Voin paremmin kuin koskaan!

lumpeenkukkanen

Sen halusin vaan tulla kertomaan, että voit voittaa paniikin/ahdistuksen! Ihan oikeasti voit!

Minulla on ollut paha paniikkihäiriö ja paha pelko-oireinen ahdistuneisuushäiriö, ja välillä mietin, että minulla ei vain ole tulevaisuutta ja näin vaan harmaata kaikkialla.

Nykyään olen selviytynyt noista pahimmista. En muista että hetkeen olisin paniikkia saanut, (tietenkin välillä kummittelee). Mutta se ei rajoita elämääni paljoa.

Olen tehnyt paljon asioita mitä olen pelännyt joskus kuollakseni: matkustanut bussilla yksin pitkän matkan, ollut lentokoneessa, mennyt töihin...

Toivottavasti tästä on apua jollekin pahassa jamassa kamppailevalle! Uskalla ajatella ja unelmoida elämästä ilman paniikkia!

En ole yksittäistä syystä miten olisin alkanut paranemaan, vaan monta syytä. Voin kertoa, jos joku haluaa kuulla.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-ahdistunut

      hei sama juttu! ite oon kärsiny ahdistuneisuushäiriöstä ja hypokondriasta, vaikka en ole vielä täysin ''parantunut'' (käyn terapiassa ja olen mielialalääkityksellä) niin huomaan että PIAN TÄÄKIN ON KUKISTETTU! :D oli muuten turhauttavaa. kaikille tsemppiä joilla on sama ongelma juuri käynnissä :)

    • ahdistunutjo15vuotta

      Moi. Kerro ihmeessä paranemiseen auttaneista konsteista lisää. Itsellä paha oireilu juuri nyt päällä mutta tosi hienoa kuulla että Sinulla on parantuminen jo hyvässä vauhdissa. Toivoa itselläkin on. Sain juuri Venlat käyttöön ja hyvän terapeutin vastaanotolle menossa ensi talvena. Eli kyllä tämä tästä varmasti pitemmän päälle minullakin. Nyt vaan nuo Venlojen aloitusoireet on todella todella kovat. Mutta kuulemma ne ottaa kuukauden ennenkuin alkavat toimia kunnolla.

    • artsi26

      Mulla Citalopram aiheutti järkyttävät aloitusoireet ja oli pakko lopettaa 4 kk jälkeen. Venla sitä vastoin aiheutti ainoastaan lievän päänsäryn. 37 mg Venlaa 2 ekaa viikkoa, jonka jälkeen 75 mg.

      Käytin Venlaa 7 kk ja lopetin viime kesän aikana ja lopettaminen kävi helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe