Tyttöystäväni, autontuunaaja

Ahdasmielinenkö

Tyttöystäväni haluaa "tuunata" vanhaa autoaan ja se ärsyttää minua! Vanhaan koslaan pitäisi nyt hankkia mahdollisimman isot kromivanteet. Hänellä on heikko itsetunto ja luulen, että hän hakee jotain ihailua ja arvostusta noilla kromivanteilla sun muilla, mutta minua aina lähinnä säälittää kun näen kaupungilla näitä kromivanteilla koristeltuja vanhoja autoja, joten en nyt oikein osaa suhtautua tähän. Hänen asiansahan se on mihin rahansa pistää, mutta jotenkin ollaan niin eri aaltopituuksilla tämän asian kanssa, että se tuottaa minulle ongelmia. Takokaa nyt jotain järkeä minun päähäni, ettei auton vanteet voi mitään kriisiä aiheuttaa suhteeseen. En vain jotenkin haluaisi että seurustelukumppanini olisi se ihminen, joka pönkittää egoaan ostamalla kalliit vanteet vanhaan autoonsa. Säästäisi mielummin ne rahat ja sijoittaisi uudempaan autoon...

Olemme molemmat ihan tukevasti täysi-ikäisiä, ammattikoulut on jätetty jo aikoja sitten taakse.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdasmielinenkö

      Ehkä tämä on osin sitäkin että olemme siinä vaiheessa parisuhdetta, että toisesta alkaa huomaamaan epämiellyttäviäkin piirteitä. Tämä "amistelu" nyt syystä tai toisesta hankaa vastakarvaan, koska en itse arvosta mitään kromivanteita eikä auto ole minulle muutenkaan mikään k....änjatke. Koko juttu varmasti kuulostaa typerältä, ja on se sitä vähän minunkin mielestäni.

      • uehfw

        Sekaan vaan!


    • Margareeta

      Autonrenkaat tuovat esiin persoonallisuutenne erilaisen arvomaailman. Ei siis mikään pikku juttu ja ansaitsee kyllä varteen otettavan huomion.
      Nainen vaikuttaa pinnalliselta ja hakee itsetuntoa oudon maskuliinisella tavalla. Muutenkin... hieman keinotekoiselta briljeeraukselta ja huomionhakemiselta voinen todeta.
      Ajattelunne lienee muutenkin erilaiset ja koko suhteenne kompaktoituu nyt renkaisiin.
      Nainen hakiessaan elämänlaatua auton erikoisrenkaista, kompastuu sokeana renkaisiinsa ja mitä ilmeisimmin sotkee rakkaan ihmissuhteensa kurkottaessaan itsetuntonsa siivittämänä kuuseen... ja niin kuin sanalaskussa: kuuseen kurkottaja kapsahtaa katajaan.
      Kunnianhimolla on siis oltava rajat ja ylevät periaatteensa. Jos kunnianhimo todentuu autonrenkaissa, niin asiaa voi hieman sääliä ja surkutellakin.

      • HienotVanteet

        Ehkä ne auton kromivanteet vaan on hienot. Jos ukko ei ymmärrä höpsöjä unelmia ja niidn toteuttamista, ukko vaihtoon. Höpsöttely on ihquu ja elämän suola. Kuka nyt tosikkoa ukkoa alkaa katsomaan?


    • oppeliini1

      olet aivan väärillä raiteilla luullessasi kenenkään ponkittävän itsetuntoaan kromivanteilla! Voisit olla avuksi plaraamalla nettiä auttaaksesi loytämään sopivimmat vaihto- ja puuttuvat osat.

      Ystäväsi kiinnostus vanhojen autojen kunnostukseen on todella erittäin hyvä harrastus! Hänenlaisiaan on ympäri maailman, ja on hienoa nähdä että tuon harrastuksen ylläpitäjät kattavat eri yhteiskuntaluokat ja maanosat.

      Jos mitään, niin saisit olla ylpeä ystäväsi hienosta harrastuksesta!

    • mie29v

      Itse en kyllä kanssa ymmärrä naisia jotka haluaa tunittaa autoja.Se lasken jotenkin maskuliiniseksi touhuksi.Mutta, annappa hänen ostaa oikein kunnon 19" tai 20" tuumaset "pallot".Noihin palaa jo kepeästi 1ke. Päälle kunnon rengastus niin palaa toinen 1ke.

      Nim.merk. omistaa 19" vanteet ja paloi viime syksynä 670e takarenkaisiin ja nyt keväällä 450e eteen. :D

    • Stellaria

      Ongelma voi olla sekin, että sinä luulet ja oletat tyttöystäväsi harrastuksen kuvaavan jotain, mitä se ei ehkä kuvaa. Miksi asia niin kovasti ärsyttää? Ei teidän tarvitse tykätä samoista asioista. Vai onko pohjimmainen ongelma rahan käyttö? Tai ehkä se, ettei tyttöystävän harrastus sovi sinun egollesi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe