porilainen romukauppias linnaan?

rouhi

Kuka jätti verot maksamatta ja kirjanpidon tekemättä?
saiko tuomion oliko useampia?

37

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappi

      vai oliko merikarvialainen?

      • mkfhuo9e

        oli kyllä porilaiset auramon veljekset kyseessä, tuomiosta ei tietoa


      • avohoitoo

        Oliko petteri jo käräjillä vai muu veljeskunta.
        Eihän ne muut veljekset oo mitään kovin kummoista pystynyt tekemään kun ovat aina päissään ja eit kai niillä ole edes mitään kalustoa millä tuollasia määriä kuskataan,


      • linnaankaikki

        Onhan se nyt kaikkien tiedossa petsa on päälikkö ja muut veljekset pistää nimet kuittiin Eurajoella ja hirvikoskella.


      • muistoissani
        mkfhuo9e kirjoitti:

        oli kyllä porilaiset auramon veljekset kyseessä, tuomiosta ei tietoa

        Oliko uskon poikia nää?


      • killejakalle
        muistoissani kirjoitti:

        Oliko uskon poikia nää?

        OVAT


      • Mimmi861
        muistoissani kirjoitti:

        Oliko uskon poikia nää?

        Oli oli


    • kaksonen66

      Onko uutisoitu jossain mediassa en löytänyt nopealla etsinnällä mitään tuohon viittaavaa.
      Auramo on kyllä tuttu itsekkin olen tehnyt kauppaa sen petterin kanssa muista veljeksistä ei tietoo.

    • sähkäri

      hyvä se mulkku jätti mulle romut maksamatta

      • ymmärrän

        ET OLE AINOO KENEN ROMUT MENI POMO MYI NIILLE VELAKSI LUPASIVAT TULLA MAKSAMAAN KUN ON ITSE MYYNYT ROMUN EI OLE NÄKYNYT


    • ThähHähhö

      Siis presidentinlinnaan? Itsenäisyyspäiväjuhliin?

    • Kulitalli

      Sulle mitään jättänyt maksamatta, ei sulla muuta metalliromua koskaan ole ollut muutakuin paikat hampaissa.

      • sähkäri

        Taitaa olla auramolla senverran piikkii jokaselle! et taida ees muistaa jokaista kauppaas!
        mut pidä rahas en mä tähän kaadu ja varattomalta on vaikee mitään saada kun kuittikin tuli kirjotettuu veteen! ja niistä hampaista voin sanoo et on sulla petsa löysässä kun tuut vastaan!


      • JUSSIKKA

        MUA KYL SAPETTAA JOS JOKU ONNISTUU KIERTÄMÄÄN VEROT JA SAA KUNNON TILIN
        NIIN MIKSI SITÄ TÄÄLLÄ TARVII MOLLATA EIKÄ NUO VELJEKSET IHAN VARATTOMIA OLE
        HARMI ETTÄ NARAHTI


      • TINANAPPI

        Tämä ei ole vielä ohi asiat on vielä selvitettävänä petterin osalta.
        MONEN KONEPAJAN ISÄNTÄ JOUTUU VIELÄ KUULUSTELUIHIN/KUSEEN!
        ÄLKÄÄ UNOHTAKO MITÄ OLETTE PUHELIMESSA PUHUNEET!
        SAADAAN KERÄTTYÄ KUNNON POTTI VALTIOLLE!
        Hyvää kesän ja tuomion odotusta kaikille rikollisille.


      • mitävaan

        Jep jostain auverille pitää löytyy rahat


      • pettynykahdesti
        sähkäri kirjoitti:

        Taitaa olla auramolla senverran piikkii jokaselle! et taida ees muistaa jokaista kauppaas!
        mut pidä rahas en mä tähän kaadu ja varattomalta on vaikee mitään saada kun kuittikin tuli kirjotettuu veteen! ja niistä hampaista voin sanoo et on sulla petsa löysässä kun tuut vastaan!

        mitäs sulle on käyny ku noin oot vihanen ja varoppa niitä omia leegojas .kenelle sä uhoot?


    • pillittäjä67

      Jostain syystä nuo kuittitehtailijat ja veronkiertäjät ovat usein niitä jotka ovat pa.
      Ei taida järki piisata pitämään eurosta kiinni.
      Olen katsellut sivusta jo vuosia kun uusia yrittäjiä alalle tulee ja menee osa linnaan
      osa vaihtaa maisemaa mutta persaukisuus pysyy.
      Koittakaa nyt ymmärtää ja alkakaa oikeisiin töihin.

    • NÄIN

      No jos noiden auramon veljesten perässä poliisi pysyy niin on varmasti saanut tehdä töitä porin poliisikin ovat senverran liukkaita veijareita. Ei ne kyllä tietääkseni varkaissa silti hyppää.
      Kaikki muut konstit ova ilmeisesti olleet käytössä jo useita vuosia.
      Tuosta varattomuudesta olen itse nähnyt kun petsa heilutteli nippua ja sitä oli paljon!
      YRITÄPPÄ ITE NII

      • RomuaHeilMyynyt

        Ehkä heilutteli setelinippua hyvinkin,mutta heilutteleeko sitten kun ikää on niin ettei jaksa enää töitä tehdä ja elää kelan pienimmällä mahdollisella eläkkeellä? Heh Heh


      • enmyynytheille

        eihän se paskamaha ole koskaan työhön tarttunut


      • tämmöstää
        enmyynytheille kirjoitti:

        eihän se paskamaha ole koskaan työhön tarttunut

        Kyllä on tarttunut työhön. Olen nähnyt, kun Petteri tyhjensi aivan omakätisesti STENAN lavaa nosturilla plätsä päässä ja sätkä huulessa.


    • TRUKKIJAMIES

      MUN TYÖMAALLLA KÄVI VIIMEKUUSSA POLIISIT JA JOTAIN MUITA HEPPUJA VEIVÄT POMON TIETOKONEEN JA KIRJANPIDON KYSELIVÄ MINULTAKIN KUKA MEIDÄN KUPARIT JA MUUT ROMUT HAKEE JA MILLÄ JA PALJONKO VASTAILE NYT SIINÄ SITTEN KUN VÄÄRÄLLÄ VASTAUKSELLA VOITAT MENOLIPUN KORTISTOON VOISKOHAN LIITTYY JOTENKIN TUOHON TINANAPIN VIESTIIN?

      • pikkasenjännittääpi

        minkä alan yrityksessä oot töissä ilmeisesti kuitenkin porissa???
        PAKKO KYSYY KUN ON OMANKIN PERSEEN ALLA TULI


      • TRUKKIJAMIES
        pikkasenjännittääpi kirjoitti:

        minkä alan yrityksessä oot töissä ilmeisesti kuitenkin porissa???
        PAKKO KYSYY KUN ON OMANKIN PERSEEN ALLA TULI

        EN PALJASTA MUT ON NUO AURAMOT RAMPANNUT MEILLÄKIN TOSIN VÄHEMMÄN VIIMEAIKOINA


      • kulkenutja

        Sanooko tälläiset nimet mitään Usko ja Esko joskus 60-70 luvulla olivat alan miehiä?


      • rahamies60
        kulkenutja kirjoitti:

        Sanooko tälläiset nimet mitään Usko ja Esko joskus 60-70 luvulla olivat alan miehiä?

        pitikö romulaa ruosniemessä eikös siellä ollut joku alan miesten yhtymä.
        vai oliko vanhatalo esko taitaa olla jo hauras.
        ja kai tuohon kastiin voidaan liittää vielä A.FORSSI olikos se nyt purku ja tasaus vaikkei aulis niin romujen perään ollut.


      • KÄVINSELITTELEMÄSSÄ

        SAIKOS POMO MYÖS LÄHTEÄ MATKAAN?
        JOS SAI JOKO ON PÄÄSSYT POIS?
        PILATA NYT HYVÄ YRITYS MUUTAMAN SURKEEN TENUKEPIN TAKIA!


      • Mimmi861
        kulkenutja kirjoitti:

        Sanooko tälläiset nimet mitään Usko ja Esko joskus 60-70 luvulla olivat alan miehiä?

        Usko oli mun pappa kuolleet voitte jättää rauhaan kiitos


    • petettyx2

      Taitavat nuo kaikki pikku-romurit olla huijareita.
      Ainaki n mannet!

      • automaatillemars

        ilmoituksessaan lupaavat romutustodistuksen HETI ja REILUN hinnan romuautosta.
        Todistusta saa odotella viikkokaupalla ja soitella perään.Reilu hinta on reilu vain heille.Ei muka ole mukana nyt juuri 20€ enempää :D
        Nooohh se auto odottaa pihassa kunnes jonainen kertana tulijalla on sitte enemmän kuin se 20€ :D


      • sainkahdeksankymppiä
        automaatillemars kirjoitti:

        ilmoituksessaan lupaavat romutustodistuksen HETI ja REILUN hinnan romuautosta.
        Todistusta saa odotella viikkokaupalla ja soitella perään.Reilu hinta on reilu vain heille.Ei muka ole mukana nyt juuri 20€ enempää :D
        Nooohh se auto odottaa pihassa kunnes jonainen kertana tulijalla on sitte enemmän kuin se 20€ :D

        Romutustodistuksen voi kirjoittaa ainoastaan virallinen vastaanottopiste.
        HUOM ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MYYKÖ AUTOANNE JOPPARILLE!!!
        Vastaanottopisteet voi katsoa suomen autokierrätyksen sivuilta jotkut jopa maksaa autoista kunnon korvauksen.


    • autonromuja

      Olin kuultavana laitoksella romunmyynnistä en ole maksanut penniäkään veroa kaupoistani koskaan eikä noiden helvetin autonromujen myynnistä mitään pystyisikään maksamaan!
      Alkoivat siellä vielä tentata muidenkin romu äijien paikoista myös auramon mistä vitu--- mä voin tietää kuka myy romunsa pimeesti jollekkin mannelle tai auramolle! Täytyy kyllä sanoo et oli niillä paljon tietoa luettelivat mulle firmojen nimiä ja kyselivät kierrellen voisko joku näistä myydä tavaraa pimeesti ja listalla oli isojakin puljuja niillä taitaa olla nyt joku tehoisku menossa.

      • kiitosverottaja

        mä sain verottajalta kunnon laskun kun oon laahannut tiilimäelle pikkasen kupruja kyllä vituttaa


      • älpöö

        ups


    • Mimmi861

      Mun isä kyseessä

      • Mimmi861

        Ei oo petsa ollu vaan mun isä ja hänen toinen veljensä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe