Inhottava tapa

Nolostunut

Varmaan kysytty aiemminkin, mutta mikä saa koiran syömään toisten eläinten ulosteita. Todella noloa kun on jossain käymässä koira tonkii ulosteita ja haisee sen jälkeen ihan hirveälle. Omiinsa ei kylläkään koske.
Mitä tehdä?

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirienvihaaja

      Syötä sille omaa kakkaa niin se tottuu sen makuun ja alkaa syödä sitä niiden toisten koirien herkkujen sijaan. Tämähän se ongelma oli eikö niin?

      • areyoumuslim

        Allahu akbar vain sinullekin!


      • soyouareamuslim

        Onko muslimi rotu? Eikö muslimeja ole monen näköisiä ja värisiä, jos näin on - niin miten voisin silloin olla rasisti? Minä en vain pidä islamin uskosta, se on perseestä. Kovin. Monin. Tavoin. Piste... Yksi niistä on viha koiria kohtaan, sekä "vääräuskoisia" joita heidän mielestään ovat kaikki muut paitsi muslimit itse ja omissa porukoissaankin eri lahkot tappelee keskenään. Muslimeissa on maallistuneitakin ihmisiä ja he ovat ihan ok. mutta usean kohdalla kun vähän pintaa raapaisee, sieltä aletaan suoltaa uhkauksia raiskaamisesta, genitaalien silpomisesta ja muunlaisesta silpomisesta ja väkivallasta. Ei tarvi kuin pikkuisen ärsyttää, kun ensin rauhantahtoisuuttaan vakuutellut ähly pimahtaa ja alkaa uhkailla väkivallalla. Mutta sinä siis olet muslimi, tai ainakin kovasti sinne suuntaan kallellaan ajatusmaailmaltasi..? Eipä ihmekään, että olet niin sairas. :) Miksi et vaikka matkustaisi mekkaan ja jäisi sinne?! :)


      • Koirienvihaaja
        soyouareamuslim kirjoitti:

        Onko muslimi rotu? Eikö muslimeja ole monen näköisiä ja värisiä, jos näin on - niin miten voisin silloin olla rasisti? Minä en vain pidä islamin uskosta, se on perseestä. Kovin. Monin. Tavoin. Piste... Yksi niistä on viha koiria kohtaan, sekä "vääräuskoisia" joita heidän mielestään ovat kaikki muut paitsi muslimit itse ja omissa porukoissaankin eri lahkot tappelee keskenään. Muslimeissa on maallistuneitakin ihmisiä ja he ovat ihan ok. mutta usean kohdalla kun vähän pintaa raapaisee, sieltä aletaan suoltaa uhkauksia raiskaamisesta, genitaalien silpomisesta ja muunlaisesta silpomisesta ja väkivallasta. Ei tarvi kuin pikkuisen ärsyttää, kun ensin rauhantahtoisuuttaan vakuutellut ähly pimahtaa ja alkaa uhkailla väkivallalla. Mutta sinä siis olet muslimi, tai ainakin kovasti sinne suuntaan kallellaan ajatusmaailmaltasi..? Eipä ihmekään, että olet niin sairas. :) Miksi et vaikka matkustaisi mekkaan ja jäisi sinne?! :)

        Tästä voimme nähdä miksi koiranomistajat eivät ole akateemisesti lahjakkaita. Ette tiedä edes mitä rasismi tarkoittaa ja väität muslimeja käytännössä moraalittomiksi apinoiksi.

        "Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen." -wikipedia

        Btw, Olen wikipediassa käytetyn asteikom mukaan negatiivinen ateisti enkä kuulu kirkkoon. En perusta elämääni uskonnolle, vaan rationalismille ja pluralismille, joka käytännössä on liberalismi yksi osa. Te sen sijaan olette moralisteja jotka eivät hyväksy eroavia mielipiteitä joita esimerkiksi minä esitän. Järkevän argumentoinnin sijaan yritätte tarkoituksella provosoida minua huonoin tuloksin.


      • soyouareanidiot
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Tästä voimme nähdä miksi koiranomistajat eivät ole akateemisesti lahjakkaita. Ette tiedä edes mitä rasismi tarkoittaa ja väität muslimeja käytännössä moraalittomiksi apinoiksi.

        "Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen." -wikipedia

        Btw, Olen wikipediassa käytetyn asteikom mukaan negatiivinen ateisti enkä kuulu kirkkoon. En perusta elämääni uskonnolle, vaan rationalismille ja pluralismille, joka käytännössä on liberalismi yksi osa. Te sen sijaan olette moralisteja jotka eivät hyväksy eroavia mielipiteitä joita esimerkiksi minä esitän. Järkevän argumentoinnin sijaan yritätte tarkoituksella provosoida minua huonoin tuloksin.

        Niin, ja edelleen kysyn sinulta wikipediaa lähteenä käyttävältä (tirsk!) että onko muslimi tai islaminuskoinen rotu? :) Ja minä kyllä tiedän ettet ole muslimi - olenhan lueskellut yhden fb feikkiprofiilisi Juulia Laineen seinää. Siellä itse trollaat ählyjä jakamalla esim. kuvaa koraanista jonka aukeamalle on paskannettu ja asetettu siivu sianlihaa. Olet sinä säälittävä.. Mitä tahansa läpällä höpisen, niin menee läpi niin että hujahtaa... Sehän sussa on niin surkuhupaisaa, että luulet meidän sulle vastailevien olevan tosissaan. :D


      • Koirienvihaaja
        soyouareanidiot kirjoitti:

        Niin, ja edelleen kysyn sinulta wikipediaa lähteenä käyttävältä (tirsk!) että onko muslimi tai islaminuskoinen rotu? :) Ja minä kyllä tiedän ettet ole muslimi - olenhan lueskellut yhden fb feikkiprofiilisi Juulia Laineen seinää. Siellä itse trollaat ählyjä jakamalla esim. kuvaa koraanista jonka aukeamalle on paskannettu ja asetettu siivu sianlihaa. Olet sinä säälittävä.. Mitä tahansa läpällä höpisen, niin menee läpi niin että hujahtaa... Sehän sussa on niin surkuhupaisaa, että luulet meidän sulle vastailevien olevan tosissaan. :D

        Muslimit ovat etninen ryhmä... En minä itse wikipediaa tähän yliopistossa opiskelevana tarvitsisi, mutta jotenkinhan asiat pitää teille todistaa. Voin minä teille tieteellisiä kirjojakin tietokannoista teille kaivaa jos te sitä haluatte, mutta toisiko se mitään lisäarvoa keskustelullemme?


      • parempaan-et-pysty

        Mille keskustelulle? Kruunaa nyt paskasi ja oksennuksesi vielä "yliopisto"valheillasi, khahhah!


      • youreallyareanidiot
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Muslimit ovat etninen ryhmä... En minä itse wikipediaa tähän yliopistossa opiskelevana tarvitsisi, mutta jotenkinhan asiat pitää teille todistaa. Voin minä teille tieteellisiä kirjojakin tietokannoista teille kaivaa jos te sitä haluatte, mutta toisiko se mitään lisäarvoa keskustelullemme?

        Muslimit ovat etinen ryhmä? Ja millähän perusteella? :)


    • 1318

      Tuossa lienee kyse ravinnon köyhyydestä, joten pitää syöttää sitä monipuolisemmin. Meillä ei ole koskaan syönyt, mutta huomannut että kevättalvella olisi pientä kiinnostusta maistaa ellei asiasta huomauttaisi. Miksi et ole kieltänyt tuota harrastusta koiraltasi? Se kun ei siitä rikki mene.

    • saakokieltää

      Yksikään koirani ei ole syönyt, mutta he eivät saakaan pelkkää valmisruokaa, vaan pari kertaa päivässä ruoan, valmisruokaa lisänä, mutten kotiruokaa sekä täydennysrehua jne. kakka on ravintoaineiden puutetta, ja sen lisäksi että siitä pitää opettaa pois, kuten ihmisen lapsetkin jotka voivat pienenä tunkea suuhunsa mitä sattuu: kakkaa ei haistella eikä siihen kosketa muutenkaan, niin koirilla se on myös ravintoaineiden puutteen merkki.
      Itse olen ihmetellyt ihmisiä, jotka ihmettelevät miksi koira syö kakkaa: siis eikös se ole kuitenkin kiinni? Etkö osaa myös ihan estää ja kieltää sitä? Se voi saada matoja ja tosiaan on aika epämiellyttävää, jos on paskaa suussa (haloo), mutta että eikö mitään ole tehtävissä mukamas? Vähän sama, kun ettei sen tarvitse joka paikkaan kiskoa, kaikkea syödä, lenkillä jatketaan matkaa kun sinä sanot, ja tosiaankin, kakkaa ei jäädä tutkimaan eikä haistelemaan.

      Eli, se ei tongi toisten ulosteita kun et koskaan anna sen tonkia, eikä kenenkään pitäisi myöskään antaa koskaan niin tehdä - ja lakkaa syömästä kun monipuolistat ruokaa.

      Joskus tulee näistä jutuista mieleen, onkohan ihmiset yhtä avuttomia lasten kanssa? Meinaan taaperokin vielä tunkee kaiken suuhunsa kyllä. Jos siis se hiekkalaatikolla syö hiekkaa, voiko sitä estää? Vai onko se vaan että voi ihme, kakkaakin se syö! Että saako lasta kieltää? Ja siksi vertaan koiraan että koira on samalla tavalla aikuisen vastuulla: voiko koiraa siis vaan kieltää, että ei käy ilman avuttomuutta ja tuommoista ihmeen ihmettelyä? Voiko ja kannattaako paskan syönti yksinkertaisesti kieltää ja estää ilman ilman perusteitakin???

    • kipale

      Jos koiran ruokavalio on kunnossa niin voi olla että se on vain koiran mielestä "hyvää".. Oma koirani (ja muistaakseni kaikki perheen koirat) söi pentuna kakkoja, mutta lopetti aikanaan. Ja syönyt siis hyvin monipuolista ruokaa pennusta asti. Nykyään ei koske muihin kuin jäniksen papanoihin ja jos pääsee kissan vadille niin sieltä maistuu.

      • fghjgfhj

    • hyikakkaa

      Koirilla ulosteensyönti on tavallista, eikä missään ole osoitettu, että ruokinta siihen vaikuttaisi. Tieteellistä tutkimusta asiasta en ole löytänyt, joten asia on arvailuille ja uskomuksille hedelmällistä maaperää.
      Emokoirat syövät pentujensa ulosteet, Se on niiden keino pitää pesä puhtaana. Ne myös nuolemalla puhdistavat peräaukkonsa ja sukuelimensä. Monella muullakin eläinlajilla esiintyy ulosteensyöntiä. Ihminenhän kauhistuu ulosteista "luonnottomasti".

      Nykyajan koirat joutuvat sinnittelemään ihmisen luomissa ylihygieenisissä oloissa. Esimerkiksi suoliston toiminnan kannalta tärkeät bakteerit jäävät saamatta. Koiramme ovatkin erittäin sairaita ja allergisia. Vatsa reistaa jatkuvasti. Uusimmat tutkimukset esim. ihmisillä ovat antaneet näyttöä siitä, että ulosteensiirrot auttaisivat potilaita, joilla on vaikeita vatsan ja suoliston toiminnallisia vaivoja. Ehkäpä koiralla on luontainen kyky huolehtia itse tästä?

      • 1plus4

        Koira ei kyllä yllä nuolemaan peräaukkoaan.

        Ainakaan meillä ei yksikään koira ole koskaan syönyt koiranpaskaa eikä omaa paskaansa. Ei ole täysin normaalia. Lähinnä on jokin puutostila ravinossa.


      • 8plus12
        1plus4 kirjoitti:

        Koira ei kyllä yllä nuolemaan peräaukkoaan.

        Ainakaan meillä ei yksikään koira ole koskaan syönyt koiranpaskaa eikä omaa paskaansa. Ei ole täysin normaalia. Lähinnä on jokin puutostila ravinossa.

        On se sikäli normaalia, että on hyvin tavallista. Inhottava tapa kyllä, ja pitää opettaa siitä pois, mutta ei mitenkään outoa tai ennennäkemätöntä. Samoin kun kakassa kieriskely, ällöä mutta normaalia. Luontaista käytöstä. Ei meidän 3 koirasta ole kuin yksi syönyt kakkaa, sekin kuuluu usein pentuvaiheeseen ja jää ajanmittaan pois.

        Tosta perän nuolemisesta: koiran KUULUU yltää nuolemaan oma peräpäänsä, koska se pitää pitää puhtaana. Rodut tai yksilöt jotka eivät pysty, ovat sairaita tai epäonnistuneen jalostuksen tulos (esim bulldoggi).


      • eivätnuolehanureitaan
        8plus12 kirjoitti:

        On se sikäli normaalia, että on hyvin tavallista. Inhottava tapa kyllä, ja pitää opettaa siitä pois, mutta ei mitenkään outoa tai ennennäkemätöntä. Samoin kun kakassa kieriskely, ällöä mutta normaalia. Luontaista käytöstä. Ei meidän 3 koirasta ole kuin yksi syönyt kakkaa, sekin kuuluu usein pentuvaiheeseen ja jää ajanmittaan pois.

        Tosta perän nuolemisesta: koiran KUULUU yltää nuolemaan oma peräpäänsä, koska se pitää pitää puhtaana. Rodut tai yksilöt jotka eivät pysty, ovat sairaita tai epäonnistuneen jalostuksen tulos (esim bulldoggi).

        Koiran persus ei yleensä sotkeennu ulostaessa sen kummemmin kuin esim. hevosen, eikä niiden tarvi sen kummemmin hanureitaan puhdistella. Ei ne nuole perseitään, kissat nuolee, mutta koirat harvemmin. Itsellä on aina ollut erittäin sekarotuisia koiria (ei edes tietoa kuin ehkä yhdestä tai kahdesta rodusta, mitä niissä on ollut, muut hämärän peitossa) ja taatusti siis terverakenteisia. Yksikään niistä ei ole yhtä "sujuvasti" persettään pystynyt nuolemaan kuin kissa. Aloittajan "ongelmaan" on ratkaisu ettei päästä koiraansa syömään ulosteita, ei se sen kummempaa ole. Usein se on opittu tapa ja pentukoirilla tuota lähinnä esiintyy omien kokemusten mukaan. Jokaisen koirani olen kuitenkin opettanut siihen ettei ulosteisiin kosketa, eikä niitä aikuisena ne ole enää kiinnostaneetkaan siinä määrin että edes yrittäisivät syödä, vaikka lähelle pääsisivätkin. Haistavat kyllä, mutta eivät nokkaansa työnnä kiinni kuitenkaan, ja kuset kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin ulosteet. Ainoat kikkareet jotka niiden kitusiin menee, on jäniksen papanoita.


      • 8plus12
        eivätnuolehanureitaan kirjoitti:

        Koiran persus ei yleensä sotkeennu ulostaessa sen kummemmin kuin esim. hevosen, eikä niiden tarvi sen kummemmin hanureitaan puhdistella. Ei ne nuole perseitään, kissat nuolee, mutta koirat harvemmin. Itsellä on aina ollut erittäin sekarotuisia koiria (ei edes tietoa kuin ehkä yhdestä tai kahdesta rodusta, mitä niissä on ollut, muut hämärän peitossa) ja taatusti siis terverakenteisia. Yksikään niistä ei ole yhtä "sujuvasti" persettään pystynyt nuolemaan kuin kissa. Aloittajan "ongelmaan" on ratkaisu ettei päästä koiraansa syömään ulosteita, ei se sen kummempaa ole. Usein se on opittu tapa ja pentukoirilla tuota lähinnä esiintyy omien kokemusten mukaan. Jokaisen koirani olen kuitenkin opettanut siihen ettei ulosteisiin kosketa, eikä niitä aikuisena ne ole enää kiinnostaneetkaan siinä määrin että edes yrittäisivät syödä, vaikka lähelle pääsisivätkin. Haistavat kyllä, mutta eivät nokkaansa työnnä kiinni kuitenkaan, ja kuset kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin ulosteet. Ainoat kikkareet jotka niiden kitusiin menee, on jäniksen papanoita.

        No onko sun mielestä kissankaan turkki likainen, silloin kun se sitä pesee? Ei. Ei tarvi koirankaan peräreikä olla varsinaisesti likainen, mutta ylettyä siihen kuuluu, mutta ei alituiseen nuolla (se on oikea ongelma, ei peräpään puhtaana pitäminen). Vain päästään tai fyysisesti sairaat koirat ei puhdista itseään. Ja nekin terveet koirat jotka ei sinne ylety, varmasti yrittävät sitä, eli älähän viitsi valehdella.


      • 16plus7

        No meillä on kyllä kaikinpuolin terve koira, eikä se peräaukkoansa nuole. :D Eikä edes yritä. Että älähän viitsi valehdella. Lähinnä jos koira nuolee sitä, sitä kutittaa tai anaalit vaivaa.


      • 8plus12
        16plus7 kirjoitti:

        No meillä on kyllä kaikinpuolin terve koira, eikä se peräaukkoansa nuole. :D Eikä edes yritä. Että älähän viitsi valehdella. Lähinnä jos koira nuolee sitä, sitä kutittaa tai anaalit vaivaa.

        Pointtina se että terve koira k y k e n e e sitä nuolemaan, nuolee jos tarve vaatii! Sairas koira ei ylipäätään hoida itseään, mikä tässä on nyt niin vaikea käsittää??! En sano että siellä kuuluisi olla lutkutettavaa vaan että jos on, koiran kuuluu pystyä se puhdistamaan.

        "Lähinnä jos koira nuolee sitä, sitä kutittaa tai anaalit vaivaa."

        Nimenomaan!!! Juuri tuolloin sitä kuuluu nuolla, eli JOS SIELLÄ ON NUOLTAVAA, sen kuuluu ylettyä sinne. Paitsi ne jotka on päästään viallisia ettei hoida itseään tai sitten kropaltaan viallisia eli eivät kykene taipumaan.

        Voiko tätä nyt enää selvemmin sanoa.


      • eivätnuolehanureitaan
        8plus12 kirjoitti:

        Pointtina se että terve koira k y k e n e e sitä nuolemaan, nuolee jos tarve vaatii! Sairas koira ei ylipäätään hoida itseään, mikä tässä on nyt niin vaikea käsittää??! En sano että siellä kuuluisi olla lutkutettavaa vaan että jos on, koiran kuuluu pystyä se puhdistamaan.

        "Lähinnä jos koira nuolee sitä, sitä kutittaa tai anaalit vaivaa."

        Nimenomaan!!! Juuri tuolloin sitä kuuluu nuolla, eli JOS SIELLÄ ON NUOLTAVAA, sen kuuluu ylettyä sinne. Paitsi ne jotka on päästään viallisia ettei hoida itseään tai sitten kropaltaan viallisia eli eivät kykene taipumaan.

        Voiko tätä nyt enää selvemmin sanoa.

        Ja minä sanoin ettei yksikään taatusti terverakenteinen koirani koska ovat "jalostaneet" ihan itse pentunsa (eli sekarotuisia sanan varsinaisessa merkityksessä) ihmisen puuttumatta, ja yksikään niistä ei niin notkeasti ole pystynyt nuolemaan persustaan kuin kissa. Kyllä ne ylettyy hanureihinsa, mutta vaikeaa se on ollut. Mikä tässä nyt oli niin vaikeaa ymmärtää?


      • eivätnuolehanureitaan

        Lisäksi vielä voin kertoa sellaisenkin jutun, että jos joskus harvoin on jotain ongelmaa perspuolella ollut, ja vaatinut puhdistamista, niin sesseni ovat kyllä mieluusti jättäneet putsaus -hommat minulle, kuin itse alkaneet lipomaan. Koirat myös yleensä hinkkaavat likaista, kutisevaa tai tukkeutuneiden anaalirauhasten vuoksi kipeää peppuaan ennemmin maahan kuin nuolevat.


      • 8plus12
        eivätnuolehanureitaan kirjoitti:

        Lisäksi vielä voin kertoa sellaisenkin jutun, että jos joskus harvoin on jotain ongelmaa perspuolella ollut, ja vaatinut puhdistamista, niin sesseni ovat kyllä mieluusti jättäneet putsaus -hommat minulle, kuin itse alkaneet lipomaan. Koirat myös yleensä hinkkaavat likaista, kutisevaa tai tukkeutuneiden anaalirauhasten vuoksi kipeää peppuaan ennemmin maahan kuin nuolevat.

        Taas taattua suomi24 väittelyä havaittavissa.

        Ihan on minullakin seropeja, ja ne kyllä ylettyvät sinne. Eikä terverakenteisuus ole kiinni aina siitä onko rotupi vai seropi, tätä lienee turha avata enempää, jos ymmärrät tätäkään.

        En ymmärrä miksi pitää verrata kissaan joka on täysin eri eläin ja luonnostaankin paljon notkeampi kuin koira? Kun sun koiraa kutittaa perseestä niin tuleeko se sun luo perse edellä ja vinkasee että "nyt hei, teidän korkeutenne, voitteko puhdistaa anaalireikäni ja vähän raapia sieltä, kutittaa ihan pikkasen"? Vai käviskö siinä kuitenkin niin että koiraa kutittaa, se hinkkaa persettään mattoon tai kurkottelee takalistoonsa jolloin sä menet avuksi..? Eli yrittää puhdistaa sitä ihan itse? Veikkaan jälkimmäistä.

        Kummalliset koirat sulla jos käyttäytyvät kuten ihminen, koska normaali koira kyllä aivan varmasti yrittää päästä siihen kutkaan itse kiinni. Vai mitä se tekee kun et ole paikalla, hakee naapurista apua vai?? :D

        Ei kuule sori mutta kyllä se eläin vaan itseään yrittää hoitaa, myös sen peräreiän, ja koska se on eläin, sen kuuluisi myös siihen kyetä.


      • eivätnuolehanureitaan
        8plus12 kirjoitti:

        Taas taattua suomi24 väittelyä havaittavissa.

        Ihan on minullakin seropeja, ja ne kyllä ylettyvät sinne. Eikä terverakenteisuus ole kiinni aina siitä onko rotupi vai seropi, tätä lienee turha avata enempää, jos ymmärrät tätäkään.

        En ymmärrä miksi pitää verrata kissaan joka on täysin eri eläin ja luonnostaankin paljon notkeampi kuin koira? Kun sun koiraa kutittaa perseestä niin tuleeko se sun luo perse edellä ja vinkasee että "nyt hei, teidän korkeutenne, voitteko puhdistaa anaalireikäni ja vähän raapia sieltä, kutittaa ihan pikkasen"? Vai käviskö siinä kuitenkin niin että koiraa kutittaa, se hinkkaa persettään mattoon tai kurkottelee takalistoonsa jolloin sä menet avuksi..? Eli yrittää puhdistaa sitä ihan itse? Veikkaan jälkimmäistä.

        Kummalliset koirat sulla jos käyttäytyvät kuten ihminen, koska normaali koira kyllä aivan varmasti yrittää päästä siihen kutkaan itse kiinni. Vai mitä se tekee kun et ole paikalla, hakee naapurista apua vai?? :D

        Ei kuule sori mutta kyllä se eläin vaan itseään yrittää hoitaa, myös sen peräreiän, ja koska se on eläin, sen kuuluisi myös siihen kyetä.

        Ja sinä et sitten vissiin väittele ja tahallasi ymmärrä väärin - ihan kaikki muut vaan, mutta sinä et... Et edes pikkuisen? Minähän nimenomaan olen koko ajan sanonut, että koira ei ole yhtä notkea kuin kissa, siis terverakenteinen koira, ja tästä syystä ei ylety anusaukkoaan nuolemaan puhtaaksi samalla tavalla kuin kissa. Omat koirat on olleet terveitä niin rakenteeltaan, kuin kaikin muinkin tavoin - usko tai ole uskomatta, ja ymmärrä väärin, jos haluat, jankkaa vastaan ja väittele niin paljon kuin ikinä huvittaa - ja tästä terveydestä johtuen ei ole pahemmin tarvinnut niiden hanureihin koskea. Silloin kun jotain on ollut persiissä vialla, esim. satunnainen ripuli joka on vähän sotkenut, niin kyllä sitä peffaa on ensimmäisenä oltu puhdistamassa maahan, ei nuolemassa. On ehkä kurotettu kuonoa kohti peffaa ja haistettu sen näköisenä että "hyi, hitto... En nyt tuota tahdo alkaa putsailemaan..." ja mielihyvin annettu minun pestä ja pyyhkiä... Sinä voisit hoidattaa koiriesi mahat ja anaalirauhaset kuntoon, niin ei tarttis ressukoiden koko ajan olla putsailemassa itseään. Terverakenteisen koiran ei kuulu olla yhtä notkea kuin kissan, koska kuten itsekin sanoit - ne on eri eläimiä. Terveen koiran ei myöskään kuulu olla jatkuvasti rassaamassa peräaukkoaan.


      • 8plus12
        eivätnuolehanureitaan kirjoitti:

        Ja sinä et sitten vissiin väittele ja tahallasi ymmärrä väärin - ihan kaikki muut vaan, mutta sinä et... Et edes pikkuisen? Minähän nimenomaan olen koko ajan sanonut, että koira ei ole yhtä notkea kuin kissa, siis terverakenteinen koira, ja tästä syystä ei ylety anusaukkoaan nuolemaan puhtaaksi samalla tavalla kuin kissa. Omat koirat on olleet terveitä niin rakenteeltaan, kuin kaikin muinkin tavoin - usko tai ole uskomatta, ja ymmärrä väärin, jos haluat, jankkaa vastaan ja väittele niin paljon kuin ikinä huvittaa - ja tästä terveydestä johtuen ei ole pahemmin tarvinnut niiden hanureihin koskea. Silloin kun jotain on ollut persiissä vialla, esim. satunnainen ripuli joka on vähän sotkenut, niin kyllä sitä peffaa on ensimmäisenä oltu puhdistamassa maahan, ei nuolemassa. On ehkä kurotettu kuonoa kohti peffaa ja haistettu sen näköisenä että "hyi, hitto... En nyt tuota tahdo alkaa putsailemaan..." ja mielihyvin annettu minun pestä ja pyyhkiä... Sinä voisit hoidattaa koiriesi mahat ja anaalirauhaset kuntoon, niin ei tarttis ressukoiden koko ajan olla putsailemassa itseään. Terverakenteisen koiran ei kuulu olla yhtä notkea kuin kissan, koska kuten itsekin sanoit - ne on eri eläimiä. Terveen koiran ei myöskään kuulu olla jatkuvasti rassaamassa peräaukkoaan.

        "Sinä voisit hoidattaa..."

        Ja vitun hahhah :) Kun en edes muista milloin niillä on ollut ripulia, niin ei ole mitään hoidettavaakaan :) Kyllä vaan esim pierun jäljiltä ne joskus sitä takapäätään vilkasee ja nuolasee, ja esim jos joskus kakkaa jää karvoihin niin kyllä ne putsaa sen reiän samalla vaikkei siinä mitään näkyvää oliskaan.

        Taas sama pikkulikka inisemässä kun edellisillä kerroilla, ihan päivänselvä juttu!!!

        Mä menen nyt nukkumaan kun aikuisilla ihmisillä on töitäkin hoidettavana, opiskelijat ei viikonloppusin kouluja käy ;)


    • Eiköikinänähnyt

      Eikö 1plus4 ole todellakaan nähnyt koskaan koiran nuolevan peräpäätään? Koirat kyllä tekevät sitä,ja on vielä aivan normaaliakin:)) Jopa omat "jättikokoiset" koiranikin yltävät nuolemaan peräpäätään:)

      • 1plus4

        Peräpäätä kyllä meilläkin koira nuolee, mutta peräaukkoon yltää harva.


      • eivätnuolehanureitaan
        1plus4 kirjoitti:

        Peräpäätä kyllä meilläkin koira nuolee, mutta peräaukkoon yltää harva.

        Nimenomaan! Harva yltää peräaukkoon.


    • 3456789

      No jopas,jotain vikaa syöttämässäsi ruuassa,jos ulosteetkin maistuvat koralle.
      Minulla on koemusta useammasta kymmenestä koirasta.Eikä yksikään ole syönyt koirankakkoja.Muutamat söivät jäniksenpapania,mutta se johtukin siitä että olivat metsästyskoiria.Kaikki riistanhaju kiinnosti,myös ne jäniksenpapanat.Mutta sekin oli sitä pentuaikaa,jolloin ei koira viellä oiken tiennyt miten tulisi hajuihin suhtautua.Ei sitä sitten enää parivuotiaana tehnyt.

    • Nolostunut

      Huh, tulipas vastauksia. Mutta siis unohtui sanoa, että ei syö koirien ulosteita vaan lähinnä kissojen ja maatilan eläinten. Enpä oikein usko että olisi ruuan yksipuolisuudesta kiinni. Nuori ikä voisi ehkä tulla kysymykseen, mutta kattellaan miten kehittyy ja yritetään kieltää.

      Mutta tuo ettei yletä nuolemaan pyllyään? Ainoat mitkä minä olen nähnyt etteivät yletä niin ovat olleet liika lihavia, kehnon jalostuksen kukkasia tai sitten tosi vanhoja. Sama on kissoilla jos maha ottaa vastaan, niin eihän siitä mitään tule.

      • rtgdrtgrdtg

        Juuri näin. Surkea rakenne, nivelvaivat tai ylitsevuotavan runsas turkki (kuten vaikka chow choweilla, enkkubulleilla tai collieilla) estävät sen pepunnuolemisen. Normaali, solakka sesse pystyy ja sen pitääkin pystyä.

        Voithan toki kokeilla, miten vaikka 2 kk liharuokintakuuri vaikuttaa koiran käytökseen (tai vaikuttaako ollenkaan). Toinen mahdollisuus on, että nuori koira syö tylsyyteensä eikä siihen auta muu kuin syömisen estäminen niin, ettei siitä kehity tapaa...

        Ja kissankikkareiden syöminenhän johtuu yleensä - ei välttämättä huonosta - mutta epäsopivasta ruuasta. Hevosten, nautojen jne. kasvissyöjien pökäleet syödään kyllä pelkästä syömisen ilosta. Siihen ei auta kuin koulutus.


    • hyikakkaa

      Vaan jos ihmisen uloste löytyy jostain pusikosta niin -yök yök - taatusti syödään! Omat koirani eivät milloinkaan ole koiranulostetta syöneet, jäniksen, hevosen ja kissan ulosta menee ellei tarkkana ole.

    • halipusukone

      Niin ja omistajakin pysyy terveenä eikä tule syylliayyttä ylihygieenisestä hössötyksestä ja eikös allergiatkin siedäty pois kun pussailee koizulimussukkaa joka on ensin haukannut ulkona omaa ja toisten pas... ja sitten nuollut peräpäänsä. Koiran omistaminen on ihanaa ja tervehdyttävää !

      • olet-vain-kade

        Totta, koiran omistaminen on ihanaa ja tervehdyttävää. Ei meillä koirat syö paskaa eikä nuole peräreikäänsäkään, kissamme sen sijaan nuolee enkä anna sen nuolla minua.


      • Koirienvihaaja
        olet-vain-kade kirjoitti:

        Totta, koiran omistaminen on ihanaa ja tervehdyttävää. Ei meillä koirat syö paskaa eikä nuole peräreikäänsäkään, kissamme sen sijaan nuolee enkä anna sen nuolla minua.

        Koirien suussa on nimenomaan kakkaa aina. Tämä oli kuule se tutkimus johon tuo aiempikin kommentti viittasi. Koirien suun likaisuutta lisää myös se että koirien kuono ja suu käyvät vähän kaikkialla ulkona.


      • soyouareamuslim
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Koirien suussa on nimenomaan kakkaa aina. Tämä oli kuule se tutkimus johon tuo aiempikin kommentti viittasi. Koirien suun likaisuutta lisää myös se että koirien kuono ja suu käyvät vähän kaikkialla ulkona.

        Lue tämä:

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/tutkijat-uskovat-koiran-antamilla-pusuilla-yllattava-terveysvaikutus/23/72365

        Ja sehän on ollut jo pidempään tiedossa, että koirat suojaavat lapsia allergioilta, että kyllä vain koiran omistaminen on monin tavoin tervehdyttävää.


      • 8plus12
        soyouareamuslim kirjoitti:

        Lue tämä:

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/tutkijat-uskovat-koiran-antamilla-pusuilla-yllattava-terveysvaikutus/23/72365

        Ja sehän on ollut jo pidempään tiedossa, että koirat suojaavat lapsia allergioilta, että kyllä vain koiran omistaminen on monin tavoin tervehdyttävää.

        Totta. Ainoa syy siihen miksi nykyihmiset on niin sairaita, on juuri se että yritetään vältellä ihan kaikkea likaa. Ja tietysti epäterveellinen ruokavalio. Itse olen elänyt koko elämäni erittäin terveenä, ainoa "sairaus" on siitepöly- sekä omena-allergia. Koiria on, enkä siivoa hysteerisesti, tai desinfioi käsiäni päivittäin, siedän vähän koirankarvoja lattialla, pölyä kirjahyllyssä, juon kaverin kanssa samasta lasista, ja kappas, syön omenoita ihan tarkoituksella! Ehkä siksikin allergia on pysynyt niin lievänä koska siedätän itseäni, en todellakaan ala omenoita välttelemään. Suvussani on myös astmaa, minulla ei ole, ja en sitä myöskään pelkää eli pidän koiria ihan varmasti tulevaisuudessakin. Tyhmintä on käydä välttelemään elämää, mutta rakkaalla koiravihaajallammehan on esittää tähänkin joku paskakasa, eli etkös dh vääntäisi jo!


      • voisit-tappaa-itses-dh
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Koirien suussa on nimenomaan kakkaa aina. Tämä oli kuule se tutkimus johon tuo aiempikin kommentti viittasi. Koirien suun likaisuutta lisää myös se että koirien kuono ja suu käyvät vähän kaikkialla ulkona.

        Aijaa, sinäkö sen tiedät missä koirien suu käy ulkona? Miten, kun et edes omista koiraa? Tulepa etsimään meidän koiralta kakkaa suusta, et taatusti löydä, vaikka miten väität. Paskaa se ei syö eikä peräreikäänsä nuole, ulkona ei hamua maastakaan mitään. Mistä sitä paskaa siis tulee? Kerro kun niin tiedät (tai siis luulet tietäväsi) asiat.
        Sinä koirattomana ihmisenä et liiemmin tiedä mitään, puhut vain lehtijuttujen perusteella, kokemusta sinulla ei ole. Et voi väittää koirista ja koiranomistamisesta mitään, kun sinulla ei ole omakohtaista tietoa.


      • tee-dh-itsemurha

        DH:n suussa ja päässä on nimenomaan kakkaa aina.


      • Koirienvihaaja
        soyouareamuslim kirjoitti:

        Lue tämä:

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/tutkijat-uskovat-koiran-antamilla-pusuilla-yllattava-terveysvaikutus/23/72365

        Ja sehän on ollut jo pidempään tiedossa, että koirat suojaavat lapsia allergioilta, että kyllä vain koiran omistaminen on monin tavoin tervehdyttävää.

        Mikäs se bakteeri onkaan joka koirien suusta löytyi? Jos tykkäät käytännössä syödä kakkaa niin kuka estää mutta varautukaa siihen että koiranne saavat monosta jos ne tulevat kuolaamaan liian lähelle. Minä en nimittäin kakkaista kuolaa halua päälleni puhumattakaan sisälleni oli se sitten kuinka terveellistä tahansa. Muutenkin tuo on hyvin kyseenalainen tutkimus, joka on ristiriidassa muiden kanssa.

        http://m.iltalehti.fi/perhe/2013102117630957_pr.shtml

        Aikanaan selvinee millainen on asian varsinainen laita, mutta totuus on että yhdestä tutkimuksesta on turha vetää johtopäätöksiä. Totuus on kuitenkin se että koirien suissa on ruoansulatusbakteereja ja tuo sinunkin tutkimus myöntää sen. Jotkin näistä bakteereista ovat lyhytaikaisesti haitallisia ihmisille, vaikka niihin vastustuskyvyn saakin ajan saatossa.


      • Koirienvihaaja
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Mikäs se bakteeri onkaan joka koirien suusta löytyi? Jos tykkäät käytännössä syödä kakkaa niin kuka estää mutta varautukaa siihen että koiranne saavat monosta jos ne tulevat kuolaamaan liian lähelle. Minä en nimittäin kakkaista kuolaa halua päälleni puhumattakaan sisälleni oli se sitten kuinka terveellistä tahansa. Muutenkin tuo on hyvin kyseenalainen tutkimus, joka on ristiriidassa muiden kanssa.

        http://m.iltalehti.fi/perhe/2013102117630957_pr.shtml

        Aikanaan selvinee millainen on asian varsinainen laita, mutta totuus on että yhdestä tutkimuksesta on turha vetää johtopäätöksiä. Totuus on kuitenkin se että koirien suissa on ruoansulatusbakteereja ja tuo sinunkin tutkimus myöntää sen. Jotkin näistä bakteereista ovat lyhytaikaisesti haitallisia ihmisille, vaikka niihin vastustuskyvyn saakin ajan saatossa.

        Tässä vielä yksi tutkimus joka on ristiriidassa:

        http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=5679437

        Älkää siis ottako kaikkea täytenä totuutena, koska koirien suissa on kaikkea haitallista.


      • Koirienvihaaja
        voisit-tappaa-itses-dh kirjoitti:

        Aijaa, sinäkö sen tiedät missä koirien suu käy ulkona? Miten, kun et edes omista koiraa? Tulepa etsimään meidän koiralta kakkaa suusta, et taatusti löydä, vaikka miten väität. Paskaa se ei syö eikä peräreikäänsä nuole, ulkona ei hamua maastakaan mitään. Mistä sitä paskaa siis tulee? Kerro kun niin tiedät (tai siis luulet tietäväsi) asiat.
        Sinä koirattomana ihmisenä et liiemmin tiedä mitään, puhut vain lehtijuttujen perusteella, kokemusta sinulla ei ole. Et voi väittää koirista ja koiranomistamisesta mitään, kun sinulla ei ole omakohtaista tietoa.

        Kyllähän minä tiedän kuinka koirat ulkona toimivat kun suvussamme harmikseni koiraihmisiä on muutama. Kyllä, olen sanonut suoraan heille etten pidä koirista ja kaikista meidän juhlistakin niiltä on pääsy kielletty. Muutenkin pelkästään jo tämän keskustelun aloitus kertoo tarpeeksi.


      • varoitan-sinua

        Varaudu siihen että saat monosta ja hampaasta jos tulet liian lähelle.


      • dh-hater

        Ruskeista? Meidän koiralla on kyllä ihan kirkasta kuolaa.

        Sinulla tuota paskaa nyt on ilmeisesti joka paikassa, näetkin sitä tunnetusti joka paikassa. Olisiko aika puhdistaa pääsi? Pääkoppa auki ja aivot pihalle, sillä sinusta päästään!


      • soyouareanidiot
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Mikäs se bakteeri onkaan joka koirien suusta löytyi? Jos tykkäät käytännössä syödä kakkaa niin kuka estää mutta varautukaa siihen että koiranne saavat monosta jos ne tulevat kuolaamaan liian lähelle. Minä en nimittäin kakkaista kuolaa halua päälleni puhumattakaan sisälleni oli se sitten kuinka terveellistä tahansa. Muutenkin tuo on hyvin kyseenalainen tutkimus, joka on ristiriidassa muiden kanssa.

        http://m.iltalehti.fi/perhe/2013102117630957_pr.shtml

        Aikanaan selvinee millainen on asian varsinainen laita, mutta totuus on että yhdestä tutkimuksesta on turha vetää johtopäätöksiä. Totuus on kuitenkin se että koirien suissa on ruoansulatusbakteereja ja tuo sinunkin tutkimus myöntää sen. Jotkin näistä bakteereista ovat lyhytaikaisesti haitallisia ihmisille, vaikka niihin vastustuskyvyn saakin ajan saatossa.

        Ei kukaan päästä koiraansa nuolemaan sinua, en ainakaan minä. Ei kukaan päästä koiriaan ylipäänsä lähelle sinua, en ainakaan minä. Koiranomistajat eivät päästä koiriaan vieraiden ihmisten lähelle, me emme ylipäänsä halua että kukaan ventovieras tulee niitä lähmimään. Sinusta nyt ainakin voi tarttua helikobakteeri ja ties mitä paskabakteereja koiraan ja ihmisiinkin. Pääsi on ainakin niin täynnä sitä ittiään, että ei ole vallan tosikaan. :)


      • wowyoureallyareanidiot
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Tässä vielä yksi tutkimus joka on ristiriidassa:

        http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=5679437

        Älkää siis ottako kaikkea täytenä totuutena, koska koirien suissa on kaikkea haitallista.

        Oli vissiin niin kiire päästä linkittämään tutkimuksia todisteeksi kuinka olet taas oikeassa, että jäi huomaamatta, että ne bakteerit voivat siirtyä myös ihmisestä eläimeen (sinusta syöpäläisestä ainakin saa ties mitä tartuntoja, hyi!), ja tuossa ei puhuta pelkästään koirista vaan myös kissoista. Myös tämä sinulta jäi ilmeisesti lukematta:

        "Monet erilaiset bakteerit kissoilla ja koirilla ovat samantyyppisiä kuin ihmisillä. Jos lemmikin omistajat huolehtivat lemmikkiensä suuhygieniasta, niiden suut voivat olla itse asiassa puhtaampia kuin ihmisen."

        Me kaikki vastuulliset koiranomistajat kyllä huolehdimme koiriemme suuhygieniasta (ja myös omastamme), joten - ta daa - niillä on puhtaammat suut kuin ihmisellä! Kappas, kappas... :D


      • Koirienvihaaja
        dh-hater kirjoitti:

        Ruskeista? Meidän koiralla on kyllä ihan kirkasta kuolaa.

        Sinulla tuota paskaa nyt on ilmeisesti joka paikassa, näetkin sitä tunnetusti joka paikassa. Olisiko aika puhdistaa pääsi? Pääkoppa auki ja aivot pihalle, sillä sinusta päästään!

        Ai nyt minulla onkin jo aivot. Olettepas te minut nyt korkealle nostaneet.


      • Koirienvihaaja
        wowyoureallyareanidiot kirjoitti:

        Oli vissiin niin kiire päästä linkittämään tutkimuksia todisteeksi kuinka olet taas oikeassa, että jäi huomaamatta, että ne bakteerit voivat siirtyä myös ihmisestä eläimeen (sinusta syöpäläisestä ainakin saa ties mitä tartuntoja, hyi!), ja tuossa ei puhuta pelkästään koirista vaan myös kissoista. Myös tämä sinulta jäi ilmeisesti lukematta:

        "Monet erilaiset bakteerit kissoilla ja koirilla ovat samantyyppisiä kuin ihmisillä. Jos lemmikin omistajat huolehtivat lemmikkiensä suuhygieniasta, niiden suut voivat olla itse asiassa puhtaampia kuin ihmisen."

        Me kaikki vastuulliset koiranomistajat kyllä huolehdimme koiriemme suuhygieniasta (ja myös omastamme), joten - ta daa - niillä on puhtaammat suut kuin ihmisellä! Kappas, kappas... :D

        Kissat eivät anna pusuja tai nuole suuta, ihoa ja tukkaa nuolevat korkeintaan. Mutta kiitos kun huomautit tuosta ihmisestä eläimeen leviämisestä. Pitääkin välttää koirallisten pussailua niiden teidän päälle hyppivien piskien lisäksi.

        Haluaisin kuitenkin kysyä, mikä on puhdas suu? Onko puhtaassa suussa vähän bakteereja vai vähän ihmisille haitallisia eliöitä? Vai lasketaanko se lajien määrän mukaan?

        Ihmisille haitallisia bakteereja koirissa on automaattisesti enemmän kun bakteerikanta eroaa lajeiltaan merkittävästi eikä ihmisen ruumis siksi niihin ole tottunut, mikä aiheuttaa sairauksia. Tähän minä perustan väitteeni että koirien kuten ei muidenkaan lemmikkien pitäisi pussailla ihmisiä. Koirat sitä vain eniten sattuvat tekemään. Te koiranomistajat varmaan kestättekin muiden takamusten nuolemista parhaiten.


      • Kissa_ja_koira
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Kissat eivät anna pusuja tai nuole suuta, ihoa ja tukkaa nuolevat korkeintaan. Mutta kiitos kun huomautit tuosta ihmisestä eläimeen leviämisestä. Pitääkin välttää koirallisten pussailua niiden teidän päälle hyppivien piskien lisäksi.

        Haluaisin kuitenkin kysyä, mikä on puhdas suu? Onko puhtaassa suussa vähän bakteereja vai vähän ihmisille haitallisia eliöitä? Vai lasketaanko se lajien määrän mukaan?

        Ihmisille haitallisia bakteereja koirissa on automaattisesti enemmän kun bakteerikanta eroaa lajeiltaan merkittävästi eikä ihmisen ruumis siksi niihin ole tottunut, mikä aiheuttaa sairauksia. Tähän minä perustan väitteeni että koirien kuten ei muidenkaan lemmikkien pitäisi pussailla ihmisiä. Koirat sitä vain eniten sattuvat tekemään. Te koiranomistajat varmaan kestättekin muiden takamusten nuolemista parhaiten.

        Kyllä mun kissa ainakin nuolee naamaa ja huulia. Koira nuolaisee poskesta... Terveenä oon pysynyt. Relaa vähän tuon bakteerikammosi kanssa. Tässä sulle pientä kevennystä loppuyöhön, jos meinaat vielä hereillä kukkua. Minä ajattelin mennä nukkumaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=5sJGgzy8dZo


      • 546556767
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Kissat eivät anna pusuja tai nuole suuta, ihoa ja tukkaa nuolevat korkeintaan. Mutta kiitos kun huomautit tuosta ihmisestä eläimeen leviämisestä. Pitääkin välttää koirallisten pussailua niiden teidän päälle hyppivien piskien lisäksi.

        Haluaisin kuitenkin kysyä, mikä on puhdas suu? Onko puhtaassa suussa vähän bakteereja vai vähän ihmisille haitallisia eliöitä? Vai lasketaanko se lajien määrän mukaan?

        Ihmisille haitallisia bakteereja koirissa on automaattisesti enemmän kun bakteerikanta eroaa lajeiltaan merkittävästi eikä ihmisen ruumis siksi niihin ole tottunut, mikä aiheuttaa sairauksia. Tähän minä perustan väitteeni että koirien kuten ei muidenkaan lemmikkien pitäisi pussailla ihmisiä. Koirat sitä vain eniten sattuvat tekemään. Te koiranomistajat varmaan kestättekin muiden takamusten nuolemista parhaiten.

        Voi voi ja vaikka koirien suut on niin täynnä tappavaa paskaa silti me ihmiset olemme täällä vielä hengissä vaikka maapallo on koiria täynnä. Kuinka se on mahdollista! Miten DH on vielä hengissä??? Kai sen olisi pitänyt jo kuolla! Bakteerikammoinen hintti! Normaalilla vastustuskyvyllä ja immuniteetilla varustettu ei paljoa hätkähdö jos ollenkaa koiran suusta. Turha siitä on hössöttää.


      • youaresopathetic
        Koirienvihaaja kirjoitti:

        Kissat eivät anna pusuja tai nuole suuta, ihoa ja tukkaa nuolevat korkeintaan. Mutta kiitos kun huomautit tuosta ihmisestä eläimeen leviämisestä. Pitääkin välttää koirallisten pussailua niiden teidän päälle hyppivien piskien lisäksi.

        Haluaisin kuitenkin kysyä, mikä on puhdas suu? Onko puhtaassa suussa vähän bakteereja vai vähän ihmisille haitallisia eliöitä? Vai lasketaanko se lajien määrän mukaan?

        Ihmisille haitallisia bakteereja koirissa on automaattisesti enemmän kun bakteerikanta eroaa lajeiltaan merkittävästi eikä ihmisen ruumis siksi niihin ole tottunut, mikä aiheuttaa sairauksia. Tähän minä perustan väitteeni että koirien kuten ei muidenkaan lemmikkien pitäisi pussailla ihmisiä. Koirat sitä vain eniten sattuvat tekemään. Te koiranomistajat varmaan kestättekin muiden takamusten nuolemista parhaiten.

        Ja päästiinhän dog haterin lempiaiheeseen, eli anuksen alueella pyörimiseen, ja seksuaalisiin viittauksiin. Kovasti sinä olet yrittänyt esittää eri henkilöä ja varmaan pinnistellyt, että pysyisit vähän asiallisemmalla linjalla kuin nimimerkkiä dog hater käyttäessäsi... Mutta hups! Niin vain se aina lipsahtaa perversioiden puolelle, kun pientä raukkaa alkaa vähän ärsyttää. :) Luuletko oikeasti pystyväsi loukkaamaan ketään noilla säälittävillä jutuillasi? :D Olet kuin hiekkalaatikolla itkupotkuraivarit saanut lapsi joka naama punaisena huutaa "taatanan huola, pillu, vittu, pippeli, patka!"

        Sinä olet ilmeisesti kiinnostunut anaaliseksistä ja aivan taatusti olet koprofiili. Kakka ja kakkaleikithän sinua vain kiinnostaa... Voisitko ystävällisesti työstää noita parafilioitasi jossain muualla, kuin tällä palstalla, sillä tämän aihepiiriin ne eivät kuulu. :)


      • ihmissaastat-hävitettävä

        Tuo DH:han on eläimiin ja lapsiinsekaantuja. Aina täällä levittelee kuvia ja jauhaa eläinseksistä. Tuollaiset miehen irvikuvat pitäisi nylkeä tai vähintään ripustaa munista kattoon ja tuikata tuleen.


    • 20vuotta.japanissa

      Minkä sille voi jos kakka maistuu toisista koirista hyvältä, kärpänen keitossasi on mahdollisesti aloittanut elämän taipaleensa kunnon kasasta päättyen vatsaasi. Toisia ihmisiä jo hävettää kun koira tekee tarpeensa, tähänkin vaivaan löytyy japanista erikoislasit joiden läpi ylös korjattava kakka näyttää vaikka herkulliselta leivokselta.

    • ulosteistaentiedä

      Voi, kun nyt sievistellään, monet koiran omistajat syövät samasta kupista koiransa kanssa kotiruokaa.

      • Kissa_ja_koira

        Minä syön kissan kanssa samasta kupista. Se istuu pöydällä ja närppii ruokaani. Koira saa nuolla lautasen ja terveenä oon pysynyt. Ota pää pois pepusta ja relaa vähän. Ei se niin vakavaa ole. Joka päivä kun kosket johonkin oven kahvaan saat ihmisten kakkabakteereja ja ties mitä käsiisi. Hengissä vielä oot ilmeisesti. Hyvää yötä ja parempia unia.


    • RUÅTTALAINEN

      :D:D:D, SINULLA LIENEE LIHAVA KOIRA???:(, oletkos huomannut ruskeita raitoja olkkarisi matossa???

      Olin kerrattain kylässä, jossa koira iloisesti veteli olkkain mattoon vauhtiraitaa :D

      Yht'äkkiä "muistinkin" tärkeän asian, joka minun piti hetipaikalla lähteä hoitamaan!!!, ja tuntui, että oksennan rappusille kun pääsin ulko-ovesta ulos!!! :(

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe