Parhaat pizzat

paraspizzapaikka

Parhaan pizzan saa ehdottomasti
Ruokolahdella Alppimajassa !!!!
En ole ikinä syönyt niin ammattitaitoisesti tehtyä pizzaa
( rapea kuori ja ihanat täytteet ja
värit ja maukas ) ! Tosi hyvää
ja edullista !!!

99

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonaamämetsästän

      Khyyllää. Kuule oot iha oikessa. Itekki pari kertoo syöny ja hyvää on.. Perkules et rupes pitsoo miel tekemää ;))

      • seudunparhaita

        Joku joka oli iltapäivällä siellä kokkina , niin on tosi taitava !
        Pizzan ulkonäkö oli taiteellinen ja
        se rapeus ja koko pizza ,tosi hyvää. Kun liikun Rokolahdella päin,niin varmasti otan pizzan
        mukaani Alppimajasta! Ja se on kuulemma muutenkin fiksu paikka! Laura Voutilainenkin on
        esiintynyt siellä ihan monta kertaa. ja monet muut kuuluisuudet!


    • pökälepitsa

      Onks asiakaskato kun pitää noin täällä mainostaa?

      • vainasiakas

        Minä olin vain asiakas .


      • Joo_joo_kyllä
        vainasiakas kirjoitti:

        Minä olin vain asiakas .

        me kaikki jo uskotaankin. Oikeesti, jos olet vain asiakas, nolaat vain firmaa älyttömällä vouhotuksellasi. Jos taas yrittäjä niin kuulostat tyhmältä.


      • fiksufiksupaikka

        Olen asiakas ja ex- ravintolayrittäjä. Ja ex- tanssiravintolayrittäjä ja alan. Korkeasti koulutettu. Toivoisin Alppinajaan hyviä artisteja viikonloppuisin ja keskiviikkonakin. Viikonloppuna voisi olla vauhtia antamassa myös strippari !!!! ; ehkä onkin,
        en tiedä , kun en ole käynyt,mutta aioin käydä !


      • typeryyspotensiinkaks
        Joo_joo_kyllä kirjoitti:

        me kaikki jo uskotaankin. Oikeesti, jos olet vain asiakas, nolaat vain firmaa älyttömällä vouhotuksellasi. Jos taas yrittäjä niin kuulostat tyhmältä.

        sulle: joo joo ( ÄÖ?) kyllä .
        mitkä vtn kaikki.
        puhut täyttä p...sk....


      • hyväravintola
        vainasiakas kirjoitti:

        Minä olin vain asiakas .

        Ei näytä olevan asiakaskato.
        Sina täynnä.Jopa arkisin aika paljon ruokailijoita.


    • osama_ottomaan

      Kyllä aidon pizan mausteisiin kuuluu ehdottomasti muutama musta karvakäden rinta-ja käsikarva.

      • todellahyvää

        Nii joo ! Ihan oli paikkakuntalainen ( ilmeisesti hyvän ravintola alan koulutuksen saanut ) tyttö , joka sen pizzan patisteli ja teki ! Asiakaskadosta en tiedä mitään , koska olen ns.
        vieraileva tähti! ( en kuitenkaan Laura Voutilainen enkä Saska ,
        jotka ovat kuuluisuuksia ja esiintyvät Alppimajassa silloin tällöin) minä satuin käymään ihan
        sattumalta ja oli niin ihana ruuan tuoksu ja paljon ihmisiä syömässä,että oli " pakko" ostaa
        pizza mukaan !!!


    • rahtihame

      Pizza on Alppimajassa hyvää, vaikka tämä entterinhakkaaja-ääliö alkoikin sitä huutamaan...

      • entetenteelikamentten

        Höh !


    • saniteettipuolihyvä

      Alppimajan naisten vessat ovat myös esimerkillisiä siisteydessään.
      Siel on hyvä tuoksu ja aina ultra siistiä. Ja valoisaa. Ja tilavaa. Hyvälaatuiset WC - paperit ja käsipyyhkeet ja kaikki on ehjää -
      eikä mikään rempsota. Tosi hyvin hoidettu sekin .

    • aionkäydä

      Alppimajassa on varmaan hyvä iltaohjelmakin. En ole koskaan käynyt , mutta aion käydä , heti kun
      joku sopiva artisti esiintyy.

    • trollirollitrolli

      Trolli

      • fiksuravintola

        Aion mennä Alppimajaan asiakkaaksi heti , kun eräs tumma hurmuri esiintyy siellä !
        Yksi toivomus biisi on jo valmiina ! Ja se on / " Myrsykyn jälkeen on poutasää .../
        ym. ym. ym....


      • kaunispaikkakunta

        Hyvää iltaohjelmaa tultaisiin kyllä katsomaan ja ravintolaillasta nauttimaan ihan Parikkalaa ja Uukuniemeä ja Taipalsaarata ja Lappeenrantaa jaTaavetyia ja Imatraa myöten , koska lähiseudullakaan ei ole mitään
        mikä viittaisi oikeaan yökerhomeininkiin .Alppimaja on nyt jo aika kuuluisa myönteisesti !
        Onkohan Ruokolahdella mitään hotellimajoitusta?Siin ois kans tilaus! Ruokolahti on myönteisesti
        kuuluisa muutenkin.


    • kusilaari

      Pöntötkin on tooosi hyviä istua ja jopa kusilaari niin puhdas että syön aina siitä nakkikeittoa.

      • äönoinneljäkymmentä

        Eka sulle k.....laari.
        Pönntökin on fiksumpi kuin s...ä


    • pässimikäpässi

      Saska trolli hehkuttaja taas vauhdissa.

      • fiksujaparas

        Ai se tumma ihana hurmuriko,
        joka on Suomen paras artisti tällä
        hetkellä. Menisin iltaa viettämään
        Alppimajaan heti kun hän esiintyy. Menen muutenkin.
        Hyvä ruokaravintola ja fiksu tanssiravintola.


      • lähitango

        Säästän kassini vain sulle rakas.


      • edullinenhotelli

        Hei ! Onkohan Ruokolahdella( Rasilassa) mitään hotelli tai motelli toimintaa. Jos ei! Niin olisi tilaus sillekin.


      • puhdastaseutua

        En tunne Ruolahtea enkä Rasilaa ollenkaan ,mutta on
        hienoa seutua / järvet ja uimarannat ja siisti paikkakunta muutenkin/ talvella tiet ihan esimerkillisessä kunnossa / hyvin aurattu. / puhdasta ja raikasta seutua.


      • hienopaikkakunta

        Ruokolahtelauset saavat olla ylpeitä upeasta paikkakunnastaan. Jos voisin , niin muuttaisin Ruolahdelle !
        Uimarannat on tosi upeita !


      • sorrysorry

        Tuo että joku väittää aloittajaa " trolliksi ". ts. provoksi " tai joksikin hehkuttajaksi , niin ei pidä paikkaansa. Jos pelkkä Myönteisyys ärsyttää, niin haluan huomauttaa , että EI OLLUT tarkoitus ärsyttää vaan pelkästään kiitellä.


      • hyväonhyvä

        Hyvää kuuluu korottaa!!!


      • siistyytyväinen

        Tuolle ,joka ketjun alkupäässä
        oli ihmettelevinään ,että " onks asiakaskato". , niin voisin huomauttaa , että jos joku asiakas kiittelee ravintolaa ,niin ei se tarkoita että on asiakaskato , vaan se tarkoittaa vaan sitä että yksi asiakas on ollut tyytyväinen kaikkeen ja aikoo mennä uudestaankin päivällä syömään ja illalla tanssimaan silloin kun on
        hyvä artisti esiintymässä !


      • Trolli_tai
        sorrysorry kirjoitti:

        Tuo että joku väittää aloittajaa " trolliksi ". ts. provoksi " tai joksikin hehkuttajaksi , niin ei pidä paikkaansa. Jos pelkkä Myönteisyys ärsyttää, niin haluan huomauttaa , että EI OLLUT tarkoitus ärsyttää vaan pelkästään kiitellä.

        provo, miten sen kukin nyt ottaa. Jos olet kuitenkin sama ääliöhaakeri joka suitsutti Kalmihelliötä päivästä toiseen, voisit poistua palstalta. Aiheutat vain hallaa ja kiusallista julkisuutta kaikille joita sikana kehut. Sinulle on käynyt sama ilmiö kuin noille palstalla haukutuille kansanedustajaehdokkaille. Trollaus ja haukkuminen kääntyi itseään vastaan. Tuskin pizzanpaistaja tai Kalmihellio kumpikaan tykkäävät pahemmin sekohehkutuksestasi.


      • tyylikäspaikka
        Trolli_tai kirjoitti:

        provo, miten sen kukin nyt ottaa. Jos olet kuitenkin sama ääliöhaakeri joka suitsutti Kalmihelliötä päivästä toiseen, voisit poistua palstalta. Aiheutat vain hallaa ja kiusallista julkisuutta kaikille joita sikana kehut. Sinulle on käynyt sama ilmiö kuin noille palstalla haukutuille kansanedustajaehdokkaille. Trollaus ja haukkuminen kääntyi itseään vastaan. Tuskin pizzanpaistaja tai Kalmihellio kumpikaan tykkäävät pahemmin sekohehkutuksestasi.

        No pizzanpaistajalta voin kyllä kysyäkin , että tykkääkö vai ei jos häntä kehutaan ! Tai paremminkin ravintolan omistajalta voi kysyä että haittaako jos kiitellään. Olen sitä
        mieltä että tuskin haittaa. Minä ainakin olen sitä mieltä että kiva paikka ja aion aina joskus käydä!
        Itseasiassa olen käynyt vain pari
        kertaa asun senverran stadissa ettei siksi tule käytyä. Paikka on intresantti ja viehättävä!
        Iltasysteemeissä en ole käynyt,koska en ole kuullutkaan
        että siellä on niinkin kuulisia
        laulajia kuin esim. Laura Voutilainen josta diggasin tosi
        paljon aikaisemmin. Itseasiassa
        tykkään vieläkin.


      • ettuuleevai
        lähitango kirjoitti:

        Säästän kassini vain sulle rakas.

        Sulle lähitango : kiitos ei !!!
        Ja tuuleeks siellä ?


      • puskaalma

        Etsi joku kassi - alma . Ne huolii
        kenet vaa.


    • jyrkkäväärä

      käykö suna siellä , sitten voisi kävästäkkiin . jos tiilikainen käy sitten en tuu

      • etonkivaa

        No , mä en tiedä kumpi käy ! Käykö Suna vai tiilikainen ,En o ruokolahtelainen. Suna on ihan mukava! Hyvä kun pääsi jatkoon
        Mä siin joku viikonloppu käydä
        tanssimassa! Periaatteessa mulle ihan sama onks hyvä karaokelaulaja vai joku kuuluisa artisti.Pääasia et joku kiva ja söde tanssittelee ! Se on kivaa!!
        Yleensä mä vaan piipahdan ja sit
        alkaa uudet kujeet!


      • saaama

        virhe ja koorjaus: mä aion joku viikonloppu käydä ....( Alppimajassa) !!


      • enkerromuille
        saaama kirjoitti:

        virhe ja koorjaus: mä aion joku viikonloppu käydä ....( Alppimajassa) !!

        tunnistin siut!


      • ihanvarmasti
        enkerromuille kirjoitti:

        tunnistin siut!

        Kyllä varmasti ! Pyh!


      • bigbrobleema
        enkerromuille kirjoitti:

        tunnistin siut!

        Kelle hiton muille.


      • någånandra
        enkerromuille kirjoitti:

        tunnistin siut!

        Höh!


    • kivaaaa

      Hyvä tietää!

      • Tietoniekkako

        Tottakai ! Sina siinä on jotain
        ideaa! Tietoniekka on saksaksi
        Besserwisser !


    • barkatthemoon

      vois tonne mennäkii mut ekan pitäis olla varma ettei siel oo ketää romaanii ulvomassa mikkii.

      • hyväruokaonok

        Voi ei !!! Sehän on päivällä hyvä ruoka paikka ja miksei illallakin .pitääpä vilkaista a' la Carte 'listaa vaikka tänään .
        Noista artisteista, niin en ole koskaan tavannutkaan. Sattumalta , en ole nähnyt edes kuvia. En ollenkaan tiedä minkä
        näköisiä ovat . Olen ainoastaan kuullut esiintyjinä. enkä tiedä millä paikkakunnalla asuvat.
        Eihän se nyt oikeastaan ole
        ehkä mikään pääasia. Pääasia on se että Alppimajassa on hyvä
        ruoka ja hyvät pizzat. En liiku taiteilija piireissä, joten en siis
        edes tunne ketään kun nyt sattumalta ei satu olemaan
        mun tuttuja. Silti hyviä tyyppejä !!!
        Oletan ,että ovat !


    • PASKAAAAAAAA

      TÄYTTÄ PASKAA TEKEVÄT EN SYÖTTÄISI EDES KOIRILLE SAATI SIOILLE...

      • hyväruokapaikka

        No höh! Taidan olla eri mieltä!
        Eli koko ravintola on hieno paikka !!! Ja ruoka on erinomaista!


    • Ökyasujatmeltolassa

      Hahhah että maja,Meltolan pizzeria on kyllä Paras!

      Suosittelen :)

      • onkonk

        onk auki jo???


    • Tjoutsenosta

      En suosittele

      • hyväetonjotain

        Kiva et on ruokaa!


      • voiksvalaista

        Ja sulle " rahtihame" : Säkö oot
        rahtihame? Mikä se rahtihame on ?


      • opistoinsinööri

        Ja vielä: Haukutsä ihmisiä ääliöiksi?


      • ollakovaieikö
        opistoinsinööri kirjoitti:

        Ja vielä: Haukutsä ihmisiä ääliöiksi?

        Tai:
        Teetkö sinä itsesi ääliöksi?


      • 99998
        ollakovaieikö kirjoitti:

        Tai:
        Teetkö sinä itsesi ääliöksi?

        Hei ! Tää on väärä foorumi mulle.


      • tårtapåtårta
        ollakovaieikö kirjoitti:

        Tai:
        Teetkö sinä itsesi ääliöksi?

        Millähän tavalla? Tässä porukassa ei voi tehdä itseään ääliöksi.


    • proifa

      Prisma. 5 minuuttia kun paistaa uunissaa niin on nam. Rakenne kuin pizzerian pizzassa.

      • aionvai

        Höh .


    • kebab

      VOI VITTU, Peräkylien juntit hehkuttaa ja läskimahat hytkyy... käyty on mut eletään sentään jossain muualla kuin Imatran ja Ruokolahden kuolevassa "narkki" yhteisössä, tai osa on innoissaan kun näkee eka kertaa pitsa palan lautasellaan..??? huh

      • eimuutakopiparia

        Moi " kebab" Ensimmäinen fiksu
        kannanotto !!! Se aloitus oli paras tässä ketjussa . Olen muuten samaa mieltä. ( olisithan voinut aloittaa vaikka et " foi riiipsibiirakka " . Ei sitä tiiä mikä siinä lautasella oli !)


      • aihöh

        Höh


    • tosifiksuu

      Höh!

      • exsellioressa

        Mä söööiin keran Viia Venetolla
        östereita ! Niitä ooli kusi kapaletta lautasella.


      • jaranskalaisetkorot

        Hei! Barrkatthemoon !!! Tää on ihan duppugylä lähtään mieluummin Pariisiin Toi Rue De Rivoli vois olla kiva.Siel on kivat
        pizzeriat.


      • roomakiva

        tai lähtään Via Venettolle ,siel on aidot italialaiset pizzat.


      • tuppukylä

        Tai Monrepoohon ,siel ei oo pizzaa
        ollenkaan . Siel on pelkkää pipariin.


      • duärrolig

        sulle/ trolli tai : voisitko itse poistua palstalta vähäksi aikaa
        ilkeilemästä ilkeitten kommenttiesi kanssa.


    • Vessavius

      Pizza lihotaa, cucuzza ei. Oleks te viela Rokolahtelaiset? Ma lahte pastahuusi nud...

    • PASKAAAAAAAA

      TÄYTTÄ PASKAA PIZZAA TEKEVÄT..............HYI HELVETTI TUOKSUU AIVAN VISVAISELLE VITULLE...... OVAT KERONEET

      • eihauskahyi

        Ootko tutustunut sellaiseenkin.


    • Ballaadi

      Hyvä ruokaravintola ja varmaan nyt
      vappuna hyvä iltaravintola . Sinne lahdetään aattona ! Toivottavasti on
      on hyvä bändi ja hyvä artisti.
      Pidä erikoisesti eräästä ja hänen
      tyylistään ja hänen esiintymisestään.

      • syökääpizzaa

        syökää pizzaa syökää pizzaa syökää pizzaa syökää pizzaa syökää pizzaa


    • vesklosetti

      Kävin siellä kerran paskalla. Siellä oli sisävessat!

      • melkeinkaikillaon

        Eiks ne oo melkein kaikilla nykyään. Onks sulla ? Vai käytää
        uuulgo hyyssissa?


      • mannerepoo
        melkeinkaikillaon kirjoitti:

        Eiks ne oo melkein kaikilla nykyään. Onks sulla ? Vai käytää
        uuulgo hyyssissa?

        Mikä on on uuulgo hyysi?Pajakoulun insinöörihuumoria?
        On nää mannet niin kivikaudella vielä, et nasa löytää ennemmin elämää avaruudesta ennen kuin sitä löytyy mustalaisen korvien välistä.


      • tavallinenpuuvessa

        Se on ulkohuussi ! Sellainen puuvessa( mökki) missä on puinen istuin ja reikä keskellä ja siihen sitten istutaan ( ensin otetaan housut pois) jasitten istutaan ja tehdään tarpeet ja pyyhepaperina voi käyttää sanomalehteä tai vessapaperia.


      • saskahätä
        tavallinenpuuvessa kirjoitti:

        Se on ulkohuussi ! Sellainen puuvessa( mökki) missä on puinen istuin ja reikä keskellä ja siihen sitten istutaan ( ensin otetaan housut pois) jasitten istutaan ja tehdään tarpeet ja pyyhepaperina voi käyttää sanomalehteä tai vessapaperia.

        No niinpä tietysti, paikka mihin käydään vääntämässä saskat.


    • hitler6969

      aivan ala arvoista ruokoo en syöttäisi EDES SIOILLE saati KOIRILLE MUTTA kyllähän Mustalaiset sitä syövät kun sossu maksaa ruuat ja kaikki muutkin saatanan LOIS eläjät .....MANNET joutaa laittaa asfaltin jatkeeksi SIPERIAAN....

    • suksivittuunidiootti

      taas tämä saska tango tanssiravintola vajakki kirjoittaa näitä paskoja aloituksiaan,vittu kun tietäis kuka tuo sairas on niin saatais tälle imatra palstan trollille kasvot,eiköhän tuo selvinne,aletaan selvittää...

      • eioperää

        Höh


      • jaryperää

        Väliin huomauttelija , olet ITSE
        se trolli ja trolli tarkoittaa : tahallista ärsyttämistä. Ketju on alkanut ihan puhtaan asiallisesti ja aloituksessa on puhuttu vain
        ravintolasta eikä mitään henkilöistä vaan ruuasta nimeltä
        : pizza ! Todennäköisesti et erikoisemmin hyvin ole ymmärtänyt lukemaasi tai sitten olet itse se trolli joka haluaa muuttaa kaikki joksikin muuksi.
        Aika säälittävää.


      • oikeastiok

        Väliin ilkeitä huomautuksia ladellut? Oletko itse mahdollisesti
        se " troolli ". ? Vaivaako sua joku
        asia , kun täytyy jatkuvasti työntyä huomauttelemaan milloin
        mitäkin ilkeyksiä. Kaikki on varmaan ymmärtäneet että et pidä kaikista , mutta mitähän se
        asia kuuluu jonkun ravintolan
        ruokatarjoituun . Päättelen että et
        ole ymmärtänyt ehkä lukemaasi.
        Tämä pitäisi olla mielipide palsta
        jossa voi kiitelläkin milloin mitäkin
        eikä vain haukkua. Toki sekin varmaan käy .
        Mutta liika on liikaa. Yleensäkin jos joku kiittelee jotain, niin onko se keneltäkään pois?
        Kuitenkin meillä on tietääkseni mielipiteenvapaus eli ole Sinä ( tai Te) mitä mieltä haluat , mutta älä viitsi solvata ihan viattomia ihmisiä. Onko koskaan tullut mieleen sellainen hassu ajatus ,että joku ihminen saattaa ihan
        oikeasti pitää jotain hyvänä , ilman taka ajatuksia.


      • vaikui
        oikeastiok kirjoitti:

        Väliin ilkeitä huomautuksia ladellut? Oletko itse mahdollisesti
        se " troolli ". ? Vaivaako sua joku
        asia , kun täytyy jatkuvasti työntyä huomauttelemaan milloin
        mitäkin ilkeyksiä. Kaikki on varmaan ymmärtäneet että et pidä kaikista , mutta mitähän se
        asia kuuluu jonkun ravintolan
        ruokatarjoituun . Päättelen että et
        ole ymmärtänyt ehkä lukemaasi.
        Tämä pitäisi olla mielipide palsta
        jossa voi kiitelläkin milloin mitäkin
        eikä vain haukkua. Toki sekin varmaan käy .
        Mutta liika on liikaa. Yleensäkin jos joku kiittelee jotain, niin onko se keneltäkään pois?
        Kuitenkin meillä on tietääkseni mielipiteenvapaus eli ole Sinä ( tai Te) mitä mieltä haluat , mutta älä viitsi solvata ihan viattomia ihmisiä. Onko koskaan tullut mieleen sellainen hassu ajatus ,että joku ihminen saattaa ihan
        oikeasti pitää jotain hyvänä , ilman taka ajatuksia.

        Eli jos joku ei tykkää saskasta niin sekin on mielipide?


    • 333232

      Kalsereiden kusenhaju ottaa nenäään et pakko virruikka asiasa

    • PUHDASVALKOINENROTU

      VIESTI KETJU Poistettava HETI ilmaista mainostamista rasistinen viesti (valkoihoisia puhtaita SUOMALAISIA kohtaan =VALTA VÄESTÖ = ÄLYKÄS VALTA)

      • parhaanthsmpparit

        Ihan sama vaikka poistettaisiinkin. Ei tuo nyt alunperin kai mikään loukkaus ole , jos joku on sattunut syömään hyvää pizzaa jossain!
        Entäs hampparit? Onks kukaan
        syönyt yhtään hyvää hampurilaista missään ?


      • höpöhöpöhöpöhöööö

        Ja lopoukommennttina höpöhöpököpöhöpöhöpöhöphöööööööö !!!!!!!


    • ggggggggg

      KOKO VIESTI KETJU Poistettava HETI ilmaista mainostamista rasistinen viesti (valkoihoisia puhtaita SUOMALAISIA kohtaan =VALTA VÄESTÖ = ÄLYKÄS VALTA)

      • abccccccc

        Olen syönyt ABC : llä kahden euron talon hampurilaisen! Oli tosi hyvää . ABC on Nestettä vastapäätä ja Korvenkannassa .
        Siel on hyvä ruoka muutenkin.


      • apsinsafkahyiiii

        eipä oo siulle tuota hyvää makuaistia suotu


    • hitlerstalin

      VALKOINEN ROTU KUNNIAAN ETENKIN SUOMEN VETERAANIT, Nykyiset mustalaiset ovat täyttä KOIRAN PASKAN jätettä jotka pitää poistaa SUOMESTA ,,Venäläiset ottavat MANNET vastaan Siperiaan "töihin"....juna lähtee kohta Imatralta...paskaläjät kyytiin....

    • HITLERNATSIII

      POISTAN MUSTALAISET IMATRALTA... LOPULLISESTI.

    • KAASUUMUSTALAISET

      HERÄTYS VALKOINEN VALTA ROTU!

      VALKOINEN ROTU KUNNIAAN ETENKIN SUOMEN VETERAANIT, Nykyiset mustalaiset ovat täyttä KOIRAN PASKAN jätettä jotka pitää poistaa SUOMESTA ,,Venäläiset ottavat MANNET vastaan Siperiaan "töihin"....juna lähtee kohta Imatralta...paskaläjät kyytiin....

      • kotkanpesä

        Hei uusnatsi idiootti, räkäjaruilla varustettu kolmaMANNEN valtakunnan rakentaja kuoli jo 70 vuotta sitten.


    • valkoinenvalta

      HERÄTYS VALKOINEN VALTA ROTU SUOMESSA

      VALKOINEN ROTU KUNNIAAN ETENKIN SUOMEN VETERAANIT, Nykyiset mustalaiset ovat täyttä KOIRAN PASKAN jätettä jotka pitää poistaa SUOMESTA ,,Venäläiset ottavat MANNET vastaan Siperiaan "töihin"....juna lähtee kohta Imatralta...paskaläjät kyytiin....

    • wrgrgrgheghr

      täyttä paskaa paistavat koiratkaan ei syö puhumattakaan sioista MANNE SYÖ KU sossu maksaa jopa ulosteenkin..hehehhehehhee

    • Alppis

      Kyllä haen edelleenkin pitsani tästä lähin Ruokolahdelta Alppimajasta, vaikka sinne onkin jonkin verran matkaa Imatralta. On ehdottomasti lähialueen paras pitseria. Kävimme tänään meltolan uudessa pitseriassa. Odotimme tunnin pitsaa, joka maksoi kahdelta n.27e. Kotiin päästyämme katsoin heti, että onpas pienet pitsat ja se maku, se oli aivan hirveä. Kyllä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuolta haemme pitsamme. Sori, mutta e edes maistunut pitsalta. Alppimajassa kaksi pitsaa fantasiatäytteellä n. 20e luokkaa ja ovat taatusti hyvät ja maukkaat.

      • itsekinkokki

        mie ostin neljä pitsaa just tuolta Meltolasta, olivat kyllä ihan jees, niin koko kuin makukin


      • Alppis

        Joku tykkää toinen ei. Mutta meille kerta riitti Meltolan pitseriassa.


    • uhuhuhuuhuhuhhh

      ALPPIMAJAN paska PITSASTA EI kannata maksaa centtiäkään JOS PASKAA haluaa sen saa wc pytystä ja ilmaiseksi EI EDES kannata ajaa R-lahdelle ja maksaa paskasta 20€ hyi hitto kun jo haiseekin tänne asti.

    • Alppimajalle

      Alppimaja, laittakaa viikon lounaslista nettiin, niinkuin ravintoloilla tapana on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe