Kun saisi ääneen sanoa

Miehellekauas

tai tietäisi edes tämän saavuttavan.

Hyvää yötä sinulle siellä jossain...

Olisi suuri ilo ja lohtu, jos sinäkin ajattelisit minua ja "pitäisit kädestä".

Kyllä kiltit pärjää:) vaikka välillä kovin yksinäinen ja lohduton olo näitä lukiessa.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illassaajattelen

      Tämä voisi olla ajatusteni naiselta muuten, mutta hänen nimensä ei kyllä ala M-kirjaimella mitä aloittaja ilmeisesti tuossa kertoo itsestään kirjoittamalla sen isolla.

      • Seolivirhetulkinta

        Eipä ala M:llä. :)


      • Aloittajalta
        Seolivirhetulkinta kirjoitti:

        Eipä ala M:llä. :)

        Minä en laita nimikirjaimia mihinkään.


    • NiinTurhaaKaikkiON

      Mistä tiedät ettei ajattelisi joka päivä ja joka ikinen yö ?
      En voi minäkään sitä sanoa, enkä sinuun tarttua, vaikka kovasti niin haluaisin :(

      • Miehellekauas

        En tiedä ajatteleeko, mutta on ajatellut jossakin vaiheessa melko suurella varmuudella.

        Haluaisit tarttua, mutta...?


      • NiinTurhaaKaikkiON

        Jos olisit hän, niin sanoisin että voit olla varma että välitän sinusta ja
        haluan sinua kaikilla mahdollisilla tavoilla joilla ihmistä voi haluta, jos
        joskus toiveeni toteutuisi, että saisin herätä viereltäsi ja nähdä kasvosi
        ensimmäisenä asiana aamusta, niin jaksaisin päivän vaikka seistä päälläni
        niin paljon saan voimaa sinusta
        mutta niin tuskin koskaan tulee tapahtumaan tässä tilanteessa.


      • tunteellinentyttönen
        NiinTurhaaKaikkiON kirjoitti:

        Jos olisit hän, niin sanoisin että voit olla varma että välitän sinusta ja
        haluan sinua kaikilla mahdollisilla tavoilla joilla ihmistä voi haluta, jos
        joskus toiveeni toteutuisi, että saisin herätä viereltäsi ja nähdä kasvosi
        ensimmäisenä asiana aamusta, niin jaksaisin päivän vaikka seistä päälläni
        niin paljon saan voimaa sinusta
        mutta niin tuskin koskaan tulee tapahtumaan tässä tilanteessa.

        jos m kirjain on poissa laskuista niin voisiko naisen nimi alkaa peellä <3 ??


      • NiinTurhaaKaikkiON

        Ei valitettavasti, en aio alkaa ruotimaan asiaa, tietyllä tavalla olen jo mennyt
        eteenpäin, tulevana viikonloppuna menoa, saa nähdä kuinka käy.


      • HyväTietäää
        NiinTurhaaKaikkiON kirjoitti:

        Ei valitettavasti, en aio alkaa ruotimaan asiaa, tietyllä tavalla olen jo mennyt
        eteenpäin, tulevana viikonloppuna menoa, saa nähdä kuinka käy.

        On aika sitten mennä minunkin eteenpäin.... Jos tämä on susta nyt sitten hyvä ratkaisu


      • SinneMeni
        HyväTietäää kirjoitti:

        On aika sitten mennä minunkin eteenpäin.... Jos tämä on susta nyt sitten hyvä ratkaisu

        Ja sä tiedät kuka hän on...


      • ihmisetonkamalia
        NiinTurhaaKaikkiON kirjoitti:

        Ei valitettavasti, en aio alkaa ruotimaan asiaa, tietyllä tavalla olen jo mennyt
        eteenpäin, tulevana viikonloppuna menoa, saa nähdä kuinka käy.

        täällä kerrotaan vieraalle tuo litania >> 25.3 klo 2.39, sitten 26.3 klo 1.36 olen jo mennyt eteenpäin, en ala ruotimaan, tulevana viikonloppuna tapaa naisen ... saa nähdä kuinka käy.
        eikö se yksi ole se jonka tuo kaikki pitäisi tietää? eikö se kuuluisi alkeellisimpiin käytöstapoihin.? miten mies voi toimia noin? tuletko tänne sitten kertomaan natsasiko sen naisen kanssa vai miten?


      • toosaajaossa
        NiinTurhaaKaikkiON kirjoitti:

        Ei valitettavasti, en aio alkaa ruotimaan asiaa, tietyllä tavalla olen jo mennyt
        eteenpäin, tulevana viikonloppuna menoa, saa nähdä kuinka käy.

        hoida homma kotiin ja laita jorma töihin ja kairaamaan viikonloppuna, niinhän siinä käy.


      • SinullejaHänelle
        NiinTurhaaKaikkiON kirjoitti:

        Ei valitettavasti, en aio alkaa ruotimaan asiaa, tietyllä tavalla olen jo mennyt
        eteenpäin, tulevana viikonloppuna menoa, saa nähdä kuinka käy.

        Kaikkea hyvää viikonloppuna ja siitä eteenkinpäin, uudessa elämässäsi.


      • jonkunkokiusaatämä
        NiinTurhaaKaikkiON kirjoitti:

        Ei valitettavasti, en aio alkaa ruotimaan asiaa, tietyllä tavalla olen jo mennyt
        eteenpäin, tulevana viikonloppuna menoa, saa nähdä kuinka käy.

        toistuvasti sama viesti, aina tulevana viikonloppuna tapaaminen uuden naisen kanssa ja aina samat sanat - saa nähdä kuinka käy - jos on mennyt eteenpäin niin miksi tulla edelleen
        tänne kertomaan uusista naisista?


    • söpösti

      Sanotit sen että se olit sinä sydän pompahti minä se olin. Öitä

    • Minäolenok

      Minä olen ajatellut vuosia. Pelkään pahoin että hän jää kummittelemaan mun mieleen, vie mun elämästä osan tietämättään ja minä raukka hyväksyn sen, kun en muuta voi. Nyt nousen ..tähän on turha jäädä pyörimään, en kuitenkaan saa unta. Kurkkua kuristaa ... kyyneltä pukkaa, pakko tiristää kahvit. Eihän tää joka päivä tämmöstä oo, joskus vaan ..ehkä puolen tunnin kuluttua oon taas ok.

    • Etit sen rohkeesti twitteristä tai fb:sta, et voi kuvitellakkaan, miten paljon mies voi kärsiä siitä, jos jää epätietosuuteen kuten minä, Sitäpaitsi ei sosiaalisessa mediassa tarvii olla omalla kuvalla, eikä nimellä siis jos kärsii kiusaamisesta yms...

    • Mieskysyy

      Miten kauas?

    • 5553

      Voitko ap vähän valottaa tilannetta, miksi ei voi ääneen sanoa? Varattuko?
      Jos tunnisteita laittaisit, niin asiat etenisivät edes johonkin suuntaan kohdallasi, vai
      etkö halua tulla tunnistetuksi. Jos rakkaus on aitoa, niin sen eteen kannattaa tehdä
      jotain. Tiedä vaikka olisit se jota itse kaipaan ja molemmat pyörivät vain ympyrää
      palstalla.

      • Aloittajanainen

        Ympyrää todella...

        Kysy jotain mitä ei varmuudella tiedä kukaan muu.

        Paitsi hänen luulisi tietävän minun kirjoittelevan itselleen.

        Pitäisi sopia nimimerkki tai joku muu.


      • 5553

        En voi varmuudella tietää, hyvin epätodennäköistä mutta mahdollista
        että olet hän. Mutta kysyn silti, missä kohtasimme ensimmäisen kerran?


      • Aloittajanainen
        5553 kirjoitti:

        En voi varmuudella tietää, hyvin epätodennäköistä mutta mahdollista
        että olet hän. Mutta kysyn silti, missä kohtasimme ensimmäisen kerran?

        Siellä missä eilenkin.


      • 5553

        Emme valitettavasti nähneet eilen, tai en minä ainakaan nähnyt
        häntä, hitto että turhauttaa.


      • Aloittajanainen
        5553 kirjoitti:

        Emme valitettavasti nähneet eilen, tai en minä ainakaan nähnyt
        häntä, hitto että turhauttaa.

        Niin me näimme ja hän itseasiassa oli siellä missä ensimmäistä kertaa tavattiin.
        Ei me oikein muualla nähdäkään.

        Tämä on turhauttavaa, eli ymmärrän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe