Ymmärrätkö vajakki, että en ole sun kaveri enkä halua olla sun kaveri? Jos olisin sun kaveri, olisin varmasti lähettänyt ystävänpäivätoivotuksenkin. Sen sijaan, en ole sitä lähettänyt. Se tarkoittaa sitä, että en ole sun kaveri. En halua kuulla yhtään mitään susta. En sitten mitään halua kuulla susta. Sä oot mulle täyttä ilmaa. Mä en tommosta henkisesti häriintynyttä, sairasta vainoajaa ja ikäisekseen lapsen tasolle jäänyttä syrjäytynyttä loispummieläjää halua elämäni.
En myöskään täällä halua kirjoitella sun kanssa. Mua ei todellakaan kiinnosta tuhlata aikaa tällaiseen lapselliseen pelleilyyn. Jos mä olisin jonkun sun ikäisen kanssa yhteyksissä, niin olettaisin ja vaatisin, että se on vähintäänkin henkisesti ikäisensä tasolla. Elämä on vähän liian lyhyt tuhlattavaksi jossain ikäväpalstalla provoiluun ja haukkumiseen vuositolkulla 24/7, ainakin mulle. Luuletko tosissasi, että mä päivystäisin täällä aamusta yöhön vaan sun provoja? Luuletko, että mulla ei ole muuta elämää?
Kyllä huomaa, että sulla ei ole mitään elämää kuin tämä palsta. Ihan selkeästi olet syrjäytynyt. Et viitsi tehdä töitä, opiskelut ei kiinnosta paskan vertaa, sulla ei ole harrastuksia ei mitään. Sä vaan vainoat mun elämää ja elät mun elämän kautta. Se tarkoittaa, että sulla on pää pipi. Todellakin. Siis mielenterveysongelmia. Kaikista ironistahan tässä on se, että sä oot aina ollut ensimmäiseksi muita haukkumasta sairaiksi, mutta kaikista sairain tässä olet sinä, eikä kukaan muu. Suosittelen sulle ammattiapua todella lämpimästi.
Nyt mä meen pois tältä palstalta, enkä ikinä enää tänne palaa. En halua susta kuulla netissä, en puhelimessa, enkä live-elämässä. Hoidata se pääsi kuntoon ja heti.
En ole sun kaveri
48
848
Vastaukset
- repsreps
Joku luulee puhuneensa täällä jonkun tuntemansa kanssa vuositolkulla repesin :D :D :D :D
- kykläsesiitä
Joku painii nököjään teiniangstin kanssa.
- kasvatkyllä
Rauhoitu ap, ota löysin rantein.
- apuaapuaapua
Hullu (:
- eivoitietäää
Anttiko se Täälä mesoo?
- eijuma
Pete se o
- Hienokaveri
eijuma kirjoitti:
Pete se o
Petellä on säilyny vielä tolkku tallella, kaikest huolimatta
- selväpyyasd
Ap kirjoitti itselleen viestin toisessa persoonassa. Niin nähty tapaus.
- samaNhuomannut
Joo, näin on. Huomawsin samaN.
- onkosulla
Mielikuvitus olento mukana. Ootko oikeesti hullu? Pitäisikö pyytää ambulanssia sielä käymään p-h
- tämäselvä
niinpäniin.
- ppssyykoo
Mikä vainoharhanen sielä kirjoittelee ? Onko sulle ees joku varmuus että se joku on sulle Täälä kirjoitellu? Vainoharhaista kuvitella jossei oo joku nimeensä ja paikkakuntaa maininnu. Normaali ihminen ei seota palstalla kirjoitettua irl elämään vaikutat hieman neuroottiselta?
- apuatarviit
Soitankos sulle piipaan?
- mikähullusielon
Huh friikki :)
- huhuhuhuhu
Jollain seottunu palsta elämä oikeeseen elämään ja pahasti hullu mikä hullu
- aegriojaerpgi
Joo, tietääkseni olen sut jättänytkin rauhaan ja voit olla varma, että en tule enää vaivaamaan. Se mitä täällä kirjoitan, et voi sitä mitenkään jäljittää itseesi muuta kuin alitajunnassasi tunnistamalla, että kirjoitus voisi sopia sinulle. Saat elää rauhassa paskaa elämääsi. Katsotaan jos joskus tajuat jotain, elämä näyttää. Voi olla että psyykesi on turtunut sen verran että vaikka elämä ei olisikaan enää ruusuilla tanssimista, et enää kykenisi samastumaan ja empatiaan. Minäkin lopetan kirjoittelun. Asiat on loppuunkäsitelty ja olen saanut itseni kuntoon. Valitettavasti se ei johtanut siihen, että ajattelisin teistä positiivisesti muttei ole mitään syytäkään, olette paskoja ihmisiä.
- hoitootarvis
huhhuh jollain viiraa päässä pahemman kerran
- jaaaha
Miksi hirveä määrä vittuiluvastauksia, menkää itseenne ilkimykset. En ole ap.
- sellasttännä
Vesipää yrittää tehostaa vesipää-efektiä kirjoittamalla monta vastausta peräkanaa.
- enminäkäänap.mutta
En ole aloittaja, mutta ainakin 15 vastausta ja näemmä yhdeltä ja samalta tyypiltä. Näköjään vastaaja tunnisti itsensä. Aloittajahan kirjoittikin näin:"Kaikista ironistahan tässä on se, että sä oot aina ollut ensimmäiseksi muita haukkumasta sairaiksi.."
- järkeäkäteenjapäähän
Ymmärrän itse aloituksen vain jos kirjoittajalla on sadan prosentin varmuus että tietää jonkun kirjoitelleen täällä hänelle muussa tapauksessa se on vainoharhaa kun täällä ei kaikki ihmiset satu käymään
- minäkintunnistin
ja arvaampa myös kelle aloitus on tehty..
- pimennosssa
minäkintunnistin kirjoitti:
ja arvaampa myös kelle aloitus on tehty..
Kerro ny meille muillekki keltä tää o ja kelle?
- vainoajanuhriminäkin
en laita tässä vaiheessa nimiä tänne, mutta sekin aika voi tulla kun kerron sen muuallakin.
Vainoaja aliarvioi nyt tässä pahemman kerran muiden älykkyyttä kun luulee lukuisten vaustaukksiensa menevän läpi. Eihän muihinkaan ketjuihin ole vastattu näin runsaasti ja pienen ajan sisällä. Miksi sitten tähänkään olisi?
Tuohon jälkeenjääneisyyteen vielä, minuakin on huvittanut lukea täällä ja lesbopalstalla miten 44-vuotias nainen pohtii jokaisen katseen tai pyllyn asennon merkitystä.... :DDD - sivustasivusta
vainoajanuhriminäkin kirjoitti:
en laita tässä vaiheessa nimiä tänne, mutta sekin aika voi tulla kun kerron sen muuallakin.
Vainoaja aliarvioi nyt tässä pahemman kerran muiden älykkyyttä kun luulee lukuisten vaustaukksiensa menevän läpi. Eihän muihinkaan ketjuihin ole vastattu näin runsaasti ja pienen ajan sisällä. Miksi sitten tähänkään olisi?
Tuohon jälkeenjääneisyyteen vielä, minuakin on huvittanut lukea täällä ja lesbopalstalla miten 44-vuotias nainen pohtii jokaisen katseen tai pyllyn asennon merkitystä.... :DDDSiis vainooko mies naista vai nainen miestä vaiko nainen naista? :)
- 19-vuotias
hihhiiihiih...samaa ollaan kavereitten kanssa ihmetelty ja vähän naureskeltukkin..
- Vajukkialiasvajakki
Oletpa, lähetit ystävänpäivänä viestinkin. Olet minun kaveri ja sillä sipuli.
- Vainoajalle
Ap.,
En lähettänyt sinulle ystävänpäiväkorttia enkä mitään muuta tervehdystäkään.
En minäkään halua kirjoitella sinulle, täällä tai missään muuallakaan. Joten voisitko lakata kommentoimasta minua keskusteluissa.
Voisitko myös lakata
- ajelemasta kotini ohi autollasi,
-haastattelemasta työ-ja opiskelukavereitani sekä naapureitani,
- tulemasta kauppaan ja kirjastoon, joiden kanta-asiakas olen,
-levittelemästä perättömiä juttuja minusta,
-yrittämästä murtautumista tileilleni jne.
En ole kenestäkään täällä ollut diagnoosia tekemässä. Jos joku on nimettömänä
sinusta diagnooseja tehnyt, on se varmaankin ollut se ei niin luotettava ystävättäresi. - soritääbiisitoistaai
Juttele tän kanssa:
Anteeksi olen häirikkö
tyhmätosikkovajakki
28.7.2014 13:43
usealla foorumilla. Istua kökötän elämäni tuolissa vailla elämää. Minulla on myös pakkomielle eräästä "kotkosta", joka on osunut kommenteillaan oikeaan tilastani, siksi olen hänelle raivona. Itsehän aloitin riitelyn ja pilasin palstoja. Olen niin yksin tässä maailmassa. Psyykelääkkeitä popsin kuin karamelleja, nekään eivät auta. Olen mennyttä ja toivoton tapaus. Mieleni on sairas ja paha.
Vastaa
Ilmianna
Ja- Tuulako_mustamaalaa
Hmm, kuin "karamelleja"? TIKKUKARKEISTA ja KARAMELLEISTA kirjoittaa Susanna. Pitäisiköhän hänen sitten lopettaa psyykelääkkeiden syönti kuin karamellien popsiminen.
Minä olin 28.7.2014 KESÄMÖKILLÄ äitini ja omia mattoja pesemässä,
jonka voi todistaa usea henkilö. En istunut missään tuolissa... - Vainottu_nainen_
Hmm, kuin "karamelleja"? TIKKUKARKEISTA ja KARAMELLEISTA kirjoittaa Susanna. Pitäisiköhän hänen sitten lopettaa psyykelääkkeiden syönti kuin karamellien popsiminen.
Minä olin 28.7.2014 KESÄMÖKILLÄ äitini ja omia mattoja pesemässä,
jonka voi todistaa usea henkilö. Tuolloin oli nimittäin aikamoinen helle. Laiskimmat tosin polskivat vain uimahallissa eivätkä pesseet ensimmäistäkään mattoa. En istunut missään tuolissa... - elämääpilvilinnoissa
Eli totuuden tullessa ilmi on siis raivona. Eli hällä on ongelma totuuden kohtaamisen kanssa. Ei siis kestä kuulla totuutta saati sitten sitä totuutta hyväksyä. Elää siis itse kuvitelluissa pilvilinnoissa ja valheessa kun ei kestä kuulla totuutta. Tällöin siis unelmaminä ja kuviteltu minä on ristiriidassa ja se aiheuttaa hänelle suuria ongelmia. Kuka tahansa joka sanoo hänelle totuuden on tämän jälkeen koston uhri. Parantuminen tosin lähtee totuuden myöntämisestä itselle.
- P_taijoku
Se että, sinä et tiennyt hänen olevan naimisissa, ei ole mikään ihme.
Miksi hän kertoisi asioitaan jollekin etäiselle tuttavalle, joka koko ajan pyrkii esittämään hänet huonossa valossa? Ja se äijä, se on vähän hullu. - Mihinkohtaan
P_taijoku kirjoitti:
Se että, sinä et tiennyt hänen olevan naimisissa, ei ole mikään ihme.
Miksi hän kertoisi asioitaan jollekin etäiselle tuttavalle, joka koko ajan pyrkii esittämään hänet huonossa valossa? Ja se äijä, se on vähän hullu.toi sun kommentti oli? Ja kehen liittyen?
Ihan ihmeketju ylipäätään. oikein joukkopsykoosin huipentuma.
- ihmetouhua
Miten mä voisin vajakkina mitään ymmärtää? Luulisi tietävän paremmin.
- 17vuotiastytsy
Samaa ollaan kavereitten kanssa ihmetelty ja naurettu Kun yks on aina ihan uunona, kun pitäis töitä tehdä.
- yksvanhatätion
aina ihan uunona kun pitäis töitä tehdä kun katselee vaan muiden pyllyjä.
- yksvanhatäti
on tosiaan aina ihan uunona kun pitäis töitä tehdä ja samalla tarkkailla muiden pyllyjä, rintoja, ilmeitä ja katkatseita ja sitten raportoida täällä. Hyyyyyii!!!
- Kysytty_on_kyll
Miksi luulet, että tämän palstan joka toinen viesti olisi häneltä sinulle? Häh?
Mies on. Tutkinto on. Harrastuksia on. Matkustellut on.
Ei hän tarvitse tuollaista mustamaalaavaa, sukupuolitautista, alkkisäijää
mihinkään! - kauheametelitäällä
Aikamoinen provo tuo aloitus, mutta haluaisin sanoa, että muistakaahan että työkevereiden kanssa ollaan kaverilinjalla. Stalkkaaminen, seurailu ym. voi olla ahdistavaa. Jos sinulla on juteltavaa niin tule ihmeessä juttelemaan. Minä olen lämmin ja ymmärtäväinen ihminen, mutta sairaalloinen kiinnostus menee vainoamisen puolelle.
Illanjatkoja - enkeksitaaskaannimimerkk
haluat siis jotain enemmän ? hmm , ei tuosta voi muuta johtopäätöstä tehdä koska tuntuu siltä että heität vain lisää vettä myllyyn , hmm.
- eikössuajoahdista
nämä kommentit? vai innostaako vain??
- utelen_vain
kuka tän viestin takana on ? mä aattelin et ei ainakaan hän/se
- Eikiinnosta-
Vinkki ulkopuolisille. Unohtakaa koko aloitus. Tyhjästä nyhjästy ja saman periaatteen mukaan kyhätty kuin aloittaja toista syyttää.
- KuinYdinaseenLaukaisu
Aloittaja on kirjoituksensa perusteella tyhmä kuin pässi. Vaikka hän olisi muiden ominaisuuksiensa vuoksi maailma ykkösluokkaa, niin tutustuminen häneen paremmin tuhoaa suhteen kuin suhteen.
- Eiolekaankavereita
Mä ainakin olen aina tiennyt ettei mulla ole kavereita. Eikä kukaan halua olla mun kaveri. En olis lähettänyt ensimmäistäkään ystävänpäivä korttia yhdelle tuttavalle, jos se olis kertonut heti alussa ett sitä ahdistaa korttien saaminen. Sitten kun kertoi asiasta, tunsin itseni joksikin sairaaksi kun kortteja olin lähetellyt, eihän kukaan normaali nykyään kortteja lähetä.
Joten tämä vajakki on tajunnut ettei kukaan halua mun kaveri olla, ei ole pelkoa ett roikkuisin tai vainoaisin jotakuta. Kyllä toisten käytöksestä pystyy näkemään milloin ärsytän muita pelkällä läsnäololla ja yleensä silloin älyän vähentää yhteydenpitoa ja pysyä pois tieltä. Kun ei tykätä, niin en tuppaudu. - Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145