kaikki pojat vastaa

nmrkkn

1. unelma tyttöystävän hiusten väri?
2. hiusten pituus (hyvin lyhyt, lyhyt/polkkatukka, olkapäidenkohdalla vai vielä pidemmät)?
3. paino/pituus?
4. muuta ulkomuotoja ( tissien koko, millainen perse, lihaksikas (?), lihava (?), pidempi vai lyhyempi sinua jne.)
5. minkälainen luonteeltaan :)?

laitatko vielä tähän ikäsi ja pituuden :)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 027omena546

      1. Sellainen, josta tyttö itse pitää 2. Ei mitään väliä 3. Itseni pituinen, ehkä vähän lyhyempi. Paino normaalipainoinen tai vähän pyöreähkö. 4. Sellainen naisellinen: tissit ihan luonnollisen kokoiset, ei mitään jätti jumboja. Beba naisellinen. Ei tarvitse olla lihaksikas tai urheilullinen, mut sellainen joka jaksaa tehä jotain ettei pelkästään kato telkkaria. Jos jaksaa kävellä kaupungilla niin hyvä on. 5. Persoonallinen, omanlainen ja hyväsydäminen. Ja sellainen, joka uskaltaa olla oma ittensä.

      Ikää 15v ja pituus 176cm

      halusinpa vielä mainita, että mun mielestä on hassua kun tytöt tuntuu luulevan, että meidän mielestä on kaunista olla laiha ja isorintainen. Sellaista väittää vaan ihmiset, jotka ei tiedä mikä on niiden mielestä kaunista, joten he sanovat sen mikä on nyt muodissa. Naisellinen ja luonnollinen nainen on kaunis, pyöreys tuo vaan lisää naisellisuutta.

    • jepsss_

      1. Ei oikeastaan väliä, ehkä blondi tai ruskea väri on paras :)

      2. En tykkää lyhyistä hiuksista, mieluummin pitkät hiukset. Ei ole niin tarkkaa loppupeleis, kunhan ei oo siili tms!

      3. Paras olisi about 160cm. Painosta en osaa sanoo, mutta mieluummin vähän muodokkaampi kuin laihempi :) Olisko se sitten jotain 60kg?

      4. Ehkä kaikkein söpöintä on, kun on juuri näitä edellä mainittuja "naisellisia" muotoja. Muodokas lantionseutu ja ylipäätään sopusuhtainen vartalo! Hyvä muodokas peppu ja pieni pömppömaha on kans aika jalat alta vievä yhdistelmä :D Tissit on kanssa bonusta tietty, mieluummin vähän pienemmät kuin liian isot. Ei sekään niin tarkkaa oo :3
      5. Mä arvostan ennakkoluulottomuutta ja rehellisyyttä. Huumorintaju on iso juttu. Mä oon itte sympaattinen, kiltti ja ymmärtäväinen, joten samanlainen tyttö olis kiva! Joku, jonka kanssa voi puhua mistä vaan, viettää rentoa hauskaa iltaa, ylipäätään nauttia olosta toisen kanssa ilman mitään sen ihmeellisempää :)
      Ei se mun mielestä muuta vaadi, jos vaan sopii luonteet yhteen!

      - 18/97, pituus 172-175cm

    • Deathbusnusnu

      1: ihan sama 2: pitkät 3: paino 150kg pituus 3m 4: erittäin lihaksikas 5: Death by snusnu.

      Ikä: 925 pituus: 180cm.

    • uuuuuuhhhhhh

      1. Brunette
      2. Vähän pidempi
      3. 161 cm/ 43 kg
      4. Vähän lyhyempi, rinnat sopivan kokoiset koolla ei niin väliä kunhan ei ihan lauta, perse treenattu ja keho muutenkin ihan urheilullinen.
      5. Iloinen, huumorintajuinen, ystävällinen, luotettava, lempeä ja rakastava ja ottaa myös toisten mielipiteet huomioon.
      Ja olen 15 v ja 170 cm

    • Haureus vie Helvettiin. joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

    • vastauksiasulletässä

      1. Ruskea. 2. Olkapäiden kohdalle. 3. Paino 50-65 kg, pituus 155-170 cm. 4. Tissit keskikokoiset (b tai c-kuppi), perse tavallisen pyöreä, ei liian kapea eikä leveä, hiukan lyhyempi minua. 5. Luonne huumorintajuinen, ei liian ujo, osaa jutella mistä vain, iloinen, vähän villi. Ikäni 16, pituus 175.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe