Ihme paikka tämä

yksmuuttaja

Tampere. Jos ei ole omaa autoa, ei julkisilla pääse Saloon, ainakaan suoraan. Pitää mennä joko Turun tai Helsingin kautta. Bussikaan ei kulje, pitäisi ilmeisesti mennä Forssan kautta. Tosin en edes katsonut pääsisikö Forssastakaan Saloon. No sinne kun muutan, eipä enää tarvitse Tampereelle tulla!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostajuuna

      Minkä ihmeen takia täältä pitäisi päästä suoraan Saloon? Ja millä perusteella se on Tampereen ominaisuus, jos jokin yrittäjä ei näe kannattavaksi pitää parin matkustaja takia reittiä Saloon? Miksi et mene taksilla, siinä on suora reitti?

      Hei vaan sinne, ei tarvii takasin tulla.

    • MulleTänneKaikkiHeti

      KAUHEETA! Tampereelta ei pääse suoraan myöskään Taka-Hikiälle, eikä Närpiöön, Sysmästä puhumattakaan. Mutta eipä taida päästä sen paremmin Helsingistäkään.

      • entuletampereelleenää

        Enpä minä muualle ole menossa kuin Saloon. Onneksi sieltä pääsee suoraan Helsinkiin ja myös Turkuun. Tampereelle ei sen jälkeen sitten olekaan asiaa. Ei vanhan ihmisen kannata Tampereella asua. Monessa paikassa olen asunut, mutta Tampereella etusija on vain nuorilla. Asiakaspalvelijoina monessa paikassa on nuoria, he kohtelevat vanhoja ihmisiä kuin ilmaa. Olin tässä hiljattain älypuhelinta ostamassa ja minua katsottiin kuin vähä-älyistä. Luulivat, etten tiedä mistään mitään. Olisivat edes ensin kuunnelleet, mutta tällä ihmisellä oli jalka menossa nuorempiin päin. Ei firmoille kelpaa eläkeläisen eurot. No jäipähän uusi puhelin ostamatta, edellinenkin on älypuhelin, ja sitä edellinen. Ei todellakaan ihme, että ihmiset ostaa paljon netistä, niin minäkin sitten tilasin puhelimen netistä, enkä tuolta operaattorilta taatusti.


      • kompiponi
        entuletampereelleenää kirjoitti:

        Enpä minä muualle ole menossa kuin Saloon. Onneksi sieltä pääsee suoraan Helsinkiin ja myös Turkuun. Tampereelle ei sen jälkeen sitten olekaan asiaa. Ei vanhan ihmisen kannata Tampereella asua. Monessa paikassa olen asunut, mutta Tampereella etusija on vain nuorilla. Asiakaspalvelijoina monessa paikassa on nuoria, he kohtelevat vanhoja ihmisiä kuin ilmaa. Olin tässä hiljattain älypuhelinta ostamassa ja minua katsottiin kuin vähä-älyistä. Luulivat, etten tiedä mistään mitään. Olisivat edes ensin kuunnelleet, mutta tällä ihmisellä oli jalka menossa nuorempiin päin. Ei firmoille kelpaa eläkeläisen eurot. No jäipähän uusi puhelin ostamatta, edellinenkin on älypuhelin, ja sitä edellinen. Ei todellakaan ihme, että ihmiset ostaa paljon netistä, niin minäkin sitten tilasin puhelimen netistä, enkä tuolta operaattorilta taatusti.

        Muutat Saloon, koska asiakaspalvelija oli nuori, etkä saanut ostettua tämän vuoksi puhelinta? Ja tämän jälkeen ihmettelet, että älykkyyttäsi kyseenalaistettiin?


      • yksmuuttaja
        kompiponi kirjoitti:

        Muutat Saloon, koska asiakaspalvelija oli nuori, etkä saanut ostettua tämän vuoksi puhelinta? Ja tämän jälkeen ihmettelet, että älykkyyttäsi kyseenalaistettiin?

        Siis en minä sen tähden muuta, ihan muut syyt. Mutta tuo kirjoittamani oli yksi pointti muuttamiseen. Ihmettelin vain paikkakuntien eroja. Mistä ihmeestä tänne Tampereelle on tullut tuollaisia hälläväliä tyyppejä. Pienemmillä paikkakunnilla otetaan asiakas tosissaan. Minulla on ihan hyviä kokemuksia nuorista myyjistä muilla paikkakunnilla. Tampereella EI OLE asiakaspalvelua!


      • TampereellaNääs
        yksmuuttaja kirjoitti:

        Siis en minä sen tähden muuta, ihan muut syyt. Mutta tuo kirjoittamani oli yksi pointti muuttamiseen. Ihmettelin vain paikkakuntien eroja. Mistä ihmeestä tänne Tampereelle on tullut tuollaisia hälläväliä tyyppejä. Pienemmillä paikkakunnilla otetaan asiakas tosissaan. Minulla on ihan hyviä kokemuksia nuorista myyjistä muilla paikkakunnilla. Tampereella EI OLE asiakaspalvelua!

        Mitä täällä enää valitat kun olet lähdössä sinne onnelaan. Anna meidän täällä elää tavallamme.


      • myyjätonääliöitä
        entuletampereelleenää kirjoitti:

        Enpä minä muualle ole menossa kuin Saloon. Onneksi sieltä pääsee suoraan Helsinkiin ja myös Turkuun. Tampereelle ei sen jälkeen sitten olekaan asiaa. Ei vanhan ihmisen kannata Tampereella asua. Monessa paikassa olen asunut, mutta Tampereella etusija on vain nuorilla. Asiakaspalvelijoina monessa paikassa on nuoria, he kohtelevat vanhoja ihmisiä kuin ilmaa. Olin tässä hiljattain älypuhelinta ostamassa ja minua katsottiin kuin vähä-älyistä. Luulivat, etten tiedä mistään mitään. Olisivat edes ensin kuunnelleet, mutta tällä ihmisellä oli jalka menossa nuorempiin päin. Ei firmoille kelpaa eläkeläisen eurot. No jäipähän uusi puhelin ostamatta, edellinenkin on älypuhelin, ja sitä edellinen. Ei todellakaan ihme, että ihmiset ostaa paljon netistä, niin minäkin sitten tilasin puhelimen netistä, enkä tuolta operaattorilta taatusti.

        Älä välitä ei meitä nuoria sen paremmin palvella, ostin Note3:sen melko päivälleen vuosi sitten koskikeskuksen dna kaupasta. Tiesin mitä olin ostamassa , marssin tiskille että pistäkääs semmosen, myyjän ilme oli kyllä sennäkönen että ei me sulle mitään myydä ja naurahti että ai note 3:nen sulle vai ja mutisi vielä jotain partaansa. Todella ala-arvoista käytöstä mutta sain sen note3:sen kuitenkin ja käteisellä maksoin.... mutta enpä osta enää mitään dna:lta tuon ääliön käytöksen vuoksi.


    • saloth

      Salo on kuollut paikka kun Nokian kännyköitäkään enää siellä tehdä.

      • Suoraansanottuna

        Niitä saatana tehdä enää missään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Omnibuss

      Sama juttu jo 70 luvulla Tampereelta pääsi bussilla Saloon joko Turun tai Forssan kautta, eihän tuo nyt ollut mikään vaiva vaihtaa linjuria.

    • voihanperse

      Ei pääse muuten Mikkeliinkään???

    • OnSeKamalaa

      ei pääse suoraan Pudasjärvellekkään?

      • yksmuuttaja

        No Pudasjärvelle en lähtikään, paitsi jos joku maksaisi vaikkapa miljoona euroa. Silloin saattaisin mennä vuodeksi asumaan. Enkä sinne ikuiseen talveen mitenkään haluakaan. Eräs tuttavani muutti Etelä-Suomesta Pudasjärvelle. Kun viimeksi soitin, ehkä viime viikolla, täällä oli jo koivuissakin täydet lehdet. Muistan, kun sanoin, että voikukat kukkii jo. Hän oli iloinen kun siellä oli sulanut sen verran, että polulle oli tullut vaot, ettei tarvinnut hangessa kävellä.
        Mutta Saloon tässä mennään. Eikä onneksi tarvitse aikaisemmin käydäkään, kaikki hoitui postitse. Vain muuttokuorma sitten kulkee, eikä mennä julkisella. Voin käydä Turussa, joko junalla tai OnniBussilla. Samoin Helsingissä. Aivan suoraan Salosta!
        No pääsee tietysti Tampereeltakin, jos sattuu junat kulkemaan. Minä en oikein luottaisi junaan missään, vähän väliä jokin vika. Bussi kulkee luotettavammin.


      • Tammer

        Salo on vähäsen syrjässä täältä pelipaikalta. Mutta joo Turku, ihanko meet vapaaehtoisesti. Täältä vuorot loppu kun ei ollut menijöitä. Koitahan tervehtyä ja palaa sitten ihmisten pariin.


    • shengupingu

      eikö se ihme paikka ole juuri se Salo minne ei pääse!!!

      • ToisinPäin

        Niin se on sitten myös Salo ihmepaikka, kun sieltä ei pääse Tampereelle? Vai kulkeeko liikenne ainoastaan sieltä tänne, muttei takaisin? :-P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe