onko demoneja olemassa?

auttakaa

No Mä tossa yks päivä aamulla heräsin ja nousin istumaan katsoin sängyn vastapäähän ja huomasin mustan olion joka tuli ylemmäs, ylemmäs ja ylemmäs no minä sitten nopeasti menin peiton alle kun tulin peiton alta pois olin menossa kertomaan äidilleni mitä näin (mulla on parvisänky eli älä ihmettele niitä portaita) niin ehdin melkein astua ekalle portaalle kunnes siihen ilmestyi käsi no minä nopeasti otin jalan pois siitä ja menin takaisin no sit päätin nopee juosta äitin luo kertomaan asiasta

oon siis 11v. ja haluun tietää että oonko oikeessa vai mitä mulle tapahtuu
PS. Nään samaa mustaa oliota jatkuvasti aamusin tai iltoisin asun siis kerrostalossa ja siis sillä oliolla ei ollu silmiä tai mitään se oli musta älkää ihmetelly ku en laittanu pisteitä

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfaiuiosfa

      Oletko henkisesti hyvässä kunnossa? Itsellä tälläsiä alko ilmestymään heti ku olin henkisesti epävakaa,loppu kyllä heti ku parani henkinen hyvinvointi. Siis kysymyksessä saattaa olla jonkinlainen varjo-olento,näitä saattaa ilmestyä herkille ja henkisesti epävakaille ihmisille. Minkälaisia tuntemuksia se sussa herättää? Pelkoa? Ahdistusta? Tunnetko sen läsnäolon koska jos se on joku todellinen olento niin sen läsnäolon kyllä tuntee. Pidä mieli positiivisena äläkä anna pelolle valtaa,sä oot vahvempi ku vaa päätät olla :)

      • Lintti_Penkola_II

        Komppaan edellistä. Minulla oli joskus kauan sitten "hieman" henkisesti epävakaa tyttöystävä. Hän alkoi kuulla yksin jäätyään koputuksia ikkunoista ja ovista. Oli myös tehnyt asioita joita ei muistanut tehneensä ja näitä sitten selviteltiin jopa poliisilaitoksella kuulustelussa. Mutta jonkinlainen vastaus; Demoneita on olemassa jos uskot niihin. Sitten se vaikea osuus; se mihin uskot ei olekaan niin helppoa asia päättää. Vedät sitä puoleesi mitä pelkäät.


      • entäjos
        Lintti_Penkola_II kirjoitti:

        Komppaan edellistä. Minulla oli joskus kauan sitten "hieman" henkisesti epävakaa tyttöystävä. Hän alkoi kuulla yksin jäätyään koputuksia ikkunoista ja ovista. Oli myös tehnyt asioita joita ei muistanut tehneensä ja näitä sitten selviteltiin jopa poliisilaitoksella kuulustelussa. Mutta jonkinlainen vastaus; Demoneita on olemassa jos uskot niihin. Sitten se vaikea osuus; se mihin uskot ei olekaan niin helppoa asia päättää. Vedät sitä puoleesi mitä pelkäät.

        en usko Demoneihin, onko niitä sitten olemassa?


    • demonitovattotta
      • huihaamu

        kysymyksessä on unihalvaus ja lähes kehosta irtautuminen,mä oon kokenu ton saman monia monia kertoja mutta kuitenki tohon kyllä liittyy usein joku olento,yleensä se on negatiivinen. Itse tossa unihalvaustilassa jota siis saan kokea suhteellisen usen oon nähny siihen tasolle missä ne oleskelee,vieläpä moneen kertaan ja ne on huomannu mut kyllä. Mä pidän itseäni kuitenki voimakkaampana ku ne.


      • huihaamu

        Mutta en mä kuitenkaan niin typerä ole että alan niiden kanssa pelleilemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe