viivapimppa vai tavarat ulkona, unelmapimppa on??

Piaa18

Moiih!

Minkä laisen pimpan te naiset haluisitte? Mistä miehet tykkää? ;) Yllätys yllätys että varmaan posliini on unelma tai hyvin siistitty vähintäänkin. Nykyään on "kaikki" sheivannu karvansa pois lähes kokonaan niin tykkäättekö että ilman kiihottumista naisella on viivapillu, sisemmät häppärit pursuu ulos, klita näkyisi huulien välistä, tai tyylii kaikki näkyy ja sisemmät häppärit roikkuu ulkopuolella tai jotain muuta? :)

Ite olen 18v tyttö ja olen ihan kokonaan sheivannut pimpan nii ku kaveritkin. Jos levitän jalat oikeen auki niin näkyy vain viivapimppa. :) Saan olla todella kiihottunut tai auttaa sormilla ennen kuin mitää näkyy. Olen pieni tyttö muutenkin ja rintani ovat pienet, tuntuu monesti että näytän pikkusiskoltani joka on 12v ku pimppa näyttää samalta eikä rinnoissa ole juurikaan eroa. Olen tyytyväinen pilluuni, välillä haluaisin että pimppa näyttäisi aikuismaisemmalta suihkussa muiden nähden...
Kommentoikaa!! ;)

11

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajomieseikiirehdi

      kyllä se siitä leviää kunhan pojat panee sua vuorollaan, ja sitten vielä kun synnytät lapsen niin voit katsoa peilin kanssa alapäätäsi ja miettiä että pommiko siellä räjähti, nyt kannattaa ottaa kuva pimpistä ja sitten verrata muutaman vuoden kuluttua kun siinä on kondyloomaa ja herpesrakkulaa vieraana kun olet antanut poikien paljaalla painaa
      omalla tytöystävällä on sellanen viiva pimppa vaikka ikääkin on enempi kuin sinulla
      toisella tytöystävälläni on taas oikein ulkonevat ja roikkuvat häpyhuulet että pois tieltä
      kolmannella tytöystävälläni on sitten siltä väliltä mutta karvaa kaikilla

      • nättipillu

        Kuules nyt ei se kyl ihan noin mene.on aika yksilöllistä miltä pillu näyttää. Mulla lapsia ja pantukin on ihan kunnolla, ni pillu jos ei kiihottunut ulkoapäin viiva ei tursuu mitään .Sitten vasta häppärit näkyy kun kiihottuu.


    • unelmatyttö_olet

      Sinulla on juuri unelmapimppa, viivapillua on ihana nuolla! Pienet rinnat on myös tosihyvät.

    • naiset-ovat-ihania

      Kyllä kaikenlaiset vitut ovat naisen kaunein paikka, mutta tärkein on herttainen ja suloinen luonne.

      Ulkonäössä minua miellyttää eniten pienet rinnat, kokonaan sheivattu vittu, jossa sisemmät häpyhuulet ja klitoris ovat jo seisoma-asennossa selvästi näkyvissä sekä valloittava hymy.

    • Piaa18

      Kiva kuulla että olen haluttu ;) Eikö teillä tule mieleen että olisitte tyylii 12ween kanssa panemassa koska näytän todella nuorelta ja melkeen siskoltani, kiihottaako ajatus? :)
      Kylläpäs on tuhmaa keskustelua! Pimppi kostuu...:)

      • kyrpä-ihan-kovana

        "Piaa18", siskosi, joka on 12 wee ikäinen, lienee jo biologisesti, vaan ei aikuisen miehen kannalta laillisesti täysikäinen. Mutta mies jo tuntee värinää, vaikka sitä ei voi toteuttaa.

        Kun kerran olet jo aikoja sitten 16 täyttänyt ja olet vielä nuoren siskosi näköinen, tietenkin miestä kiihottaa nuoruutesi. Unelmatyttöhän sinä olet. :)


      • Piaa18

        Kiitos! :D ihanaa kun tykkäät vaikka en kovin kummosen näkönen edes ole...Haluisin isommat ja naiselliset rinnat! Mutta pimpasta tykkään, sinne ei ole päässy muuta kuin sormet ja sailainen lelu ;)


      • kyrpä-ihan-kovana
        Piaa18 kirjoitti:

        Kiitos! :D ihanaa kun tykkäät vaikka en kovin kummosen näkönen edes ole...Haluisin isommat ja naiselliset rinnat! Mutta pimpasta tykkään, sinne ei ole päässy muuta kuin sormet ja sailainen lelu ;)

        Älä vain tee rinnoillesi mitään. Ne ovat säkenöivän kauniit. Et tarvitse käyttää edes rintaliivejä. Upeata.

        Ihailin aina erään aikuisen tytön kauniita pieniä rintoja. Näin ne kokonaan saunassa, mutta hän ei ymmärtänyt sheivata posliinia, niinkuin sinä.

        Voin kuvitella, kuinka kaunis olet. Sievät pikkurinnat, nätti herttainen viivapimppi ja sievä hymy. Olet ihana! :)


      • herkkuja

        No olen aikuinen nainen .Mulla kans ns viivapillu jos kattoo tälleen ku ottaa housut pois. No kiihottuneena tursuu kyllä et pitää vähän levittää pois Kullin tieltä.No posliini olen kans. Tissit on isot ja mun tänhetkinen sekstailu kaveri on hulluna niihin. Samoin kun mun kuulemma herkku pilluuni. No olen minäkin hänen varsin hyvään varustukseen. Loppupeleissä kaikille löytyy mieleinen. Makuja o monia


    • gamecube

      Semmonen "viivapimppa" näyttää kivalta,tosin pimppi näyttää yleensäkin kivalta,ja sitä tekisi mieli nuolla.

    • unelmapimppa

      Kaikki ei tykkää kaikista.
      Minusta kaikki posliinit haisee ihomadoille ja isot tissit on yleensä rumat. Poslari on kuin kaljupäinen nainen.
      Tykkään hoidetun näköisestä karvoituksesta ja pienistä tisuista. Pimpin pitää olla hyvin hoidettu
      Ylivoimaisesti tärkeintä on, että nainen itse tykkää pimpistään ja tisseistään, kaikki muu on enempi sivuseikka.
      Mulle unelmapimppa on:
      # sellainen jota nainen tykkää näyttää ja antaa nuolla
      # karvoitus on kuin kampaus
      # sisemmät häpärit selvästi näkyvissä
      # kostuu kauniisti
      # maistuu (tuoksuu) hyvälle (hieman happamelle)
      # tykkään enempi takap…uisista

      Kaikki ei tykkää kaikista ja niin on hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe