Väkivaltanen poikaystävä

Saraww

Oon 15v tyttö, seurustelen 19-vuotiaan pojan kanssa. Ollaan oltu yhessä suunnillee 8kk. Meillä on menny yleisesti iha hyvin,ei oo ollu mitää isompia riitoja eikä muuta kärhämää. Mut kuitenki tossa vähän alle kuukausi sitte oltiin yhen kaverin bileissä, ja lähettiin aamuyöstä takasin kotiin (asun siis poikaystävällä) oltiin menossa nukkumaan ja sanoin että käyn juomassa vettä, ja pöydällä oli poikkiksen aukinainen kaljatölkki. Siinä sitten pienessä humalassa törkkäsin kaljatölkkiä niin että se kaatu maaha ja levis lattialle. Siinä vaiheessa poikaystävällä meni hermo, ja se otti mua kiinni kurkusta ja tönäs aika kovaa seinään päi :( seuraavalla viikolla siivosin keittiössä ja poikkis tuli kotiin töistä ja alko valittamaan ettei jaksa siivota ja minä huusin että tuuppa siivoomaa että sun vuoro välillä ja sillon se suuttu aika pahasti ja löi mua suoraan silmäkulmaan ja tönäs seinää vasten :( ja tänään viimeks tuli pientä kinaa parista asiasta ja kävi samanlailla :( rakastan tätä ihmistä kuitenki iha hirveesti mut alan kohta pelkäämää täällä olemista :( kertokaa jotai vinkkejä millä saisin tätä tilannetta vähä paremmaks? <3

39

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisu

      Unohtamalla kyseisen pojan.

      • Saraww

        Mut en haluais :,( mulla menis koko elämä jos jättäsin sen


      • järjenääni

        Eli otat mielummin "turpaan" kun jätät hänet? Väkivaltaiseen suhteeseen ei pidä koskaan jäädä vaikka kuinka rakastaisi toista! Maailmalla on monia hyväntahtoisia poikaystäviä jotka eivät käytä väkivaltaa! Kyseinen poika ei sinua ansaitse joten jätä hänet vielä kun voit. Tilanne voi vielä mennä pahemmaksi ja silloin on jo liian myöhäistä. :/


      • Saraww

        Eikö muka oo mitää muita vaihtoehtoja?? :((( en kestä elää ilman sitä


      • järjenääni

        Oikeastaan tuntuu vähän siltä, että rakkaus sokaistaa sinua ja saa sinut ajattelemaan, että väkivaltainen poikaystävä ei haittaa. Totuus on kuitenkin se, että väkivaltaiseen parisuhteeseen ei pidä koskaan jäädä. Jos jätät hänet nyt, niin tajuat tulevaisuudessa kuinka järkevä päätös se olikaan! Ansaitset paljon parempaa.


      • Saraww

        No ehkä... Mut hän on ollu mulle ainoo tuki aina koska omia vanhempia ei koskaa kiinnostanu mun jutut saatika sitte missä menin. Ollaa tunnettu kohta 3vuotta,aluks oltiin vaa kavereita. Tuntuu vaa iha hirveeltä jättää ihminen kenestä välittää enemmän ku mistää muusta (tiiän ite aikalailla millasta se on koska oon koulukiusattu ja entiset kaverit unohtanu mut kokonaa :( mut ei mulle kai jää muita vaihtoehtoja? :(


      • järjenääni

        Kannattaa kuitenkin miettiä, että oletko ansainnut väkivaltaisen kohtelun poikaystävältäsi? Oletko koskaan miettinyt, että entä jos löytäisit jonkun pojan joka oikeasti välittää eikä käytä väkivaltaa? Aito poikaystävä välittää ja rakastaa ja ei missään nimessä käytä väkivaltaa parisuhteessa!


    • Saraww

      Ehkä se on sit se paras vaihtoehto.. Täytyy jutella ku tulee töistä, pelkään vaa että tässä voi käydä huonosti :(

      • järjenääni

        Tee se sellaisessa paikassa, jossa et ole yksin ja jossa sinulle ei voi käydä huonosti. Yritä löytää jokin sopiva hetki ja tarvittaessa ota tukea paikalle niin eipä rupea pahoinpitelemään tai mitään. Ja jos ongelmat jatkuvat niin teet rikosilmoituksen tuollaisesta k*sipäästä.


      • Saraww

        Täytyy nyt miettiä tarkasti ennen ku menee tekemää mitää hätiköityjä päätöksiä. Tää on tosi hankala tilanne koska pelkään jäädä asumaan tänne, mut toisaalta en voi jättää mulle noin tärkeetä ihmistä noi vaa :(


      • järjenääni

        Se on sinun päätöksesi, mutta en itse suosittele jäämään väkivaltaiseen parisuhteeseen. Onnea ja menestystä mitä ikinä päätätkään tehdä. Toivottavasti saat tilanteen ratkaistua pian niin ei tarvitse huolehtia ja murehtia liikaa! :)


    • Ratkasu

      Vedä ittes hirteen :)

    • toivotaanparasta

      Voi voi,vai että oikein "rakastat" ?
      Tuskinpa tuo jää sinun ainoaksi rakkaudeksi,kovin olet nuori.
      Tuomonen jätkä tulee aina hakkaamaan heikompiaan,siis naisia.
      Vaikka kuinka vannois aina,että nyt oli viiminen kerta,ei se lopu.

      Toivoa sopii, että se sattuis huitaseen jotaki kunnon miestä,
      vois saada hyvän opetuksen miltä tuntuu tulla hakatuksi.

    • säkkipäkki

      Hanki nyrkkeilysäkki ja liimaa kuvas siihen. Miähes voi sitte töitten jälkeen mätkiä sitä ja sä voit naureskella viäres ja litkii vaiks sidukkaa.

    • Ratkasu

      ...niin, tai sit hirtät ittes :) en ymmärrä ku tommoset pikku lutkat tulee tänne pätemää siitä et oma ihana pikku poikaystävä lyö, onhan neki ihmisiä! ONKO JOKU JOSKUS SANONU ETTÄ NAISIA EI SAIS LYÖDÄ?! Itellä jos olis tollane tyttöystävä ni heittäsin sen parvekkeelta alas, varsinki jos pyytäs siivoomaa sen jälkeen ku tulee töistä

      • ...niin, tai sit sinä häipyisit täältä palstalta pois :), koska et kuitenkaan osaa kirjoittaa tänne mitään asiallista tekstiä.


      • Parempiratkaisu

        Samaa mieltä. Ratkaisu luulet varmasti olevan todella hauska.


      • Kondominosaurus

        Nii tai hirttäisit ittes :)


    • foley

      Mä en ymmärrä tollasia ku nim.Ratkasu??Raukkikset luuserijätkät lyö naisia ku ne ei tosimiehille pärjää.

    • Saraww

      Joo, juteltiin aamulla asiasta, se oli vaa nii väsyny ettei suostunu ees uskomaan et oon tosissani, monta kertaa kiltisti selitin asia ni ymmärsi jotenki, siinä sit tapeltiin vähä aikaa asiasta, ja kävi sit niin että sillä meni hermot :( ja alko tönimää, lyömää yms ja lähti ovet paukkuen johonki..

      • järjenääni

        Tee hänestä rikosilmoitus niin jatkossa pysyy aisoissa eikä ole ylimielinen naistenhakkaaja. Ja pidä huoli siitä, että pääset turvallisesti pois hänen luoltaan jonnekin turvalliseen paikkaan kuten esimerkiksi vanhemmille tai sukulaisille?

        Usko tai älä, mutta tilanne voi pahentua. Silloin voi olla jo liian myöhäistä. Lähde vielä kun voit!


    • naananaa

      Pakkaa äkkiä ja lähde..jos tiät jonkun tutun mis voisit olla hetken tai sit vanhemmille..

    • poikatäällä

      Lähde suhteesta pois nopeasti. Jos jatkatte, asiat vain pahenevat. Muutenkin kannattaa kertoa esimerksisksi vanhemmille, jolleekkin aikuiselle tai poliiseille, koska olet vielä alaikäinen. Jaksamista.

    • Ratkasu

      On sun pään katkasu :)

    • joogere

      Hei mä en ymmärrä miks sä annat satuttaa ittees tommosen takia.. Kannattaa oikiasti jättää se. Väkivalta ei ole sellanen asia tai syy mikä on ns ratkottavissa oleva ongelma etenki ku vasta seurustelette. Maailma on parempia poikia pallo täynnä. Ja siin vaiheessa ku laitat poikki ni minä tuun vaikka "serkkunas" pitämään huolta ettei jätkä käy siinä päälle. Asutteko siis yhessä? Btw, poikas voi muute saaha syytteet alaikäsen hyväksikäytöstäki koska oot alle 16. Joten oikiasti, tossa tilanteessa tee asialle jotain vielä ku pystyt. Se ei parane se ongelma suhteen edetessä vaan pahenee.

      • Saraww

        Joo, asutaan yhessä mut en haluu sille ongelmia koska kuitenki mulle tärkee ihminen vaikka tekeeki vähä kaikkee :( haluun saada ratkasuja tähä tilanteesee jotka ei oo ihan hirveitä


      • joogere

        Saraww. Mä ymmärrän sua. Mulla oli aikanaan manipuloiva, narsistisia piirteitä omannu tyttöystävä kuka oli sekä uskoton että väkivaltainen. Ei sillä että se ois mua vastaan pärjänny mutta pelkäsin et sillonko nukun ja jos mun kännyyn tulee viesti joltain naispuoliselta kaverilta ni nukkuessa paha teherä mitää.. Katsos varsinki ton sortin jännäpojat on väkivaltasia vaan niitä kohtaan ketkä on fyysisesti häntä heikompia.

        Jos tässä ois kyseessä mikä tahansa muu ongelma tai tyylii et epäilet sitä.jostain ni voisin kehottaa jotain muuta mutta väkivaltanen poikaystävä sua kohtaan on sulle turvallisuusriski ihan oikeasti. Tiedän että hän on sun rakas poikaystävä ja hänestä on vaikea luopua mutta.. Ootko oikeasti valmis maksamaan terveydelläs ja mahdollisesti hengelläs siitä että sulla on henkisesti munaton kakara poikkiksena? Onko hän oikeasti sen arvonen? Mä en halua että sä pilaat sara elämäs. Sulla on kaikki edessä. Väkivaltanen mies ei muutu vaan se väkivalta pahenee vain. Oikeasti.


      • rallatinralla
        joogere kirjoitti:

        Saraww. Mä ymmärrän sua. Mulla oli aikanaan manipuloiva, narsistisia piirteitä omannu tyttöystävä kuka oli sekä uskoton että väkivaltainen. Ei sillä että se ois mua vastaan pärjänny mutta pelkäsin et sillonko nukun ja jos mun kännyyn tulee viesti joltain naispuoliselta kaverilta ni nukkuessa paha teherä mitää.. Katsos varsinki ton sortin jännäpojat on väkivaltasia vaan niitä kohtaan ketkä on fyysisesti häntä heikompia.

        Jos tässä ois kyseessä mikä tahansa muu ongelma tai tyylii et epäilet sitä.jostain ni voisin kehottaa jotain muuta mutta väkivaltanen poikaystävä sua kohtaan on sulle turvallisuusriski ihan oikeasti. Tiedän että hän on sun rakas poikaystävä ja hänestä on vaikea luopua mutta.. Ootko oikeasti valmis maksamaan terveydelläs ja mahdollisesti hengelläs siitä että sulla on henkisesti munaton kakara poikkiksena? Onko hän oikeasti sen arvonen? Mä en halua että sä pilaat sara elämäs. Sulla on kaikki edessä. Väkivaltanen mies ei muutu vaan se väkivalta pahenee vain. Oikeasti.

        vittu jätkä pelänny omaa muijaas, ite oot munaton


      • joogere

        Kuules nyt. Se ku oisit nähny millanen tapaus se oli ni oisit itekki ehkä ymmärtäny pelätä ku se uhka oli ihan oikea. Nukkuessa sun on vähä paha puolustautua. Ellet sä sitte oo vaa kyllin tyhmä..

        Rohkeus kyllä riittää soittaa täällä suuta mutta kasvotusten paskannat housuihin säikäytyksestä neki loput mitä sulla jää siitä jo ku tajuat joutuvas vastaa sanoistas naamakkain. Et tainnu tajuta viestin sisältöä? Hereillä ja valppaana oleminen tommosen kanssa on vähä eriasia ku vieressä nukkuminen. Kyseessä oli täysin katkera psykopaatti.

        Vitun runkkari kakara


    • Urpå

      Saatanan pelle,minkä takia ees seurustelet noin paljon vanhemman pojan kans? Eikö se muna kelpaa yhtää nuoremmalta

    • Mitävittua

      Siis mitä vittua se jumalauta vaa hakkaa sua joka päivä tee rikosilmotus ja uhkaa eroamisella jos se ei tottele. MIKS HELEVETISSÄ SÄ ASUT TOMMOSEN KANSSA

    • Kunra

      Siis olet alaikäinen ja asut 19 jonnen luona. Rikos alaikäiseen sekaantumisesta täytyy ilmiantaa.

    • aut1sm1rul44

      Ookoo

    • Ratkasu

      Entä jos vaikka hirttäsit ittes :)

    • ihanaaon

      Eikö ole ihanaa kun saat turpaan? Poikaystävältä menee hermo ja se vetää sua pataan IHQ.

      • ronaldmcdonald

        Onon, tosi ihanaa


    • rallatinralla

      Alkoholi k18 vitun huomiolutka

    • muks

      ootko viimeaikoina saanu turpaas poikakaveriltasi, tuntuko edes hyvälle?

    • veelks

      Jeeeeeep

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe