Näin isketään takuuvarmasti mies kuin mies..

Toimii varmasti

Luodaan ujohkoja katseita, vaikka ujoja ei oltaisikaan, se vetoa mieheen. Mies tuntee olonsa varmemmaksi. Sitten tanssilattialla hitaita tanssiessamme vähän painaudutaan lujemmin miestä vasten kuin turvaa hakien, mies tuntee taas olonsa tosi miehekkääksi. Uljas ritari ja viehko hento nainen, mies haluaa suojella, ainakin baarin muilta miehiltä ja loppu onkin sitten helppoa.

98

2383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+13

      Se tehoaa että nainen alkaa juttelemaan miehelle ja lopuksi kysyy numeroa, mitkään katseet ei edistä tilannetta mihinkään suuntaan..

      • ei käy

        , miehen kuuluu kysyä numeroa. Näin on.


      • Daruel
        ei käy kirjoitti:

        , miehen kuuluu kysyä numeroa. Näin on.

        Naisetkin voi olla aloitteellisia, vai missä ohjekirjasta tuo sanotaan, mihin tässä yhtäkkiä katosi tasa-arvo, vai onko tämä ainut asia missä ei ole tasa-arvoa, miksi homot pitää olla heteroiden kanssa tasa-arvossa mutta jos tullaan aloitteisiin niin sitä ei yhtäkkiä halutakaan.


      • Tietty voi
        Daruel kirjoitti:

        Naisetkin voi olla aloitteellisia, vai missä ohjekirjasta tuo sanotaan, mihin tässä yhtäkkiä katosi tasa-arvo, vai onko tämä ainut asia missä ei ole tasa-arvoa, miksi homot pitää olla heteroiden kanssa tasa-arvossa mutta jos tullaan aloitteisiin niin sitä ei yhtäkkiä halutakaan.

        pyytää numeroa naiset jos haluaa. Vaan ...jokainen päätelköön itse.21


      • Pyysin miehen numeroa baarissa, onnellista seurustelua jatkunut puoli vuotta.. ;D


      • 5e6jk7k
        Daruel kirjoitti:

        Naisetkin voi olla aloitteellisia, vai missä ohjekirjasta tuo sanotaan, mihin tässä yhtäkkiä katosi tasa-arvo, vai onko tämä ainut asia missä ei ole tasa-arvoa, miksi homot pitää olla heteroiden kanssa tasa-arvossa mutta jos tullaan aloitteisiin niin sitä ei yhtäkkiä halutakaan.

        Mun mielestä naisen aloite on usein sellainen että siitä saa epätoivoisen kuvan.
        Itse miehenä teen ennemmin itse ratkaisevan aloitteen. Nainen voi toki tehdä muita asioita, kuten esim olla lähestyttävän oloinen ja jutella itsekin aktiivisesti mistä tahansa.
        Naisilla on paljon enemmän vientiä markkinoilla joten turha siitä on itkua vääntää jos joku ajattelee aloitteen miehen tehtäväksi. Se on kuitenkin loppujen lopuksi aika pieni tehtävä :)


      • Neuvoneuvo
        ei käy kirjoitti:

        , miehen kuuluu kysyä numeroa. Näin on.

        Naisella pitää olla nippu seurustelusuhdetta varten painettuja käyntikortteja ja jakaa niitä auliisti.


    • Tepsii

      Kuuma ja samalla ujo katse niin miehet on pelkkä sulaa vahaa. Ei muuta kuin leipomaan.

      • näin..

        Monet miehet ei ymmärrä katseiden päälle mitään tai ajattelevat jotain että naisella on varmaan vain hyvä päivä.


      • TÄÄL!!

        ON SELLAINEN JÄÄKÄRI ET NOIHIN MAINETSIMIISI KEKKULOIHINEI LÄMPIÄ suuta,käsiä käyttämällä se onnistuu kaikkei helpoimmin ja on TAKUUVARMAA exsää tiedä mikäli mies on hyvä parketilla,sängyssä sut on silloin selätetty SE MENEEKIN NIINPÄIN


      • jdjjd ddjd djdjd
        näin.. kirjoitti:

        Monet miehet ei ymmärrä katseiden päälle mitään tai ajattelevat jotain että naisella on varmaan vain hyvä päivä.

        Monet tajuaa. Mun ei yhden miehen kohdalla tarvinnut kun kerran tehdä tuo temppu ja hän otti ohjat jatkosta käsiin. ;)


      • näinseon
        jdjjd ddjd djdjd kirjoitti:

        Monet tajuaa. Mun ei yhden miehen kohdalla tarvinnut kun kerran tehdä tuo temppu ja hän otti ohjat jatkosta käsiin. ;)

        Epätoivoiset ryhtyvät heti toimiin, kun joku kiinnittää huomiota.


    • Tepsii

      Hymy vielä ja pitkä katse, kyllä luulisi kelpaavan.

      • 1111satakaks

        Pitkä viipyilevä katse suoraan silmiin... ja siinä se on. Aina on tepsinyt, ja mies kuin mies on myyty!


    • 678kl3

      No voihan sellainen katse tarkoittaa myös jotain negatiivista...
      Tällaiset "vinkit" on niin typeriä.

    • dsvsdg

      paitsi jos on katseita välttelevä assburgermies, siinäpä vilkuilee ujosti maailmantappiin asti.

    • ah ku kivaa

      Anatko sitten pimppaa kanssa ?
      Otatko kaverin mukaan niin tehään sämpylä , muistakaa piereskellä kans
      niin päästään tunnelmaan.

    • nuorivanhempi

      Riippuu tietty miehe iästä ja kypsyys asteesta. Kypsemmät ja fiksummat reagoivat erilailla kuin vasta mamman lihapadan luota lähteneet keltanokat.

    • Vink vink

      Silmänisku ja kulmakarvat koholla, johan mies polvistuu.

    • Voi voi

      Aloittaja on pahasti metsässä luuloineen,täysin vailla todellisuustajua.

      • Tepsii

        No kyllä minulla on vientiä ollut ihan riittämiin.


      • voi voi itsellesi

        ihan realiteeteissä mennään,


    • nykymaailma

      Tissiäkö pitää vilauttaa vai kui.

      • Doc

        Ensimmäinen hyvä vihje, mutta vähempikin riittää. Voi esim kertoa olevansa kiinnostunut, tai ehdottaa tapaamista.


    • Miunn kohdalla tuo kaatuu tuohon "ujohkoja katseita" kohtaan. Nimittäin en näitä koskaan äkkää siinä tilanteessa, tai jos äkkään niin oma ujous pistää palan kurkkuun ja eipä siinä mitään lähestymisyritystä tule tehtyä. :)

      • nainen yksi vaan

        olet söpön näköinen. Rohkeasti vaan naisrintamalle. yksi


    • vink vink

      Rohkeasti vaan lähestymään.

    • pikkujoululähestyy

      vink vink, saisiko olla drink.

    • Vasaralla

      pum pum. Siinä se, toki hellästi.

    • Miehenkaatoon

      Kyllä jokainen huom jokainen saa miehen iskettyä. Ne on niin vaan höpsöjä.

    • näinvaanon

      Ei miehiä tarvitse iskeä, kunhan vaan poimii mieleisensä. Ne on niin vietävissä. Vai.

    • vaaleaverikkö :)

      näin on, kun on kaunis. :D Ei oo ku ottaa.

    • "Miehet on tyhmät"!

      "Miehet on tyhmät" sanoi eräs sukupuoltaan vaihtanut Suomen ruotsinkielinen kaveri joka kertoi liftanneensa nuorena pitkin länsi-rannikkoa autoihin ja rekkoihin ja aina oli kohdeltu kuin "kukkaa kämmenellä'' tansseihin oli mennyt ja tullut aina haetuksi ja seuraan pyrkijöitä oli ollut yli tarjonnan.

      Hän oli siis aina naiseksi pukeutuneena ja pyntättynä, kuinkas muutenkaan.
      Autokyydin joskus pitkänkin oli "korvannut" suostumalla seksiin... jne. sekä anaaliseen että suuseksiin toki. Rekkamiehethän on innokkaita ja varsin tavallista nykyään joka puolella missä liikkuvatkin ja seksi kuin seksi käy heille jos muutenkin, useimmat ukkomiehiä ym. Ja kaikenikäisiä myös, ja ei ole väliä onko hametta vai housuja perä kuin perä ja suu kuin suu käy heillekin kuten uskon muillekin.

      Silloin tämä kutsutaan nyt vaikka "Lena" vaan kertoi - kun kysyin miten eivät miehet huomanneet hänen oikeaa sukupuolta jne.?
      Hän silloin totesi vaan "Miehet on tyhmät"! Niin ettei he niin asiasta kai välitä pääasia on se jos saa antaa kyydin ja sitten jos "tyttö" antaa persettä sekin riittää... ja siinä ei kummoisia kommervenkkeja tarvita kun asia hoituu molempien iloksi - reakassa helposti ja muuten autossa ym. samalla tavalla!

      Joten liftaamalla voi löytää miehen myös - jos niin haluaa. :))

    • Väittäisin...

      jokainen, lähes jokainen mies lähtee mukaan jos pyytää. O n ne vaan niin vietävissä, varatutkin.

    • Misäs miehet

      on..kommentteja, tack.

    • mies691

      Mies isketään olemalla nuori ja kaunis. Naisen äly ei kiinnosta ketään. Se on jopa vastenmielistä. Kukaan mies ei kestä itseään paremminkouluttua naista se on vaan fakta!

      • Vanhus nainen

        ..miten minä poloinen..enkö saa miestä.


      • NäinOnMarjat
        Vanhus nainen kirjoitti:

        ..miten minä poloinen..enkö saa miestä.

        Tosielämässä saat, mutta tämän palstan mukaan et.


    • ohohoo

      Miksi naisen pitää olla tyhmä..siksikö,että mies tuntisi itsensä älykkääksi.

      • Machismo1

        Ei pidä, nainen on aina tyhmä. Osa vaan kuvittelee itsestään liikoja.


    • iskijä

      Ei vaan se menee niin että: vittuku vähä vilahtaa nii jo on mies sängyssä alta aikayksikön

      • yyyääkkk...

        idioottiiiii.


      • So simple

        Kyllä se mun poikaystävääni aina toimi. Tosin emme ole enää yhdessä kun hänelle minä en riittänyt, vaikka 4-6 kertaa saman päivän aikana annoin jos halusi.

        Vähän kun paljasteli, vilautteli tai kiehnäsi, niin kyllä tepsi. Samoin tepsi kun meni itse leikkimään sänkyyn itsensä kanssa ja toinen tuli ja näki...


    • ...

      Rauhalliata ja lämmintä joulua kaikille.

    • uusi vuosi

      ..Uudet kujeet saada mies kiikkiin, varokaa vaan.

    • ....mies

      Kyllä jos kemiat kohtaa niin mieskin kiinnostuu. Myös henkinen puoli pitää olla tasoissa.

    • vuosia uusia

      Kaunista, ihanaa.

    • ......

      Miehet on nii raivostuttavia, jotkut ainakin.

      • Downloads

        Raivostuttavuus on tärkein osa miehistä charmiani :)


    • niks naks

      Kyllähän se varminta on, että nainen tulee kysymään: "saanko iskeä sut?", tai vastaavaa. Kaikki pitkittely ohentaa yhteyttä, lopulta katkaisee sen.

    • pitäiskös taas

      Kyllä kyllä. Ja se et antaa miehen ymmärtää että muka hän on huomannut ja tekee aloitteen. Tepsii ainakin mulla kun olen aika kaunis. Mikään ei ole niin,ihanaa kuin just tuo vaivihkaa muka vahingossa näiden singnaalien antaminen.

    • suoraa toimintaa

      , sitä miehet odottaa. Toiset haluaa itse iskeä, mutta jos nyt kysytään suoraan niin eiköhäntule suora vastauskin.

    • elokuvista opitt

      miks iskeminen on hankalaa? isketään miestä rintaan eli ts tuupataan sänkyyn selälleeen ja otettaan suukkkuun.

    • ......juuu

      Kyllä noita reppanoita saisi, hyvällä..mutta sitten pitäisi niille olla mami.

    • huomaaja

      Jos nainen luo ujoja katseita, niin tuskin edes huomaan niitä.

      • ..huomaajalle

        Kannattaa seurata tarkemmin, ujot mukavampia.


      • nötköt
        ..huomaajalle kirjoitti:

        Kannattaa seurata tarkemmin, ujot mukavampia.

        Naiset tuijottaa mua jatkuvasti, ei se mitään merkkaa.


    • .......

      Hei vaan hei.

    • eikä itke

      100% varmuudella ei toimisi minuun. Sitäpaitsi tosimiehet ei tanssi.

    • Mikä...

      on tosimies.. ja kyllä miehetkin tanssii, ei kai naiset nyt yksin tanssi.

    • paksu lompakko

      Miten pukumiehen saisi iskettyä.

    • perjantaiiltana

      Kaikki vapaat naiset metsästämään unelmiensa prinssiä. Ehkä tänään..

    • ......

      olin vahvasti ihastunut, varattuun mieheen.

    • 11+8

      Alottaja on kyllä melkoisen ulkona siitä miten mies isketään. Ei onnistu ikinä tuolla tavalla. Tämä pitäisi olla oikeastaan osastolla "miehen logiikka".

      Jos näet miehen joka kiinnostaa niin menet hänen luokseen ja kysyt:"Kuka sinä olet, mitä teet täälä?". Ja siinä se. Sen jälkeen kun kuuntelet 10min puheen sinulla on mahdollisuus todeta kiinnostaako mies vai ei. Ja jos kiinnostaa niin kysyt suoraan:"Miten olis?".

      Tästä jatkokysymyksestä päästään sitten itse asiaan. Jos pelkkä seksi kiinnostaa niin kysyt:"Miten olis". Jos haluat alkaa seurusetelemaan voit kysyä:"Oletko vapaana?" ja jos haluat vain käydä syömässä tai ulkona voit kysyä:"Nähtäisiinkö joskus, olis kiva".

      Naiset ajattelee näitä asioita aina liian vaikeasti. Jos luo ujoja katseita ja haluaisi harrastaa seksiä niin turha siinä on odottaa että mies kysyy puhelinnumeroa. Turha sitä on kysellä jos tilanne on päällä ja mieli tekis.

      Niin että kuka ikinä tuon "silmäily-oppaan" on kirjoittanutkaan, on sitten pikkuisen väärässä.

      • Aamen

        Juurikin näin! Ite en ainakaa jaksa tuhlaa aikaa naisten vihjailuun ellei oo kunnon seksipommi kyseessä. Eli ts. tollasen pelkän silmäilyn seurauksena muutoin aivan potentiaalinen nainen jää tyhjin käsin ainaki mun kohalla ellei muuten lähesty tai ilmaise helppouttaan. Nii ja numeroo mä kysyn vasta seuraavana aamuna jos oli hyvä pano :D


      • sunmielestä

        ...... entä jos nainen sanoo, yäk, huonoa seksiä.


    • härskipanomies

      Minut voi iskeä näin:

      "anna munaa"

      • ainaihmetellyt

        mistähitosta se sana muna tulee?munaa on vain linnun tahi vast. elukoiden muna


    • NMNMNMNMNMNM

      Kyllä aina jonkun saa iskettyä, mutta mihin tarkoitukseen. Se on sitten toinen juttu.

      • vanhuustulee

        Kiikkutuolikaveria voisi enää haluta. Ei kiinnosta seksi pätkääkään, annetaan elämä nuorille.


    • Kummaa_kähmäilyä

      Mitäpä jos aloittaja vain kertoisi mahdollisen asiansa. Ei kukaan viitsi ajatustenlukijaksi ryhtyä.

      • vaikeatisaatavilla

        - Niistä miehet tykkää, ei tyrkyistä.


    • yksinhyväolla

      En vitsi iskeä ketään enää, ei aksa, vanhhuus tulee.

    • Kannattaa myös kokeilla sitä, että kun baarissa tai jossain mies tulee valittamaan kovaa kohtaloaan, vaimo ei ymmärrä. Ei tarvitse kuin vähän antaa ymmärrystä, niin mies on vietävissä ihan mihin vain. Aina löytyy mies, joka haluaa avautua

    • pitäisisaada

      hellyyttä, miehet hoi..sinä mukava nallukka, kaipaan sinua.

      • Mies_49_Hki

        Tarjolla olisi, muttet tule missään vastaan.


    • kyr-12

      Aloittajan viesti on paskapuhetta. Takuu varmasti :) Sorry, mutta ei tod. toimi miehen kuin miehen kohdalla.

      • eivoitietää

        Sanoisin höpö söpö.


    • juoppo-oot-perkele

      Keskikaljakuppilahuorahan sen tietää, en edes koskisi tuollaiseen oksennukseen.
      Haen naiseni helluntaiseurakunnasta, juopot ei vetoa.

    • Nainen21v

      Hahah itse en ala heikkoa hissukkaa esittämään, vaan olen vain oma ihana itseni. Vientiä ollut tälläisenä henkisesti vahvana ja sosiaalisena naisena :)

      • kokemuksenääni

        Hissukat ovat lempeitä,hyviä äitejä ja kumppanille helliä.


    • miehetonnoloja

      Ei niitä mun ole tarttenut iskeä. Jopa kotiovelle ovat tulleet ruikkaamaan.

    • kahvilekko

      Komea mies, mukava..täällä samanlainen, tosin nainen.

    • 1221345

      Kasvotusten tulee paremmat jutut kuin täällä kirjoitellen "jotakin"... tapahtunutta.
      Kasvotusten keskustellessa saa välittömästi SEN vaikutuksen mihin suuntaan asiat johtaa ! JOS johtaa...

      • samanmielinen

        Olen samaa mieltä, kasvotusten, mutta missä ja milloin?


      • 1221345

        JOO ei ainakaan työpaikalla ja pikkujoulujuhlissa työkavereitten kanssa.
        Kesälomaa odotellessa :D ja niitä kesäloma-ajan kontakteja....
        Silti jäitä hattuun :D


      • 1221345

        50-vuotta! ja sinkkumies?!,Eikös teitä naisia mietitytä/huolestuta lainkaan tällainen töissä käyvä sinkkumies ?? toisille luodaan suhteita "melkein" joka sormelle, mutta toisille taas ei luoda edes yhtäkään suhdetta !! miehen ja naisen välillä.
        Elämän tarkoitus kun on tällainen niin siihen on tyydyttävä.


      • eihuolestuta

        Mies parhaassa iässä :) Kyllä sinäkin oman kullan löydät, usko vaan. Mukavaa kesälomaa:)


    • Tirlittan1970

      baarissa iskeminen on helppoa. Tanssii sensuellisti, luo katseita mieheen jonka haluaa iskeä, kävelee ohi, hipaisee. Hetki kiusoittelua ja homma on paketissa. Pitää herättää toisen mielenkiinto. Vaikeampaa jossain kaupassa ostosten lomassa, mutta silmäpeliähän voi pitää aina. Mutta mites suu sitte pannaan ku pelit on jo pidetty, kummatki haluaa toistaan, mutta kummatki on varattuja ja ollaan kohdattu näinkin klassisesti ku hoitaja-potilas asetelmassa eikä muualla ole nähty. Mies ei voi ammatinharjoittajana sitä ratkaisevaa lausetta sanoa. Minkälainen se signaali naiselta pitää olla että pahvipää tajuaa, että tuo ihan oikeasti haluaa minua? Suoraanko se pitää täräyttää että haluatko seksiä, minä haluan? Miksi se minusta naisen suusta kuulostaa niin irstaalta. Mies voisi niin sanoa, mutta mielestäni nainen ei, tekemättä itsestään liian halpaa ja "huoraa".

    • Edwardo_kilpailutuslaki

      Jännä ketju. Kun eihän naisten tarvi käytönnössä tehdä mitään, kyllä se komea mies sinutkin illan aikana kiertää, ja vieläpä alkuvaiheessa jos olet kaunis.

      Mutta jos sukupuolirooleja vaihdettaisiin katkaisimesta, niin itku tulisi naisten pokaustaidoilla. Ei siinä, itestä pokaava nainen hermostuneilla ja typerillä jutuilla on ihan söpöä katseltavaa, mutta jos varaa olisi kymmenistä valita, niin toki suosisin itsekkin taidokkaampia tarinankertojia.

    • minkälaisia

      tarinoita kaipaisit?Riippuu pokaustavat varmaan paljon naisen iästä ja luonteesta.

    • 50v-poekamies

      Eipä oo tepsinnä ! ku vielähi oon ja jo 20-vuotta yksinnä sinkkunna pyörinnä.
      Politiikassa on hyvä seorata sitä ku mitä enemmä räpyttellee silimie nii sitä emennä ossoo politikko valehella,"naeset" varsinnii. Näe se pasaa oekeassa elämässähi, mitä enemmä naenen räpyttellee silimie niin eppäelykset senku vahvistuu.

    • eikohtaatunteet

      Näin on, mutta eihän se uskalla, vaan tyytyy siihen tyrkkyyn suupalttiin, joka tekee kaiken helpoksi, ja katuu loppuikänsä.

    • lyöntiisku

      "Näin isketään takuuvarmasti mies kuin mies.."

      Minä luulin tuon iskemis-sanan takia, että kysymys on miehen väkivaltaisesta pieksämisestä. Mutta jos asia onkin näin miellyttävä, ei minulla ole mitään iskemistä vastaan.

    • 1221345

      Oliko niin että kommentoit "vain" yhden kerran? kommentoija ""eihuolestuta"
      Näinhän se menee täällä "Bittimaailmassa" helppo on paeta paikalta jälkiä jättämättä.

      • eihuolestuta

        Täällä ollaan..en mihinkään kadonnut. Onko löytynyt omaa kultaa? Mukavaa alkavaa viikkoa :)


      • 1221345

        No ! eipä oo kultaa löytyny !!! "vielä"...Täältä netistä ainakaan..saa nähdä sitten livenä ;) no ei vielä.


      • eihuolestuta

        Miten olisi ranta? Siellähän on paljon naisia nyt kun on hyvät ilmat, vai?:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe