Törmäsinkö narsistiin vai peluriin? Vai molempiin

hieman_hämmentynyt

Kiinnostaisi muiden mielipiteet asiaan. Tapasin reilu puoli vuotta sitten miehen. Ollaan molemmat hieman alle 40v eli jotain elämänkokemusta takana..
Mies oli heti alusta alkaen minulle tälläinen "unelmien prinssi" (olisi jo varmaan pitänyt hälytyskellot soida) osoitti huomiota juuri niinkuin mä olen suhteessa aina halunnut, puhui paljon tunteistaan, näytti tunteitaan, herkkä, puhuttiin tulevaisuudesta, haaveista jne. Noin kahden kuukauden jälkeen, mies yhtäkkiä muuttui välinpitämättömäksi, sanoi että pitää miettiä asioita, ei kauaa ollut "häviksissä" mutta koska alku oli aika intensiivinen, hetken hiljaiselokin oli selkeästi tämä kuuluisa "häviäminen". Ei siinä mitään, kiinnostushan voi vaan lopahtaa. En ottanut yhteyttä. Tänä aikana päätin että jos ottaa yhteyttä ja haluaa jatkaa, pistän pelin poikki, ja näin teinkin, no kuten arvata saattaa, puhui minut ympäri, olemalla taas ihana "oma itsensä?!?". Meni taas jonkinaikaa hyvin, ja taas yhtäkkinen muutos ihmisessä, puhelimessa ja varsinkin viesteissä oli aina kovinkin rakastava, mikä mielestäni oli outoa, miksei päin naamaa voi sanoa, vai varmisteliko vaan viesteillä että pysyisin suhteessa. Kun kysyin asiasta että onko kaikki ok jne, vastaus oli aina kyllä. No meni hermo ja pistin pelin poikki, vaikken olisi halunnut, jotenkin sairaasti tarrauduin tähän mieheen. 1,5kk oltiin off tilassa, mies ruinasi takaisin, viestitteli ja leperteli, olisi pitänyt vaan pystyä jättämään viestit yms omaan arvoonsa, mutta tietysti sitten taas lopulta hairahduin takaisin suhteeseen. Sama kaava, ihanaa oli, sitten taas muuttui välinpitämättömäksi, viesteissä aina leperteli ja kertoi kuinka pahalta hänestä tuntuu miten on kohdellut minua jne. puhelimessa aina ikävoi ja kaipasi suuresti. Hyvinkin outoa käyttäytymistä siis, joten viikko sitten pistin taas pelin poikki, toivottavasti lopullisesti. En ole kuullut miehestä mitään, ja toivottavasti en kuulekaan, jotenkin tosiaan olen tarrautunut tähän ei mitenkään terveeseen "suhde" tilanteeseen ja ikäväkseni voin tunnustaa että jopa kaipaan häntä, ei taida itsellänikään olla kaikki pääkopassa kunnossa. Monennäköiseen sitä on elämän varrella tullut törmättyä, mutta tämä on jotenkin hyvin erikoista käyttäytymistä. Ja haluaisin kuulla miltä tämä ulkopuolisen silmissä kuulostaa, itse kun on tässä tilanteessa, on sokea monen asian suhteen.
Toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun.

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmuuttutäysin

      Hieman kuulostaa exältäni joka kyllä sitten oli täysin narsisti ja pelasikin naisilla eli en ollut hänelle ainoa nainen vaan niitä oli monia suhteemme aikana kieroksessa. Alussa kaikki oli hyvin sitten hän kyllästyi ja muuttui etäiseksi. Halusin lopettaa koska minulla ei ollut hänen kanssaan hyvä olla ja heti taas palasi se ihana rakastava mies sieltä jotta sai puhuttua minut jatkamaan. Seilailtiin alussa pitkään on/off suhdetta. Asuimme yhdessäkin hetkenaikaa ja siinä sitten tuo narsistisuus paöjastui kokonaan kun ei voinut enään näytellä. Valheita joita hän oli alussa kertonut tulivat esiin ja niitä hän ei kestänyt. Hän ei osallistunut mihinkään kotitöihin mutta näytteli ulkoapäin mieheltä joka tekee ruuat ja siivoaa. Todellisuudessa makasi sohvalla ja alkoi tuo hyvin vähän juova mies jostain syystä muuttua alkoholistiksi. Tupakoimaton jota hän oli alussa kertonut jäikin kiinni tupakoinnista. Hän vain tekeytynyt sellaiseksi mieheksi mitä olin etsimässä olematta sitä. Yhden naisen mies muuttui sitten lopultakin monen naisen mieheksi.

    • plu

      Potkase munille tollasta,tulee parempi mieli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe