Anteeksi miehet

Aikku30

Pyydän menneisyyteni yhden yön miehiltä anteeksi, että minä en ole tuntunut miltään, ettekä tekään ole tuntuneet miltään. Olen pahoillaan siitä, että menneissyydessä oli varmaan sata ERITTÄIN HUONOA IRTOSUHDETTA, JOISTA EI NAUTTINU PÄTKÄN VERTAA!

18

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikku30

      HALUAN TOSI RAKKAUDEN!

    • Aikku30

      Yhden yön jutut eivät ole täyttä rakkautta ja kaipaan mukavan miehen löytymistä rinnalle ja kihloihin menoa, viestittelyä ja rutkasti rakkautta.

    • Aikku30

      Yksin kirjoittaminen itselleen on varmaan hulluuden merkki... Se suotakoon, ku vapauduin helmikuussa pakkohoidosta ja hulluutta on vielä jäljellä...

      • roomalainensaapas

        Tuosta viestistä päätellen päiväkirjan kirjoittaminen itsesuggessiomielessä on hulluutta. Hei kaikki puhuu välillä itsekseen. Olen ollut nuorena todella ujo. Kun joskus sanoin jollekin jonkun sanan, tyypit katsoivat että kenelle tuo puhuu. Luulivat minun puhuvan itselleni. Niinpä minua haukuttiin hulluksi ja ryhdyin vielä hiljaisemmaksi.


    • Aikku30

      Antakaa ja tuokaa mulle mies, mielellään moneksi vuodeksi ukko, kun en tiedä mistä lähtä hakemaan/etsimään=)

    • hjrgjertyjteyj

      Mee takas pakkohoitoon...

    • gsdgdgqqq2

      hei etkä ole sitten tyytyväinen imemääsi mällin määrään tänä aikana.luulis sen olevan aika iso määrä valkuaista, ja jos olet naamalle ne ottanut niin kasvosi ovat vielä kauniin rypyttömät

    • Aikku30

      Miehen puutetta löytyy täältä JA EN KAIPAA YHDEN YÖN SUHTEITA...

    • Aikku30

      Voiko joku mies antaa kerran päivässä seksiä, eli ei yhden yön hommia mulle, vaan oikea parisuhe...

    • Aikku30

      Vastatkaa!!

    • Aikku30

      Saisinko Suomi24:stä kunnon ukon?

    • kari1948

      paskat noitakin anteeksi pyytelemään. itsekin saisin pyydellä myötäni anteeksi tekemisiäni, esimerkiksi kertaa kun kusin naisen suuhun. mutta ei ole tullut pieneen mieleenkään että katuisin, pyytäisin anteeksi.

    • Aikku30

      Yksi mies tuntui hyvältä, mutta hänetkin menetkin...

    • Aikku30

      Kuuntelen amispoppia ja odotan, että tulee vielä miehen aika!

    • 1512

      Saat anteeksi. Olisiko nyt aika koittaa sellaisia yhdenyön suhteita joissa tuntisitkin jotain. Ja jossa partnerikin tuntisi jotain?

    • seuraa600

      Kait mistä vain joi löytää jotain ... tai sitten ei !?

    • kuvottavaa

      Niin ensin jaoit räpylää rahasta iskurin kautta maaten kymmenien miesten kanssa, ja nyt on hakusessa oikea suhde. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, saatikka suostuisi samaa ilmaa hengittämään. Kun nytkin katsoo iskuria, jossa nämä opiskelija tyttöset, siis saastaiset seksin ammattilaiset ja tulevat tyttöystävät ja vaimot myyvät itseään, niin ei voi kun toivoa, ettei tuleva puoliso saa koskaan tietää tästä. Totuus vaan on se, että kyllä se ammattilaisuus näkyy sängyssä, ja aina jostain löytyy se ex asiakas, joka tunnistaa, ja jää näin kiinni. Silloin ei miehellä ole kuin yksi vaihtoehto, eli nostaa kytkintä mahdollisimman pian, oli tenvakin tai ei. Itse en ainakaan moiseen suhteeseen jäisi sekunniksikaan.

      • niinpä..niin1

        Ja valitettavasti kymmenien tai jopa satojen kanssa maanneet ihmiset levittävät sp-tautiviruksia ja -bakteereja myös vakavissa suhteissaan... Eli tulevan aviomiehen syöpäriski kasvaa huomattavasti, jos ottaa ex-maksullisen naisen vaimokseen/puolisokseen. Ja toisinpäin: jos nainen ottaa baaripanoja harrastaneen ukon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe