Ilmiantakaa veronkiertäjät!

ilmiantoja vaan

http://www.ess.fi/uutiset/talous/2015/01/26/verohallinto-keraa-vihjeita-vilpista-nettilomakkeella?ref=paijat_hame-article-teaser-latestSection-teaserAndList

Noniin, nyt kaikki ilmiantamaan porilaiset firmat joissa kierrellään veroja.Käy helposti nettilomakkeella.
Itse tiedän erään autokorjaamon jossa ei tule kuittia sitten millään eikä tehdä merkintöjä huoltokirjaan.Kortilla ei voi maksaa mutta käteinen kelpaa kyllä.

Ei se yksi liike mitään, mutta pienistä puroista kasvaa iso virta ja veronkierto tappaa rehellisten yrittäjien firmat kun eivät pysty kilpailemaan.

23

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvajainen

      Taitaa tuon yhden huutokauppameklarinkin tilikirjanpito olla hiukan löysää.

    • MusanMulkku

      Itse tiedän erään kahvilan jossa aukeaa kassakone vaan jos maksat riittävän isolla setelillä. Pikkurahat ja vitosen setelit kaivetaan pussukasta takahuoneen puolella ja kuittiahan ei luonnollisesti edes tarjota.

    • porilainen juu

      Kovasti tuntuu kans yhdella ravintelilla olevan varaa maksaa osa palkoista pimeenä niin luulis sitä pimeetä silloin tulevankin?

    • Tasapäät

      Miettikää nyt vaikka ennemmin miten sais ulkolaiset palkanpolkijaduunarit huitsin-vittuun täältä.

    • pimee jätkä

      Eikö kannattais vaan huolehtia omista veroistaan. En ole vielä tavannut sellaista, jonka omatunto ei venyisi sopivasti veroilmoitusta täytettäessä.
      Tiedätkö, että on olemassa maita, jotka pyörivät harmaan talouden voimalla.
      Talous romahtaisi harmaan talouden mukana.
      No tietysti autokorjaamoista ja baareista, unohtamatta partureita, niin sieltä se SUURIN verotulo kertyy. Ei mistään Gayman saarien rahan pesuloista.
      Kannattaa ehdottomasti ahdistella kuoliaaksi kaikki pikku yrittäjät, jotka vielä likaavat käsiään työssä.

      • tarkastus tulee

        Sieltä ilmoittautuikin odotettu henkilö.Pelko perseessä oleva yksityisyrittäjä joka pelkää että joku ilmiantaa ja tarkastaja tulee tekemään tarkastuksen.


      • Painu pimee
        tarkastus tulee kirjoitti:

        Sieltä ilmoittautuikin odotettu henkilö.Pelko perseessä oleva yksityisyrittäjä joka pelkää että joku ilmiantaa ja tarkastaja tulee tekemään tarkastuksen.

        helevettii, tee sä kans jotai, äläkä räävi päätäs pelkästää.


      • 4576utrt6

        "Eikö kannattais vaan huolehtia omista veroistaan. "

        Ei pelkästään. Minua jurppii maksaa vero- ja eläkemaksuistani myös veropinnareiden tulevia eläkkeitä!


      • samaamieltä

        Olen ihan samoilla linjoilla. Usko tai älä, minä olen 100 % rehellinen. Maksna kaikki veroni, kuten kuuluu.

        Tietysti ärsyttää ne, jotka kiertävät veroja, olipa se suurta tai pientä vilppiä. Säännöt on kaikille samat, niin sovitaanko, ettei niitä sääntöjä rikota?


    • naapurinnapa

      Tää on kateellisten maa, naapuri kiinnostaa enemmän kuin oma eukko. tsemppiä ja menestystä, onnea ja onnellisuutta. Yrittäjä toimii aina väärin, ei konserniyhtiöt tai valtio. Katsotaan kokonaisuutta, eli jokaista yksittäistä pienyrittäjää/työllistäjää.
      Terv. juurikin se rahassa kylpevä yrittäjä.

    • johannyt

      Vihdoinkin. Tätä on odotettu. Toivottavasti ilmiannot johtaa myös toiminpiteisiin.

      Kyllä olisi ollut vuosien varrella rakennuksilla ilmiannettavaa.

      • Naru-naru

        Naruttakaa ulkolaiset, se työllistää omaa porukkaa, saa Porilaisten lapset leivän päälle muutaki ku ylähuule.


    • puhdas omatunto

      Minä osallistuin SPR:n talkoisiin ja sain ohrakryynivelliä lautasellisen.
      Tietysti ilmoitin sen veroilmoituksessani. Sehän on veronalaista tuloa.

    • Arhinmäggi

      Minä aloitan. Xenroc ky.n työmailla. Olin töissä viitisen vuotta ´pimeesti´. Jäi siinä eläkkeet ja sairauspäivärahat saamatti. Roistot!

    • pimiö

      Minäkin olin vuosia töissä pimeesti, mutta myös kirjalla. Sijoitin kaikki pimeet rahastoihin ja nyt ne ovat monikymmenkertaistuneet vuosien varrella. Niistä on sitten mukava nostaa eläkettä ja matkustella vaikka huippuvuorille valassafareille.

      • Demarivasuri

        Niiku mut mä en tullut tota ajatelleeksi aikoinaan kun pimeästi nostin :-(


      • Pasi Salmi
        Demarivasuri kirjoitti:

        Niiku mut mä en tullut tota ajatelleeksi aikoinaan kun pimeästi nostin :-(

        Yliväsynyt porukkaa tääl.


    • veronmaksajakin

      ""Ei pelkästään. Minua jurppii maksaa vero- ja eläkemaksuistani myös veropinnareiden tulevia eläkkeitä! "" Ei sinun tarvitse maksaa heidän eläkkeitään, koska PIMEISTÄ TULOISTA EI KERRY ELÄKETTÄ. Joten, maksa vaan verosi ja käytä sairaspalveluja, teitä , Lain suojaa , ilmaista opetusta, kouluruokaa lapsillesi ym. ym.

      • KylläNiinJurppii

        Kyllä mä sen kansaneläkkeen joudun maksamaan silti. Ja luulen, että olen maksanut veroillani omien lasteni koulutuksen lisäksi myös sinun ja lastesi koulutuksen.


      • maksaja
        KylläNiinJurppii kirjoitti:

        Kyllä mä sen kansaneläkkeen joudun maksamaan silti. Ja luulen, että olen maksanut veroillani omien lasteni koulutuksen lisäksi myös sinun ja lastesi koulutuksen.

        Luulo ei ole tiedon väärtti. Olisit sanonut, edes "koulutusta", olisi ollut uskottavampaa


    • Duty_free

      Tuo typerä naapurikateus tämän maan ongelma on. Se on ihan ok että joku kierrättää 40 miljoonaa ilman veroja ulkomaille, mutta auta armias jos naapurin Pirjo leikkaa hiukset joltain klopilta ja heittää siitä vitosen taskuun.. Pitäisikö vähän opetella sitä yhteishenkeä?

      • maksaverosi

        Pitäisi.
        Kerro sille vitun pirjolle että maksaa veronsa kuten muutkin.
        Poliisi hoitaa kyllä sen kierrättäjän.


      • 865v568v

        "Se on ihan ok että joku kierrättää 40 miljoonaa ilman veroja ulkomaille, "

        Kenen mielestä se on okei? Ei minun. Ihan yhtä tärkeää on maksaa verot 40 miljoonasta kun siitä hiustenleikkuusta!
        Ei se ole yhteishenkeä, että yhä harvempi elättää yhä suuremman porukan veroillaan. Se on veropinnareiden elatusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe