Skoda Octavia on nyt maksettu

Aisuri-Timppa

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että pääsen kuskaamaan vaimoani perjantai-iltaisin tyttöjen iltoihin Varissuon etniseen lähiöön, jossa hänet luonnollisestikin pumpataan täyteen neekerinspermaa. Siellä ne jämät sitten valmiiksi odottavatkin minua tulevaan jouluaattoon asti.

10

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan kyseessä farmarimalli mahdollisimman huonoilla varusteilla, mutta tietenkin kattokaiteet ja koiraverkko on ruksittu varustelistasta? Ja värihän on grafiitin harmaa?

      Tällaista se just on kun et ole koskaan voinut edes harkita sitä keltaisen RS:n tilaamista, kun eipä ne sun ahdasmieliset aisurikaverit kuitenkaan sitä RS:n hankintaa hyväksyisi!

      • Aisuri-Timppa

        TIedoksi vaan sulle Impivaaran hyppytorniin jämähtäneelle misogynistille, että minä perheineni asumme 60 neliön Älvsby-talossa ja Skoda Octaviamme on osamaksuerillä hankittu loppuunpoljettu romu niin kuin vaimonikin on!!!!!!!! Sä se taidatkin taidatkin olla jokin ahdasmielinen ikisinkku joka ei ole ikinä joutunut tyytymään käytettyyn tavaraan. Etkä varmaankaan ole ikinä vakavissasi edes harkinnut ATM-aisuriksi ryhtymistä, kun kerran periaatteesi sotivat sitä vastaan. Minä ja poikani olemme molemmat tunnollisia, kilttejä ja pienimunaisia EUROOPPALAISA AISUREITA, ja me kyllä tunnemme asemamme parisuhdemarkkinoilla muutenkin joten ei siitä tarvitse erikseen muistuttaa!!!!!!

        Tuliko tämä sinulle suomalaisen persujuntin kunniaa vaalivalle kusiaivolle selväksi vai pitääkö nämä asiat sinulle vielä erikseen toistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • busteddd
        Aisuri-Timppa kirjoitti:

        TIedoksi vaan sulle Impivaaran hyppytorniin jämähtäneelle misogynistille, että minä perheineni asumme 60 neliön Älvsby-talossa ja Skoda Octaviamme on osamaksuerillä hankittu loppuunpoljettu romu niin kuin vaimonikin on!!!!!!!! Sä se taidatkin taidatkin olla jokin ahdasmielinen ikisinkku joka ei ole ikinä joutunut tyytymään käytettyyn tavaraan. Etkä varmaankaan ole ikinä vakavissasi edes harkinnut ATM-aisuriksi ryhtymistä, kun kerran periaatteesi sotivat sitä vastaan. Minä ja poikani olemme molemmat tunnollisia, kilttejä ja pienimunaisia EUROOPPALAISA AISUREITA, ja me kyllä tunnemme asemamme parisuhdemarkkinoilla muutenkin joten ei siitä tarvitse erikseen muistuttaa!!!!!!

        Tuliko tämä sinulle suomalaisen persujuntin kunniaa vaalivalle kusiaivolle selväksi vai pitääkö nämä asiat sinulle vielä erikseen toistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        DarkFear = Timppa

        Nyt se selvisi!


      • varmaan

        Tässä mies86 kirjoittaa aisuri-timppana darkkia lainaten.


      • KiimaJoonas

        himoitsee darkkia


      • Aisuri-Timppa kirjoitti:

        TIedoksi vaan sulle Impivaaran hyppytorniin jämähtäneelle misogynistille, että minä perheineni asumme 60 neliön Älvsby-talossa ja Skoda Octaviamme on osamaksuerillä hankittu loppuunpoljettu romu niin kuin vaimonikin on!!!!!!!! Sä se taidatkin taidatkin olla jokin ahdasmielinen ikisinkku joka ei ole ikinä joutunut tyytymään käytettyyn tavaraan. Etkä varmaankaan ole ikinä vakavissasi edes harkinnut ATM-aisuriksi ryhtymistä, kun kerran periaatteesi sotivat sitä vastaan. Minä ja poikani olemme molemmat tunnollisia, kilttejä ja pienimunaisia EUROOPPALAISA AISUREITA, ja me kyllä tunnemme asemamme parisuhdemarkkinoilla muutenkin joten ei siitä tarvitse erikseen muistuttaa!!!!!!

        Tuliko tämä sinulle suomalaisen persujuntin kunniaa vaalivalle kusiaivolle selväksi vai pitääkö nämä asiat sinulle vielä erikseen toistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sä Timppa nyt oletkin tollanen vitun ahdasmielinen ja kapeakatseinen aisurijuntti joka ei ole koskaan voinut edes harkita sitä RS:n tilaamista kun eipä ne sun ahdasmieliset aisurikaverit kuitenkaan sitä hyväksyisi!!!! Ja sulla sitä varmaan on Octaviassa joku vitun 1,2 moottori kun eipä tollanen talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt aisuri ole voinut koskaan edes harkita sitä 2,0 RS:ää!!!! Sitä kun IHAN KAIKKI suvaitsevaiset, avarakatseiset EUROOPPALAISET miehet tilaavat Octaviansa RS:nä ja vähintään sillä 2,0 koneella sillä onhan se auton moottorikoko kaikkein tärkein asia nuoren miehen elämässä yhdessä sen hyvälaatuisen ja tuuhean tukan kanssa että tiedoksi vaan tämä perkele!!!!!!!

        Sulla sitä vittu onkin varmaan joku 1,2 farmarimalli grafiitin harmaana ja koirakaltereilla varustettuna sillä mitäpä tollanen LANTALÄJÄ ja AISURIPASKAHOUSU ymmärtää autoista kunhan vaan takakonttiin mahtuu koiranpaskaa tarpeeksi!!!!! Voi vittu kun sitä sun harmaata farmariskodaa löisi kirveellä 500 kertaa niin johan sieltä paskaa valuisi ulos saatana!!!!!!

        SITÄ KUN IHAN KAIKKI EUROOPPALAISET MIEHET ESIM. ANDREA PIRLO TILAAVAT OCTAVIANSA TÄLLAISENA http://www.skoda.fi/shared/SiteCollectionImages/models/new-octavia/octavia/octavia-rs/gallery/new-octavia-rs-gallery-02.jpg JA SULLA SITÄ VARMAAN ONKIN TÄLLAINEN AISURIMALLI http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionImages/models/new-octavia/octavia-combi/octavia-combi/wallpapers/1280x800/octavia-combi-02.jpg


      • Aisuri-Timppa

        Niin, tässä sen taas huomaa miten ei tällä palstalla koskaan voi olla kaikkien ihmisten mieliksi kun on tällainen itsetunnoton ja ruskeakielinen pillunlipittäjä kuin minä olen. Tämä palsta on kuitenkin minulle niin rakas, etten tule täältä poistumaan vaikka useasti olen niin aikaisemmin väittänytkin. Tiedoksi vaan ylläpidolle ja kaikille muille, että tulen jatkossakin vastaamaan noihin palstatrollien vittuiluihin samalla tavalla, jos minua toistuvasti syrjitään omasta aisankannattajuudestani ja pienimunaisuudestani johtuen.

        Tämän palstan ahdasmieliset persujuntit kun eivät vain millään tahdo hyväksyä sitä, että heidän oma vaimonsa käy etelässä maistelemassa eksoottista kullia, kun heidän oma aviomiehensä ei heitä pysty sängyssä tyydyttämään. Eikä kukaan heistä varmastikaan ole koskaan edes harkinnut aisuri-iskäksi ryhtymistä tai tyttärensä panoreissujen kustantamista, kun heidän ahdasmieliset kaverinsa eivät sitä valintaa kuitenkaan hyväksyisi.


    • ExPUA

      Ei helvetti. Kiitos palstan, repesin jo otsikolle (ja varmaan repeän kun näen tuollaisen auton jossain), mutta tämähän vain paheni kun ketju lähti etenemään. :D

      • tohtorielmf

        Kai sinäkin fiksuna poikana ymmärrät, että tämä aisuri-timppa on trolli? :D Ellet sitten itse kirjoittele taas ja vastaile itsellesi :D sekin sun tapauksessa voisi olla mahdollista, läkkeet kun unohtuu ottaa näköjään säännällisin väliajoin.


      • ExPUA
        tohtorielmf kirjoitti:

        Kai sinäkin fiksuna poikana ymmärrät, että tämä aisuri-timppa on trolli? :D Ellet sitten itse kirjoittele taas ja vastaile itsellesi :D sekin sun tapauksessa voisi olla mahdollista, läkkeet kun unohtuu ottaa näköjään säännällisin väliajoin.

        Keharikurppa joko on saanut löylytystä minulta jossain väittelyssä, kun pitää keksiä tekosyy shaming languegelle, tai sitten se oikeasti on elävä todiste siitä, että älykkyys ja huumorintaju kulkevat käsi kädessä.

        Sinä et siis ymmärrä, että mikä tässä ketjussa on hauskaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe