Uusien pyörien tasapainotus

rbjygf8t7ui

Uudet pyörät (vanteet ja renkaat) on tasapainotettu valmiiksi tehtaalla, Pistänkö alle vaan ja kokeilen tärinät, vaiko rengasliikkeen kautta ? Yleensä ovat tulleet ei-asennettuna, siksi kysymys

16

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missäOletLapsonenHoi

      Meinaatko että niihin olisi lätkitty painoja ihan summassa?

      • rbjygf8t7ui

        En meinaa mitään, kysyn. Idioottimainen vastakysymys. Mitä teille siellä vanhainkodissa oikein syötetään ?


      • liianNuoriJaKokematon

        Älä hermostu, mutta olihan tuo idioottimainen kysymys.
        Renkaat alle vaan, kyllä sen huomaa jos painot on arvottu vääriin paikkoihin.


    • jblihglhuoyg7ghl

      Voi kuule papparainen, saatan hyvinkin olla sun ikäinen. Muuta yhteistä ei meillä sitten ookaan. Tai ehkä tämä Suomi24, joka tietysti hyyyyyvin on ikävä asia. Ajattelinkin näin lyhyesti wanhan sananlaskun mukaan todeta, että Tee tahtos, tapa ittes, mutta älä sano mun käskeneen :D :D Tai what the heck, sano vaan ! Hahaha :) Ps. Kyllähän tuo sun nimimerkin "kokemattamuus" paistaa ...hmm... kauas. Koetapas pyytää sieltä vaivaistalosta niitä SINISIÄ pillereitä, voit ainakin yksinäsi YRITTÄÄ askarrella :)

      • yötyöVaiSyrjäytynyt

        Oletko oikesti noin tyhmä yökkö?
        Ei kait vanteisiin laiteta painoja ihan miten sattuu ja kyllä epätasapainon huomaa kun lähtee autolla ajamaan.


      • knioyg6bhyuf

        Osui ja upposi siis, hahhahhaa :D :D Seniili dementikko vaiko demiili sementikko ?? Muista paapuski, niitä SINISIÄ pillereitä ;)


      • luokalleJäit

        Pillereitä tai ei, mutta en ole niin tyhmä että kyselisin netistä onko renkaat tasapainossa jos ne on tasapainotettu.


      • 16_työllistävä.isi
        luokalleJäit kirjoitti:

        Pillereitä tai ei, mutta en ole niin tyhmä että kyselisin netistä onko renkaat tasapainossa jos ne on tasapainotettu.

        Minä ainakin olen kysellyt nuorena hyvin paljon typerää, eikä ole kaduttanut. Usein joku "typerä" kysymys tuottaa uutta erilaista ajateltavaa.

        Jos tarkemmin tässä aikuisena laskee, kyllä typeriä ja sairaanoloisia vastauksia on 20 kertaa enemmän, kuin typeriä vastauksia, oletteko sitä ajatelleet.

        Mistä typerät vastaukset tulevat, varmaan kotikasvatus.


      • onkoPyöräPyöreä

        No nyt osui kovin herkkään kohtaan. Koita palautua ja mieti ennen kuin seuraa kysymystä päästät eetteriin.


      • ukkonen_unesta
        16_työllistävä.isi kirjoitti:

        Minä ainakin olen kysellyt nuorena hyvin paljon typerää, eikä ole kaduttanut. Usein joku "typerä" kysymys tuottaa uutta erilaista ajateltavaa.

        Jos tarkemmin tässä aikuisena laskee, kyllä typeriä ja sairaanoloisia vastauksia on 20 kertaa enemmän, kuin typeriä vastauksia, oletteko sitä ajatelleet.

        Mistä typerät vastaukset tulevat, varmaan kotikasvatus.

        Mä kyllä sanoisin, että se ei oo kotikasvatus vaan kotikasvatuksen puute, joka niitä typeriä vastauksia saa aikaan.
        Vähän veikkaisin, että toi alottaja ei ollu varma siitä, ONKS ne pyörät tasapainotettu vai ei. Jos se renkaan vanteelle laitto on tapahtunu jossain Kolumbian tupakkatehtaan varjossa (sinnekki saattaa nettiverkot riittää), niin kysyisin mäkin, mut en täältä, koska täällön heti jokin "todella pätevä" vastaaja (just eilen tullu sielt Kolumbiast) v*ttuilemassa. Kantsii käydä tsekkauttaa rengasliikkeessä


      • otaRennostiSetä

        Ei herranjestas mikä sitkeä yönsimo. Ei ne renkaat mistään maapallon toiselta puolelta tule, vaikka on atk:t ja kaikki. Pitäisköhän ne laitattaa myös uuudestaan vanteelle ja kierrättää ristiin ihan varmuuden vuoksi ja läpivalaista ettei renkaan sisällä ole Kolumbian huumemafian "pakettia".


      • rbjygf8t7ui
        otaRennostiSetä kirjoitti:

        Ei herranjestas mikä sitkeä yönsimo. Ei ne renkaat mistään maapallon toiselta puolelta tule, vaikka on atk:t ja kaikki. Pitäisköhän ne laitattaa myös uuudestaan vanteelle ja kierrättää ristiin ihan varmuuden vuoksi ja läpivalaista ettei renkaan sisällä ole Kolumbian huumemafian "pakettia".

        Jaahas, urpoja urpoiluineen lisää (vai onko kuitenkin yksi ja sama edelleen ... hmm ... kesti sekunnin: yksi ja sama, hienoa !) Se on kyllä JÄNNÄ, että paapuskilla palaa pinna JOKA kerta, koska silloinhan tämä on aina vaan viihdyttävämpää. Mutta se on tosin ikävä (sulle), että sä et pääse mihinkään selvyyteen mun identiteetistä, et iästä, et statuksesta, et niin mistään :D :D
        Kyllähän vanheneminen ON kova paikka, toki toki, mutta ehkä joku aggressionhallintaterapia voisi sulla toimia ? Vaimo kuollut, kaapin alla kasvatettu miesaikapoika tappoi itsensä kun ei jaksanut enää hävetä v*mäistä ja katkeraa wanhaa isäänsä (psst.: v*mäinen, katkera wanha isä = sinä) :D :D
        Onko sulla jo diagnosoituna tuo paranoidinen skitsofrenia (vrt. "Kolumbian huumemafian paketti") ?
        Niin muuten, ei kai sulla vaan pinna alkanut kiristyä ? Mietin, että nautitko siitä niin, että vedät käteen just nytkin ? Ai perskale, mutta eihän se sulta enää onnistukaan :D :D


      • melkoinenMörköSetä

        Ota nyt ne rauhoittavat pillerit.
        Toivottavasti et ole työelämässä kenenkään "työkaveri" ja olet poikamies, eihän tuollaisen otuksen kanssa voi kukaan toimia ja olla. Voisit joskus myöntää virheesi ja tyhmät juttusi ja elämäsi helpottuisi ja saisit ehkä ystäviä.


      • rbjygf8t7ui

        Voi EI KAI tämä intresantti keskustelu vaan osoita hiipumisen merkkejä, kun mä oon vasta pääsemässä vauhtiin :D ?! Alkaa vähän näyttää siltä, että voittaja on löytynyt - nimittäin mä :D :D
        Eli lainatakseni itseäni : Tee tahtos, tapa ittes, mutta ÄLÄ sano mun käskeneen :D Vai tuliko paapuskille niin pahat sydänoireet, ettei enää wanha jaksa ?? Aivan loistavaa ! Kyllä on hieno päivä tänään, hahaha !!
        Ps. Hirttosilmukka voi toimia sulla, mutta MUISTA tehdä solmu leuan alle kunnolla, enemmin kuitenkin suosittelen jotain hitaampaa, arsenikkia tai syanidia - mitä näitä nyt onkaan. Annostukset varmaan löytyvät netistä, tosin en usko että osaisit englantia, joten sitten vaan kerralla kaikki :D :D


    • naatovra

      Nyky nuorille ne arvotaan minne painot laitetaan

    • 3vwbty376

      jos ne on tasapainoitettu, on siis painoja, alle vaan. ainakin minun uuden auton mukana tulleet ovat aina olleet paremmassa tasapainossa kuin kumikorjaamoissa keskimäärin laitetut.

      jos on aluvanteita, ne tohella pitää jälkikiristää, se ei tarkoita hurjia kiristyksiä, mutta kyllä niitä on hyvä varmistaa. vaikka 30 cm mittaisella, huomaan kiertäen järkevästi, pyöreästi, eikä tyhmästi avaimesta painaen.

      Renkaiden tasapainoitus on öljynvaihdon jälkein tärkeintä, moni ajaa tärisevillä renkailla, kiireinen elämä ja auton ymmärtäminen on nykyään heikkoa. Kirjoitustaitoa kyllä nuorisolla on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe