Painajaiseni tappajanaisesta

painajaisiinheräävä

Näin juuri unta, jossa katsoin Youtubea. Näin videon, jossa näin naisen tappavan miehensä. Kun katsoin eteeni, näin kyseisen naisen katsovan minua. Arvasin, että hän aikoo tappaa minut. Olin siinä kohtaa kotona ja juoksin lähimetsään harjulle. Yritin lentää, mutta en päässyt pitkälle ja nainen seurasi minua. Sillä hetkellä pelkäsin kuolemaa todella paljon. Sitten heräsin. Enkä todellakaan uskalla nukkua.

Toisessa unessa olin kauhupelissä. Minun piti päästä minua jahtaavalta mieheltä pakoon. Olin piilossa sänkynialla ja hän löysi minut aina. Sama kohtaus toistui useita kertoja, kunnes olin eräällä kartanolla. Edessä oli useita luultavasti zombin kaltaisia olentoja ja tuo sama nainen oli lattiasta läpi jonkin pelin virheen takia. Laitoin pelin tauolle ja päätin vähän huijata ja kaikki henkilöt pysähtyivät. Lähdin kävelemään, mutta se nainen tarttui vasempaan nilkkaani. Menin paniikkiin ja tartuin häntä päästä. Aloin kiskomaan ja pian pää lähti irti, mutta kaula ei näyttänyt veriseltä. Pää oli kiinni kaulassa vähän niin kuin barbilla. Potkaisin vielä ja ote nilkasta löystyi. Sitten heräsin. Näin tämän unen viimevuonna.

Vanhimmassa unessa olen koulussa varmaan matikantunnilla. Tiesin, että sitä tappajanaista pitää vältää ja kun edessäni istuva kääntyy, huomaan, että hän on se nainen ja tämä hymyilee minulle. Hänen ilmeestään näkee, että hän haluaa tappaa minut. Seuraavassa hetkessä olen valoisassa metsässä piilossa. Päälleni olen laittanut paljon lehtiä eikä minua voi nähdä. Valtio haluaa minut, koska olen kiinalainen (Oikeasti minulla ei ole edes kiinalaista sukua). Minua jahtasi kaksi miestä, jotka kohtauksessa laukkaavat hevosillaan kovaa n. 20 metrin päästä ja minä alan nauraa demonisesti. Sitten herään.

Voitteko selittää unet tarkoittaa? Ymmärän sen lentokohtauksen, koska kesällä näin paljon unia, joissa lennän vapaana. Se kohtaua kertookin, etten koe olevani vapaa. Tappajanaisella on tummat, vähän kiharat hiukset ja hän oli noissa kolmessa unessa. Miksi hän haluaa tappaa minut? En kuitenkaan tunne ketään hänennäköistään oikeassa elämässä. Minua kiusataan koulussa ja olen siis yhdeksännellä luokalla. Olen tyttö ja minua ei edes tytöt kiusaa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painajaisiinheräävä

      Voiko kukaan kertoa mitä unet tarkoittavat?

    • moimävaan

      En osaa vastata tuohon, mutta minkä väriset vaatteet sillä naisella on? Ja minkä ikäiseltä (suunnilleen, arviolta) näyttää?

      • painajaisiinheräävä

        Nainen käytti muistaakseni tummia vaatteita ja hän oli noin 30-40 vuotias


      • moimävaan

        Ok, no sitten on minun vaikeampi vastata...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe