Kärnä lapin puolustaja!

yliluutn.evp

Tapasin Markus Kärnän. Enontekijön kunnanjohtaja ja rajakomppanian ent. päällikö. Hyvä mies. Äänestetään eduskuntaan sinne tarvitaan järkeä ja tolokun miehiä. Ravattipellet älköön vaivautuko.

38

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rjfyghhh

      kuormasta syöjä tästä vielä puuttuikin.

      • rapuli

        Mitä hän tarkoittaa?


      • seuruseuru

        pelottaa että seurujärvi ei pääse läpi kun kärnä vie äänet. näin tapahtuu koska seurujärvi ei tehnyt töitään viimeksi kunnolla eikä tee nytkään.Kärnä on meille paras edusmies ja minun ääni menee sille,Jannesta ei ole Lapin puolustujaksi.


      • äänipatelleko

        Eihän seuru pääse läpi. Jonon jatkona vain. Pitäs ymmärtää että jos ei ole, niin ei ole kannatusta.


    • Sihat

      Kyllä ne kuule kannattaa äänet keskittää sellaiselle jolla on läpimenomahollisuuet. Mikolla ne nyt on! Kyllä jämpti näin!

    • Äänessä

      Äänestän Kärnää, uutta voimaa hän edustaa. Kaikki minun työkaveritkin äänestävät Mikkoa. Hyvä Mikko Kärnä!

    • MarkusMarkus

      Hyvinpä jäi nimikin mieleen. Hän on MIKKO. Ei Markus. pösilö.

    • kurvari

      turhan ookaajat työkaverit äänestää,ha ha haa.

    • tjänare

      Ei nyt sentään ole mikään persu, vaikka ei se kepulina olokaan eduksi ole.
      Kurjaa kun ei löydy RKP:n ehdokasta

    • inarilainen

      Janne on Inarilainen joten eikö olisi paikallaan äänestää oman kunnan edustajaa, ja Janne sai aikaseksi viimeksi Lex Seurujärven, joka on erittäin harvinaista ensimmäisen kauden edustajalle!! Näytetään nyt kerrankin Inarissa yhteisöllisyyttä ja äänestetään oman kunnan edustajaa, eli Janne,!

      • rajamiess

        Höpöhöpö. Uskomaton mies. Kun oli eduskunnassa ei puolustanut Lappia. Kyllä se 4,vuotta riitti. Näytöt annettu.


      • inarilainen
        rajamiess kirjoitti:

        Höpöhöpö. Uskomaton mies. Kun oli eduskunnassa ei puolustanut Lappia. Kyllä se 4,vuotta riitti. Näytöt annettu.

        Et taida tuntea lakia Lex Seurujärvi? Sen avulla odottavat äidit perheineen saa Kelalta yöpymiskorvauksen odottaessaan synnytystä, eikö tämä laki nimenomaan koske Lappia?


      • rajamiess

        No eikö mittään muuta? Neljä vuotta istu Helsinnissä niin ettei kotona juuri ehtiny käyä.


    • rajoilta

      onko kärnän entiset työkaverit kampanja-autossa mukana?? , kahvin keitossa ja ja erityisesti henkistä tukea antaen ja kertoen miehen menestykkäästä URASTA siis valtion töissä rajassa, sehän on kai hänen uran huipennnus ollutkin.

      • parassss

        Voin kertoa: Oli paras esimies ja upseeri jonka olen koskaan tavannut. Inhimillinen ja älykäs, maalaisjärkeä käyttävä. En ihmettele yhtään että lähti niistä hommista pois enkä sitäkään että oli nopea uranousu.nyt on saanut mies näyttää mitä osaa ja paljon on saanut naapurikunnassa hyvää aikaan.


      • enonontekis
        parassss kirjoitti:

        Voin kertoa: Oli paras esimies ja upseeri jonka olen koskaan tavannut. Inhimillinen ja älykäs, maalaisjärkeä käyttävä. En ihmettele yhtään että lähti niistä hommista pois enkä sitäkään että oli nopea uranousu.nyt on saanut mies näyttää mitä osaa ja paljon on saanut naapurikunnassa hyvää aikaan.

        Tämä on jo melkein kuin tilasto. Sitä ennenhän on vain vale ja emävale.

        Olen kuullut, että kannattajat sanovat hänen osaavan lentää ja muuttua näkymättömäksi. Ja teleporttaus on kuulemma ihan verissä.

        Ja pittääkö paikkansa että ossaa muutta veen viiniksi ja herättää spitaaliset pikkujoulukomerosta?


      • nakuilua
        enonontekis kirjoitti:

        Tämä on jo melkein kuin tilasto. Sitä ennenhän on vain vale ja emävale.

        Olen kuullut, että kannattajat sanovat hänen osaavan lentää ja muuttua näkymättömäksi. Ja teleporttaus on kuulemma ihan verissä.

        Ja pittääkö paikkansa että ossaa muutta veen viiniksi ja herättää spitaaliset pikkujoulukomerosta?

        Ei ollut komero vaan huone,todisteita on..


      • eniksenpersut

        Tämä on enontekiön porosaamelaispersujen levittämä ilkeä huhu.todisteita on.sen sijaan saamelaisten ex-johtajan toilailuista tai muiden enontekiöläisehdokkaiden tekemisistä saattais oikeastiki saaha mielenkiintosia juttuja.


      • Niinonki
        eniksenpersut kirjoitti:

        Tämä on enontekiön porosaamelaispersujen levittämä ilkeä huhu.todisteita on.sen sijaan saamelaisten ex-johtajan toilailuista tai muiden enontekiöläisehdokkaiden tekemisistä saattais oikeastiki saaha mielenkiintosia juttuja.

        Eihän Enontekiällä ole persuja. Kärnä on sanonut: kepu on puolueesi, älä pidä muita puolueita.


    • kurvarinomena

      LUULETTEKO , korvaamaton , he he hee.

    • Superedustaja

      Minä olisin parempi Lapin puolustaja. Minä lupaan työpaikkoja. Lupaan lisää rahaa vanhusten huoltoon. Lupaan lisää rahaa teitten kunnossa pitoon. Lupaan lisää rahaa koulutukseen ja
      päivähoitoon. Lupaan pitää työpaikat Lapissa. Lupaan lisää yrityksiä Lappiin. Lupaan määrärahat Nellimintie kunnostukseen. Lupaan vähentää nuoriso työttömyyttä. Lupaan kaikkea hyvää ja kaunista mitä te kaikki äänestäjät osaatte ajatella. Äänestäkää minua.

    • Avvili

      Mikko jämäkkä Lapin etujen ajaja. Sillä on verkostot kunnossa ja se pistää ittensä 110% likoon Lapin puolesta.

      Mikko on varmaan näitten vaalien mustahevonen, jonka puolesta kannattaa töitä tehä.

    • omenakurvari

      MISTÄ, tämä lapinjätkä mikko on syntysin, vilkas kun on veikkaan savolainen.

    • ostakirja

      ostapa mikolta kirja niin voit sen sieltä lukea.eipä tuota peittele että kainuusta on lähtösin ja mitä sillä väliä? Lapin ihminen mikä Lapin ihminen ja pohjoisen puolesta tekee töitä.

    • syökääomenaa

      Lapissa on kahdenlaisia jätkiä, oikeita ja niitä käypäläisiä.

    • yrittäjän

      Katajamaan Makkehan me pistetään nyt läpi.

      • veljeys_ja_arvo

        Äänet Katajamaalle.


      • Ei_jatkoon

        Ääni menisi aivan väärälle puolueelle.


      • Tuohiropo
        Ei_jatkoon kirjoitti:

        Ääni menisi aivan väärälle puolueelle.

        Millä eväillä? Koulutus???


    • äänestämään

      Inarilaisilla ehdokkailla on olematon mahdollisuus päästä läpi. Kerran on ihme tapahtunut, toista kertaa ei ainakaan näillä ehdokkailla ole tulossa...

      • Kova_luu

        Ei ainakaan jos emme äänestä.


    • porvarimyhäilee

      Toimittaja kysyy millainen keskustalainen olet? Mikko vastaa suoraan KOKOOMUKSEN SLOGANILLA.

      "No minä olen olen varmaan aika perinteisiä arvoja edustava keskustalainen, oon kokenut että tämä arvot KOTI, USKONTO JA ISÄNMAA ne on hyvä pohja jolta lähtee politiikkaa rakentamaan...

      • kotitoimeentulorajaton

        Koti ja hyviin toimeentuleva yhteiskunta. Ei ole uskontoa muuta kuin taivaallinen hyvä johdatus ja isänmaata ei ole kun rajan yli naidaan toisiaan ja kaikki on jo yhteistä.


    • ilimarinpoka

      Tein vaalikoneen ja tämä mies tuli ykköseksi. Järkevän oloinen kaveri.

    • Oulakka

      Olkaahan nyt hyvät lukijat ja kirjoittajat tarkkoina: Tänne voi aloittaa viestiketjun täysin anonyyminä, joten miettikääpä kuka voisi olla tämän viestiketjun avaaja ? Tarkkuutta näin vaalien alla.

    • vuontisjarvela

      EVP:t jotka ovat 30-kymppisiä eivät jätä maanpuolustusta mistään hinnasta ! Jokin tässä haiskahtaa.

    • kärnästää

      Täälä se on taas kärnä kehumassa ittiänsä :D

    • Khlhkuokm

      Kärnällä yli 1500 naamakirja tykkääjää. Seurujärvellä vaan 700. Hyvä Mikko, lapin puolustaja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe