Hiiva toimii ihmisen geeneillä

tiede_rules

Ennustiko luomismalli tämän? Ei tietenkään, mutta evoluutioteoria ennusti sen olevan mahdollista!

>Although yeast consist of a single cell and humans have trillions of cells organized into complex systems, we share thousands of similar genes. Of those, about 450 are critical for yeast’s survival, so researchers removed the yeast version of each one and replaced it with the human version and waited to see whether the yeast would die. Creating hundreds of new strains of yeast, each with a single human gene, resulted in many newly engineered strains — nearly half, in fact — that could survive and reproduce after having human genes swapped in for their ordinary ones.

http://news.utexas.edu/2015/05/21/partly-human-yeast-show-a-common-ancestor-s-lasting-legacy

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäpäSeMulleKuuluu

      Sen sijaan Raamatussa on ennustettu, että eräät Jeesuksen aikalaiset ovat vielä elossa kun Jeesus tulee uudestaan. Tätä ei evokkitiedemiehet osaa vieläkään ennustaa.

      Keitähän ne vanhukset ovat.

      • Maat

        Moron typerys, sensijaan, että iskisit pahemmin ns. uskovaisia, heitäkin on, paljastat itsestäsi sen että olet melkoisen epävarma jostain, mitä on itsessäsi. Et kai sitä muuten noin todistelisi?? Vai onko sinullakin jonkinlainen lähetyskäsky?

        Se mitä kerrot, sen olen kuullut omat rippipappini suusta aivan vain normaalina toteamuksena, Muutenkin täällä ateistit hokevat suu vaahdossa asioita, joita uskovaiset tyynesti toteavat kokouksissaan, en ole ihan joka paikassa törmännyt vastaaviin ääliöihin. Ilmeisesti täytyisi ensin olla uskovainen, että tietäisi mitä pilkata, muuten ei oikein osaa. Niin että olette lopulta itsellenne valehteleva ääliölauma joka hakee hokemalla turvaa ja voimaa toisistaan, irvistelee välillä ja sitten jatkaa. Tänne se ei vakuuta, mutta sortsi, pysyttelen kuitenkin toistaiseksi kantamaetäisyydellä, enkä tule syleiltäväksi.

        En ole kristitty


      • TyhjääSanottavaa
        Maat kirjoitti:

        Moron typerys, sensijaan, että iskisit pahemmin ns. uskovaisia, heitäkin on, paljastat itsestäsi sen että olet melkoisen epävarma jostain, mitä on itsessäsi. Et kai sitä muuten noin todistelisi?? Vai onko sinullakin jonkinlainen lähetyskäsky?

        Se mitä kerrot, sen olen kuullut omat rippipappini suusta aivan vain normaalina toteamuksena, Muutenkin täällä ateistit hokevat suu vaahdossa asioita, joita uskovaiset tyynesti toteavat kokouksissaan, en ole ihan joka paikassa törmännyt vastaaviin ääliöihin. Ilmeisesti täytyisi ensin olla uskovainen, että tietäisi mitä pilkata, muuten ei oikein osaa. Niin että olette lopulta itsellenne valehteleva ääliölauma joka hakee hokemalla turvaa ja voimaa toisistaan, irvistelee välillä ja sitten jatkaa. Tänne se ei vakuuta, mutta sortsi, pysyttelen kuitenkin toistaiseksi kantamaetäisyydellä, enkä tule syleiltäväksi.

        En ole kristitty

        Viivaisitteko sen sanomassenne olevan tärkeän, että ymmärtäisn mitä vittua oikein sanotte?


      • Ällitällinen

        Hahah tuota evokkien älykkyyde tasoa. Kundi lukee Raamatusta sen kohdan missä Jeesus sanoo että :" Te näette minun tuevan pilvien päällä....jne", ja kundi luulee että Jeesus palaisi saman tien? No palasiko? Eipä tietenkään joten kun Jeesus sanoi että: Te näette..." niin keitä olivat nuo "Te"? Tietenkin Jeesuksen opetusapsia kaikkina aikoina, siis vielä tänäänkin, vai mitä?

        Ajattelu ei ole kiellettyä Raamattua lukevilta niinkuin jotkut evokkiateistit kuvittelevat ja siksi he tekevät kaikkensa ollakseen ymmärtämättä sitä että mitä Raamattu todella tarkoittaa? Kuten nyt teki nikki ""TyhjääSanottavaa." -- ja hän todellakin sanoi ihan tyhjää.


      • tieteenharrstaja
        Ällitällinen kirjoitti:

        Hahah tuota evokkien älykkyyde tasoa. Kundi lukee Raamatusta sen kohdan missä Jeesus sanoo että :" Te näette minun tuevan pilvien päällä....jne", ja kundi luulee että Jeesus palaisi saman tien? No palasiko? Eipä tietenkään joten kun Jeesus sanoi että: Te näette..." niin keitä olivat nuo "Te"? Tietenkin Jeesuksen opetusapsia kaikkina aikoina, siis vielä tänäänkin, vai mitä?

        Ajattelu ei ole kiellettyä Raamattua lukevilta niinkuin jotkut evokkiateistit kuvittelevat ja siksi he tekevät kaikkensa ollakseen ymmärtämättä sitä että mitä Raamattu todella tarkoittaa? Kuten nyt teki nikki ""TyhjääSanottavaa." -- ja hän todellakin sanoi ihan tyhjää.

        Kyllä sieltä kirjasta tarkempiakin paluuajan ennustuksia löytyy; ne sitten vaativat ketkuilevampia toisenlaisiksi selityksiä


      • Taikauskonnoton
        tieteenharrstaja kirjoitti:

        Kyllä sieltä kirjasta tarkempiakin paluuajan ennustuksia löytyy; ne sitten vaativat ketkuilevampia toisenlaisiksi selityksiä

        "Hahah tuota evokkien älykkyyde tasoa. Kundi lukee Raamatusta sen kohdan missä Jeesus sanoo että :" Te näette minun tuevan pilvien päällä....jne", ja kundi luulee että Jeesus palaisi saman tien? No palasiko? Eipä tietenkään joten kun Jeesus sanoi että: Te näette..." niin keitä olivat nuo "Te"? "

        Tämähän kertoo tietenkin sen, ettei Raamattu ole kirjaimellisesti totta. Ja tietysti senkin, ettei Raamattu ole Jumalan sanaa.
        Voitko muuta väittää?

        "Ajattelu ei ole kiellettyä Raamattua lukevilta.."

        Ei ole ei. Mutta ajattelu on kiellettyä Raamattuun kirjaimellisesti uskovilta. Eli kreationisteilta.


      • Tilaloppuiharmi
        tieteenharrstaja kirjoitti:

        Kyllä sieltä kirjasta tarkempiakin paluuajan ennustuksia löytyy; ne sitten vaativat ketkuilevampia toisenlaisiksi selityksiä

        Tässä yksi täsmällisempi tieto Jeesuksen tulemisesta:

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 24:1&rnd=1432469436778

        Sopii meidänpäiviin kuin nenä päähän.


        Samoin tämä:
        3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
        9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
        10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
        11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
        12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
        13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
        14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
        15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.


        Samoin tämä: Dan 2 :44 Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,

        Samoin tämä: 17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
        18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
        19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
        22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
        25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.

        Samooin tämä: 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
        8 Mutta pelkurien ja epä


      • tieteenharrastaja
        Tilaloppuiharmi kirjoitti:

        Tässä yksi täsmällisempi tieto Jeesuksen tulemisesta:

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 24:1&rnd=1432469436778

        Sopii meidänpäiviin kuin nenä päähän.


        Samoin tämä:
        3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
        9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
        10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
        11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
        12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
        13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
        14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
        15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.


        Samoin tämä: Dan 2 :44 Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,

        Samoin tämä: 17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
        18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
        19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
        22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
        25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.

        Samooin tämä: 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
        8 Mutta pelkurien ja epä

        Paluuajankohdasta oli puhe, vaihdoit hädissäsi aihetta.


    • Maat

      Olet fakki-idiootti, maailman syntyminen täydellisestä kaaoksesta näin ihmeelliseksi paikaksi on ihmeiden ihme, ja itsessään Jumaluus, sillä jumala on hän mistä kaikki on lähtoisin, hän on kaikkialla ja suurempi kuin ihminen. Jokunenkin biologi voi olla ateisti, mutta harva fyysikko.

      • Sivustatarkkailija

        Eli ihme ja taikuus on Jumaluus?

        Eikö se vasta ihme olisi, jos jostain ei-mistään olisi ilmestynyt kaikkivoipa olento, joka olisikin aina ollut olemassa, ja joka sitten kerran päätti taikoa kaiken olevan ei-mistään? Kaikkine munauksineen tämä "kaikkivoipa" vieläpä todisti olevansa, ei kaikkivoipa, vaan mitä suurimmassa määrin sadisti.

        Useimmat fyysikotkin ovat ateisteja. Ne on "hengikkoja" jotka uskovat paranormaaleihin astraalihenkiin.


      • Maat_Diosa

        "Ihme ja taikuus on jumaluus." Niin, jumaluus on todella sitä mitä ihminen ei ymmärrä. Toisekseen jumaluus on Oikeus, Totuus , ja Valta. Se mikä on sadismia on puolestaan vääryys. Ymmärtämisen helppoudeksi, se usein esitetään käärmeenä. Jumala EI ole kaikkivoipa sen suhteen mitä mitä ihminen tekee. Sensijaan Jumala antaa ihmiselle vallan tehdä halunsa mukaan hyvää, mikäli ihminen tuntee totuuden, sekä haluaa sitä noudattaa. Sekä myös vallan painaa käärme sauvalla maahan, niin että se pysyy siinä....

        Sekä ilon kiittää siitä mitä on saanut, viimeksi kun eilen olin ulkona en kylläkään lukenut ruokarukousta, sen sijaan jätin oluesta tilkan lasinpohjalle.

        Fyysikkojen ateismista: On oma hokemasi että fyysikot olisivat ateisteja, kaikkein kuuluisin ei todellakaan ollut. tosin hänkin oli vain fyysikko.

        Jumala on joka paikassa Auringossa joka paistaa sinulle, tuulessa joka puhaltaa selkääsi, Matematiikanyhtälössä jota katselet, jne, jne. Oikeuden ja totuuden laissa joka on pitkä tähän kirjoitettavaksi.

        Sinä joka tulet aurinkoisesta kaupungista KERRO MINULLE TOTUUS


      • Filoseminäkin

        Toi on totta, sillä varsinkin astrofyysikoista vain harva on täysin ateistinen.

        Yleensäkin myös ydinfysiikkaa ja mikromaailmaa hyvin tuntevat ovat hyvin usein varsin epäileviä sen suhteen että olisivatko atomit mitenkään voineet olla itsessään sattuman tai alkuräjähdyksen tuotteita sekä että voisiko mikromaailma mitenkään järsetäytyä sattumalta tuottamaan niitä biomolekyylikokonsisuuksia joista voisijotenkin syntyä erilaisten sattumakasautumien yhdistelmien kautta se toimiva jakautumiskykyinen ensimmäinen solu. Jotkut saattavat alalle tullessaan olla siinä uskossa että sattuma on melkoisen kykenevä, mutta pian he huomaavat että vaikka kuinka yrittäisi mielessään antaa miljjardeja vuosia aikaa sattumalle niin aika monet mikromaailmman asiat vain ovat liian vaikeita toteuakseen koskaa kautta ikuisuuden vain sattumalta.

        Ja mielenkiintoista on tässä sekin että monet filosofit joilla on on ollut mahdollista perehtyä moniin eri tieteenaloihhin ovat saaneet hyvin laajjan käsityksen "luomakunnan" olemuksesta ja he ovat hyvin usein hylänneet totaalisen ateismin mahdottomuutena.


      • tieteenharrastaja
        Filoseminäkin kirjoitti:

        Toi on totta, sillä varsinkin astrofyysikoista vain harva on täysin ateistinen.

        Yleensäkin myös ydinfysiikkaa ja mikromaailmaa hyvin tuntevat ovat hyvin usein varsin epäileviä sen suhteen että olisivatko atomit mitenkään voineet olla itsessään sattuman tai alkuräjähdyksen tuotteita sekä että voisiko mikromaailma mitenkään järsetäytyä sattumalta tuottamaan niitä biomolekyylikokonsisuuksia joista voisijotenkin syntyä erilaisten sattumakasautumien yhdistelmien kautta se toimiva jakautumiskykyinen ensimmäinen solu. Jotkut saattavat alalle tullessaan olla siinä uskossa että sattuma on melkoisen kykenevä, mutta pian he huomaavat että vaikka kuinka yrittäisi mielessään antaa miljjardeja vuosia aikaa sattumalle niin aika monet mikromaailmman asiat vain ovat liian vaikeita toteuakseen koskaa kautta ikuisuuden vain sattumalta.

        Ja mielenkiintoista on tässä sekin että monet filosofit joilla on on ollut mahdollista perehtyä moniin eri tieteenaloihhin ovat saaneet hyvin laajjan käsityksen "luomakunnan" olemuksesta ja he ovat hyvin usein hylänneet totaalisen ateismin mahdottomuutena.

        Olisit uskottavampi, jos esittelisit muutaman noista nimeltä:

        "...monet filosofit joilla on on ollut mahdollista perehtyä moniin eri tieteenaloihhin ovat saaneet hyvin laajjan käsityksen "luomakunnan" olemuksesta ja he ovat hyvin usein hylänneet totaalisen ateismin mahdottomuutena."

        Tietenkään unohtamatta linkkejä teksteihin, joissa he omin sanoin esittelevät tuon hylkäyksensä.

        Toistiseksi olet koko lailla epäuskottava.


      • Heheehehehhehh
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Olisit uskottavampi, jos esittelisit muutaman noista nimeltä:

        "...monet filosofit joilla on on ollut mahdollista perehtyä moniin eri tieteenaloihhin ovat saaneet hyvin laajjan käsityksen "luomakunnan" olemuksesta ja he ovat hyvin usein hylänneet totaalisen ateismin mahdottomuutena."

        Tietenkään unohtamatta linkkejä teksteihin, joissa he omin sanoin esittelevät tuon hylkäyksensä.

        Toistiseksi olet koko lailla epäuskottava.

        Jopa ateistien nykyistä edellinen monikymmenvuotinen ehdoton "kuningas" hylkäsi vanhoilla päivillään ateismin sanoen sen olevan mahdottomuus.

        Siis tämä....onkohan sinulle kerrottu että kuka, hehehheh.
        Nimi alkaa J:llä.


      • huvituttaaaa

        Heheehehehhehh itsellesi vaan. Vai että oikein ateistien kuningas:D
        Pyritkö tarkoituksella esittämään mahdollisimma typerää kristittyä? alkaa vaikuttaa siltä.


      • tieteenharrastaja
        Heheehehehhehh kirjoitti:

        Jopa ateistien nykyistä edellinen monikymmenvuotinen ehdoton "kuningas" hylkäsi vanhoilla päivillään ateismin sanoen sen olevan mahdottomuus.

        Siis tämä....onkohan sinulle kerrottu että kuka, hehehheh.
        Nimi alkaa J:llä.

        Aika vajaaksi jäi vastauksesi. Mitäpä, jos lukisit kysymykseni uudelleen.


    • jooppajoo

      Jyrbä on varmaan ihmeissään nyt sen MTK.nsa kanssa, kuis se nyt sillai. Jyrbä tosin on kujalla koko geeniasiasta, mutta kuitenkin.

      Se on jo pitkään tiedetty, että hiivaan pystyy siirtämään toisen lajin (mm. ihmisen) geenejä ja sillä tavalla hiiva tuottamaan näitä toisen lajin proteiineja. Mutta tämähän nyt vain vahvistaa sen, että näillä geeneillä (yhteiset tai samaan toimintoon liittyvät) on yhteys ja nykyisen tietämyksen perusteella se yhteneväisyys tulee sieltä evoluutiohistoriasta.

      Tadaa - tiede tosiaan rulettaa.

      • tieteenharrastaja

        Onkohan tämä nyt sitten kaikkien lajirajanylitysten isoäiti.


    • Gigoloturhanen

      Onnea vaan ihan vitusti, Tarvitsee vain tietynmäärän omahyväisyyttä ja tieteellisen ''taikatempun'' jotta voi kekkuloida näin paljon tämänluonteisesta asiasta.
      _Mitä tieteellistä merkitystä sinulle on sillä onko luomiskertomus vai evoluutioteoria ''totta'' tai parempi ennustaja?_ vitun imbesilli pilkunnnussijahuora. Pelastaako tiede sut järjettömyydeltäs, ei näköjään HAHAHA säätanan huora.

    • lue_oikein

      Olet ymmärtänyt luomisen aivan väärin. Kyllä Jumala kykenee luomaan elämän biologian sellaiseksi, että kaikki maapallon elämä pohjautuu "yhtenäiselle" samanlaiselle tai samankaltaiselle biologialle.
      Tämän todisteena on yhtenäinen dna/rna järjestelmä joka vallitsee maapallon elämässä. Luodessaan elämän Jumala loi elämelle myös yhtenäiset luonnon lait.
      Katsos kun ne luonnon laitkin ovat luotuja järjestelmiä.

      Tämä elämän biologian yhtenäinen samanlaisuus tai samankaltaisuus EI suinkaan todista evoluution puolesta. Tämä yhtenäinen biologia on niin "rikas", että maapallolle mahtuu erilaisia eliökuntia aivan riittävästi vaikka ne eivät olekaan toisilleen sukulaisia. Biologian yhtenäiset lait sallii erilaisia lajeja.
      Katsos kun Jumala loi luodessaan eliökunnat niin niille luotiin myös lajinsa mukainen lisääntymisbiologia omine rajoineen. (lajeissa voi tapahtua muuntelua )
      Eliökuntien lisääntymisbiologia on OSA Jumalan luomistyötä.

      Ei tässä tarvita evoluutioteorian mukaista pakko-olettamaa kaikkien eliöiden syntymisestä jostakin mielikuvituksen "alkusolusta".

      • tieteenharrastaja

        Jumala ja luominen ovat uskon asoita, joille ei ole sen paremmin kumoavia kuin vahviaviakaan todisteita:

        "Katsos kun Jumala loi luodessaan eliökunnat niin niille luotiin myös lajinsa mukainen lisääntymisbiologia omine rajoineen. (lajeissa voi tapahtua muuntelua )"

        Siitä, miten Jumala (tähän uskovien mielestä) loi elämän, on havaintotodisteita (Jumalan ilmoitusta) luonnossa. Se viittaa siihen, että "lisääntymisbiologiaan" sisäänrakennettu lajien muuntelu on pitkän ajan kuluessa tuottanut kaikki eliökunnat yhdestä alkulajista, jonka synnystä ei vastaavia todisteita ole.


      • tosikkomieli
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Jumala ja luominen ovat uskon asoita, joille ei ole sen paremmin kumoavia kuin vahviaviakaan todisteita:

        "Katsos kun Jumala loi luodessaan eliökunnat niin niille luotiin myös lajinsa mukainen lisääntymisbiologia omine rajoineen. (lajeissa voi tapahtua muuntelua )"

        Siitä, miten Jumala (tähän uskovien mielestä) loi elämän, on havaintotodisteita (Jumalan ilmoitusta) luonnossa. Se viittaa siihen, että "lisääntymisbiologiaan" sisäänrakennettu lajien muuntelu on pitkän ajan kuluessa tuottanut kaikki eliökunnat yhdestä alkulajista, jonka synnystä ei vastaavia todisteita ole.

        Muuten hyvä ajatus, mutta sitä oletettua "alkusolua" tai "esisolua" ei ole ollut olemassa. Se on evolutionistin mielikuvituksessa syntynyt.
        Ajatus kemiallisesta evoluutiosta joka tuotti ensimmäisen elävän "alkusolun" tai "esisolun" ei ole mitään näyttöä. Se on pelkkä väittämä olemattomasta.
        Uskotko pelkkiin väittämiin?


      • tieteenharrastaja
        tosikkomieli kirjoitti:

        Muuten hyvä ajatus, mutta sitä oletettua "alkusolua" tai "esisolua" ei ole ollut olemassa. Se on evolutionistin mielikuvituksessa syntynyt.
        Ajatus kemiallisesta evoluutiosta joka tuotti ensimmäisen elävän "alkusolun" tai "esisolun" ei ole mitään näyttöä. Se on pelkkä väittämä olemattomasta.
        Uskotko pelkkiin väittämiin?

        En tietenkään, mutta sinä näytät uskovan:

        "Uskotko pelkkiin väittämiin?"

        Ei kukaan ole väittänyt, että alkusolun syntytapa tiedettäisiin. Se olemassaolo ei silti ole "pelkkä väittämä", vaan kohtuullisen vahva johtopäätös elämän tunnetusta kehittymistavasta. Perusteeksi väitteellesi, ettei sitä ollut olemassa, ei riitä syntymistavan tuntemattomuus, ja muita perusteita sinulla ei sille ole.

        Niinkuin siis näet, en usko myöskään sinun esittämääsi pelkään väittämään, vaikka itse näytät siihen uskovan.


    • Jyrppiikö

      Mikäs geenimanipuloinnin estäisi? Ei ainakaan Raamattu, sillä se ei puhu siitä yhtään mitään. Niin että siitä vaan manipuloimaan.

      Palaa sitten asiaan kun olet saanut hiivasta tehdyksi hiiren.

      • huvituttaaaa

        Ahaa. Hiiren tekeminen hiivasta on sitten ilmeisesti sen evo-opin mukaista, jota vastaan Jyrbä taistelee. Joopa joo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe