alle 18v tytöillä väärä käsitys pippelin pituudest

Järkii

Olen normaalin kohta täysi ikäinen poika ja olen seurustellut pariin otteeseen alle 18v tyttöjen kanssa. Seurustelu on yleensä päättynyt siihen kun olen saanut housut kinttuun ja tyttö on naurahtanut ja väittäny että minulla on todella pieni, tai ettei pippeliä erottaisi edes karvojen seasta! Pippelini on 4cm löysänä ja ehkä hieman jöpöttää sekös ehkä tekee siitä hieman pienen näköisen. Erektiossa 5-6cm eikä se mielestäni ole pieni? Ainut mikä minua hieman häiritsee on se että saatan laueta "vahingossa" ja tämä kävi kerran kun olin juuri pääsemässä hommiin ja tyttö yritti saada pippeliäni nousemaan niin laukesin saman tien kun hän koski kaluuni. Kertokaa asiasta mieli piteitä

36

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni8989

      Jos tuo 5-6 cm on pituus, niin ikävä sanoa, että kyllä tuo pieni on. Yleensä se on tuplasti tuo. Tosin se kasvaa 20-vuotiaaks asti.

    • Aloittaja1

      Pippelini ei todella lapsuus ajoista kauheasti ole kasvanut se on kyllä totta. Ja se että se jöpöttää todella johtuu siitä ettei se ole pidempi kuin 4cm. Tytöillä väärä kuva pippelin koosta. Ainut mikä todella harmittaa on vahinkolaukeamiset... Olen sen takia joutunut jo monesti tyttöjen kanssa noloihin tilanteisiin

      • MILLIMUNAHAHAHA

        Jos sulla on seisokki 6cm niin vittu mulla on pidempi muna ku sulla ja oon 02 mul o 10cm


      • Aloittaja1

        UUSI
        Jos minun pippelini oli sinun ikäisenä seisokissa suunnilleen

        4-5cm niin sinä väität että sinulla se olisi puolet pidempi. Ja nyt olen 17v ja seisokissa 6cm eikä se tuosta enää kasva niin ei sinulla kyllä 10cm voi olla


      • 13vpoikuli

        Lol oon 01 ja ois juhlakunnossa 15 cm et on sulla aika pieni


      • 444

        Nonii vitun jonnet... vittuun. kai ap tiesit ettei tää saa asiallista vastausta


    • Aloittajaa

      Jos minun pippelini oli sinun ikäisenä seisokissa suunnilleen
      4-5cm niin sinä väität että sinulla se olisi puolet pidempi. Ja nyt olen 17v ja seisokissa 6cm eikä se tuosta enää kasva niin ei sinulla kyllä 10cm voi olla

      • elikkäs

        Itse olen 18 ja äsken tämän keskustelun innoittamana mittasin ja tuloksena vähän reilu 14cm, ja turha väittää etteikö 14 vuotiaalla jo hyvin murrosikään edenneellä voisi olla yli 10cm penistä sillä jos on yhtään luottoa saunahavaintoihin ja kansallisiin tutkimustuloksiin niin sinulla on valitettavasti erittäin pieni penis


      • Aloittaja1

        14v pojalla? Niinkuin sanoin minulla oli tuolloin hädin tuskin 5cm pitkä ja tällä hetkellä oman peukalon kokoinen hieman pidempi ja silti tytöt naureskelevat että onpa pieni kun jöpöttääkin vielä. 14 v poijalla tuskin on omaa pippeliäni pidempi....


      • Aloittaja1

        Ajatelkaa että tyttö käski minun häipyä kun vahingossa laukesin ennen yhdyntää ja että pippeliäni joutuu kuulemma "etsimään karvojen seasta". Alle 18v tytöt tuskin nähnytkään pidempää penistä


    • nännilä

      Minä olen 02 ja minulla on 18 cm erektiossa. Jos ette usko niin älkää. Toivotaan että aloittajan penis vielä kasvaa. :)

      • Aloittaja1

        Teillä tuskin viellä mälli lentää ja kiveksetkään varmaan ole viellä laskeutuneet ja väitätte pippeleitänne yli 10cm pitkiksi:D


      • jjoukills

        Kyllä ainki mulla lentää oon 02 12 cm että


      • jjjjJJJjjjj

        Kyllä voi hyvinkin olla 02 isommat kun sulla, haloo. Omasi on aika pieni ja murrosikä alkaa ihmisillä hyvin eri aikaan eli niillä joilla murrosikä on alkanut aikaisin 02sista on sua isompi ja voi olla yli 10cm helposti. Turha väittää sillä perusteella että sulla on pieni niin ei voi nuoremmalla olla isompi, järki käteen. Kyllä voi.


    • kirurgi

      Ongelmasi on, että valitset seurustelukumppanisi väärin.

      • Aloittaja1

        Mistäköhän sen väärän surustelukumppanin huomaa jos kolme tyttöä on jo valittanut siitä että pippeliäni joutuu karvojen seasta etsimään? Tai ihmetellyt miksi 4cm pippeli "jöpöttää" ?


      • leikkauta

        Leikkaa karvat :D


    • Espolasda

      itse 01 ja erektiossa 16cm ja mulla kasvaa vielä :D
      Toivottavasti sullaki vielä 10cm

    • aloittaja1

      mutta sitten kun tyttö käski minun häipyä niin otin hänet kiinni ja raiskasin
      muut olivat jo lähteneet mutta tyttö jonka kanssa vähän leikin niin ihastui mun pikku valtikkkaan
      tapaaminen loppui siihen kun mun penis oli noin 69cm pitkä ja tyttö kuolleena parkkipaikan roskiksessa

      • jeromino

        Hauska tarina


    • tämäontotuus

      Aloittaja1 ei näköjään kestä kuulla totuutta hepistään. Tottahan on että kaikilla on eri mittaset värkit, mutta 6cm seisokissa..... Noh kyllä se siitä pitenee kun karvat ajat pois, tai ainaki se näyttää siltä.

      • Aloittaja1

        Okei totta puhuakseni 10vuotiaalla pikkuveljellänikin on jo levossa pidempi pippeli kuin minulla erektiossa... Mistä se sitten johtuu että minulla on 4cm pituinen jöpöttävä pikku pippeli?
        Ja toinen asia joka häiritsee on se että laukean niin nopeaa ettei pippelini kerkeä edes seisoa?
        Hävettää kun tytön edessä 4cm pikkupippeli laukeaa heti kun siihen koskee...


      • Näinonn
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Okei totta puhuakseni 10vuotiaalla pikkuveljellänikin on jo levossa pidempi pippeli kuin minulla erektiossa... Mistä se sitten johtuu että minulla on 4cm pituinen jöpöttävä pikku pippeli?
        Ja toinen asia joka häiritsee on se että laukean niin nopeaa ettei pippelini kerkeä edes seisoa?
        Hävettää kun tytön edessä 4cm pikkupippeli laukeaa heti kun siihen koskee...

        Siis hyvin usein vauva lapsien peniksen normaali pituus on 3-4cm. Voin vain kuvitella miltä se näyttää melkein aikuisen moehen haaravälissä:Ddd siis en ihmettele jos nysääsi joutuu etsiskelemään jos omistat pikkuvauvan pienen jöpöttävän pippelin joka ruikkii spermaa jo pelkästä katselusta:Ddd


    • AlexDeLarge

      Lääkärille/terveydenhoitajalle tai jtn muuta vastaavaa, hyvällä tuurilla antaa hormoonilääkkeitä. Ehkä murrosikä on vain kovin myöhässä?

    • ytreyuhe

      suomalaisilla miehillä peniksen keskipituus taitaa olla suunnilleen 14-senttiä. Jos pippelisi on jäykkänä 6-senttiä, se on alle puolet keskimääräisestä.

      • Asioistatietävä

        13 senttiä on se keskimitta.


      • hahahahahha

        14 senttiä millimuna valittaja


    • 00janoin12-13

      Hei nyt jumalauta. Suomalaisen miehen peniksen keskimitta on jtn 14-16 (tarkkaa en muista) eli sori vaan on sulla pieni jos se on 6cm :D

      • Asioistatietävä

        13 senttiä on se keskimitta. Et silleen.


      • haliii

        14cm se on


    • minäminä000

      On kyllä aika pieni .ei millää pahalla ite 00 ja yli 15cm

    • jootota........12

      Just just on 12v ilman stondista kaikki on 6cm ja stondiksessa 12cm että stondiksessa että miten ihmisillä on niin pieni molo

    • 01-

      On toi kyllö aika pieni jos ite olen 01 ja erektiossa pituutta 11cm

    • tuhkamunat

      Itse olen -00 ja levossa 10 cm ja erektiossa 16cm, en pidä 6cm erektiossa kovinkaan isona

    • Anonyymi

      Itsellä kovana 21 senttiä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe