Miten voisin lähestyä?

salillakin

Kyseessä siis mies, joka käy kanssani samalla salilla. Joskus aikoinaan jäi pitämään minulle ulko-ovea auki ja hymyili. Sen jälkeen ei paljon olla käyty samaan aikaan salilla tai jos ollaan, niin mies on ollut kaverinsa kanssa.

Nyt viimeaikoina ollaan taas osuttu samaan aikaan sinne pariin otteeseen. Toinen kerta oli tuossa toissa viikolla, kun mies asteli sisään salille ja olin jo treenaamassa. Katsottiin toisiamme silmiin ja mies hymyili ja moikkasi. Hymyilin takaisin ja tervehdin toki. Toinen kerta oli tällä viikolla, kun osuttiin samaan aikaan taas sinne. Mies käveli ohitseni ja seisoin selin häneen. Ohitseni mentyään kääntyi vähän niinkuin taakseen ja tervehti taas.

Ongelma tässä kuitenkin on se, että olen nähnyt miehen ensimmäisen kerran salilla jo vuosi sitten about. Niinä aikoina mies ei tervehtinyt minua tai edes pahemmin vilkaissutkaan päin. Nyt on ruvennut tässä vastikään moikkailemaan. En ole nähnyt moikkailevan kaikkia salikävijöitä, mutta joidenkin kanssa jtn jutellut.
Nyt mietinkin, että onko ihan toivotonta edes kuvitella, että tässä voisi mtn yrittää? En haluaisi tehdä tästä mitenkään kiusallista kummallekaan, koska voi hyvin olla, että mies tervehtii ihan puhtaasti kohteliaisuudesta eikä mtn sen enempää.

Syy, että olen asiasta niin innoissani on se, että jokin kyseisessä miehessä herätti mielenkiintoni jo vuosi sitten. Luovuin kuitenkin ns. toivosta jo, kun mies ei vaikuttanut edes vilkaisevan. Nyt moikkailee oma-aloitteisesti.

Tuntuu, että aika ison riskin joutuisi ottamaan, jos miestä yrittäisi lähestyä muuten. Koska tiedän tasan, miten ärsyttävää on, jos haluaa treenata ja joku juttelee. Useampi mies tullut juttelemaan/kommentoinut jtn kesken treenin ja ahdistaa tuommoinen. En halua missään nimessä ahdistaa miestä samalla tavoin.
Miten te etenisitte tilanteessani vai olisiko vain parasta antaa asian olla ja yrittää etsiä miestä muualta?

202

9283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopsaa

      Toki voit antaa asian olla. Tyhmyys on sallittua ja yleistä, kuten myös jälkihaikailu on yleinen harrastus. En itse ravaa salilla, joten joku insaideri antakoon konkreettiset lähestymisvinkit.
      Noin maalaisjärkisesti, kun hänet siellä näet, niin huomioi koska hän lopettaa treeninsä ja arvele milloin poistuu ulko-ovesta. Hopusti itse lopettelet, pikakaunistautuminen ja sitten jäät väijyyn ulko-oven tuntumaan. Jos et uskalla moin jälkeen kysyä "lähdetkö kahville" niin itseäsipä saat syyttää yksinäisyydestäsi.

      • Gruber

        Pelkuruus on syöpä mikä vaivaa meitä epidemian lailla. Mitä menetät tekemällä aloitteen? Jos mies vetää herneet nokkaan siitä, että halua tutustua häneen, niin ehkäpä et edes halua tämänlaista miestä? Ja sama neuvo miehille, lopettakaa se arvailu ja spekulointi, että mitäs jos, entäs jos meneekin niin!

        Jos et suostu tekemään mitään, koska olet mammanpoika/tyttö, niin ei niillä seurauksilla ole mitään väliä, koska niitä ei koskaan pääse tapahtumaan.


      • Riitta29

        Joo olen käynyt salilla,mut ei natsannut
        ne ylimieliset pullistelijat,katso.......
        hain salilta hyvää oloa ja sain ahdistelua.
        No kai siellä oma kulttuuri,ei vaan natsannut ja
        hölkkään mielummin ja siellä tapasin
        myös kivan miehen,ihan normaali sinkkumies!


      • mies treenaaja

        Olis se kiva jos naiset uskaltais kerrankin tulla juttelee tai pyytää jopa numeroo. Olen käynyt samalla salilla yli 3 vuotta ja kyllä naiset moikkailee mutta ei ne tule juttelee eikä itse viitsi häiritä niitä kun itse olen silleen ujo.


      • Treenien loputtua

        Menet hänen luoksensa ja sanot että: Ompa hauskaa katsella kun sinä kasvat mieheksi ja sen perään kysäiset voisitko lähteä kanssani joskus illalliselle?


      • Vaistoan Feministin
        Riitta29 kirjoitti:

        Joo olen käynyt salilla,mut ei natsannut
        ne ylimieliset pullistelijat,katso.......
        hain salilta hyvää oloa ja sain ahdistelua.
        No kai siellä oma kulttuuri,ei vaan natsannut ja
        hölkkään mielummin ja siellä tapasin
        myös kivan miehen,ihan normaali sinkkumies!

        Melkoista, toinen akka valittaa ettei häntä isketä ja toinen valittaa, että häntä "ahdisteltiin".


      • Rohkea rokan syö.
        mies treenaaja kirjoitti:

        Olis se kiva jos naiset uskaltais kerrankin tulla juttelee tai pyytää jopa numeroo. Olen käynyt samalla salilla yli 3 vuotta ja kyllä naiset moikkailee mutta ei ne tule juttelee eikä itse viitsi häiritä niitä kun itse olen silleen ujo.

        Älä hätäile. Mä en häpeile ja meen varmasti juttelee sille muijalle. Oon saanu eläessäni sadat pakit. Mua se ei haittaa, koska olen vongannu pesää yli 200 kertaa.


      • Riitta29 kirjoitti:

        Joo olen käynyt salilla,mut ei natsannut
        ne ylimieliset pullistelijat,katso.......
        hain salilta hyvää oloa ja sain ahdistelua.
        No kai siellä oma kulttuuri,ei vaan natsannut ja
        hölkkään mielummin ja siellä tapasin
        myös kivan miehen,ihan normaali sinkkumies!

        juoksulenkillä seuraa jos saa vertaisin sitä lottovoittoon.tottakai naisille mahdollista mutta miehenä juossut tuhansia kilometrejä saamatta edes katsekontaktia.


      • peramasa
        Vaistoan Feministin kirjoitti:

        Melkoista, toinen akka valittaa ettei häntä isketä ja toinen valittaa, että häntä "ahdisteltiin".

        Saattaa olla kyseessä taas, että kuka nähdään "ahdistelijana", ja kuka ei. Jos Riitan makuun oleva tyyppi olisi tullut iskemään, niin se olisi voinutkin olla todella spontaania, romanttista, ihanaa ja kaikkea muuta vastaavaa. Kohdalle sattunut heppu ei miellyttänytkään, ja homma koetaan ahdisteluna.


      • niin.
        Rohkea rokan syö. kirjoitti:

        Älä hätäile. Mä en häpeile ja meen varmasti juttelee sille muijalle. Oon saanu eläessäni sadat pakit. Mua se ei haittaa, koska olen vongannu pesää yli 200 kertaa.

        Voiko läski lihava mies iskee naista salilla? Siis sellasta hyvä kroppaista naista?


      • Ani29

        Siinähän se paikkia kun muutkin.
        Niin mekin löysimme toisemme sieltä ja
        se hassu juttu jkun molemmat oltii ekaa kertaa ja
        samalla viimeistä.
        Nauroimme molemmat sille,etttä mikä saa
        ihmisen juoksemaan sisällä,kun ulkona mukavampaa.
        Siellä oli ns,lihaskimppuja yök.....,
        pari iski silmää no joo,eipä natsattsannut yhtään ja
        me menimme kahville ja niin on 7 kk kulunut
        ulkoillessa ja toisiimme tutustuen,
        eli kiitos sen kuntosalin jossa oli avoimet ovipäivät!


      • Rohkea rotan syö
        Rohkea rokan syö. kirjoitti:

        Älä hätäile. Mä en häpeile ja meen varmasti juttelee sille muijalle. Oon saanu eläessäni sadat pakit. Mua se ei haittaa, koska olen vongannu pesää yli 200 kertaa.

        Mä oon saanu varmaan tuhannet pakit joten en enään edes vaivaudu yrittämään. Tyhjässä lammessa on turha kalastaa.


      • nainen salilta
        Treenien loputtua kirjoitti:

        Menet hänen luoksensa ja sanot että: Ompa hauskaa katsella kun sinä kasvat mieheksi ja sen perään kysäiset voisitko lähteä kanssani joskus illalliselle?

        "Kasvat mieheksi" ?

        Olen itse tosin nainen mutta ajattelen että tuota repliikkiä ei kannata käyttää! Sama kuin jos laihduttavalle naiselle joku tulisi sanomaan että ompa kivaa kun alat kohta näyttää naisetlta tms...


      • Ön kyntösälejä

        Kyl kyntösälillä jytellä sää jös hälyää.


      • juoppotreenaaja

        Ei minnekkään kahville vaan KALJALLE!


      • tjaa.
        Rohkea rotan syö kirjoitti:

        Mä oon saanu varmaan tuhannet pakit joten en enään edes vaivaudu yrittämään. Tyhjässä lammessa on turha kalastaa.

        Aika varma merkki naisen kiinnostuksesta on kun se antaa jumppapatjakasan takana. Näin ainakin Turussa.

        Eli voisithan hieman antaa kyytiä kiinnostuksesi kohteelle. Kyllä siinä vähitellen ymmärtää tyhmempikin.


      • miten sen nyt ottaa
        peramasa kirjoitti:

        Saattaa olla kyseessä taas, että kuka nähdään "ahdistelijana", ja kuka ei. Jos Riitan makuun oleva tyyppi olisi tullut iskemään, niin se olisi voinutkin olla todella spontaania, romanttista, ihanaa ja kaikkea muuta vastaavaa. Kohdalle sattunut heppu ei miellyttänytkään, ja homma koetaan ahdisteluna.

        No niinhän se miehilläkin on, eli jos todella vastenmielisen näköinen nainen liimautuisi kiinni iskumielessä olisi tasan tarkkaan miestenkin mielestä ahdistelua.

        Aloittaja taisi muuten mainita että hänkin on kokenut salilla miesten seuraan tuppautumisen ahdistavaksi mutta on siis kiinnostunut juuri tuosta tietystä miehestä mutta epäilee että tämä kokisi hänen lähentymisyrityksensä samalla tavoin epämukavaksi, joten kyselee nyt sitten täältä uskaltaako vaiko eikö.


      • Voita pelkosi!
        niin. kirjoitti:

        Voiko läski lihava mies iskee naista salilla? Siis sellasta hyvä kroppaista naista?

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/feminismin-uhri.html
        ei uskalla lähestyä kiihottavia miehiä. Pääse eroon peloistasi ja iske aina miehiä, jotka kiinnostavat (toki naisiakin, jos olet biseksuaali) paikassa kuin paikassa.


      • jaakkimast
        Riitta29 kirjoitti:

        Joo olen käynyt salilla,mut ei natsannut
        ne ylimieliset pullistelijat,katso.......
        hain salilta hyvää oloa ja sain ahdistelua.
        No kai siellä oma kulttuuri,ei vaan natsannut ja
        hölkkään mielummin ja siellä tapasin
        myös kivan miehen,ihan normaali sinkkumies!

        Olet siis sellainen joka ei tervehdi ketään ja tulkitsee kaikki tervehdykset iskuyrityksiksi. Oletko tosiaan 29v? Ehkä kuitenkin 18.


      • kuntoilija.
        mies treenaaja kirjoitti:

        Olis se kiva jos naiset uskaltais kerrankin tulla juttelee tai pyytää jopa numeroo. Olen käynyt samalla salilla yli 3 vuotta ja kyllä naiset moikkailee mutta ei ne tule juttelee eikä itse viitsi häiritä niitä kun itse olen silleen ujo.

        Naisia ei voi lähestyä salilla eikä missään muualla. Tylyjä naisia suomi täynnä. Rikolliset kelpaa naisille mutta ei kunnolliset.


      • fat boy
        niin. kirjoitti:

        Voiko läski lihava mies iskee naista salilla? Siis sellasta hyvä kroppaista naista?

        Totta mooses


    • atleettinen

      Olisiko mahdollista että kysyisit treenien aikana että voisitko käyttää samaa laitetta kun hän pitää taukoa ja samalla alkaisit keskustelemaan, noinhan se olisi aika luontevaa eikö?

      • ladywhogoesfast

        Jeps, vuosia salilla käyneenä voin sanoa, että tämä on ainoa korrekti tapa lähestyä salilla. Joko laitteeseen tunkeminen tai muuten treenaamisesta kommentoiminen. Kyllä siitä sitten tuttavuus viriää, jos on molemminpuolinen toive siihen. Sen lisäisin, että ota rennosti ja varaudu siihen, että kontaktin vahvistamiseen kuluu aikaa. Totta on tosissaa se, etteivät ihmiset treenatessaa toivo tulevansa häirityiksi, vaikka olisivatkin kiinnostuneita, niin aina ei sovi ja kun on motivoitunut treenaamiseen ovat ärsykkeet ja keskeytykset usein ei toivottuja. Itseäni ihailee moni mies salilla, mutteivat juurikaan uskalla lähestyä ja moikkailla, vaikka olen aina ystävällinen kaikille, esim vanhemmille treenajille. Ei se ole niin helppoa, mielestäni mies on rohkeasti tehnyt jo aloitteen, kun on alkanut moikkalemaan:))


      • nainen salilta
        ladywhogoesfast kirjoitti:

        Jeps, vuosia salilla käyneenä voin sanoa, että tämä on ainoa korrekti tapa lähestyä salilla. Joko laitteeseen tunkeminen tai muuten treenaamisesta kommentoiminen. Kyllä siitä sitten tuttavuus viriää, jos on molemminpuolinen toive siihen. Sen lisäisin, että ota rennosti ja varaudu siihen, että kontaktin vahvistamiseen kuluu aikaa. Totta on tosissaa se, etteivät ihmiset treenatessaa toivo tulevansa häirityiksi, vaikka olisivatkin kiinnostuneita, niin aina ei sovi ja kun on motivoitunut treenaamiseen ovat ärsykkeet ja keskeytykset usein ei toivottuja. Itseäni ihailee moni mies salilla, mutteivat juurikaan uskalla lähestyä ja moikkailla, vaikka olen aina ystävällinen kaikille, esim vanhemmille treenajille. Ei se ole niin helppoa, mielestäni mies on rohkeasti tehnyt jo aloitteen, kun on alkanut moikkalemaan:))

        No niiltä vanhoilta setämiehiltä varmasti saa nuori nainen huomiota ja katsetta ja vaikka mitä jos haluaa. On kokemusta!


      • ladywhogoesfast
        nainen salilta kirjoitti:

        No niiltä vanhoilta setämiehiltä varmasti saa nuori nainen huomiota ja katsetta ja vaikka mitä jos haluaa. On kokemusta!

        Tosiaan tuntuu siltä, etteivät jotkut tajua rajojaan. Meidän salin veteraanit ovat kyllä suurimmilta osin täysin asiallisia, mutta niitä poikkeuksiakin löytyy, joille ei todellakaan voi edes päivää sanoa..huh!

        Silloin on parempi ihan reilusti ilmoittaa asiasta salin henkilökunnalle ja pyytää heidän apuaan. Jo pelkkä asiasta kertominen helpottaa, ettei ole yksin asian kanssa. Ei ole todellakaan mitään velvoitetta kestää jatkuvaa kyttäämistä, jollei riitä, kun kerran sanoo, että voisitko lakata kyttäämästä, niin sitten voi ilmoittaa. Sama pätee tosin ihan kaiken ikäisiin, jollei viesti mene perille.

        Mulla itellä ei tosiaankaan ole mitään sitä vastaan, että salilla on ihmisillä normaalia ihmissuhdetoimintaa, mutta ketään ei saa ahdistella!


    • Polyanna

      Vaikuttaa siltä, että on seurustellut, silloin kun ekaa kertaa näitte, mutta nyt kiinnostunut luomaan uusia tuttavuuksia. Juttele ja tervehdi aina kun näette, kyllä asia siitä etenee, jos on molemminpuolista... tai vinkkaa jotenkin puolihuolimattomasti, että voisit tehdä jotain yhdessä salin ulkopuolellakin, sehän voi liittyä yhteiseen treeniharrastukseen...

      • asasdasdadadasdasdad

        Tai sitten vaan toimii niin kuin normaalit ihmiset: kun on saman naaman nähnyt monta kertaa alkaa moikkaamaan, vaikkei tietäisi toisesta mitään muuta.

        Se on ihan normaalia kohteliaisuutta.


    • huoh....

      Sakilla treenataan ja salin ulkopuolella seurustellaan. Miksi akoilla on niin vaikea vetää rajaa tuohon hommaan jo.

      • ladywhogoesfast

        Jeps heti, kun ukot alkaa pitään silmänsä matossa:)))))))) Vai onko se silmäpeli salilla "silmätreeniä":#


      • herkkupyllyt, nam
        ladywhogoesfast kirjoitti:

        Jeps heti, kun ukot alkaa pitään silmänsä matossa:)))))))) Vai onko se silmäpeli salilla "silmätreeniä":#

        Se on piristävää raskaan treenin lomassa kun saa silmänruokaa. En viitsisi pelkällä miesten salilla käydä, kun siinä katoaisi helposti puolet salilla käynnin nautinnosta.


    • Jagdpanther

      Raahaa se suihkuun ja tee temppus. Tuskin kauheasti vastustelee.

    • näinn

      hän ei moikkaillut silloin vuosi sitten, koska ette ollut vielä tuttuja. En minä ainakaan salille mentäessä moikkaa, kun niille, jotka olen nähnyt salilla senverran monta kertaa, että ollaan jo ns. tuttuja toisillemme.

      Se voi toki olla joskus varmaan hankalaa yrittää tehdä tuttavuutta mieheen salilla, ainakin kun miettii omaa tilannettani, kun kuuntelen musiikkia kuulokkeet korvissa yksin treenatessani. Usein keskittyy kovaa treeniin, että salikaveritkin tulee ihan moikkaamaan taputtamalla selkään, kun en m,uuten huomannut. lol

      • kiitos ja näkemiin

        Moi, moi ja moi... joskus kirjottelin tänne tuosta moikkailuista... 15 v. tuota seuranneena ja mitään koostumatta en ole moikkaillut. Nykyäänkin jotkut koittavat moikkailla, en edes reagoi koska en heitä tunne ihmisinä mitenkään. Mukavempaa olisi jos joku keskustelisi edes, mutta kun ei mitään. Se on sitä jatkuvaa moikkailua viereisistä firmoista, lounasmestoissa kyräilyä, ravintolassa, kadulla vastaan tulelssa jne. aina vaan se moi ja pallo jää sulle asioiden kanssa. Akat on hanakoita pallojättäjiä, peli loppuu kesken ennenkuin ehtii alkaakaan, se on aina ollut niin.

        Nykyään 5v. myöhemmin, saan olla rauhassa kaupassa, salilla, kadulla missä vain. Jopa töissä olen saanu työmiehen maineen jolle hommia tuodaan. Ne naiset jotka ennen moikkaili ei uskaltanu edes juttelemaan tulla töiden vuoksi. Mulle olisi käyny se sama kuin parille pois potkitulle "naisten suosiossa" olleille miehille. ei ole töitä, heidät katsottiin hankaliksi asiakaspalvelun kannalta. ei saa syödä kuormasta vaikka miten ois mielenkiintosta. Naiset keksii juoruilla keskenään facebookissa ja ties missä miehistä. sillä pelillä voi vähän pillua saada mutta, niin siinä käy, sitte ne suuttuu jostain ja yks kun levittää paskapuheita, niin kohta toinenkin.

        Moikkailu on tärkeää, mutta se tapahduttava siistä syystä ja olla hallittavissa. Vähäinenkin seksuaalisävytteinen tervehdys on tyrmättävä samantien ja olla tajuamatta asioita. Sen oon huomannu itse salillakin, naiset kiinnostuu sen verran enemmän että ne alkaa näkemäään edes vaivaa sen miehen eteen tai jos se ei ole tarpeeksi kiinnostava, ne heittää samantien pyyhkeen kehään. Pääasia, että tulee selvä ratkaisu asiaan, mutta jos mies ei ole riittävän kiinnostavan näkönen kellekään naiselle, niin sen ei kannata tehdä näin. Koska naiset vaihtaa kohdetta hyvin herkästi.

        Itse olen päättäny sen, ettei naiset enään pilaa elämääni pelkästään moikkailemalla. se moikkailu tulee joskus vielä vastaan ja siihen pisteeseen, ettei siitä voi vaan nousta, kaikki tilanteet jopa töitä varten voi olla pilalla. Jätän täysin huomiotta sellasen joka ei reagoi kunnolla tai näe erityistä vaivaa asiansa esittämiseksi. Juttu voi olla kuin fuulaa tahansa tai se ihminen kuin huvittava tahansa, mutta kyllä siitä näkee välittääkö se oikeasti eikä se ole huono asia.


    • lalalaa

      Terve,

      En usko että ongelma on että kun olet nähnyt hänet ensimmäisen kerran ja hän ei moikannut silloin, itselläni kesti kauan kun aloitin salin ja tarkkailin aluksi ympäristöä ja ihmisiä. Ajankanssa opin tuntemaan ihmiset paremmin ja sitä myötä aloin moikkailemaan salilla kävijöitä ja juttelemaan. Nyt kun olen käynyt vuoden verran niin en vieläkään moikkaa kaikkia kävijöitä koska kaikkien kävijöiden kanssa kemiat ei niin sanotusti kohtaa edes moikkaamisen tasolle saakka. Vilkaisusta sen verran itse olen mies ja kun olen salilla moikkaan kyllä naisiakin, mutta pyrin olemaan tuijottamatta paljoa koska kuvittelen tilanteen niin että kyllä jokainen mies aina katsoo naista salilla kun on tiukat housut ja toppi päällä. Sen takia pyrin olemaan tuijottamatta jos hänet näen. Uskon että jokainen nainen ketä käy salilla ja on hyvässä kunnossa niin tietää tulleensa katsotuksi miesten silmissä. Juttelisin vaikka kun olet menossa samalle laitteelle esim kuin mies on ja tehnyt siinä sarjat loppuun niin kysyt että voitko tehdä siinä nyt, ja sitten katsoa saatko jotain itse sanottua hänelle tai hän sinulle, tai vaihtoehtoisesti jossain muussa tilanteessa. En tajua miksi pitäisi antaa asian olla, kun jos hänestä pidät itse niin eihän se kysyminen haittaa mitään. Jos olo käy kysymisen jälkeen liian tukalaksi niin ainahan voit vaihtaa salia.

    • personalthorne

      Moi, mun mielestä sä mietit asioita liian monimutkaisesti... tekeydy vain ihastuksesi lähellä avuttomaksi (esim. penkin tai kyykkyhässäkän luona, tai et saa jotain lukkoa auki tai et mukamas osaa käyttää/säätää laitetta... variaatioita on miljoonia....), niin saat varmasti apua ja voit samalla jatkaa "avuttomuuttasi" jolloin pääsette luontevasti juttelemaan esim. treenaamisesta yleensä.

      Minusta olisi upeaa jos salilla jokin sporttinen nainen tulisi juttemaan. Sitä kun ei ole tapahtunut koskaan. Tämä on jopa outoa, mutta luulen että olen jotenkin "liian pelottavan näköinen". Mua ei haittaisi yhtään vaikka tulisit juttelemaan kesken kovan kyykkysarjan, siis oikeesti! ;)

      Työkuvioissa olen saanut naisilta paljonkin huomiota ja josjus pyydetty jopa treffeille ja baareissa onkin sitten todella suoraa meininkiä. Ei ole kuitenkaan mun juttu käydä asiakkaiden kanssa flirttailemaan tai baarista hakea kännimisua. Kuntosali olis mielestäni yksi parhaimmista paikoista tehdä tuttavuutta, mutta sitä ei ole naistenpuolelta tapahtunut koskaan. Syytä en tiedä.

      • 10+2

        naisten aloitekyky ei tunnetusti ole kovin hyvää luokkaa. Itsekään en ole ollut lähelläkään aloitteen saamista salilla


      • syys5+2
        10+2 kirjoitti:

        naisten aloitekyky ei tunnetusti ole kovin hyvää luokkaa. Itsekään en ole ollut lähelläkään aloitteen saamista salilla

        Mikä siitäi tekee niin vaikeaa? Ei siinä tarvitse heti lyödä kaikkia ässiä pöytään... juttele niitä näitä niin samalla saat selville millainen tyyppi on kyseessä ja haluatko edes jatkaa eteenpäin.

        Voithan sinä vaikka kadullakin kysyä neuvoa oli sitten vastassa kuka tahansa, vai mitä?! Itse en ole niin ahdasmielinen, että kaikki kontakti toiseen sukupuoleen olisi aloitteen tekemistä.


      • ladywhogoesfast

        Jeps, ei se ole helppoa naisillekkaan;) Hyvä asenne, en itsekkään panisi pahaksi, jos joku tulisi reilusti pyytämään treffeille, mutta vuositolkulla tuijottaminen käy hermoon. Ja vaikka sanoisinkin ei, niin en näe mitään syytä, miksi jonkun siinä vaiheessa täytyisi "vaihtaa salia"! Ihmisten välinen kanssakäyminen on luonnollista ja hyvää, eikä mikään häpeän aihe. Urheiluun kuuluu myös reipas ja rento asenne ja rehellisyys, urheilullisen ihmisen ei tarvitse pyytää kiinnostustaan tai sen kohteena olemista anteeksi:)
        Ja kuten edellinen, en käy baareissa iskemässä(kun oon kotona nukkumassa ja valmistumassa seuraavan päivän treeniin!)


      • aloitetta naiset

        samaa mieltä olen minä. iekö naiset uskalla. jos kysyvät on ko vapaa ja vastaan on. niin siihen jää. miksette jatka. miehet on muka tunkeilevia SIISPÄ


    • bEM

      Minusta tähän pätee vastavuoroisuuden sääntö.

      Aloita kerran juttelu jostain. Vaikkapa kun ihastuksesi on pohjekoneessa, kysyt voitko tehdä välissä ja siinä kyselet, saako hän sen laitteen runtumaan kunnolla, vai olisiko toinen liike parempi.

      Jos mies ei tule vastavuoroisesti juttelemaan joskus sinulle, niin anna asian olla. Jos taas syntyy sujuva keskusteluyhteys, on helppo pyytää toista vaikkapa lenkille joskus.

      • asserillekans

        Joo nimenomaan!!! PUHUKAA reilusti, älkää kyylätkö!!!!

        Heh, mut sali on sali, eikä mikään chattimesta, joten pitäkää rajaa.


    • timmi-mimmi

      Minä en kyllä tajua tuota touhua! Olen itse nainen, käyn säännöllisesti salilla kolme kertaa viikossa. Kolmena païvänä juoksen 10 km.
      Meillä on hyvä porukka. Tämä ei ole kamalan iso paikka, ja me kaikki vakikävijät ollaan sillä tavalla tuttuja, että saliKAVEREITA ollaan. Jokainen on siellä TREENAAMASSA,ei iskemässä! Miehiä on enemmistö. Meillä on esim. perinteiset pikkujoulut joka vuosi. Kuitenkaan toistemme yksityiselämää ei tiedetä eikä udella eikä olla kiinnostuttu. Joku voi joskun kertoa jotain, lapsista tms. Muuten pysytään treenikavereina. Ne seurustelu- yms jutut on salin ulkopuolella.
      Kyllä meillä ainakin äkkiä karsiutuu ne iskemään tulleet. Vesiperän kun vetävät.

      • 20+1

        Olipa huono esimerkki! Miten noin sisäsiittoisessa porukassa voisi edes tehdäkään mitään? Tilanne on täysin erilainen kun ollaan yleisellä salilla, jossa ei ole tuttuja. Voit rennosti tehdä tuttavuutta keneen haluat tai olla tekemättä. Itsekin olen aviopuolisoni löytänyt salilta ja en ole katunut yhtään! SMILE!!!!!!


      • 11+16
        20+1 kirjoitti:

        Olipa huono esimerkki! Miten noin sisäsiittoisessa porukassa voisi edes tehdäkään mitään? Tilanne on täysin erilainen kun ollaan yleisellä salilla, jossa ei ole tuttuja. Voit rennosti tehdä tuttavuutta keneen haluat tai olla tekemättä. Itsekin olen aviopuolisoni löytänyt salilta ja en ole katunut yhtään! SMILE!!!!!!

        "Itsekin olen aviopuolisoni löytänyt salilta ja en ole katunut yhtään"

        Mites tuo meni, kumpi teki aloitteen ym miten, kertoisitko lisää?


      • 16+5
        11+16 kirjoitti:

        "Itsekin olen aviopuolisoni löytänyt salilta ja en ole katunut yhtään"

        Mites tuo meni, kumpi teki aloitteen ym miten, kertoisitko lisää?

        Olen nainen ja päätin ottaa itselleni miehen johon olin ihastunut. Tänään jääkaapilla ihmettelin miten voikin olla niin herkkupeppu ja tiukat vatsalihakset... :)


      • elinanax
        16+5 kirjoitti:

        Olen nainen ja päätin ottaa itselleni miehen johon olin ihastunut. Tänään jääkaapilla ihmettelin miten voikin olla niin herkkupeppu ja tiukat vatsalihakset... :)

        Siis todellakin!! ;) Mun salilla käy todella söpö ja pitkä kundi joten aion kyl toimia kun sen seuraavan kerran nään......... ei tässä ole mitään hävittävääkään kun pää hajoaa jo odottelusta...... :-# lisäks mitä pidempää oottelen niin sitä varmemmin se löytää jonkun muun ellei ole jo varattu


    • isac12+19

      " " "Ongelma tässä kuitenkin on se, että olen nähnyt miehen ensimmäisen kerran salilla jo vuosi sitten about. Niinä aikoina mies ei tervehtinyt minua tai edes pahemmin vilkaissutkaan päin." " "

      Jos mies ei vilkaisekaan sinua, niin ei se sitä tarkoita etteikö mies voisi olla kiinnostunut sinusta. Ainakin itse kunnioitan naisten treenirauhaa, etten hakemalla hae kontaktia. Sen olen kuitenkin huomannut että minua seurataan jostakin syystä, vaikkakin olen ihan perusjannu. Lisäksi tulee ajatuksissaan mietittyä mitä treenaisi seuraavaksi ja millä tavalla. Kun on kyseessä pieni sali, niin ei voi aina treenata siten kun haluaa. Joten eipä tässä ole silmäpeliä ollut, enkä sitä edes osaa.

      Kerran kun olin treenejä lopettamassa niin sitten vasta huomasin kuinka upea yksi nainen oli. Sitä aikaisemmin oltiin monta kertaa kävelty toistemme ohi ja treenattu suht lähekkäin. Ehkä sitä voi ihastua yllättäin vaikka ei ole edes hakupäällä.

    • minna18+7

      Kuinkas viestin aloittajalle kävi? Saitko itsevarmuutta ja uskalsit tehdä tuttavuutta ihastukseesi?

      • heinähattu

        tainnunna suaha miehen ku ei mitää kukkuluurunnanna?


    • nimierkkitrr

      Nää "salille ei mennä iskemään blablabla" -tyyliset jutut on jo niin kuluneita.

      Ihan samalla tavalla voi sanoa joka ikisestä paikasta. Ei ole mitään tiettyä paikkaa olemassa joka on vain iskemistä varten, ja baarit ei todellakaan kiinnosta kaikkia jos niistä pitää jotain mainita.

      Itse moikkaan ihmisiä jotka on miellyttävän näköisiä (siis ilmeeltään) ja ottavat katsekontaktia kohdatessa.

      Miehenä voin sen verran sanoa että itse löysin aikanaan naisystävän salilta. Moikkailujen kautta pikkuhiljaa fb kaveriksi ja sieltä nainen kysyi treffeille.

      Laitteista puhuminen on vähän sellainen juttu ettei sitä osaa oikein henkilökohtaiseksi yhdistää ainakaan omalla kohdalla.
      Voisin vaikka vannoa että on suht yleistä kysyä neuvoa ilman mitään sen kummempaa taka-ajatusta :D

    • 6+9768876

      onko ruuti kuivaa???

    • mariah7+989

      Onx kukaan löytänyt salilta kumppania?

      • BEM

        No en ainakaan itse ole. Syitä on varmaan monia

        1. Naiset ei paljon lähesty/tee alotteita salilla(kaan)

        2. Itse vähän varon myös tuijottamista/ehdotuksia salilla, koska en halua tehdä kenenkään treenaamisesta ahdistavaa.

        Olen jonkun kerran tehnyt keskustelunavauksia salilla naisten kanssa (niitä näitä), mutta kun naiset eivät ole tulleet vastavuoroisesti juttelemaan minulle, niin olen sitten jättänyt rauhaan.


      • hyvin harvinaista

        Olen käynyt salilla hyvin monta vuotta mutta en ole koskaan nähnyt että kukaan lähestyisi siellä tuntematonta, kaikki ovat itsekseen tai jo valmiiksi tuttujen kanssa.


      • sarahwin
        hyvin harvinaista kirjoitti:

        Olen käynyt salilla hyvin monta vuotta mutta en ole koskaan nähnyt että kukaan lähestyisi siellä tuntematonta, kaikki ovat itsekseen tai jo valmiiksi tuttujen kanssa.

        Minä löysin mieheni salilta, mutta olin ehkä aloitteellinen kun kävin salilla vain nähdäkseni tämän ihastukseni. Elämä antaa paljon kun osaa olla omaitsensä ja silmät avoinna...


      • ladywhogoesfast
        BEM kirjoitti:

        No en ainakaan itse ole. Syitä on varmaan monia

        1. Naiset ei paljon lähesty/tee alotteita salilla(kaan)

        2. Itse vähän varon myös tuijottamista/ehdotuksia salilla, koska en halua tehdä kenenkään treenaamisesta ahdistavaa.

        Olen jonkun kerran tehnyt keskustelunavauksia salilla naisten kanssa (niitä näitä), mutta kun naiset eivät ole tulleet vastavuoroisesti juttelemaan minulle, niin olen sitten jättänyt rauhaan.

        Siisti asenne! Mun mielestä toimit ihan oikein, tehkää muut perässä:)


    • hhkhk

      Pieru on voimakas hajusignaali, joka saa miehen kiinnostumaan.

      • tyttelinenkin

        Pierun perään miekii lähin. Ollaan yhdessä piereskelty jo seitsemän vuotta.


      • ladywhogoesfast
        tyttelinenkin kirjoitti:

        Pierun perään miekii lähin. Ollaan yhdessä piereskelty jo seitsemän vuotta.

        Ssdanan sekopää


    • Kysy vaan

      Kysyt vaikka mieheltä, että tuutko mun personal traineriksi.
      Tai kysyt vaan, että voitaisko mennä vaikka kahville treenien jälkeen.
      Mä ainakin suostuisin kumpaankin, jos joku nainen tulis kysyyn ja viel hyvän näköinenkin nainen.

    • salimies

      Yhdellä toisella keskustelupalstalla nainen pohti josko antaisi miehelle kuntosalilla käyntikortin missä on nimi ja numero. Mun mielestä ihan ok aloite tuokin jos ei uskalla alkaa siinä tilanteessa juttelemaan.

    • santeri9876

      Käytkö Tampereen Poltteella? Jos käyt, I feel the same! :))

    • kuvan nänni

      Muuten nänni osoittaa varpaisiintuossa kuvassa,kyl on aihetta käydä salilla.

    • anna palaa vaan beibi.mä olisin ainakin ihan otettu.

    • Pekka Gronow

      Ei meidän salilla ainakaan flirttailla. :(

    • Ön isketty

      Kyl sälillä sää iskeä jös hälyää

      Söri ölen yhtä myöhässä kyin äntti rinne.

      • nokkaonkohtkipeenä

        kyl ääkköshomoakin saa käyttää nyrkkeilysäkkinä.......ilmota vaan ääkköshomo paikka ja aika kun olet siellä!!!
        muutama kovaiskunen kaveri haluaa tavata sut livenä!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 3+54
        nokkaonkohtkipeenä kirjoitti:

        kyl ääkköshomoakin saa käyttää nyrkkeilysäkkinä.......ilmota vaan ääkköshomo paikka ja aika kun olet siellä!!!
        muutama kovaiskunen kaveri haluaa tavata sut livenä!!!!!!!!!!!!!!!!

        mittää sinä prövösöidyt?? ei äinäkään mitään kynnön äjätystä sinyllä


      • 456+54
        3+54 kirjoitti:

        mittää sinä prövösöidyt?? ei äinäkään mitään kynnön äjätystä sinyllä

        hömöt väin prövösöityy!


      • pelepeloton
        nokkaonkohtkipeenä kirjoitti:

        kyl ääkköshomoakin saa käyttää nyrkkeilysäkkinä.......ilmota vaan ääkköshomo paikka ja aika kun olet siellä!!!
        muutama kovaiskunen kaveri haluaa tavata sut livenä!!!!!!!!!!!!!!!!

        "muutama kovaiskuinen kaveri...."

        Mikäs pelle sinä olet kun et yksin uskalla tulla? :)


      • Taekwondoka
        pelepeloton kirjoitti:

        "muutama kovaiskuinen kaveri...."

        Mikäs pelle sinä olet kun et yksin uskalla tulla? :)

        Yksin tai porukalla,pellejä joka tapauksessa.

        Ketä ärsyttää se,että joku vaihtaa a:aan ä:hän tai o:oon ö:hön,niin paljon,että valmis väkivaltaan? Tai edes uhkailee sillä.

        Nyt vähän suvaitsevaisuutta peliin, ei tämä niin vakavaa ole


    • Kyntö köhöö

      Kyl sälillä vöi vään kyntöillä, ei näisii täi miehii tärtte seköittää jökä äsiään

    • koltoistandpuoli

      VARMASTI JO KUNTOSALIN KUVAN NÄKEMINEN SAA SEISAHTAMAAN AINA KUNTOSALITTAKIN KUNNOSSA OLEVAN - FLIRTTAILUA PIDÄN PAHANA ELLEN PÄÄSE PANEMAAN

    • Tyypillinen nainen

      Kysy voitko ottaa suihin, sitähän sinä haluat.

    • yrheilyä

      Kyll säli ön yrheily päikkä, eikä iskyföörymi. Pynnerrä vään jä äjä tynkeilijät pöis,
      hyitsinevädään !

    • olipas kuvassa nätti tisinen nuorinainen

    • Puuteri on miehille

      Taivas aukenee sinulle rakas lapseni. Se on kuin olisit ruusutarhassa kanssani ja valosi päällä paistatellen se on mukava tunne että olet olemassa. Mieti oletko sen veroinen tai tajuatko sen mitä tavoittelet ja oletko huomaavinasi häntä. jos keskustelet hänen kanssaan voit viehättyä hänestä useinkin. kertoisitko enemmän hänestä kysyttäessä, Mies tuntee tarvitsevansa toimii ja avaa suunsa katsoo ja tulkitsee keskustelee kanssasi. oletko kysynyt hänen mielipidettään olemalla rehellinen saat tarvittavan vastauksen. anna päätöksellesi valta kun puhut mielenkiinto herätetään. löydä etsimäsi mies, kun olet nuori avoin tulevaisuus on mitä mielenkiintoisin.

    • 7+15

      Täytit juuri 18 ja olet vapaata riistaa, ja halukas komeaan mieheen. That's it.

    • --------------------

      alottajalle =

      flirttailu on kivaa ja iskeminen yhtä kivaa, kuhan MUISTAT ettet iske toisen naisen aviomiestä,
      annan hyvän neuvon
      flirttaile poikamiheille siis vapillamarkkinoilla oleville paria etsiville, ettet tuotaa turhaa tuskaa ja kiusausta avioliitossa oleville ukkomiehille se ei ole sopivaa
      kuten tiedät

    • Lainaa vain

      Jos mies on ihastunut, niin kyllä hän iskee naisen...Luulenpa, että oletat nyt vähän liikoja. Ehkä katselet itse sillä silmällä, että miehen täytyy myös moikkailla. Voit nolata itsesi, joten anna olla. Kukapa haluaisi sellaista miestä, joka pitää iskeä. Miehen pitää tulla naisen luo, jotta siitä jutusta jotain tulisi. Onnea etsintään.

      • 70-luvun tuote

        Tässä olen samaa mieltä! Olen siis nainen.

        Nuorena iskin kovalla innolla miehiä ja seurustelu kesti aina hyvin lyhyen aikaa, loppui milloin mihinkin, mut jätettiin aina. Joku vanhempi tätsy kertoi mulle että miesten kuuluu iskeä ja kuvittelin sen olevan vanhojen aikojen hörinää mutta eipäs taida olla vaan asia taitaa olla edelleen niin.

        Mies haluaa iskeä. Toki miehen täytyy miellyttää, kuka vaan kaljasieppo juntti ei kyllä kiinnosta!

        Kyllä mies lähestyy ja ehdottaa jos on kiinnostunut. Ja jos mies on niin onneton hissukka ettei saa sitä tehtyä, voi ajatella että haluaako sellaista saamatonta nahjusta muutenkaan.

        Aviomieheni iski minut aikanaan, ravintolassa oltiin, miellyttävä mies eikä mikään olutsieppo.


    • keksi jotain muuta

      Jos joku tulisi kesken treenin häiritsemään himmenisin täysin.
      Vähemmän häiritsevää olisi vaikka tämä henkilö sitten stalkkaisi missä asun kun se ,että treeniä häirittäisiin.

    • Dyynäri

      Kyllä sälillä vöi flirttäillä jös hälyää.

    • Vasta-alkaja salilla

      Rauhallisesti vaan. Silleen se kestävin suhde syntyy !

    • 6+6=

      Olen täsmälleen samaa mieltä,että kesken sajan ei ainakaan kannata puhua mitään...

      Mieti asiaa, Jos et yritä,niin joudut miettiin asiaa pitkään,että olisi hän ollut sinulle oikea.

      Jos kohtaat asian rohkeesti,niin mitä voi tapahtua? A) Saat kenties unelmien miehen itsellesi ( Hän voi olla ujo,eikä uskalla tehdä aloitetta) B) Hän voi torjua sinut kohteliaasti,koska esim, on parisuhteessa. Harva mies pahastuu,jos joku ilmaisee ihastumisensa häneen. Mutta saisit asiasta varmuuden,ja itsellesi rauhan. C) Jos hän jostain syystä torjuu sinut töykeästi, niin huomaat ettei hän ole arvoisesi.

      Jos odotat sitä täydellistä ja varmaa ajan kohtaa,niin voi olla että joudut odottamaan ikuisuuden. Ja tilaisuus menee lopulta ohi

      Ei muuta kun härkää sarvista...

    • Itse jos olisin salilla niin en mieltäni pahoittaisi ainakaan :)

    • Homo älert!

      Miksi mennä säliin tyrhään jymppäämään kyn kötönäki vöi öllä. Säleil ön hömöjä

    • kyl kul

      Jätä pikkupöksyt pois ja levitä sille. Kyl se reagoi jos terve uros.

    • Hyi sikoja

      Olen nainen, minä ainakin menen salille ihan urheilemaan enkä etsimään seuraa, ällöttää kun siellä tuntuu olevan paljon perverssejä jotka kyyläävät ja ehdottelevat kaikkea, tuollaisille saisi antaa porttikielto kuntosalille.

      Jättäkää nuo perversiot baareihin kiitos

    • geldof

      Päästelet haisevia pieruja niin kyllä se huomaa sinut.

    • Ei sitä kiinnosta..

      En jaksanut lukea vuodatustasi, mutta jätä mies rauhaan.

    • muscle45

      Ei slailla kerkeä silmäpeliä ja muutakaan peliä olla. Sinne todellakin mennää treenaamaan ja kehittämään itseään. Tässä 25 vuoden aikana mitä olen treenaillu niin en ole sitä oikeaa edes salilta etsinyt. Eikä täällä käpykylässä kyllä naista salilta edes löytäiskään :D Mutta älkää hyvät kanssa treenaajat katselto toisia siellä salilla. Vaan TREENETKAA JA KOVAA!!

    • lutkan metsästys

      Baareissa ei naisista käy muut, kuin ne ihmisjätettä edustavat joiden luonne on kuin pohjaton jätekaivo. Eli siinä mielessä 1000 kertaa mieluummin tutustun naisiin uimahalleissa, kahvioissa tai vaikkapa kaupan kassalla. Eräs exäni 11 vuoden takaa tuli bongattua juurikin K-Supermarketin kassapäätteen takaa.. Jos joku kysyy miksi emme ole enää yhdessä niin syy löytyy kyseisestä ladystä tuli raskaaksi vieraalle miehelle, ei sillä että itse tykkäsin kimppasessioistamme vaan kun rouva meni rakastumaan panoonsa ja halusi pyöräyttää kakaran tälle. Ei ole tämäkään pariskunta enää yhdessä... ;)

      • nainen ___

        Vai löytyy kaupan kassoilta sellaisia naisia jotka tulevat raskaaksi vieraalle miehelle.

        Hui, minkähänlainen hurjake mun pitäisi olla kun käyn niissä pahoissa baareissa, ja olen vielä rouvas ihminen :)

        Paksuksi en ole tullut vieraille miehille sentään.

        ps. Käyn sekä baarissa, saleilla että kirjastoissa ym. Mistäs joku hissukka, joka mut löytäisi vaikka kirjastosta, onneton arvaa että käyn myös pahoissa baareissa? (siis jos olisin vapaa )


      • taekwondoka

        Olisi syytä tarkkailla OMAA käytöstäsi!

        Niin seuraava kumppanisi,ei etsi muita panoja tai edes rakkautta muualta.

        "Baareissa ei naisista käy muut, kuin ne ihmisjätettä edustavat joiden luonne on kuin pohjaton jätekaivo."

        Tuo asenne kertoo SINUSTA aika paljon.

        Jos näet baarissa olevat naiset ihmisjätteinä ja pohjattomina jätekaivoina,NIIN SINUN ON AINAKIN SYYTÄ OLLA POIS BAAREISTA.

        t: Vesa


      • HHUHUH

        On se pirun hyvä paikka se K-kaupan kassa... Muutkin näköjään ovat asiasta samaa mieltä kanssasi, ettei baarista löydy. Heehhee


    • vapaako

      Ota nyt eka selvää onko mies edes vapaa.Kyllähän moikata voi ja hymyilläkkin jos on huomannut et olet käynyt samalla kuntosalilla jo vuoden ei tarkoita et sillä olis mitään mieles vaikka nyt huomioikin sinua.Ehkäpä haluaa olla ystävällinen.

    • PuheToimii

      Miksi ihmisiin tutustumisesta on tullut näin älyttömän vaikeaa? Eikö normaali keskustelu toimi?

      Ensiksi kun moikkaa, sen jälkeen voi vaihtaa pari sanaa. Selviää yleensä, haluaako toinen vastata keskustelunaloitukseen. Jos juttelee niitä näitä, se antaa toiselle tilaa tutustua haluamallaan tavalla. Ja siitä voi itsekin perääntyä kunnialla, kun ei aloita kontaktia suoralla flirtillä ihmisen kanssa, jota tapaa kuitenkin ehkä myöhemminkin...ja jota ei vielä tunne. Sitähän ei välttämättä tiedä itsekään ennen kun on alkanut jutella, onko oikeasti kiinnostunut siitä tyypistä ja kuka hän oikeasti on.

    • nyhverö kulttuuri

      ha ha..jos haluat miehen niin nopeasti tutustumaan..saa jopa olla pikkusen päälle käyvä..tai jos emmit joku nopeampi hoitaa homman..peli on raakaa mutta hyväksyttävää..ajatteleppas että sinulla tyttö ketä opetat...tuskin haluat tehdä hänestä samanlaista nyhveröä..on aika sanoa good bye...suomalaiselle nyhverö kulttuurille se on oikeasti pois muodista..luonto yleensä muuten hoitaa nämä hommat kunhat et tietoisesti paa hanttiin..

    • Itseäni ei ainaskaan haittaisi jos joku tyttö / nainen tulisi juttelemaan mulle salilla. Jos joku siitä häiriintyisi taikka ärsyyntyisi ja vetäisi vihreät jäise apetit herneet nenään siitä että joutuisi juttelemaan niin ei siitä kannata ite ottaa henkilökohtasesti mitään. Kannattaa katella kehonkieltä miten ottaa tilanteen vastaan vastapuoli.

    • Hinttari-iskut

      Eikös kuntosalit ole homojen iskupaikkoja paremminkin?

      • stay away

        Mun mielestä uimahallit on pahempia. Monesti heterona siellä joutunut lähes ahdistelluksi..


      • 7987+987
        stay away kirjoitti:

        Mun mielestä uimahallit on pahempia. Monesti heterona siellä joutunut lähes ahdistelluksi..

        hömö pröpägändää


      • joke/läppä

        Sinähän sen tiedät.

        Näin heterona en voi sanoa asiasta muuta


    • N26............

      Minä tekisin niin, että aloitan normaalisti keskustelun jostain arkipäiväisestä asiasta ilman sen kummempia flirttailuja ja silmäpelejä, ei tietty kannata ihan kesken treenin tms., ja yrittäisin tutustua ensin kaverina. Silloin ei tule suurempia paineita. Käyttäydy vaan rennosti ihan kuin ei mitään ja juttele muillekin potentiaalisille juttukumppaneille salilla. En roikkuisi perässä ja kyyläisi, vaan antaisin omaa tilaa ja katsoisin tekeekö mies jonkun ajan kuluttua omiakin aloitteita jutusteluun.

      Sitten kun pahin jännitys on kaverillisella keskustelulla murrettu kuukauden parin jälkeen, yrittäisin hymyillen kysyä haluaisiko hän lähteä kahville joku päivä. Tai vaikka harrastamaan jotain muuta liikuntaa, tai mitä yhteistä teillä nyt ehkä voisi olla. Jos ei, ainakin on yrittänyt. Ja eletään vain kerran! Jos pakit tulee niin yrittäisin käyttäytyä vielä normaalin reippaasti mutta en enää lähestyisi.

      Onnea!

      • 34+465

        Loistava kirjoitus! Itsekin ajattelen samoin... ihmisiä me kaikki ollaan niin mitä sitä turhaan ressaamaan toisiin ihmisiin tutustumisista.


    • uuslässy

      käytä järkees. Mene jyttelee jös yskällät, myyten ynöhä kökö jytty. Tai "mies"? Väikö MIES!!!

    • Varaudu ukkomieheen

      Varaudu siihen, että hänellä on tyttöystävä, vaimo, tai jopa perhe.

      • uuslässy

        Myt mitä jös hän vää välehtelee. Pänöä väillä jä sit ällekirjöittänyt pettyy. Vöihän se öllä värätty, myt pilly värmää kelpää...


      • uuslässy
        uuslässy kirjoitti:

        Myt mitä jös hän vää välehtelee. Pänöä väillä jä sit ällekirjöittänyt pettyy. Vöihän se öllä värätty, myt pilly värmää kelpää...

        Vöihän sitä kyntöillä sängyssäki.


    • tietopankki

      Yleensä naisen ei tarvitse kuin hengittää miestä kohti, niin saa sen. Kuitenkin tässä tapauksessa olet kuvauksesta päätellen (valitettavasti) kiinnostunut "alfasta" (heitä on noin 0.1% kaikista miehistä), joka valitsee naisensa, eikä päinvastoin. Ja nainen - tai mies - hänellä on jo, joten ainoaksi mahdollisuudeksesi iskeä tämä uros on se, että olet fyysisesti puoleensavetävämpi kuin hänen nykyinen kumppaninsa, tai hän on pleieri, joka tykkää pitää haaremia.

      • uuslässy

        äsiä vään syörää pöydälle. Öli äsiä sit kiinni mistä hyvänsä. Äsiät vään syörää pyheeks, tyrhä jäädä vätvömää.. Mitä enemmän sitä jää miettimään jä häikäilemään ni sit vöi öllä jö liiän myöhäistä.. Jös töinen ei öle suöräpyheinen ni ynöhä jä kökeile seyräävää.. Täi öle kökeilemättä jä etsi itsevärmyys itsestäsi..


    • Voittajat riskeeraa

      Meidän salin seinällä lukee säännöissä isolla, että kuntosali ei ole mikään iskupaikka ja iskemisyritykset ovat ehdottomasti kiellettyjä. :D

      Enivei, tääl ei ole tullu mainittua yhtä loistavaa, ehkä kaikkein luontevinta ja helpointa tilannetta ja paikkaa vähän paremmalle tutustumisyritykselle ja syvemmänkin keskustelun virittämiselle salilla, joka yleensä vielä toimiikin aika hyvin eikä monikaan ole katsonut sitä "treeninsä häirintänä". Ja se paikka on venyttelypaikka. Eli jos ja kun salilla treenaa joku, josta on aidosti kiinnostunut (pinnallisesti siis ulkonäkökeskeisesti, kun ei tyypistä juuri muutakaan vielä tiedä), niin kannattaa hakeutua sinne alku- tai loppuvenyttelyyn lähelle tai viereen samaan aikaan. Siinä on ehkä helpointa aloittaa luonteva keskustelu vaikka kuluneesta tai tulevasta treenirupeamasta tai itse venyttelystä ensi alkuun. Miehenä usein olen huomannut, että ne kaikkein timmimmät ja urheilullisimman näköiset söpöläiset ovat myös yleensä hyvin notkeita ja sekä treenaavat että venyttelevät huolellisesti. Siinä on aika helppo mennä kysymään ku toinen vetää spagaattia tai vääntää täydellistä siltaa, et mikähän sun tausta tai harrastus on, ku noin hyvin toi jalka taipuu jne. Jos se sitten vaikka sanoo, että rytminen voimistelu tai mitä vaan, ni siitä on helppo lähteä availee omaa elämäänsä ja kokemuksiaan, et joo, mä tunnen kans yhden kilpavoimistelijan ja sekin sano, et blaa blaa blaa...

      Siinä voi helposti urkkia kaikenlaista ihan huomaamatta ja jatkaa kysymyksiä tyyliin, et mun kaveri treenaa voimistelua niin tiiviisti, ettei se juuri muuta ehdi tehä, ku töitä, koulua ja treeniä. Miten sulla? Kuinka usein viikossa treenaat ja voiko tossa lajissa pitää ollenkaan välipäiviä? Ja jos voi, ni ne ajat täytyy olla sille varmaan todella arvokkaita, et miten sä käytät ne parhaiten hyödyks? Näätkö kavereita, vai järjesteletkö valokuvia vai teetkö kotona suursiivouksen? Vietkö koiran vihdoin trimmattavaks? Vai menetkö kosmetologille ja kylpylään hemmottelemaan itteäs? Kaikenlaisilla aasinsilloilla pääsee helposti sellaisiin kysymyksiin, jotka tavallaan tuntuu ihan luontevilta ja normaalia arkikiinnostusta ja -uteliaisuutta osoittavilta, mutta yllyttää helposti toista keskustelijaan paljastamaan monenlaisia asioita elämästään. Eli esim. onko koiraa/kissaa, tykkääkö käyttää aikaa itsensä hemmotteluun, viettääkö vapaa-aikaa yksin vai kavereiden vai jonkun poika-/tyttöystävän kanssa, millaisista vapaa-ajan viettotavoista se tykkää. Miten aikasin se menee nukkumaan, onko yökukkuja vai aamuvirkku, syökö kasvisruokaa vai kaikkea mitä suusta sisään menee jne jne. Lukuisat jutut on helppo vetää treeniaiheiden kautta niin, että ne vaivihkaa paljastaa isojakin asioita muusta elämästään.

      Toki voi olla niin, ettei tämä kiinnostuksen kohde juuri venyttele. Jotkut ei käytä siihen salilla juuri minuuttia kauempaa ja se on harmi. Ei vain tästä näkökulmasta vaan yleensäkin venyttely on aika tärkeä juttu ja mielestäni kuuluu treeniin. Tosin moni, joka ei venyttele salilla, ei tarkoita sitä ettei ne venyttelisi ikinä. Jotkut on niin kiireisiä, et ne vain käy tehokkaasti salilla tekee treenin ja venyttelee ja käy suihkussa sitten kotona. Mut silti, kannattaa väijyä ja panna merkille niitä tilanteita ja hetkiä, jolloin se ihastuksen kohde ei siellä salilla treenaa täyttä häkää ja sillä voisi olla mahdollisuus puhua. Eli ei kesken sarjojen, mutta juoksumatto tai soutulaitelämmittelyn aloituksessa on helppo sanoa pari sanaa vieressä ja sitten ne verryttely ja venyttelypaikat. Joskus myös juomapisteellä voi pulloa tankatessa yrittää osua samaan hetkeen. Jos toista seuraa treenin aikana katseella, ni kannattaa keskittyä esim. kyseisen tyypin treenistä tai tavasta treenata irroitettavien puheenaiheiden kehittelemiseen kuin sen tiukan pepun tai vatsalihasten tuijotteluun. Niitä aiheita voi sitten heitellä vaikka pikaisesti siellä juomapisteellä tai muualla pienen tauon hetkellä.

      Joskus niitä pitää vähän väkisinkin keksiä, et saa kontaktin käynnistettyä. Kerran aloitin kysymällä, et mihin toi liike ottaa ku näyttää niin jännältä. Ja sitten kysyin, et millä nimellä tollanen liike liikkuu, jos vaikka yrittäis etsiä netistä lisätietoa. Kyseessä oli siis tuolloin "Hip Thrust", monien naisten lempiliike. :) Ja tällaisissa tilanteissa ei siis ole mitään väliä sillä, että tiedätkö vastauksen jo etukäteen vai et. Tästäkin kysymyksestä lähti nimittäin paljon pidempi keskustelupolku liikkeelle. Tärkeintä on rikkoa jää ja kuulla oikeasti sen toisen ääni ja puhe. Siitä se sitten lähtee. ;)

      • uuslässy

        Ölihän päljön tekstiä. Ei jäksä lykee. Mie kävin iltälenkillä jä täpäsin 2 tyikityntemätöntä näistä kenenkää öis päässy iltäkähville lyökseen, myt en syöstyny kö ömä emäntä öötti himäs märkänä.


      • uuslässy
        uuslässy kirjoitti:

        Ölihän päljön tekstiä. Ei jäksä lykee. Mie kävin iltälenkillä jä täpäsin 2 tyikityntemätöntä näistä kenenkää öis päässy iltäkähville lyökseen, myt en syöstyny kö ömä emäntä öötti himäs märkänä.

        Märkänä täs älkää ölee iteki kö työl räntäsätees päinää menee. hihihihi..


    • tavisUkko

      Joo, ite olen perusruma mies.

      Käyn salilla ja ehkä vahvakin olen, mutta voi sanoa ettie koskaan kukana nainen haluaisi minua iskeä. Kyllä sitä joskus näkee naisten ruumiinkielestä kuinka ne ihailee jotain komeaa miestä. Se hymy on aika voimakas.

      Ei mun tarvii tuntee tommosia, olen kai niin tavisRuma.

      Meidän salilla on kymmeniä jotka olisiva thyvin kiinnostavia. En mä enää viitti tehdä aloitteita kun monissa aloitetilanteissa nainen tekee hyvin selväksi ruumiinkielellään ettie halua keskustella mun kanssa enempi.

      Sitten kun tällänen alfauros ottaa valitsemansa naisen ja vetää nasita huoella turpaan ja usein, nainen vähättelee alfauroksen huonoja puolia ---- tunnen mielihyvää ja toivon etä jokainen isku tärähtää ämmän pääkallossa.

      Me taivis kiltit miehet jotka olemme rehtejä,väkivallattomaia mutta rumia, me sitten joudutaan hakemaan kiksit vahingonilosta.

      Mieluummin mekin kosketeltais jotakin niistä salin normaalinaisista ja rakasteltais ja päästettäis siemennesteemme naisen sisään - vaan kun emme tule valituksi.

      • Öyestä

        Hyvin kirjoitettu, plussat täältä.


      • nyyh nyyh marttyyri

        Tuntuupa se rumuus ulottuvan sulla pintaa syvemmälle.


      • Öyestä
        nyyh nyyh marttyyri kirjoitti:

        Tuntuupa se rumuus ulottuvan sulla pintaa syvemmälle.

        Huonosti kirjoitettu, miinukset täältä.


    • ei epäselvyyksiä ..

      Asioiden yhdistely on oikein terveellinen harrastus. Jos esimerkiksi tykkää talvilajeista ja haluaa lähteä sauvojensa kanssa talvisella ja pienellä pakkasella suksimaan, niin siinä ei tarvitse enää kuin muistella edellisen panon alapäätä.

      Asia kuitenkin hyvin ilmeinen, eikä aiheuta näin ollen yhdistellessä asioita minkäänlaisia epäselvyyksiä.

    • ÖNNX3
    • minä vaan

      Kun hän moikkaa, voit moikkauksen jälkeen kysyä onko hänellä aikaa treenien jälkeen.

      Tuo häirintä kesken treenien lienee henkilökohtaista, jos toinen ei kiinnosta, on häirintää jos kiinnostaa, ei häiritse.

      • kortilla on.

        Ei oo aikaa, kiitos kysymästä.


    • nainen salilta

      Tuntematta aloittajan tilannetta tietenkään vastaan omasta puolestani:

      Olen salilla tai pumpissa/spinnaamassa vain ja ainoastaan kuntoilun takia.

      Olen nainen.

      Joskus joku mies on tullut salilla/sen jälkeen/vapaa-aikana jutulle "siinä" mielessä enkä ole tykännyt ollenkaan kun joku härski itseäni vanhempi setämies on sanonut katselleensa minua esim pump- tunnilla moneen kertaan ja nyt tulee jutulle.

      Ei ole tullut miellyttävä olo.

      • 4+6

        No mutta ei kai aloitteen tekemisessä ole mitään väärää sinänsä, vaikea tilanne miehelle, ei moni uskalla tehdä aloitetta..


      • 43+87

        Kuinka olisit toiminut jos kysyjänä olisikin ollut salskea nuori mies joka miellyttää sinunkin silmää? Oletataan vielä että olet vapaa...


    • Öyestä

      Moi! Voitko mitenkään järjestää asiaa niin, että "osuisit" samaan aikaan treenisalin ja pukuhuoneiden väliselle osuudelle tuon miehen kanssa ja siinä ottaisit asian puheeksi. Esimerkiksi miehen treenin jälkeen...

    • 20+13

      Nämä salilla käyvät ihmiset eivät ole niitä penaalin terävämpiä kyniä. Heidän ajatusmaailmassa ja puheissa ei ole muutakuin pumppi, treeni,protsku, ja loputon itsensä ja treeninsä esiintuominen.
      Narsismi on vahvasti läsnä, joka muuta väittää valehtelee.

      • 5345+4243

        Eipä tuo sinunkaan asenne paljoa vakuuta... laitahan omat mutterit kiinni ja tule sitten tänne toisia arvostelemaan. Jos et vetänyt muttereita liian tiukalle, niin huomaat kuntosalilla kävijätkin ihan tavallisina ihmisinä.


      • ladywhogoesfast

        Tuskin, mut se on se, mitä siinä tilanteessa kannattaa järkevän ihmisen ajatella.

        Mut tossa on omasti perää, ehkä salilla tutustuminen on vaikeaa just siksi, kun aihepiiri ei paljoakaan siellä kerro ihmisen luonteesta:))

        Ja totta, käyn salilla puoliks myös siksi, että haluan näyttää hyvältä, niin peilissä, kun muidenkin silmissä. Siinä ei ole mitään pahaa jos tykkää itestään ja omasta naamastaan, varsinkaan, kun tekee paljon hommia sen eteen. Ota kirja käteen ja kato, mitä narsismi todellakin tarkoittaa äläkä ala aukomaan turpaas kun oot selvästikin vaan kateellinen tai laiska.


    • 15+5

      Joskus töistä lähtiessäni näin työkaverini pyörivän autonsa ympärillä, Kävin kysymässä,että onko kaikki hyvin ja voinko kenties auttaa.

      Selvisi,että hänen autonsa ei käynnistynyt. Kerroin,etten tunne auton tekniikkaa sen paremmin,mutta voin heittää hänet kotiin,jos hän sitä haluaa. Matkalla juteltiin niitä näitä, ja tarjouduin hakemaan hänet töihin seuraavana päivänä...

      Se asia jäi siihen,ja olin jo unohtanut koko jutun. Kunnes tämä neitokainen tuli sanomaan,että voisi tarjota kahvit,vaivani palkaksi.

      Kahviteltaessa juttua riitti,ja meillä synkkasi hyvin. Joten päätimme tavata uudestaan... Nyt olemme olleet yhdessä 7 vuotta joista naimisissa 4 vuotta.

      Jonkin aikaa seurusteltuamme,hän myönsi,ettei hänen autossaan ollut mitään vikaa,vaan halusi tutustua minuun. Silloin mietin,että jos hän ei olisi ottanut aloitetta käsiinsä,niin todennäköisesti en olisi ikinä tutustunut tähän ihanaan naiseen lähemmin.

      Hän olisi todennäköisesti jäänyt minulle ihmiseksi,joka on samalla työpaikalla, ja jota tervehdin kohteliaisuudesta.

      • 8+7

        Aika hieno tarina, olen kateudesta soikea, hieno pelimiesliike naiselta!

        Ajattelepa jos olisitkin alkanut selvittämään mikä autossa vikana ja saanutkin sen käyntiin, olisitte molemmat ajelleet yksin kotiin ja rakkaustarina olisi jäänyt syntymättä..


      • ujo ja hiljainen
        8+7 kirjoitti:

        Aika hieno tarina, olen kateudesta soikea, hieno pelimiesliike naiselta!

        Ajattelepa jos olisitkin alkanut selvittämään mikä autossa vikana ja saanutkin sen käyntiin, olisitte molemmat ajelleet yksin kotiin ja rakkaustarina olisi jäänyt syntymättä..

        Tuollainen vika autoon on helppo järkätä,ilman että siitä jää kiinni. Esim. vetää yhden tulpanjohdon irti,ja laittaa sen paikalleen huonosti. Tai löysentää vähän akunkenkää.

        Itsekkin voisin käyttää tuota konstia,koska olen ujo,enkä muuten uskalla lähestyä ihastustani. Tuolla tavalla pystyy toimimaan ns. varman päälle

        Mutta olen mies,joten se ei oikein tunnu luontevalta,että pyytäisin naista katsomaan autoani.

        Taidan luottaa kohtaloon,että oikea saapuu kyllä elämääni


      • 12+2
        ujo ja hiljainen kirjoitti:

        Tuollainen vika autoon on helppo järkätä,ilman että siitä jää kiinni. Esim. vetää yhden tulpanjohdon irti,ja laittaa sen paikalleen huonosti. Tai löysentää vähän akunkenkää.

        Itsekkin voisin käyttää tuota konstia,koska olen ujo,enkä muuten uskalla lähestyä ihastustani. Tuolla tavalla pystyy toimimaan ns. varman päälle

        Mutta olen mies,joten se ei oikein tunnu luontevalta,että pyytäisin naista katsomaan autoani.

        Taidan luottaa kohtaloon,että oikea saapuu kyllä elämääni

        Joo, joissakin autoissa on jopa olemassa sellainen semisalainen nappi jota painamalla virtoja ei saa päälle, olikohan bmw kyseessä..


    • nimim. 20+3

      taitaa olla tyypillinen kynäniskaruipelo, joka on katkeroitunut siitä, että
      alfauros on vienyt häneltä muijan. Tikkuniska nyt itkee täällä säälipisteitä
      muilta kanssaveljiltään. Ruipelot ja läskipallerot syökää suruunne xDDDD

    • Osallani/Osaltani ........ kaihtimen ja soratien ........... heitän kolmetoista ja puoli .... Jumalan nykyään heitä .... "noooooooooo eipääääää tässä ooooooooooo missä "MITÄMISSÄMILLOIN" ......... sanoa ja kysyä oikein Flirtti?

    • HHUHUH

      No jätkällä on isku mielessä. Oli silloin suteessa ja nyt se on kariutunut ja pitäisi äkkiä saada uutta tilalle, ja se olet sinä

    • Moi,
      Nyt kun jo moikkaatte, niin voit ottaa seuraavan askeleen ja pyytää joskus varmistamaan, sparraamaan tai tsekkaamaan/näyttämään jonkin liikkeen suoritustekniikkaa. Muista kiittää. Jos tyypillä on kiinnostusta, alkaa juttu kyllä luistaa. Juttele ensin treenaamisesta yleisesti, sitten jos juttelu tuntuu helpolta, syvennä sitä enemmän häneen ja itseesi. Siitä se lähtee. Ja jos ei lähde, niin ompahan treenikaveri.

      • Öyestä

        Tosi hyvä ehdotus!! Tuohan on ihan luonteva tapa tehdä "aloite" ja katsoa mihin se johtaa.


    • NoSeinto

      Itse olen usein avannut oven naisille ja kohteliaasti nostan hattuani ja sanon tilanteesta riippuen 'rouva on hyvä vain' tai 'neito olkaa hyvä' kun avaan oven hänelle hymyillen. Naiset pitävät tästä ja lähes aina saan hymyn takaisin ja kiitoksen. Odotan että joku päivä löydän vaimon, se voi olla jopa tällä tavalla. Kertaakaan viellä ei ole keskustelua aloitettu mutta olen jo ajatellut paljon asioita jotka ottaa puheeksi, esim. kysyn mitä suosikki animeita hänellä on, puhuuko hän kieliä kuten japania ja haluaisiko hän tehdä yhdessä cosplayn (kotonani on aidon katanan näköinen replika joka sopisi asuun täydellisesti).

      Jos kävisin salilla (harrastan enemmän älykkyyttä ja sivistystä vaativia ja kehittäviä harrastuksia) voisin kuvitella että olisin ensin yllättynyt ja sitten mielissään jos nainen tulisi minulle puhumaan ja sitä kautta iskemään. Veisin hänet mielelläni kahville ja sitten elokuviin.

    • saariston mies

      Mitäs sitä turhaan ujostelemaan...työnnä käpälä vain miehen housuihin ja katso miten reagoi... :)

      • mies..

        Noin kun joku kurppa tekisi niin nostaisin syytteet häntä vastaan eli en suosittele.


    • Mcpenetrator

      No jos olet ns. laitettavan näkönen ni kysy siltä kiinnostasko petipuuhat? Sillähän se selviää ja voi jättää turhat kissa ja hiiri leikit leikkimättä.

      Kyllähän lähes joka miehelle kelpaa vähänkin paremman näkönen nainen ainakin petipuuhiin ja ei siitä kukaan loukkaannu tai tarvii ajatella et se ois jatkossa jotenkin kiusallista olla samalla salilla vaikka se kieltäytyisikin.

      Meillä miehillä tilanne on eri. Jos suoraan kysyy jossain muualla kun baarissa niin siinä on alta aikayksikön jo joku seksuaalisen häirinnän syyte vetämässä. Että se siitä tasa-arvosta tässäkin asiassa.

    • ...

      Miehillä etenkin kompastuskivenä on se, että he eivät edes pyri tai tajua ottamaan minkäänlaista katsekontaktia vaan heti mennään ehdottelemaan ihan tuiki tuntemattomalle kaikenlaista ja jos ei ehdottelemaan niin ainakin juttelemaan. Sitten ihmetellään kun pakkeja tulee. Katsekontaktin ottamisesta näin ensi alkuun saisi paljon selville, jos ei katso päinkään = ei ole kiinnostunut eikä kannata tuhlata moiseen aikaa, kokee vain sinut epämielyttävänä ahdistelijana, jos katsoo silmiin pitkään = on kiinnostunut ja kannattaa mennä juttelemaan.

      Salilla käy myös palon heitä, jotka ihan oikeasti ovat tulleen vain ja ainoastaan treenaamaan. Osa miehistä ja naisista on varattuja eikä kiinnosta salasuhde, osa on sinkkuja, mutta heitä ei silti kiinnosta seuran etsiminen/saaminen, osa naisista saleilla on lesboja ja osa miehistä homoja. Itse ainakin naisena saan enemmän iskuyrityksiä sun muita naisilta, osa miehistäkin yrittää jotain, mutta olen vain salila treenaamassa, en tuijotettavana, pantavana tai iskettävänä.

    • hikitesti se on

      Kuntosalilla testataan se seksikuntokin ennakkoon. Jos alkaa hikoilemaan liian pienen fyysisen verryttelyn jälkeen niin siitä ei ole kunnon kumppaniksi.
      Kunnon hien pitää tulla vasta aktiivisen toiminnan jälkeen.

    • blonditonhuoria

      Kuntosalilla testataan se seksikuntokin ennakkoon. Jos alkaa hikoilemaan liian pienen fyysisen verryttelyn jälkeen niin siitä ei ole kunnon kumppaniksi.

      järki seisoo.kyllä....kikuli ei seiso kun nappeja vedelly!!

    • Jussi _-

      Tässä on esimerkkejä näistä sosiaalisista ajatusmaailmoista:

      Miten pinnallisia Suomalaiset osaavatkaan olla. Tässä huomaa miten sosiaalisia ihmiset ovatkaan. Jos kaiken ajattelisi vain näin:

      - Kauppaan mennään vain ostoksille, eli jos joku tulee tekemään tuttavuutta siellä niin sehän on epänormaalia !!

      - Baariin mennään vain juomaan ja seurana saa olla vain omat kaverit. Sehän on hirveän ahdistavaa jos joku tulee juttelemaan.

      - Kuntosalille mennään vain treenaamaan joten keskittymis kykyni menee sekaisin jos poljen kuntopyörää ja joku tulee minulle juttelemaan

      SIIS HALOO !!

      Missä ihmeen tynnyrissä jengi elää ?

      Eikä kaikki edes yritä pokaa jos tulee juttelemaan. Mielestäni on ihan luonnolsta vaihtaa pari sanaa jonkun täysin ventovieraan kanssa.

      Jos menen saunaan ja joku mies tulee samalle lauteelle istumaan ja heittää löylyä sanioen samalla " eikö tulekin hyvät löylyt "
      Menisin äkkiä lauteen nurkkaan käsillä suojaten alaruumista huutaen samalla " ÄLÄ TULE LÄHELLENI SENKIN PERVO"

      Jonka jälkeen minulle jäi ikuiset traumat saunareissusta. Siitä lähtien olen käyttänyt vain omaa saunavuoroa talonyhtiössä.

      • 5435+4354

        Hahhah... hauska kirjoitus! Osasit hyvin kiteyttää tämän "ongelman"!


      • mietipäs

        No, mietipä tilannetta, miltä sinusta tuntuisi jos:

        - menet roskia viemään talosi roskikseen, naapuri tulee iskemään sinua/naapurisi ehdottelee sinulle jotain perverssiä
        - tulet kotiin, rappusi edessä on joku itsensä paljastelija, joka hinkuttaa itseään
        - menet kauppaan, myyjät sekä muut asiakkaat yrittävät iskeä sinua, kassajonossa joku liimautuu selkääsi kiinni ja ehdottelee hävyttömiä
        - istuudut junaan/bussiin, joku asiakas tulee viereesi istumaan ja yrittää iskeä sinua/joku liimautuu kiinni sinuun ja ehdottelee rivouksia
        - kuljet kadulla kävellen, perääsi huudellaan rivuksia sekä saat iskuyrityksiä
        - tapaat tuttujasi, tuttusi sekä heidän kaverinsa ehdottelevat kaikkea sinulle
        - menet työhaastatteluun, haastattelija on lähinnä etsimässä panokumppania
        - menet kuntosalille, ihmiset tuijottavat, koittavat iskeä sekä viereesi tulee hikisiä ällön imeliä ihmisiä iskemään sinua
        - olet kotona, joku pervessi soittelee ovikelloasi ja läähättää oven takana
        - olet kotona, joku perverssi hiippailee ikkunasi alla ja vetelee käteensä sekä tuijottaa ikkunaasi

        Minne tahansa menetkin, mihin tahansa vuorokauden aikaan, saat limaisia ehdotuksia, lähentely-yrityksiä, itsensäpaljastelijoita jne. Mitä mieltä olet, riittäisikö ne ehdottelut vain häneltä, josta itse olet kiinnostunut, alkaisiko ainainen ehdottelu, ahdistelu, seuraaminen ja eroottinen vihjailu kaiken maailman limanuljaskoilta jo riittää?

        Pointtinahan on, onko se iskeminen ja ehdottelu toivottavaa vai ei. Ei kannata lähteä ehdottelemaan sellaiselle mitään, joka ei edes vilkaisekaan sinuun päin. Miehet nimittäin tätä tekevät usein. Änkevät istumaan viereen ja iskemään, vaikka nainen ei vilkaise päinkään, baarissa väkisinkin tulevat juttelemaan, vaikka nainen ei vilkaise päinkään tai on jonkun muun miehen kanssa jne.


      • mietipäs

        Juu ja miks v-tussa kukaan menee juttelemaan ja iskemään sellaista naista vaikka kuntosalilla, joka kääntää heti katseen muualle? Hei, haloo miehet. Ottakaa se katsekontakti ensin!


      • 567jk57k
        mietipäs kirjoitti:

        No, mietipä tilannetta, miltä sinusta tuntuisi jos:

        - menet roskia viemään talosi roskikseen, naapuri tulee iskemään sinua/naapurisi ehdottelee sinulle jotain perverssiä
        - tulet kotiin, rappusi edessä on joku itsensä paljastelija, joka hinkuttaa itseään
        - menet kauppaan, myyjät sekä muut asiakkaat yrittävät iskeä sinua, kassajonossa joku liimautuu selkääsi kiinni ja ehdottelee hävyttömiä
        - istuudut junaan/bussiin, joku asiakas tulee viereesi istumaan ja yrittää iskeä sinua/joku liimautuu kiinni sinuun ja ehdottelee rivouksia
        - kuljet kadulla kävellen, perääsi huudellaan rivuksia sekä saat iskuyrityksiä
        - tapaat tuttujasi, tuttusi sekä heidän kaverinsa ehdottelevat kaikkea sinulle
        - menet työhaastatteluun, haastattelija on lähinnä etsimässä panokumppania
        - menet kuntosalille, ihmiset tuijottavat, koittavat iskeä sekä viereesi tulee hikisiä ällön imeliä ihmisiä iskemään sinua
        - olet kotona, joku pervessi soittelee ovikelloasi ja läähättää oven takana
        - olet kotona, joku perverssi hiippailee ikkunasi alla ja vetelee käteensä sekä tuijottaa ikkunaasi

        Minne tahansa menetkin, mihin tahansa vuorokauden aikaan, saat limaisia ehdotuksia, lähentely-yrityksiä, itsensäpaljastelijoita jne. Mitä mieltä olet, riittäisikö ne ehdottelut vain häneltä, josta itse olet kiinnostunut, alkaisiko ainainen ehdottelu, ahdistelu, seuraaminen ja eroottinen vihjailu kaiken maailman limanuljaskoilta jo riittää?

        Pointtinahan on, onko se iskeminen ja ehdottelu toivottavaa vai ei. Ei kannata lähteä ehdottelemaan sellaiselle mitään, joka ei edes vilkaisekaan sinuun päin. Miehet nimittäin tätä tekevät usein. Änkevät istumaan viereen ja iskemään, vaikka nainen ei vilkaise päinkään, baarissa väkisinkin tulevat juttelemaan, vaikka nainen ei vilkaise päinkään tai on jonkun muun miehen kanssa jne.

        Katsekontakti ei kerro todellakaan yhtään mitään. Ujo nainen ei katsele miehiä silmiin kovinkaan paljoa.

        Se on helppoa jaella miehille vinkkejä ja istua itse pakarat nätisti tekemättä yhtään mitään.


      • salimarkku
        567jk57k kirjoitti:

        Katsekontakti ei kerro todellakaan yhtään mitään. Ujo nainen ei katsele miehiä silmiin kovinkaan paljoa.

        Se on helppoa jaella miehille vinkkejä ja istua itse pakarat nätisti tekemättä yhtään mitään.

        Erittäin harvalta naiselta saa muutenkaan kunnon katsekontakteja. Ohi meneviä katseita paljonkin, mutta ei niistäkään voi päätellä mitään, kun ei niillä ilmekään värähä.
        Välillä sitä aina huomaa, kun salilla tekee vaikka jonkun nopean käännöksen, että joku nainen katselee ja sitten jostain peränurkista saattavat tirkistellä.

        Ja kuka sano, että se lähestymis yritys on joku pervo vihjaileva leiskautus? En ite ainakaan kehtaa muutenkaan kenellekään ehdotella mitään sellaisia.
        Periaatteessa sen lähentelemisen vois alottaa vaikka sillä, että käy kysymässä kohteelta hänen sarjansa jälkeen, että tekeekö montakin sarjaa vielä laitteella ja vilpitön hymy vaikka perään. Kyllä siitä vastapuolen reaktiosta voi sitten päätellä, että kannattaako jatkaa keskustelua tai jatkaa mahdollisesti jatkossa yrittämistä. Sitten, kun on päässy juttusille niin voi alkaa moikkaamaankin jo. Jotenkin noin minä alottaisin ehkä lähestymisen... Kyllä minä ainakin tykkäisin, jos mulle tulis muijat salilla jutteleen. :)


      • 33+4
        mietipäs kirjoitti:

        Juu ja miks v-tussa kukaan menee juttelemaan ja iskemään sellaista naista vaikka kuntosalilla, joka kääntää heti katseen muualle? Hei, haloo miehet. Ottakaa se katsekontakti ensin!

        Miksi pitäisi edetä näinkin pitkälle ja luoda pitkiä katseita? Mielestäni parempi vaihtoehto on puolin ja toisin tutustua ihan kaveripohjalta ja katsoa sitten riittääkö kiinnostusta molemmilla jatkaa eteenpäin. Näin se on luontevinta ja rennompaa kun "pakotie" on tarvittaessa varmistettu.

        Moni kukka on ulkoisesti kaunis, mutta osoittautuukin myöhemmin sellaiseksi, etten ainakaan itse halunnut jatkaa pidemmälle. En siis tarkoita että naisessa olisi ollut jotain "vikaa" vaan ettei ollut sopiva syystä tai toisesta.

        Mulla on monia naisystäviä ja olisi ollut outoa luoda heihin pitkiä katseita kun halusin tutustua heihin ihmisinä enkä puolisoehdokkaina. Tosin ajankuluessa löysin vaimoni jonka kanssa oli hauskaa ja oli minulle sopiva.


    • Jussi__-

      No kyllä noissa tilanteissa saa käyttää ihan sitä järkeä jos lähestyy ihmistä.

      Itse voisin Suomalaisessa kulttuurissa olla aika varma, että nämä läähästys ja rivot ehdottelut sekä lääppimiset tapahtuu ravintolassa, kun alkoholi on läsnä tilanteessa.

      Jos joku tulee kourimaan ja ihan kunnolla häiritsemään päivänvalolla jossain kaupassa, salilla jne niin silloin voisin kyllä olla sitä mieltä, että kyseessä on pervo tai henkilö jolla ei ole kokemusta naisista.

      Jos itse näkisin kun nainen harjoittelee, kuntosalilla tekemässä just jotain sarjaa laitteella niin en minä menisi silloin häiritsemään. Siitä saa myös miehet syyttää ihan itseään jos tuijottaa vain niitä tiettyjä naisen alueita.

      Kyllä salilla tämän lähestymisen voi tehdä ihan luonnollisellakin tavalla, kun hetki on sopiva.

      Ei kuitenkaan mielestäni kuntosalilla pidä oikein hakemalla lähteä hakemaan naista. Jos se on ainut päämäärä niin silloin kannattaa miettiä, että onko tämä sopiva paikka.

      Pitää kuitenkin muistaa, että ei ihmisiä pidä yleistää samaan muottiin. Jokainen meistä on eri yksilöitä joten ei pidä tuomita ihmistä ulkonäön perusteella. En itsekään voisi väittää että joku hyvän näköinen nainen joka harjoittelee kuntosalilla on luonteeltaan juuri mieleeni.

    • salitreenaaminen

      ihan naurettavaa. Olen 50kg kynäniska ja aion ottaa kropan täyteen
      hurjia tatuointeja ja rupean röökaamaan. Siinä teille sitä katu-uskottavuutta
      oikein kertaheitolla xDDDD

    • Tarzan81

      Jos olet miehestä ihan oikeasti kiinnostunut, niin rohkeasti vaan puhelinnumeroa pyytämään, siitä se lähtee. Aina pitää yrittää...Mutta, jos mies ei lämpene, niin tässä olisi yksi joutilaana.

    • Syväkyykky

      Salilla ei jutella ihmisille ellei se liity treeniin.
      Sali on paikka jossa haisee paska ja hiki, miehet karjuvat ja kajareista pauhaa metalli. Lattioita ei ole siivottu vuosikymmeniin eikä missään vitun nimessä kellään ole päällään mitään perkeleen better bodies vaatteita.
      Kellään ei ole mukana mitään saatanan homolitkuja sheikkereissä. Vain vettä. Treenin jälkeen mennään ravintolaan kaljalle.

      Mä en tiedä millä vitun homosaleilla te käytte.

      • 34+6

        Nö siinähän västä öksettävä gigölö päskät höysyissä


    • jutunjuuri

      en jaksa lukea koko ketjua kun niin paljon häröjä, mut voitko pyytää apua jonkun laitteen/painon kanssa?

    • Jussi__-

      Minusta on kuitenkin hienoa, että jotkut ihmiset yrittävät hurmata selvinpäin jossain salilla tai vastaavassa harrastus paikassa, koska tyypillisin Suomalainen tarvitsee ensin runsaasti alkoholia ennen, kuin voi lähestyä naista ravintolassa.

      En pysty hirveästi antamaan tämän ketjun aloitus kirjoittajalle, mutta käytä muutama vinkki hyväks kun nainen olet.

      Vinkki 1: Kun näet miehen, ota katsekontakti, hymyile ja moikkkaa häntä
      Vinkki 2: Lähesty häntä siten, että pyydä häneltä apua jossain laitteessa. Vielä parempi olisi jos kyseisessä liikesarjassa hän joutuu ottamaan kosketus kontaktin. Näin saatte luotua syvemmän yhteyden.

      Esim jos hän joutuu tukemaan olkapäitä tai ohjaa käsiäsi oikeaan suuntaan koskettamalla käsivärsiasi, kun harjoittelet liikettä. Muista katsoa häntä silloin, kun hän koskettaa sinua jos siinä sattuu olemaan peili suoraan edessänne.

      Tämän jälkeen jälkeen tulee se flirttilause:

      " Kiitos tosi paljon, en olsi varmaan pärjännyt ilman sinua. Kuinka voisin kiittää sinua" Tai sitten vain pyydät häntä kiitokseksi kahville.

      Miehet kyllä auttavat ihan mielellään naista hädässä.

      • mies..

        Tuollaisesta voi vain unelmoida :)


    • Genia

      Tai sitten vaan toimii niin kuin normaalit ihmiset: kun on saman naaman nähnyt monta kertaa alkaa moikkaamaan, vaikkei tietäisi toisesta mitään muuta.
      http://goo.gl/S1jHLK

    • .....

      Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, se tekee aloitteen. Sitä odotellessa hymyile, flirttaile ja nauti treeneistä rennossa ilmapiirissä.

      • tehkää naiset aloite

        Entäs jos mies on ujo eikä tee aloitetta? miksi pitää aina ajatella niin että miehen kuuluu tehdä aloite?


    • Mä en oo kyl
    • ihmettelen___

      miksi muuten 99% naisista treenaa salilla niin kireissä housuissa että ne meinaavat revetä. Kuitenkaan miehet eivät saisi katsella eikä tulla juttusille. ja iskeminen on aivan kauhistus. ilmeisesti kumppanin haku täyyy sitten tapahtua baarissa?. mutta sinnekin naiset menevät vain tanssimaan ja olemaan omassa tiiviissä kaveriporukassaan. Missään ei siis ole iskeminen sallittua. Kurja juttu meille monille miehille, jotka haluiasimme kumpanin itsellemme.

      • terotin2+2

        Joo, tätä saa ihmetellä.. tai sitten halutaan huomiota vain komeimmilta ukkeleilta ja kaikki muu on ahdistelua?! Mene ja tiedä, mutta kun biologinen kello tikittää niin alkaa kelpaamaan tavallisetkin miehet!


    • Naispollari

      En halua kertoa paikkakuntaa... kun on sen verran pienempi täällä pohjosemmassa. Mutta kyllä minulle on se ainoa paikka varmasti salilla missä voin tutustua miehiin. Se onnistuu parhaiten kun on jotain lajia harrastava, esim. itsepuolustusta jne. koska sehän kiinnostaa meitä naisia eniten. Paras olisi saada oma "treineri" siihenkin. Mutta vaikka tarjontaa sinällään on paljon, ei se ole helppoa, ei selvinpäin ainakaan, pakko myöntää, että menen itse lukkoon tämmösessä normaalissa sosiaalisessa avautumistilanteessa. Olen käynyt keskustelemassa asioista ammattiauttajalla asti, mutta rohkeus puuttuu ottaa kontaktia itse miehiin sillä tasolla. Ei ole helppo antautua ns. kun on tottunut päällepäsmäri työssä vuosikaudet. Sellanen jättää arvet.

      Ravintolat on aika poissuljettuja, koska siellä on ne asiakkaat joita iltaisin saamme välillä paimentaa. Uskokaa pois, ne tulee riesaksi asti juttelemaan. Liika "kuuluisuus" ajaa toiselle, isolle paikkakunnallekin välillä ravintolaan. Mutta en osaa olla sieläkään niin luontevasti. Miehet suorastaan välttelevät joista itse olen kiinnostunut koskaan ollut. Kun kerron olevani naispoliisi, niin ovat aluksi positiivisesti yllättyneitä, mutta se ei olekaan helppoa sitten kun aletaan vakavammin keskustelemaan.

      Salilla voin siis luontevammin mennä juttelemaan, mutta varsinainen iskuyritys jäisi minun kontolle varmasti ja aina, miehet ei sitä erehdy salilla tekemään. Jos keskustelen, ne pitää salikaverina ja vain salilla. Muualla ei tervehditä edes.

    • alkuperäinen

      Ohhoh, onpas täällä herännyt paljon keskustelua :o

      Mutta siis tilanne ei ole edennyt, kun en vain ole saanut kerättyä rohkeutta avata suutani sanoakseni jotain. Ollaan siis nähty tässä muutaman kerran viikossa siellä salilla edelleen ja joka kerta moikataan. Usein niin, että moikataan jossain vaiheessa, kun jompi kumpi kävellyt toisen ohi jossain vaiheessa treeniä.
      Lisäksi yhtenä päivänä osuttiin niin hyvin, että moikattiin treenin lomassa ja sitten osuttiin vielä yhtä aikaa ulko-ovelle, kun oltiin lähdössä. Siinä sitten vielä katsekontakti ja moikat.
      Tiedän, tämä olisi ollut täydellinen ajoitus sanoa jotain, mutta en keksinyt jotenkin mitään järkevää. Mies käveli vielä takanani vähän matkaa, kun poistuttiin tosiaan aika samaan aikaan.

      Musta vaan tuntuu, että jos mies haluaisi tehdä tuttavuutta, niin olisi varmasti jo avannut suunsa itsekin. Onhan tämä sinällään naurettavaa, että moikkaillaan tullessa ja mennessä, mutta ei yhtään mtn muuta. Kaikkien muiden kanssa, joita salilla moikkailen, niin olen joskus jonkun sanankin vaihtanut jossain kohdin enkä heitäkään joka kerta edes moikkaa, jos ei kävellä vastaan tai muuten synny katsekontaktia.
      Naisten pukkarissakin höpisen vaikka kenen kanssa ja ihmiset ovat yllättävän sosiaalisia siellä, mutta tälle kyseiselle miehelle juttelu tuntuu jotenkin tajuttoman hankalalta, kun en halua vaikuttaa miltään ahdistelevalta höpisijältä, joka lätisee jonnin joutavia, kun mies haluaa keskittyä treeniin. Ja edelleenkään en mistään voi olla varma, että mies ei seurustele tms.

      • Jos oisin tuo mies, (tiedä vaikka olenkin ;)) toivoisin sun tekevän aloitteen. Miesten on helpompi jutella keskenään ja uskon että naistenkin on samoin. Mut mitä järkevää sanottavaa itse keksisin salilla muuten kiinnostavalle naiselle, olematta tunkeileva? Juttelen kyllä joidenki naistreenaajien kanssa, mutta heidän kanssaan ollaanki vain treenikavereita. Varmistellaan, kysellään treenikuulumisia, käydään tsemppaamassa, jne. Se on niin paljo helpompaa, kun ei oo toivetta mistään muusta. Luulen, että asia on ihan yhtä vaikea molemmille. Varsinki, jos molemmilla on hiukankin vaikeeta avata persoonaansa vieraille ihmisille.

        Toistan tuon ensimmäisen virkkeen: jos oisin tuo mies, toivoisin sun tekevän aloitteen.


      • 20+9

        "Musta vaan tuntuu, että jos mies haluaisi tehdä tuttavuutta, niin olisi varmasti jo avannut suunsa itsekin."

        Ei pidä paikkansa, miehet ei välttämättä tee aloitetta vaikka olisivat kiinnostuneita, naisella on aina parempi todennäköisyys onnistua siinä että aloite olisi tervetullut.


    • epäilys 26vee

      Jaa... minä en miehenä osaa naisia sillälailla katsoa salilla. Koen ne miesmäisinä keitä meidän salil käy.

      Yks muija käy lapsen kanssa salilla, "hottis äiti", mulla tulee mieleen yyhoo joka on jätetty ja joka koittaa hakee itsetuntoo tai jotai salilt ja sit se höösää sille muksulleen kokoajan jotai. Koittaa se vaivihkaa jutella jolleen jotain, muttei kukaa käy sen kans jutteleen, jotenki noloo tuoda omat muksunsa salille ja on sinkkuyyhoo.. sit käsittäs jos ois jonku kans. en osaa sanoo, ei yyhoot kiinnosta muutenkaa, ne on siellä viimisimpien joukossa kunei huvita kasvatella kenekää toisen lapsia. Kaippa sellasta panis, mut se on siinä sitte, ei jaksa nähä vaivaa, voi olla vaikee tapaus muutenki.

      Sit on joku muija joka harjottelee painonnostoa tosissaan, ihan ok. näköne ja perse, mut liika on liikaa, alkaa muistuttaa jo kuulantyöntäjää niin ei nappaa. Koittaa vilkuilla ja moikkailee, mut mitä välii.

      Kaks vartijamuijaa käy, toine haisee röökille, sellane röökimuija ja rekkalesbon näköne, paskaset mustat hiukset tulee mieleen. Toine on ihan hyvännäköne, muttei vaa kiihota pätkääkään.

      Oonkohan vaa homo?

      • punttipossu

        No jossei vaan kiinnosta just ne, jotain voi kiinnostaa kuitenkin.

        Vapaat painot on tehokkaita, mut ne tekee vähän miehekkään oloiseksi, mut sehän on ihan oma valinta miltä haluaa näyttää. Ite en tee niillä, oon mieluummin vähän läski;))


    • penkkipete

      Paljo penkki?

    • Arskan broidi

      Anna uroolle pesää!!

    • twertwet

      Ap jos oikeesti treenaisit etkä pelleilis, et ajattelis tommosta asiaa.

    • samatehdä kotona.

      ite oon niitä harvoja salilla joka vetää treenit täysillä ja ilman ähinöitä ja isoja aahhuutoja. siinä pikkutauola sit salaa silmäilen pussycatteja timmeinen vartaloineen e(ei oo pakko olal timmi mut sopusuhtainen trikoinen) ja taas sarjat loppuun ja seur. liike. koskaan en jää typerästi vahtaamaan samaa sukupuolta. se häiritsee eniten kun joku homo vahtaa katseellaan ja tavoittelee kontaksia . no ymmärrään kyllä jos itse nosta puolet enemmän joa suuntiin enä mikään jätti ole että ottaahan se pattii. mutta kyl näkee tosiaan että ihmetellään muiden menoa eikä hengstytä olenkaan.

    • nainensalilla

      Kyllä salilla voi treenata tosissaan ja silti katella ympärilleen. Ei kai kukaan laput silmillä ole missään. Toki ihmisiä on erilaisia, mutta itse ainakin tarkkailen ympäristöäni ja kanssaihmisiä olen sitten missä tahansa. Havainnoin ja teen huomioita ympäristöstä myös salilla. Jos näköpiiriin osuu kivannäköinen mies, niin kyllä häntä voi välillä silmäillä. Sen ei kuitenkaan anna vaikuttaa treenin suorittamiseen.
      Et ihan turhaa huudella, että jos treenaa tosissaan, niin ei mieti tuommoisia. Varmasti miettii, jos on normaali hetero ja omaa jonkunlaista mielenkiintoa vastakkaiseen sukupuoleen.

    • Jammeri

      Tämä hommahan voi olla jo paketissa, mutta meitä saamattomia ja ujoja miehiä on pilvin pimein, joten jonkinlaisen jään murtavan alotteen tekeminen riittää. Toinen huomaa, etta toi toinenhan on oikeasti kiinnostunut. Eika vain kuvitellun ihastuneesti katsonut silmiin. Tää on se mitä itse olisin aina naisilta halunnut. Miksi tasa-arvon mallimaassa vielakin miehen odotetaan olevan se joka kysyy että mitähan jos... Meillekin se voi olla vaikeaa jos teillekin.

    • 6+3

      "Tuntuu, että aika ison riskin joutuisi ottamaan, jos miestä yrittäisi lähestyä muuten. Koska tiedän tasan, miten ärsyttävää on, jos haluaa treenata ja joku juttelee. Useampi mies tullut juttelemaan/kommentoinut jtn kesken treenin ja ahdistaa tuommoinen. En halua missään nimessä ahdistaa miestä samalla tavoin.
      Miten te etenisitte tilanteessani vai olisiko vain parasta antaa asian olla ja yrittää etsiä miestä muualta?"

      Vaikka olisin kuinka keskittynyt treeniini ja sarjoihin psyykkautumassa, olisin silti miehenä aika otettu jos mukava nainen tulisi lähestymään. Ja oletan että tuo aloittajan tekstissä mainittu ukko pitää aloittajaa mukavana, kun kerran hänelle hymyilee ja tervehtii muuten huomioi. Olettaisin että suurin osa miehistä on samoilla linjoilla tässä suhteessa. Aloitteelliset naiset on turn on.

      Eli lähtökohtaisesti flirtti ei haittaa treeniä. Mutta tee avaukset sitten sarjatauoilla. Kesken sarjan ei ihan tuo huomiokyky riitä muualle. :)

    • 888888888

      tuntuu vaan typerälle itsest'ä heittää lisää sanoonana onks tää vapaa -päälle

      • 13+9

        miksi?


      • olenko vääräs
        13+9 kirjoitti:

        miksi?

        no miehen vaan tuntuu typerlle jatkaa keksustelua kun nainen ajattelee että vonkaamassa


    • Salityttö

      Oi ihanaa tälläinen keskustelu! Olen käyny n. vuoden salilla ja olen kuulemma aina "keskittyneen" näköinen eli minua on varmaan hieman hankala lähestyä.
      Olen ihan nätti ja hoikka nainen joka käy salilla lähes päivittäin...ihan vain siksi koska se on harrastukseni, josta pidän hyvin paljon.

      Olen nähnyt erään miehen monta kertaa samoihin aikoihin reenailemassa. Olemme välillä vaihtaneet katseita...KUNNES pari päivää sitten ku hän oli pitämässä taukoa ja minä kävelin ohi,hän alkoi puhumaan minulle. Hän sanoi hieman naurahtaen suunnilleen näin "Käydään aina samoihin aikoihin salilla päivästä ja ajasta riippumatta..oot aina täällä". Itse sanoin siihen hieman häkeltyneenä että "Joo olen huomannut...sä olet tossa ja mie täällä" ja osoitin venyttelyalueen kohdat,joissa olemme samaan aikaan olleet useasti.


      Voiko tämä olla siis kiinnostusta hänen puoleltaan vai vain toteamus siitä että "Onpas kiva kun toinenkin käy samoihin aikoihin,nyt olemme salituttuja"-tyylistä?

      • aatu9+8

        Kaikki miehet tykkäävät naisten aloitteista, ei väliä miten sen teet tai mitä sanot. Kunhan olet aktiivinen ihan vaikka treenaat lähellä niin kyl se siitä,.... ;-)


    • 185/90

      On paha sanoa tuosta. Fifty fifty. Yleensä katseesta huomaa tai pitäisi huomata. Itse yritän ainakin vähän vilkuilla sarjatauoilla, tehdä katsekontaktia ei kuitenkaan häiritsevästi. Tällä viestitän kiinnostuksen jotain naista kohtaan.. Jos sama jatkuu naisen puolelta, niin homma on selvä. Ikinä en ole vielä jutustelemaan asti uskaltanu. :D Mutta kyllä katse yleensä kertoo onko toinen kiinnostunu. Toiset miehet tulevat sitten aina juttelemaan kun se on heidän tapansa. Mutta nämä hölisijät pitäisi kyllä erottaa muista kuolevista. ;)

      Kannattaahan se kysyä vaikka pois lähtiessä, että haluisko lähteä kahville jutustelemaan joku päivä. Eihän siinä mitään menetä. Itse olisin otettu, jos joku mimmi uskaltaisi kysyä. Aina ne katselee mua ja hymyilee ohi mentäessä, mutta kukaan ei uskalla puhua/ehdottaa treffejä. :( Ei siinä menetä naamaansa tai tartte hävetä jälkeenpäin. Enemmän se kalvaa mielessä (entä jos?).. Ajattele että kerran täällä eletään. Ei ole aikaa tuhlata ihmettelyyn. Jokainen päivä pitäisi elää niinku viimeinen. Jos tulee pakit, se on laiffia vaan. Tässä tapauksessa olisi varmasti lähteny ulos sun kanssa, mutta seurustelee. Ja sitähän nyt ei voi tietää mistään..

      Salilta olisi kyllä parasta löytää se elämänkumppani. Treenaus on elämäntapa ruokailuineen, niin jos löytäisi toisen yhtä fanaattisen niin ai että. :) Siinä olisi myös näkemys tulevaisuuteen; mies/nainen haluaa pitää omasta kropasta huolta. Tämmöinen kumppani on lottovoitto! Match made in heaven!

      • 16+10

        mmm...samaa mieltä.En voisi kuvitellakkaan alkavani suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei harrasta yhtään liikuntaa, vaikken itse ole muuta, kuin tavis kuntourheiija. Itsestä tietää kuitenkin sen, kuinka suuri merkitys esim seksuaalisuuteen on liikunnalla, yleisestä terveydestä puhumattakaan:)

        Eikä elämäntyyliini sovi baarissa juoksevat muutenkaan, en tosiaan kattelis sellaista meininkiä, aikuinen ihminen kun olen.

        En näe mitään väärää kontaktien luomisessa kuntosaliympäristössä, mikäli se on asiallista ja toiset ihmiset huomioon ottavaa normaalia kanssakäymistä. Ne, jotka niuhottavat asiasta, niuhottavat todennäköisesti paljon muustakin...


      • Ei salilla.
        16+10 kirjoitti:

        mmm...samaa mieltä.En voisi kuvitellakkaan alkavani suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei harrasta yhtään liikuntaa, vaikken itse ole muuta, kuin tavis kuntourheiija. Itsestä tietää kuitenkin sen, kuinka suuri merkitys esim seksuaalisuuteen on liikunnalla, yleisestä terveydestä puhumattakaan:)

        Eikä elämäntyyliini sovi baarissa juoksevat muutenkaan, en tosiaan kattelis sellaista meininkiä, aikuinen ihminen kun olen.

        En näe mitään väärää kontaktien luomisessa kuntosaliympäristössä, mikäli se on asiallista ja toiset ihmiset huomioon ottavaa normaalia kanssakäymistä. Ne, jotka niuhottavat asiasta, niuhottavat todennäköisesti paljon muustakin...

        Miehenä en voi sietää, ettei saa harjotella rauhassa. Jos menen hakkaamaan säkkiä ja teen jotain muuta, niin aina löytyy ne juttelijat venyttelemään jne. salilla olen kieltäytynyt puhumasta monenkin kanssa. Itseasiassa puhun joidenkin kanssa, mutta ne on miehiä. Naisilla juttu kääntyy heti tyhjänpäiväseen paskaan jolla ei ole mitään virkaa. Naiset haluaa tutustua, en siinä sinänsä näe väärää, mutta olen ainakin väärä kohdehenkilö semmoseen. Mieluiten sitten raflassa kiitos jos haluatte tulla juttelemaan, se on ihan ok. Tai vaikka salin jälkeen.


      • minni4+44
        Ei salilla. kirjoitti:

        Miehenä en voi sietää, ettei saa harjotella rauhassa. Jos menen hakkaamaan säkkiä ja teen jotain muuta, niin aina löytyy ne juttelijat venyttelemään jne. salilla olen kieltäytynyt puhumasta monenkin kanssa. Itseasiassa puhun joidenkin kanssa, mutta ne on miehiä. Naisilla juttu kääntyy heti tyhjänpäiväseen paskaan jolla ei ole mitään virkaa. Naiset haluaa tutustua, en siinä sinänsä näe väärää, mutta olen ainakin väärä kohdehenkilö semmoseen. Mieluiten sitten raflassa kiitos jos haluatte tulla juttelemaan, se on ihan ok. Tai vaikka salin jälkeen.

        Juu, saat ihan rauhassa mätkiä sitä säkkiä.... ei tuollainen yrmyleuka ikinä naista saa, jos ei ole sosiaalisia taitoja.


      • Ei salilla
        minni4+44 kirjoitti:

        Juu, saat ihan rauhassa mätkiä sitä säkkiä.... ei tuollainen yrmyleuka ikinä naista saa, jos ei ole sosiaalisia taitoja.

        Ymmärrätkös, en ole etsimässä seuraa saleilta, jossa haluan olla ja käydä itsekseni treenamassa. Ei kiinosta. Parempi kun ei ottaisi yhteyttä edes ravintolassa tai edes poistuttaessa.


      • minni4+44
        Ei salilla kirjoitti:

        Ymmärrätkös, en ole etsimässä seuraa saleilta, jossa haluan olla ja käydä itsekseni treenamassa. Ei kiinosta. Parempi kun ei ottaisi yhteyttä edes ravintolassa tai edes poistuttaessa.

        No tämä on "sun ongelmasi", joka ei velvoita muita... =)


      • Ei salilla
        minni4+44 kirjoitti:

        No tämä on "sun ongelmasi", joka ei velvoita muita... =)

        Itseasiassa se on aika monen ongelma. Miehet ei sitä vain kauheasti puhu ettei saisi sellasta hankalan ihmisen mainetta. Välillä miehet haluaa vain olla keskenään salilla ja keskittyä ihan omiin asioihinsa, jotku saa sitä jauhantaa ihan tarpeeksi kotonakin. Tapa rentoutua. Ystävällisyys ei aina tarkoita yhtään mitään.


      • diipadaaapa
        Ei salilla kirjoitti:

        Itseasiassa se on aika monen ongelma. Miehet ei sitä vain kauheasti puhu ettei saisi sellasta hankalan ihmisen mainetta. Välillä miehet haluaa vain olla keskenään salilla ja keskittyä ihan omiin asioihinsa, jotku saa sitä jauhantaa ihan tarpeeksi kotonakin. Tapa rentoutua. Ystävällisyys ei aina tarkoita yhtään mitään.

        Kun kerta olet noin vaikeasti tavoiteltava, niin kerrohan mikä olisi sulle sopiva tapa tehdä tuttavuutta?


      • joten ei kiitos
        diipadaaapa kirjoitti:

        Kun kerta olet noin vaikeasti tavoiteltava, niin kerrohan mikä olisi sulle sopiva tapa tehdä tuttavuutta?

        En halua olla edes tavoiteltava, en vaikeasti, helposti tai mitenkään tavoiteltava, tuliko mieleen sellasta mahdollisuutta?


    • PTZ liina

      En ymmärrä ihmisiä, jotka menevät kuntosalille flirttailemaan. Jos pidät jostakusta, odota oven vieressä ja flirttaile sieltä. Jos menen kuntosalille, haluan urheilla enkä katsoa ympärille tai tuntea miesten katseita.

      • pyh3

        Sama homma, iljettää jo naisten katsekin.


      • yööökkk
        pyh3 kirjoitti:

        Sama homma, iljettää jo naisten katsekin.

        Sämä hömmä, jö näisten kätsekin ön öksettävää...


    • toinennainensalilta

      Äääh, luin tätä ketjua ja mulla on samanlainen tilanne, tosin tää on edenny aika paljon nopeemmin.

      Tällä vkolla meidän salilla on järjestetty personal trainer -koulutusta ja siellä niitä opiskelijoita pyöriny. Siellä on yksi kivannäköinen mies, jota kattelin ohimennen jo ensimmäisinä päivinä. Eilen sitten mies oli taas siellä ja hymyili ja katsoi suoraan silmiin. Hymyilin takaisin ja alettiin hymyilemään ja kattelemaan toisiamme aina, kun oltiin jossai lähekkäin tai kuljettiin ohi. Miehellä opiskelufrendejä vieressä ja niiden kanssa treenas ja ite olin yksin. Jossain kohti mies sitten käveli ohitseni ja huikkas, että "no onko kivaa?", johon sain vastattua, että "on" ja sitten hymyiltiin toisillemme ja mies tähän vielä jtn totesi.

      Tänään taas sama homma, että flirttiä ja silmäpeliä oli pitkin treeniä. Mies tuli sitten jossain kohdin juttelemaan mulle ja alotti kysymällä, että onko tnä myös kivaa. Kertoili pt-koulutuksesta niitä näitä ja hetken päästä meni jatkamaan ja totesi, että "mut jatka vaan sun treeniä".
      Silmäpeli jatku tänkin jälkeen. MUTTA olin kuulevinani, että kerto pt-kaverilleen jtn treenijuttuja ja siinä sivulausessa kuulin sen mainitsevan "tyttöystävä" -sanan, mutta en kuullut tarkemmin puhuiko nykyisestä vai eksästä, mutta luultavimmin nykyisestä.

      En vaan ymmärrä, miksi sitten flirttailee ja juttelee mulle :( Nähään viimesen kerran sunnuntaina varmaan, kun meen treenaa ja niillä koko pv koulutusta siellä, niin mitä voisin tehdä? Vai en tee yhtään mitään?
      Harmittaa vain, kun ehdin vähän tykästyä mieheen mitä nyt ensivaikutelmaa sain :/

      • ladywhogoesfast

        Ihan selvää kiinnostusta, mee ihmeessä kysymään, mitä mieltä se on ollut ja pyydä kahville.

        voihan se olla, et on puhunut jonkun mun tyttöystävästä tai sanonut, et toi olis mulle sopiva tyttöystävä esim SUSTA.

        kannattaa aina tutustua ihmisiin rauhallisesti, säästää siten itteensä. Se on helpompaa kestää pientä panetusta, kun helvetillisiä morkkiksia sen jälkeen ,kun saa sen tyttöystävän silmilleen tai joutuu kynnysmatoksi jollekkin pikapanojuoksijalle....


    • ahdistelijat

      ketään ei saa lähestyä oli paikka mikä hyvänsä. baari on ainut paikka missä saa lähestyä mutta jos lähestyy jossain muualla kuin baarissa niin sitten se on ahdistelua.

    • toinennainensalilta

      Kiitos kannustuksesta ^ :)
      Ei onneksi tarvinnut miettiä, kun mies teki itse siirron. Tuli juttelemaan taas tänään ja hengailtiin joku reilu tunti kahestaan, kun niillä loppu koulutus ja se näytti mulle kaikenlaisia venyttelyliikkeitä yms, niin oltiin ihan ihokontaktissakin. Hieroin mm. sen takareisiä :D Ihan friikkiä kyllä, että joku on noin rohkee. Lopuksi sitten pyysi mun nroa, kun selvisi, että asutaan melkein naapureina, et ihan kävelymatkan päässä ja se heitti, että mennään johonkin tähän mestoille joku pv :P

      Toivon nyt vaan, että siitä miehestä tosiaan sitten kuuluu. Ei sillä tyttöystävää taida ollakaan tai sitten on ihan megaluokan pelimies kyllä :o

    • 5345236

      Mites viestiketjun aloittajalla menee? Saitko rohkeutta? =)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe