ei otsikkoa

yksinäinenj

No niin kyseessä on siis 13 wee poeka. Olen alkanut tuntea syrjintää ryhmässä missä liikun kavereitten kanssa. Yleensä se olo johtuu siitä ettei minua kutsuta minnekkään menoihin eikä muualekkaan, joten tulee aina semmoin olo ettei ne halua olla mun kanssa. Toinen on myös kun olen heidän kanssa nii ei oo muka mitää tekemistä mutta sittenkuin en ole paikalla niin heillä on pirun kivaa. Koulussa muuten kiusattu hieman mutta tuo meidän porukka on tommonen että siel pitää kestää rankkaaki juttuu. En tiedä olenko vitu mulkku ettei kukaan halua olla minun kanssa vai onko mulla paska tsägä yms entiiä mitä teen.
masennuksen oireita minulla on mutta ei ne hirveästi haittaa. Anteeksi kaikista virheistä ja muista paskasta selityksestä mutta koitinpa ainakin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sympaatt1nen

      Kuulostaa vaikeelta mut vaihda ryhmää. Jos nää on sun koulukavereita niin oot sit niitten kanssa koulussa jossei muualta kavereita saa, mutta vapaa-ajalla et.
      Tosi hyviä kavereita saa helposti esimerkiksi harrastuksista, seurakunnan nuorten illoista (näistä erityisesti, eikä välttämättä tarvitse edes uskoa mihinkään), leireiltä näin kun kesä on tulossa yms.
      Jos sun kavereilla on ''hauskaa'' ilman sua niin sitten tarviit uusia.
      Suosittelen lämpimästi!
      Parhaita jaksamisia sinulle :)

    • klskwlwkwjjsjskw

      Tuu kik:jonuke voitais jutella mut itellä vähä pahempii ku hakataa naama verille. Rupesin taas just itkee. Mut joo

    • Samaongelma

      Ole saman kokemuksen uhri. Silloin kun en ole luokkalaisteni kanssa, niin ne puhuu musta pahaa. Oon kuullu ku ne haukkuu mua. Mun on vaikee saada ketään kaveriks, sillä luokkani tytöt ovat levittäneet koko koululle jotain perättömii huhui musta. Koko kesänkin tulen olemaan yksin. Muut kiertävät ympäri kaupunkia ja pitävät hauskaa. Mua ei koskaan kutsuta mukaan.

      • Kaverinpettämä

        Paljastui, että mun ns. paras kaveri puhui p...kaa musta jätkille ja muille. Syynä mm. koska olin ihastunut samaan poikaan kuin hän. Tosin en tiennyt kaverini olevan ihastunut siihen, kun puhui vaan ihan päinvastaista. Kaveri myös kadehti sitä, että olin hoikka. Jos lähdettiin esim. yhdessä ulos, kielsi mua laittamasta hametta. Vaikka toisaalta kaverillani oli tosi hyvä itsetunto ja kehui usein ulkonäköään. Mun kaveri piti parit bileet ja ei kutsunut mua. Toisista kuulin yhdeltä bileissa olleelta. Toisista kaveri kertoi (ei aluksi meinannut kertoa, mutta ei osannut valehdella enää kun ihmettelin, miksi on yksin Uutena Vuotena), mutta sanoi, että sä varmaan halua tulla kun siellä on niin tylsii tyyppei.
        Kaverini oli mun kanssa vaan silloin, kun ei ollut muita kavereita kenen kanssa olla. Jos taas oli jonkun kaverin kanssa ja yritin ehdottaa, että tulisin mukaan niin antoi selkeästi ymmärtää, että en ole tervetullut. Kun löysin poikaystävän niin kaverini haukku sitä kokoajan. Rumaks ym. Lopulta pistin välit kokonaan poikki "ystävääni". Myöhemmin kuulin, että oli ollut yhden kaverinsa kihlatun kanssa ja sillee...

        Ehkä sunkin kannattas yrittää etsiä muita kavereita. On ikävää tuntea olevansa ei haluttu porukkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe