Nainen antoi pakin kun olin kunnon mies

PerusSinkku

Pari viikkoa oltiin juteltu ja treffeillä käyty. Laitoin viestiä, että olen muuten sitten kunnonnollinen mies, en ole koskaa naista lyönyt tai huumeita käyttänyt ja taloa ja autoa voidaan alkaa valita ja nuolen kyllä, kunhan ensin huoljuttelee vanhat lilluvat pois. Ensin ei kuulunut mitään vähään aikaan, mutta sitten nainen ilmoitti, että ei taida tulla tästä meidän jutusta mitään.

TÄSSÄ SE NÄHDÄÄN, pitäisi olla jännämies ja väkivaltainen huithapeli.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaah

      Tylsä provo.

    • mies-39-vuotta

      Pyysin 3 vuotta sitten yhtä naista varmaan 10 kertaa treffeille. Sanoi että olen muuten kunnollinen ja hyvä mutta olen liian lyhyt. Se tykkää 180 cm miehistä kun olen itse alle 170cm. Nyt 3 vuotta myöhemmin se on alkanut ottaa yhteyttä minuun, kyselee kaikkea, haluanko tavata ja lähteä baariin tai reissuun. Tää nainen on lihonyt varmaan 15-20 kg, roikkuva maha ja se on juonut paljon alkoholia, lähes joka viikonloppu se kertoilee facessa kun oli baarissa, on kertonut että haluaa miehen itselleen. Nainen on 36 vuotias. 3 v sitten se oli tosi nätti mutta nyt ei ole eikä minua kiinnosta enää.

      • Eli enää ei kannata Rauman kiltin miehen itkeä ettei kelpaa kenellekään. Kyllä kelpaisit mutta oet nirso.

        (Vitsi vitsi. Eihän sinun juttujasi kukaan oikeasti usko.)


    • Ujoatm26v

      Saatanan naiset!

      • Löllötinlöl

        :D :D :D


    • elsaneiti

      Minä olen naisena tapaillut miehiä, jotka ovat vetäneet jännämiesroolia tapailun alussa. Olen aina poistunut kohteliaasti takavasemmalle ja sekös on äijiä jäänyt kyrsimään. Te miehet näytätte olevan täysin pihalla siitä mitä nainen haluaa.

      • No kerro sitten mitä nainen haluaa. Kerro myös jokaisen muun naisen kuin itsesi osalta, kuin kerran tiedät niin hyvin.


      • jännämies2

        Totta kai miehet on pihalla siitä mitä nainen haluaa, kun naiset on itsekin pihalla samasta asiasta.


      • IkisM

        "Minä olen naisena tapaillut miehiä, jotka ovat vetäneet jännämiesroolia tapailun alussa. "

        Niin, siksihän sinä niitä aloit tapailemaan kun niillä oli se rooli päällä

        "Olen aina poistunut kohteliaasti takavasemmalle ja sekös on äijiä jäänyt kyrsimään."

        Aika pian huomasit että ne onkin kilttejä & kunnollisia miehiä pohjimmiltaan ja poistuit takavasemmalle. Kyrsiihän se kun tietää ettei kelpaa omana itsenään, kilttinä & kunnollisena, pitäisi olla se rooli päällä aina mutta kuka oikeasti semmoista jaksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe