Pakko tunnustaa

.........

Että ollaan naurettu sun kustannuksella makoisasti ,nauruhan pidentää ikää ;)

76

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o ouuuu...

      Eihän vaan ole mitään kitkeryyttä siinä naurussa?

    • !!!

      No hyvä, ihanaa olla iloksi!

      • ...

        ... ja minäkin nauran itselleni! Mutta en toisen todelliselle ikävälle!


      • Nauretaan täälläkin
        ... kirjoitti:

        ... ja minäkin nauran itselleni! Mutta en toisen todelliselle ikävälle!

        mistä tiedät oliko se todellista, jospa hänkin oli juonessa mukana.
        Sinuakin on vedätetty.


    • tunteeton, arvoton

      :( Tuollainen ihminen menettäisi minun silmissäni kaiken arvonsa!

    • Huono huumorintaju

      Ihan tosi :) Ilahduttavaa kuulla.

    • kiva,että

      olette edes minun kustannuksella saaneet iloa elämäänne;)mites se menikään?...joka viimeksi nauraa?

    • Höpsöttäjät

      Hei kuule, tulipa mieleeni. Mitähän jos siinä käy niin, että ihastut häneen, ihan vahingossa. Kuka sitten nauraa.

    • ---------

      No kiva, jatkakaa samaan malliin :)

    • Hullu tilanne

      Ei se mitään, niin minäkin teen, nauran kustannuksellani siis.

      • varaa nauruun:D

        Kuten myös :) . Hmmmm voisko sitä kutsua omakustanteeksi?


      • Hullu tilanne
        varaa nauruun:D kirjoitti:

        Kuten myös :) . Hmmmm voisko sitä kutsua omakustanteeksi?

        Voisi sekä omavaraisuudeksi tai vaikka pääomaksi ;D


      • varaa nauruun :D
        Hullu tilanne kirjoitti:

        Voisi sekä omavaraisuudeksi tai vaikka pääomaksi ;D

        Kun pääomaa on paljon on siitä varaa jakaa vähävaraisille kuten aloittajalle ja hänen frendeille :D


      • Hullu tilanne
        varaa nauruun :D kirjoitti:

        Kun pääomaa on paljon on siitä varaa jakaa vähävaraisille kuten aloittajalle ja hänen frendeille :D

        Aivan, on hauskaa olla rikas ;D


      • varaa nauruun :D
        Hullu tilanne kirjoitti:

        Aivan, on hauskaa olla rikas ;D

        Itse asiassa oon salavarakas ja ei oo kalavale :D

        Naurattaa aina vaan enemmän kun eräät tietäisivät....


      • ettei vaan olis
        varaa nauruun :D kirjoitti:

        Kun pääomaa on paljon on siitä varaa jakaa vähävaraisille kuten aloittajalle ja hänen frendeille :D

        erittäin huonosti pestyä sellaista;)?


      • rikas rakas köyhä va
        Hullu tilanne kirjoitti:

        Aivan, on hauskaa olla rikas ;D

        Liityn tähän porukkaan! Meillähän on varaa palkata oma stand-up-koomikko privaatisti ja saamme nauraa hänelle eikä köyhästi toisten kustannuksella. Köyhillä halvat huvit,,rikkailla varaa valita :-)


      • 2. salvarakas
        varaa nauruun :D kirjoitti:

        Itse asiassa oon salavarakas ja ei oo kalavale :D

        Naurattaa aina vaan enemmän kun eräät tietäisivät....

        Naurakko partaas ku toinen kehuskelee velkasella käytetyllä merkkiautollaan :-D Kuules se o se paras juttu salavarakkuues et saa voivotel muiden kans rahahuolistaa ettei vaan paljastu, köyhän esittäminen o niin hauskaa. :-))).


      • 2. salavarakas
        2. salvarakas kirjoitti:

        Naurakko partaas ku toinen kehuskelee velkasella käytetyllä merkkiautollaan :-D Kuules se o se paras juttu salavarakkuues et saa voivotel muiden kans rahahuolistaa ettei vaan paljastu, köyhän esittäminen o niin hauskaa. :-))).

        Ny nauran ittelleni :-D. Ei salvarakas kuiteskaa


      • ;;;
        varaa nauruun :D kirjoitti:

        Itse asiassa oon salavarakas ja ei oo kalavale :D

        Naurattaa aina vaan enemmän kun eräät tietäisivät....

        eräät saattavat tietää. :D


      • varaa nauruun :D
        ;;; kirjoitti:

        eräät saattavat tietää. :D

        Tuskin tietää sillä oli keksitty juttu tai sitten ei tai oli sittenkin vai oliko sittenkään :D

        Palsta luonne nääs koskaan ei voi olla varma mikä aitoa mikä ei hahahaaaa :))


    • Nice*

      :)

    • :::

      Hyvä :) Naurakaa vain.
      En viitti tänne kirjoitella ihan asiaa, koska täällä on niitä tulkitsijoita ja kyttääjiä ihan todistetusti.
      Teksteistäni ei voi laskea 1 1=2. Se on ihan vaan yksityisyyden varjelemista.
      Jos joku haluaa muhun tutustua, tulkoot tutustumaan oikeassa elämässä. Tämä ei ole oikeaa elämää, joten tätä kautta ei voi tutustua.
      Myönnän kirjoittavani valheita. Teen sen netissä anonyymisti, koska oikeassa elämässä olen liiankin rehellinen.

      • Heräsi kysymys

        Oliko tuokin vale ?


      • :::
        Heräsi kysymys kirjoitti:

        Oliko tuokin vale ?

        Hyvä kysymys, sen tietää ken tietää... ;D


      • Heräsi kysymys
        ::: kirjoitti:

        Hyvä kysymys, sen tietää ken tietää... ;D

        Hyvä vastaus, palstalle tyypillinen. Kertoo palstan luonteen.


      • :::
        Heräsi kysymys kirjoitti:

        Hyvä vastaus, palstalle tyypillinen. Kertoo palstan luonteen.

        Ajatusten kaatopaikka, sellainen aivojen narikka, jossa voi hengata hetken aina aika ajoin... pahe, josta pitäis päästä eroon...


      • Heräsi kysymys
        ::: kirjoitti:

        Ajatusten kaatopaikka, sellainen aivojen narikka, jossa voi hengata hetken aina aika ajoin... pahe, josta pitäis päästä eroon...

        Sama täällä, ajatus.


    • tunnen kaikki

      niin ne kaikki muutkin tekevät, ette ole siinä mielessä kovinkaan erikoisia.

    • ....................

      Arvasin niin olevan...luottamus..:(

    • arhorf

      Tiedän sen ajattelen ettei ole muuta ulospääsyä kuin itsemurha kiitos teille.

    • HekoHeko

      Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys :D

      • :::

        Niinhän ne jotkut sanoo.
        Ite nauran parhaiten hyvässä seurassa. Se on parasta lääkettä.


      • Ootte
        ::: kirjoitti:

        Niinhän ne jotkut sanoo.
        Ite nauran parhaiten hyvässä seurassa. Se on parasta lääkettä.

        varmasti ihan kuolettavan hyvää seuraa keskenänne ;)


    • höpö höpö

      Totta puhuen ei ketään kiinnosta niin paljoa että vaivautuisi edes nauramaan.

    • Naurattaa ihan

      Tuutteko haudallekin tuomaan kukkia? Voitte vielä siinä nauraa loppunaurut..

      Alko mun hymy hyytyä noin kaksinaamaisten kusipäiden edessä niin voi vielä voimat tässä ehtyä.

      Paitsi että tiedän mikä sinua eniten satuttaisi. Ei se että sinulle tapahtuisi jotain vai olisiko läheisellesi...........?

    • ;;;;

      Kaikissa ihmisissä on jotakin hyvää, teissäkin. Miksi minä täällä liikuskellessani
      lähtisin teitä haukkumaan, vaikka huomaankin vedätystä. Olaan leikissä
      mukana loppuun asti.

      Olemme varmaan oppineet toistamme jotakin, aina sieltä rivien välistä jotain pystyy lukemaan. Pidän itseironiasta, eikä tunnu pahalta vaikka naurukuoroon liittyisi pari kolme tyyppiä lisää.

      Toivon, että piditte reissua hyvänä ja meistä voi tulla entistä paremmat ystävät irl.
      Luottoystävät, kuka tietää....enemmänkin? :) Tsemppiä!!

      • ;;;;

        Muutin asettelua ettei ihan se täällä "paljavasti" käyttämäni tulisi ilmi.
        Saatte miettiä.....


    • sivullisen täällä

      Toisille nauraminen on lapsellista ja typerää. Toisten kanssa nauraminen on hauskaa. Ootte vielä siinä iässä, aikuisena ymmärrätte paremmin.

      • toinen sivullinen

        ihan samaa mietin tätä ketjua lukiessa. Vaikken ole ihan teini-ikäinen enää, niin en saa kyllä ainoataan tilannetta mieleeni, jossa olisin nauranut jollekin selän takana. Yhdessä nauraminen naurun kohteen ollessa mukana, on tosiaan paljon hauskempaa.


    • Olin kuolla

      ja se opetti karsimaan typeryydet.

      Minua ei naurata kiusaaminen, henkinen väkivalta, ilkeät pikkusutkautukset ja toisten aliarviointi tai kyykyttäminen. Eikä palstapiruilut.

      t: nainen

    • kehtaa ees tunnustaa

      Kyllä mä sen tiedän. Jo monta vuotta sitten kaveris kertoi että olitte porukalla nauraneet minulle, mutta samapa tuo. Naurakaa niin paljon kuin siulu sietää jos siitä saatte paremman mielen.

    • Flowers of Romance

      Ostan ehkä Porschen ja lähden koko kesäksi ajelemaan. Tällainen ajatus on käynyt mielessä, mutta voihan sitä ajella muunkin merkkisellä autolla? Onko Porsche ihan välttämätön, kun ajetaan öisin ja haaveillaan blondin kanssa?

      • Hänen vuoksi

        Joskus voi ajaa myös moottoripyörällä, jos hän haluaa.


      • Moottoripyörä on

    • ihan oikeastihan

      naurajia on vain -yllätys,yllätys - tasan yksi. Aloittaja ja hänen kaikki sivupersoonansa, josta on useinkin täällä mainittu. Ei mennyt varmaan monellakaan läpi tämä ja ketjun aloittajaa vastauksineen ei ole kovin vaikea tunnistaa. :D

      • Tuu..

        Maritahan on kehuskellut kaikille jallittavansa erästä rahamiestä ja syö kuulemma sen ukon kökkää rahasta.
        odottaa saavansa kuulemma rahaa ja lahjoja, sitten häipyy ukkonsa kainaloon.


    • Sylikkäin keinuen

      Suunniteltiin jo hieman mahdollisia paikkoja. Myös laivoilla seilataan rauhallisesti keinuen, hitaita tanssien, kunnes nukahdetaan sylikkäin.

    • Onnittele mua

      siitä että näet 40 ikävuoden livenä, sillä muuten elämäsi ois hyytyny 35 ikäisenä.

      • justjust...

        Aj aplla on muitakin auttajia ollut. Mua nauratti myös kun sun mielenterveys petti ja
        Jouiduit lääkkeitä syömään. Lääkkeet on vaikuttanut varmaan kun pystyt nauraan taas. Onneksi olkoon, nauretaan yhdessä.


    • oppilaat

      taitaa tehdä pilaa opettajan kustannuksella. ;)

    • Näin näin ja yhtyen

      Hän rakastaa ja minä rakastan. Tämä on rakkaustarina kahden ihmisen. Vain hän on tärkeä ja minä hänelle. Olemme kuin Kuu ja Aurinko. Kun toinen laskeutu, toinen nousee. Näin, näin yhtyen…;)

      • toi kuullostaa

        ihan paskanjauhaja AP:ta!:(yök


    • yksuuno

      No kiva, sullahan onkin varaa nauraa. ;D

    • niinppä

      Jos olisin eileen kuollu,
      en olisi tuotakaa tienny.

    • .....

      eikä pidennä.

    • Tuulaaaaaaaaa

      Jokos se lentää, vai ajeleeko välillä motskarilla?

    • eye_of_a_tiger

      Naurusta saa ryppyjä, olet ne ansainnut !

    • Aikavähävarainenn

      Tyhmeliinien ketju. Aloin voida pahoin.

    • tottakai

      Toivottavasti kohtalo on teille suopea.

    • Ompayllättävän

      positiivinen asenne teillä, jatkakaa samaa rataa!

    • hiirulainen

      Kuulostaa ilkeämieliseltä, juoppohullujen idioottien sekoilulta.
      Jos kyse on musta, niin sama se, juokaa vaikka kusta.

      • hillevii

        Tämä loru sai minut ihan vilpittömästi nauramaan :D


    • rrr-

      Pus <3 Ihanaa :D

    • Sananlaskut

      Pilkka voi tullakin omaan nilkkaan. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, hän itse siihen lankeaa.

    • Hupsuttelee

      Ai jaa. Rakkaudessa on paljon naurettavaa kuten esim. se että ihminen tekee itsestään naurettavan :)

    • elämäonih

      Sepäs ei vaikuta mun ajatuksiini mitenkään. Olen huumorintajuinen, en sävähdä ihan pikkujutuista. Susta ja teistä se kertoo kyllä omaa tarinaa. Jokainen on katsos omanlaisensa.

      Sitäpaitsi nautin olla narri. Yksi parhaita puoliani.

      • elämäonih

        Oikeestaan en usko että juuri mun ne on nauranut, sillä eihän sen jutun pitäny olla mitenkään naurettava tai milläänlailla merkityksellinen. Luulen että saattavat hyvinkin olla hyvin tosikkoja.


    • niintekeevain

      P*O*O*R
      L*O*S*E*R*S
      L*I*K*E
      Y*O*U*!*!*!

    • DeepTisko

      Tosi on. Naurattaa se ja nauru tekee hyvää.Kokemusta on. Super kevät tulossa. Nahkanunna antaa palaa.

      • imgoingtoenjoy

        antaa palaa vaan beibeseni, kasva vihdoin ehkä aikuiseks!


      • Imgoingtoenjoy

        Oh light my fire beibeseni, saattaa olla että aikuistutkin vihdoin.


    • pakkotunnustaa

      et

      voi, vitt :DDD

      aika hupaa.

    • 01010101010101

      Ap:n on syytäkin nauraa mielipuolosesti, sellainen ku hän on.

    • vieläkinkö

      En usko että se mies nauraa mulle, niin tyhmä hän ei voi olla, Hänen kavereilla on ollut jännittämistä ja naurun aihetta. Pääasia että naurattaa.

    • hahahaaaa

      Olen siis kuuluisa koska minusta puhutaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe