Salatut elämät DVD 181→

SalkkaritDvD

Tein tällaisen DVD:n etukannen Salatut elämät Jaksot 181-230 DVD:lle
http://uppaa.fi/images/2015/02/13/Salatut_elamat_181_DVDcc61c.jpg

36

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väke

      Ei toi Toivo kyllä vielä noissa jaksoissa ollu mukana

      • missäjaksoissahän

        missä jaksoissa toivo sit ol


      • väke
        missäjaksoissahän kirjoitti:

        missä jaksoissa toivo sit ol

        Toivo oli mukana syksyllä 2000. Jaksot 181-230 on esitetty tammi-maaliskuussa 2000.


    • quantamonspae

      Hei aika hyvä. Voitko tehdä mulle muutaman täyden DVD kannen? Voisin vaik maksaa vähän. [email protected]

      • fgsd4t6w4455

        se salkkari dvd 12 on mainos


    • snig8486se

      millon se salatut elämät dvd 12 ilmestyy kauppoihin ?

    • Lisääniitä

      Voikko keksiä lisää noita kansia ja laita sitten tänne paikkaan niitä. Miten niitä tehdään?

    • tosifani

      Saako kuvaa kopioida ja käyttää?

      • 1894

        salatut elämät 181 on tullut kuvana googlen sivulle kiva
        voisin osta sen pian mutta en osa sanoa vielä
        olisi kiva saada se pian kauan siinä menisi


      • 158

        SALATUT ELÄMÄT ON PARAS SE PUOLI TULISI NOPEASTI PIAN KOSKA OLEN ODOTANUT MONTA PÄIVÄÄ JA ETTÄ MISSÄ HANNA ALEKSI RAKKAUS OLI ENNEN MAARIT OLI KÄNNISSÄ SE TULI SITTEN VASTA HANNA AJOI PAHAN KOLARIN ONNETTOMUUUDEN KANS JA SE NIIN OLISI RIELUA LAITAKAA MULLE TÄHÄN VIESTI MILLOIN SALATUT ELÄMÄT TULEE DVDLLE ÄSKEN KÄVIN KATSOMASSA GOOGELSTA LÖYTYI HETI KOSKA MINUN ON PAKKO SAADA SE HETI ENNEN JOKU SAISI KÄTEEN ILMOITA PIAN MULLE KOSKA TULISI OIKEA HETKI ODOTAN VASTAUSTA TEILTÄ


    • munksnu

      Onks toi alakuvan TURVOKKI tää Keijo?

      • 468

        SALATUT ELÄMÄT PAKKO OLLA JOSSAIN MINÄ AINAKIN LÖYSIN HETI KUIN KIRJOITIN SIIHEN 181 DVD JES ONNEKSI TIESIN HETI


      • Anonyymi

        No kiva. Mitä haluat palkinnoksi?


    • väke

      Mitä aiotte tehdä, kun tämä dvd näkee päivänvalon? Minä ainakin juhlistan sitä kunnon ravintolaillalla!

      • 368

        SAMOIN MINÄKIN JUHLIN TÄTÄ PÄIVÄ SAAN SEN VARMASTI KIITOS SULLE TÄÄ AUTA MEIDÄT KAIKKI SANON MYÖS MUN KAVERILLE OSTA ITELLE SEN


    • nimealis

      oi onpas hieno. siis tuleeko tällänen dvd milloin, olen odottanut kauan että jaksotsta 181 jatkettaisiin :)

    • 468

      OLISI KIVA MINUSTAKIN SE TULISI DVDLLE MINÄ AINAKIN HALUASIN TULISI HETI ON MINÄKIN ODOTANUT SITÄ HETKEÄ TOSI KAUAN JA SE TULISI HETI MITEN SAAN OSATKO SANOA MISTÄ MÄ SAISIN KAUPASTA JO MUUTA MIKÄ PÄIVÄ SE ON TIEDÄN HAKEA OIKESTA PAIKASTA KIITOS SULLE TÄÄ MENE HYVIN

    • kekko-licko

      TÄYS PASKA KOKO TEKELE!! YRITÄKSÄ VIELÄ KAUPITELLA TOTA TÄÄLLÄ?

    • 129

      löysin salatut elämät kuvan dvd 181 minun mielestä on tullut en tiedä milloin salatut elämät tule onko tielle tietoa jos on laita viesti tähän minä en tiedä kauan tässä oikein menee joka nyt pitäisi odota vai parasta

      • 385

        salatut elämät pitäisi olla jossain äsken kävin katsomassa kuvasta Google sivulta ja sen että kuvan perustella on tullut mutta ei ole tarkka tietoa siitä vielä tässä menee jonkun aikaan mitä minä teen tässä laita viestin tielle autetaan toinen toista vai mitä onko tiellä tietoa tästä minulla ei ole vielä tietoa just äsken kävin
        katsomassa kuvan sivulla ei ole tehty julkaisu päivä milloin se tulee minulla ei ole muuta tietoa vai sen minkä kävin katsomassa en ole Tietoa


      • 398

        MISSÄ OLI HANNAN ALEKSI SUHDE ENNEN JUKKA TULI SISÄLLE JA SITTEN KÄVI NIIN HANNA JÄI KIINNI JUKALLE SAI TIETÄ ALEKSILLA SUHDE HANNAN KANSSA SITTEN JUKKA MENI MAARITN EX VAIMON LUOKSE EI SITÄ VOIN TIETÄ HANNA JA ALEKSI OIKEESTI MENI NOIN PITKÄLLE


      • 498
        385 kirjoitti:

        salatut elämät pitäisi olla jossain äsken kävin katsomassa kuvasta Google sivulta ja sen että kuvan perustella on tullut mutta ei ole tarkka tietoa siitä vielä tässä menee jonkun aikaan mitä minä teen tässä laita viestin tielle autetaan toinen toista vai mitä onko tiellä tietoa tästä minulla ei ole vielä tietoa just äsken kävin
        katsomassa kuvan sivulla ei ole tehty julkaisu päivä milloin se tulee minulla ei ole muuta tietoa vai sen minkä kävin katsomassa en ole Tietoa

        Nyt pitäisi odota vielä kauan tässä menee vielä


      • 498
        498 kirjoitti:

        Nyt pitäisi odota vielä kauan tässä menee vielä

        no tässä vielä menee jonkun aikaa


      • 4975

        minun mielestä jaksot pitäisi olla siellä mistä tulee dvd luokse ihmisen takia olen kanssa minäkin tiedän tämän asian asti olen sitä mieltä salatut elämät tulisi pian kaikki jaksot Mikan onnettomuus Hannan onnettomuus Laura ja Hanna lähtee Maarit kännissä Sofian kanssa kyllä ne jaksot täyty olla jossain


      • 3872

        milloin salatut elämät tulee voiko joku sanoa mikä päivä se on


      • teksis
        3872 kirjoitti:

        milloin salatut elämät tulee voiko joku sanoa mikä päivä se on

        Huomenna.


    • 3985

      onko tiellä yhtään tietoa tästä salatut elämät tulee dvd kautta vai mistä en ole saanut tietoa vielä muuta en osa vielä sanoa mitä tästä nyt pitäisi odota kauan tässä vielä nyt ei voi muuta toivoa parasta tulisi hetkellä millä hyvänsä no niin

    • miraazz

      Vanhat salkkarit on lovee ja toivon tosiaan et seuraavassa olis jaksot 181 -->

    • eilal6

      millon julkaisu sen dvd jaksot 181-230

      • eilal6

        voit laittaa youtuben niiten jaksot minä pääsen kattomaan


      • eilal6
        eilal6 kirjoitti:

        voit laittaa youtuben niiten jaksot minä pääsen kattomaan

        muista laittaa häät tappelut ne joka lähtevät pihlajankatua ensiesiintyminen helin paulan annikan katrin ja kaikki muut sitten kun he poistuvat youtuben


    • outoja

      Ootteko te ihan tyhmiä?!?! Se on vaan kuvitellut sen kannen!!

    • eilal6

      voitte laittaa salkkareiten kuoleman ja hautajaiset youtuben kautta 2000 mika pajun 2002 miia laitela ja markus ekholm 2003 hanna salin 2006 riku jääskeläinen 2007 annika sievinen 2009 juulia autio eero vanala alexander holm 2011 2013 jenni vainio paula sievinen 2014 heikki pohjonen 2015

    • väke

      Perhana ku sieltä maikkarilta ei kerrota mitkä jaksot on ja mitkä ei oo saanu kaikilta henkilöiltä hyväksyntää julkasuille! Aina tulee sama vanha laulu!

    • 0400978857

      [email protected] ole kiiti kiiti kiiti kiiti minä olen mäki mia.maria Kyllikki minä rakasa rakasa paijon salatut elämät kykkän paijon salatut elämät salatut elämät sinä on kokko elämäni

    • 3563

      saako lisää jaksoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe