BBW/SSBBW naiset kiinnostaa

Isokokoiset naiset ovat mielestäni todella kauniita. BBW joka pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin on todella seksikäs. Kai suomessa on muitakin ketkä tykkää isommista naisista?

86

4189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidän yli kaiken rehevistä naisista

      • Anonyymi

        Pakko se on riihestä revästyn näkösen huolia se mikä tarjolla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se on riihestä revästyn näkösen huolia se mikä tarjolla on

        Niinkö sulle on käynyt,vai ilmanko olet jäänyt kokonaan.


    • isoitsekkin

      Oma lemppari on kasvultaa isokokoinen amtson tyyppinen nainen, jolla pituutta yli180, isot suipot pystytissit leveät lantio ja hoikka uuma. Olis mahtava köyriä tuollaista takaapäin, molempien seistessä.

    • Isokokoiset naiset ovat kauniita ja kiihottavia sekä hyviä nussimaan.

    • Minusta yliarvostetaan isoja rintoja.Varsinkin kun nainen alkaa olla keskiiässä on pienet tissit usein vielä ihan nätit mutta isot roikkuu jo navan tietämillä.Iso pylly on ihanan näköinen katsellä. ;O)

      • Anonyymi

        Itse inhoko iski.


    • a.p.j

      Minä Tykkään isoista naisista tyttö ystäväni on ssbbw luokkaa ja hyvät kyydit saanut olen.

    • bbwnaiset

      Isokokoiset ovat ihania....heiitä saa hyvä kyydit.... ihanat isot rinnat ja iso peppu...pidän kovasti isoista pepuista...

      • Anonyymi

        Mahtaa ryhävalaalla aromipesä lemuta ja hiki virrata kun yrittää lyllertää mittatikun päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa ryhävalaalla aromipesä lemuta ja hiki virrata kun yrittää lyllertää mittatikun päälle

        Omaasi taidat siellä haistellat.Sinä et pääse edes ulos ilman Pekka Niskan nostopalvelua.Tarkan kuvauksen itsestäsi laitoit.Säälittävään kuntoon olet itsesi päästänyt.Pizza pojaltako yrität seksiä saada.


    • Anonyymi

      Ruman näköstä läskit pursuaa housun kauluksesta ja kintut hinkkaa yhteen.. Oikea seksin tappaja

      • Anonyymi

        Sinähän sen kokemuksetasi tiedät.et ole kelvannut kellekään.Älä mee ainakaan Afrikkaan virtahepo vois susta innostua.


      • Anonyymi

        Tarkkaapa olet seurannut,sua kiinnostaa tutustua kyseiseen naiseen.Ei näköjään sulta ole halut menneet.


    • Anonyymi

      Täällä SSBBW-nainen ja kyllä lämmittää lukea tällaista aloitusta. Itse olen saanut koko elämäni pakit miehiltä koska olen kuulemma ollut liian lihava niin hauska tietää että kyllä täältä Suomestakin löytyy meistä isoista likoista pitäviä miehiä.

      • Anonyymi

        Täällä löytyy ainakin yksi. Miten sinuun saisi yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä löytyy ainakin yksi. Miten sinuun saisi yhteyden?

        Nuuhkit mun lasrdista aromipesää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuuhkit mun lasrdista aromipesää

        Opihan kirjoittamaan pikkupentu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuuhkit mun lasrdista aromipesää

        idiootti!


      • Anonyymi

        Ethän ole lue säännöt saatanan kurppapesäke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole lue säännöt saatanan kurppapesäke

        Vitun rotanraato pidä turpas kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun rotanraato pidä turpas kiinni.

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun rotanraato pidä turpas kiinni.

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan

        Oot todella idiootti kun ei noin yksinkertainen asia mee sun typerään kalloon,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan

        Sun jutuista kuultaa selvästi se läpi lehmällä on lehmän aivot,


      • Anonyymi

        Varmasti löytyy! Te SSBBW-naiset olette ihania!


      • Kyllä on ja kiinnostaa 😉


      • Anonyymi

        Lähdetkö kahville…


      • Anonyymi

        Jes ssbbw


    • Anonyymi

      Onhan noi isot tytötkin upeita, mutta edelleen kontaktin saaminen on hankalaa. Jos sattumoisin saan jonkinmoisen kontaktin ja erehdyn kehumaan tätä kaunista naista niin siitä sitten tulee tunti turpaan ja vartti verratonta vittuilua.

      • Anonyymi

        Sulle ei tunti turpaan riitä,saunantaakse suoraan tommonen ääliö.


      • Anonyymi

        Oletpa kohdannut huonotapaisia naisia, olivatko nämä naiset sattumoisin jonkin asteisessa päihtyneessä tilassa kun lähestyit heitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa kohdannut huonotapaisia naisia, olivatko nämä naiset sattumoisin jonkin asteisessa päihtyneessä tilassa kun lähestyit heitä?

        No eivät kyllä olleet,kuinka voisi ollakaan koska en baareissa viihdy enkä kännissä hilluvia jaksa katsella.


      • Anonyymi

        Voi hellalettas sentään kuka pikkutaapero toistaa taas siellä toisten juttuja.Pahasti on kovalevy päässyt viottuu.Lehmän aivoinen navettapiikako se siellä änkyttää.


      • Anonyymi

        Katsoit taas peiliin ku tuonkin kirjoitit. Hei oikeesti ne lääkkeet on kyl ihan syystäkin sulle määrätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit taas peiliin ku tuonkin kirjoitit. Hei oikeesti ne lääkkeet on kyl ihan syystäkin sulle määrätty.

        Jaahas taas sama kommentti tarkoitit taas itseäsi.Noin siinä käy kun todellisuus hämärtyy.Sun sekakäyttö on päässyt tuhoo loputkin aivosolusi.Tuskin niittä on vanhemmiltasi sulle edes riittänyt.


      • Anonyymi

        Mä en ainakaan osaa ottaa kehuja tuntemattomilta vastaan, koska en pysty uskomaan, että ne on aitoja. Otan kommentit aina vittuiluna. En enää uskalla muuta, koska jos oon joskus erehtyny luulemaan jonkun olevan tosissaan, se onkin ollut rankkaa vittuilua, ja minulle on jäänyt osakseni vain häpeä siitä, että annoin nöyryyttää itseäni enkä osannut lukea alusta asti tilannetta ja paha mieli ja kyyneleet.

        Netissä fa:ita tuntuu olevan paljon. Ja seksiseuraa (lue: pelkkiä hyväksikäyttäjiä, kokemusta on) löytyisi. Mutta missä ovat treffisivustoilta kaikki ne, jotka olisivat oikeaa aviomiesmateriaalia ja haluaisivat vaimoksi ison naisen? Harvassa ovat. Ne, jotka ottavat yhteyttä, ovat joko mielenterveysongelmaisia, ulosottokierteessä tai jotain muuta yhtä mukavaa.

        Onneksi mulla on nykyään ihana ja rakastava aviomies.

        Terv. Ssbbw


    • Anonyymi

      Jostakin syystä tämäkin viestiketju kääntyi isoista ihanista naisista löylykauhaan perseessä,lehmänaivoihin ja kaiketi idiooteihin, en tiedä miksi. Itselläni olisi mielessä joitain muuta laitettavaa ison tytön upeaan isoon peppuun.voisiko joku isopyllyinen neiti tai rouva kertoa saako isoa pyllyä kehua isoiksi vai mikähän olisi hyvä tremi.

      • Anonyymi

        Juu se olis kyllä peiliinkatsomisen aihetta sinullakin ja juurikin mainitsemastasi syystäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se olis kyllä peiliinkatsomisen aihetta sinullakin ja juurikin mainitsemastasi syystäkin.

        Niinpä se on kyllä totta, onneksi ei ainakaan tosikot neidot viihdy mun seurassa.


    • Täällä isopyllyinen SSBBW-nainen vailla seuraa. Muhun saa yhteyden Treffien kautta, löydyn sieltä samalla nimimerkillä.

      • Anonyymi

        Minäkin olen siellä nimimerkki silvis.En ole vielä maksava jäsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen siellä nimimerkki silvis.En ole vielä maksava jäsen

        Ai kuka sä sit oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen siellä nimimerkki silvis.En ole vielä maksava jäsen

        Sellasta nimimerkkiähä siä ees oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka sä sit oot?

        Mieti sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sitä

        Eipä onneks tarvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä onneks tarvi

        Mitäs kyselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta nimimerkkiähä siä ees oo

        Kyllä varmasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti on.

        No ei todellakaan ole. Ja ihan todistettavastikin ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole. Ja ihan todistettavastikin ei ole.

        Laita huuto niin vastaan sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita huuto niin vastaan sulle.

        HUUTO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUUTO!

        Ai tälläinen nuija tällä kertaa vedä kännyyn reppana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUUTO!

        Ai tälläinen nuija tällä kertaa vedä kännyyn reppana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tälläinen nuija tällä kertaa vedä kännyyn reppana,

        Samoin kurppapesäke idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tälläinen nuija tällä kertaa vedä kännyyn reppana,

        Vittu mitä säätöö urpo


      • Anonyymi

        Taisit katsoa peiliisi kun tuon kirjoitit. Oli kyl hyvinkin kuvaavaa juurikin sinusta itsestäsi tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit katsoa peiliisi kun tuon kirjoitit. Oli kyl hyvinkin kuvaavaa juurikin sinusta itsestäsi tuo.

        Ullatus ullatus mika ei ollut ullatus.Kirjotin aalion vastauksen paperille osui melkein sana tarkasti oikein.Vittu mikä ääliö etkö oikeesti pysty muuhun.Kavereitten kaa nauretaan maha kippurassa sun paskahousun kommenteiile.Huvittava pelle.Taisin satuttaa sua todella pahasti ja nyt olet shokissa.Oletko edes suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ullatus ullatus mika ei ollut ullatus.Kirjotin aalion vastauksen paperille osui melkein sana tarkasti oikein.Vittu mikä ääliö etkö oikeesti pysty muuhun.Kavereitten kaa nauretaan maha kippurassa sun paskahousun kommenteiile.Huvittava pelle.Taisin satuttaa sua todella pahasti ja nyt olet shokissa.Oletko edes suomalainen.

        Tuota peiliisikatsomistahan kyllä kannattaakin jatkaa ainakin niin kauan että itsekin alat tajuamaan edes jotain. Ei ne siellä pöpilässä kuitenkaan miitään sun puolesta tee kyl se kaikki on sun ihan itse ymmärrettävä sisäistävä ja tehtäväkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota peiliisikatsomistahan kyllä kannattaakin jatkaa ainakin niin kauan että itsekin alat tajuamaan edes jotain. Ei ne siellä pöpilässä kuitenkaan miitään sun puolesta tee kyl se kaikki on sun ihan itse ymmärrettävä sisäistävä ja tehtäväkin.

        Voi voi reppana sääliksi käy tuo sun jankuttaminen.Olet tainut oleskella siellä pöpilässä kun tiedät tarkkaan toiminta tavat.Tekikö kipeetä kun kommentit on helppo kirjata etukäteen.Sulla on vakava personallisuus ongelma et hyväsy itseäsi ja syytät muita.Onko se skitsofrenia tai mikä sulla on.Nyt sun lääkitys täytyy saada kohilleen,sulla on nyt ihan väärät lääkkeet ei näytä auttavan.Ootko mustikki lahjakkuutesi viittaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi reppana sääliksi käy tuo sun jankuttaminen.Olet tainut oleskella siellä pöpilässä kun tiedät tarkkaan toiminta tavat.Tekikö kipeetä kun kommentit on helppo kirjata etukäteen.Sulla on vakava personallisuus ongelma et hyväsy itseäsi ja syytät muita.Onko se skitsofrenia tai mikä sulla on.Nyt sun lääkitys täytyy saada kohilleen,sulla on nyt ihan väärät lääkkeet ei näytä auttavan.Ootko mustikki lahjakkuutesi viittaa siihen.

        Juuri noin kerro rohkeasti lisää totuuksia itsestäsi kyllä se joskus helpottaa kun saa tarpeeksi avautua. Kunhan nimenomaan teet sen peiliisi katsoen ja myös sisäistäenkin niin Ehkä sinäkin edes joskus myös oelastutkin ja parannut ihan oikeaankin elämään. Tai edes heijastukseen sellaisesta. Älä huku tuohon säälittävyyteesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin kerro rohkeasti lisää totuuksia itsestäsi kyllä se joskus helpottaa kun saa tarpeeksi avautua. Kunhan nimenomaan teet sen peiliisi katsoen ja myös sisäistäenkin niin Ehkä sinäkin edes joskus myös oelastutkin ja parannut ihan oikeaankin elämään. Tai edes heijastukseen sellaisesta. Älä huku tuohon säälittävyyteesi

        Tommosia juttujako se sun peilikuvasi susta kertoi.Pitää varmaan paikkansa mun on paha mennä kiistää kun en ollut paikalla.


      • Anonyymi

        Nimenomaan


      • Anonyymi

        Ihan ku omasta suustani nuokin sanat.


      • Anonyymi

        Kyllähän se on jo tullu ihan kaikille selväks ettei sulla ihan kunnolla skulaa ton tiukan piposi alla kun se ainut aivosolu sieltä jo pyrkii pakenemaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ku omasta suustani nuokin sanat.

        Kyllä kai sä sen verran ittees tunnet ja tunnistat.Sulla alkaa jutun aiheet vähissä.Toistelehan niitä kun reppana muuhun pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ku omasta suustani nuokin sanat.

        Tuskimpa ethän sä edes hiffaa mitä skrivasin.Olet böndejen lahjakkain dorka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa ethän sä edes hiffaa mitä skrivasin.Olet böndejen lahjakkain dorka.

        Edelleenkin vaan latelet totuuksia itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin vaan latelet totuuksia itsestäsi.

        Viddu minkä kommentin dorka taas heitti,nyt alat olla jo säälittävää säälittävämpi.En halua edes toistaa millä sanoilla sä olet itseäsi kuvaillut.Ne on varmasti kuvaavia susta,lukaseppa kaikki kommenttis.Sieltä löydät totuuden itsestäsi.Eihän niitä monta ole mut tunnistat varmasti itsesi.Taitaa olla siellä jo alkava dementtiakin kaiken muun lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin vaan latelet totuuksia itsestäsi.

        Dorkalla on taas kovalevy jumissa.


      • Anonyymi

        En löydä sua treffit 24 sivustolta kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Niinhän sun näköjään olikin mut eipä se yllättänytkään yhtään senverran aivokuollut jo ilmeisesti ootkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sun näköjään olikin mut eipä se yllättänytkään yhtään senverran aivokuollut jo ilmeisesti ootkin

        Oho ethän taas vaan toista ittees.Kyllä jo uskotaan millainen mänttipää olet.Ainakin saatanan tyhmä uus-avuton uuvatti et pysty omatoimisesti tekemään mitään.Kaikki sun kommentit on samaa kun et ymmärrä mitä sulle sanotaan,Vastaat kuin pikkulapsi ite oot tai jotain vastaavaa.Sulla ei mitään omaa sanottavaa kopioit muitten kommentteja.Säälittävä mulkun kipee akan kääpäTäällä purat katkeruuttasi kun elämä potki sua päähän ja kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sun näköjään olikin mut eipä se yllättänytkään yhtään senverran aivokuollut jo ilmeisesti ootkin

        Kerros nyt miltä se tuntuu olla kaikkien hyljeksimä persläpi.Ei omaa perhettä ei ystäviä.Ainoostaan tää chatti missä itket omaa kurjuuttas,yrität todistella jotain muuta.Mä kerron miten mulla menee.On ihanaa kun oma perhe lapsia ja lapsenlapsia.Oma asunto stadissa ensiviikolla tulee kaupat perintökämpästä.Ja pankista tuli tiedot sijoitukset ovat tuottaneet hyvin.Kyllä elämä on ihanaa ja elämisen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sun näköjään olikin mut eipä se yllättänytkään yhtään senverran aivokuollut jo ilmeisesti ootkin

        Jatka sinä elämääsi harhaisessa maailmassasi missä todellisuus on sulle utopiaa.Onhan tietysti kurjaa kun et pysty elämään normaalisti mut eihän se sua haittaa kun et tajuu,.Sua ei edes lääkkeet auta pahentaa vain.


      • Anonyymi

        Oletko siellä edelleenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siellä edelleenkin?

        Yli kuusivuotta on pitkä aika oleilla paikoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli kuusivuotta on pitkä aika oleilla paikoillaan.

        Sinähän sen tiedätkin kun edelleenkin ryvet siellä omassa paskassasi täysin liikkumatta jo sadatta vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedätkin kun edelleenkin ryvet siellä omassa paskassasi täysin liikkumatta jo sadatta vuotta

        Niin, silloin minä olin keksinyt tietoverkon ja kompuutterin.


    • Anonyymi

      165cm 100kg nainen on mun paras kokemus. Nainen oli 30 itse 22. Oli niin kiimanen tapaus että pikkarit lähti heti kun oltiin kahdestaan. Nainen nautti kun jyskytin niin että tissit heilu. Runkkaan vieläkin kun ajattelen panoja naisen kanssa, ison perseen ja tissejen heiluessa. En ole ikinä kiihottunut niin paljon. Lastit aina pilluun

      • Anonyymi

        Muisteloa seitsemän vuoden takaa.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinostaa .tutkisin läheinkin jos seoinen satusi eteeni

      • Anonyymi

        Siis seitsemän vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Isot ja kiinteät tytöt ovat sexyjä onko vaasasa jota voi nähdä ja tavata

      • Anonyymi

        Aivan, vastahan aloittaja onkin odottanut vastaustasi vaivaiset seitsemän vuotta.


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe