Kevättä ilmassa

Sade lakkas ,2 päivää satanyt ,kevätsadekin tärkeää ,puhdistuu luonto .
Ja ensikevätkukkasetkin taas nostivat kauniit kukkansa --katsomaan kun aurinko pilkistelee hataran pilviverhon seasta
Pääsiäistä odotellaan , vaikka en sen perimmäisestä tarkoituksesta oikeen itse välitä. On se ollut aina keväällä ihana juhla , valonjuhla .
Niin ne kellotkin on siirrettävä pikapuoliin ,kuka tietää koska , . Itseltäni jää kaikki uutiset pois -- olen saanut niistä taas tarpeekseni ,
Mutta keväästä nautin ,ja siitepölyallergiasta "viis" onhanniitä siihenkin lääkkeitä . Nyt viimevuosina on se harmi tullut ,

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttipääsiäisnoita

      Moneen vuoteen ei ole minun ovella käynyt pikkulapsia --virpomassa ,talusivat koppaansa joko rahaa tai pääsiäimunan --minä annoinaina niitä pääsiäis karllia , Sai ottaa niinpajon kuinka pikkunyrkkiin mahtu -

    • Siirsin aamulla ennen ylösnousua kelloradioni yöpöydältä kesäaikaan. Digitaaliset kellot siirtävät itse itsensä mutta jäähän vielä monta käsin siirrettävä jäljelle. Ajattelin että jätän keittiön kukkalaudalla olevan pienen vanhan kellon tähän normaaliaikaan ja elän sen mukaan.
      Toista se on työssä käyvien kanssa. Poikakin joka menee kuudeksi aamuvuoroon menee sinne nyt vielä tuntia aikaisemmin, huh huh.
      Virpojistani kirjoitinkin Kahvipirttiin. Sinne menen nyt kertomaan myös tämän päivän töppäyksen.

      • Olipa onni kun ei suurempaa vahinkoa tullut . Kävin kahvipirtissä ja huomasin kuinka sinulle Katleija meinas käydä huonotuuri . Olen laittanut kauppareisussa käytettävän pienemmänrahaerän toiseen maksukortiin --kun joskus annan se heille jotka käyvät minulle kaupassa --pojalle ja tyttärellekkin . Olen huomannut että saa olla niin varovaisen -- Minä nostin pankomaamatista (rahaautomaatista) hiljakkoin kotiokkin rahaa ihan pikkusumman -- jos vaikka joskus tarttis . Ja minä meinasin tulla ryöstetyksi -- Olin ottanut rahan jo pois koneesta , ja menin sivummalle kun oli jonoa -- huomasin kuinka iso mies (tumma) tönäs minua en ollut saanut edes rahaa piiloon -- mutta ei onnistunut --minä karjasin että mitä helvettiä sinä meinaat ---ja kyllä ukko sai jalaT ALLEEN .
        tAVALLISESTI SIINÄ AUTOMAATIN LÄHELLÄ ON VAHTI --MUTTA SILLON EI OLLUT .


    • noitaakkaerittäinkiltti

      kesäika koitti , ja pääsiäinenkin on pian - en ole saanut mitään aikaseksi ,mitä olen aina keväällä Pruukannu tehdä -- mutta kunhan taas aurinko pilkistää ehkä siittä sitten piristyy --- kevätväsymykseen en usko .
      laiskuuseen paremminkin.

    • jakolasku

      Minä hiljakseen kun ei ole kiire pakkaan himaani. Tavarat on löytäneet uusia koteja osa roskiin osa suoraan jäteasemalle 7€ kuutio. Puutavara ja sähkölaitteet on ilmaisia.
      Kevät keikkuen tulee kummallista jos ei tulisi. Lämpöasteita neljä. Kuusamossa oli täys talvi kun tiirasin hetken hiihtokisoja.
      Pääsiäinen ei mulle merkitse yhtään mitään. Kakarana pääsiäiskokko oli pääasia sekä makkaran paistaminen.

      • Pilkisti se aurinkokin esiin sentään palmusunnuntaiksi. Olihan söppösiä noitatyttösiä virpomassa, kysyivätkin kohteliaasti, saadaano virpoa:D No mikä ettei tuoreeks ja terveeks saisi, ja siinä tahdissa rytmikkäästi lausuivat loitsunsa. Niin nätin pajunoksan kukkineen ja nauhoineen antoivat koristaan käteeni, ja sitten: Palkka mulle :D Suklaata tiputtelin koriin iloisesti ja kiitin! Eipä kestä oli vastaus. Huvittihan se lakooninen toteamus hieman, vaan niin nätisti meikatut oli tytöt, että piti ihan kysyä kuka silmät oli meikannut,...no äitihän se taidolla pisamia punaposkille ja nenänpäähän.

        Pieni Rain Elo'kin ( filip.) täytti nyt jo 2 vuotta. Siellä vastaremontoidussa uudessa kodissa häärii innolla, ettei äitinsä ehdi kuin nauraa ja vahtia. Onneksi nukkuvat päiväuniaan vielä tuossa iässä, meinaa tämä isomummi:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe