä vaan siin vastailin et joo iha kiva et toivottavast tulee hauska ilta. sit ku se ilta siin eteni ni jossai vaihees se otti sen paidan pois ja heitti vaa johki nurkkaa ja huus jotai et en haluu pitää paitaa en haluu pitää paitaa vähä niiku se ois jossai hädäs ja kaikki vaa nauro sille…^^^^^housut sil oli puoles persees siin vaihees viel mut sit yks 27 vuotias jätkä jolt se sitä metaa ruinas koko ajan nii kisko sen housui ain alemmas johki persee alareunaan. se anto niide vähä aikaa olla siin ja nosti taas siihe puol perseesee. mut myöhemmi illal ku se alko olee nii kujal et ei se paljo ees tajunnu enää mitää ku sille sano jotai ni kyl silläki oli housut iha pakaroiden alla vaikkei sil ollu paitaakaan eikä tietenkää mitää boksereit

        se ku sanoin tos aikasemmi et en haluu sanoo mitää yksityiskohtii nii sanon ny sen verra kuitenki et toi 12 vuotias runkkas kahta eri jätkää ja otti silt 27 vuotiaalt suihi sen illan aikan ja sen toisen viagran jälkee nii se sama 27 v jätkä otti silt suihi, se viel sano ku se anto sen tabun et ota ny se viagra nii su muna on isompi sit ja tuntuu paremmalt. se tuntu oikeesti tosi väärältä :’( varsinki ku siin vaihees ku toi toine otti silt suihi nii tää oli nii sekasi et hyvä ku se ees tajus mitä tapahtuu vaik kyl se siin jotai hoki et I want more I love you. ja kaikki toi siin samas huonees mis muutki oli eikä kukaa niiku puuttunu tai sanonu mitää.

        kysyin adrianilt jossai vaihees et onks toi niiku nuorin jätkä tääl nii se sano et on se tänää ku yks mike on sen vanhempie kans jossai viikonloppumatkal. se kuulemma on 11 ja oli kevääl tullu niide posseen. on se aika erilaist ku suomes kyl


      • emosvärje

        joo tiiäks olin vähä epäilly noit juttui siit et mite joku 12-vuotias vetää kamaa ja kulkee perse paljaan ja panee kaikkee mikä liikkuu (jätkii!) mut ku luki ton iltalehen jutun ja noi määrät ja ne ihme orgiat mitä ton ikäset briteis viettää nii pakkohan se o uskoo. kai se sit o ok niide maas mut ei kyl suomes ois! mikä tunne sul tuli ku katoit sitä touhuu et käyttiks se 27-vuotias hyväksee sitä toist ku se o yli kaks kertaa sen ikäne vai oliks se 12-vuotias vapaaehtosesti mukan siin? ja en tajunnu tota et siis se vanhempi jätkä niiku halus et se nuorempi pitää housui alempan vai ja se nuorempi nosteli niit koko aja ylemmäs? kuitenki sil oli koko perse paljaan hä?


      • ysiseiskaemopoika

        toho o vähä vaikee sanoo mitää ku sitä ite aattelee suomalaisena nii eri taval ^^^ku mu mielest joku 12 on iha kakara. mut sit taas lontoos aika paljo näki sellasii iha kakaroit jossai kadunkulmas vetää röökii just veikkaisin 10-12 vuotiait ja sit niil o tosiaa se ku alakoulu loppuu 11 vuotiaan ja niil o hirveet paineet enne sitä kokee kaikki maholline eli rööki viina huumeet seksi. siit ei kai ollu sii iltalehes mitää mut toi o varmaa ollu silläki jätkäl syynä et se o alkanu viagraa syödä, pakko kokee kaikki heti ja nuorena ^^^^^

        nii emmä sinänsä sanois et kukaa käytti sitä 12 vuotiast hyväks koska kyl se ite oli mukan kaikes. on se tavallaa kai painostamist jos sille sanotaa et ota viagra ni sul seisoo paremmi mut jos se ois sanonu ei ni emmä usko et sitä ois kukaa pakottanu ku tuol muutenki oli vähä sillee et kaikki teki mitä huvitti.

        ja se piti siis sen housui jossai suunnillee puol perseen kohil. eka sil oli paitaki pääl ni ei sitä sillee ees huomannu mut se otti sen paidan jossai vaihees pois. mut aina ku se meni sen 27 vuotiaa ohi tai jos ne muute niiku kohtas nii se kisko silt ain niit housui alemmas ja sano et näyttää paremmalt sillee. aluks tää nosti niit vähä aja pääst takas korkeemmalle mut kai se sit jossai vaihees anto vaa olla joko siks et se oli nii sekasi tai sit se ei vaa jaksanu enää ^^^^^ nii kyl se oli sit mont tuntii sillee et edest ne housut tuli just just nii et sil oli kulli peitos mut sil seiso kyl nii hulluna et se vaa törrötti sii niiku farkkuje alta ja sit takaa sil meni ne sillee persee alareunast et periaattees pakarat esil melkee kokonaa. eikä siit sille kukaa mitää sanonu tai mitää. vaik eihä sil ollu läheskää alimpan niist mitä tuol oli


      • EmoBoyVantaa

        Sä oot kyl nähny nii paljo sellasta mitä mä en oo koskaa Suomes nähny enkä tuu varmaan näkemäänkää. Toi meno on jotai ihan muuta ku mitä Suomes! Tavallaa tuntuu tosi karulta et noin nuoret tekee kaikkee tollasta mut maassa maan tavalla kai sit. Kävin lukee ton Iltalehden jutunki ja jos siel ny pidetään jotai sex partyja 13-vuotiaille nii ei toi loppujen lopuks eroo siitä enää hirveesti. Lapset syö Viagraa ja panee. Ja näköjää aikuset tekee ihan samaa. Oliko sil 27-vuotiaalla sit sen omat housut jossain pakaroiden alla kokonaan kans?

        Ja ku sanot että toi 12-vuotias piti farkkuja perseen alareunas mut se ei ollu läheskään alimpana nii kuin alhaalla siel sitte oli joillain oikeen?

        Mites se 11-vuotias sitte, näyttiks se iha lapselt viel ja mitä se sitte oikeen teki? Vai näiks sitä ollenkaan jos se oli sen yhen illan jossai poissa?

        Mitä mielt muuten ootte siitä ku mä pidän 26" Cheap Monday ja ku nää on nii ylhäällä ku saan nii mul jää sellanen 10 cm vakoa näkyviin (paidan alle). Itekää en boksereit pidä nii onks toi liikaa? Ja jos ostan viel matalammat farkut nii meniskö yli? Oon laivalle menossa nii mietin jos Tukholmast sielt kaupast hakis


      • ysiseiskaemopoika

        nii siis se 12 vuotias piti sit loppuillast farkkui sillee et ne oli takaa pakaroide alareunas ja edest aika lail samas nii et sil melkee näky munat. mut jos vertaa adrianii nii ei toi sit ollu ees extremee kosk se anto housuje olla periaattees iha reisis eli takaa niiku iha kokonaa pakaroide alla reisis ja etupuolelt sillee et iha vaa kullin pää pysy housuis. adrianil oli viel sillee et ku se istu ja ne housut niiku laski alemmas ni sil tuli kulli esiinki, se vaa paidal peitti sen sit. se o kyl alin mitä mä oon koskaa nähny et kukaa pitäis. ja sit siel oli se tatuoitu runkkari ^^^^^^^^^mist selitin aikasemminki. sil oli kans jossai iha kokonaa pakaroide alapuolel ne housut ja edest sil oli kulli piilos mut ku se otti sitä esille koko aja ku se runkkaili sii ja sit vaa tunki jossai vaihees taas takas. et oisko toiki sit omal taval aika extremee kuitenki? ylipäätää nii kukaa noist ei välittäny vittuukaa siit et mitä niil näkyy ja mitä ei eikä kukaa huomauttaunu mitää siit et jollai perse vilkkuu. ainoo joka siit puhu oli se 27 vuotias joka halus saada ton juniorin housui alemmas. ja se ei ite kyl pitäny must sillee iha persee alareunas vaa enemmä jossai ehkä vähä alempan ku puolvälis persettä^^^^^^^

        siit mikest en oikee tiiä, en nähny sitä ite mut adrian pisti jotai kuvaa whatsapis mis se oli mukana nii oha se ny sillee lapsen näköne ku se on lapsi! en tiiä mikä sen tyyli on housuje kans ku siin kuvas o vaa naamat ja paita mut kyl se aika emo otukselt näyttää ^^^^^^^^adrian selittiki jotai et sitä mikee vitutti lähtee just sinä viikonloppun ku se ois kuulemma halunnu nähä meikän. en ny sitäkää iha ymmärrä tai siis ei mua kyl kiinnosta nähä sitä mut joo ^^^^^^^adrianin kans tulee melkee joka päivä laitettuu viestii ja tos pari päivää sit se sano et aikoo mennä ostaa ne super matalat farkut mitkä iteki ostin sillo ku olin siel. mä olin sille et eihä su boolssit mitenkää pysy siel sisäl nii sen vastaus oli whatever who cares. jos se oikeest ostaa ne nii se menee kyl sit jo hulluude puolelle ^^^^^^^

        mut vantaa jos oot menos tukholmaa nii aioks ostaa sellaset tosi matalat farkut vai? kyl sun mu mielest kannattaa! ja jos ne jää tosi alas sul nii sit vaa laitat bokserit. kysy silt myyjält neuvoo, se kyl osaa sanoo ja se tietää. adrian oli mulle just pari päivää sit sillee et mun pitää tulla uudestaa lontoosee ja et sit en kuulemma saa pitää itekää bokserei jos meen CEMH kemuihi ^^^^^^^^^jos ny sinne viel pääsee nii sit o kyl varmaa pakko ottaa jotku vähä vähemmä matalat farkut mukaa ku ei sitä muuten kehtaa^^^^^^


      • EmoBoyVantaa

        Joo kyl haluun ainaki kokeilla niit tosi matalii. ja kai niist voi ottaa vaik yht kokoo isommat jos ne sit jää iha liian alas. Pitää viel miettii et laitanko bokserit sinne kauppaa päälle kosk voi olla vähä hankala muuten jos haluun kokeilla kuitenki niit ^__^Täytyy ny kattoo mut kalliit ne kai sit on

        Ooks menos Lontoosee TAAS? Mite sul o varaa?


      • ysiseiskaemopoika

        varmaa kannattaa laittaa bokserit jos rupeet housui kokeilee, ei kukaa haluu niit sen jälkee ku oot pitäny niit jalas ^^^^^^^^toine hyvä syy on se et se myyjä kuitenki haluu nähä miten ne sopii sulle ja mite alhaal pidät niit ym nii se kyl sitte kattelee sun karvasta persettä jos et pidä bokserei ^^^^^^^^^kallit on mut kyl kannattaa silti sijottaa ku kerra etit matalii, suomest ei yhtä matalii saa mistää ja iha hyvin nää o mul kestäny, ei esim haaroist hajoo niiku monet halpikset

        varo silti niit farkkui, sä et tajuu kui matalat ne o ^^^^^sust tulee kunno CEMH jos aiot niit pitää kommandona!! oisko se ny nii paha pitää bokserei sit jos ne kuitenki mahtuu ku noi housut jää nii alas?

        en o menos lontoosee..... tai oon mut en viel tai en tiä koska ku ei o massii. mut siis kyl mä just whatsapis koko aja chattailen adrianin ym kans ja jos sais vähä kerättyy nii lähtisin todellaki! se muuten kävi ostaa lontoos ne farkut mist selitin. kysyin silt iha suoraa et mite ihmees saat munat pysyy housuis nii sen vastaus oli et "barely". en ny iha täysin tajunnu tota mut netin mukaan toi on niiku hädin tuskin^^^^^^^^^^


      • ysiseiskaemopoika

        hei vantaa käviks ruotsis ja ostiks mitää? ^^^^^^^ooks alkanu ny sit pitää alempana ku noi sun cheap mondayt?

        adrian kävi ostaa ne super matalat farkut ja mä kysyin silt iha suoraa et meneeks sul kulli sinne nii se sano et se yrittää pitää niiku kullin nuppii housuis mut se ei kuulemma oo helppoo ^^^^^^sil jätkäl o kyl hulluna pokkaa. se kyl sano et osti vähä pidemmä paidan kans et ehkä sil o joku järki viel sen sulaneis aivois ^^^^^ se iteki nauro et im just walking with my cock out all the time. se o pyytäny taas meikää sinne, oon miettny jos ois varaa vaik joulun lähtee ehkä


      • EmoBoyVantaa

        Joo kyl mä kävin. Ei vaan tullu sit kirjotettuu. ^___^

        Mul kävi silleen vähän unohdus et mun piti laittaa bokserit päälle sinne mut en kuitenkaan sitte muistanu eli mul oli vaan laival Cheap Mondayt kokoo 26 ja pidän aina niit ilman boksereita nii mä tajusin vasta ku olin menos laivast ulos että juu eipä oo boksereita mut kyl mä silti menin sinne Söderille sitte.

        Sen myyjän nimi muuten on Jonas ^___^ Se kyseli et haluunko jotain tiettyy kattoo nii sanoin sille ihan suoraan et haluisin kokeilla tosi matalii housui mutta ku en muistanu et olis pitäny laittaa bokserit alle. Se ei hämmentyny eikä mitään, se vaan sano heti Don’t worry ja otti siit tiskiltä bokseripaketin ja avas sen ja anto sielt toiset mulle ja sano että laita ne vaan alle ku kokeilet, saat pitää ne. Emmä tiiä voiks parempaa palveluu enää olla? Sit se kysy että minkä kokoset mun Cheap Mondayt on ja miten korkeel pidän niitä ja mitä mä niinku olin aatellu ja lopuks se kaivo mulle kahet farkut, toiset oli Cheap Monday 25 tuumaa (se sano että niit tehään 24 tuumaan saakka, en tienny sitä) ja sit toiset sitä sen omaa mallii 26 tuumaa.

        Ku laitoin ne bokserit jalkaan nii tajusin et ne on XXS kokoo. Ei niin pienii voi ees olla ^___^ Mä en saanu niitä puolen perseen yli ees mut kassit nyt oli piilossa kuitenki ku kokeilin niit farkkuja. En olis välttämättä niit Cheap Mondayta välittäny ees kokeilla mut en viittiny kieltäytyykään ku se tarjos niitä. En saanu niit läheskään yhtä ylös ku näit mun 26, mä veikkaan et nää mun on aika venyny kosk ne oli vaan yhtä kokoo pienemmät. Ne jäi silleen perseen alareunaan ja ne lainabokserit tuli siit ehkä alle kymmene senttii ylemmäs vaan ^___^ Edest ne puristi ihan liikaa. Jonas oli sitä mielt et ne farkut näytti hyvilt mut mä kuitenki kokeilin niit toisii farkkui ja ne oli kyl must paremmat. Neki jäi melkeen perseen alareunaan mut edest ei puristanu kuitenkaan oikeestaan ollenkaan ja sain aika hyvin kassit sinne kuitenki. Oli hyvä ku mä sanoin sille että näiden kans täytyy sit kai pitää boksereita nii se vastas että riippuu ihan siitä miten pitkä paita sul on. Mä olin ihan yllättyny et se vastas nii ja mun oli pakko kysyy silt et onks siel päin sitte monetki ilman boksereita tai et onks se niiku tavallista. Se vastas et ei se tavallista kai oo mut kyl se tuntee useempii sellasii jotka ei koskaan pidä. Sit se sano et se pitää ite bokserei koska sen housut on nii alhaalla ja nii ne kyl oliki, ihan reisis ja reilusti ihoo näkyvis housujen ja bokserien välistä heti ku sen paita vähän nous. Mä sanoin sille et Lontoossa on vissii aika tavallist et ne on ilman boksereita mut ei se oikeen kommentoinu siihen mitään.

        Mä ostin ne housut ja sit yhen t-paidan ja yhen hupparin, molemmat sellast vähän pidempää mallii mut ei leveetä. Mustii tietty ^___^ Jonas viel sano että nyt ku ostit noi nii käy laittaan ne jalkaan ilman boksereita nii näät et onks se sust hyvä. Mä aattelin eka etten mee kosk mul oikeesti oli varmaan 20 cm perseest näkyvissä niiden kans jo muutenki ku ei niit saa ylemmäs mut mä sit menin kuitenki. En saanu niit ees korkeemmalle vaik yritin. ^__^ Ne on nii sellast pehmeetä ja mukavaa kangasta et siin melkeen unohtaa et ne on ees jalas ja loppujen lopuks jätin ne sit jalkaan ilman boksereit.

        Sit se viel tarjos kaljati ^___^Tosi mukava se oli kyl! Mä olin siel loppujen lopuks melkeen kaks tuntii yhteensä, takahuonees vaa istuttii sohval ja juteltiin kaikkee. En oo koskaan puhunu enkkuu niin paljo ja pitkään ku sen kans.

        Tol Adrianilla alkaa mennä kyl jo aika äärirajoille ^___^Mut eipä oo mul mitään sanottavaa näiden mun uusien farkkujen kanssa. Vaik Suomes oon kyl pitäny boksereita näiden kans kuitenki, mä laitoin jo laivalla bokserit ku tajusin et siel sohvallaki ku istuin nii kyl mult sivusta näky niiku paljasta ihoo kosk vaik paita ois pitkäki nii ku istuu nii se ei silleen suojaa sivust kauheen hyvin ^___^


      • ysiseiskaemopoika

        nonii ethä sä ny voi mitenkää saada 26 kokosii ees läheskään perseen päälle ku ne o sellast supermatalaa mallii ^^^^^ooks pitäny niit nyt sit aina kuitenki bokserien kans? pidäks ne tollee tosi matalal sit? sul on kyl aina näkyvis vaik mitä jos sun paita nousee ^^^^^oot suomen henkinen cemh hahaaa ^^^^^^

        mut xxs bokserit kuulostaa kyl aika lasten koolta et ei oo mikää ihme jos et niitkää saanu ylös. milleen toi jonas nyt sit pitää sen housui ja bokserei? mitä sil oli päällä ku menit sinne? onks silläki sit bokserit jotain ylipient kokoo?

        miten sä siel nii kauan olit, kaks tuntii? miten sait ajan kuluu? sehän on tosi pieni se kauppa kuitenki.

        mun mielest adrian on jo niide äärirajojen ulkopuolel helposti ^^^^^ se o ruvennu puhuu et ottaa ehkä jonku lävärin sen kulliin ^^^^^ei oo enää mitää järkee


    • lowrisejeansboy

      Mul ebaysta hankitut pilliharkut, jois etuosa jotai 3 cm ja takana peppu näkyy melkei kokonaa. Makeet ku oon iha pilli meikattu kundi. Monet luulee tytöx.

      • ysiseiskaemopoika

        ei ne oikeest luule sua tytöks, ne vaa v***ilee niiku meille emoille aina tehää... mut muistaks mist tilasit tai mil hakusanal tai oisko linkkii? kuulostaa kyl kans tosi matalilta. oliks kalliit?

        kui alhaal sä siis pidät niit? onks munat housuis viel? ja kai sä käytät bokserei ^^^^^

        btw minkä ikäne oot? ite 18


      • lowrisejeansboy

        http://www.sannas.jp/en/cs414, tai ku hakee nano rise jeans. Oon 16 v, 170 cm, 43 kg, mul tosi lyhyt punanen nahkarotsi, haluun näytellä pillii roppaani, en käytä housuje alla mitään, joskus yöl oon runkannu itteeni kadulla.


      • lowrisejeansboy
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        ei ne oikeest luule sua tytöks, ne vaa v***ilee niiku meille emoille aina tehää... mut muistaks mist tilasit tai mil hakusanal tai oisko linkkii? kuulostaa kyl kans tosi matalilta. oliks kalliit?

        kui alhaal sä siis pidät niit? onks munat housuis viel? ja kai sä käytät bokserei ^^^^^

        btw minkä ikäne oot? ite 18

        Ginikksestä löytyy kans tosi soivan kireitä matalia farkkuja. Kerra myyjä kundi oli tosi kiimassa muhun ja otin siltä suihin sovituskopissa. Mut sain todella irstaan kireet farkut.


    • Emolover

      EMO TYYLI ON PARAS <33

    • trolololoo
      • huihdoiw

        ihan vitun mahtavat pöksyt :D hell yea


    • nuoriemo

      Kuinka nuori voi teiän mielest olla emo ja pukeutuu emo tyyliin ym? Täytän joulukuus 12. Etin mahollisimman pienii chaep monday farkkui, tiiätteks kuin pienii kokoi niist on olemas? ja mikä olis mun ikäselle sopiva taso mis pitää niitä tai kuin alas ne voi laittaa? oon lukenu täält miten monet pitää niit tosi alhaalla ja haluisin iteki

      • ysiseiskaemopoika

        ihan hyvin sä voit olla emo / pukeutuu emo tyylisiin vaatteisiin. miks ei? ^^^^^

        mitä nyt nopeesti vilkasin nii jätkien cheap monday pienin koko olis kai 26 mut naisten mallei tehään 24 koossa eli varmaan sun kannattais kattoo niitä. tai ehk parempi vaihtoehto olis kattoo iha lasten osastolt pillifarkkui koska tod näk kuitenkin haluut et ne o mahollisimman pienet vai mitä ^^^^^riippuu tietty siit mten alhaal aiot ne pitää mut mul menee 27 jalkaan ainaki jos jätän ne tosi matalalle nii siihen verrattuna 24 voi olla sulle iha lökäpöksyt ^^^^^

        eli mun neuvo on että osta lastenosastolt mahollisimman pienet sen mukaan mite matalal haluut pitää niit. kannattaa sovituskopis kokeilla. itel se on nykysin sillee et mul harvoin on enää ees munat housuis ^^^^^^eli housut on tos reisien ihan yläosassa. kokeile samaa ja jos tuntuu hyvält nii se o sit sun taso!


      • EmoBoyVantaa

        Tottakai voit olla emo! Samaa mieltä ku 97 eli etsi sopivat lasten kokoa. Älä välitä siitä että ne on lapsille, ihan hyvin niitä voi pitää jos koko on sopiva. Ja laitat sen verran alas että tuntuu mukavalta. Kokeile vaikka puolväliin persettä ensin ja kato milt tuntuu. Riippuu siitäki kuin isot ne housut on.


      • nuoriemo

        Kiitos vastauksista! En haluis LASTEN farkkui mut kai se on pakko. Oon saanu säästettyä niihin 40 euroo, viel pitäis säästää varmaan lisää. En usko et mun vanhemmat maksaa niit koska esim ku oon näyttäny jotain kuvii mis on emoi nii iskä sanoo aina että näyttää ihan homolta eikä se tykkää ollenkaa :(

        ysiseiskaemopoika, su o kyl tosi alhaalla noi housut, onks se hienon näköstä ja onks mitenkään hankalaa?


      • ysiseiskaemopoika

        eihän kukaan tiiä että ne o lasten farkut, mitä välii sil o ^^^^^

        on must kyl hyvän näköstä pitää housui tällee ku nyt pidän. eikä se oo hankalaa. näiden haara on kuitenki nii pieni ku nää on nii matalaa mallia nii ei se haara tuu nii alas että se haittais mitää. tiäks ku jollai räppijoujoulla haarakohta on polvissa nii ei näissä oo silleen ku malli on nii erilaine. vähä vaati totutteluu se et kassit ei oo housuis mut bokserit ja paita peittää ne kuitenki ni eipä se mitää haittaa ^^^^ kannattaa kokeilla nii sit tiiät ite et onks tää sun tyyli!

        äläkä välitä noist su faijan kuittailuista, se nyt vaan ei tajuu eikä sen tarviikaa


      • nuoriemo

        Pari kuvaa jollasta tyyliä oon aatellu ehkä eniten eli haluisin housut aika alhaalle mut bokserit sit piiloon farkkujen alle kuitenki kokonaan ja sit 2 vyötä niinku tos toises. Mut mitä te luulette kuin alhaal noilla farkut on ja näkyyks niil takaa sit paljo tai liian paljo.. ^__^

        http://orig04.deviantart.net/6926/f/2012/265/b/6/emo_shirtless_by_2dloverz-d5fkqsk.jpg

        http://data.whicdn.com/images/10032404/large.jpg

        Ja toisaalt kyl tääki näyttää hienolt tavallaan

        http://40.media.tumblr.com/c795a3fdbb1b140cd0faff04d66670aa/tumblr_mqm3ujT3rz1rxmzmpo1_500.png


      • emosvärje

        toi alin menee ehk aikalähelle mun omaa tyylii. en ite varmaa laittais bokserei noin alas,siis ainaki siin ylimmäs kuvas nii kyl tolla varmaa näkyy puolet vaosta! tyylinsä kullaki mut ite mielummi bokserit ylemmäs. mut jos sul o bokserit ja paita aika pitkä nii voit kyl laskee housut tosi alas mun mielest. kokeilemal se selvii!


      • EmoBoyVantaa
        nuoriemo kirjoitti:

        Pari kuvaa jollasta tyyliä oon aatellu ehkä eniten eli haluisin housut aika alhaalle mut bokserit sit piiloon farkkujen alle kuitenki kokonaan ja sit 2 vyötä niinku tos toises. Mut mitä te luulette kuin alhaal noilla farkut on ja näkyyks niil takaa sit paljo tai liian paljo.. ^__^

        http://orig04.deviantart.net/6926/f/2012/265/b/6/emo_shirtless_by_2dloverz-d5fkqsk.jpg

        http://data.whicdn.com/images/10032404/large.jpg

        Ja toisaalt kyl tääki näyttää hienolt tavallaan

        http://40.media.tumblr.com/c795a3fdbb1b140cd0faff04d66670aa/tumblr_mqm3ujT3rz1rxmzmpo1_500.png

        Toi eka kuvalinkki on aika paljo mun tyylii sil erotuksella et housut on vähä kireemmät mut korkeus on toi ja mul on kolmirivinen niittivyöki^^Ja tolla tasol pidän niit usein just jos ei o boksereita tai bokserit on samas kohtaa ku housut. Kyl tol jätkäl on perse näkyvis vähän mut jos sen paita on pitkä ni ei se haittaa. Eli ei näy liian paljo mun mielest. Alle puol perset.

        Ootsä sit kokeillu mitään uutta tyylii tai millasii vaatteita sä nyt pidät?


      • nuoriemo

        Sain Zalandosta tosi halvalla nyt farkut mut ei ne oo ihan sellaset ku olisin halunnu. Makso vaan 30 euroo mut ne ei oo kyl kovin matalat. Tai on ne tavallaan mut ei tarpeeks. Oon 154 pitkä ja otin 146 kokoo. Nää on vyötäröstä vähän kireet mut jos laitan nää takaa alle perseen nii sit nää menee just hyvin päälle ja on aika hyvän näköset. Haluisin vaa kireemmät lahkeet viel. Seuraavaks niittivyö! :)

        Mä luulen et mun tyyli on nyt sit lähellä sitä viimestä kuvaa. Mun on pakko pitää näit alhaalla ku vyötärö on kiree ja en voi sen takii sitte pitää boksereit silleen ku haluisin oikeestaan.

        EmoBoyVantaa, jos siis sil kuvan jätkällä näkyy niiku perset nii sust ei haittaa? Mis kohalla mun pitäis sun mielest pitää näit farkkui jos haluisin pitää bokserei samas niin et ei näy mut mahollisimman matalal?


      • EmoBoyVantaa

        Onks noi silti matalammat ku normi farkut? Hyvä ostos kummiski? ^^^ Kuin alhaalla sä nyt sit pidät niitä?

        Ja jos tarkotat "kuvan jätkällä" siis sitä ekaa kuvalinkkii nii ei se mitää haittaa. Sil näkyy edes että sil on bokserit mut ne on samassa kohtaa ku housut. Jos ei se ois ajanu munakarvoi nii varmaan sil näkyis ne vähän. Ja takaa veikkaisin et sil näkyy ehkä 5-10 senttii vakoo, ei varmaan ihan 10. Jos sen paita peittää sen nii ei sillä oo mitään välii. Voit ihan hyvin kokeilla pistää ne sun uudet farkut tohon kohtaan samal tavalla ku siin kuvassa!


      • nuoriemo

        Mä täs taas moi! Mun tyyli nykyää on sellanen ku keskimmäises kuvas noist kolmesta mitä linkkasin. Eli mul näkyy bokserit ihan vähä ja yritän mahollisimman matalal pitää farkkui ja en pidä vyötä ollenkaa, niittivyöt on vähä epämukavii :)

        Mut haluisin kuulla teiän mielipiteen yhteen juttuun. Ku asun tällases aika pienes kaupungis ja ei tääl oo melkeen yhtään munlaisii mut oon tutustunu kahteen mua vähä vanhempaan poikaan, toinen on 16 ja toinen 17. Ne on kans emoja. Ja niilkään ei oo mitään vöitä. Mut ne on sitä mielt et mun kannattais nostaa mun bokserit korkeemmalle. Eli niinku housut alemmas siitä mitä se keskimmäinen kuva on ja kokonaan perseen alle. Ne pitää molemmat ite niin mut niil o myös kireemmät farkut ku mulla. Mut bokserit ylemmäs silleen että perse ois piilos kokonaan. Vaik ei ne ees ite pidä silleen, aina jos ne kumartuu nii niil näkyy kuitenki perse :)

        En kauheen usein nää niitä mut aina sillon tällön ja ne on pari kertaa ny sanonu tost. Nii kannattaaks teiän mielest?


      • ysiseiskaemopoika

        mä en kyl nyt oikeen tajunnu mitä sä tarkotat ^^^^^^siis sä pidät nyt housui ja bokserei silleen ku siin kuvassa on mut mitä sä siis haluisit tehä? laskee housui ja pitää bokserit samassa ku nyt vai nostaa niit ylöspäi? mikä noiden sun frendien tyyli sitte on housut/bokserit?

        must se on enimmäksee kii siitä kuin pitkii sun paidat on. bokserit voi näkyy mut en mä persvakoo kauheesti esittelis että jos tykkäät bokserei pitää alempa nii sit pitkä paita pitää olla. näkyykö sul nyt sit perse?


      • nuoriemo

        Joo, siis kyl mul nyt näkyy jos ei olis paitaa. Mul on housut ja bokserit aika samal lail ku tos kuvas on: http://data.whicdn.com/images/10032404/large.jpg Ja noi mun kaverit on sitä mielt et housuje pitäis olla alempana. Niil on itel housut alempana ja bokserit suunnilleen silleen ku tos kuvas luulisin. Mut mä viel kysyin niilt tost et pitäiskö mun niiden mielest nostaa boksereit korkeemmalle nii ne sano et tää on ihan hyvä mis pidän mut farkut vähä alemmas.


      • EmoBoyVantaa

        Ihan hyvin voit laittaa housui alemmas ku mitä tos kuvassa on, siis jos sust itestä tuntuu silt et se on hyvä. Jos se tuntuu huonolt laskee niit matalammalle nii voit joko totutella pikku hiljaa tai sitte et laske, sun päätös.


    • Chaimonster

      Onks teil kik :D eihä se varmaa nii pahaa oo kosk monet ihmiset jakaa instaski kikin

      • ysiseiskaemopoika

        mul ei kyl kik oo mut skype ois, en vaa tiä voiks täs antaa tai haluunko ees ^^^^^^

        oon jätkä koht 19v, sä?


    • chaosanarchy82

      Ite hommaan naisten osastolt, koska miesten malleist ei löydy nykyään enää yhtä tiukkoja, kuin kasaril tai vuonna 2007.

      • emodude

        olisko vinkkii et mistä kaupasta esim?

        kui korkeel pidät niitä?


    • Kauha-Guru

      emot ovat perseestä

    • xDDddDd

      reps :D

    • tumblrtyty64

      ihana tuo tumlbri poitsu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe