Miehen ikä ja ulkonäkö merkitsee vähiten (sis.esim.)

Ex PUA

Tai ainakin se on se suurin muuttuja, mistä voidaan "neuvotella" ja tinkiä.

Vain harvat naiset haluavat kaunista miestä, sillä hehän eivät ole lesboja.

Siitä saammekin tämän kertaisen esimerkin käyntiin.

Olen nyt viettänyt rauhaisaa viikonloppua, ja sen kunniaksi olen mm. lenkkeillyt ja käynyt kahvilla siinä sivussa.

Kahvilla ollessani sinne tulee mies ja nuori nainen.

Tämä nainen on alle 20 tai juuri sen verran täyttänyt. Ja näyttää totta kai melko makoisalta.

Mies sen sijaan ei ihan mennyt sarjaan "miesmallit" ja muut cinderellat.

Sen sijaan sillä oli tuuheat kulmatkarvat, pulipää, pulska kehonrakenne ja se lenkutti.

Ne tulivat istumaan lähistölleni.

Ja jos pupet ja nämä "sosiaaliset älyköt" ovat puhuneet "sosiaalisista taidoista", ja siitä miten naista pitää osata puhutella, niin voin myös itse puppekoulutuksen saaneena vain todeta, että tässä tapahtui jotain mikä oli kaikkia oppikirjoja vastaan:

- Mies puhui pääasiassa, nainen kuunteli
- Mies käytti rumaa kieltä
- Mies puhui ns. miesten juttuja esim. siinä haukkui muita ("huono itsetunto!!" "sä oot vaan katkera!!" - eivät tulleet hänen pikkuböönänsä suusta, miksi eivät?)

Eli ei puhettakaan mistään "sosiaalisista taidoista" joiden puuttumisesta syytetään miehiä.

Tyttönen kuunteli kiltisti, välillä sanoi jotain väliin ja ei koittanut edes vaihtaa aihetta. Sitävastoin hän jopa korjaili hiuksiaan ja ehosti itseään - kiinnostuksen merkki, toisaalta hän myös risti jalkojaan.

Sattumalta luin samalla the red pill-artikkeleja ja keskusteluja kännykästäni tuon tapahtuessa, ja mietin että mikähän saattaisi olla tämän selitys.

Rupesin miettimään palstatotuuksien mukaisesti että mahtakoisi tuolla sällillä olla rahaa ja statusta. Ainakaan se ei ollut pukeutunut mitenkään hyvin, päinvastoin samalla tavoin kuin joku pukeutuisi kotonaan.

He lähtevät minua ennen.

Juon kahvini, ja lähden hetken päästä.

Ne ovat pihalla, polttelevat tupakkaa, miehen MERSUN vieressä.

Se ei tosin ollut kovinkaan uusi, mutta silti, se oli mersu.

Siinä oli vaikea välttäää hymähdystä ja pään pudistelua.

Palstalaiset, mitä muuten veikkaatte, litiseeköhän siellä hypergaminen kiimavittu tänä yönä, KOKO RAHAN edestä? (pun intended)

95

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Niin, olen saanut ihan pelkän auton puuttumisenkin takia joskus naiselta pakit.

    • påpåpåpåp

      Elämässä on lukuisia sattumia, muuttujia ja olosuhteita, eikä se ole muutenkaan mustavalkoista. Usein riittää että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

      • luglug

        Mutta rikkaat sattuu olemaan useammin oikeassa paikassa oikeaan aikaan.


      • Naisasialooseri.

        Ei oikeassa paikassa oikeaan aikaan vaan oikeana henkilönä väärässäkin paikassa. ATM on ihan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta vääränä henkilönä.


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei oikeassa paikassa oikeaan aikaan vaan oikeana henkilönä väärässäkin paikassa. ATM on ihan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta vääränä henkilönä.

        Jos on YTM tai nainen, niin voi löytää puolison ihan mistä tahansa. Eräs nainen kertoi löytäneensä miehen bussipysäkiltä. Kysyin että miten tämä tapahtui. Nainen sanoi että mies vaan tuli juttelemaan hänelle. Eli hänen ei tarvinntu tehdä asian eteen mitään. Eikä olisi varmasti uskaltanutkaan tehdä aloitetta. Kaikki vain tapahtui. YTM: kavereitani on naiset iskeneet mm. puistossa, kirjastossa, bussissa, työpaikalla, seminaarissa, uimahallissa. Eli kun on oikeanlainen henkilö, niin ihan sama missä paikassa on.

        Itse olen koittanut löytää naista monesta paikasta. Mutta koska olen ns. väärä henkilö, niin nämä ns. oikeat paikat kuten yökerhot, risteilyt, nettitreffit tai illanvietot ystävien seurassa eivät edistä asiaa mitenkään. Yhtä vähän löydän niistä naisia kuin väärästä paikasta (naisen löytämisen kannalta) eli vaikka kotona kirjaa yksin lukien.


      • påpåpåpåp
        luglug kirjoitti:

        Mutta rikkaat sattuu olemaan useammin oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

        Mitäs väliä sillä on?


      • påpåpåpåp
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei oikeassa paikassa oikeaan aikaan vaan oikeana henkilönä väärässäkin paikassa. ATM on ihan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta vääränä henkilönä.

        On tai ei, siinä sen kummempaa ole.


    • Eli näit yhden tapauksen jossain kahvilassa ja sen perusteella vedit taas johtopäätöksesi?

      Ok, asia selvä! Tämän on pakko olla kaikenkattava totuus.

      Toisaalta joo... Voidaanhan me vetää niitä johtopäätöksiä niistä jääkiekkoilija/missi jutuistakin. Täytyy olla liigatason jääkiekkoilija saadakseen missitasoisen naisen tai missitasoinen nainen saadakseen jääkiekkoilijan. Eiköhän jokaisen miehen kannattaisi ruveta jääkiekkoilijaksi ja jokaisen naisen pitäisi osallistua missikilpailuun. Sillä on ongelma ratkaistu. Ne jotka ei pärjää, ne kaasutetaan tai jotain...

      • Ex PUA

        Pitihän se arvata. Genio saapui puolustamaan neitokaisten kunniaa. :D

        Tuo on itse asiassa toinen tapaus tuossa kahvilassa, missä ei ihan "ulkonäkö ja sosiaaliset taidot"-teoria toimi.

        Mutta pointtinani on, että tuo todistaa osaltaan sen ilmiön, mistä olemme palstalla puhuneet.

        Ja mitä tulee jääkiekkoiluesimerkkiin, niin jätän tähän kysymyksen tavoin, kaksi nimelä ja ne ovat: M. Granlund ja S.Sieppi.

        ;)


      • Ex PUA kirjoitti:

        Pitihän se arvata. Genio saapui puolustamaan neitokaisten kunniaa. :D

        Tuo on itse asiassa toinen tapaus tuossa kahvilassa, missä ei ihan "ulkonäkö ja sosiaaliset taidot"-teoria toimi.

        Mutta pointtinani on, että tuo todistaa osaltaan sen ilmiön, mistä olemme palstalla puhuneet.

        Ja mitä tulee jääkiekkoiluesimerkkiin, niin jätän tähän kysymyksen tavoin, kaksi nimelä ja ne ovat: M. Granlund ja S.Sieppi.

        ;)

        Mitä kunniaa?

        Minua lähinnä ihmetyttää sinun rajoittunut näkökenttä. Näet vaan sen, minkä haluat nähdä ja suljet silmäsi kaikelta muulta mitä ympärilläsi on.


      • Ex PUA
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mitä kunniaa?

        Minua lähinnä ihmetyttää sinun rajoittunut näkökenttä. Näet vaan sen, minkä haluat nähdä ja suljet silmäsi kaikelta muulta mitä ympärilläsi on.

        Minähän kerroin sen mitä siinä tapahtui?

        Samoin, et ottanut kantaa Grandlundin ja Siepin tapaukseen.

        Ehkä se oli vain sattumaa, että kaikista tuon ikäisistä lätkänpelaajista, juuri "ilmaveivi-granlund" pääsi näyttämään Siepille vähän muunlaistakin veiviä?


      • Myös itseäni
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mitä kunniaa?

        Minua lähinnä ihmetyttää sinun rajoittunut näkökenttä. Näet vaan sen, minkä haluat nähdä ja suljet silmäsi kaikelta muulta mitä ympärilläsi on.

        Muita täällä taas ihmetyttää tuon jatkuva tapasi inttää vastaan silloin kun puhutaan asioista jotka on havaittavissa tuolla oikeassa elämässä. Mitään mutu-tietoa se ei ole. Näkeehän sen selvästi miten aina puolustelet naisia, ihan silkasta puolustelemisen halusta ja ikäänkuin tarkoituksella olet eri mieltä nimimerkin Ex PUA kanssa.


      • qwe+zxg+asd

        On todennäköistä että missit ja lätkänpelaajat pyörivät samoissa ympyröissä joten tietysti he myöskin pariutuvat todennäköisemmin. Ongelma tulee silloin jos haluaa jotakin oman piirinsä ulkopuolelta, kuten monet tuntuvat tekevän.


      • luglug

        Ainakin puolet pojista haaveilee huippujääkiekkoilijan urasta ja jokainen nainen olisi missi jos pystyisi joten en ymmärrä miksi vähättelet näitä asioita sarkastisesti. Tai siis mitä useammin luen viestisi sitä vähemmän ymmärrän mitä yrität edes sanoa.


      • Ex PUA kirjoitti:

        Minähän kerroin sen mitä siinä tapahtui?

        Samoin, et ottanut kantaa Grandlundin ja Siepin tapaukseen.

        Ehkä se oli vain sattumaa, että kaikista tuon ikäisistä lätkänpelaajista, juuri "ilmaveivi-granlund" pääsi näyttämään Siepille vähän muunlaistakin veiviä?

        Hmmm...

        Mistä tässä nyt, jonkun verran eläneenä ja yhdessä sun toisessa piirissä pyörineenä, kertoisi?

        Joo, jos vaikkapa Itä-Helsingistä. Menet siellä baariin. Siellä on aina samat naamat(lauma). On miehiä ja naisia. Sellaista perus Idän jubinaa. Laumassa on selvä hierarkia. Sellainen kovaääninen baariapina on juuri se, mistä moni baarinainen viehättyy. Voisihan sitä ajatella, että kaikki naiset haluaa juuri samanlaisen miehen niissä ympyröissä. Miksi ei? Ne ovat kuitenkin aika näkyviä ja äänekkäitä tapauksia, joihin huomio kiinnittyy siellä. Helppo vetää sen perusteella johtopäätökset. Mutta... Kun menee baarista ulos, huomaa et siellä Idässä on aika paljon taloja missä asuu aika paljon muitakin ihmisiä joista helvetin moni on pariutunut ja perheenkin perustanut. Onkohan niitä jokaisen parin maskuliininen puoli sellainen Idän perus Baarikingi, jonka kaikki Idässä asuvat naiset haluavat? En tiedä. Mutta kun menee vaikkapa kauppaan, jonnekin sittariin tai prismaan, on se näky ihan jotain muuta mitä voisi baarikokemusten perusteella luulla...

        Tai ehkä kerron jotain muusikkopiireistä, joissa tullut enemmän hengailtua joskus 90-luvulla. Sielläkin olisi voinut tehdä helpon johtopäätöksen sen äänekkään ja näkyvän vähemmistön perusteella. Silloin piti olla miehellä musta pitkä tukka mielellään, kajalit levinneenä, nahkahousut, buutsit yms. Ja toki jonkinlainen soittotaitokin olisi auttanut asiaa, mutta se ei ollut niin välttämätöntä kunhan osas esittää musiikkoa. Niilläkin kavereilla kävi flaksi suht helposti, mutta... Mutta kun asiaa tarkasteli lähemmin, flaksi kävi aina samojan pienen piirin naisten kanssa. Ja niihin musiikkopiireihinkin mahtuu muitakin kuin niitä edellä kuvailemiani tyyppejä.

        Tai ehkä kerron jotain vaikkapa Kalliosta. Kalliossakin voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että saadakseen naisen Kalliossa, pitää olla hipsteri jos sattuu pyörimään Kalliossa johonkin ulkoilmatapahtuman aikaan. Mutta onko se nyt kuitenkin niin mustavalkoista. Kallion kaduilla kun dallaa ja katsoo ympärilleen, näkee kyllä ihan jotain muuta. Näkee kaikenlaisia pareja, mutta sinun kuvailemia hyvin vähän....

        Joten kumpaa mä nyt oikein tässä uskoisin? Sinua ja sinun teoriaasi minkä loit sen yhden kahvilatapauksen perusteella tai itse näkemääni ja kokemaani vähän siellä sun täällä?

        Ps. Minä olen esimerkiksi kävelevä esimerkki, mikä rikkoo jokaisen täällä esittämäsi pariutumiskaavan. Mutta jostain syystä en lähde sen perusteella luomaan sitä kaikenkattavaa Totuutta. Miksiköhän...?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Hmmm...

        Mistä tässä nyt, jonkun verran eläneenä ja yhdessä sun toisessa piirissä pyörineenä, kertoisi?

        Joo, jos vaikkapa Itä-Helsingistä. Menet siellä baariin. Siellä on aina samat naamat(lauma). On miehiä ja naisia. Sellaista perus Idän jubinaa. Laumassa on selvä hierarkia. Sellainen kovaääninen baariapina on juuri se, mistä moni baarinainen viehättyy. Voisihan sitä ajatella, että kaikki naiset haluaa juuri samanlaisen miehen niissä ympyröissä. Miksi ei? Ne ovat kuitenkin aika näkyviä ja äänekkäitä tapauksia, joihin huomio kiinnittyy siellä. Helppo vetää sen perusteella johtopäätökset. Mutta... Kun menee baarista ulos, huomaa et siellä Idässä on aika paljon taloja missä asuu aika paljon muitakin ihmisiä joista helvetin moni on pariutunut ja perheenkin perustanut. Onkohan niitä jokaisen parin maskuliininen puoli sellainen Idän perus Baarikingi, jonka kaikki Idässä asuvat naiset haluavat? En tiedä. Mutta kun menee vaikkapa kauppaan, jonnekin sittariin tai prismaan, on se näky ihan jotain muuta mitä voisi baarikokemusten perusteella luulla...

        Tai ehkä kerron jotain muusikkopiireistä, joissa tullut enemmän hengailtua joskus 90-luvulla. Sielläkin olisi voinut tehdä helpon johtopäätöksen sen äänekkään ja näkyvän vähemmistön perusteella. Silloin piti olla miehellä musta pitkä tukka mielellään, kajalit levinneenä, nahkahousut, buutsit yms. Ja toki jonkinlainen soittotaitokin olisi auttanut asiaa, mutta se ei ollut niin välttämätöntä kunhan osas esittää musiikkoa. Niilläkin kavereilla kävi flaksi suht helposti, mutta... Mutta kun asiaa tarkasteli lähemmin, flaksi kävi aina samojan pienen piirin naisten kanssa. Ja niihin musiikkopiireihinkin mahtuu muitakin kuin niitä edellä kuvailemiani tyyppejä.

        Tai ehkä kerron jotain vaikkapa Kalliosta. Kalliossakin voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että saadakseen naisen Kalliossa, pitää olla hipsteri jos sattuu pyörimään Kalliossa johonkin ulkoilmatapahtuman aikaan. Mutta onko se nyt kuitenkin niin mustavalkoista. Kallion kaduilla kun dallaa ja katsoo ympärilleen, näkee kyllä ihan jotain muuta. Näkee kaikenlaisia pareja, mutta sinun kuvailemia hyvin vähän....

        Joten kumpaa mä nyt oikein tässä uskoisin? Sinua ja sinun teoriaasi minkä loit sen yhden kahvilatapauksen perusteella tai itse näkemääni ja kokemaani vähän siellä sun täällä?

        Ps. Minä olen esimerkiksi kävelevä esimerkki, mikä rikkoo jokaisen täällä esittämäsi pariutumiskaavan. Mutta jostain syystä en lähde sen perusteella luomaan sitä kaikenkattavaa Totuutta. Miksiköhän...?

        "Ps. Minä olen esimerkiksi kävelevä esimerkki, mikä rikkoo jokaisen täällä esittämäsi pariutumiskaavan. Mutta jostain syystä en lähde sen perusteella luomaan sitä kaikenkattavaa Totuutta. Miksiköhän...?"

        Johtuisikohan siitä, että tiedät etteivät asiat ole koskaan mustavalkoisia.


      • femnerd kirjoitti:

        "Ps. Minä olen esimerkiksi kävelevä esimerkki, mikä rikkoo jokaisen täällä esittämäsi pariutumiskaavan. Mutta jostain syystä en lähde sen perusteella luomaan sitä kaikenkattavaa Totuutta. Miksiköhän...?"

        Johtuisikohan siitä, että tiedät etteivät asiat ole koskaan mustavalkoisia.

        Onhan sitä mustavalkoistakin maailmaa ihan riittävästi. Minä vaan näen sen kaiken mustavalkoisuuden joukossa värejäkin.


      • Ex PUA
        Genio.Mente kirjoitti:

        Hmmm...

        Mistä tässä nyt, jonkun verran eläneenä ja yhdessä sun toisessa piirissä pyörineenä, kertoisi?

        Joo, jos vaikkapa Itä-Helsingistä. Menet siellä baariin. Siellä on aina samat naamat(lauma). On miehiä ja naisia. Sellaista perus Idän jubinaa. Laumassa on selvä hierarkia. Sellainen kovaääninen baariapina on juuri se, mistä moni baarinainen viehättyy. Voisihan sitä ajatella, että kaikki naiset haluaa juuri samanlaisen miehen niissä ympyröissä. Miksi ei? Ne ovat kuitenkin aika näkyviä ja äänekkäitä tapauksia, joihin huomio kiinnittyy siellä. Helppo vetää sen perusteella johtopäätökset. Mutta... Kun menee baarista ulos, huomaa et siellä Idässä on aika paljon taloja missä asuu aika paljon muitakin ihmisiä joista helvetin moni on pariutunut ja perheenkin perustanut. Onkohan niitä jokaisen parin maskuliininen puoli sellainen Idän perus Baarikingi, jonka kaikki Idässä asuvat naiset haluavat? En tiedä. Mutta kun menee vaikkapa kauppaan, jonnekin sittariin tai prismaan, on se näky ihan jotain muuta mitä voisi baarikokemusten perusteella luulla...

        Tai ehkä kerron jotain muusikkopiireistä, joissa tullut enemmän hengailtua joskus 90-luvulla. Sielläkin olisi voinut tehdä helpon johtopäätöksen sen äänekkään ja näkyvän vähemmistön perusteella. Silloin piti olla miehellä musta pitkä tukka mielellään, kajalit levinneenä, nahkahousut, buutsit yms. Ja toki jonkinlainen soittotaitokin olisi auttanut asiaa, mutta se ei ollut niin välttämätöntä kunhan osas esittää musiikkoa. Niilläkin kavereilla kävi flaksi suht helposti, mutta... Mutta kun asiaa tarkasteli lähemmin, flaksi kävi aina samojan pienen piirin naisten kanssa. Ja niihin musiikkopiireihinkin mahtuu muitakin kuin niitä edellä kuvailemiani tyyppejä.

        Tai ehkä kerron jotain vaikkapa Kalliosta. Kalliossakin voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että saadakseen naisen Kalliossa, pitää olla hipsteri jos sattuu pyörimään Kalliossa johonkin ulkoilmatapahtuman aikaan. Mutta onko se nyt kuitenkin niin mustavalkoista. Kallion kaduilla kun dallaa ja katsoo ympärilleen, näkee kyllä ihan jotain muuta. Näkee kaikenlaisia pareja, mutta sinun kuvailemia hyvin vähän....

        Joten kumpaa mä nyt oikein tässä uskoisin? Sinua ja sinun teoriaasi minkä loit sen yhden kahvilatapauksen perusteella tai itse näkemääni ja kokemaani vähän siellä sun täällä?

        Ps. Minä olen esimerkiksi kävelevä esimerkki, mikä rikkoo jokaisen täällä esittämäsi pariutumiskaavan. Mutta jostain syystä en lähde sen perusteella luomaan sitä kaikenkattavaa Totuutta. Miksiköhän...?

        Sinä yrität nyt tehdä selvästi todisteesta yksittäistapausta, vaikka asia on juuri päinvastoin, sillä sehän vain todistaa kaiken sen mitä on kerrottu naisten hypergamiasta.

        Samoin jokainen voi kutsua itseään täällä ytmiksi, ei se vielä todista mitään, ja vaikka minä kutsun itseäni ketmiksi, niin on minullakin ollut ytmihetkeni - mutta pidän niitä vain poikkeuksina säännöstä.

        Nuoret ja kauniit naiset, jotka ovat paljon paremmalla statuksella kuin minä, ja olenpa ollut saatilla myös erään esimiesasemassa olevan naisen kanssa jne. Mutta tuo ei muuta sitä, että nuo ovat vain poikkeuksia jotka vahvistavat säännön.

        Vastapainoksi pitää katsoa myös asian suhteellista puolta.

        En oikein usko, että sinun kokemuksesi ovat koskaan verrattavissa siihen, että 90 vuotias miljonääri saa nuoren povipommin vaimokseen.

        Yleensä lähes aina on vakiona, että tavallinen tallaaja aisurin tavoin lipittää ytmien jäännöksiä, ja vieläpä itseään alempitasoiselta naiselta.

        Se on täysin maailmalla havaittava fakta, joka ei riipu sinun tai minun kokemuksista.


      • kylllästynyt
        Myös itseäni kirjoitti:

        Muita täällä taas ihmetyttää tuon jatkuva tapasi inttää vastaan silloin kun puhutaan asioista jotka on havaittavissa tuolla oikeassa elämässä. Mitään mutu-tietoa se ei ole. Näkeehän sen selvästi miten aina puolustelet naisia, ihan silkasta puolustelemisen halusta ja ikäänkuin tarkoituksella olet eri mieltä nimimerkin Ex PUA kanssa.

        Jos joku tällä palstalla on tarkoituksella eri mieltä niin se on ex pua.. inhoaa naisia yli kaiken ja käyttää kaiken havainnointinsakin pelkkien huonojen asioiden löytämiseen naisissa..


      • Turhaa jupinaa
        kylllästynyt kirjoitti:

        Jos joku tällä palstalla on tarkoituksella eri mieltä niin se on ex pua.. inhoaa naisia yli kaiken ja käyttää kaiken havainnointinsakin pelkkien huonojen asioiden löytämiseen naisissa..

        Sinä olet tuota mieltä ainoastaan siksi ettei hänen totuudenmukaiset viestinsä miellytä sinua. Olen monta kertaa nähnyt tällä palstalla miten Ex PUA käyttäytyy kohteliaasti ja on ollut samaa mieltä jonkun kirjoittajan kanssa mutta ettehän te valittajat sitä tietenkään huomaa.


      • Turhaa jupinaa kirjoitti:

        Sinä olet tuota mieltä ainoastaan siksi ettei hänen totuudenmukaiset viestinsä miellytä sinua. Olen monta kertaa nähnyt tällä palstalla miten Ex PUA käyttäytyy kohteliaasti ja on ollut samaa mieltä jonkun kirjoittajan kanssa mutta ettehän te valittajat sitä tietenkään huomaa.

        "Olen monta kertaa nähnyt tällä palstalla miten Ex PUA käyttäytyy kohteliaasti ja on ollut samaa mieltä jonkun kirjoittajan kanssa"

        http://replygif.net/i/431.gif


      • Haista vittus
        femnerd kirjoitti:

        "Olen monta kertaa nähnyt tällä palstalla miten Ex PUA käyttäytyy kohteliaasti ja on ollut samaa mieltä jonkun kirjoittajan kanssa"

        http://replygif.net/i/431.gif

        Et sinä femakkolehmä sitä tietenkään huomaa :D Ihan tarkoituksella jätät huomiotta ne viestit joissa nimimerkki Ex PUA on kiittänyt toista kirjoittajaa tai on kirjoittanut täysin asiallisesti.


    • Men Lover<3

      Aloittaja on oikeassa, liiallinen kauneus ja naismaisuus miehessä on luotaantyöntävää, olenkin aina huomannut että sellaisista miehistä pitävät naiset ovat todella miesmäisiä ja luultavasti kaappilesboja. Itse tykkään miehellä miehekkäistä, karskeista ja persoonallisista kasvoista. Lihaksikas vartalo miellyttää silmää eniten, ei ole mitään seksikkäämpää kuin treenatut käsivarret ja rintakehä ;) Esimerkkejä tällaisista miehistä on mm. Jason Statham. Siinä vasta on miesten mies, komea, seksikäs ja miehekäs.

      • Totta munassa

        Litisee ja lötisee niin että kuuluu naapuriin asti :) Nainen ja mies elämöivät kuin villiapinat ja mies panee naista niin että spermat roiskahtaa lakanoille. Aktin jälkeen nainen jää makaamaan sänkyyn uupuneena ja mies menee tupakalle :) Se mies on jyystärien jyystäri, oikea jännämies joka saa naisten vitut kostumaan pelkällä katseella.


      • 5+20

        Entäs semmoinen miehekäs kaljamaha?


    • Vitun huoria!!

      Kuinka jotkut akat jaksavat tänne kirjoitella pitkiä vitun romaaneja? Hankkikaa elämä!! HUORAT!!!

    • ktn-

      Kuulostaa keksityltä tarinalta. Samanlaiselta kuin ne facebookissa kiertävät jutut somalien vaunuista ja kultahampaista. Ihan itselle on tapahtunut, joo.

      • Ex PUA

        Täytyy sinunkin elää feministipropagandan maailmassa, jos noin lapsekas kieltämisen tila tulee päälle kun puhutaan tositapahtumista.


      • Sossu maksaa

        Hah nämä tällaiset tapaukset ovat ihan muuta kuin urbaalilegendaa :D Tiedän tuollaisia tapauksia useita joissa somaleilla on luksusoltavat muihin verrattuna.


    • 10+3

      No ei litise tollasesta miehestä!
      Itse en ole törmännyt kuvailemaasi tapaukseen (kerran näin 20v thain 40v miehen kans :-D ) mutta on täysin selvää että tapauksen naisella on joko
      heikko itsetunto (kelpaa kuka vaan)
      kamala köyhyys
      mielenterveysongelma
      Tai jokin muu asia pieles.
      Väittäisin että max 1% naisista voi kiihottua vanhoista miehistä. Heillä voi olla sellainen fetissi mutten pitäisi sitä kovin yleisenä
      Aasialaisista naisista nyt ei tarvitse edes puhua :-D

      • Ex PUA

        Siinä tapauksessa valtaosalla naisia on noi kyseiset oireet, sillä nainen on hypergaminen, kiimavittunsa vielä elukka, jonka pariutuminen perustuu rahalle ja statukselle. Kaappilesbot tai joukkosieluiset pintaliitäjät haluavat kauniin miehen. Nimittäin naiselle seksiäkin tärkeämpi on status, ja sitä ei kiinnosta kuka sen lompakon omistaa, kunhan vain kyseessä on paksu lompakko.


      • Ex PUA
        Ex PUA kirjoitti:

        Siinä tapauksessa valtaosalla naisia on noi kyseiset oireet, sillä nainen on hypergaminen, kiimavittunsa vielä elukka, jonka pariutuminen perustuu rahalle ja statukselle. Kaappilesbot tai joukkosieluiset pintaliitäjät haluavat kauniin miehen. Nimittäin naiselle seksiäkin tärkeämpi on status, ja sitä ei kiinnosta kuka sen lompakon omistaa, kunhan vain kyseessä on paksu lompakko.

        Mutta miksi kukaan ei näe sitten muuten 20 v.miljöönäristatusmiehellä 40 vuotiasta kurppaa? Kun taas on täysin yleistä, että jos mies pääsee rahan ja statuksen makuun, se vaatii itselleen sen mukaista vastinetta, jolloin 40-90 mies voi olla 20 vuotiaan seksipommin kanssa.


      • 6+12
        Ex PUA kirjoitti:

        Siinä tapauksessa valtaosalla naisia on noi kyseiset oireet, sillä nainen on hypergaminen, kiimavittunsa vielä elukka, jonka pariutuminen perustuu rahalle ja statukselle. Kaappilesbot tai joukkosieluiset pintaliitäjät haluavat kauniin miehen. Nimittäin naiselle seksiäkin tärkeämpi on status, ja sitä ei kiinnosta kuka sen lompakon omistaa, kunhan vain kyseessä on paksu lompakko.

        En oo koskaan päässy sisään siihen ajatteluun et rakastampa miestä ja vien sen rahat. Se on täysin moraalini vastaista touhua mutta niin toki tapahtuu kokoajan.
        Oleellista on se, että jos vaimo hoitaa yhteisiä lapsia kotona eikä käy töissä niin sillon tajuan että mies "maksaa korvausta". Tosin Nina Mikkosta lukuunottamatta taitavat nykysin olla ne naiset joka päivä harvemmassa jotka jäävät puolison suostumuksella kotiäideiksi.


      • 2+15
        Ex PUA kirjoitti:

        Mutta miksi kukaan ei näe sitten muuten 20 v.miljöönäristatusmiehellä 40 vuotiasta kurppaa? Kun taas on täysin yleistä, että jos mies pääsee rahan ja statuksen makuun, se vaatii itselleen sen mukaista vastinetta, jolloin 40-90 mies voi olla 20 vuotiaan seksipommin kanssa.

        Schumaherin vaimo on schumin ikänen kurppa joka on ollu aina schumin rinnalla. Ehkei ne parit ole niin esillä, tai niistä ei kiinnostuta lehdistössä kuten lasten raiskaajista


      • 2+16
        6+12 kirjoitti:

        En oo koskaan päässy sisään siihen ajatteluun et rakastampa miestä ja vien sen rahat. Se on täysin moraalini vastaista touhua mutta niin toki tapahtuu kokoajan.
        Oleellista on se, että jos vaimo hoitaa yhteisiä lapsia kotona eikä käy töissä niin sillon tajuan että mies "maksaa korvausta". Tosin Nina Mikkosta lukuunottamatta taitavat nykysin olla ne naiset joka päivä harvemmassa jotka jäävät puolison suostumuksella kotiäideiksi.

        Harvoin naiset ajatteleekaan suoraan sitä rahaa, mutta teot puhuvat ja aina valitaan niitä rikkaimpia miehiä, eikä suinkaan köyhiä. Hyvä tuloisista miehistä joku 95% pariutuu, kun taas köyhissä on sinkkuja vaikka millä mitalla.


      • 9+13
        2+16 kirjoitti:

        Harvoin naiset ajatteleekaan suoraan sitä rahaa, mutta teot puhuvat ja aina valitaan niitä rikkaimpia miehiä, eikä suinkaan köyhiä. Hyvä tuloisista miehistä joku 95% pariutuu, kun taas köyhissä on sinkkuja vaikka millä mitalla.

        Elämässä mikään ei ole niin mustavalkoista.
        Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea jne
        ja
        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty.

        Eli tosiasiassa raha ei välttämättä liity millään tapaa naisten pariutumiskäyttäytymiseen vaan joka nainen haluaa esim itsevarman ja fiksun miehen jota on vaikea/mahdoton löytää alemman tulotason miehistä.


      • 10+11
        9+13 kirjoitti:

        Elämässä mikään ei ole niin mustavalkoista.
        Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea jne
        ja
        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty.

        Eli tosiasiassa raha ei välttämättä liity millään tapaa naisten pariutumiskäyttäytymiseen vaan joka nainen haluaa esim itsevarman ja fiksun miehen jota on vaikea/mahdoton löytää alemman tulotason miehistä.

        Kyllä kuitenkin löytyy esimerkkinä, että vaaditaan miehen työllisyyttä ja sitten ei kuitenkaan käy että mies tekisi vaikka ilman mitään palkkaa jotain työtä, vaan se tärkein ominaisuus miehellä on raha.


      • 3+17
        10+11 kirjoitti:

        Kyllä kuitenkin löytyy esimerkkinä, että vaaditaan miehen työllisyyttä ja sitten ei kuitenkaan käy että mies tekisi vaikka ilman mitään palkkaa jotain työtä, vaan se tärkein ominaisuus miehellä on raha.

        Ja työtön mies taas kelpaa, jos sillä on rahaa. Vaikka perintö, rikas suku, lottovoitto, runsaat säästöt.


      • 10+4
        10+11 kirjoitti:

        Kyllä kuitenkin löytyy esimerkkinä, että vaaditaan miehen työllisyyttä ja sitten ei kuitenkaan käy että mies tekisi vaikka ilman mitään palkkaa jotain työtä, vaan se tärkein ominaisuus miehellä on raha.

        Eiks semmonen joka tekee palkatonta työtä ole tyhmä/ja/tai sairas? Eli se todellinen syy on miehen idiotismi eikä raha!


      • 18+5
        10+4 kirjoitti:

        Eiks semmonen joka tekee palkatonta työtä ole tyhmä/ja/tai sairas? Eli se todellinen syy on miehen idiotismi eikä raha!

        Ei vaan naisen ahneus ja rahan himo.


      • 13+3
        18+5 kirjoitti:

        Ei vaan naisen ahneus ja rahan himo.

        Itsekin osoitat tässä miten paikkaansa pitävää tämä asia on. Ylempänä sanoit ettei sua kiinnosta raha, sitten kuitenkin haukut köyhiä miehiä kokoajan ja näin ollen tuot esille miten kuitenkin preferoit itsekin vaan niitä rikkaita miehiä, vaikka raha ei pitänyt olla tärkeä.


      • 16+11
        9+13 kirjoitti:

        Elämässä mikään ei ole niin mustavalkoista.
        Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea jne
        ja
        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty.

        Eli tosiasiassa raha ei välttämättä liity millään tapaa naisten pariutumiskäyttäytymiseen vaan joka nainen haluaa esim itsevarman ja fiksun miehen jota on vaikea/mahdoton löytää alemman tulotason miehistä.

        "Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea


        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty."

        "Ei raha ole tärkeä" :D Ja sitten omat mielikuvat ja näkemykset on ihan täyttä paskaa, kuvitellaan että rikkaat on jotenkin ihania ja täydellisiä ja köyhät huonoja kaikella tavalla. EIKÖ OLISI HELPOMPI VAIN SUORAAN REHELLISESTI SANOA ETTÄ SE RAHA ON TÄRKEÄ, EIKÄ VALEHDELLA ITSELLEEN JA MUILLE TUOLLA TAVOIN!


      • 17+4
        3+17 kirjoitti:

        Ja työtön mies taas kelpaa, jos sillä on rahaa. Vaikka perintö, rikas suku, lottovoitto, runsaat säästöt.

        Ehkä lottovoitto ja perintö saa miehen hymyilemään ja rentoutumaan ja panostamaan elämäänsä, kuka nyt ei sellasta miestä haluis- oli rahat piilossa tai näkyvil.


      • 2+14
        16+11 kirjoitti:

        "Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea


        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty."

        "Ei raha ole tärkeä" :D Ja sitten omat mielikuvat ja näkemykset on ihan täyttä paskaa, kuvitellaan että rikkaat on jotenkin ihania ja täydellisiä ja köyhät huonoja kaikella tavalla. EIKÖ OLISI HELPOMPI VAIN SUORAAN REHELLISESTI SANOA ETTÄ SE RAHA ON TÄRKEÄ, EIKÄ VALEHDELLA ITSELLEEN JA MUILLE TUOLLA TAVOIN!

        Tuo mun eteen rohkea, fiksu, komea, älykäs ja itsevarma ei-laiska köyhä työtön niin lupaan alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Voin maksaa vaikka hänen elantonsakin, kunhan on vain edellä mainitun kaltainen.


      • 7+4
        2+14 kirjoitti:

        Tuo mun eteen rohkea, fiksu, komea, älykäs ja itsevarma ei-laiska köyhä työtön niin lupaan alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Voin maksaa vaikka hänen elantonsakin, kunhan on vain edellä mainitun kaltainen.

        Keksisit jotain tekosyitä taas vaikka toisinkin.


      • Varaa valita
        2+15 kirjoitti:

        Schumaherin vaimo on schumin ikänen kurppa joka on ollu aina schumin rinnalla. Ehkei ne parit ole niin esillä, tai niistä ei kiinnostuta lehdistössä kuten lasten raiskaajista

        Älä viitsi yleistää, tapaukset joissa korkean statuksen miehellä on vanha akka on paljon harvinaisempia kuin ne joissa vanhalla äijällä on nuori ja kaunis nainen.


      • 10+10
        17+4 kirjoitti:

        Ehkä lottovoitto ja perintö saa miehen hymyilemään ja rentoutumaan ja panostamaan elämäänsä, kuka nyt ei sellasta miestä haluis- oli rahat piilossa tai näkyvil.

        Joo ja nuorissakin naisissa miehille tärkeintä on se energisyys ei ulkonäkö ja lihavat naisetkin on muuten hyviä, mutta ne on niin laiskoja. Ei miehet ole ulkonäkökeskeisiä, vaan miehet preferoivat naisen hyvää ulkonäköä pelkästään muiden ominaisuuksien takia.


      • Ex PUA
        16+11 kirjoitti:

        "Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea


        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty."

        "Ei raha ole tärkeä" :D Ja sitten omat mielikuvat ja näkemykset on ihan täyttä paskaa, kuvitellaan että rikkaat on jotenkin ihania ja täydellisiä ja köyhät huonoja kaikella tavalla. EIKÖ OLISI HELPOMPI VAIN SUORAAN REHELLISESTI SANOA ETTÄ SE RAHA ON TÄRKEÄ, EIKÄ VALEHDELLA ITSELLEEN JA MUILLE TUOLLA TAVOIN!

        Juuri tämä.

        Tuo on rationalistointihamsterin luoma halo-efekti.

        Se on vain näiden yksinkertaisten ja pinnallisten ihmisten uskomus, että omaisuus ja status = hyvän ihmisen merkki.

        Mutta samalla tuollainen lammasmainen tietämättömyys osoittaa lähes lapsenomaista ignantismia todellisesta maailmasta.

        Me elämme maailmassa jossa tehdään kovaa työtä, mutta jos kaikkein kepeintä työtä tekevät tai tekemättömät omistavat puolet kaikesta.

        Paljonko heitä on?

        1%

        Mikä menee yllättäen samaan lukemaan super-YTM:n kanssa.

        Tuossa vain herää kysymys, että ovatko naiset todella noin yksinkertaisia vai onko tuo rationalisointi vain oikeutus silmittömällle ahneudelle, jotta ei homma näyttäiisi ihan niin törkeältä mitä se on?


      • Ex PUA
        2+14 kirjoitti:

        Tuo mun eteen rohkea, fiksu, komea, älykäs ja itsevarma ei-laiska köyhä työtön niin lupaan alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Voin maksaa vaikka hänen elantonsakin, kunhan on vain edellä mainitun kaltainen.

        Se, ettet ole tavannut heitä, kertoo vain sen ettei nainen anna sellaisille edes mahdollisuutta.

        Tutkimuksen mukaan 70% naisista ei tapailisi työtöntä.

        Ja jos toinen sanoo olevansa työtön, alkaa rationalistointihamsteri toimia heti negatiivisten tekosyiden keksimisessä.

        Se on ymmärrettävää, sillä jos uskot että status, kuten titteli tai virka on ainoa tapa tarkistaa ihmisen taso, et tällöin luota omaan ihmistuntemukseesi ja arvostelukykyyn, vaan katsot pinnallisesti ulkokuorta.

        Esim. olisiko sinusta aavistuksen verran tökeröä, jos mies sanoo että naisen täytyy olla älykäs koska sillä on suorastaan herkullisen timmit pakarat ja terhakat tissit?


      • Ex PUA
        2+15 kirjoitti:

        Schumaherin vaimo on schumin ikänen kurppa joka on ollu aina schumin rinnalla. Ehkei ne parit ole niin esillä, tai niistä ei kiinnostuta lehdistössä kuten lasten raiskaajista

        Niin no se kertoo vain että mies on uskollista tyyppiä.

        Tosin kuin nainen, joka vaihtaa miestä vaikka ei kumpikaan olisi julkimo.

        Muuten taas tuo on pikemminkin poikkeus kuin sääntö.


      • Ex PUA
        Ex PUA kirjoitti:

        Juuri tämä.

        Tuo on rationalistointihamsterin luoma halo-efekti.

        Se on vain näiden yksinkertaisten ja pinnallisten ihmisten uskomus, että omaisuus ja status = hyvän ihmisen merkki.

        Mutta samalla tuollainen lammasmainen tietämättömyys osoittaa lähes lapsenomaista ignantismia todellisesta maailmasta.

        Me elämme maailmassa jossa tehdään kovaa työtä, mutta jos kaikkein kepeintä työtä tekevät tai tekemättömät omistavat puolet kaikesta.

        Paljonko heitä on?

        1%

        Mikä menee yllättäen samaan lukemaan super-YTM:n kanssa.

        Tuossa vain herää kysymys, että ovatko naiset todella noin yksinkertaisia vai onko tuo rationalisointi vain oikeutus silmittömällle ahneudelle, jotta ei homma näyttäiisi ihan niin törkeältä mitä se on?

        Lisäksi mitä tulee rahan ja statuksen tuoksuiseen ytmiin, niin muistutettakoon että eniten psykopaatteja löytyy juuri toimitusjohtajista.

        Että se siitä kultaisesta luonteesta joka tekee miehestä ytmin.

        Päinvastoin, narsistisessa yhteiskunnassa pahat menestysvät, ja naiset palkitsevat heidät seksillä, koska ovat vielä pahempia.


      • Lopen kyllästynyt
        Ex PUA kirjoitti:

        Lisäksi mitä tulee rahan ja statuksen tuoksuiseen ytmiin, niin muistutettakoon että eniten psykopaatteja löytyy juuri toimitusjohtajista.

        Että se siitä kultaisesta luonteesta joka tekee miehestä ytmin.

        Päinvastoin, narsistisessa yhteiskunnassa pahat menestysvät, ja naiset palkitsevat heidät seksillä, koska ovat vielä pahempia.

        Sen olen oppinut että maailma on paha paikka ja ihmiset vielä pahempia, etenkin naiset. Älkääkä jumalauta lässyttäkö mitään maailmanparannus paskaa tai muuta shittiä, minä tiedän mistä puhun 30 vuoden kokemuksella.

        Olen kurkkua myöten täynnä naisten petollisuutta, valheellisuutta ja epärehellisyyttä. Naisista on vallalla sellainen stereotypia että he olisivat muka empaattisia, herkkiä ja tunteellisia. Näin ei ole oikeasti asian laita vaan se on kaikki pelkkää esitystä.

        Naiset käyttävät yhtenä manipulaatiokeinona itkemistä. Mukaan ei siis lasketa paljon pahaa kokeneita tai masentuneita naisia, sellaisia joilla ei ole näitä kahta edellä mainittua ominaisuutta vaan jotka ovat henkisesti suht terveitä, tällaiset naiset ovat erittäin laskelmoivia ja manipuloivia.

        Kaikki heidän sanomisensa ja tekemisensä on ennalta suunniteltua ja ajoitettua, näissä ihmisissä ei ole aitouden häivääkään. Kaikki tunteetkin on feikattuja ja sisältä tällaiset naiset ovat tunnekylmiä narsisteja. Yksi harhaluulo on myös se että vain miehet ovat sellaisia mutta naisista niitä löytyy ihan yhtä paljon.

        Nämä naiset yrittävät hakea miehestä taloudellista hyötyä keinolla millä hyvänsä, siksi tämä naistyyppi ei harkitsekaan seurustelua normaalia työtä tekevän miehen kanssa vaan janoaa niitä varakkaita miehiä, jotka he voivat imeä kuiviin joka pisaraa myöten.

        Naiset ovat pohjimmiltaan emotionaalisia vampyyreitä, jotka hyväksikäyttävät törkeällä tavalla miesten hyväntahtoisuutta, ystävällisyyttä ja anteliaisuutta.

        Ellen satu tapaamaan oikeasti empatiaan kykenevää naista, en aio enää koskaan seurustella.


      • että näin..
        Ex PUA kirjoitti:

        Se, ettet ole tavannut heitä, kertoo vain sen ettei nainen anna sellaisille edes mahdollisuutta.

        Tutkimuksen mukaan 70% naisista ei tapailisi työtöntä.

        Ja jos toinen sanoo olevansa työtön, alkaa rationalistointihamsteri toimia heti negatiivisten tekosyiden keksimisessä.

        Se on ymmärrettävää, sillä jos uskot että status, kuten titteli tai virka on ainoa tapa tarkistaa ihmisen taso, et tällöin luota omaan ihmistuntemukseesi ja arvostelukykyyn, vaan katsot pinnallisesti ulkokuorta.

        Esim. olisiko sinusta aavistuksen verran tökeröä, jos mies sanoo että naisen täytyy olla älykäs koska sillä on suorastaan herkullisen timmit pakarat ja terhakat tissit?

        Kävin tuossa männä vuosina kahden n. kolmekymppisen työttömän miehen kanssa.Heitä yhdisti voimakkaasti nämä asiat:
        Leveä vyotärönympärys (kuin viimeisillään raskaana olevia)
        Ja
        Kunnianhimottomuus, toinen oli päättänyt koko elämänsä elää työtoiminnassa palkattomassa työssä ja toisella oli sentään haaveita opiskella uusi ammatti.
        Heillä ei ollut vahvaa intohimoa mitään kohtaan. Olisivat halunneet toisille treffeille mutten lähtenyt.


      • 20+4
        että näin.. kirjoitti:

        Kävin tuossa männä vuosina kahden n. kolmekymppisen työttömän miehen kanssa.Heitä yhdisti voimakkaasti nämä asiat:
        Leveä vyotärönympärys (kuin viimeisillään raskaana olevia)
        Ja
        Kunnianhimottomuus, toinen oli päättänyt koko elämänsä elää työtoiminnassa palkattomassa työssä ja toisella oli sentään haaveita opiskella uusi ammatti.
        Heillä ei ollut vahvaa intohimoa mitään kohtaan. Olisivat halunneet toisille treffeille mutten lähtenyt.

        Eli todistit juuri kaiken aikaisemmin kirjoitetun todeksi. Miehen pitää olla ahne rahan perässä juokseva työnorja, tai ei kelpaa.


      • hahahajavaja
        Ex PUA kirjoitti:

        Niin no se kertoo vain että mies on uskollista tyyppiä.

        Tosin kuin nainen, joka vaihtaa miestä vaikka ei kumpikaan olisi julkimo.

        Muuten taas tuo on pikemminkin poikkeus kuin sääntö.

        Ai nyt se onkin vanheneva kurppa joka pakottaa miehensä vaihtamaan itsensä nuorempaan misuun?


      • että näin..
        20+4 kirjoitti:

        Eli todistit juuri kaiken aikaisemmin kirjoitetun todeksi. Miehen pitää olla ahne rahan perässä juokseva työnorja, tai ei kelpaa.

        Mun näkövinkkelistä alhasin orja on se joka ilmaseksi joka päivä tekee 6 tuntua töitä jotta työmarkkinatuki juoksee. Voiko pahempaa orjaa olla?


      • Ex PUA
        Lopen kyllästynyt kirjoitti:

        Sen olen oppinut että maailma on paha paikka ja ihmiset vielä pahempia, etenkin naiset. Älkääkä jumalauta lässyttäkö mitään maailmanparannus paskaa tai muuta shittiä, minä tiedän mistä puhun 30 vuoden kokemuksella.

        Olen kurkkua myöten täynnä naisten petollisuutta, valheellisuutta ja epärehellisyyttä. Naisista on vallalla sellainen stereotypia että he olisivat muka empaattisia, herkkiä ja tunteellisia. Näin ei ole oikeasti asian laita vaan se on kaikki pelkkää esitystä.

        Naiset käyttävät yhtenä manipulaatiokeinona itkemistä. Mukaan ei siis lasketa paljon pahaa kokeneita tai masentuneita naisia, sellaisia joilla ei ole näitä kahta edellä mainittua ominaisuutta vaan jotka ovat henkisesti suht terveitä, tällaiset naiset ovat erittäin laskelmoivia ja manipuloivia.

        Kaikki heidän sanomisensa ja tekemisensä on ennalta suunniteltua ja ajoitettua, näissä ihmisissä ei ole aitouden häivääkään. Kaikki tunteetkin on feikattuja ja sisältä tällaiset naiset ovat tunnekylmiä narsisteja. Yksi harhaluulo on myös se että vain miehet ovat sellaisia mutta naisista niitä löytyy ihan yhtä paljon.

        Nämä naiset yrittävät hakea miehestä taloudellista hyötyä keinolla millä hyvänsä, siksi tämä naistyyppi ei harkitsekaan seurustelua normaalia työtä tekevän miehen kanssa vaan janoaa niitä varakkaita miehiä, jotka he voivat imeä kuiviin joka pisaraa myöten.

        Naiset ovat pohjimmiltaan emotionaalisia vampyyreitä, jotka hyväksikäyttävät törkeällä tavalla miesten hyväntahtoisuutta, ystävällisyyttä ja anteliaisuutta.

        Ellen satu tapaamaan oikeasti empatiaan kykenevää naista, en aio enää koskaan seurustella.

        Helkkarin hyvin kirjoitettu!

        Minä voisin tuohon - mikä ei sinällään kyllä lisäyksiä vaadi - lisätä sen, että tiedän eräänkin naisen joka mm. ylpeili sillä, että osaa tekoitkun.

        Ja se tuskin on ainoa tunnetila minkä nainen pystyy teeskentelemään!

        Sellainen nainen joka on oikeasti teeskentelemätön ja empaattinen on kyllä harvinaisuus, josta kannattaa pitää kiinni, koska voi olla once in a lifetime-kokemus.


      • Ex PUA
        että näin.. kirjoitti:

        Kävin tuossa männä vuosina kahden n. kolmekymppisen työttömän miehen kanssa.Heitä yhdisti voimakkaasti nämä asiat:
        Leveä vyotärönympärys (kuin viimeisillään raskaana olevia)
        Ja
        Kunnianhimottomuus, toinen oli päättänyt koko elämänsä elää työtoiminnassa palkattomassa työssä ja toisella oli sentään haaveita opiskella uusi ammatti.
        Heillä ei ollut vahvaa intohimoa mitään kohtaan. Olisivat halunneet toisille treffeille mutten lähtenyt.

        Kun puhutaan yhdistävistä asioista, sekä punaisen pillerin/palstan totuuksista, niin tiedätkö mikä tuota tuomiotasi yhdistää?

        Se, että arvotat tuossa miehet heidän rahan, statuksen ja ulkonäön perusteella.

        Joten se menee juuri kuten punainen pilleri antaa asian nähdä.

        Tsot tsot!


      • Ex PUA
        Ex PUA kirjoitti:

        Kun puhutaan yhdistävistä asioista, sekä punaisen pillerin/palstan totuuksista, niin tiedätkö mikä tuota tuomiotasi yhdistää?

        Se, että arvotat tuossa miehet heidän rahan, statuksen ja ulkonäön perusteella.

        Joten se menee juuri kuten punainen pilleri antaa asian nähdä.

        Tsot tsot!

        Kirjoittaessani tuon vastauksen, soi sattumalta juuri tämä biisi taustalla:

        https://www.youtube.com/watch?v=3YRtIFziESI


      • 1+11
        Ex PUA kirjoitti:

        Kun puhutaan yhdistävistä asioista, sekä punaisen pillerin/palstan totuuksista, niin tiedätkö mikä tuota tuomiotasi yhdistää?

        Se, että arvotat tuossa miehet heidän rahan, statuksen ja ulkonäön perusteella.

        Joten se menee juuri kuten punainen pilleri antaa asian nähdä.

        Tsot tsot!

        Miksi muuten sun mielestä on paha, että naiset arvottais miehiä jonkun asian perusteella mutta toisinpäin ei haittaa? Eli miehet kun arvottaa naisia ulkonäön perusteella niin siinä ei ole sun mielestä mitään pahaa?


      • Ex PUA
        1+11 kirjoitti:

        Miksi muuten sun mielestä on paha, että naiset arvottais miehiä jonkun asian perusteella mutta toisinpäin ei haittaa? Eli miehet kun arvottaa naisia ulkonäön perusteella niin siinä ei ole sun mielestä mitään pahaa?

        Koska he ovat hypergamisia, sen lisäksi että heillä on seksuaalinen valta.

        Tämä näkyy nykyisenä tilanteena, kun kaikki on sinkkuja ja kenelläkään ei ole kivaa.

        LIsäksi nainen katsoo myös ulkonäköä, mutta sen lisäksi myöskin statusta ja miehen rahatilannetta. Sellaiseen naisella ei ole oikeutta.

        Ja vaikka suurimppiin tekijöihin miehen kohdalla lukeutuu ulkonäkö, ottaa silti tai joutuu ottamaan, moni mies itseään alemmalla tasolla olevan naisen. "Kiitos" hypergamian. (Ulkonäössä on sentään se, että se on osa ihmistä, tosin kuin status ja lompakko).


      • Ex PUA
        hahahajavaja kirjoitti:

        Ai nyt se onkin vanheneva kurppa joka pakottaa miehensä vaihtamaan itsensä nuorempaan misuun?

        Niinkin voi käydä.

        Mutta missä minä sanoin noin?


      • Ex PUA
        että näin.. kirjoitti:

        Mun näkövinkkelistä alhasin orja on se joka ilmaseksi joka päivä tekee 6 tuntua töitä jotta työmarkkinatuki juoksee. Voiko pahempaa orjaa olla?

        Kukaan ei tee niitä vapaaehtoisesti, vaan niihin pakotetaan, koska ne ovat oiva tapa kiertää työvoimalakeja.

        Tuo taas vastauksena kysymykseen, että miksi ei sitten työtön vain ota ja mene töihin:

        www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194949528169/artikkeli/tyottomia yli 320 000 avoimia tyopaikkoja 32 200.html

        Se kun on matemaattinen mahdottomuus.


      • Naisasialooseri.
        9+13 kirjoitti:

        Elämässä mikään ei ole niin mustavalkoista.
        Rikas mies on usein myös itsevarma, komea, suosittu, rohkea jne
        ja
        Köyhä mies usein heikkoitsetuntoinen, ruma, masentunut, hyljeksitty.

        Eli tosiasiassa raha ei välttämättä liity millään tapaa naisten pariutumiskäyttäytymiseen vaan joka nainen haluaa esim itsevarman ja fiksun miehen jota on vaikea/mahdoton löytää alemman tulotason miehistä.

        Mainitse yksikin komea ja rikas suomalainen mies niin minä mainitsen jokaista yhtä komeaa rikastä kohden kymmenen rumaa ja rikasta miestä.

        Itsevarmoja,suosittuja ja rohkeita rikkaat miehet tottakai ovat


      • voi morjes
        Ex PUA kirjoitti:

        Siinä tapauksessa valtaosalla naisia on noi kyseiset oireet, sillä nainen on hypergaminen, kiimavittunsa vielä elukka, jonka pariutuminen perustuu rahalle ja statukselle. Kaappilesbot tai joukkosieluiset pintaliitäjät haluavat kauniin miehen. Nimittäin naiselle seksiäkin tärkeämpi on status, ja sitä ei kiinnosta kuka sen lompakon omistaa, kunhan vain kyseessä on paksu lompakko.

        Naisasialooseri..joonami...älymies...mies82...mies32...vuosien takaa..

        Viimeisen sanan mies.

        Yhä täällä?


      • Lopen kyllästynyt
        Ex PUA kirjoitti:

        Helkkarin hyvin kirjoitettu!

        Minä voisin tuohon - mikä ei sinällään kyllä lisäyksiä vaadi - lisätä sen, että tiedän eräänkin naisen joka mm. ylpeili sillä, että osaa tekoitkun.

        Ja se tuskin on ainoa tunnetila minkä nainen pystyy teeskentelemään!

        Sellainen nainen joka on oikeasti teeskentelemätön ja empaattinen on kyllä harvinaisuus, josta kannattaa pitää kiinni, koska voi olla once in a lifetime-kokemus.

        Olet täysin oikeassa, suurin osa naisista on pelkkiä kaksinaamaisia teeskentelijöitä, jotka etsivät muista pelkkää hyötyä, jopa niin sanotuista kavereistaan. Ajatus että naiset ovat hyviä ihmisiä on pelkän feministisen aivopesun tulos ja totaalinen illuusio, jota ei ole olemassakaan.


    • nnnnainen

      En tiä muista mut mul on nimenomaan se ikä ulkonäkö (pituus) jotka ratkasee sen lähdenkö edes kommunikoimaan miehelle. Jollei ikä ja ulkonäkö miellytä silmää niin turha siitä on jatkaa!
      Ymmärrän toki että voi olla sellaisia miehiä joiden karisma on niin suurta ettei ulkonäöllä välttämättä ole enää mitään väliä. Tosin rajansa kaikella.

    • En usko lainkaan hypergamiaan tässä tapauksessa. Kuvauksesi perusteella (kaljuus, tupakointi, verkkarit ihmisten ilmoilla) mies kuulostaa nk. isämmaan puallustajalta. Jonkinlaiselta wt:läiseltä nyt joka tapauksessa. Tyttö voi hyvinkin olla viehättävä, mutta ehkä hän oli yksinkertainen? Tai jonkinlainen pahistyttö, joka haluaa olla kiroilevan möykkärin kanssa Suomen varissoilla.

      Edes mersu ei kerro mitään. Suomalaisessa Youtube-skenessä monella ei-niin-menestyneellä miehellä on mersu. Pasi Viheraho, ja tuoreimpana "mrilevain". En tunne heitä henkilökohtaisesti, mutta arvelen mersujen olleen halpoja. Lisäksi voi olla varastettu mersu, tytön isän mersu. Pirustako sitä tietää.

      • 7+20

        Miten niin ei-niin-menestyneellä? Enemmän Pasikin on saanut naista kuin sinä. Ei miehen menestyksessä ole olennaista mikään muu kuin naisen saaminen.


      • 7+20 kirjoitti:

        Miten niin ei-niin-menestyneellä? Enemmän Pasikin on saanut naista kuin sinä. Ei miehen menestyksessä ole olennaista mikään muu kuin naisen saaminen.

        Olen kyllä vähän eri mieltä siitä, mikä lasketaan menestymiseksi.


      • 9+18
        lord.boredom kirjoitti:

        Olen kyllä vähän eri mieltä siitä, mikä lasketaan menestymiseksi.

        Sillä miten paljon on saanut omia geenejään laitettua eteenpäin ja päässyt lisääntymään. Pasillakin saattais olla joku vahinkolapsi jossain, sinulla ei varmasti ole.

        Mitä muutakaan menestystä voisi mitata? Kaiken muun menetät kun kuolet, mutta sukua voit jatkaa.


      • 9+18 kirjoitti:

        Sillä miten paljon on saanut omia geenejään laitettua eteenpäin ja päässyt lisääntymään. Pasillakin saattais olla joku vahinkolapsi jossain, sinulla ei varmasti ole.

        Mitä muutakaan menestystä voisi mitata? Kaiken muun menetät kun kuolet, mutta sukua voit jatkaa.

        Voihan ihminen jättää muulla tavoin jälkensä yhteiskuntaan. Lähinnä tuntuu trashin tavalta mitata menestymistä kuin suojaamattoman seksin tuloksilla satunnaisten kumppanien kanssa.


      • 13+12
        lord.boredom kirjoitti:

        Voihan ihminen jättää muulla tavoin jälkensä yhteiskuntaan. Lähinnä tuntuu trashin tavalta mitata menestymistä kuin suojaamattoman seksin tuloksilla satunnaisten kumppanien kanssa.

        No kumpi muistettaisiin paremmin, Pasi vai sinä, jos molemmat kuolisitte just tällä hetkellä. Kumpi jäisi useamman ihmisen mieleen?


      • 13+12 kirjoitti:

        No kumpi muistettaisiin paremmin, Pasi vai sinä, jos molemmat kuolisitte just tällä hetkellä. Kumpi jäisi useamman ihmisen mieleen?

        Pasi tietysti, en tosin tiedä muistaisiko hänen väitetyt vahinkolapsensa. Entä kummatko muistettaisiin paremmin, sinä vai ne taannoin pikkulasten raiskauksista tuomitut parikymppiset pojat, jos kuolisitte just tällä hetkellä?

        En siis pidä tuhansien kiroilu- ja ryyppäysvideoiden tunkemista nettiin menestymisenä.


      • 3+13
        lord.boredom kirjoitti:

        Pasi tietysti, en tosin tiedä muistaisiko hänen väitetyt vahinkolapsensa. Entä kummatko muistettaisiin paremmin, sinä vai ne taannoin pikkulasten raiskauksista tuomitut parikymppiset pojat, jos kuolisitte just tällä hetkellä?

        En siis pidä tuhansien kiroilu- ja ryyppäysvideoiden tunkemista nettiin menestymisenä.

        Valinnut vaan erilaisen elämän tyylin kuin sinä, mutta menestynyt suhteellisen hyvin siinä ja tullut tunnetuksi.

        Kyllä Jeesuskin oli rahaton mies yli 2000vuotta sitten, mutta miehestä puhutaan maailmanlaajuisesti vielä tänäkin päivänä.


      • Minulle tuli kuvauksesta heti mieleen, että kyseessä on isä ja tytär.

        Ei ole kovinkaan kauan kun olin kahvilassa ja lähellä istui nuori nainen, ehkä 17-18- vuotias ja mies 30-40- vuotias. He eivät näyttäneet puhuvan kovinkaan paljon mutta mies oli enimmäkseen äänessä.
        Jonkin verran pitempään tarkkailtuani heitä tajusin miehen olevan tytön isä ja kyseessä oli ehkä joku sovittu viikottainen tapaaminen isän kanssa.


      • Ex PUA
        9+18 kirjoitti:

        Sillä miten paljon on saanut omia geenejään laitettua eteenpäin ja päässyt lisääntymään. Pasillakin saattais olla joku vahinkolapsi jossain, sinulla ei varmasti ole.

        Mitä muutakaan menestystä voisi mitata? Kaiken muun menetät kun kuolet, mutta sukua voit jatkaa.

        Pasilla on statusta.

        Ehkä pienen internet-piirin, mutta statusta silti.

        Olen ollut eräässä työyhteisessä ns. hyvän statuksen asemassa, ja voin sanoa että se ei edes tuntunut todelliselta, miten se sai naiset sekaisin minusta.

        Käytännössä siten, etteivät ne millään tapaa edes kaikki tunteneet minua.


      • Ex PUA
        femnerd kirjoitti:

        Minulle tuli kuvauksesta heti mieleen, että kyseessä on isä ja tytär.

        Ei ole kovinkaan kauan kun olin kahvilassa ja lähellä istui nuori nainen, ehkä 17-18- vuotias ja mies 30-40- vuotias. He eivät näyttäneet puhuvan kovinkaan paljon mutta mies oli enimmäkseen äänessä.
        Jonkin verran pitempään tarkkailtuani heitä tajusin miehen olevan tytön isä ja kyseessä oli ehkä joku sovittu viikottainen tapaaminen isän kanssa.

        Voi että näitä rationalisointeja. :D

        Ikäeroa ei ollut noin paljoa.

        Korkeintaan 10 vuotta.

        Mutta kuitenkin niin että miestä saattoi sanoa mieheksi, ja tyttöä tytöksi tai nuoreksi naiseksi.


      • Ex PUA kirjoitti:

        Pasilla on statusta.

        Ehkä pienen internet-piirin, mutta statusta silti.

        Olen ollut eräässä työyhteisessä ns. hyvän statuksen asemassa, ja voin sanoa että se ei edes tuntunut todelliselta, miten se sai naiset sekaisin minusta.

        Käytännössä siten, etteivät ne millään tapaa edes kaikki tunteneet minua.

        Statusta teini-ikäisten keskuudessa, joiden mielestä jatkuva kiroilu ja viinanjuonti on vielä "siistiä".

        Mutta oikeastaan ei ole väliä, onko Pasi jollain mittarilla menestynyt vai ei. Siinä ei ole mitään kyseenalaista, että hän on taloudellisesti juuri niin heikosti menestynyt kuin voi olla. Hän elää täysin tukien ja teinien viikkorahojen varassa, eikä hän ole koskaan yrittänyt selitelläkään parhainpäin. Jos hän jotain tienaisikin, ne menisivät samantien velkoihin. Koska sähkö ja netti pitää maksaa, kuten myös Rontin ruoat, hän joutuu omat ruokansa penkomaan roskiksista. Ja silti, silti hänellä on mersu. Joten kohtaamasi verkkarikaveri ei välttämättä ole mikään rikas statushemmo, koska mersun omistaminen ei ole välttämättä mikään saavutus. Jopa minulla voisi olla mersu (jos en olisi valinnut Audia omaksi merkikseni), mutta se ei tekisi minusta sen suositumpaa.

        Ennakoidakseni vastauksen: se, että tyttö ehkä seurusteleekin verkkarimersukuskin kanssa, ei tarkoita välttämättä että tyyppi on joku statushemmo (vaikka toisaalta hän voisi olla), ja tällöin se ei myöskään todista poikkeuksettoman hypergamian puolesta.

        Kai se kysymys on: mikä seikka paljastaa, että tyyppi on statustyyppi ja nainen hänen kanssa hypergamian vuoksi?


      • funaswtf
        Ex PUA kirjoitti:

        Voi että näitä rationalisointeja. :D

        Ikäeroa ei ollut noin paljoa.

        Korkeintaan 10 vuotta.

        Mutta kuitenkin niin että miestä saattoi sanoa mieheksi, ja tyttöä tytöksi tai nuoreksi naiseksi.

        No eihän silloin kyseessä ole mikään vanha mies, ihan normaali ikäero.


      • Ex PUA
        lord.boredom kirjoitti:

        Statusta teini-ikäisten keskuudessa, joiden mielestä jatkuva kiroilu ja viinanjuonti on vielä "siistiä".

        Mutta oikeastaan ei ole väliä, onko Pasi jollain mittarilla menestynyt vai ei. Siinä ei ole mitään kyseenalaista, että hän on taloudellisesti juuri niin heikosti menestynyt kuin voi olla. Hän elää täysin tukien ja teinien viikkorahojen varassa, eikä hän ole koskaan yrittänyt selitelläkään parhainpäin. Jos hän jotain tienaisikin, ne menisivät samantien velkoihin. Koska sähkö ja netti pitää maksaa, kuten myös Rontin ruoat, hän joutuu omat ruokansa penkomaan roskiksista. Ja silti, silti hänellä on mersu. Joten kohtaamasi verkkarikaveri ei välttämättä ole mikään rikas statushemmo, koska mersun omistaminen ei ole välttämättä mikään saavutus. Jopa minulla voisi olla mersu (jos en olisi valinnut Audia omaksi merkikseni), mutta se ei tekisi minusta sen suositumpaa.

        Ennakoidakseni vastauksen: se, että tyttö ehkä seurusteleekin verkkarimersukuskin kanssa, ei tarkoita välttämättä että tyyppi on joku statushemmo (vaikka toisaalta hän voisi olla), ja tällöin se ei myöskään todista poikkeuksettoman hypergamian puolesta.

        Kai se kysymys on: mikä seikka paljastaa, että tyyppi on statustyyppi ja nainen hänen kanssa hypergamian vuoksi?

        NO siis Pasihan nyt ei ole statusmies muuta kuin omassa viitekehyksessään, mutta se riittää, sillä statusta se on sekin.

        Itse olen kokenut vastaavaa - siis jos oletus hänen statuksestaan pitää kutinsa - eräässä työyhteisössä,ja voin sanoa että se on ihan naurettavaa miten naisten suhtautuminen muuttuu sinuun, ilman että sinun täytyy tehdä mitään. Jos vain on sitä statusta.

        Joten nyt kun sinulla on audi, niin vielä jos kohoat firmassa, en ihmettelisi jos astuisit sihteerikköjänne firman bileissä siitä eteenpäin. Tuli tuosta audista mieleen, että eräs seurustelemaan juuri alkanut naispuolinen kaverini, joka on ehta jännäjenna joka kieltää rahan ja statuksen merkityksen, sattumoisin ryhtyi nimenomaan seurustelemaan mersumiehen kanssa. Mutta sanoi lempiautokseen audin (sen mies taisi loukkaantua tästä). Aika määrätietoinen heitto naiselta, joka ei miestä nai rahan tai statuksen vuoksi. ;D

        Tästä pääsemme siihen, että tuossakin minun havaitsemassani tapauksessa jo pelkkä status-symboli riittää. Eivät naiset nyt aina niin autojen päälle ymmärrä, mutta merkkitietoisia ne ovat. Joten se selittää miksi auto ei edes ollut uusin mersu (siisti se silti oli).

        "Kai se kysymys on: mikä seikka paljastaa, että tyyppi on statustyyppi ja nainen hänen kanssa hypergamian vuoksi? "

        Auto oli status-symboli, ja todiste. Ulkonäköä ei edes hyvällä tahdolla sellaisena voinut pitää.


      • Ex PUA kirjoitti:

        NO siis Pasihan nyt ei ole statusmies muuta kuin omassa viitekehyksessään, mutta se riittää, sillä statusta se on sekin.

        Itse olen kokenut vastaavaa - siis jos oletus hänen statuksestaan pitää kutinsa - eräässä työyhteisössä,ja voin sanoa että se on ihan naurettavaa miten naisten suhtautuminen muuttuu sinuun, ilman että sinun täytyy tehdä mitään. Jos vain on sitä statusta.

        Joten nyt kun sinulla on audi, niin vielä jos kohoat firmassa, en ihmettelisi jos astuisit sihteerikköjänne firman bileissä siitä eteenpäin. Tuli tuosta audista mieleen, että eräs seurustelemaan juuri alkanut naispuolinen kaverini, joka on ehta jännäjenna joka kieltää rahan ja statuksen merkityksen, sattumoisin ryhtyi nimenomaan seurustelemaan mersumiehen kanssa. Mutta sanoi lempiautokseen audin (sen mies taisi loukkaantua tästä). Aika määrätietoinen heitto naiselta, joka ei miestä nai rahan tai statuksen vuoksi. ;D

        Tästä pääsemme siihen, että tuossakin minun havaitsemassani tapauksessa jo pelkkä status-symboli riittää. Eivät naiset nyt aina niin autojen päälle ymmärrä, mutta merkkitietoisia ne ovat. Joten se selittää miksi auto ei edes ollut uusin mersu (siisti se silti oli).

        "Kai se kysymys on: mikä seikka paljastaa, että tyyppi on statustyyppi ja nainen hänen kanssa hypergamian vuoksi? "

        Auto oli status-symboli, ja todiste. Ulkonäköä ei edes hyvällä tahdolla sellaisena voinut pitää.

        Siis et silti tiedä, mikä pojan ja tytön on saattanut yhteen. Siinähän voi olla jotain muutakin kuin yksi statussymboli. (Edelleen: minulla on Audi. Missä kyytiä himoitsevat tyttöystäväkandidaatit oikein luuraavat?)


      • johtuisko tästä
        lord.boredom kirjoitti:

        Siis et silti tiedä, mikä pojan ja tytön on saattanut yhteen. Siinähän voi olla jotain muutakin kuin yksi statussymboli. (Edelleen: minulla on Audi. Missä kyytiä himoitsevat tyttöystäväkandidaatit oikein luuraavat?)

        Oletko semmoinen amishenkinen tyyppi muutenkin, niinkuin ne tyttöjä kyyditsevät miehet? Pyöritkö sellaisissa piireissä missä se auto on valttia?


      • johtuisko tästä kirjoitti:

        Oletko semmoinen amishenkinen tyyppi muutenkin, niinkuin ne tyttöjä kyyditsevät miehet? Pyöritkö sellaisissa piireissä missä se auto on valttia?

        Luulin että statussymboli riittää?


    • BEM

      Miksi EX PUA pilaat uskottavuutesi noilla kiimavit.tu kommenteilla.

      Sama jos joku puhuu maahanmuuton ongelmista aiallisesti ja lopussa ilmottaisi, errä saisine saa.tanan mokkamunat jäädä sinne afrikkaan.

      • Ex PUA

        Älä nyt ala valkoritaroimaan siinä. ;)

        Minusta tuo tuntui melko mojovalta ja hupaisalta loppukaneetilta. Ainakin itseäni nauratti.

        Samoin palstan tietyt termit ovat niin tarttuavia, etten malta olla käyttämättä niitä.

        Täällä on hauskaa ja älykästä väkeä, vaikka kyllähän tämä melko ruokoton palsta muuten on.


      • fanisi
        Ex PUA kirjoitti:

        Älä nyt ala valkoritaroimaan siinä. ;)

        Minusta tuo tuntui melko mojovalta ja hupaisalta loppukaneetilta. Ainakin itseäni nauratti.

        Samoin palstan tietyt termit ovat niin tarttuavia, etten malta olla käyttämättä niitä.

        Täällä on hauskaa ja älykästä väkeä, vaikka kyllähän tämä melko ruokoton palsta muuten on.

        "Minusta tuo tuntui melko mojovalta ja hupaisalta loppukaneetilta. Ainakin itseäni nauratti."

        loistava perustelu, niin minuakin nauratti


      • Ex PUA
        fanisi kirjoitti:

        "Minusta tuo tuntui melko mojovalta ja hupaisalta loppukaneetilta. Ainakin itseäni nauratti."

        loistava perustelu, niin minuakin nauratti

        Hyvä! :)


    • funaswtf

      Joskus kun kaksikymppisenä vanhempi mies pyysi minua treffeille niin jälkeenpäin kaveri oli että "oisit käynyt olisit ilmaiseksi päässyt jonnekin hienoon ravintolaan".

      • Ex PUA

        Juuri noin naiset näkee miehet.


    • fanisi

      "Vain harvat naiset haluavat kaunista miestä, sillä hehän eivät ole lesboja."

      uskomaton lause, olet taas ylittänyt itsesi

      • Ex PUA

        Kiitos kiitos. Tykkään joskus tehdä niin.


      • Ei kiitos mulle

        Heteronaisena voin allekirjoittaa tämän täysin, on minulle iso turn off jos mies on liian naismainen. Tällä en tarkoita herkkyyttä vaan sellaisia itseään puunaavia metroseksuaaleja tai miehiä jotka ovat jollain tavalla androgyyneja.


    • Kaikilla on omat mieltymykset.
      Esimerkiksi minä tykkään naisista, jotka osaavat tapella kunnolla.
      Enemmän sellaisesta miesmäisistä naisesta.
      Vetää kunnon turpaan.

      • Ihan varmasti

        Olet varmasti kaappihomo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe