NURMIKUMPU ON

LUU-5

Putinin TROLLI,oikea supertrolli HÄIRIKKÖ.

57

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LUU.6

      NIIN ON.

      • VELHO3

        ei KN OLE PUTININ TROLLI, SILLÄ PUTININ PUOLUE ON KOKOOMUKSEN VELJESPUOLUE


      • harmajapääkaarlo

        Velho3. - en ole kenenkään trolli... -Tiedoksi palstan lukijoille: - En enää ensivuonna 2017 ole ehdokkaana Kemijärven kuntavaalissa, että se siitä - "pyrkyryydestä".
        -Keskityn omaishoitaja velvollisuuksiin.
        -Lieneekö KTP: a enää Kemijärvellä ko. vaalissa ainuttakaan ehdokasta? -K. n. - Kemijärvi


      • Nurmikummulle

        Arvoisa Nurmikumpu,

        Miten voi vielä tietää, onko ehdokkaana ensi kunnallisvaaleissa vai ei? Sehän on vaikea vielä sanoa mitään siitä asiasta, koska voi tapahtua monenlaisia asioita ennen seuraavia vaaleja. Jos innostuukin ehdokkuudesta, mitä sitten? Täällä palstoilla osassa lukee, Nurmikumpu lähtee ehdokkaaksi vielä 2017 kunnallisvaaleihin, muttei enää eduskuntavaaleihin. EU-vaaleihin ei kai ole lähdössä myös. Silti sanon, älkää ottako lopullista kantaa nyt, vaan myöhemmin.


    • K.Nurmikumpu

      Luu-5,
      -Sinun pitäisi jo tietää, -että olen marxilais - leniniläinen, Suomen työväenluokan puolueen, KTP: n kommunisti. -Tietenkin kannanottoni Sinua ärsyttää, -ja siksi ne häiritsee Sinua ja kaltaisiasi.
      Koska olet nimennyt minut Putinin TROLLI -(ksi), -kerro, -onko Putinin marxilais - leniniläinen kommunisti ideologisesti? -Kun en sitä itse satu tietämään.
      -Olen usein kertonut, -etten ole tekevä ideologiamme vastaisia kompromisseja, - jos vakuutan, -etten puutu Venäjän sisäisiin asioihin.
      Kaarlo N... Kemijärvi

      • Näkemys-Kaarlosta

        Kaarlo Nurmikumpu on kommunisti, ainakin ollut ja koska tuo edellinen kirjoittaja todennäköisesti on itse Nurmikumpu, niin siinäkin tuo asian esiin eli on KTP-puolueen henkilöjäsen. Miksi Nurmikumpu täällä ajaisi Putinin asiaa, kun Putin edustaa porvarillista puoluetta, toki venäläiseen ajatustapaan, mutta Venäjä on Venäjä.


      • harmajapää
        Näkemys-Kaarlosta kirjoitti:

        Kaarlo Nurmikumpu on kommunisti, ainakin ollut ja koska tuo edellinen kirjoittaja todennäköisesti on itse Nurmikumpu, niin siinäkin tuo asian esiin eli on KTP-puolueen henkilöjäsen. Miksi Nurmikumpu täällä ajaisi Putinin asiaa, kun Putin edustaa porvarillista puoluetta, toki venäläiseen ajatustapaan, mutta Venäjä on Venäjä.

        Kyllä olen no, työväenluokan marxilais -leniniläinen kommunisti, -KTP: n yksi perustajajäsen toukokuusta 1988. .(K. Nurmikumpu).
        Putinin on Venäjän kansan valitsema johtaja, jota en ideologisesti tunne, silti en ryhdy hänen ärsyttäjäksi, se kun ärsyttää laajemmin venäläisiä, ja mikä minä olen heidän järjestelmän arvostelija? En sekaannu toisten valtioiden sisäisiin asioihin, ja en siinä aatteessa edes Venäjän.

        Puolustan marxismi leninismiä teoriana ja ideologiana, ja pyrin sitä sovittamaan suomalaisiin olosuhteisiin ja erikoisuuksiin, tämä on luokkataistelussa kansallinen tehtävä työväenluokan kasvattina.


      • sattuipa_ihmeellisesti

        Putini voi kyllä tarpeen tullen olla myös marksilais lenisti stalinisti sinisalolais nurmikumpulais kommunisti.Entinen kgp mies pystyy muuntautumaan tilanteen mukaan.

        Minun isällä ei ollut muuntautumiskykyä,hää oli vielä sittekki kaikkea tuota vaikka kaikilla muilla oli tiedossa että ei sillä aatteella pitkälle pötkitä.

        Ei uskallettu äitin kanssa paljon virnuilla kotioloissa silloin kun tämä suuri ja mahtava neuvostoliitto keikahti.

        Mutta vahingonilo on puhtainta iloa,sitä me kyllä koimme.


    • TROLLIA

      TROLLI MIKÄ TROLLI VAROKAA TÄTÄ TROLLIA.SPÄMMÄÄ AJATUS IHMISIIN JOKA EI KUULU TÄLLE SIVUSTOLLE.

      • harmajapää

        -Sanoo hän, -joka on myynyt sielunsa p...e, ja SEN maallisille taantumusapureille, -jonka paikka näkyy olevan etuoikeutettujen paikka näillä sivustoilla, kapitalisti porvariston puolesta aivopesuun...


    • VELHO3

      aLITTAJA TAITAA OLLA ITSE NATON TROLLI

      • einatotaja

        Velho 3. osuit ko, "suomen tyypin" kannalta, ihan naulan kantaan, natolainen p-.-..e on hän...


      • Kaarlofani
        einatotaja kirjoitti:

        Velho 3. osuit ko, "suomen tyypin" kannalta, ihan naulan kantaan, natolainen p-.-..e on hän...

        Suomen tyypit ei liity tähän asiaan, se oli se ohjelma, johon Nurmikumpua haastateltiin eikä kyseistä kuvausta esitetty. Oliko liian "tulenarkaa" puhetta, en tiedä? Nurmikummun tekstejä voi kuitenkin esim. noista paikallislehdistä lukea, ainakin entisistä lehdistä. Nykyään hän ei niin paljon kirjoittele.


      • Harmajapää
        Kaarlofani kirjoitti:

        Suomen tyypit ei liity tähän asiaan, se oli se ohjelma, johon Nurmikumpua haastateltiin eikä kyseistä kuvausta esitetty. Oliko liian "tulenarkaa" puhetta, en tiedä? Nurmikummun tekstejä voi kuitenkin esim. noista paikallislehdistä lukea, ainakin entisistä lehdistä. Nykyään hän ei niin paljon kirjoittele.

        -Mielestäni siteerauksena mainitsit, "suomen tyyppi"... -eikö hän ole oikeasti eräänlainen "suomen tyyppi"?... -no. eräänlaisia NATO rolleja ovat tuollaiset julistajat, -jotka ärsyyntyvät niin oikeistolaisessa aatteessaan, -että sanovat suoraan, -ettei allekirjoittaneen paikka ole tällä palstalla.

        Miksi vain hänen ja kaltaisten paikka on tämä, -ettei allekirjoittaneen paikka, -kun en kannata EU: a, en Euroa, ja en Natoa---... Suomen työväenluokan näkökannassa.

        Taas TV 4. kävivät haastattelemassa minuakin Suomen tyypit sarjaan taannoin, niin, jos se oli haastatteluja, -jos ylipäätä kuvasivatkaan siinä hengessä, -tai ilman filmiä? Koska ei ko. käynnistä,
        -ja reilusta, -yli kahden tunnin filmailusta eivät ko. ruudussa näyttäneet, edes alku -kuntoilua"!

        Oletin haastattelun koskettavan no. -Ufo kokemuksista, -kun se oli Lapin Kansassa haastatteluna vähän aikaisemmin. -Minulle aihe ei ole "tulen arka" mutta TV: n suhteen se näkyi olevan...!?

        -Suhteellisen paljon edelleen kirjoittelen, pääasiassa KTP: n äänenkannattajaan, Työkansan Sanomat lehteen... -Lehti tilattuna Kemijärven kaupungin kirjastossa ja Työttömien yhdistyksen kokoontumispaikkaan, joihin olen tilannut.
        -TKS: a on kirjoituksia, -tosin ei ns. "ufoista".

        Näihin ns. maakunnan lehtiin ei enää mahdu kannanottojani, -ilmeisesti porvariston ja opportunistien kannalta liian "tulen arkoja"... -Käy lukemassa TKS: voit päätellä, -kuinka ne on
        t- a. ja?--- ...

        Kaarlo Nurmikumpu . Kemijärvi


    • eifani

      Häirikkö hän ainakin on, sotkee keskustelut höpinöillään, niin kuin joku sanoi "harmiton höppänä". Pahasti on jo dementian runtelema, tai mistä johtuu ne kaikki näyt, joita hän kehuu näkevänsä ? Viestittelee avaruusolioiden kanssa ja yrittää selittää sen olevan vakavasti otettava asia. Ei siis mikään täyspäinen henkilö enää.
      Ei millään pahalla, nämä nyt on vain faktoja hänestä.

      • harmajapää

        Kyllä jotkut toiset ufoasioihin sotkevat muuta kuin ufoasioita, -olet yksi sellainen sotkija, -kun asiassa alat "psykiatriksi". Terveyteni ei ole laisinkaan niin huonossa mallissa, -kun käsitteellisellä, abstraktisella "faktalla" väität olevan. Väitteesi ei ole objektiivisesti fakta. Jätä ne psykiatrin tehtävät. ja katso peiliin... -jos toinen silmä katsoo kattoon, -niin mihin v...n se toinen silmäsi kattoo?


      • huomioasiaan

        Nurmikummun pilkkaaminen on tarpeetonta.


      • mitäväliä

        Aivan niin, kaikkihan me tiedämme hänen olevan aivan hei, hei, niin sanoakseni, mutta miksi turhaan häntä kiusataan.
        Antakaa hänen kirjoitella sitä puuta heinää, ei niitä tarvitse kenenkään edes lukea, hyppää vain yli niistä, antaa äijän tuntea itsensä vielä tärkiäksi, ei se keneltäkään pois ole.


      • harmajapää
        mitäväliä kirjoitti:

        Aivan niin, kaikkihan me tiedämme hänen olevan aivan hei, hei, niin sanoakseni, mutta miksi turhaan häntä kiusataan.
        Antakaa hänen kirjoitella sitä puuta heinää, ei niitä tarvitse kenenkään edes lukea, hyppää vain yli niistä, antaa äijän tuntea itsensä vielä tärkiäksi, ei se keneltäkään pois ole.

        Voi -hellan letta, kun nimimerkillä: -mitäväliä, -on laupiaan samarialaisen hellä sydän luokkakantaiseen marxilais - leniniläiseen KTP: n kommunistiin... -sanoi sanottavansa niin ironisen subjektiivistieteellisesti, korulausein, -että ihan herahti vesi silmiini...

        Kaarlo N... Kemijärvi


      • nurmikumputilanne
        mitäväliä kirjoitti:

        Aivan niin, kaikkihan me tiedämme hänen olevan aivan hei, hei, niin sanoakseni, mutta miksi turhaan häntä kiusataan.
        Antakaa hänen kirjoitella sitä puuta heinää, ei niitä tarvitse kenenkään edes lukea, hyppää vain yli niistä, antaa äijän tuntea itsensä vielä tärkiäksi, ei se keneltäkään pois ole.

        Moni lukee kyllä Nurmikummun kirjoituksia ja Kemijärvi tunnetaan hänen asuinpaikkanaan, vaikka onkin tiettävästi sallalaisia alun perin. Nurmikumpuhan toimi kunnallispolitiikassa 1980-luvulla, mutta SKDL:n hajottua ei ole saanut KTP enää Kemijärvellä jalansijaa. Hänen aktiivinen työ puolueensa rivissä tiedetään. Enemmän julkisuutta Nurmikumpu on sitten saanut avaruushavaintoihin liittyvänä havainnoitsijana, muistaakseni 1990-luvun alussa uutisoitiin laajasti hänen havainnoistaan ja on sitten ajoittain ollut Lapin Kansassa, maakuntaradiossa jne esillä. Siis Nurmikumpu on paikallinen julkkis ja hänen toiminta on tehnyt myös Kemijärven tunnetuksi, vaikkei Taivaan tulissa jostain syystä ollutkaan mukana.


      • harmajapää
        nurmikumputilanne kirjoitti:

        Moni lukee kyllä Nurmikummun kirjoituksia ja Kemijärvi tunnetaan hänen asuinpaikkanaan, vaikka onkin tiettävästi sallalaisia alun perin. Nurmikumpuhan toimi kunnallispolitiikassa 1980-luvulla, mutta SKDL:n hajottua ei ole saanut KTP enää Kemijärvellä jalansijaa. Hänen aktiivinen työ puolueensa rivissä tiedetään. Enemmän julkisuutta Nurmikumpu on sitten saanut avaruushavaintoihin liittyvänä havainnoitsijana, muistaakseni 1990-luvun alussa uutisoitiin laajasti hänen havainnoistaan ja on sitten ajoittain ollut Lapin Kansassa, maakuntaradiossa jne esillä. Siis Nurmikumpu on paikallinen julkkis ja hänen toiminta on tehnyt myös Kemijärven tunnetuksi, vaikkei Taivaan tulissa jostain syystä ollutkaan mukana.

        Käykää lukemassa Kemijärven kirjastossa KTP: n äänenkannattajaa, -Työkansan Sanomia,
        joissa on useissa eri numeroissa myös minun kirjoituksia.

        Maakunnan lehdet säästävät palstaansa näille päivitetyille porvarisaduille, -miten olisi pitänyt elää, -ja mitä se muutos elämisessä toi tavalliselle kansan enemistölle, -so. kaipuuta paremmasta. -ja siinä haaveessaan keksivät PS: t puolueena "messiaksi", joilta demari ei tukkinut turpaa, mutta harmajapää joutui v. 2006 EU: n direktiivillä, myös tukkimisen kohteeksi v. 2007 eduskunta vaalipaneelissa Kemijärvellä, -ja jopa Koti-Lappi riisti sanomisen vapauden, -jopa viimeisessä kuntavaalissa, -kun yhden tarjosin, -senkin tasapuolisuuden? -nimissä jättivät julkaisematta... -no inttese nuuka---...

        -Vanhempani olivat Sallan luovutetulta alueelta, Sovakylästä "tavisota" pakolaisia, -ja siinä evakkoprosessissa synnyin Soppelan kansakoulussa 5.5.1940 ns. "välirauhan" aikana, -jo proletarisoituneeseen, -ex. talonpoikasiperheen 11. lapseksi, -kuopukseksi.
        -Olen yhä evakossa, -vuokralaisena, -ns. syntymäpaikan läheisyydessä.
        "Talvisota" syynä, -ja isän nostomiehen tehtävissä Rovaniemellä saamiin kuolettaviin vammoihin aihesyynä, seuraus oli se, -että olen syntyjään työväenluokan ihminen, -eli en syntynyt talonpoikaistoon.

        Mielestäni olen ns. "paljasjalkainen" kemijärviläinen, -kun synnyin täällä, ja tänne olen ns. maailmalta paluumuuttaja...

        -Taivaan Tulet sarjaan en mennyt koetenttiin tai filmasiko he? -Siksi en ollut edes ekafilmisarjassa.
        -Olihan yleinen kutsu koefilmaukseen tai oliko vain haastattelu...
        -Niin jos olisin valinnan läpäissyt... olin oikeasti nuorempana ex harrastelija "näyttelijä"... -kansakoulunaikana, Raahessa ja Raahen lähiympäristössä, -jopa asepalvelusaikaan varusmiesveljille joululla 1960 Hiukkavaarassa, 1, kompp.

        Kaarlo N...


      • harmajapää
        harmajapää kirjoitti:

        Käykää lukemassa Kemijärven kirjastossa KTP: n äänenkannattajaa, -Työkansan Sanomia,
        joissa on useissa eri numeroissa myös minun kirjoituksia.

        Maakunnan lehdet säästävät palstaansa näille päivitetyille porvarisaduille, -miten olisi pitänyt elää, -ja mitä se muutos elämisessä toi tavalliselle kansan enemistölle, -so. kaipuuta paremmasta. -ja siinä haaveessaan keksivät PS: t puolueena "messiaksi", joilta demari ei tukkinut turpaa, mutta harmajapää joutui v. 2006 EU: n direktiivillä, myös tukkimisen kohteeksi v. 2007 eduskunta vaalipaneelissa Kemijärvellä, -ja jopa Koti-Lappi riisti sanomisen vapauden, -jopa viimeisessä kuntavaalissa, -kun yhden tarjosin, -senkin tasapuolisuuden? -nimissä jättivät julkaisematta... -no inttese nuuka---...

        -Vanhempani olivat Sallan luovutetulta alueelta, Sovakylästä "tavisota" pakolaisia, -ja siinä evakkoprosessissa synnyin Soppelan kansakoulussa 5.5.1940 ns. "välirauhan" aikana, -jo proletarisoituneeseen, -ex. talonpoikasiperheen 11. lapseksi, -kuopukseksi.
        -Olen yhä evakossa, -vuokralaisena, -ns. syntymäpaikan läheisyydessä.
        "Talvisota" syynä, -ja isän nostomiehen tehtävissä Rovaniemellä saamiin kuolettaviin vammoihin aihesyynä, seuraus oli se, -että olen syntyjään työväenluokan ihminen, -eli en syntynyt talonpoikaistoon.

        Mielestäni olen ns. "paljasjalkainen" kemijärviläinen, -kun synnyin täällä, ja tänne olen ns. maailmalta paluumuuttaja...

        -Taivaan Tulet sarjaan en mennyt koetenttiin tai filmasiko he? -Siksi en ollut edes ekafilmisarjassa.
        -Olihan yleinen kutsu koefilmaukseen tai oliko vain haastattelu...
        -Niin jos olisin valinnan läpäissyt... olin oikeasti nuorempana ex harrastelija "näyttelijä"... -kansakoulunaikana, Raahessa ja Raahen lähiympäristössä, -jopa asepalvelusaikaan varusmiesveljille joululla 1960 Hiukkavaarassa, 1, kompp.

        Kaarlo N...

        Täsmennys, -kansakoulun kävin Sallan Hirvasvaaralla, jossa olin eri koulujuhlissa, -monissa eri näytelmä, yms. ohjelmissa.


      • pohdinta-asia

        Moni tuntee Nurmikummun täällä, olisi vain mennyt Taivaan tuliin, olisi jäänyt myös historiaan hänen esiintyminen. Hän on kuuluisa Kemijärven ihminen. Ei saa paljon kannatusta koskaan vaaleissa, mutta silti aina yrittää ja on ahkera toimitsija omassa puoluekokonaisuudessaan ja asiaan liittyen, siis kommunisti asiaan. Eduskuntaan äänestääkö häntä kuinka moni, tai tätä toista Kemijärven ehdokasta O. Harjulaa (Suomu), no tuskin moni, vai äänestääkö sittenkin? Tuleeko nyt sellainen tilanne, että Kemijärvi päättää radikaalin muutoksen toteuttaa? No niin aika näyttää. Tätä pohdin usein, Nurmikummun ja Harjulan kannatustilannetta. Heillä on ihan pientä kannatus vain, silti heistä puhutaan ja heidän ideoistansa.


      • kaikille.hauskaa
        pohdinta-asia kirjoitti:

        Moni tuntee Nurmikummun täällä, olisi vain mennyt Taivaan tuliin, olisi jäänyt myös historiaan hänen esiintyminen. Hän on kuuluisa Kemijärven ihminen. Ei saa paljon kannatusta koskaan vaaleissa, mutta silti aina yrittää ja on ahkera toimitsija omassa puoluekokonaisuudessaan ja asiaan liittyen, siis kommunisti asiaan. Eduskuntaan äänestääkö häntä kuinka moni, tai tätä toista Kemijärven ehdokasta O. Harjulaa (Suomu), no tuskin moni, vai äänestääkö sittenkin? Tuleeko nyt sellainen tilanne, että Kemijärvi päättää radikaalin muutoksen toteuttaa? No niin aika näyttää. Tätä pohdin usein, Nurmikummun ja Harjulan kannatustilannetta. Heillä on ihan pientä kannatus vain, silti heistä puhutaan ja heidän ideoistansa.

        No totta kylähulluista aina puhutaan, he kun ovat kaikkien huvina. Vakavasti heitä ei ota kuin muut hoitoa vailla olevat.


      • harmajapää

        No toiveita on saada paljon ääniä, joko eduskuntavaalissa, -tai v. 2016 kuntavaalissa Kemijärvellä?
        Kaarlo N... Kemijärvi


    • Soikiopäät

      EIKÖ MENE JAKELUUN ETTÄ TÄMÄ SINUN HÄIRIKÖINTI ON KÄÄNTYNYT SINUA VASTAAN.1 ÄÄNI ITSELTÄSI MUILTA EI YHTÄÄN PISTE

      • kommunistikallesta

        RAUHAN JA SOSIALISMIN PUOLESTA - KOMMUNISTINEN TYÖVÄENPUOLUE UUSI VOIMA KEMIJÄRVELLÄ!

        KTP tukee Massaliikkeen taistelua työväen puolesta kapitalisteja vastaan! Jos kannatat Massaliikettä, olet samalla puolella Kommunistisen Työväenpuolueen kanssa!

        KTP:n Kemijärven yhteyshenkilö on toveri Kaarlo Nurmikumpu, joka tunnetaan myös Nurmi-Kaarlona, hän on opiskellut marxismi-leninismiä Moskovassa sekä kuuluisassa Hämeenlinnalaisessa Sirola-opistossa.

        "Tule jo mukaan toimintaan" - kehoittaa Kaarlo Nurmikumpu Kemijärveltä.. Kemijärven kaupungin ovat kapitalistit ajaneet ahdinkoon lopettamalla Kemijärven massatehtaan. Nyt on aika puolustaa työmiestä riistäjiä vastaan!.

        Kommunistinen Työväenpuolue on esittänyt periaateohjelmassaan ja kannanotoissaan suurien metsäomaisuuksien sekä perusteollisuuteen kuuluvan metsä- ja paperisektorin kansallistamista. Viime aikojen tapahtumat ja kapitalistien vastuuttomuus todistavat, että esitykset ovat todella ajankohtaisia. Kansallistamisen taakse on koottava laaja ay-liikkeen jäsenistön ja koko työväestön yhteinen vaatimusliike, joka ymmärtää nykypäivän solidaarisuuden ja valtio-omistuksen välttämättömyyden. Ulosmarssilla eikä myöskään lopettamispaikkakunnille hallituksen kerran maksamalla kriisiapurahalla työpaikkojen säilyminen ei toteudu. Tarvitaan toimivan teollisuuden toiminnan jatkamista ja uusia investointeja teollisuuteen Suomessa.





        Ilmianna


    • UIRFUÖIOU

      TOLIKKA MIKA ON TAHKOA JA TYTÄR KONEESSA ON PAHNA ISTUA MUUTA
      PÄÄLLÄ SUKSI SELÄSSÄ LENTÄÄ KÄPY SUUHUN HUOMENNA ON SATEISTA
      HAMEEN ALLLA KUUMAA JA NIIIN TOLIKKA MIKÄ TOLIKKA KATOKO SE KAIVAA LUNTA MELKEIN SATAA TAAS LENTÄÄÄ......

      • ylläpidolle

        Tämä viimeisin viesti ei liity mitenkään aihekokonaisuuteen. Ylläpito saisi poistaa kaikki nämä tarpeettomat viestit. Asioista voi puhua pelleilyäkin harjoittaen, jos liittyy asiaan. Kuten keskustelu Tonkopuron yliluonnollisesta "sika" jutusta. Mutta ei tämmöinen tyhmä caps-lockit päällä kirjoittelu ole järkevää.

        Kaarlo Nurmikumpukin kirjoittaa aina asiallisesti ja keskustelee tuolla kaduilla. On ennen jakanut Työkansan Sanomat -lehteä, en tiedä että jakaako enää paljon tätä kyseistä julkaisua, mutta kuten täällä ovat hänen tuttavansa usein todistaneet, niin ei huutele mitään rumia juttuja, vaan sanoo jopa kokoomuslaisille ystävällisesti tervehdyksen.

        Siksi nämä herra Nurmikumpuun liittyvät keskusteluketjut tulisi pitää asiallisina ja tämä ivaajat voisi poistaa täältä kokonaan. Keskustellaan asiallisesti kaikista kysymyksistä ilman tällaisia epämääräisiä huudahduksia, kiitos.


      • soltsenitsiini

        Suosittelen K.Nurmikummulle luettavaksi Taisto Huuskosen kirjan Laps-Suomen. Siinä puhuu mies kokemuksista kommunistivaltiossa.


      • unohtitotuuden

        Minulla on tieto, että sosialistisessa Neuvostomaassa oli no, sosialistinen valtio, ei kommunistivaltio.

        Jos olisi esim. Neuvostoliitto saanut rakennetuksi asteittain kommunismin, ei sillä enää olisi valtiota, sillä Marxin mukaan, kommunismin opin tutkimuksissa selkiinnytti. että ko. sosialistinen valtio korkean vaiheen kommunismissa "kuoleentuu pois"!

        Huuskonen mitä todennäköisemmin on, -(kuten oli herra Hrutshovi), työväenluokan johtaman työläissosialismin vastainen "kirjailija", eli abstraktisen idealismin käsitteellinen kynäilijä, ja abstraktinen näkökanta ei ole objektiivista totuutta., vaan emävalehtelua.


      • rutsehvi
        unohtitotuuden kirjoitti:

        Minulla on tieto, että sosialistisessa Neuvostomaassa oli no, sosialistinen valtio, ei kommunistivaltio.

        Jos olisi esim. Neuvostoliitto saanut rakennetuksi asteittain kommunismin, ei sillä enää olisi valtiota, sillä Marxin mukaan, kommunismin opin tutkimuksissa selkiinnytti. että ko. sosialistinen valtio korkean vaiheen kommunismissa "kuoleentuu pois"!

        Huuskonen mitä todennäköisemmin on, -(kuten oli herra Hrutshovi), työväenluokan johtaman työläissosialismin vastainen "kirjailija", eli abstraktisen idealismin käsitteellinen kynäilijä, ja abstraktinen näkökanta ei ole objektiivista totuutta., vaan emävalehtelua.

        Lukaseppa Nurmikumpu se kirja. Huuskonen kertoo omista kokemuksista. Lepposaa luettavaa...Suosittelen muillekkin vasenlaitasille fanatiikoille.


      • huvittava.tapaus
        ylläpidolle kirjoitti:

        Tämä viimeisin viesti ei liity mitenkään aihekokonaisuuteen. Ylläpito saisi poistaa kaikki nämä tarpeettomat viestit. Asioista voi puhua pelleilyäkin harjoittaen, jos liittyy asiaan. Kuten keskustelu Tonkopuron yliluonnollisesta "sika" jutusta. Mutta ei tämmöinen tyhmä caps-lockit päällä kirjoittelu ole järkevää.

        Kaarlo Nurmikumpukin kirjoittaa aina asiallisesti ja keskustelee tuolla kaduilla. On ennen jakanut Työkansan Sanomat -lehteä, en tiedä että jakaako enää paljon tätä kyseistä julkaisua, mutta kuten täällä ovat hänen tuttavansa usein todistaneet, niin ei huutele mitään rumia juttuja, vaan sanoo jopa kokoomuslaisille ystävällisesti tervehdyksen.

        Siksi nämä herra Nurmikumpuun liittyvät keskusteluketjut tulisi pitää asiallisina ja tämä ivaajat voisi poistaa täältä kokonaan. Keskustellaan asiallisesti kaikista kysymyksistä ilman tällaisia epämääräisiä huudahduksia, kiitos.

        Ota kuule huomioon missä herra Nurmikumpu kirjoittaa, tämä on S-24, joka on tullut tunnetuksi Suomen suurimpana vessanseinänä. Tällaisessa roskafoorumissa kura lentää, ja se on koko sivuston tarkoitus.
        Menee vaan Nurmikumpukin jonnekin oikealle politiikka-palstalle, jos ei kelpaa se, että täällä saa kuraa niskaan, enempi kuin laki salii (palstanpitäjä kylläkin)
        Tosin nuo Nurmikummun sepustukset vastaavat palstan tasoa, että sen puoleen senkuin raapustelee omaksi, ja muiden iloksi.


    • HULATA

      KATOA YLI POKTU SAOOO HULLUT TAHKOAA TAJAJA JUJU ON KAUNISTA VOOI VOOI HÖLÖMÖT LATVA ALAHO JOO HARMAAATA OTTASSA KOTO YLIKERRASTAO

      • lopettakaa.sotkut

        Estäkää tällainen höpökirjoittaja! Ei ole mitään järkeä tämmöisessä. Liekö "ufojen" kieltä?

        En tarkoita höpökirjoittaja-nimityksellä häntä, Nurmikumpua, vaan muita. Siis ei kaikkia muita ihmisiä, mutta tänne sotkuviestejä tekeviä.

        Oletan, että Nurmikumpu ei kirjoita merkityksettömiä sanoja peräkkäin. Ei myöskään "HÖHÖHÖHÖHÖ" viestejä eikä "Kommunismi ja ufot on numero 1" viestejä. Joku pelleilee Nurmikumpuna muka, hävetköön!


      • vellejäkeitellen
        lopettakaa.sotkut kirjoitti:

        Estäkää tällainen höpökirjoittaja! Ei ole mitään järkeä tämmöisessä. Liekö "ufojen" kieltä?

        En tarkoita höpökirjoittaja-nimityksellä häntä, Nurmikumpua, vaan muita. Siis ei kaikkia muita ihmisiä, mutta tänne sotkuviestejä tekeviä.

        Oletan, että Nurmikumpu ei kirjoita merkityksettömiä sanoja peräkkäin. Ei myöskään "HÖHÖHÖHÖHÖ" viestejä eikä "Kommunismi ja ufot on numero 1" viestejä. Joku pelleilee Nurmikumpuna muka, hävetköön!

        Niin Nurmikumpu kirjoittaa kyllä eri sanoja peräjälkeen, yleensä ne ovat sitä tyhjää poliittista jargonia historian hämärästä, ei mitään järkevää kumminkaan, vaan täyttä tuubaa , jolla ei ole tekemistä nykyajan kanssa.
        Ihan pelle se Nurmikumpu on. Tosin semmoinen harmiton höppänä, niin kuin joku asian ilmaisi.


      • Nurmikummun-asiasta

        Nurmikumpu puhuu asiallisesti ja korrektisti myös toisin ajattelevia kohtaan ja suuntaansa!

        Riidelkää asioista, ei ihmisistä. Emme hyväksy turvan tukkimista, vaikka kannattaisikin porvarillista demokratiaa.


      • ihankisama
        Nurmikummun-asiasta kirjoitti:

        Nurmikumpu puhuu asiallisesti ja korrektisti myös toisin ajattelevia kohtaan ja suuntaansa!

        Riidelkää asioista, ei ihmisistä. Emme hyväksy turvan tukkimista, vaikka kannattaisikin porvarillista demokratiaa.

        Nurmikummun puheet on yhtä pehmoisia kun ukko alkaa itsekin jo olla. Hyvä kun ei haukkua räkytä, se taitaa komukoilla olla yleisesti tapana, kerran siististi puhumista pitää joka kirjoituksessa mainostaa.


    • harmajapää

      Saa niitä tulla tänne jos ei ole revisionistejä, nyt ei kerkii enempää kun pitää laittaa kamulle mannavelliä. Aikanaan olin kyllä Hiukkavaarassa, laitoin veljillekin soppaa siellä.

      • harmajapää

        Tuo tuossa nimimerkillä harmajapää ei ole allekirjoittaneen, Kaarlo Nurmikummun kirjoitus, vaikka on siinäkin nimimerkkinä harmajapää.

        Hän on väärässä, -en laittanut Hiukkavaarassa soppaa veljille... siellä leipoivat minusta -v. 1960 - 1961 ensin korpraalin, -ja 1961 alikersantin.
        -Ei vellinkeittäjäksi...
        -Vaikka nykyään Kamulle omaishoitajana "keittelenkin velliä", -ym. ruokaa...
        Kaarlo N... Kemijärvi


      • sopivaahommaa

        Juu elä sinä vaan noissa muisteloissa, se on sopivaa hommaa vanhalle eläkevaarille.
        Mennyt maailma ei koskaan palaa, mutta ihminen on luotu sitä muistelemaan, se on geeneissä ajoilta kun kirjotustaito ei ollut kansan saavutettavissa.


      • yksi-monista
        harmajapää kirjoitti:

        Tuo tuossa nimimerkillä harmajapää ei ole allekirjoittaneen, Kaarlo Nurmikummun kirjoitus, vaikka on siinäkin nimimerkkinä harmajapää.

        Hän on väärässä, -en laittanut Hiukkavaarassa soppaa veljille... siellä leipoivat minusta -v. 1960 - 1961 ensin korpraalin, -ja 1961 alikersantin.
        -Ei vellinkeittäjäksi...
        -Vaikka nykyään Kamulle omaishoitajana "keittelenkin velliä", -ym. ruokaa...
        Kaarlo N... Kemijärvi

        Arvoisa herra Nurmikumpu,

        Voisitko rekisteröidä nimimerkin tai josko joku ystäväsi voisi sen rekisteröidä että sitten sillä virallisella nimimerkillä kirjoittaisit, kun haluat esiintyä omalla nimelläsi? Täällä on kaiken maailman sairaita ihmisiä, jotka esiintyvät Nurmikumpuna ja ihmiset sekaantuvat helposti. On ikävää pelleilyä, mutta minkäs teet, kun nämä henkisesti mieleltään järkkyneen ihmiset haluavat purkaa pahaa oloansa täällä.

        En tarkoita näitä HÖHÖHÖHÖHÖÖH viestejä tai "Oho sano Nurmikumpu kun ufon näki" pelleviestejä. Jokainen käsittää, ne ovat muiden tekemiä vaikka nimimerkki voi olla UFOKALLE tms., mutta sitten jotkut tahallaan kopioivat Nurmikummun tyyliä kirjoitusten osalta. Tätä emme voi sietää.

        Sitten täällä on kehuttu kovasti Trotskia ja muka ikään kuin Nurmikumpu häntä kehuisi. Tietääkseni hän, Nurmikumpu, ei ole täällä kannattanut trotskilaista politiikkaa, vaikka Trotski olikin Leninin ja Stalinin kavereita. Siis miksi Nurmikumpu kehuisi täällä 24 palstalla toveri Trotskia, jonka politiikkaa hän ei ole tukenut.


      • kökköävaantulee
        yksi-monista kirjoitti:

        Arvoisa herra Nurmikumpu,

        Voisitko rekisteröidä nimimerkin tai josko joku ystäväsi voisi sen rekisteröidä että sitten sillä virallisella nimimerkillä kirjoittaisit, kun haluat esiintyä omalla nimelläsi? Täällä on kaiken maailman sairaita ihmisiä, jotka esiintyvät Nurmikumpuna ja ihmiset sekaantuvat helposti. On ikävää pelleilyä, mutta minkäs teet, kun nämä henkisesti mieleltään järkkyneen ihmiset haluavat purkaa pahaa oloansa täällä.

        En tarkoita näitä HÖHÖHÖHÖHÖÖH viestejä tai "Oho sano Nurmikumpu kun ufon näki" pelleviestejä. Jokainen käsittää, ne ovat muiden tekemiä vaikka nimimerkki voi olla UFOKALLE tms., mutta sitten jotkut tahallaan kopioivat Nurmikummun tyyliä kirjoitusten osalta. Tätä emme voi sietää.

        Sitten täällä on kehuttu kovasti Trotskia ja muka ikään kuin Nurmikumpu häntä kehuisi. Tietääkseni hän, Nurmikumpu, ei ole täällä kannattanut trotskilaista politiikkaa, vaikka Trotski olikin Leninin ja Stalinin kavereita. Siis miksi Nurmikumpu kehuisi täällä 24 palstalla toveri Trotskia, jonka politiikkaa hän ei ole tukenut.

        On nämä "Nurmikumpu-komut kyllä pitkälle oikeasta elämästä vieraantuneet.
        Keskenäänkin niiden ainoa puheenaihe näkyy olevan se, kuka on tai oli minkäkinlainen kommunisti, vain onko ensinkään, vaan vain jonkin sortin sosialisti.
        Ei ole maailman ihme, että kannatusta ei noille aatteille löydy "oman köörin" ulkopuolelta.


      • harmajapää

        Ilokseni se "kööri" pikkuhiljaa kasvaa, voimsituu Sinunkin kanssa työläisten oikeuskai ja etuja puolustamaan, - yhtenäisenä suurpääomaa vastaa, -ei meitä voita kukaan, edes persut!!! ym. tusinapuolueet.

        Niin tai haluatko kuulua toiminnan yhtenäisyyden joukkoon työn puolella, -suurpääoma vastaan, ideologisista eroista huolimatta työn puolella toimiminen on yhä enemmän kasvava tarve, - yksin emme ole mitään, -joukossa on voimaa.

        Tosin tuo asenteesi on yksi paha jarru edistyksellisen rintaman muodostamiseen, -vaan pian huomaat, -mistä olen kirjoitellut, -en ole Sinua vastaan, -olen suurpääomaa vastaan..

        Kaarlo N... Kemijärvi.


    • HHHS

      KAKAA AKKA TROLLI HÄRYKKÖÖÖ HÖHÖHÖHÖHÖ NAUTA LIVAVA SIKKAKAO
      NAURUAA HÄHÄHÄÄÄÄ

      • KOTISUOMU-TOSUU

        trollit JA TURLLIT ovatko samoja kuin trullit, eli navetoissa pelleilivät ennen vanhaan maalla muka yliluonnollisjuttuja, huu-haata! TURPATRULLIT; TURPA TUKKOON MINUN SUUTA ETTET TUKEII!!

        KÄYN SUOMUN KESKUKSEEN --- se ei ole huu-haata! oletteko lukeneet lehtiä, kuunnelleet radiota? Suomun tilanne = hiljaisuus. Mutta ei se keskus - hiljaisuus vaan ihan oikeasti, se on kiinni, ei avata rakennuksia, hotellia, kaikki rapistuu! Mitä me voimme tehdä!? SUOMUN KESKUS = Kemijärven onni, kun oikein hoituu. Siellä on jo nyt hiljaista, niin hiljaista (vrt. laulu kylätie on hiljainen) tulee meidänjotain tehdä, Suomu nousee?! Mitä tekee muut kuin me, jotka seuraammeemmekä mekään tee mitään. SUOMU on koti, tulevaisuus, yhteinen asiameille itälappilaisihmisille, tovereille (Nurmikumpu) ja kavereille (Harjula), ktp ja muutos, pienpuolueet, mitä tekee sdp, vas., kok, kepu ?? entä KEMIJRÄVEN YRITTÄJÄT; oletteko vieneet aloitetta eteenpäin vai YLEENKATSOTTEKO!?!?? EIS me elämme totuuden oikeuden ihmiset, oliko oikein tiputta IMPORANTA hallituksesta mikä on syyettemme menesty ,KEPUN RIITELY


      • hyvä.juttu1
        KOTISUOMU-TOSUU kirjoitti:

        trollit JA TURLLIT ovatko samoja kuin trullit, eli navetoissa pelleilivät ennen vanhaan maalla muka yliluonnollisjuttuja, huu-haata! TURPATRULLIT; TURPA TUKKOON MINUN SUUTA ETTET TUKEII!!

        KÄYN SUOMUN KESKUKSEEN --- se ei ole huu-haata! oletteko lukeneet lehtiä, kuunnelleet radiota? Suomun tilanne = hiljaisuus. Mutta ei se keskus - hiljaisuus vaan ihan oikeasti, se on kiinni, ei avata rakennuksia, hotellia, kaikki rapistuu! Mitä me voimme tehdä!? SUOMUN KESKUS = Kemijärven onni, kun oikein hoituu. Siellä on jo nyt hiljaista, niin hiljaista (vrt. laulu kylätie on hiljainen) tulee meidänjotain tehdä, Suomu nousee?! Mitä tekee muut kuin me, jotka seuraammeemmekä mekään tee mitään. SUOMU on koti, tulevaisuus, yhteinen asiameille itälappilaisihmisille, tovereille (Nurmikumpu) ja kavereille (Harjula), ktp ja muutos, pienpuolueet, mitä tekee sdp, vas., kok, kepu ?? entä KEMIJRÄVEN YRITTÄJÄT; oletteko vieneet aloitetta eteenpäin vai YLEENKATSOTTEKO!?!?? EIS me elämme totuuden oikeuden ihmiset, oliko oikein tiputta IMPORANTA hallituksesta mikä on syyettemme menesty ,KEPUN RIITELY

        Ei Suomulla ole enää hiljaista, siellä on nyt uusi yrittäjä.

        Toivottavasti kehitetään Suomua, että olisi monenlaista toimintaa, laskettelua, urheilua, ravintolatoimintaa, myös se Harjulan aloitteen pohjalta tuleva hiljaisuus juttu jne., luontotoimintaa, polkuja, retkiä. Unhoittamatta tietenkään Tonkopuroa, sekin on tärkeää!


    • HÖHÖHÖHÖ

      KSKAKAK ISTU KOOIIRA NAVETAN HHAAAKSE KJA NUOLEEE ITTEEÄÄN JO JOOTULEEE LUJA KATO KQTOKATO MIIINÄÄ OSAAAAN OLLA ITTEEEE HEHEHEHE
      KOOOOOOOOOMMMARIIIITHIITEEEN SANOOOO HÖÖHHÖHÖHÖHÖÖÖÖÖÖ

      • harmajapää

        Ei tämäkään ole se foorumi, johon tästä edes vastaan, -mutta silti täytyy jättää yksi tai kaksi forumia, joissa asiakysymyksiin otan kantaa... tietenkin nuo huraajoukkiot saavat olla reunakoristeina...

        Kaarlo N... Kemijärvi


      • KOMMARITHYÖKKÄÄ
        harmajapää kirjoitti:

        Ei tämäkään ole se foorumi, johon tästä edes vastaan, -mutta silti täytyy jättää yksi tai kaksi forumia, joissa asiakysymyksiin otan kantaa... tietenkin nuo huraajoukkiot saavat olla reunakoristeina...

        Kaarlo N... Kemijärvi

        (h)URAAAA


    • p9N

      oenr0rfiRTVPOI09NWIUN5T09QWIU5T09WU50Q9UW59QU95TUQ095UGQ09U509QJOIEJVOIQJOIQEJTGOIQRJGOIWJGOIRJOGJWPOTVJUP9QOJRLKAJGIELJGOI B95I503504768037097087098T7U0847UT09UTVVOQUJVOIGUIOUVOIFVUE5FUQOUJFOIDFVAJLKJGOIUPVIÖI' 0IQ8Q985U4TU90UT9EUT09EAUNEUI59UI94I593U9TUE9TU09TUE9UT09EUT09U9BTVB5UI95EI90V5I95IJKNNGNGNGIHNTRIOJGEIU59UTOEJTIOEHOIGJIE5M5O85903537032794379837598274349874985R7WWYF98IWHFIUEHFIUEHIU HEUIHJEOIHIEHOUIEHIUHE5IUTHIU4HR4OW4UT98YU498TYU398UYT38T3HFJPO3POP3POHIE3POPFEW4ÄWEÄERÅPGEKÅRBKPŨ¨¨PPÅÅKÅÅ0Kå0iÅjojihioieohwiohfioewgf9eijgeigfojpeojpjpookjpOPJDJCPIOPIRJOIPGJEPOIGJEPOIGJPOEKFPOSJOPRIPOEUIP9UE59PGJVLKMNPOIJOIGJOIJOIM,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • käännöstävailla

        Voisiko joku ufolooki ystävällisesti suomentaa tuon, kiitos.


      • harmajapääkaarlo
        käännöstävailla kirjoitti:

        Voisiko joku ufolooki ystävällisesti suomentaa tuon, kiitos.

        - käännöstävailla nimimerkki ilmeisesti kysymyksensä asetti no. allekirjoittaneelle, -ns. - k. n. 888. -ufologille. Kemijärvi?
        En kykene tuota ymmärtämään, - ja en siksi suomentamaan...

        Kiinnostunut olen myös minä tuon "sanoman" suomennoksesta, - jos olisi sellainen ufologi, - joka siihen kykenee, - ja halua suomentaa?

        Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


      • kanssa.kulkija

        Hän on poissa, Nurmikumpu, mutta hänet muistamme yhä. Lämpimästi häntä muistamme. Oli mukava huumorimies entisen S-Marketin kulmilla juttelimme usein.

        Kiitos!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kotosalla lehti lue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotosalla lehti lue

        Sallan lehti?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe