Vuokranmaksu luonnossa

Sumuinenkesäseoli

Olin pulassa! Oli pakko soittaa vuokraisännälle, että minulla ei ollut sen kuun vuokrarahaa kasassa. Olin opiskelija, ja työt loppuneet edellisessä paikassa eikä palkkaa kuulunut. Itkua pidätellen soitin, että en pysty maksamaan. Vuokraisäntä kuulosti vihaiselta, mutta sanoi tulevansa käymään. Äkkiä hän olikin ovella, viereisessä talossa kun asuu. Olin koko aamun murehtinut asiaa, enkä edes kunnolla pukenut päälle: olin ilman rintaliivejä vanhassa topissa ja lököhousuissa.

Avasin oven ja aloin heti selostaa miksi en voinut maksaa vuokraa. Huomasin pian, että miehen katse osui rintoihini. Menin keittiöön hakemaan nenäliinaa ja vuokraisäntä tuli perässä. "Eiköhän me tähän joku ratkaisu keksitä" hän sanoi. "Milloin sinä saisit sitä rahaa?" Vastasin, etten tiedä ja pyyhin kyyneleitä. Vuokraisäntä oli pitkään hiljaa, ja sanoi sitten: "suostuisitko sinä sopimukseen?" "Ihan mihin vaan, oikeasti!" sanoin helpottuneena.

"Ai ihan mihin vain?"
"Niin".

Yhtäkkiä huomasin että vuokraisäntä oli tullut lähemmäs ja aukoi housujensa nappia. Hän tuli aina vain lähemmäksi niin että itse peräännyin kunnes ruokapöytä tuli vastaan. Mies tuuppasi minut tuolille, kaivoi kullinsa esiin ja melkein työnsi sen suuhuni. Hän nosti käteni hieromaan hänen pallejaan ja nipisteli samalla nännejäni topin läpi. Olin aivan puulla päähän löyty ja vähän peloissanikin, joten imin kiltisti. Hetken päästä hän käski minun lopettaa ja nousta ylös. Nousin, ja vuokraisäntä oli siinä samalssa vetämässä housujani alas. Hän nosti minut pöydälle, levitti jalkani vaikka hieman vastustelin ja tuli sisääni. Minua nolotti, että olin märkä. Vuokraisäntä alkoi puhua samalla, että teemme sopimuksen jossa minä annan hänelle "hoitoja" ja suostun hänen toiveisiinsa kuukauden ajan, jolloin olen itse vapautettu vuokranmaksusta. "Kyllä ... se.. .aaaaaah .... sopii" sain sanottua.

Sitten hän käänsi minut toisinpäin, ja työntyi takaapäin sisääni. Hän pani todella rajusti ja melkein huusin nautinnosta. Lopulta hän otti kullinsa pois ja tuli pakaroilleni. Huohotin ja en ollut uskoa, mitä oli tapahtunut. Pimppini oli aivan turpea kiimasta, kun vuokraisäntä käski minut pesulle. Menin, ja kun tulin takaisin, hän ohjasi minut sohvalle. Mitään sanomatta hän alkoi nuolla pimppiäni, ja työnsi yhtä aikaa sormet molempiin reikiin. Tulin nopeasti, mutta hän ei lopettanut vaan nuoli minulle toisen.

"Tehdäänkö se sopimus nyt?" vuokranantaja kysyi, ja minua nolotti mutta suostuin. Allekirjoitin paperin, jossa suostuin olemaan saavutettavissa aina kun häntä panetti. Suostuin ottamaan suihin, antamaan peppuun ja myös tarkemmin määrittelemättömään kimppakivaan.

Kun olimme allekirjoittaneet paperin, vuokranantaja käski minut sohvalle kontilleen ja tuli uudestaan sisääni. Hän pani minua niin että paikat olivat hellinä, ja laukesi rinnoilleni. Lähtiessään hän totesi, ettei malttanut odottaa ja että illalla nähtäisiin taas. Minun pitäisi pukea ylleni mekko ja jättää alusvaatteet kokonaan pois. Hän tulisi kuudelta. Suljin oven hänen perässään, olo oli epätodellinen...

5

2257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tereee

      Jatka!!!

    • Marin-mies

      Meillä tyttöystävi maksoi vuokra. Vuokraisäntä vaati minun läsnäolon. Se nautti nöyryyttämisestä. Peitin kuinka paljon se oikeasti minua kiihoitti.

    • Miten kävi kimppakivan suhteen? Kerro toki.

    • ccvbbv

      Tosi hyvä!!! Tee jatkoa!!!!

    • Sumuinenkesäseoli

      Jatkoa ...

      Olin käynyt vuokraisännän vierailun jälkeen nopeasti suihkussa ja sitten piipahtanut koulussa sopimassa tulevista ryhmätöistä. En voinut keskittyä mihinkään, mielessä pyöri vain kuinka saattoikin käydä niin, että olin antanut tämän itseäni ainakin 25 vuotta vanhemman miehen panna minua. Tunsin oloni yhtä aikaa todella likaiseksi, mutta todella kiihottuneeksi. Matkalla kotiin tunsin, että pimppini kostui pelkästä ajatuksesta, että illalla minua pantaisiin vielä lisää!

      Kotona katselin vaatekaappini tarjontaa, ja päätin valita mekon joka ei ollut paljastava muttei kuitenkaan liian mummomainen. Laitoin hiukseni ponihännälle ja riisuin alusvaatteeni. Kello oli kymmentä vailla kuusi. Sydän hakkasi ja minun oli käytävä vessassa pyyhkimässä pimppiäni, hävetti että olin niin märkä. Mietin sopimusta ja pelkäsin, että vuokranantaja kävisi peppuni kimppuun sillä tiesin miltä se tuntui.

      Oveen koputettiin. Avasin sen varovasti, ja katsoin kun vähän rennommin pukeutunut vuokranantajani astui sisään. Hänellä oli farkut ja tavallinen valkoinen t-paita. Emme juuri puhuneet, mutta hän kertoi työntäessään minua makuuhuoneeseeni, että oli elänyt ilman seksiä jonkun aikaa ja että oli lähes kyltymätön sen suhteen. Hän käski minut seisomaan sängyn eteen, ja alkoi taas puristella nännejäni, nyt mekon läpi. Hän käski minun olla aivan paikallani, ja puristeli minua kaikkialta. Se teki paikoin melkein kipeää, mutta tunsin miten pimppini suorastaan huusi kosketusta.

      Äkkiä hän tönäisi minua taaksepäin, ja horjahdin sängyn reunalle istumaan. Vuokranantaja käski minun kosketella itseäni ja kysyi, oliko minulla dildoa missään. Sanoin, etten omista sellaista, joten hän sanoi tuovansa sellaisen tullessaan seuraavan kerran. Minun piti tyydyttää itseni hänen katsellessa. "Voihki ääneen!" hän käski ja minä voihkin. Ajattelin, että minulla kestää orgasmissa, sillä sydän hakkasi edelleen ja jännitin häntä. Mutta tulinkin nopeasti ja orgasmini oli niin voimakas ettei tarvinnut näytellä voihkimista.

      Vuokraisäntä käski minua sitten hakemaan rasvan vessasta, ja jalat täristen tein kuten käskettiin. Ei, ei, ei mietin. Menin takaisin makuuhuoneeseen ja ojensin rasvan miehelle, mutta hän käski minun ottaa siitä ensin. Otin sormilleni rasvaa ja katsoin häntä kysyvästi. Hän asetteli minut vatsalleni sängylle, ja nosti peppuani hieman ylös. Mietin, että tässä sitä nyt ollaan. Levitin rasvaa peppureikäni ympärille ja odotin.

      Kuulin, miten vuokraisäntäni vyönsolki kilahti ja miten hän avasi housujen vetoketjun. Pian tunsin peppureilläni ensin hänen sormensa, sitten terskan pään. Vaistomaisesti vedin itseäni pois, mutta vuokranantaja veti minut lantiosta takaisin. "Älä huoli, tulen nopeasti" hän sanoi, ja työntyi varovasti peppuuni. "AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" huusin ja vaikersin. Se ei sattunut, rasva toimi hyvin. Samalla kun vuokraisäntä työnsi kulliaan peppuuni, hän hieroi lujasti toisella kädellä pimppiäni. Sain taas, jos mahdollista, niin vielä voimakkaan orgasmin kuin aikaisemmin. Ja sitten tunsin, kun vuokraisännän kulli sykki pepussani.

      Hän irtautui minusta varovasti, ja menimme pesulle. Katsoin peilistä miten poskeni punottivat ja en oikein osannut katsoa miestä kohti. Mekkoni oli hikinen ja rasvassa ja riisuin sen kylpyhuoneessa. Vuokraisäntä käski minun odottaa ja haki puhelimensa. "Otan sinusta muutaman kuvan" hän sanoi, ja istutti minut ammeen reunalle, levitti jalkojani ja kuvasi pimppiäni. "Nyt voin katsella tätä ihanaa pillua muulloinkin" hän sanoi ja alkoi pukea. "Laitan viestin seuraavasta kerrasta. Ylihuomenna?"

      "Ylihuomenna" vastasin ja suljin oven hänen perästään.
      Vastasin "sopii" ja laitoin puhelimen pois.
      Myöhään illalla puhelimeni piippasi. Avasin viestin ja luin: Perjantaina saat kahta kullia. Kello 19?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe