Tämän palstan tarkoitus?

ruunemanni

Palstan merkitys on varmaan jokaielle hiukan erilainen. Itsse olen tavnnut täällä monia ystävällisiä ihmisiä, jotka antavat neuvojaan ja apuaan arjen ongelmissa, miksei pyhänkin, joskohdalle sattuu.

Tämä on oivallinen palsta sitä oikein ymmärtäville.

Jos puutteita on, voi joku sen kertoa ja omalla toiminnallaan olla esimerkkinä.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatusteni jakamisen mahdollistajana pidän palstaa. Olen kokenut onnellisia hetkiä saadessani kirjoittaa ja kertoa minua ilahduttavista asioista. Puutteista en osaa mainita, ne tuntuu vähemmän tärkeiltä, eikä niillä juuri saavuta mitään.

      Vastauksiakaan en aina odota, ilahdun silti samoin ajattelevista, mutta kaikkein ihaninta on saada kertoa mitä tunnen, kun ei kotona asu muita kuin minä.

    • Yrittänyt

      Yksin asuvalle on tämäkin palsta eräs sosiaalisen median tarjoama vuorovaikutteinen mahdollisuus, jos joku vastaisi viesteihin ja syntyisi se vuorvaikutus joka on keskustelun tarkoitus.

      Olen tehnyt monta aloitusta.
      Tämän aloittajan ( ruunemanni ) tavoin muutkin jättävät vastaamatta kun minua ei tunneta!
      Ongelmistani en tänne ruikuta, en siitä, että minua joku vainoaa, en siitä, että joku vetää vanhat jutut taas esiin, en siitä, että on vain linkkejä, en siitä, että joku puhuu linnuista ja linnun pesistä.

      - Koska - sellaisia valituksia täällä on tämän tästä ja ne, seksin lisäksi, ovat ne kiinnostavimmat asiat tällä palstalla. Niihin aloituksiin vastataan ja niistä käydään keskustelua kuukausia.

      - Aloittaja toivoo kerrottavan jos muuta halutaan!
      - Olen tehnyt siitä "muusta" josta voitaisiin keskustella, eri asioista ja ilmiöistä, aloituksia ja saanut tyhjää tilaa aloitukseni perään, joten Te, jotka toisenne tunnette ja rekattuja kirjoittajia vaaditte, rekkaamattomille jätätte vastaamatta, tehkääpä muutoksia menettelytapoihinne ja saatte uusiakin kirjoittajia innostumaan.
      - Kaltaiseni, yksin asuva, muiden päähän potkima kirjoittaja poistuu usein häpeillen omaa kirjoittamistaan, " Kun se ei kenellekkään kelvannut, ei yhdellekään palstalaiselle antanut virikettä, kun ei kukaan minua tuntenut !."

      - Tuntemattomana, ei yksinäisenä, vaikka yksin asuvana tunnen olevani onnellisempi kun en edes tee aloituksia, enkä odota vastauksia palstan aktiiveilta.

      • Yrittänyt

        Niin.
        Tuosta kaikesta huolimatta, en rekisteröidy, en kirjoita aina samalla nimellä, en vastaa kaikille, koska en " asu palstalla " ja tunnen yksin asuvana muitakin keinoja sosiaaliseen kanssakäymiseen tavallisten ihmisten kanssa. Onko täällä epäsosiaalisten kirjoittajien armeija, kun ulkopuoliseen suhtaudutaan kuin ruttoon?


      • pärekorissa

        Sama vapaus on rekisteröidyillä kuin rekisteröitymättömillä, valita nimimerkkinsä millä ilmaisee mielipiteensä.
        Pelkästä kohteliaisuudesta ei liene kukaan halua nähdä vaivaa vastata kinnostamattomiin aloituksiin.
        Työkenttää tuskin kukaan hakeekaan käymätieltään täältä, pikemminkin mukavia ajatusten marjamättäitä, joista happamat tai kitkerimmät jää poimimatta.

        Huonoilta apajilta siirrytään ripeästi paremmille marjastusmaille, ilman sen suurempia haikailuja.


      • Eiyrittänyt
        Yrittänyt kirjoitti:

        Niin.
        Tuosta kaikesta huolimatta, en rekisteröidy, en kirjoita aina samalla nimellä, en vastaa kaikille, koska en " asu palstalla " ja tunnen yksin asuvana muitakin keinoja sosiaaliseen kanssakäymiseen tavallisten ihmisten kanssa. Onko täällä epäsosiaalisten kirjoittajien armeija, kun ulkopuoliseen suhtaudutaan kuin ruttoon?

        Kiitos kirjoituksestasi ja nimimerkittömyydestäsi. Sait minut vastaamaan vuosien jälkeen.

        Tefloonipintaiset, epäaidot kirjoittajat ovat vallanneet palstan, valitettavasti.


      • kerromeillekin
        Eiyrittänyt kirjoitti:

        Kiitos kirjoituksestasi ja nimimerkittömyydestäsi. Sait minut vastaamaan vuosien jälkeen.

        Tefloonipintaiset, epäaidot kirjoittajat ovat vallanneet palstan, valitettavasti.

        Miten erotat epäaidot aidoista kirjoittajista ? Mikä tekee aitouden ja epäaitouden ? Nimimerkittämyys ilmeisesti ainut kriteerisi.


      • jakolasku
        Eiyrittänyt kirjoitti:

        Kiitos kirjoituksestasi ja nimimerkittömyydestäsi. Sait minut vastaamaan vuosien jälkeen.

        Tefloonipintaiset, epäaidot kirjoittajat ovat vallanneet palstan, valitettavasti.

        Mitä ne epäaidot kirjoittajat on?


    • kolmepäivää

      tähän on hyvä jatkaa
      enhän minä mutta kun kaikki muut
      olen aivan viaton silti elän vielä

    • Hmmm....Yrittänyt haluaa olla tunnettu...mutta haluaa esiintyä tuntemattomana?

      • kurupiilo

        Aivan, hämärästi ajateltu, muodostuu silloin hämärästi sanotuksi.


    • Suomi 24 liikeidea näyttää perustuvan rekisteröitymättömien massakirjoituksiin. Mitään kirjoituslaskuria en tässä enää näe, mutta varmaan se mainostajille näytetään?
      Eihän kukaan halua mainostaa sivuilla joissa ei kävijöitä ole.
      "Jos oven liike, liikkeessä loppuu , niin miten silloin liikeidean käy? :)
      Onhan selvää että rekisteröityjen kirjoitusmäärä putoaa. Ei rekisteröity halua näkyä sivuilla 24/7, sehän osoittaisi ettei muuta elämää ole.
      Rekisteröitymättömät, tai rekisteröidyt jotka kirjoittavat "puskista" "ovatkin "lokiikkani" mukaan tarpeellisempia palstalle kuin rekisteröidyt. :)

      • sisällöntuottaja

        Näin juuri menevät Suomi24:n kalkyylit.
        Kylmää liiketoimintaa meidän kustannuksellamme.

        Useimmilla mielenterveys alkaa heittää.


      • Sehän on monen mielenterveydelle terapiaa kun saa täällä vaarattomasti räykyttää, hieno asia kun Suomi 24 tarjoaa saitin tuoda tuntemattomana sielun syvyyksistä ulos karvaankin mielensisällön.
        Harmi vaan kun herkemmät kirjoittajat lähtevät pois, eivät ymmärrä olevansa tarpeen vastaanottaessaan jonkun kiukustuneen "avautumisen tai vuodatuksen".
        Aina täällä jossain on sentään joku, joka "kuuntelee" ja ymmärtää :)


      • mustaminni
        KotkaofKolava kirjoitti:

        Sehän on monen mielenterveydelle terapiaa kun saa täällä vaarattomasti räykyttää, hieno asia kun Suomi 24 tarjoaa saitin tuoda tuntemattomana sielun syvyyksistä ulos karvaankin mielensisällön.
        Harmi vaan kun herkemmät kirjoittajat lähtevät pois, eivät ymmärrä olevansa tarpeen vastaanottaessaan jonkun kiukustuneen "avautumisen tai vuodatuksen".
        Aina täällä jossain on sentään joku, joka "kuuntelee" ja ymmärtää :)

        Tai, Sinä haluat joka tapauksess lannistaa jokaisen:
        ( KotkaofKolava
        28.4.2015 07:35 Hmmm....Yrittänyt haluaa olla tunnettu...mutta haluaa esiintyä tuntemattomana? )

        Missä lauseessa nimimerkki Yrittänyt viittasi haluavansa olla tunnettu?

        Kunnioita nyt hyvä ihminen muitakin, ylimielisyys ei kuulosta hyvältä ja rivien välin lukeminen ei näy olevan paras ominaisuutesi, anteksi vaan.


      • mustaminni kirjoitti:

        Tai, Sinä haluat joka tapauksess lannistaa jokaisen:
        ( KotkaofKolava
        28.4.2015 07:35 Hmmm....Yrittänyt haluaa olla tunnettu...mutta haluaa esiintyä tuntemattomana? )

        Missä lauseessa nimimerkki Yrittänyt viittasi haluavansa olla tunnettu?

        Kunnioita nyt hyvä ihminen muitakin, ylimielisyys ei kuulosta hyvältä ja rivien välin lukeminen ei näy olevan paras ominaisuutesi, anteksi vaan.

        Voi, Mörri, en minä millään pahalla :)

        >>Tämän aloittajan ( ruunemanni ) tavoin muutkin jättävät vastaamatta kun minua ei tunneta!<<

        Vaikea on tuntea jos kovin usein nikki vaihtuu :)


      • uusipäivä
        KotkaofKolava kirjoitti:

        Voi, Mörri, en minä millään pahalla :)

        >>Tämän aloittajan ( ruunemanni ) tavoin muutkin jättävät vastaamatta kun minua ei tunneta!<<

        Vaikea on tuntea jos kovin usein nikki vaihtuu :)

        Halusiko hän tulla tunnetuksi, vai viittasiko vain palstan tapaan?
        Tulkintavirhe ei voi olla kyseessä, koska hän kirjoittaa...
        #Niin.

        Tuosta kaikesta huolimatta, en rekisteröidy, en kirjoita aina samalla nimellä, en vastaa kaikille, koska en " asu palstalla " ja tunnen yksin asuvana muitakin keinoja sosiaaliseen kanssakäymiseen tavallisten ihmisten kanssa. Onko täällä epäsosiaalisten kirjoittajien armeija, kun ulkopuoliseen suhtaudutaan kuin ruttoon?#

        Tulkitaan vain sellaista mitä on mahdoton väärentää.

        Minäkään en halua olla tuttu täällä. joten


      • ihmeissäni
        uusipäivä kirjoitti:

        Halusiko hän tulla tunnetuksi, vai viittasiko vain palstan tapaan?
        Tulkintavirhe ei voi olla kyseessä, koska hän kirjoittaa...
        #Niin.

        Tuosta kaikesta huolimatta, en rekisteröidy, en kirjoita aina samalla nimellä, en vastaa kaikille, koska en " asu palstalla " ja tunnen yksin asuvana muitakin keinoja sosiaaliseen kanssakäymiseen tavallisten ihmisten kanssa. Onko täällä epäsosiaalisten kirjoittajien armeija, kun ulkopuoliseen suhtaudutaan kuin ruttoon?#

        Tulkitaan vain sellaista mitä on mahdoton väärentää.

        Minäkään en halua olla tuttu täällä. joten

        Mitä ihmettä sitten täällä jatkuvasti kommentoit ja rähjäät.


      • Yrittänyt

        Muiden mielipiteisiin en puutu, kuka sitten saakin nuo haukkusi nimimerkki - ihmeissäni.

        Antakaa nyt jokaisen sanoa mielipiteensä, puuttumatta ihan jokaiseen, mutta viittaan tuonne ylemmäksi viestiketjuun, kiitos hänelle joka puolusti -Yrittänyt - nikkiä

        Sillä ja sanon sen uudelleen, en hae täältä mainetta, en hyvää enkä huonoa, en halua olla tuttu, mutta,että turhista syytöksistänne vapaudutte, nyt kirjoitan Yrittänyt nikillä.

        Harvemmin minua täällä saa lukea, en poikkeile aina kuukausittainkaan.

        Hyvää Vappua ja sopua.


    • blingblingg

      Täällä on satoja muita palstoja. me olemme murto-osa kokonaisuudesta niin ettei nyt aleta pröystäillä sillä että ME oltais koko juttu.
      Käyn usein chatin eri huoneissa ja siellä olen viihtynyt.

    • jjoutava

      Turha on vähätellä tämän palstan merkitystä. Tämä on jokaiselle aivan erityinen hieno palsta. Tästä voi jokainen tehdä omanlaisensa, kauniin, ystävällisen ja sopuisan. Sitten ei kannata sivuuttaa erimielisten osuutta sehän on myös tärkeä kun siitähän tulee höystö keskusteluun.

      Erikseen on mainittava nämä ilkeyttä harrastavat, toisen nujertamiseen pyrkivät kirjoittajat. Helpoin ase heitä vastaan on viestinsä sivuuttaminen. Tämähän ei ole niin tärkeää koko jututtu jos alennetaan toista niin ilkeä samalla alentaa itseään.

      Onkin yleensä helppo tietää kuka on ilkeyden takana. Nainen, tai mies, aikaisemman toiminnan perusteella kyllä huomaa kuka siinä on kirjoittamassa. Nythän en ole puolustamassa itseäni kun en ole huomannutkaan itseeni kohdistuvaa, ainakaan, että suuttuisin jollekin tyhjänpäiväiselle ja joutavalle kirjoittajalle eikä meidä ole tarkoituskaan olla ystävällinen aina ja jokaiselle.

      • minämonista

        Minulle , joka olen useampien muiden kanssa yksinäinen , on tämä tullut minulle (enhäpeäsanoo) nykyään kovin tärkeäksi --

        Olen se " Munavahti " joka kalakotkanmuniakin vahtii. Ja se ei satuta ketään --- nyt kun Jerrycottonikin on sielä paremmilla haistelutantereilla toivon vaan hänellekkin mukavia hetkiä . Ei tarvitse haukkua naapurin poikakoiria ,nekun tulee liian lähelle hänen reviiriään .
        No höpinät sikseen
        Mutta jj sanoppa sille Sussulles terkkuja . UM


      • susmor

        Kiitos !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe