En jaksa enää

riiiiiiittää

Minussa on jotain vikaa, en vain tiedä mitä ja lääkärit eivät ota kuuleviin korviinsa. Olen alle 30 vuotias ja minulla on ollut nyt vuoden ajan välillä todella pahoja huimauskohtauksia, vatsa on monta kertaa viikossa ripulilla, ruoka ei sula vatsassa, virtsa vaahtoaa oikeasti normaalia enemmän ja minä olen koko ajan todella väsynyt. En ole masentunut. Minulla on kaikki hyvin elämässä, en vain jaksa mitään. Hädin tuskin jaksan käydä töissä. Töiden jälkeen illalla makaan vain sohvalla, kun en kykene muuhun. Minusta on otettu verikokeita, eikä mitään ole löytynyt. Lääkäri ei määrää muuta tutkimusta, kun epäilee että minä en vain syö tarpeeksi monipuolisesti ja tasaisesti.

11

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäätutkimuksia

      Suolisto pitäisi tähystää ja tarvittaessa ottaa koepalat. Keliakiaan liittyy hyvin moninainen oirekimppu. Myös mahalaukun tähystys voisi kertoa aiheuttajasta.

      • riiiittää

        Olen myös epäillyt jotain vehnä allergiaa. Toisinaan voin syödä vehnää toisinaan en. Luulisi että keliakiatestin suostuisevat ainakin tekemään lääkärissä.


    • aloitanäistä

      cfs foorumi, lisämunuaisten uupumus, hormonit, kilpirauhanen, immunitetti,

      • riiittää

        Pitää tutustua tähän. Vaihtoehtoja on paljon, mutta jotain on pakko alkaa yrittämään.


    • Limusiini

      Tarkista onko kodin tai työpaikan lähellä langaton tukiasema. Langattomat laitteet voi aiheuttaa huimausta, väsymystä ja päänsärkyä, esim. tabletit ja älypuhelimet.

    • Limusiini

      Tai suolistobakteerit voi olla vähissä, kokeile maitohappobakteereita suun kautta.

      • riiittää

        Olen miettinyt kunnon maitohappokuuria tai jotain muuta luontaistuotetta, joka voisi auttaa suolistobakteeri tasapainoa.


    • Sinulta puuttuu entsyymejä, mineraaleja, vitamiineja, Ph-tasapaino, energiaa... Toisinsanoen syö mahdollisimman paljon elävää (keittämätöntä) kasviruokaa = vihanneksia ja hedelmiä. Mene vaikka youtubeen ja ala tutkimaan, raw vegan health.

      • riiiittää

        Olen mielestäni syönyt kasviksia ihan hyvin. Monivitamiinejäkin söin mutta aloin pelkäämään että lisävitamiinit saavat vatsani vielä enemmän sekaisin. Kasvisten määrä ruoka valiossa voisi kyllä lisätä ja yrittää korvata vaikka vehnätuotteita kasviksilla. Pitää tutustua raw vegan health.


    • kunnonruokaa

      Viljat pois ehdottomasti.

      Jos ei auta, niin se voi olla maitokin.

      • Anonyymi

        Siirry riisiin ja (rypsi)öljy lisää mahan suojaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe