Olen ihastunut itseäni paljon vanhempaan naiseen

Roydd

En tiedä missä kertoisin tästä ja kaverit ovat haluttomia/eivät osaa auttaa. Ollut nyt 4kk juttua todella paljon minua vanhemman naisen kanssa, olen parikymppinen ja hän pian keski-iässä! Olen monesti meinannut katkaista suhteen, kunnes hän on tullut aina vastaan. Juuri kun ajattelin jättää homman tähän. Nyt sitten menin ihastumaan, vaikka sitä yritin vältellä, mutta teimme liikaa kaikkea muutakin, että se ei ollut mitään seksisuhdetta. Me ei seurustella virallisesti, kyseessä ollut alkuhuumaa ja tapailua. Hän kuitenkin on halunnut tehdä paljon muutakin, kun oleskelesimme vain kahdestaan ja olen tavannut monta hänen läheistään, en sentään vanhempia kuitenkaan. Hän on kahden lapsen äiti viellä. Ollut ilmeisesti suhteessa pitkään ja eronnut päälle pari vuotta sitten. En tiedä mistä on kyse, onko tämä vain hänelle väliaikasta, vai tulemmeko näkemään vielä pitkälle jatkossa, nyt kuitenkin päässyt tunteet valtaan...Emme hypänneet saman tie sänkyyn ensi tapaamisillamme, emmekä toisillamme. Nainen vaikuttanut sen suhteen ihan kunnolliselta. Nyt en tiedä mitä tehdä ja mitä hän edes ajattelee minusta, olenko vain joku kaveri hänelle, vai mikä. En uskalla kysyä, koska en ole niin varma hänen tunteistaan viellä. Olen kuitenkin vinkannut, että olisin kiinnostunut hänestä ja luulisi hänen tajuavan lopettaa suhde, eikä tahallaan jatkaa sitä. Olen hieman stressaantunut tästä. Tiedän että kysymällä selviää, mutta en halua olla liian takertuvainen heti.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roydd

      Asiallisia vastauksia kiitos! Älkää viitatko ikääni, että olen epäkypsä ynm suhteeseen. Voiko naisella vaikka olla välivuodet ja kiinnostunut kokeilemaan tällaista? Toivottavasti ei leiki tunteilla.

    • Roydd

      Vaihdevuodet korjaan.

    • Rektangel

      En usko, että asia oikein selviää muuten kuin kysymällä tältä naiselta. Selvästikin tilanne vaivaa sinua, joten sikälikin kehottaisin juttelemaan. Jos on keski-ikäinen, niin varmasti pystyy analysoimaan tilannetta, mutta on ehkä vain odotellut sopivaa tilannetta. Voihan olla, että hän ajattelee, että sinä et ota häntä vakavasti, joten hän ei viitsi henkisellä puolella laittaa kovin paljon paukkuja suhteeseen, ettei sitten sattuisi. Joten varminta jutella.

    • Puumaoneläin

      Olette kuitenkin aikuisia molemmat ja nainen pitää sinua hetken hupina. Mihinkään suhteeseen hän ei ala sun kans siitä voit olla varma. Kunhan kukaan ei loukkaannut niin saatte nauttia toisistanne. Se on tietysti vaarana että toisella alkaa tulla tunteita liikaa ja haluaakin enemmän. Silloin peli on loppu.

    • ystävänäkyllä

      Tyypillistä naiselta tuossa iässä. Hakee hyväksyntää ikäkriisiin. Äiti poika suhde vaikee sanoa,ei terve. Mutta ystäviä voi olla.

    • kokemustaon

      Tuossa tulee ainakin pojan sydän särjettyä, hän kuulostaa olevan tosissaan. Itselläni oli samanlainen suhde 4 vuotta sitten ja siitä kesti päästä lähes vuosi yli ja oli vaikeaa vielä toisenakin vuonna, vaikka suhde kesti 3kk. Nainen oli yhteyksissä minuun joka päivä tuon 3kk aikana ja esitteli kerran minut hänen ystävilleen. Rupesi sitten kutsumaan kullaksi ja rakkaaksi ja sitten kun hän onnistui valehtelamaan, niin esittelin myös hänet ystävilleni ja luulin, että se on rakkautta. Kunnes yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta, hän sanoi ettei pidä minusta oikeasti ja jätti vielä viestillä... Sitten 4kk päästä lähetti viestin, että panettaa hirveästi, haluanko tulla hoitelemaan hänen tarpeensa. :( Vastasin, että selvitetään asiat kasvotusten ja hän suostui siinä ja puristeli jalkaani pöydän alta, hän kuulema tarvitsi vain omaa aikaa hetken ja hänellä ei ollut muka muita miehiä ollut. Sitten näimme kuukauden, kunnes hän jätti minut uudestaan taas viestillä ja sanoi että sovimme paremmin panokavereiksi, hän ei osaa sitoutua. Miksi joku tekee tällaista?! Miehet myös tekevät varmasti, mutta muistakaa naiset, että toisten tunteilla ei saa pelleillä! Estin naisen numeron sitten ja en halunnut kuulla enää hänestä :( Tuntuu kuin olisin ollut hyväksikäytetty seksilelu, joka potkitaan ulos, kun kyllästyy.

    • NNNN40

      No huh teidän kokemuksia. Itse olen siis nelikymppinen nainen, jolla sutinaa 11v. nuoremman kanssa. Ja kyllä minä mietin tosissani, että mitä HÄN minusta haluaa. Miksi ihmeessä haluaisi olla näin vanhan kanssa?? Ja pelottaa että minä olen se hetken huvi kunnes löytyy se parikymppinen rinnalle, jonka kanssa voi perustaa perheen.. enkä minä voi hänen elämää ja mahdollisia tulevia lapsia häneltä riistää..(ja todennäköisestihän se näin meneekin) :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe