miehen oudot mieltymykset seksin aikana

naisen alku

Tämä ei ole mitenkään häiritsevää tai vastenmielistä, mutta se ihmetyttää minua vähän..
Eli kun harrastamme seksiä miehen kanssa, hän esim minun ollessani kontillani (doggystyle) ottaa käsistäni kiinni ja laittaa ne selkäni taakse. Samoin kun olen selälläni hän joslus nostaa käteni pääni yläpuolelle ja pitää niitä kiinni samaan aikaan.
Ihmeellisen kiihottavaa se on tosin.. mahtaakohan hänellä kenties olla joku lievä alistus fetissi tai jotain?

18

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Chu..

      Miehellä selviä sadistisia taipumuksia..

      • hiirulainen

        Eihän tossa ole mitään sadistista. Normaalia seksiin ja sänkyleikkeihin liittyvää pientä vaihtelua ainoastaan.Vai onko sekin alistamista jos nainen ratsastaa "keppihevosella",
        vai pitääkö miehen olla aina itse satulassa? Seksi on aikuisten leikkiä ja kaikki SE on sallittua pariskunnan välillä, mikä kummallekkin sopii ja vapaaehtoisesti sen hyväksyy.
        Yks vaakasuora lähetyssaarnaaja alkaa pian maistumaan "kaurapuurolle" veikkaan.


    • puistattaa

      Kuulostaa hitleriltä joka oli homo

    • n****n

      Ole tyytyväinen, jos mies osaa ottaa. Aika moni nainen tuskailee, kun tossukka ukko ei kykene ottamaan naistaan.

      • jotain rajaa

        Mä en ainakaan tykkää että jäseniä väännellään mutkille voi sitä nätimminki ottaa inhottaa sellaset satuttamis jutut


    • salikisu

      Minusta on kivaa kun mies tekee noin.

    • gaulaliina

      Jos tuo oli olevinaan "outoa" niin voin luvata että sinulla on seksielämässä edessä vielä melkoisia yllätyksiä :D

      Tässä yksi ehdotus: ota seuraavan kerran sänkyyn mukaan pari kaulaliinaa ja pyydä poikaystävältä: "voitko sitoa mun silmät toisella kaulaliinalla ja pään taakse nostetut kädet sängyn päätyyn ja tyydyttää itsesi leikisti niin kuin olisi ihan avuton..."

      Kerro miten kävi !

      Joo ja sama niin että olet polvillaan maha vaikka sängyn päällä kädet selän taakse sidottuna ja poikaystävä saa vetää housusi alas ja kaivaa tissit paljaiksi paidan alta ennen kuin ottaa sinut takaa.

      Tämä ei ollut oma idea vaan tyttöystävän joka lievästi sanottuna kostui kun uskalsi vihdoin tunnustaa mitä oli halunnut.

      • salikisu

        Jees just näin


    • uuukiiiuuuu

      Kettingillä kiinni ja jätti löylykauha perseeseen

    • bdsmpari

      Ei kannata ihmetellä lainkaan. Ihan tavallinen halu miehelläsi. Toivotavasti opit nauttimaan itsekin. Joku vaan pitää rajumasta seksistä ja haluaa ottaa toisen kovemmin. Toivotavasti toinen voi myös nauttia omasta "roolistaan" eli olla hieman alistettuna. Silloin tuo parisuhteeseen uutta kipinää.

    • Kiihottunut

      Nuoleeko se sun pyllyä koskaa?? Naisen alku :)

    • Minun mielestä ei siinä mitään pahaakaan ole,jos kummatkin osapuolet nauttivat siitä..Voithan myös kertoa,että haluaako hän myös alistua samaan mihin sinäkin..Tiedä vauikka nauttisi siitä,että sinä saat tehdä saman hänelle ..Näin meillä toimii,että puhutaan asioista mitä halutaan ja mitä ei haluta..Nautinnolisi hetkiä !!

    • naisenAlkuliini

      Ei nuole persreikää ;D ja juu kuten sanoin, tykkään kun mies tekee noin. Mietin vaan että onko se vain jotain pientä vai haluaisikohan hän mennä vielä pidemmälle.. ei olla kauhean kauan oltu yhdessä joten ei olla ihan niin avoimia vielä.
      Yks toinen juttu kyllä häikkää vähän enemmän. Se ei millään meinaa laueta vaan se jyystö on ihan loputonta! Varmasti yli puoli tuntia kesti, ihan itelläki meinas puhti loppua kesken.. :/ ja ei ollut oikeastaam mitään taukoja siinä välissä, paitsu kun asentoa vaihettiin kun jäsenet meinas puutua

      • naisenAlku

        No eikä syö. Se on kyllä ympärileikattu että se vissiin vaikuttaa


      • jåååjooo

        Totta, tunto heikkenee vuosien myötä


    • fetissi

      mahtaakohan hänellä kenties olla joku lievä alistus fetissi tai jotain?
      Kyllä mahtaa olla niin, että mies on huomannut että tykäät tuollaisesta – onko paha? Se fetissi on sinulla, ei miehellä :)

    • minä11

      ootko paikalla

    • minä11

      onko ihme jos nuolee persettä mä ainakin tykkään nuollä ja kun multa nuollaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe