En jaksa enää edes itkeä.

Surulline

Olen 16v tyttö. Olen niin väsynyt tähän kaikkeen että en jaksa enää edes itkeä. Minusta tuntuu että kaikki muut kaverini menee elämissään eteenpäin mutta minä pysyn paikoillani. Minun murheet saattaa kuulostaa pieniltä mut nämä kaikki on mulle raskaita. Pää-asiassa mulla on kaikki hyvin että olen terve ja niin on myös läheiseni. Mutta minulla on mm. todella huono itsetunto ja tunnen itseni niin rumaksi. Tämä ei ole mitää teinien lissuttelua että omg mun naamassa on finni, vaan mulla on oikeesti niin huono olla itseni kanssa että se rajottaa mun elämää. Ja koska mulla on huono olo itseni kanssa sen seurauksena olen todella ilkeä mm. Äidilleni. Mun koulu menee todella huonosti ja lintsaan usein ja kokeita kasaantuu enkä tiedä miten selviän niistä. Mulla on todella huono olla itseni kanssa ja vaikka yritän sitä epätoivoisesti parantaa jokin saan mut aina takasin alas. Mun elämä on yhtä vuoristo rataa mutta en ole oikeastaa koskaan ollut kunnolla onnellinen. Mulla on myös huono omatunto siitä miten kohtelen läheisiäni ja tuotan pelkkää pettymysä.

6

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eheth

      Jos menisit kouluterveydenhoitajan juttusille.

    • nainen91.

      Mene ihmeessä koulusi kautta ensin terveydenhoitajan, ja sitä kautta psykologin/kuraattorin tms. juttusille. Ja todella toivon, että sinulle tullaan olemaan ymmärtäväisiä ja ystävällisiä. Jos vastassasi on joku v-ttuileva ihminen, niin hae apua muualta (terveyskeskus, kriisikeskus tms.).

      Se, että on paha olo kokoajan, ei ole normaalia. Se, että joutuu ajattelemaan, että on taakka muille, ei ole normaalia. Sinä tarvitset ja ansaitset aikuisen ammatti-ihmisen apua, että voisit taas elää sellaista elämää joka ei satu. Sinä olet ansainnut sen.

      Jaksamisia, ja kerro mitä sinulle kuuluu. Minä haluaisin tietää.

      • Kaudjdl

        Kiitos todella paljon vinkistä (:


    • ihmisiä olemme

      Voisit myös puhua äidilles reilusti, että kärsit jälkeen päin. että olet ollut ilkeä. Silloin äitikin osaisi ymmärtää sinua paremmin ja ei pahoittaisi mieltään. Samalla oppii myös anteeksipyytämisen ja sopimisen taitoa.

      • Slakaj

        Olen puhunit hänelle siitä ja hän ymmärtää ja antaa anteeksi, mutta jostain syystä vähän ajan kuluttua toistan samat virheet.


    • tunni

      Ei paha muutu hetkessä hyväksi sopeutuminen on aina vaikeaa vanhat tottumukset vetävät aina puoleensa koska tutun luo on helppo palata vaikka se olisi pahaa, koska silloin meidän ei tarvitse muutaa käyttäytymis malliamme ja tiedämme mitä vastassa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe