Voi tyttö, et tiedä, mistä päästit irti!

SurunMurtama

Seuraa paljon kysymysmerkkejä!

Mikä helvetti siinä on, että tämän päivän ihmiset enenevissä määrin eivät osaa pitää kiinni parisuhteistaan? Sitoutumiskammoako se on, kun jätetään heti leikki kesken kun arki tulee vastaan? Miten voidaan olla niin hölmöjä, että kuvitellaan nurkan takaa löytyvän aina jotain parempaa, vaikka käsissä olisi kultakimpale? Minua on juuri satutettu jättämällä parisuhteessa, se koskee, mutta vähintään yhtä paljon koskee, kun tietää, miten yksin minut jättänyt ihminen tulee lopulta jäämään valitsemallaan tiellä. Tämän ihmisen historia tukee myös väitettäni. Ei ole kaunista katsottavaa jos vielä viisikymppisenä juostaan nettitreffeillä viikonloppu toisensa perään. Olemme molemmat vasta kolmenkympin tuntumassa, mutta pelkään hänelle käyvän edellisen lauseen mukaisesti. Voisin ajatella, että kävi vain huono tuuri ja jatkaa eteenpäin, koska minulla on puhtaat jauhot pussissa, mutta kai se kertoo jotain rakkauteni syvyydestä kun jään huolimaan, miten hänen tulee käymään.

Älkää luovuttako helpolla, taistelkaa toistenne puolesta, löytäkää toisenne aina uudestaan! Minä haluaisin taistella vielä, mutta sinä luovutit, vaikka kaikki puitteet olivat kohdallaan, sen myönsit itsekin. Minua ei haittaa, vaikka tunnistaisit minut tästä kirjoituksesta, voit vaikka huikata minulle, jos tunnistit!

Haluan sinut takaisin, yhdessä me selviämme mistä tahansa, älä unohda minua!

14

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lemmik-kisi

      Tietääkö tyttö, että haluaisit taistella vielä ja haluat hänet takaisin? Jos ei edes tiedä, niin eikö sitten ole turha huudella?

    • SurunMurtama2

      Voi kuule, kyllä varmasti tietää, olen Mies isolla ämmällä, en piilottele tunteitani! Tänne on hyvä purkaa lisää tuntemuksiaan.

    • Lemmik-kisi

      Ymmärrän. Minulla hieman samankaltainen tilanne, mutta en tiedä haluaisiko hän vielä taistella meistä....rivien välissä on ehkä jotain, en osaa niihin tarttua, hän ei sano suoraan.

    • SurunMurtama3

      Aloitusviestiini lisätäkseni:

      Minulla on kaikkea, mitä voi toivoa: on koti, vakituinen työ, rahaa niin, että voin tehdä ja harrastaa melkein mitä vain, kenellekään en ole velkaa senttiäkään. Mutta kun jätit minut, minulla ei ole enää mitään. Sinä toit minulle elämänilon, valitettavasti myös veit sen mennessäsi. Olen ollut sinulle hyvä, sen uskallan sanoa hyvällä omallatunnolla. Olen auttanut sinua monella tavalla, se on tuntunut minusta oikealta ja hyvältä. Tapa, jolla kohtasimme, oli yksinkertaisen kaunis, en usko vastaavan toistuvan enää. Enkä haluakaan, sillä haluan vain ja ainoastaan sinut. Muista, mitä sanoin sinulle, sylini on aina avoin sinulle! Rakastan sinua äärettömän paljon, enemmän kuin saatoit koskaan tietää!

    • themarge

      Meillä sama tilanne. Yhdessä on ollut hyvä olla mutta sen hyvän eteen on tehtävä töitä. Se on unohtunut kiireen keskellä. Keskitytty vääriin asioihin. Itse taistelisin viimeiseen asti, toinen epäröi. Ei se vaihtamalla parane, arki astuu elämään jokaisessa suhteessa. Uskon että toiseen voi rakastua uudelleen ja uudelleen jos tahtotilaa löytyy ja oikea asenne löytyy.

      • SurunMurtama4

        Kunpa hän ymmärtäisi tuon! Pelkään, että hän jää lopulta todella yksin ja katuu asioita. Ei näin helpolla pitäisi luovuttaa!


    • SurunMurtama5

      Meillä on edelleen huisin hauskaa yhdessä, viihdyt hyvin seurassani. Miksi et halua opetella rakastamaan uudestaan? En ole tyhmä, näen, että sinäkin kaipaat minua kun kysyt töissä, mitä meinaan ja mihin menen. Olemme molemmat olleet toisillemme tuki ja turva, olemme parhaat ystävät. Älä tuhlaa elämääsi etsimällä aina vaan uutta seikkailua, kasva aikuiseksi! Toteutetaan yhdessä sinun ja minun unelmia! Odotan sinua, rakas!

    • Nettisyyläinen

      SurunMurtama5
      Olet todella hienosti kirjoitanut, olisin kuin itsee sen kirjoittanut.Omalla hetkellä ihan samalainen tilanne ja olen tähäänkin sen purkanut pari päivää takaisin.Harmi että kolmekymisellä samat oireet kuin viisikymisellakin.

    • SurunMurtama6

      Voi kuinka kaipaan sinua, tuntuu lohduttomalta odottaa kotona yön saapumista tietäen, ettet enää tule luokseni. Elääkseen, ihminen tarvitsee lähinnä ravintoa ja lepoa. Minä tarvitsen sinua! En haluaisi tallustaa elämääni eteenpäin ilman sinua. Ei ole mitenkään kliseistä sanoa, että olet parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Olen aikuinen mies, joka seisoo tukevasti jaloillaan, minulla ei ole mitään muuta hätää kuin se, että sinä valut pois elämästäni. Haluaisin huolehtia sinusta, olla sinulle hyvä, rakastaa ehdoitta, jatkaa siis samaan tapaan kuin tähänkin saakka. Olen itkenyt jokaisen kyyneleen, joka minusta koskaan voi irrota, miettien, mitä on tapahtunut, olenko todella ansainnut tämän. En osaa syyttää sinua, olet ehkä vain olosuhteiden ja ympäristösi uhri. Toivon koko sydämestäni, että teet varmasti oikean ratkaisun, mihin ikinä lopulta päädytkään. Rakastan sinua pyyteettömästi, oma pieni Pupuni!

    • SurunMurtuma7

      Odotan sinua töistä kotiin. Teen sinulle lämpimiä voileipiä, niistähän me pidämme. Tuntuu samalla turvalliselta, samalla musertavalta. Olet minulle yhä paljon, paljon enemmän kuin ystävä. Pelottaa ajatella, että sinun tunteesi ovat ehkä jo hiipuneet täysin kaveritasolle. En halua uskoa sitä! Olen aivan varma, että meillä olisi vielä paljon uutta opittavaa toisistamme. Miksi ihmeessä luovutat? Minua inhottaa ajatella, että teet tämän varmasti aina uudestaan, joka kerta uudelle henkilölle. Sanoit olleeni paras mies, joka sinulla on koskaan ollut. Tiedätkö, miltä tuntuu, kun olen asettanut sinut alusta alkaen etusijalle, tehnyt kaikkeni onnesi eteen, antanut siimaa joka suuntaan, jottet tuntisi oloasi ahdistuneeksi, ja sinä jätät minut? Se tuntuu niin pahalta, etten ole kyetä hengittämään! Minussa on vikoja, siinä missä muissakin. Yritän oppia ja muuttua aina paremmaksi ihmiseksi. Ikäväkseni joudun toteamaan, että olet aika itsekäs. Et ole useinkaan laittanut minua minkään edelle, haluat tulla ja mennä niin kuin haluat, vaikka olemme parisuhteessa. Se on ollut vaikeata, mutta olen halunnut taistella puolestamme, ja haluaisin yhä taistella. Miettisit vielä, meillä on niin hyvä yhdessä, et sinä muuten haluaisi vieläkin viettää näin paljon aikaa kanssani. Tervetuloa syömään, leivätkin olen tehnyt rakkaudella<3

    • SurunMurtama8

      Minkä vuoksi et palaa luokseni, vaikka kerrot ikävöiväsi minua? Mikä siellä aidan toisella puolen on niin paljon vihreämpää? Voin nähdä, miten tulet katumaan että jätit minut, kun huomaat, ettei se seuraavakaan ollut "sitä mitä etsit". Sanoit, että tunnun enemmänkin parhaalta ystävältäsi ja kuitenkin myös rakastat minua. Luuletko todellakin, että parisuhde on jatkuvaa kipinöintiä? Se toinen pitää vaan oppia löytämään aina uudelleen, siitä tässä on kyse. Lopeta jo tämä tyhmä leikki ja ollaan taas yhdessä!

    • SurunMurtama9

      Miksi haluat edelleen viettää kanssani arkea? Kiusaatko minua tahallasi vai haluatko minulta vain maallisia apuja? Huomaat ja tiedät itsekin, että viihdyt kanssani todella hyvin. En suostu uskomaan, että kaikki romantiikka puoleltasi olisi kuollut, en kertakaikkiaan suostu siihen! Olisi jo korkea aika lopettaa tämä ihmettely ja rakastaa taas täysillä. Vaikka olemmekin yhä "erosta" huolimatta jatkuvasti yhdessä, kaipaan suunnattomasti suudelmiamme ja rakasteluamme, etkö sinäkin? Tiedän, että luet suomi24:n keskusteluja, ehkä tämäkin on osunut silmiisi...

    • tyhmyys

      höpö höpö, missä järki?

    • Haavasydämessä

      Nykyään ei osata korjata vanhaa vaan helposti siirrytään uuteen tätä tää nyky aika on. Et osta uutta taloa jos lamppu palaa vaan vaihdat uuden lampun. Pitäis olla helppoo mutta kun se vaan ei enään ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe