Mun huonot puolet! En suutu…
Vastaukset 70
- Anonyymi00001UUSI
Ei niitä ole!
- Anonyymi00005UUSI
Ai kiiitos, en tiennytkään…. 🥇
- Anonyymi00002UUSI
Kerron sitten kasvotusten 😉 ai niin, et uskalla.
- Anonyymi00003UUSI
🤢
- Anonyymi00004UUSI
Oot ujo!
- Anonyymi00014UUSI
No jep. Harmittaa eniten tämä itsessä.
Sivu
- Anonyymi00006UUSI
Helpompi olisi sanoa hyvät puolet.
- Anonyymi00007UUSI
huhuh no en mä todellakaan jaksa alkaa tässä luetteloimaan
- Anonyymi00008UUSI
Lista olisi loputtoman pitkä, tiedän
- Anonyymi00012UUSI
Laita vielä pari ylimääräistä ranskalaista viivaa mahdollisimman ikäviä, ei muuta ku mielikuvitus laukkaamaan. Siihen on totuttu jo tässä elämässä, kaikkea kuultu!
- Anonyymi00009UUSI
Mies on hiukan viinaan menevä
- Anonyymi00010UUSI
YÖK
- Anonyymi00030UUSI
Pitäisi olla paljon?
- Anonyymi00065UUSI
Sais etes mennä vaan ei tahtos mennäkkää. Ehkä saa selvin saman vaan olosuhteet pakottaa? Vaikkei ois ikinä Alkon kautta osannutkaan rentoutua, pelkästään omasta takaa eikä oo vuosiin täysin voinu.
- Anonyymi00011UUSI
En keksi yhtäkään❤️
- Anonyymi00013UUSI
Lyllerö
- Anonyymi00033UUSI
No se on pieni vika.
- Anonyymi00015UUSI
No silloin kun vielä luullakseni oli jotain niin en tykännyt niistä sun katoamistempuista joista et etukäteen maininnut. Ne tuntui epäkohteliailta ja ne ärsyttikin välillä. Opin kyllä sinusta sen puolen ja en enää lopulta edes yllättynyt välinpitämättömästi vaan itsekseni totisin jahas tiesin tämän...
- Anonyymi00016UUSI
Käytäydyt mustasukkaisena kuin pentu oot silloin ilkeä ja inhottava.
- Anonyymi00017UUSI
Ehkä monilla mielessä vain se huono puoli, ettei ole kaivatun kanssa yhdessä.
- Anonyymi00018UUSI
Miehellä tulee pissit sänkyyn ja kakka housuun työmaalla
- Anonyymi00021UUSI
Miehen kommentti, sinun pitäisi pysyä kaukana.
- Anonyymi00019UUSI
Tyhmä ja pinnallinen ainakin. Hyvännäköinen aikoinaan, mutta jo vanheneva.
- Anonyymi00020UUSI
Miehen tai kateellisen naisen kommentti.
- Anonyymi00026UUSI
Ei tykänny sun ylipainosta ja ryyppäämisestä?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei tykänny sun ylipainosta ja ryyppäämisestä?
Tuohan on joku kuukauden juttu ja muutamat kilot on pois. Itse koen että olen kuin jäähyväiskiertueella, vielä pari keikkaa jäljellä ja saa muutaman ottaakin niiden aikana.
- Anonyymi00031UUSI
Itse nuorrut?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuohan on joku kuukauden juttu ja muutamat kilot on pois. Itse koen että olen kuin jäähyväiskiertueella, vielä pari keikkaa jäljellä ja saa muutaman ottaakin niiden aikana.
Juoppo.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Juoppo.
Aika pahasti inflaation kokee sana juoppo, jos muutaman paukun ottaa muutaman tunnin aikana, koko viikon aikana. Etkö ole oikeaa juoppoa tavannut vai oletko itse sellainen, piilojuoppo.
- Anonyymi00022UUSI
Sä mies vaardit niin paskaa ja naurettavaa kohtelua ettei pää ja sydän kestä enää päivääkään Dominoitia!
Dominoiva nainen
Sorry- Anonyymi00023UUSI
No dominoiva mies pääsisi lähinnä hengestään, enkä naiseltakaan ihan kaikkea hyväksyisi.
- Anonyymi00024UUSI
Ulkonäöstä vai luonteesta?
- Anonyymi00025UUSI
Molemmat käy.sivusta
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Molemmat käy.sivusta
Liian komea. Tunnen itseni rumaksi.
- Anonyymi00028UUSI
Hän, nainen.
- läpimätä valehtelija
- vastuuton
- huono esimerkki lapselle
- älykkyys teinin tasolla
- en koskisi häneen enää edes 10 jalan tangolla.- Anonyymi00036UUSI
Ja silti ikävöit? Aikamoista.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja silti ikävöit? Aikamoista.
Ikävöin millaisen esimerkin lapsi saa. Mutta en todellakaan ikävöi kyseistä naista.
Jos ikävöisin henkilöä tuskin hänessä olisi huonoja puolia, paitsi se ettei olla yhdessä.
- Anonyymi00029UUSI
Ei hänellä varsinaisesti oo huonoja puolia. Mä vaan oon tajunnut, että ei me oikeasti sovittaisi yhteen. Ollaan liian erilaisia.
- Anonyymi00035UUSI
Sama.
- Anonyymi00037UUSI
Omituista, että porukka haukkuu ja mitätöi kaivattuaan ja silti ovat ikävä palstalla. En kehtaisi käyttää aikaani ikävöintiin, jos en olisi kiinnostunut.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Omituista, että porukka haukkuu ja mitätöi kaivattuaan ja silti ovat ikävä palstalla. En kehtaisi käyttää aikaani ikävöintiin, jos en olisi kiinnostunut.
Voi tykätä toisesta vaikka kuinka paljon, mutta tajuta, että on liian erilainen, jotta yhteinen elämä olisi mahdollinen.
- Anonyymi00043UUSI
Meillä kesti aika kauan päästä yhteisymmärrykseen
- Anonyymi00046UUSI
Minä haenkin sellaisia ihmisiä, joilla olisi tarvittaessa särmää ja luonnetta, ilmaisuvoimaa ja avoimuutta, luovuutta, mutta osaisi olla toisaalta vakaa ja rauhallinen.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Minä haenkin sellaisia ihmisiä, joilla olisi tarvittaessa särmää ja luonnetta, ilmaisuvoimaa ja avoimuutta, luovuutta, mutta osaisi olla toisaalta vakaa ja rauhallinen.
ja itse olet?
- Anonyymi00049UUSI
Usein ei kuitenkaan toista tunne, jos ei ole vielä yhtään tutustunut. Ei tunteet varmaan ihan turhaan tule. Se on eri asia, jos arvot ovat ihan erilaisia tai toinen on tehnyt rikoksia paljon, käyttänyt päihteitä, mutta tuskin silloin tunteet syttyvätkään tai ne sammuvat ainakin nopeasti.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Voi tykätä toisesta vaikka kuinka paljon, mutta tajuta, että on liian erilainen, jotta yhteinen elämä olisi mahdollinen.
Jos on suhtkoht normaali ihminen, niin ei tunteita varmaan kannata ohittaa. Eihän toista tunne, jos ei ensin hieman tutustu ja juttele toisen kanssa. Sitten kun tutustuu, voi käydä kahdella tavalla. Joko tunteet hiipuu tai sitten ne entisestään vahvistuvat. Silloin on ainakin antanut mahdollisuuden itselle ottaa selvää.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jos on suhtkoht normaali ihminen, niin ei tunteita varmaan kannata ohittaa. Eihän toista tunne, jos ei ensin hieman tutustu ja juttele toisen kanssa. Sitten kun tutustuu, voi käydä kahdella tavalla. Joko tunteet hiipuu tai sitten ne entisestään vahvistuvat. Silloin on ainakin antanut mahdollisuuden itselle ottaa selvää.
Enhän mä nyt kirjoittaisi, että ollaan liian erilaisia, jos en tuntisi häntä?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Totta. Ei edes näkemisen kautta toista ihmistä opi tuntemaan. Esim. muutaman paukun jälkeen, onko kukaan ihminen enää samanlainen kun arkielämässä. Jos jossain ravintolassa keikkuu tuntikausia muiden ihmisten kesken, ihmisen persoona puuroutuu muiden ihmisten sekaan ja älykkyys ja herkkyys eivät ainakaan kasva. Ihmisen oppii tuntemaan vain kahden kesken, rauhallisessa paikassa.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
ja itse olet?
Kyllä olen, sekä energinen että rauhallinen.
- Anonyymi00038UUSI
Huono olet hoksanaan, vaikka haistelisit pieruja.
T.hoxhox
https://m.youtube.com/watch?v=xXomfXQeA0Y&list=RDxXomfXQeA0Y&start_radio=1&pp=ygUbaSB3aWxsIGFsd2F5cyBsb3ZlIHlvdSBsaXZloAcB- Anonyymi00050UUSI
Jos ihmiset kohtaavat yllättävästi ja satunnaisesti, tunnistamista ei voi vaatia keneltäkään ihmisiltä, varsinkin jotka eivät ole tavanneet. Jotenkin ihmiset ajattelevat että heidän elämäänsä seurataan jos he ovat esim. julkisuudessa.
- Anonyymi00041UUSI
Hortoilee peukkupäissään muun mafian kanssa?!
- Anonyymi00042UUSI
Omaa tuntoa lääkitsemäs viinal🤷♂️
- Anonyymi00053UUSI
Uskon sen maistuvan homoille.
- Anonyymi00044UUSI
En voi kertoa mitään, sillä suon puosi ei ollutkaan koskematon. Hankitko kehuja, tsempiä!
hähähähähä. ......
https://m.youtube.com/watch?v=S7oJn6LhcFU&list=RDS7oJn6LhcFU&index=1- Anonyymi00051UUSI
Taidat olla aika idiootti.
- Anonyymi00048UUSI
En kerro. En puhu mitään pahaa hänestä, vaikka sainkin häneltä pakit.
- Anonyymi00054UUSI
Noo hiukan itsekäs, jätät vastaamatta kysymyksiin.
- Anonyymi00057UUSI
Hyvin kiinnostava, mutta epäsuora minua kohtaan.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Hyvin kiinnostava, mutta epäsuora minua kohtaan.
Mitä tarkoittaa käytännössä, että on epäsuora sinua kohtaan?
Sivu - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa käytännössä, että on epäsuora sinua kohtaan?
SivuTarkoittaa sitä etten ymmärrä hänen olevan kiinnostunut minusta, jos hän on ylipäätään kiinnostunut minusta. Tottakai se vaikuttaa minuun passivoivasti.
- Anonyymi00061UUSI
Pelleilijä
- Anonyymi00062UUSI
Te hiton jäbät voitte olla hiljaa, teitä ei juuri kaivata missään.
- Anonyymi00063UUSI
Ei muuta kun olet niin ujo aina. Sanoin sinulle viimeksi sen niin vastasit jotain mutta en saanut siitä selvää. Se on jäänyt vaivaamaan minua kun en tiedä mitä sanoit.
Söpöliini mussukalle jota haluan hemmotella 🩷. - Anonyymi00064UUSI
En oo ehtiny tutustuu niihin
- Anonyymi00066UUSI
Parhaitenhan ne maksaa väistämätön totuus
- Anonyymi00067UUSI
Minä kyllä voisin kertoa
- Anonyymi00068UUSI
Eiku puhun taas muusta ku alotuksesta
- Anonyymi00069UUSI
Että käsket anonyymina ihmisiä keksimään keskustelupalstalle itsestäsi haukkumasanoja, ihan riittämiin huonoa kuka sitten oletkin.
- Anonyymi00070UUSI
Ilkeä, epäempaattinen, narsistinen, epärehellinen, törkeä. Miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20639
- 51582
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478