Mr.Ink, kokemuksia, tietoa?

leatherheave

Eli onko jollain mitään kokemusta kyseisestä liikkeestä, liikkeenharjoittajasta Porissa. Myy facebook sivujen kautta rock- ja moottoripyörä tyylisiä vaatteita ja muuta tavaraa, ilmeisesti myös tatuoinnit ja lävistykset kuuluvat toimenkuvaan. Onko joku tilannut vaatteita yms. kyseiseltä yrittäjältä. Kovasti vaan epäilyttää, kun tavara pitää maksaa etukäteen yrittäjän omalle tilille ja kaikki sivuilla olevat mainoskuvat tuntuu olevan netistä kiinalaisen samoja tuotteita reilusti halvemmalla myyvien nettikauppojen sivulta?

30

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitSekoilua

      Nastolassa ja Ateenassa on tollaset puljut, miten liittyy Poriin???

    • Älkää ostako mitään kyseiseltä henkilöltä!!! Itse menin halpaan ja tuli kalliiksi.

      • tavaratkiinnostais

        kerrohan tarkemmin kiitos?


      • Tilasin joulukuun puolivälissä rotsin,toimitus aika piti olla 3-6 viikkoa,ei ole tähän päivään mennessä rotsia näkynyt,aina kun asiasta kyselen niin aina sama vastaus = mukamas ongelmia tullin kanssa.


      • älä_osta

        Eli tyyppi on huojari! Siis tuo myyjä Mr.Ink huijaa.


    • julessis

      Rotseja? Juuri eilenkö oli myyntiilmoitus jostain rotukissoista

    • tehkääomatjohtopäätökset

      Rotseja ja rotukissoja !!..ee..no tuota noin..ei lisättävää

      • mihinnemeni

        hassusti katosi koko sivut?


    • miessatakunnasta

      Jos on jotain epäselvää asioissa eikös kannata ottaa itse yrittäjään yhteyttä eikä kirjoitella asioista selän takana..tietysti onhan se hyvä vääntää asioista toisten tietämättä vaikka mitä..ja mitäs väärää siinä on jos joku ihminen myy rotukissoja täh??

      • 197

        eihän rotukissojen myynnissä sinällään väärää ole mutta jos samalla nartulla teetetään noin. kuudet pennut vuodessa niin siinä on mielestäni väärää!!!!!


      • Mielipahaa ja kauhukokemuksia välttääkseni en asioi tämän kyseisen henkilön kanssa enää milloinkaan. Kissanpennun olen ostanut, kuitenkin lopulta siksi, että toimijan tyylin tajuttuani halusin pelastaa tuon pienen kisun. Sääli kissaa kohti voitti. Kauppias syyti valhetta toinen toisen perään. Kissaa piti olla kaikin puolin hoidettu, myös rekisteröity. Ei kuitenkaan ollut saanut edes matokuuria, tarkastuksista tai rokotuksista puhumattakaan.
        Tämä kokemus tosin jo vuosien takaa.


    • miessatakunnasta

      Itse käynyt ottamassa kuvia ja myöskin tilannut tuotteita koskaan ei ole ollut mitään moittimista eli oikein hyvää palvelua olen saanut..

      • pisnismiähiävai

        nyt tuoksahti omakehulle tämä


      • miessatakunnasta

        Mille omakehulle??


    • abrobo

      Olen kyllä kyseisestä tyypistä kuullu, mut sitä en tiiä, mistä myytävät tuotteet hankkii. Itte en oo koskaan luottanu sellasiin, joille etukäteen pitää maksaa, jotenka en oo tältä tyypiltä ikinä mitään tilannu. Mutta vähän sellaselta vaikuttaa, että luottaisko vai eikö... Ja kun niitä tuotteita, mitä hää kaupittelee, saa toista kautta edullisemmin, ni kannattaako sitten tilatakkaan..

    • satakunnannainen

      Naureskelin kun myi jollain 300e lla korkkareita jotka saa kiinalaisnettisivulta 30e lla.. no tilaa ken haluaa.vapaa maailma

    • joopajoopajoox

      Joo, nuo hinnat ovat aivan käsittämättömän järjettömiä. Ei kai kukaan maksa tuollaisia hintoja tavarasta jonka saa 25% hinnalla muualta.

      Tatskat yms. ovat kyllä ihan hyviä, mutta itse en niitä tarvitse.

    • Tosikuvesi

      Ei osaa tehä kuvia. Amatööri!

    • Natoleino

      Huijari mikä huijari. Taidot viittaavat kyykkään tai perspalloon.

    • Koiruusonpop

      Pentuja hällä taas koiran myynnis, mitenkähän tasapainoisia ovat...

      • mitä_kauppaa

        Pitäiskö verotarkastajan poiketa katsomaan, että kaikista kiinan-laukuista ja kissanpennuista maksetaan verot sen mukaan, mitä laki sanoo. Siis eihän tämä ole pimeetä, kuititonta kauppaa?

        Ostat nahkarotsin, niin saahan siitä kuitin, jossa on merkattuna alvin määrä?


    • Sporilainen
      • Koiruusonpop

        Eiköhän ihan sama. Ei kyllä toi koiran jalostus ole kun rahastus mielessä...
        Ne tatuoinnit mitä olen nähnyt niin aika kauheita, jos niistä maksaa pitää...


      • Anonyymi

        on


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe