Tahallaanko sitä koirat susille syötetään?

vihrä66

Mulla on semmonen tunne,että jotkut koiranomistajat tahallaan syöttää jo vanhoja, lopetusuhanalasia koiria susille.Tällä tavoin päästään kätevästi vanhasta koirasta eroon ja samalla lietsotaan susivihaa. Ihan oikeesti susista ei oo mitään haittaa! Ne kuuluu luontoon samalla tavalla kuin 15 vuotias koiranraakki. Vahvat syövät heikot niin se vaan on.

21

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainrajaa

      Ihme kun et keksiny vakuutuskorvauksia. Ei kukaan omaa koiraansa tahallaan syötä susille. Aika ilkeää edes ajatella tuollasta tahallista toimintaa.

      • 555577

        Kyllä sudet sopii luontoon. Vanhoja koiria on iät ajat viety mehtään suden ruuaksi. Sitten itketään jälkikäteen kun sus on syöny vanhan koiran. Koira sinne tänne, ei paljo paina. Vanhoista rakeista hyvä päästä eroon..


    • ggjkkj

      Huono koira eläessään hyvä koira kuollessaan.

    • höpöjuttua

      Täällä kirjotellaan aika outoja juttuja.

    • Eiliekaan

      Totta. Varsinkin jos koira on narussa pihan perällä, niin on suorastaan tarjottimella sudelle. Myös pihan perälltä huonosta häkistä on suden suht helppo käydä illallisensa. Koiraparat :(

    • koiraparka

      Kuka se on nyt koiransa syöttäny susille? Mä oon kuullu vaan juttuja kun kesken metsästyksen on aika nuorikin koira kadonnut ja nahat vaan löytyny.

    • mesästäjänkoira

      Joo taas tätä Greenpeacen propagandaa, sairaita ja alikoulutettuja suurin osa.

    • geerggergergerq

      Kuulehan vihreä pelle! Ootko tosissasi? Ei mahan paljon paljon päässäs liikkuo jos väität että joku koirasa suelle syöttää ootko sadisti saatana ku tuommosta väität. mahat olla joku vitun vitopää kierosilimä runkku! Mee kuule banjonsoittaja takasi niuvanniemeen ennenku jouvut saappaat jalassa kiantaa!

      • mitäyhestäkoirasta

        No,Huh!Huh!Pikkasen on hermo tiukalla:(


      • 67455

        Kukipa se taas on ääneen päässy..olisko konemies ite?


      • buuu66

        Tulisi susi ja söisi teidän räkyttävän rakin.


      • Änkyrä

        "Tosimiehet" metsästää susia mutta niiden ei saisi metsästää koiria. Loogista?


    • Susetpoistaa

      Kyllä koira on tärkeä omistajalle,jos ei ole omaa koiraa ei ymmärrä asiaa .Susien koira tappohin on onneksi nyt puututtu ja alotettu kannanhoidollinen metsästys .Hyvä asia .

      • 654

        Tosiaan, naapurin koira on paras koira. Itse en viitsi koiran kanssa asua samassa talossa, lähtee niistä sen verran hajua.


      • hehehhe
        654 kirjoitti:

        Tosiaan, naapurin koira on paras koira. Itse en viitsi koiran kanssa asua samassa talossa, lähtee niistä sen verran hajua.

        Pieraise itse välillä niin koiran haju sekoittuu siihen hajuun.


    • lorkku

      Tuskin tahallaan,koska suden sattuessa koiran kohdalle se syö sen luonnollisena ravintona pääsääntöisesti,mutta poikkeuksiakin on.Turhaa susihysteriaa ei kannata lietsoa puolin ja toisin. Kannahoidollinen metsästys on yritys vähentää salametsästystä ja toivottavasti metsästäjät ei toimillaan sen jatkuvuutta kyseenalaista.

    • Kylläinen

      Ei ne sudet syö koiria, minulla on pakastin täynnä teidän koiria. Onpa se mukava heittäytyä selälleen ruoka ettoneelle kun on vatsa täynnä mureaa Mustia, nam ja röyh.

    • löyhkäpöksyt

      Siltä se tosiaan vaikuttaa, kun lukee uutisia. Nämä koirien tapattajat ei kai lue uutisia tai sitten ovat jotenkin ihan tunnevammaisia. Kuvista päätelleen huikkakin maistuu monelle ihan reippaasti. Aikamoista junttisakkia ovat myös nuo metsästäjät, kun elämässä ei ole muuta hohdokasta kuin eläinten ampuminen ja idioottikuvien ottaminen raatojen vieressä. Nämä vätykset eivät jaksa enää edes itse liikkua vaan syöttävät mieluummin koirat susille. Ei tosiaan mitään lihaksekkaita urheilunuorukaisia nämä lökäpöksyiset pyssysankarit. Tämäkin on varmaan seurausta syrjäytymisestä, kun nykyään ei enää ole töitä kouluttamattomille ja keskivertoa tyhmemmälle poppoolle. Ei ihme jos ei vaimoa ole löytynyt tai vaimo on vaihtanut laiskan pyssyäijän kunnolliseen mieheen.

      • Respectitkarhulle

        Juurihan karhu tappoi nuoren metsästyskoiran; oli laitettu karhun perään tuoreille jäljille. Muutama ninuutti, ja koira raahautui henkihieverissä tielle......ka kuoli.
        Kyllä karhut voivat sitten olla ilkeitä!
        Olis jäänyt haukkuun, ja odotellut, että junttanpoo olisi tullut paikalle ja ampunut. Mutta ei, väijyi ja tappoi koiran.
        Viha nousi junttanpoiden seassa; karhu täytyy saada hengiltä!
        Lähtivät jäljittämään, mutta karhu vaihtoi maisemaa.....meni Venäjän rajaa kohti......Kerrassaan kelvotonta käytöstä karhulta.
        Olisi vaan antanut ampua itsensä, ja päätynyt junttanpoon seinälle, jolloin junttanpooolisi voinut esitelläsaalista toisille junttanpoille.
        Mutta ei, menija tappoi koiran, ja nöyryytti mahtipontisia eräjunttanpoita!
        Olipas kerrassaan viheliäinen karhu!


      • Cityihminen

        Onhan korillekin käytöskoulu, missä viipyy karhujen käytöskoulu?


    • Ihmettelijäomena

      Ihan sama koirilla, kun autoillakin. Heti, ku auto vanhenee ja alkaa nikottelemaan mennään ja ajetaa kolari. On ne sitten pöljie tunnevammasia, nuo auton omistajat. Mennää syysliukkaille ja oikein etitään liukas kohta ja ajetaan metsään. Ihme hommaa. Oon nähnyt, että oikein tahallaan kurvataan toisen auton eteen ja aiheutetaan kolari. JOTKUT ajaa vielä ylinopeutta, että varmasti saadaan auto romuksi.
      Minulla käy sääliksi kaikki tunnevammaset atuojen ja koirien omistajat, jotka tahallaan aiheuttaa vahinkoa.
      Tuta saa kanssa ihmetellä, että miksi nuista raatoista, autoista/elämistä pittää otta oikein kuvat ja levitellä netissä.
      Ihan pöljien hommaa kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe