panettaa ihan vitusti

saara27v

mua just täl hetkel panettaa nii paljo et meinaa järki lähteä

85

6309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Se on tuttu tunne. Sympatiani

    • Mies25v

      Pannaan menemään.

    • Olen käytettävissä;), mies 30v pks

      • saara27v

        profiilissasi lukee että oot 34v ja edellisessä viestissä väität olevas 35v ja nyt ootki 30v

        voitko jo päättää


      • jätkän!1
        saara27v kirjoitti:

        profiilissasi lukee että oot 34v ja edellisessä viestissä väität olevas 35v ja nyt ootki 30v

        voitko jo päättää

        uivelo etkö keksi mitään uutta vejä kätees


    • enkerrospostii

      Muahan ei kiimaset naiset käytä hyväks.. perk!

    • Oi Saara Saara. Niin muakin panettaa.

    • Tippa

      Mikäpä Saara niin panettaa

    • Mies 23

      Seksiorjaksesi voin tulla milloin vain -mies 23v

    • vetäkäähanskaa

      oi saara oi saara anna mä tuun sun panopeteksi!


      vittu te äijät ootte urpoja tolloja!

    • Tulip78

      Sama täällä. Ukko lähti just töihin ja mulla on vapaapäivä. Pimppa kuumana täs vartoilen ja on vasta aamu. Tulee pitkä päivä, mut jahka ukko on kotona, niin se joutuu työpäivän jatkoks tyydyttään kiimasta muijaansa. Miesparka, kun mua ei tänään kiinnosta muu kun sen kova kalu. :P

      • haistavittukjhgfdd

        Ja paskat, raha teitä narttuja kiinnostaa


      • Tulip78
        haistavittukjhgfdd kirjoitti:

        Ja paskat, raha teitä narttuja kiinnostaa

        No sit oon ihan väärän miehen kans, kun on tavallinen duunari... Mut sain kunnon kyydit kahteen otteeseen. Nyt on pimpsa mukavan hellänä. Rakastan mun ukkoo.


      • Hallukas jatkuvasti.
        Tulip78 kirjoitti:

        No sit oon ihan väärän miehen kans, kun on tavallinen duunari... Mut sain kunnon kyydit kahteen otteeseen. Nyt on pimpsa mukavan hellänä. Rakastan mun ukkoo.

        Minä käyn salaa ukkojen ryhmä sessioissa missä haluuvat nuorta pippiä takaa vuorollaan. Sit ei tee pariin päivään mieli kun kymmenen moneen kertaan anto.


      • Anonyymi
        Hallukas jatkuvasti. kirjoitti:

        Minä käyn salaa ukkojen ryhmä sessioissa missä haluuvat nuorta pippiä takaa vuorollaan. Sit ei tee pariin päivään mieli kun kymmenen moneen kertaan anto.

        Haluaisin kokea pimppisi kiihkeyden..


    • m48

      mut voitashan me silä välin keksiä jotain ajankulua.

      • ....

        Työnnä löylykauha perseeseen


    • etelästä tääl, ent sä?

    • Huuh. Olispa ihanaa ku olis nainen joka istuis naaman päälle... Sais nuolla oikein piitkäään...

    • panetus

      Niin tekee. Voimmeko auttaa toisiamme?

    • Indian jones

      Salossa vapaa mies pano seuraksi.

    • sama juttu.

    • Vapaana ja halukkaana kiihkeään panoon! Laita viesti privana.

    • KAT 69

      jos panettaa niin kovasti niin sormet kehiin tai osta kunnon dildo..........aika epätodenäköistä että hetken panetuksen takia joku ajaisi keskisuomesta saati pohjoisesta helsinkiin..........................aloittaja hyvä puhelin seksi TUTUN ihmisenkin kanssa voi ajaa melekein kunnon panon.tai sitten et osaa ......jos ei osaa nainen runkata niiin mitähän se osaa miehelle tehdä ......NOTHING.

      • Anonyymi

        Täässä oli vain siitä puhe mitä saara27v'n panetukselle pitäisi tehdä, eikä hän varmaankaan mies ole.


    • Anonyymi

      Moro

      • Anonyymi

        Panettaa iha sakraasti


    • Anonyymi

      No pane menemään

    • Anonyymi

      mitä vittua

    • Anonyymi

      Paneminen tuntuu mulkun varressa niin hyvältä. Nykyään haluan panna vain kaunispilluisia naisia. Viivaan petyn heti, mikään likka pillu ei saa olla. Isomman puoleiset esiin työntyvät läppärit on upeat. Silloin ollaan naiseuden ytimessä. Ja muhkeat tissit. Antautuva perse.

      • Anonyymi

        Tääl saattais olla yks


    • Anonyymi

      Mulla sellanen panetus tällä hetkellä, että kassit meinaa räjähtää. Onneks tänään herkkupäivä pääsee lykkimään naapurin fanni mummoa ku sen oma mies kuolla kupsahti muutama vuosi sitten;)

      • Anonyymi

        Antaako naapurin fanni kenelle vaan...


    • Voi Saara, ymmärrän tuntemuksesi täysin etkä juuri nyt ole ainoa kuka näin kokee!

    • Toivottavasti olet jo saanu,sillä aloitit tän ketjun 2014😎

      • Anonyymi

        Kunnon kyyläri asialla


    • Anonyymi

      Liukastako jo ?

    • Panisin mielelläni... Ja useastikin...

    • Anonyymi

      Runkku tekee terää. Seksi muun kun rakastetun kanssa on arvotonta himojen tyydytystä josta jää vaan paska olo. Siksi seksi vain sen kanssa ketä on 💓

      • Anonyymi

        Kommenttia kahdeksan vuoden takaisiin.


    • Anonyymi

      Hyvä vaan jos panettaa niin voi joku saadakin pillua.
      Tosin oot jo vanha nainen nyt.
      Joku nuorempi nainen olisko nyt vailla kullia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Persepano naisen kanssa on parasta👌

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Arvostan ihan erilaista naista kun lutkaa jota saa kaikki nussia vaikka kimpassa :(


      • Anonyymi

        Siinä on tytöllä mukavat hetket!


      • Anonyymi

        Tyttöä mäiskitään oikein kunnolla, ei tarvi varoa vaan tuossakin tykitetään siten että pillu ja perse flotisee. Tyttö kyllä jaksa helposti kun antaa monen ukon nussia kaikki reikänsä ja tuplana. Saa isoa melaa perseeseensä. Kiihottavaa katsoa mutta horatzua en itselle ottaisin, kyrpää kyllä työntäisin aukkoihin frendien kanssa mielelläni, pidettäisiin kimppapanoyö ja mäiskittäisiin tuntikausia.


      • Anonyymi

        Muijaa kyllä nussitaan kunnolla, neljää mustaa kullia tulee. Pilluun, perseeseen ja tuplaa. Ja likka jakaa.


      • Anonyymi

        Täysi patja jota painetaan kunnolla. Perse rytkyy kun painetaan kunnolla. Neljä isoa mustaa kyrpää painaa ja ottaa halvalla.


      • Anonyymi

        Ei pysty arvostamaan kaikille antavaa lutkaa. On mustien isokullinen patjana.


    • Anonyymi

      No nii tekee minunkin mieli. Eipä oo nais ihmeisiin tarjolla vaikka kahville eka... pks alue ja Päijät Häme.

    • Anonyymi

      Samoin. Persettäkin tekee mieli!!!!

    • Anonyymi

      Samoin panettaa täälläkin. Tarjolla olisi keski-ikäistä kurpaantunutta losoperse puumaa, vaiko sittenkin n 20-vuotiasta opiskelijapoikaa, joka on päättänyt kuitata opiskelukustannuksensa perseensä myynnillä "sedille". Kurpan polkeminen on heteroseksiä, mutta opiskelijapoitsun astuminen voisi olla jotakin muuta ja niin irstasta. Mitä teen?

    • Anonyymi

      Panettaa täälläkin. Pebaseksikin tekisi kutaa.

    • Anonyymi

      Panettaa gyyl

    • Anonyymi

      Intiimiä peppuseksiä olisi ihana harrastaa jonkun itselle tärkeän kanssa.

    • Anonyymi

      Kyllä se pillu niin hyvää on, siitä huolimatta haluan tehdä sitä vain parisuhteessa naisen kanssa jota kohtaan tunnen paljon. Se vaan antaa niin paljon enemmän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suurta herkkua kyllä, upea nainen tuohon niin awot!


    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­­­ek­­si­tea­­tteri ava­­­utu­­u Su­­ome­­en! Ku­­tsu­mme kai­kk­­i­­. Il­mo­­­ittau­tum­­­ine­­­n ry­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­lä 👉 http://7vip.biz/H/X6p9K7
      👈

    • Anonyymi

      Millä tavalla panetaa??

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­ts­­um­­me sinut kä­­ym­­­ään u­ude­­­ss­­a chatissa! Mei­tä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 http://armtown.com/H/L2m8S4

    • Anonyymi

      Korvike ei maistu miltään. Pelkkä tyhjennys reissu. Asian hoito vailla merkitystä.

      • Anonyymi

        Totta, seksi on parasta sen kanssa kenelle sydän sykkii. Muunlainen seksi on merkityksetöntä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No voi voi eipä tuokaan ole kun yksi miljoonista tunteista jonka kanssa on helppo elää kun opettelee itse tunteensa hallitsemaan koitappa elää tuon tunteen kanssa nelkyt vuotta mä olen ainakin siinä onnistunu työntämättä munaani joka vitun reikään johon ois tarpeensa voinu tehdä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä minuakin Panettaa , olen 33 v mies uudeltamaalta , mitä vaan haluut ,annan sulle. Moi

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Kuts­­­um­­­me sinu­­t kä­­ym­­ään u­­ude­ssa cha­­tis­sa! Mei­­tä on yli mil­­joona! 👉 http://aram-us.com/H/E6k6H5

    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe