😭
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Niin sinäkin. Harmillista että et luottanut minuun.
- Anonyymi00015UUSI
Missä asiassa?
- Anonyymi00024UUSI
Sivusta sanoisin, että rakkaus tekee sokeaksi ja erehtymisen mahdollisuus silloin aina olemassa.
- Anonyymi00002
Olin?
- Anonyymi00003
Olit ja olet!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olit ja olet!
Kiitos, sinäkin 😘
- Anonyymi00004
Valehtelija
- Anonyymi00031UUSI
Nyt on kaikki salaisuudet paljastettu 👍
- Anonyymi00006
Kuka kenelle
- Anonyymi00007
Ja tämän sanot vain täällä täysin ilman tunnisteita kummastakaan.
Todella uskottavaa.- Anonyymi00008
Niinpä ei täällä vakuuteta ketään
- Anonyymi00020UUSI
Pitäisikö sinun lopettaa tämä palata sedän emojiuutisten lukeminen jos noin pelihousut repeää joka kerta? T naiselta 😬
- Anonyymi00009
Aivan. Paino sanalla olit. Tärkeysjärjestys on elävää sorttia. Ehkä joku muu on elintärkeä?
- Anonyymi00010
Elintärkeä on sellainen, joka on irl.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aivan. Ja jos aletaan saivarteleen mikä ero on jos joku elin tärkeä on tai joku elintärkeä on? Saa makustella vapaasti. Toisessa ehkä happamampi jälkimaku.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei oo irl muita. Oma elämäntilanne estää .
En halua et mies joutuu taas vain odotettelee.
Se ei oo kivaa ei reilua ei mitään !
Ja oma tilane kulkee aivan toiseen suuntaan...
Voisin esim tavata vuoden tai parin kuluttua.....
Kun olen toipunut ja tautivapaa😅
Naiselta miehelle - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei oo irl muita. Oma elämäntilanne estää .
En halua et mies joutuu taas vain odotettelee.
Se ei oo kivaa ei reilua ei mitään !
Ja oma tilane kulkee aivan toiseen suuntaan...
Voisin esim tavata vuoden tai parin kuluttua.....
Kun olen toipunut ja tautivapaa😅
Naiselta miehelleArvostan että ajattelet miestä myös. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mm yhdellä munuaisella tai nyytillä pärjää. Jotain erilaista tähän huuhaa ketjuun
- Anonyymi00014
Olen erkaantunut normi suhede / rakkauselämästä. Toki minulla on naisystäviä ueampiakin, ja vielä hormoonit hyrrää. En kuitenkaan halua aiheuttaa harmia kenelekkään. El Puudeli.
- Anonyymi00016UUSI
Ap, taitaa olla 90luvulla syntynyt nainen.
- Anonyymi00017UUSI
Ulosannin perusteella.
- Anonyymi00021UUSI
Eikö sulla emojisetä, eli aapee ole muuta elämää kuin juontaa hönöille hönöjä aloituksiasi mm näillä banaaleilla rajauksilla? Latentti naisviha pursuaa rivien välistä
- Anonyymi00018UUSI
En todellakaan voi sanoa samaa sinusta! Oletko niin tyhmä ettet ymmärrä sitä, ettei yksikään nainen pidä häntä ahdistelevasta henkilöstä! Ja kyseessä ei olleet todellakaan vain muutamat vuodet.,
vaan niitä oli paljon enemmän! Jo pelkkä sun naaman näkeminen oksettaa minua! - Anonyymi00019UUSI
Et näyttänyt sitä.
- Anonyymi00023UUSI
Luotan suhun enemmän kuin kehenkään. Se on se "näyttö"
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei se mene noin sen toisen näkökulmasta!
Sivusta - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onhan se noin tavallaan, mutta henkilökohtaisessa ja tunnemielessä se liittyy enemmän luotettavuuteen, ehkä mies haluaisi toisenlaistakin "luottamusta" tunnetasolla.
- Anonyymi00026UUSI
Koskaan ei kannattaisi rakkaudennälkäisenä tehdä toisesta arvokkaampaa kuin mitä hän todellisuudessa on.
- Anonyymi00029UUSI
Ei ihmisen arvokkuutta voi mitata esim. rahassa. Tunnemielessä ihminen voi antaa jotain henkilökohtaista tunnetta ja toinen voi saada sisäisesti siitä hyvin paljon tyydytystä. Samaa ei voisi tapahtua vaikka antaisi kaikki maailman rahat, tunne-elämä on kuitenkin meihin kaikkiin sisäänrakennettu ja ollut meissä alkuajoista lähtien ja siis primitiivistä ja voimakkaasti ihmisiin vaikuttavaa, haluttiin tai ei.
- Anonyymi00028UUSI
olin? sen ainakin tiedän, että olen elossa vieläkin - mistään muusta ei ole havaintoa
- Anonyymi00030UUSI
Sinä et mulle joten vaihda kohdetta.
- Anonyymi00032UUSI
uudet kuviot molemmille
- Anonyymi00033UUSI
J-mies ! Vie nainen ulos
- Anonyymi00034UUSI
Petra olit tärkeä. Nyt on vaan aika ottaa hiljakseen etäisyyttä ja unohtaa pysyvästi. Toivottavasti olet onnellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921255- 47901
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84758- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j56683- 53638