Ikävä sua nainen

goingnowhere

Tai oikeestaan meidän juttelua. Sen pidemmälle me ei oikein edes päästy. Mua on vaivannu tää ikävä jo hämmentävän kauan. Musta vaan tuntuu että sua ei kiinnosta. Tai en tiedä sun tilannetta.
Mä toivon että olisin tajunnut sen vähän aikaisemmin. Mutta sä jäit jonnekin aivojen takanurkkaan kummittelemaan. Se ettei ollut mikään rakkautta ensisilmäyksellä mut oli hyvä ja lämmin olla..... Niin hyvä että tekis mieli olla sun kanssa. Nyt me ollaan jotain etäisiä tuttuja....? Ollaanko edes sitä?

53

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goingnowhere

      Ja voisi tulla tämä pieni ikävöinti kohteelle yllätyksenä. Mut elämä on. Ehkei siitä mitään olisi tullut. Kuollut jo omaan mahdottomuuteensa.

      • Ikävä-iski

        Kerro sille ikävöimäsi naiselle tuo.sinä et ainakaan katuisi ettet kertonut ikävästäsi.
        Mies jota itse kaipaan ja ikävöin voisi sanella tuon tekstin jonka kirjoitit....


      • missingaman

        Juteltiinko viime vappuna ja kesän alussa 2014? Olitko a-liikkeessä? Kuule -olisi tullut :) Minun tilanteessani nähtiin molempien työpaikoilla. Oletko J.? Minulle jäit ainakin erittäin hyvin mieleen. Koko ajan ajattelin, että pyydä nyt numeroa tai jotain, tai oikeastaanhan sinulla saattoi olla numerokin? No ainakin sulla on osoite. Olisin katsonut, mitä tästä tulee. En pidä sinua etäisenä. Saattais kiinnostaa enemmän kuin arvaatkaan. Tule käymään, löydät kyllä minut.


      • samatilanne

        Puhevälit hyytyneet, vaikka ihmisestä pitääkin, valitettavasti. Ihastukselta ei löydä sanoja. Mikä teidän tilanteessanne tekee siitä niin mahdottoman?


    • kuinmyös

      Niin mullakin on ikävä.jotenkin tuntuu että jotain puuttuu.ja päivästä.

    • Etäi_nen

      No musta taas tuntuu, että miestä ei kiinnosta. Varmaan tylsistyi puolinukuksiin mun jutuista silloin, kun vielä oltiin tekemisissä. Todella etäisiä tuttuja enää joo. Kävin jopa kylässäkin, mutta sielläkin vastaanotto oli nihkeää, joten en käy enää. Turhaa sitä päätään seinään lyömään - sattuu joka kerta kumminkin. Kyllä hän ottais yhteyttä jos kiinnostais, vaan eipä kuulu...

    • neljäkirjainta

      Ihanasti kirjoitettu. Eikai asiat ole niin mahdottomia jos edes on pieni mahdollisuus? Hauskaa oli, ujouttakin, myös hämmennystä. Olet oikein hyvä puhumaan :)

    • Ikäväonkova

      Milloin näit tätä naista viimeksi?

    • missänäit

      Missä näit hänet viimeksi?

    • p_nainen

      Kiinnostaa mua

      • peenainen

        Tuntomerkit?


    • Kohtaavatkotiemme
    • tositesti

      Mistä tämä tunne on tullut sulle, ettei häntä kiinnosta? Kyllä mua kiinnostaa. Ihan hassua, että olisin voinut kirjoittaa ihan samalla lailla. Tuntui melkein kuin olisi sydän pysähtynyt kun luin tämän. Tai sitten osasit kirjoittaa niin ihanasti. Sellainen tunne mullekin jäi...sellainen lämmin ja hyvä olo. Jäit kummittelemaan hyvällä tavalla. Ja se juttelu oli niin mukavaa. En olisi halunnut sen loppuvan. Samanlaisia ajatuksia täälläkin. Tuntuu hassulta, kun huomaan häntä ikävöiväni vaikka ollaan etäisiä tuttuja...tai en tiedä myöskään ollaanko sitäkään. Olisi mukava kuulla koska nähtiin?

      • 7iounhj

        to illalla


    • Hameetpäälle

      Jotenki musta tuntuu kuin osa kommentoijista olis miehiä jotka esiintyy naisina :D omituinen mielikuva mutta en pääse siitä yli niin pakko sanoa.
      Ihanan miehen seuraa ikävä jonka kanssa ollaan toivon mukaan joskus taas muutakin kuin ystäviä. Mutta hän tietää koska olen kertonut syvistä tunteistani myös irl.

    • jotakinsellaista

      tunnetaan etäisesti nimeltä toisemme edelleen, ei kait se fakta miksikään tässä muutu.

    • Ikaroska

      Tuntui aloittajan teksti turhankin tutulta, itsekin lähes samalla lailla voisin kirjoittaa eräästä naisesta. Tosin kyseinen nainen herätti tunteita jo ensitapaamisella, niin puheellaan kuin olemuksellaankin.

      • nimimerkkisi_pysäytti

        Onko siitä tapaamisesta jo kauankin?


      • Ikaroska

        Nimimerkki ei oikeastaan liity millään tavalla tähän aiheeseen. Tavattu on ekan kerran toissa vuonna, ja viimeisimmän kerran viime vuonna.

        Tätäkin ketjua lukiessa havaitsee maailman olevan täynnä samantyyppisiä kohtaamisia. Oli kommentoitava, kun tuntui, että oli niin samanlainen tarina.


      • Missäkuussa

        Minä kuukautena tapasitte viime vuoden puolella? kysyy nainen mieheltä


      • Ikaroska

        Jos oikein muistan, niin taisi olla huhtikuu.


    • Kertoisinenemmän

      mutta vinkkaappa ihan pikkasen enemmän, en saa oikein tilanteesta kiinni.
      Kohta unille, väskää, ja muutenkin nuutunut olo.
      Tuo kuukin kiusii, ei anna nukkua, mutta pakko ainakin yrittää, jos kuitenkin edes pätkän yöstä saisin nukuttua.

      • lätisemitälätiset

        mikähän vitun kuu sulla siellä joka ilta möllää, kun muualla Suomessa on pilveä, ja kuun kiertokin ihan erillainen. Ja huuhaa akat noita kuu juttuja jorisee, ei tervepäiset.


      • Jälleen-yksi
        lätisemitälätiset kirjoitti:

        mikähän vitun kuu sulla siellä joka ilta möllää, kun muualla Suomessa on pilveä, ja kuun kiertokin ihan erillainen. Ja huuhaa akat noita kuu juttuja jorisee, ei tervepäiset.

        sekopää, joka kuvittelee että kaikki asuvat hänen paikkakunnallaan.
        On onni ettei sinne tarvitse mennä, vaan saa olla satojen kilometrien päässä sinunlaisesta kahelista, joka kuvittelee tunnistavansa jokaisen joka on tavunkaan tänne kirjoittanu.


    • romantiikannälkäinen

      On ikävä mullakin puhelimiani ja meidän välistä kiihkeää, silti lämmintä yhteyttä. Kerroin sulle kaiken ja sä kuuntelit. Sitten kun meni homma överiksi taltutit mut maanpinnalle. Yhdellä lauseella. Kunnioitan mielipiteitäsi. Olit mulle kuitenkin elämänlähde joten otin sitten leppymisten jälkeen taas yhteyttä ja kaikki jatkui kuten ennenkin, kuuntelit minua.

    • tunnenenemmän

      Hyvä ja lämmin olla??? ööh.... ihan kiva.... mut mulle ei riitä hyvä ja lämmin pelkästään, jos itse tuntee olevansa toisen lähellä kuin halsterissa!

    • Turhaalöpinää

      Juttelut on juteltu, jos et ole täältä eteenpäin päässyt. Ger real!

    • goingsomewhere

      Ollaan tutun tuttuja. Ehkä törmätään vielä... Sulle oli helppo jutella, vaikka olinkin niin hermostunut. Haluaisin tutustua paremmin. Mutta yhtä lailla epäilen ettet taida olla kiinnostunut...

    • ihmisenikävätoisenluo

      Tämä jotenkin osu ja uppos. Aikaa on vierähtänyt jo tovi ja vuodenajat ehtineet vaihtumaan, mutta kieltämättä jäit sinne aivojen takasopukkaan. Tästä juttelusta jäi mukava olo ja hyvä tunne. Tätä tunnetta varmasti hakivat myös nämä palstapeikot yksinäisyyteensä, sillä lopulta ne taisivat ottaa jutusta yliotteen. Mistään rakkaudesta välillämme ei voitu puhua ja en mielestäni siihen antanut mitään aihetta. Sinulla oli omat kuviosi menossa ja minulla omani. Niistä pienen pienistä palasista, jotka sinusta sain keskustelumme pohjalta loin sinusta kuvan, joka ei varmaan mitenkään vastaa todellista minääsi. Toivotan sinulle aurinkoista kevään odotusta ja kaikkea hyvää elämääsi.

    • oudoksionmennyt

      Mäkään en enää tiedä missä mennään, rohkeus alkaa taas pettää ja vituttaa ihan helvetisti.
      Mutta kiva tietää etten ole ainoa.

      • Outoa

        Komppaan sinua. Juuri samoin ajatuksin täällä.


      • eienääkaksi

        Sama tunne täällä. Olen kyllä ajatellut että en jaksa enään. Haluan jatkaa elämää ja yrtittää olla onnellinen :)


    • jokuhämmentynyt

      Jospa laittaisit lisäinfoa, milloin/missä juteltu? Milloin nähty viimeksi?

    • entiedämikämustaisonatul

      minäkin ikävöin meidän juttelua.

      • joisotyttö

        Kenen kanssa?


      • kahviamukiin
        joisotyttö kirjoitti:

        Kenen kanssa?

        en oo tuo kelle vastasit, mut tuo "jo iso tyttö" kuulosti tutulta. Et kai sinäkin täällä?


      • joisotyttö
        kahviamukiin kirjoitti:

        en oo tuo kelle vastasit, mut tuo "jo iso tyttö" kuulosti tutulta. Et kai sinäkin täällä?

        Kahvillekin voi olla vaihtoehtoja:) Hetken ajattelin käväistä, haeskelen erästä vaaleaa suloista..sinä?


      • Ihansamaeikö
        joisotyttö kirjoitti:

        Kenen kanssa?

        erään ihmisen kanssa :) MIksi kysyt?


      • joisotyttö

        Lähinnä tuo nimimerkkisi kiinnitti huomion..


      • daadirlanddaa

        Aika outo juttu. Nyt ei jää kuin kaksi vaihtoehtoa. Nimimerkkisi kertoo sen


      • ihansamaeikö
        joisotyttö kirjoitti:

        Lähinnä tuo nimimerkkisi kiinnitti huomion..

        m? n?


      • dddaa
        daadirlanddaa kirjoitti:

        Aika outo juttu. Nyt ei jää kuin kaksi vaihtoehtoa. Nimimerkkisi kertoo sen

        ???


      • entiedämikämustaisonatul
        joisotyttö kirjoitti:

        Kenen kanssa?

        Kerro Lisäääää.....


      • vanhapiika
        entiedämikämustaisonatul kirjoitti:

        Kerro Lisäääää.....

        Lisää? Nuorta miestä kaipailen, vaan en pk-seudulta. Mikäli isot kirjaimet tekstissäsi viittaavat johonkin, en ole kaipaamasi. Sinä itse?


    • puhtipoistänään

      Nämä nimimerkithän sopivat moniin tilanteisiin.

    • Olluttajamennyttä

      Niiih, elämä on suuri paradoksi: minä kaipasin silloin, sinä nyt, kun itse koetan pitää kaipaukset syvällä Kankkulan kaivossa.

      • kaipaukselle

        miksi ,etkö voi antaa periksi ................?


      • enoleluovuttajatyyppiä

        Hyvä on luovutan tämän joukko-osaston ja saat jäädä rauhaan, ei ole tarkoitus häiritä.


      • Eitodellisuuspohjaa

        Jos ei halua, tahdo "häiritä" ihan oikeassa elämässä, niin se on merkki haluttomuudesta, tahdottomuudesta, ts. evvk ja olet luovuttanut jo kauan aikaa sitten. Näitten sivustojen lätinät eivät vakuuta eivätkä tarkoita mitään eikä niitten perusteella tapahdu mitään millään rintamalla.


    • Tiedätkun

      otat yhteyttä. Et voi muuten kuin arvailla ja miettiä, sillä onhan siitä kaikesta aikaa, mutta se oli silloin, ja voitais kokeilla onko lopputuloksena jotain muuta kuin silloin oli.
      S-postiosotteenhan tiedätkin, joten ei muuta kun postailemaan ;).

      • Etäisiävieraita

        Ehei, postailin ja textailin liikaa, sinä et niinkään välittänyt. Mitä se kertoo halu- ja tahtotilasta?


    • Xnainen

      S tykkää J:sta, vaikka juuri tilanteet noin

    • al_goingnowhere

      Onpas tullut ketjua........Ja lähes kaikki porukasta voi pudottaa pois koska viesti meni n->n

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe