YAMAHA WR 125X VS KTM 125 EXC

kgokev

Juu elikkä oisin ostamassa kevaria ja haluaisin tietää kumpi on parempi... kumman saa kulkee nopeemmin ja onko osat kalliita ja onko virittäminen vaikeeta

29

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikki palokarva

      YAMAHA WR 125X kiihtyy nelitahtiseksi todella pirteästi ja suoralla vakiona huippunopeus 110km/h ja vakiona on täydet 11 kw joten sitä saa ajaa ihan laillisesti viellä kevari kortilla. miinuksena että Vakiona pyörä ei oikein meinaa jaksaa painaa kutosella, vaan saattaa olla että vitosella päästään lujempaa kuin kutosella. Tähän ongelmaan on ratkaisuna suurempi takaratas.

      Koska pyörä on nelitahti, ei tätäkään pysty kummemmin virittelemään mutta
      Tehoputkella pyörään saadaan pientä tehonlisäystä aikaan (mutta en tiedä onko se sen arvosta, tehoputki paikasta riippuen noin 350euroa)

      Mikäli pyörään haluaa lisää potkua, on kyseiseen pyörään saatavilla mm. 180cc sylinterisarjaa ja myös löytyy parempaa ruiskua, sytytys järjestelmää mutta ne joutuu tilata ulkomailta saakka.


      KTM 125 EXC on kilpailukäyttöön tarkoitettu enduropyörä, jonka kuitenkin saa rekisteriin.
      KTM EXC 125 vaatii paljon huoltoa, varsinkin jos ajaa paljon. Sen lisäksi, että se on kallis, se myös tulee kalliiksi suuren huoltotarpeen sekä bensan- ja öljynkulutuksen vuoksi. Säännöllisesti huollettuna se on erittäin luotettava ja mukava pyörä, joka saa kuskin suupielet nousemaan kerta toisensa jälkeen. Parhaimmillaan se on metsässä ja motocross radalla endurorenkailla

      Pyörästä saa irti täystehoinena irti noin 30 hevosvoimaa takarenkaalta.
      kiihtyy täystehoisena 0-100 noin 7 sekunnissa ja huippunopeus noin 150km/h paikkeilla.

      • Jjuho

        Mutta eikö kevarilla jossa on 180cc pytty ajosta lähde kortti jos se on rekisteröity kevytmoottoripyöräksi


      • nääin

        Lähtee. Kuten myös jos kevarissa on yli 11kw


    • Oikki palokarva

      Ja ainiin unohtu mainita että YAMAHA WR 125X kiihtyy 0-100 n.15 sekunnissa.

      jos rahaa on paljon pistää osiin ja taitoa itse korjata niin suosittelen ktm 125 exc.
      mutta jos ei rahaa löydy niin kannattaa tyytyä Yamahaan sillä toi ktm on hyvä mutta todella kallis vehje ajattavaksi.

      • Juppatijuu

        juuri näin.


      • Juppatijuu kirjoitti:

        juuri näin.

        Nojaa. Tekstissä kyllä tuli paljon numeroita esille, mutta tärkein asia on se, että KTM 125 exc:tä ja 125 WRää ei pidä edes verrata. Ne on täysin eri käyttöön tehtyjä ja aiva täysin erilaisia pyöriä.

        Tuo WeeRa on kuin 1.6l Toitsi ja kotari kuin joku BMW M5. Se kotari on WRään verrattuna ihan sairas tykki.

        Jos kilometrejä tulee vuodessa vähän >3000 ja ymmärtää, että siihen pyörään saa tehdä remppaa ja käyttää paljon rahaa, niin sillon se on hyvä valinta, joskin edelleenkään se ei ole katukäyttöön tarkoitettu.


        Lainaus: "Säännöllisesti huollettuna se on erittäin luotettava"
        Eikö tämä päde melkein mihinkä pyörään vaan? Eikä tosiaankaan korostu kilpapelissä..


    • Oikki palokarva

      Neekima pätee lähemmäs kaikkiin pyöriin ei oo muuten ikinä jättänyt mikään kevari tien päälle tai hajonnut tässä 5 vuoden sisään kun kevarikortti on ollut kun säännöllisesti huoltaa ja välillä aina silmämääräsesti kattelee että on kunnossa, eikä raiskaa moottoria niinkun justiinsa kortin saanet ydeensä tekee.

      no juu ei oikeen ktm ja wr voi verrata, sitä paitsi wr näyttää liikaa mopolta niin poliisit kimpussa mutta jos ei ulkonäöllä merkitystä paljoa ja haluaa vaan tehoja ja nopeutta enemmän ja paksu lompakko niin on hyvä vaihtoehto.
      sitä saa vaan tosin lähemmäs joka ajokerran jälkee tarkastaa että tarviiko jotain osaa vaihtaa.

    • PISSAVIiKsEt

      KTM kiihtyy kun mikäkin ja menee mutta näyttää ihan mopolta joten saa koko aika olla poliisien kanssa tekemisissä kun ajaa vähän lujempaa.

      muutenki sillä ajaessa saa vähän "jonnen" tittelin koska näyttää siltä mopolta.
      joten en suosittele (ellet nyt ole "jonne" mutta en usko)

      • Ktm näyttää mopolta?

        Kyllä se KTM 125 EXC mun mielestä näyttää ihan täysveriseltä kilpaenskalta, eikä miltään mopolta.
        WR on pienikokoinen ja aika lailla mopon näköinen, joten kyllä sen ennemmin mopoon sekoittaa.

        Ettet sinä olisi sellainen kevarijonne, jolle isi ei suostunut ostamaan kotaria ja nyt purat pahaa mieltäsi täällä?


      • Goggles
        neekima kirjoitti:

        Ktm näyttää mopolta?

        Kyllä se KTM 125 EXC mun mielestä näyttää ihan täysveriseltä kilpaenskalta, eikä miltään mopolta.
        WR on pienikokoinen ja aika lailla mopon näköinen, joten kyllä sen ennemmin mopoon sekoittaa.

        Ettet sinä olisi sellainen kevarijonne, jolle isi ei suostunut ostamaan kotaria ja nyt purat pahaa mieltäsi täällä?

        Neekima mitäs kokemusta sulla ylipäätään on kevareista tai edes mopoista ?
        Äijä on pätemässä ihan joka v*tun keskustelussa täällä osastolla. Muutenkin aina tollasella vittuilevalla fiiliksellä, kun joku sanoo täällä jotain mistä olet itse eri mieltä.
        Ja kyllä se Kotarin exc on jonnejen laite jos on smotot alla. Enduroilla eri asia, sillä siitä näkee että on ymmärtäny että se kuuluu offroadiin eikä kadulle, toisin kuin jotkut mittijonnet on ymmärtänyt että kisapiikki pitää olla että saa 5 takakumia poltettua kesässä. WR ei todellakaan näytä mopolta. Et oo tainnu ikinä nähdä WR:ää mopon vieressä ? Kevareissa on muutenkin kaikissa niin paljon kokoeroa mopohin että ei niitä oikeen voi mopoiks luulla, kilvestäkin näkee heti. WR:ää varsinkaan voi sekottaa kun ei ne mopot sillälailla murise niinkuin WR. Toki, ääni ei ole visuaalinen, mutta yleensä kun pyörät nähdään niin ne on kyllä käynnissä. Ellei sitten joku urpo sitä parkkipaikalla luule mopoksi vaikka kilvestä näkee että piikkinenhän se on.


      • Goggles kirjoitti:

        Neekima mitäs kokemusta sulla ylipäätään on kevareista tai edes mopoista ?
        Äijä on pätemässä ihan joka v*tun keskustelussa täällä osastolla. Muutenkin aina tollasella vittuilevalla fiiliksellä, kun joku sanoo täällä jotain mistä olet itse eri mieltä.
        Ja kyllä se Kotarin exc on jonnejen laite jos on smotot alla. Enduroilla eri asia, sillä siitä näkee että on ymmärtäny että se kuuluu offroadiin eikä kadulle, toisin kuin jotkut mittijonnet on ymmärtänyt että kisapiikki pitää olla että saa 5 takakumia poltettua kesässä. WR ei todellakaan näytä mopolta. Et oo tainnu ikinä nähdä WR:ää mopon vieressä ? Kevareissa on muutenkin kaikissa niin paljon kokoeroa mopohin että ei niitä oikeen voi mopoiks luulla, kilvestäkin näkee heti. WR:ää varsinkaan voi sekottaa kun ei ne mopot sillälailla murise niinkuin WR. Toki, ääni ei ole visuaalinen, mutta yleensä kun pyörät nähdään niin ne on kyllä käynnissä. Ellei sitten joku urpo sitä parkkipaikalla luule mopoksi vaikka kilvestä näkee että piikkinenhän se on.

        Ihan nyt ensinnäkin:
        Tämä on Suomi24 mikä tarkoittaa että porukalle ei muuten mene kaaliin asiat, jos ei vittuile. Täällä on keskustelu muutenkin sen verran asiatonta mutuilua, että ei varmasti oma "vittuileva" sävy tunnelmaa laske yhtään.

        Miksi en saisi olla pätemässä täällä, kun tiedän näistä asioista, eikä kokemukset rajoitu mihinkään mopotuning-facebooksivulle niinkun eräillä..
        Pitäskö mun hiljaa katsoa sivusta, kun täällä jauhetaan paskaa?

        Itseasiassa kilpakäytössä olevat supermototkin on tehty crosseista, että en minä nyt tiedä mitä "jonnea" on kotarissa smotoillakaan...

        Kyllähän se WR on niin saatanan pieni, ihan kun tuo vanhanmallinen cebarikin. Ajanut en WeeRalla ole, mutta varmasti ihan yhtä lussu kun CBR.
        WR saatta murista, mutta sillon kyseessä on 450F sliparilla, eikä mikään piikki.


      • Goggles
        neekima kirjoitti:

        Ihan nyt ensinnäkin:
        Tämä on Suomi24 mikä tarkoittaa että porukalle ei muuten mene kaaliin asiat, jos ei vittuile. Täällä on keskustelu muutenkin sen verran asiatonta mutuilua, että ei varmasti oma "vittuileva" sävy tunnelmaa laske yhtään.

        Miksi en saisi olla pätemässä täällä, kun tiedän näistä asioista, eikä kokemukset rajoitu mihinkään mopotuning-facebooksivulle niinkun eräillä..
        Pitäskö mun hiljaa katsoa sivusta, kun täällä jauhetaan paskaa?

        Itseasiassa kilpakäytössä olevat supermototkin on tehty crosseista, että en minä nyt tiedä mitä "jonnea" on kotarissa smotoillakaan...

        Kyllähän se WR on niin saatanan pieni, ihan kun tuo vanhanmallinen cebarikin. Ajanut en WeeRalla ole, mutta varmasti ihan yhtä lussu kun CBR.
        WR saatta murista, mutta sillon kyseessä on 450F sliparilla, eikä mikään piikki.

        Mm... et vastannut edes kysymykseeni että mistäs tiedät nää asiat, vaan rupesit syyttelemään muita. Ensinnäkin en edes ole Facebookissa, enkä mopotuningiin ole koskenutkaan.
        WR on kyllä suurempi kuin vaikkapa hussen sm mallit. Matalampi se WR on koska siihen harvemmin kukaan koropalaa laittaa. Muuten kyllä on kookkaampi ja painavampi, ja murinat saa kyllä piikkiinkin pelkällä änkällä.
        Vittuilemalla menee asiat kaaliin vain sun kaltasille idiooteille. Ite en jaksa yleensä edes kuunnella vittuilun makuun päässyttä henkilöä. Kilpakäytössä olevat smotot tehty crosseista ? Voi olla, mutta nekin on tarkoitettu radalle eikä mihinkään taajamaan.


      • Goggles
        Goggles kirjoitti:

        Mm... et vastannut edes kysymykseeni että mistäs tiedät nää asiat, vaan rupesit syyttelemään muita. Ensinnäkin en edes ole Facebookissa, enkä mopotuningiin ole koskenutkaan.
        WR on kyllä suurempi kuin vaikkapa hussen sm mallit. Matalampi se WR on koska siihen harvemmin kukaan koropalaa laittaa. Muuten kyllä on kookkaampi ja painavampi, ja murinat saa kyllä piikkiinkin pelkällä änkällä.
        Vittuilemalla menee asiat kaaliin vain sun kaltasille idiooteille. Ite en jaksa yleensä edes kuunnella vittuilun makuun päässyttä henkilöä. Kilpakäytössä olevat smotot tehty crosseista ? Voi olla, mutta nekin on tarkoitettu radalle eikä mihinkään taajamaan.

        Toisekseen miksi edes vaivaudut "auttamaan" ihmisiä ? Käyt täällä ilmeisesti tunnin parin välein kattomassa onko uusia viestejä. Jos täällä pitää muka vittuilla ni voi saman tien jättää tulematta koko sivustolle. Toki saat täällä olla mutta välillä kannattaa miettiä onko sen arvosta edes tulla tänne.
        :)


      • Goggles kirjoitti:

        Toisekseen miksi edes vaivaudut "auttamaan" ihmisiä ? Käyt täällä ilmeisesti tunnin parin välein kattomassa onko uusia viestejä. Jos täällä pitää muka vittuilla ni voi saman tien jättää tulematta koko sivustolle. Toki saat täällä olla mutta välillä kannattaa miettiä onko sen arvosta edes tulla tänne.
        :)

        En käy täällä tunnin välein, vaan käyn usein sähköpostissa, jonne tulee ilmoituksia, kun uusi paskaviesti on tullut tälle kurapalstalle ja viestin mukana on näppärästi linkki.


        Vilkaseppas pari viestiä taaksepäin mistä tämä koko homma lähti. Se lähti siitä, kun joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta.

        Minä nimenomaan sanoin, että se WR näyttää huomattavasti enemmän mopolta kun 125 exc kotari.
        Sitten joku vittuuntunut WR:n omistaja (sinä) tulee syyttelemään minua ja inttämään vastaan.

        Koko ketjun aihe on 125 exc kotarin ja wr jammun vertailu.


      • Goggles
        neekima kirjoitti:

        En käy täällä tunnin välein, vaan käyn usein sähköpostissa, jonne tulee ilmoituksia, kun uusi paskaviesti on tullut tälle kurapalstalle ja viestin mukana on näppärästi linkki.


        Vilkaseppas pari viestiä taaksepäin mistä tämä koko homma lähti. Se lähti siitä, kun joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta.

        Minä nimenomaan sanoin, että se WR näyttää huomattavasti enemmän mopolta kun 125 exc kotari.
        Sitten joku vittuuntunut WR:n omistaja (sinä) tulee syyttelemään minua ja inttämään vastaan.

        Koko ketjun aihe on 125 exc kotarin ja wr jammun vertailu.

        Edelleenkään et oo vastannu mistä sun "kokemus" juontaa juurensa. Välttelet sitä kysymystä ? Kaikkea muuta kyllä osaat selittää. Ja jos tämä on kurapalsta niin miksi helvetissä sulle tulee sähköpostia jostain Suomi24 viestistä ?
        Toisekseen epäilen että "joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta." ei itke että sillä ei oo kotaria. Yrität saada ittes näyttämään paremmalta kun muut syyttämällä muita, jossa ei oo mitään järkeä (vaikka tässä nyt syytän sua, mutta pakkohan tässä on muuten tätä ei saa sanottua...).
        Vielä lisäksi, en ole WR:n omistaja.
        Ja nimenomaan, koko ketjun aihe oli vertailla näitä kahta pyörää. Sinä oot saanu tästä ketjusta täyttä paskanjauhantaa josta ei oo mitään hyötyä alottajalle. On kyllä lapsellista menoa.


      • Goggles kirjoitti:

        Edelleenkään et oo vastannu mistä sun "kokemus" juontaa juurensa. Välttelet sitä kysymystä ? Kaikkea muuta kyllä osaat selittää. Ja jos tämä on kurapalsta niin miksi helvetissä sulle tulee sähköpostia jostain Suomi24 viestistä ?
        Toisekseen epäilen että "joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta." ei itke että sillä ei oo kotaria. Yrität saada ittes näyttämään paremmalta kun muut syyttämällä muita, jossa ei oo mitään järkeä (vaikka tässä nyt syytän sua, mutta pakkohan tässä on muuten tätä ei saa sanottua...).
        Vielä lisäksi, en ole WR:n omistaja.
        Ja nimenomaan, koko ketjun aihe oli vertailla näitä kahta pyörää. Sinä oot saanu tästä ketjusta täyttä paskanjauhantaa josta ei oo mitään hyötyä alottajalle. On kyllä lapsellista menoa.

        Katsohan nyt peiliin. Kuulostat jo aika vitun lapselliselta, kun toistelet tuota samaa juttua jatkuvasti.

        Nuo sinun väitöksesi minua kohtaan sopivat paljon paremmin itseesi ja pariin muuhun tässäkin threadissa liikkuvaan..

        Mun ei tarvitse todistella mitään tai vastailla mihinkään kysymyksiin.


      • Goggles
        neekima kirjoitti:

        Katsohan nyt peiliin. Kuulostat jo aika vitun lapselliselta, kun toistelet tuota samaa juttua jatkuvasti.

        Nuo sinun väitöksesi minua kohtaan sopivat paljon paremmin itseesi ja pariin muuhun tässäkin threadissa liikkuvaan..

        Mun ei tarvitse todistella mitään tai vastailla mihinkään kysymyksiin.

        Oot sä kyllä varsinainen valopää ...


      • Goggles kirjoitti:

        Oot sä kyllä varsinainen valopää ...

        Myönnä nyt viimeinkin erheesi vai kismittääkö sinua, että joku tietää aiheesta enemmän?

        KUMPI näyttää enemmän mopolta KTM 125 EXC vai Yamaha WR 125?
        -YAMAHA WR125

        Mitä kokemusta mulla on?
        -Neljä eri mopoa olen omistanut ja useita kavereiden mopoja olen testannut. Kevareita on ollut kaksi ja muutamalla kaverin kevarilla olen ajanut. Yli 125cc moottoripyöriä on ollut kaksi. Jokaista omaa ja parin kaverin kakspyörästä olen korjaillut/huoltanut ihan alusta loppuun ja netistä tulee seurattua kiinnostuksen vuoksi ihan aktiivisesti aihepiiriä mm. uutisten, artikkelien, keskustelujen ja videoiden perusteella.

        Semmosta kokemusta mulla on.


        "Toisekseen epäilen että "joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta." ei itke että sillä ei oo kotaria."
        -->Dat logic..... Tämä oli ihan provointiheitto, jolla saadaan sinunlaiset provosoituvat ihmiset kirjoittelemaan. Toiseksi, kyllä se käy ihan järkeen, että "isi ei ostanut" sitä vaarallista ja kallista kotaria, vaan jammun WRän ja sitten tullaan ylistämään sitä omaa mopoa...


      • Goggles
        neekima kirjoitti:

        Myönnä nyt viimeinkin erheesi vai kismittääkö sinua, että joku tietää aiheesta enemmän?

        KUMPI näyttää enemmän mopolta KTM 125 EXC vai Yamaha WR 125?
        -YAMAHA WR125

        Mitä kokemusta mulla on?
        -Neljä eri mopoa olen omistanut ja useita kavereiden mopoja olen testannut. Kevareita on ollut kaksi ja muutamalla kaverin kevarilla olen ajanut. Yli 125cc moottoripyöriä on ollut kaksi. Jokaista omaa ja parin kaverin kakspyörästä olen korjaillut/huoltanut ihan alusta loppuun ja netistä tulee seurattua kiinnostuksen vuoksi ihan aktiivisesti aihepiiriä mm. uutisten, artikkelien, keskustelujen ja videoiden perusteella.

        Semmosta kokemusta mulla on.


        "Toisekseen epäilen että "joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta." ei itke että sillä ei oo kotaria."
        -->Dat logic..... Tämä oli ihan provointiheitto, jolla saadaan sinunlaiset provosoituvat ihmiset kirjoittelemaan. Toiseksi, kyllä se käy ihan järkeen, että "isi ei ostanut" sitä vaarallista ja kallista kotaria, vaan jammun WRän ja sitten tullaan ylistämään sitä omaa mopoa...

        ""Toisekseen epäilen että "joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta." ei itke että sillä ei oo kotaria."
        -->Dat logic..... Tämä oli ihan provointiheitto, jolla saadaan sinunlaiset provosoituvat ihmiset kirjoittelemaan. "
        Mitä v*ttua nyt ? Tuut tänne vaan provoomaan ihmisiä että pääset vittuilemaan niille ? Myös sulla on aikamoiset oletukset että jos joku kommentoi vaikkapa yamahan WR:stä jotain että automaattisesti omistaa sen. Mitäs jos sanon että vaikkapa Aprilia SXV 450 on hienompi kuin vaikka KTM 450 ? Silloin sanoisit että omistan tälläsen aprilian ? Mietippäs nyt vähän logiikkaas.
        Sait vihdoin vastattua kysymykseeni, kiitokset siitä.
        Missä on "erheeni" ? Jos se erhe on että KTM EXC näyttää enemmän mopolta kuin se WR niin siinä ei kyllä mitään erhettä ole, se on vaan mielipide.
        Miksi minua kismittäisi, jos joku tietää jostain asiasta enemmän kuin minä ? On monta monta asiaa josta muut ihmiset tietää paljon enemmän kuin minä, eikä todellakaan haittaa pätkän vertaa.
        Se sen sijaan kismittää että olet tollanen vittumainen persreikä suoranaisesti.


      • Goggles kirjoitti:

        ""Toisekseen epäilen että "joku, jolle isi ei ostanut kotaria tuli itkemään kuinka kotari näyttää mopolta." ei itke että sillä ei oo kotaria."
        -->Dat logic..... Tämä oli ihan provointiheitto, jolla saadaan sinunlaiset provosoituvat ihmiset kirjoittelemaan. "
        Mitä v*ttua nyt ? Tuut tänne vaan provoomaan ihmisiä että pääset vittuilemaan niille ? Myös sulla on aikamoiset oletukset että jos joku kommentoi vaikkapa yamahan WR:stä jotain että automaattisesti omistaa sen. Mitäs jos sanon että vaikkapa Aprilia SXV 450 on hienompi kuin vaikka KTM 450 ? Silloin sanoisit että omistan tälläsen aprilian ? Mietippäs nyt vähän logiikkaas.
        Sait vihdoin vastattua kysymykseeni, kiitokset siitä.
        Missä on "erheeni" ? Jos se erhe on että KTM EXC näyttää enemmän mopolta kuin se WR niin siinä ei kyllä mitään erhettä ole, se on vaan mielipide.
        Miksi minua kismittäisi, jos joku tietää jostain asiasta enemmän kuin minä ? On monta monta asiaa josta muut ihmiset tietää paljon enemmän kuin minä, eikä todellakaan haittaa pätkän vertaa.
        Se sen sijaan kismittää että olet tollanen vittumainen persreikä suoranaisesti.

        Miksi olet noin ilkeä minua kohtaan? :(


      • mene teini vittuun
        neekima kirjoitti:

        Ktm näyttää mopolta?

        Kyllä se KTM 125 EXC mun mielestä näyttää ihan täysveriseltä kilpaenskalta, eikä miltään mopolta.
        WR on pienikokoinen ja aika lailla mopon näköinen, joten kyllä sen ennemmin mopoon sekoittaa.

        Ettet sinä olisi sellainen kevarijonne, jolle isi ei suostunut ostamaan kotaria ja nyt purat pahaa mieltäsi täällä?

        "Ettet sinä olisi sellainen kevarijonne, jolle isi ei suostunut ostamaan kotaria ja nyt purat pahaa mieltäsi täällä?"

        Mikähän vitun karvaton teini sinä olet 18v jonne joka on ajanut muutaman tuhat kilometriä pyörällä ja esittää jotain vitun tietäjää täällä lippa vinossa? Mene nyt jumalauta johonkin tynnyriin pitämään se turpasi kiinni seuraavat 10 vuotta ja tule sitten takaisin keskustelemaan.


      • mene teini vittuun kirjoitti:

        "Ettet sinä olisi sellainen kevarijonne, jolle isi ei suostunut ostamaan kotaria ja nyt purat pahaa mieltäsi täällä?"

        Mikähän vitun karvaton teini sinä olet 18v jonne joka on ajanut muutaman tuhat kilometriä pyörällä ja esittää jotain vitun tietäjää täällä lippa vinossa? Mene nyt jumalauta johonkin tynnyriin pitämään se turpasi kiinni seuraavat 10 vuotta ja tule sitten takaisin keskustelemaan.

        Mun ei kuule tarvitse esittää mitään tietäjää =) On vähän sellanen fiilis, että tässä ketjussa ei ole ikinä käynytkään ketään, joka tietäisi läheskää yhtä paljon näistä asioista..

        Oletkos sinä itse kenties useamman vuoden vanhempi?
        Sääli sinänsä.


        Kerro nyt vittu mitä väärää minä olen täällä edes väittänyt?
        Homman ydin oli, että kumpi näyttää enemmän mopolta, Yamaha WR125 vai Ktm exc 125 ja jammuhan tietenkin. Alitehoinenkin on, joten ulkonäön lisäksi on myös olemukseeltaankin mopo.


      • Pinkineer

        Ai ktari näyttää mopolta pitää aika sokee olla jos ei tunista piikkiä moposta.Äänistä nyt sen kans huomaa ellei sit muuten älyy


    • Kuraa lentää

      "Miksi en saisi olla pätemässä täällä, kun tiedän näistä asioista, eikä kokemukset rajoitu mihinkään mopotuning-facebooksivulle niinkun eräillä..
      Pitäskö mun hiljaa katsoa sivusta, kun täällä jauhetaan paskaa?"

      Taidat itsekkin vähän jauhaa paskaa täällä suomi24 mitä nyt tullut vastaan sun kommentteja.

      • kuraa lentää

        ja jos jonkun mielestä joku näyttää mopolta niin kai se hänen mielestään sitten näyttää mopolta vaikka kuinka vittuilisit hänelle niin edelleen hänen silmissään kyseinen peli näyttää mopolta eikä sillä voi mitään.

        oma mielipiteeni että tommoset kevarit on ehkä vähän liian "jonnemaisia" ja kun niitä kattelee niin tulee vaan väkisin mieleen että siinä menee jonne vaikka kyseinen kevarilla ajaja ei ole edes välttämättä koskenut energia juomaa tai muuten käyttäidy "jonnemaisesti".

        ite suosin kyykkyy sillä nyt kehtaakin ajaa. tämä on tietenkin minun mielipiteeni.


      • kuraa lentää
        kuraa lentää kirjoitti:

        ja jos jonkun mielestä joku näyttää mopolta niin kai se hänen mielestään sitten näyttää mopolta vaikka kuinka vittuilisit hänelle niin edelleen hänen silmissään kyseinen peli näyttää mopolta eikä sillä voi mitään.

        oma mielipiteeni että tommoset kevarit on ehkä vähän liian "jonnemaisia" ja kun niitä kattelee niin tulee vaan väkisin mieleen että siinä menee jonne vaikka kyseinen kevarilla ajaja ei ole edes välttämättä koskenut energia juomaa tai muuten käyttäidy "jonnemaisesti".

        ite suosin kyykkyy sillä nyt kehtaakin ajaa. tämä on tietenkin minun mielipiteeni.

        jos jäi epäselväksi mitä jonnella tarkoitan niin pistä googlee jonne.


      • Mielenkiintoinen näkökulma.

        Mitähän virheellistä minä olen tällä palstalla sanonut?


    • Pinkineer

      No ktm on enemmän rälläilypyörä ja leikkimis pyörä ja wr on enemmän matkapyörä.Ktm kestää leikkimistä ja sensellasta mut wr kestää myös mut ei oletarkotettu sellaiseen.Ittella on molemmat wr ja ktm olihanse er iha kiva alussa ku ei vieny rahaa mut eise sellaseen lähikylien rälläilyy mikää mailman parasoo.Mut sit ktm nii se syö sit melkee sen wr himnan vuodes mut se sit menee ja kukkuu ku wr nii siin on sellanen 16 hp ja ktarista saa 32 hp ulos täys tehosena nii on siinä aikamoine ero ja onse 2 t se juttu suosittelen ktm jos ei oo rahasta kii

      • Köyhäläinen

        Joo olispa itelki varaa kotariin ja sen korjauksiin mutta täytyy ostaa cbr ku meen sillä tulevaan amikseen ja teen jotain satunnaista ajoa sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe