Goretex vai nahka?

goreorleather

Ja perustelut että miksi? Itse tykkään nahasta enemmän koska olen HD mies. Kuuluu ikäänkuin HD tyyliin saumattomasti tuo musta nahka.

16

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipponitjyrää

      sä voi ajaa vaikka perse paljaan, vatun HD mies.

      • Pannu-54

        Joo ja sinä voit vetää sen singerin muoviämpärin päähäsi, vatun kyykkyniska.
        Etkö bonjaa provovinkkausta.
        Sitä paitsi mitä vikaa on Harikoissa. Liian kalliita lotahousuille??


      • Pannu-54 kirjoitti:

        Joo ja sinä voit vetää sen singerin muoviämpärin päähäsi, vatun kyykkyniska.
        Etkö bonjaa provovinkkausta.
        Sitä paitsi mitä vikaa on Harikoissa. Liian kalliita lotahousuille??

        Tapelkaa,saatte tupakkaa...


    • Tomotomtomtomgay

      Uh ah, nahkaa sen pitää olla. Chapsit jalkaan, nahkahousut mmmmmmm

    • juhuupas

      Aivot onki sitte eri puadis..

    • gorehardtex

      onhan ne goret vaan sen verran käytännöllisemmät tosin helteellä paikallaan aikas paljon lämpösemmät kuin nahat. No joo, näin niinkuin moottoripyörässä, HD:ssa ei vissiin voi käyttää muuta kuin elvistelyteryleenejä...

      • Mika222222222222

        Olen nähnyt kyllä HD ja muidenkin customikuskien käyttävän ihan umpikypärääkin ja gore-asuja eli ei se enää nykyisin ole niin pannassa matalissakaan pyörätyypeissä ja matkamotoristit ei taida juuri muuta käyttääkään. Itse ajelin gore-puvussa ensimmäiset vuodet kunnes siirryin käyttämään nahkaa ja mun mielestä nimenomaan gore oli helteellä parempi kun siinä on niitä tuuletusräppänöitä ja ohut kangas muutenkin oli viileämpi kuin nahka. Nahka taas toimii itselläni paremmin koleassa säässä kun se pitää tuulen paremmin. Sateella gorekalvo pitää vettä, mutta siinä minun asussa se kalvo oli siellä kankaan alla, niin puvun kangas kastui kuitenkin ja se märkä tuli aivan ihoa vasten ja oli kylmä. Toisaalta gore tekstiili kuivui nopeasti ja varsinkin reissussa helppohoitoisempi. Luulisin, että nyt jos käyttäisin tekstiilipukua niin ottaisin sadepuvun käyttöön sen lisäksi ihan suosiolla. Toisaalta en ole kokeillut niitä rukan huippulaadukkaita ja kalliita tekstiilipukuja joten rahalla varmaan saa laatua silläkin saralla ja ainakin mitä olen kuullut puhuttavan niistä, niin ei kuulemma parempaa asua olekaan. Kiinnostaisi kyllä kokeilla joskus.


    • Mika2222222222222

      Nahka ilman muuta ja siksi, että se on parempi. Se istuu mukavammin ja pitää säätä tekstiiliä paremmin. Ainoa huonopuoli on, että nahka kestää kuivua kastuttuaan monta päivää eli reissussa sadepuku on pakollinen.

    • motoguziii

      HD kuskeilla ei oo enää varaa ostaa kunnon goretexejä kun kaikki rahat menee HD:n korjaamiseen tai sen puolivalmiin varusteluun...

    • TietoaOn

      Goretex on parempi, nahka on Suomessa epäkäytännöllinen kun säät on mitä on. Eri juttu jossain Californiassa. Gore tietysti kalliimpikin, joten kunnon Rukkaa harvoin persaukisilla nähdään, ne ostaa niitä Motonetin alelaarin nahkakortsuja.

      • .. ne ostaa niitä motonetin alelaarin nahkakortsuja.
        JUST JOO,sähän oot täys uuvatti kun tollasia kirjottelet,ja kuulut tod.näk.sellaiseen joukkoon jolla ei ole varaa mennä edes Motonettiin ostamaan uusia varusteita..
        "NE" on tollalailla hankkiessaan sen 100 kertaa sua fiksumpia kun hakevat viime vuoden mallistosta puoleen hintaan täysin laatukamppeita.
        Pikkunilkki joka ajelee kuritetulla 25,2Kw todellisella MOPOLLA..


    • Homsu

      Tärkeintä kaikissa asusteissa on tyyli ja toimivuus. MP asusteissa se merkitsee paitsi turvallisuutta, niin myös omaa stailia. Värien käytöllä voi tuoda yksilöllisyyttä esille. Asuja kannatta sovittaa ja sovittaa. Sitten tietää mitkä itselle sopivat ja suojaavat parhaiten. Ei ole kenenkään edun mukaista, ettei ole pukeuduttu asiallisella tavalla.

    • rega85

      Itse käytän 1-osaista nahkapukua, on vaan hyvä päälle ja makeen näköinen.

    • Niinsemeneeki

      Ei kokonaisuus siitä parane, jos apina puetaan nahkaan! Tää ny vaan on totuus. Rumat ne vaatteilla koreilee, pruukas äitivainaa sanoo, ja oikias oli! Mä pukeudun kelin mukaan.. jos ymmärrätte?? Mopoiluvuosia takana reilu 30.

    • Ajelen 900 Hornetillani jo 5:ttä vuotta ja olen hankkinut molemmat kamat säiden varalle.
      Mulla on Rukan Goretex rotsi ja housut ja aurinkoisille ilmoille nahkarotsi/Farkut/Bootsit
      -Yksinkertaista..

    • E220_CDI

      Molemmat on, mutta gorejen käyttöaika lyhenee vuosi vuodelta. Toppavuorella lämmin mutta sähköliivi nahkojen alla on silti vielä lämpimämpi.

      Jos oikeasti ajaa pyörää, on nahka ylivoimainen. Sopiva nahkapuku ei lepata vauhdissakaan. Kun alavartalon ote pyörästä on kunnossa, voi rengasta vinguttavan jarrutuksen vetää etujarrulla vasen käsi irti tangosta. Ei suositeltavaa liikenteessä, mutta täysin mahdollista ja kertoo paljon käsien rentoudesta kun jalat ja lantio ovat kunnolla kiinni pyörässä. Kaadoissa sopivien nahkojen suojat ovat todennäköisemmin oikeissa paikoissa.

      Nahka sopeutuu myös eri lämpötiloihin ja kaikesta tästä johtuen nahka tuntuu paljon mukavammalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe